تبیان، دستیار زندگی
دیدار پایانی شد تیم فوتبال العین امارت با گل فرهاد مجیدی به دیدار پایان رقابتهای جام باشگاههای آسیا راه یافت. به گزارش خبرنگار" مهر" العین در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا مقابل تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

العین با گل فرهاد مجیدی راهی دیدار پایانی شد

تیم فوتبال العین امارت با گل فرهاد مجیدی به دیدار پایان رقابتهای جام باشگاههای آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار" مهر" العین در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال جام باشگاههای آسیا مقابل تیم دالیان از چین قرار گرفت و با وجود قبول شكست چهار بر سه به دلیل پیروزی چهار بر دو در بازی رفت و به خاطر تفاضل گل بهتر موفق شد راهی دیدار نهایی شود.

در این مسابقه فرهاد مجیدی ملی پوش ایرانی الوصل در دقیقه 87 سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا العین به خاطر گل زده بیشتر در زمین حریف به مصاف تیم " یاتوروساسانا" از تایلند در دیدار نهایی برود.

دیداررفت این دو تیم با نتیجه چهار بر دو و به سود العین خاتمه یافته بود. دیگر گلهای العین در این بازی توسط فابیانو در دقیقه 46 و محمد عمر در دقیقه 56 به ثمر رسید، گلهای دالیان هم توسط وان هونگ در دقیقه 27، یان كویچ در دقیقه 77 و هائوهای دونگ در دقایق 81 و 84 به ثمر رسید. گفتنی است العین از دقیقه 80 به خاطراخراج محمد علی كاپیتان خود ده نفره به بازی ادامه داد.