در عنوان تبلیغ باید اطلاعات بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
تنها چند لحظه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید و آنها را به خواندن ادامه آن ترغیب کنید. تیتر شما باید در خواننده برای دانستن مطالب بیشتر ، کشش ایحاد کند. عناوین دارای عبارات منفی به طرز باور نکردنی این مقصود را برآورده می کنند. برای مثال عبارت منفی Stop being internet marketing failure هر خریدار اینترنتی را به سمت خود جذب میکند و یا جمله Discover 10 vital things to do right now کمک میکند تا بیننده به خواندن بقیه متن ترغیب شود.
با این کار یک عبارت منفی به نتیجه مثبت میانجامد. و یا این نمونه "آیا تا به حال درباره به دست آوردن دوباره سرمایه خود فکر کرده اید؟" که شما را به خواندن ادامه آن هدایت میکند؟ شکی نیست که مردم بطور طبیعی با عنوانهای منفی به متن جذب میشوند. چرا؟ چون بیشتر مردم به همین شکل برنامه ریزی شدهاند. چیزهایی که مردم بطور معمول به خاطر دارند، بیشتر خاطرات منفی آنهاست تا خاطرات مثبت. از عنوانهای منفی استفاده کنید و به این ترتیب افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید.