معمولا انتظار نداریم که آگهی چاپشده در یک نشریه کاغذی بتواند جنبه تعاملی با خوانندهاش پیدا کند، تغییر کند و یا جلوههای بصری پویایی را بشود در آن اعمال کرد. ما انتظار داریم که آگهی منتشرشده در یک نشریه یک عکس و متن ثابت باشد، نه بیشتر.
اما شرکتهای بزرگ هر چند وقت یک بار با استفاده از فناوریهایی، آگهیهای متفاوتی در نشریات درج میکنند.
در تازهترین مورد، شرکت موتورولا در تبلیغ گوشی موتو ایکس در نشریه Wired، ترتیبی داده است که کاربر بتواند با اشاره روی رنگهای زیر گوشی در تبلیغ، رنگ گوشی را تغییر بدهد!