تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه علی دایی یک چهره ملی و بین المللی برای فوتبال ایران است، گفت: دایی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به سایپا و سپاهان کمک می کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه علی دایی یک چهره ملی و بین المللی برای فوتبال ایران است، گفت: دایی می تواند سفیر فوتبال ایران در سطح بین المللی باشد.

مهدی تاج با بیان این مطلب به مهر افزود: دایی یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال ایران است که خدمات او به تیم ملی هرگز از خاطر فوتبالدوستان محو نخواهد شد و تجربیات ارزشمند وی از سال ها حضور در فوتبال ایران و تیم های اروپایی می تواند در تیم ملی منشاء اثر باشد اما برای به کارگیری ایشان در تیم ملی و یا مسئولیت های اجرایی منتظر فراهم شدن شرایط مناسب هستیم و قطعا موقعیت ملی و بین المللی وی می تواند اعتبار و جایگاه فوتبال ایران را  ارتقاء بخشد.

وی اضافه کرد: متاسفانه درطول سال های گذشته دایی به واسطه حضور طولانی خود در تیم ملی به ناحق تحت انواع اتهامات و فشارهای غیرمنطقی قرارگرفت با این وجود هرگز تسلیم نشد و با اراده ای محکم وخلل ناپذیرمقابل ناملایمات ایستادگی کرد و امروز هم درنقش یک مربی باشگاهی درحال خدمت به فوتبال کشوراست که قطعا این حضور موثر از چشمان تصمیم گیران فوتبال و مردم قدرشناس پنهان نخواهد ماند. باید شرایطی را فراهم کنیم تا از این شخصیت بین المللی در جایگاه مناسب خود به عنوان سفیر فوتبال ایران استفاده کنیم .

سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در مقطع کنونی حضور قدرتمند سایپا در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کمتر از موفقیت تیم ملی نیست، اظهار داشت: برای فدراسیون فوتبال حضور قدرتمند سایپا و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت بسزایی برخوردار است و تجربه علی دایی درحضور شایسته سایپا در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ارزشمند است و فدراسیون فوتبال همه گونه حمایتی را از دو نماینده فوتبال کشور برای افتخار آفرینی فوتبال باشگاهی ایران انجام خواهد داد .

تاج در پایان گفت: در شرایطی که علی دایی برای فیفا از مقبولیت و جایگاهی رفیع برخوردار است ، فدراسیون فوتبال بر خود وظیفه می داند از این چهره بین المللی در جایگاهی مناسب به نحو مطلوب بهره مند شود و به کارگیری دایی در عرصه های بین المللی جزو برنامه های فدراسیون فوتبال است.