• صارفین کی تعداد :
  • 3102
  • 7/12/2013
  • تاريخ :

خمس پر بحث

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں (حصّہ اوّل)

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں (حصّہ دوّم)

خمس مذھب شيعہ کي نظر ميں (حصّہ سوّم) 

3- لغت :

علمائے لغت ميں صاحب ”‌ المنجد“ ايسے صاحب لغت ھيں جو عرب تو ھيں ليکن نہ شيعہ ھيں نہ سني بلکہ وہ ايک لبناني مسيحي ھيں جو اپني کتاب المنجد ميں ”‌غنم يغنم “ کے يوں معني کرتے ھيں ”‌ من غنم مالا “ يعني جو مفت اور بغير عوض کے کوئي مال حاصل کرے ،مزيد وضاحت کرتے ھوئے لکھتے ھيں :غنم و غنيمت کے معني غنائم جنگي ميں منحصر نھيں ھے بلکہ غنم و غنيمت کے مصاديق ميں سے ايک غنائم جنگي ھے يعني عرب کے اس مسيحي لغت شناس نے بھي مذکورہ لفظ کے وھي معني کيئے ھيں جو معني شيعہ علماء نے آئمہ معصومين عليھم السلام کے اقوال کي روشني ميں کئے ھيں -

اب انصاف کا تقاضا ھے کہ ھمارے آئمہ عليھم السلام کي جانب سے بيان شدہ ”‌غنمتم “ کے معني صرف ھمارے لئے ھي نھيں بلکہ اھل سنت کے لئے بھي لازم الاتباع ھونا چاھئے -کيونکہ ھمارے آئمہ عليھم السلام کي روايات ميں جو معني بيان کئے گئے ھيں وھي معني ، استعمالات قرآني اور روائي و لغوي معني کے مطابق ھيں -

ايک مثال : عرب کا دستور ھے کہ جب مسافر وطن واپس آتا ھے تو اسے سلام کے بعد ايک دعائيہ جملہ ”‌خير مقدم “ کھتے ھيں، يعني خوش آمديد - اسي طرح سفر پر جانے والے کو ”‌ سالما غانما “ کھہ کر رخصت کرتے ھيں -”‌سالما “ کے معني ھيںکہ سلامتي کے ساتہ واپس آۆ اور ”‌غانما “ يعني غنيمت اور فائدہ کے ساتہ واپس آۆ اگر ”‌غانما “ کے معني غنائم جنگي سے مخصوص ھوتے تو فقط ميدان جنگ کي جانب سفر کرنے والوں کے لئے اس لفظ کا استعمال ھونا چاھئے تھا -جبکہ عرب ھر مسافر کےلئے اس لفظ کا استعمال کرتا ھے - اس سے معلوم ھوتا ھے کہ لفظ ”‌غانم “ کے معني غنائم جنگي ميں منحصر نھيں ھيں بلکہ عربي زبان ميں ھر قسم کي منفعت و فائدہ کو مغنم و غنيمت کھتے ھيں-

دليل سوم: اطلاق آيت شريفہ

اگر آيت شريفہ اس طرح ھوتي کہ ”‌ و اعلموا انما غنمتم من شئي (في دار الحرب”¤”¤”¤”¤”¤)“ تو اھل سنت کا کھنا صحيح تھا کہ غنيمت سے مراد فقط غنائم جنگي ھے- ليکن آيت شريفہ ميں لفظ ”‌ غنمتم “ مطلق ھے يعني جو کچہ بھي تمھيں فائدہ پھونچے خواہ ميدان جنگ ميںيا زندگي کے ديگر ميدانوں ميں ”¤”¤”¤”¤اور جب لفظ ”‌غنمتم “ کے ساتہ خدا وند عالم نے کسي قسم کي کوئي قيد و شرط نھيں لگائي تو پھرھميں بھي اسکے معني ميں جنگ و حرب کي قيد نھيں لگاني چاھئے - (  جاري ہے )

 

بشکريہ مطالعات شيعہ ڈاٹ کام

 

متعلقہ تحریریں:

حديث ''وسنتي'' کي تيسري سند

اہل تشيع کے اصول عقائد