تبیان، دستیار زندگی
د حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی از مراجع تقلید، با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت رییس مکتب تشیع، با بیان این که امروز عده‌ای سعی دارند با القای شبهات، مسلمات را زیر سوال ببرند، یادآور شد: هر كس شبهه‌ای وارد كند، كید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت‌الله تبریزی : امروز عده‌ای سعی دارند با القای شبهات، مسلمات را زیر سوال ببرند

حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی از مراجع تقلید، با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت رییس مکتب تشیع، با بیان این که امروز عده‌ای سعی دارند با القای شبهات، مسلمات را زیر سوال ببرند، یادآور شد: هر كس شبهه‌ای وارد كند، كیدش بر خودش باز خواهد گشت.

به گزارش رسا، حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از همه مومنان خواست كه ایام سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) را هر چه با شكوه‌تر برگزار كنند و از شعائر الاهی دفاع کنند.

وی با بیان این كه بقای دین مبتنی بر حفظ شعائر است، آورد: امروز عده‌ای سعی دارند با القای شبهات، مسلمات را زیر سوال ببرند، هشیار باشید كه حفظ شعائر از واجبات است و مجالس باید به گونه‌ای برگزار شود كه خدای ناكرده سبب وهن بر مقام شامخ اهل بیت (ع) نباشد و این مذهب امانتی است در نزد ما كه باید با دل و جان از مسلمات آن دفاع كنیم.

حضرت آیت‌الله میرزا جواد تبریزی در ادامه یادآور شد: امروز عده‌ای كه نور آنها از بین رفته و فریب دنیا را خورده‌اند سعی دارند با كم رنگ كردن این مراسم نسل جوان را به سوی بی‌بند و باری سوق دهند؛ غافل از اینكه امامان با اهدای جان خود این مذهب را بیمه كردند و هر كس شبهه‌ای وارد كند، كیدش بر خودش باز خواهد گشت ان شاءالله.