معرفی وبلاگ
بسم الله الرحمن الرحیم گفتند که عاشق آرام نه ای در خواب و خیال خم ابروی که ای؟ گفتند بگو،بقصد قربت گفتم سیدعلی حسینی خامنه ای(سلام الله علیه)
دسته
فیدها
جبهه وبلاگی عمارقدس
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 163434
تعداد نوشته ها : 55
تعداد نظرات : 3
Rss
طراح قالب
GraphistThem241

بسم الله الرحمن الرحيم

بـــيـــانـــات امـــام خــمـيـنـى ره در جـمـع فـرمـانـدهـان كل سـپـاه پـاسـداران انـقـلاب اســـلامـــى و نـــيـــروى زمـــيـــنـــى ارتـــش جـــمـــهـــورى اســـلامـــى ، مـسـؤول بـسـيـج مـسـتـضـعـفان و فرماندهان و مسؤ ولان قرارگاه مشترك ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامى

مـن در ايـنـكـه شـمـا بـرادرها و فرماندهان ارتش و سپاه با هم ممزوج هستيد، يد واحده هستيد احـسـاس سرافرازى مى كنم . من هيچ وقت شماها را فراموش نمى كنم من در مواقع استجابت دعـا بـه شـمـاهـا دعـا مـى كـنـم . قوى باشيد، برومند باشيد و از هياهوى دنيا هيچ وقت به خـودتـان هراس راه ندهيد. اين مسائل در صدر اسلام هم بوده است . اين هياهوها و بساطى كه مـخـالفـيـن اسـلام در صـدر اسـلام راه مى انداختند در زمان خود پيغمبر اكرم و بعدها هميشه بوده است ، لكن خداوند امر فرموده است كه ما مستقيم باشيم ، استقامت كنيم . و اگر چنانچه اسـتـقـامـت كنيم مويد به تاءييدات الهى هستيم و شما چون پشتوانه خداى تبارك و تعالى اسـت از هـيـچ چـيـز باك نداريد. ديگرانند كه پشتوانه شان شيطان است و با دست شيطان حـركـت مـى كـنـنـد. شـما كه با قدرت الهى داريد حركت مى كنيد قدرتمنديد. عدد كم بودن اشـكـال ندارد، ايمان قوى بودن مهم است . و شما بحمدالله و همه ارتش و سپاه ما و ساير ارگـان هـايـى كـه هـسـتـند در جبهه ، همه آنها برومندند و چون پشتوانه ايمان در آنها هست نـبـايد از هيچ چيز بترسند و نمى ترسند. و من حكايت كه از جبهه و از دوستانمان در جبهه مـى شـنـوم و مـناجات هايى كه در توى جبهه و سنگرها با خداى تبارك و تعالى مى كنند، مـوجـب سرافرازى است . شما بدانيد كه از بعد از اسلام تاكنون يك همچو ارتش و سپاهى نبوده است كه سنگرهاشان معبدشان باشد و سنگرها را به صورت مسجد درآورند. شمائيد كـه ايـن كـار را كـرديـد و داريـد مـى كـنـيـد. و شما پيش خدا سرافرازيد و خداى تبارك و تـعـالى بـه شـمـا قدرت مى دهد و همين طورى كه پيغمبر اكرم با عدد كم لكن با تاءييد الهـى مـقـاصـد خـودش را پـيـش برد و دنيا را در تحت تاءثير خودش قرار داد، شما هم كه تـابـع آن وجـود مـحترم هستيد و شما الان مى بينيد كه دنيا در تحت تاءثير شما واقع شده است ، شما پيروزيد الان .

قدرت شما در كاخ سفيد و كرملين الان پرتو انداز است

شما در دنيا، الان اينكه انعكاس قدرت شما در كاخ سفيد و در كرملين الان پرتو انداز است ، همه قدرت ها از شما باك دارند، شما باك از كسى نداشته باشيد. همه قدرت هااز قدرت اسلام الان لرزيده اند و كارهاى شما لرزانده آنها را. شما هيچ ، از هيچ قدرتى نترسيد. وقتى خدا با شماست ، همه چيز با شماست .شـمـا خـدا را داريـد ولو ايـنـكـه پـشتوانه از شرق و غرب نداريد. و اين افتخار شماست ، افـتـخـار اسـلام اسـت كـه نـه به شرق متوجه باشد و نه به غرب متوجه باشد، صراط مستقيم باشد. راه ، راه خداست . در راه خدا نه شهادت و نه نقص عضو و نه گرفتارى هيچ يـك از ايـنـها اشكال ندارد. اين چيزى بوده است كه اولياء خدا از اولى كه خلقت تحقق پيدا كرده است ، انبياء عظام در طول تاريخ مبتلا به آن بودند و نترسيدند و جلو رفتند و شما امـروز قـدرتـمـندانى هستيد كه در دنيا آواز شما پيچيده است . الان همه از شما باك دارند و شما از هيچ كس باك نداريد.

مادامى كه وحدتتان را حفظ كنيد خدا با شماست

بـا هـم بـاشـيـد، دسـت واحـد بـاشـيـد و هـمه را دعوت به وحدت بكنيد. و بحمدالله وحدت حـاصـل اسـت ، حـفـظ كـنـيـد ايـن وحدت را. مادامى كه حفظ كنيد شما وحدت خودتان را خدا با شـمـاسـت . يـدالله مـع الجـمـاعـه . وقـتـى اعـتـصـام بـه حـبل خدا بكنيد. خداوند با شماست . مسلم بدانيد كه كسى كه خدا با اوست ، شهيد بشود يا زنـده باشد پيروز است و شما چه خداى نخواسته ، البته اين يك دعايى است براى همه ، هـمـه مـان چه شهيد بشويم و چه پيروز بشويم هر دو پيروزى است . خداوند به همه شما قدرت عنايت كند و سلامت باشيد.والسلام عليكم و رحمه الله .البته سلام من هم به همه افرادى كه در جبهه ها هستند برسانيد و بگوئيد من آنچه كه از من مى آيد دعاگوئى است و دعا مى كنم به همه تان . خدا همه تان را حفظ كند انشاءالله.

تاريخ : 63/3/7

بسم الله الرحمن الرحيم

بعضى ها انتظار فرج را به اين مى دانند كه در مسجد بنشينند و دعا كنند

ايـن عيد سعيد انشاءالله بر همه مسلمين جهان ، مستضعفان عالم و خصوصا ملت ما مبارك باد. آنـچـه كـه امـروز مـى خـواهـم بـه عـرضـتـان بـرسـانم برداشت هايى كه از انتظار فرج بـرداشـتـه شـده است ، بعضى اش را من عرض مى كنم . بعضى ها انتظار فرج را به اين مـى دانـنـد كه در مسجد، در حسينيه ، در منزل بنشينند و دعا كنند و فرج امام زمان سلام الله عليه را از خدا بخواهند. اينها مردم صالحى هستند كه يك همچو اعتقادى دارند بلكه بعضى از آنـهـا را كه من سابقا مى شناختم بسيار مرد صالحى بود، يك اسبى هم خريده بود، يك شـمـشـيرى هم داشت و منتظر حضرت صاحب سلام الله عليه بود. اينها به تكاليف شرعى خـودشـان هم عمل مى كردند و نهى از منكر هم مى كردند و امر به معروف هم مى كردند لكن همين ، ديگر غير از اين كارى /را/ ازشان نمى آمد و فكر اين مهم كه يك كارى بكنند نبودند. يـك دسـته ديگرى بودند كه انتظار فرج را مى گفتند اين است كه ما كار نداشته باشيم بـه اين كه در جهان چه مى گذرد، بر ملت ها چه مى گذرد، بر ملت ما چه مى گذرد، به ايـن چـيـزهـا مـا كـار نـداشـتـه بـاشـيـم . مـا تـكـليـف هـاى خـودمـان را عمل مى كنيم ، براى جلوگيرى از اين امور هم خود حضرت بيايند انشاءالله درست مى كنند. ديـگـر مـا تـكـليفى نداريم ، تكليف ما همين است كه دعا كنيم ايشان بيايند و كارى به كار آنچه در دنيا مى گذرد يا در مملكت خودمان مى گذرد نداشته باشيم . اينها هم يك دسته اى ، مردمى بودند كه صالح بودند.

آيا خلاف قرآن نيست كه ما ديگر معصيت كنيم تا حضرت صاحب بيايد؟

يـك دسـتـه اى مى گفتند كه خوب ! بايد عالم پرمعصيت بشود تا حضرت بيايد. ما بايد نـهـى از مـنـكـر نـكنيم ، امر به معروف هم نكنيم تا مردم هر كارى مى خواهند بكنند، گناه ها زياد بشود كه فرج نزديك بشود.
يـك دسـته اى از اين بالاتر بودند مى گفتند بايد دامن زد به گناه ها، دعوت كرد مردم را به گناه تا دنيا پر از جور و ظلم بشود و حضرت سلام الله عليه تشريف بياورند. اين هـم يك دسته اى بودند كه البته در بين اين دسته منحرف هايى هم بودند، اشخاص ساده لوح هم بودند، منحرف هايى هم بودند كه براى مقاصدى به اين دامن مى زدند.
يـك دسـتـه ديـگـرى بـودند كه مى گفتند كه هر حكومتى اگر در زمان غيبت محقق بشود، اين حـكـومـت باطل است و بر خلاف اسلام است . آنها مغرور بودند، آنهايى كه بازيگر نبودند مـغـرور بـودند به بعض رواياتى كه وارد شده است بر اين امر كه هر علمى بلند بشود قـبـل از ظـهـور حـضـرت ، آن عـلم ، عـلم بـاطـل اسـت . آنـهـا خـيـال كرده بودند كه نه ، هر حكومتى باشد، در صورتى كه آن روايات كه هر كس ‍ علم بـلنـد كـنـد عـلم مـهـدى ، بـه عـنـوان مـهدويت بلند كند. حالا ما فرض مى كنيم كه يك همچو روايـاتـى بـاشـد، آيـا مـعـنـايـش اين نيست كه ما تكليفمان ديگر ساقط است . يعنى خلاف ضرورت اسلام ، خلاف قرآن نيست اين معنا كه ما ديگر معصيت بكنيم /تا پيغمبر بيايد/ تا حـضـرت صاحب بيايد! حضرت صاحب كه تشريف مى آورند براى چى مى آيند؟ براى اين كـه گـسترش بدهند عدالت را، براى اين كه حكومت را تقويت كنند، براى اين كه فساد را از بين ببرند. ما بر خلاف آيات شريفه قرآن دست از نهى از منكر برداريم ، دست از امر بـه مـعـروف بـرداريم و توسعه بدهيم گناهان را براى اين كه حضرت بيايند، حضرت بـيـايـنـد چـه مـى كـنـنـد؟ حـضـرت مى آيند مى خواهند همين كارها را بكنند. الان ديگر ما هيچ تـكـليفى نداريم ؟ ديگر بشر تكليفى ندارد بلكه تكليفش اين است كه دعوت كند مردم را به فساد! به حسب راءى اين جمعيت كه بعضى شان بازيگرند و بعضى شان نادان ، اين است كه ما بايد بنشينيم دعا كنيم به صدام ، هر كسى نفرين به صدام كند خلاف امر كرده است ، براى اين كه حضرت ديرآيند! و هر كسى دعا كند به صدام /اين / براى اين كه اين فساد زياد مى كند، ما بايد دعاگوى آمريكا باشيم و دعاگوى شوروى باشيم و دعاگوى اذنابشان از قبيل صدام باشيم و امثال اينها تا اين كه اينها عالم را پر كنند از جور و ظلم و حضرت تشريف بياورند! بعد حضرت تشريف بياورند چه كنند؟ حضرت بيايند كه ظلم و جـور را بـردارنـد، هـمـان كـارى كـه مـا مـى كـنـيـم و ما دعا مى كنيم كه ظلم و جور باشد، حضرت مى خواهد همين را برش دارند. ما اگر دستمان مى رسيد قدرت داشتيم بايد برويم تمام ظلم و جورها را از عالم برداريم ، تكليف شرعى ماست منتها ما نمى توانيم . اينى كه هـسـت ايـن اسـت كـه حـضـرت عـالم را پـر مـى كند از عدالت ، نه شما دست برداريد از اين تكليفتان ، نه اين كه شما ديگر تلكيف نداريد.

آنى كه مى گويد حكومت نباشد معنايش اين است كه هرج و مرج بشود

مـا تـكـليـف داريـم كه ، اينى كه مى گويد حكومت لازم نيست معنايش اين است كه هرج و مرج باشد. اگر يك سال حكومت در يك مملكتى نباشد، نظام در يك مملكتى نباشد، آن طور فساد پـر مـى كند مملكت را كه آن طرفش پيدا نيست . آنى كه مى گويد حكومت نباشد معنايش اين اسـت كـه هـرج و مـرج بشود، همه هم را بكشند، همه به هم ظلم بكنند براى اين كه حضرت بـيـايـد. حـضـرت بـيـايـد چـه كـنـد؟ بـراى ايـن كـه رفـع كـنـد ايـن را. ايـن يـك آدم عـاقـل ، يك آدم اگر سفيه نباشد، اگر مغرض نباشد، اگر دست سياستى اين كار را نكرده بـاشـد كـه بـازى بـدهـد مـاهارا كه ما كار به آنها نداشته باشيم ، آنها بيايند هر كارى بخواهند انجام بدهند، اين بايد خيلى آدم نفهمى باشد.امـا مـساءله اين است كه دست سياست در كار بوده . همان طورى كه تزريق كرده بودند به مـلت هـا، بـه مـسـلمـيـن ، به ديگر اقشار جمعيت هاى دنيا كه سياست كار شماها نيست برويد سراغ كار خودتان و آن چيزى كه مربوط به سياست است بدهيد به دست امپراطورها. خوب ! آنـهـا از خـدا مـى خـواستند كه مردم غافل بشوند و سياست را بدهند دست حكومت و به دست ظـلمـه ، دسـت آمريكا، دست شوروى ، دست امثال اينها و آنهايى كه اذناب اينها هستند و اينها هـمـه چـيـز مـا را بـبـرنـد، هـمـه چـيـز مسلمان ها را ببرند، همه چيز مستضعفان را ببرند و ما بـنـشينيم بگوييم كه نبايد حكومت باشد! اين يك حرف ابلهانه است منتها چون دست سياست در كـار بـوده ، ايـن اشـخـاص كافر را، اينها را بازى دادند و گفتند شما كار به سياست نـداشـتـه باشيد، حكومت مال ما، شما هم برويد در مسجدهايتان بايستيد نماز بخوانيد چكار داريد به اين كارها.ايـنـهـايـى كـه مـى گـويـنـد كـه هـر عـلمـى بـلنـد بـشـود /و هـر حـكـومـتـى / خـيـال كـردند كه هر حكومتى باشد اين بر خلاف انتظار فرج است،اينها نمى فهمند چى دارنـد مـى گويند. اينها تزريق كردند بهشان كه اين حرف ها را بزنند، نمى دانند دارند چى چى مى گويند. حكومت نبودن يعنى اين كه همه مردم به جان هم بريزند، بكشند هم را، بـزنـند هم را، از بين ببرند، بر خلاف نص آيات الهى رفتار بكنند. ما اگر فرض ‍ مى كـرديـم دويـسـت تـا روايت هم در اين باب داشتند، همه را به ديوار مى زديم براى اين كه خـلاف آيات قرآن است . اگر هر روايتى بيايد كه نهى از منكر را بگويد نبايد كرد، اين را بايد به ديوار زد، اين گونه روايت قابل عـمـل نيست و اين نفهم ها نمى دانند دارند چى مى گويند، هر حكومتى باشد حكومت چيز است . بلكه شنيدم بعضى از اشخاص گفته اند كه خوب با اين وضعى كه هست ، الان در ايران هـسـت ، ديـگـر مـا نبايد تهذيب اخلاق بكنيم /ديگر/ غلط است اين حرف ها، چيزى نيست ديگر حالا، حتما بايد استاد اخلاق در يك محيطى باشد كه همه مردم فاسدند! شراب خانه ها همه بازند و عرض مى كنم كه جاهاى فساد همه بازند! اگر يك جايى باشد كه خوب باشد. آن جـا ديـگـر تـهـذيـب اخـلاق لازم نـيـسـت ! نـمـى شـود! باطل است ! اينها يك چيزهايى است كه ... اگر دست سياست در كار نبود ابلهانه بود، لكن آنها نمى فهمند دارند چى مى كنند، آنها مى خواهند ما را كنار بزنند.

بايد كار را همچو بكنيم كه مهيا بشود عالم براى آمدن حضرت سلام الله عليه

حـالا البـتـه ايـن پـر كـردن دنـيـا را از عـدالت ، ايـن را مـا نـمـى توانيم بكنيم ، اگر مى تـوانـستيم مى كرديم اما چون نمى توانيم بكنيم ايشان بايد بيايند. الان عالم پر از ظلم است ، شما يك نقطه هستيد در عالم ، عالم پر از ظلم است ، ما بتوانيم جلوى ظلم را بگيريم ، تـكـليـفـمان است . /قرآن و/ ضرورت اسلام و قرآن تكليف ما كرده است كه بايد برويم هـمـه كـار را بـكـنـيـم . اما نمى توانيم بكنيم ، چون نمى توانيم بكنيم بايد او بيايد تا بكند، اما ما بايد فراهم كنيم كار را. فراهم كردن اسباب اين است كه كار را نزديك بكنيم ، كار را همچو بكنيم كه مهيا بشود عالم براى آمدن حضرت سلام الله عـليـه . در هـر صورت اين مصيبت هايى است كه به وارد شده است و سياستهاى خارجى دامن بـهـش زدنـد براى چاپيدن اينها و براى از بين بردن عزت مسلمين و باورشان هم آمده است خـيـلى هـا، شـايـد الان هـم بـسيارى باور بكنند كه نه ، حكومت نبايد باشد و زمان حضرت صـاحـب بـايـد بـيـايـد حـكـومـت . و هـر حـكـومـتـى در غـيـر زمـان حـضـرت صـاحـب بـاطـل است . يعنى هرج و مرج بشود، عالم به هم بخورد تا حضرت بيايد درستش كند! ما درستش ‍ مى كنيم تا حضرت بيايد.انـشـاءالله خـداونـد اصـلاح كند اينها را و اميدواريم كه خداوند اين روز را بر همه ما، بر هـمـه شـمـا مـبـارك كند و دست ظالمهاراكوتاه كند و قدرت بدهد به ملت هاى مظلوم براى سركوب كردن اين ظالم ها.

والسلام عليكم و رحمة الله
تاريخ : 67/1/20

X