• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 520
زمان آخرین مطلب : 4629روز قبل
دعا و زیارت

--

سینه زنم

تا ابد از تو دم می زنم

می دونم دم جون دادنم

میای ارباب بی كفنم

یـــــــــــــــــــا سید الشهداء

التماس دعا

یا علی

--

جمعه 4/10/1388 - 14:14
دانستنی های علمی
خمینی در كلام امام خمینی

خبرگزاری فارس: امروز منافقین می‌خواهند به اسم خمینی، راه خمینی را محو كنند. حال آنكه خمینی همه وجودش محو در اسلام بود و محو او محال هست چون محو اسلام محال است.آنچه در پی می‌آید برگرفته از سخنان امام راحل خطاب به خود ایشان است.


به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، امروز منافقین می‌خواهند به اسم خمینی، راه خمینی را محو كنند.
حال آنكه خمینی همه وجودش محو در اسلام بود و محو او محال هست چون محو اسلام محال است.
آنچه در پی می‌آید برگرفته از سخنان امام راحل خطاب به خود ایشان است.

* دیدید غلط كردید
خمینی را اگر دار بزنند تفاهم نخواهد كرد. با سرنیزه نمی‌شود اصلاحات كرد، با نوشتن خمینی خائن به دیوارهای تهران كه مملكت اصلاح نمی‌شود، دیدید غلط كردید، دیدید اشتباه كردید.
خاضع به احكام اسلام شوید، ما شما را پشتیبانی می‌كنیم. اگر از آزاد نمودن ما برنامه دیگری دارند، اگر خیال دیگری در سر دارند، اگر می‌خواهند آشوب كنند بسم الله بفرمایند.(صحیفه نور ج1 ص65)

* مگر خمینی بمیرد
مگر ما می‌گذاریم این مطالب بشود مگر خمینی بمیرد، نعوذبالله مراجع اسلام هم خدای نخواسته از بین بروند، وقتی رفتیم ما دیگر تكلیفی نداریم لكن ملت اسلام هست، ملت اسلام باز زنده است، الان زندگی از سرگرفته است.(صحیفه نور ج1 ص79)
خمینی می‌تواند تفاهم كند با ظلم؟! غلط می‌كند! ..اسلامی كه پیغمبر اسلام این قدر زحمتش را كشیده است، ائمه هدی این قدر خون دلش را خورده‌اند، علمای اسلام این قدر زحمت كشیده‌اند، خمینی و امثال خمینی می‌توانند كه یك چیزی بگویند كه بر خلاف مصالح اسلام باشد.خمینی را از جامعه بیرون می‌كنند.(صحیفه نور ج1 ص70 )

* فرض كنید خمینی هم خرد شود
الا فرض كنید من هم خرد بشوم،دیگران هستند، همچو نیست كه ملت ایران حالا احتیاج به خمینی داشته باشند.
احتیاج به هیچ كس ندارد، خودش است، خودش الان ایستاده قائم است خودش بالنفسه، بی‌خود آنها خیال می‌كنند كه اگر ما هم از بین برویم، بكشند یا منحط كنند، مساله خوابیده است و دوباره آنها بر می‌گردند و نفت ما را می‌برند و همه خزائن ما را غارت می‌كنند.
نخیر، دیگر گذشته است این مطلب.(صحیفه نور ج6 ص61)

* والله اسلام تمامش سیاست است، من پاپ نیستم
اسلام این نیست، والله اسلام تمامش سیاست است، اسلام را بد معرفی كرده‌اند، سیاست مدرن از اسلام سرچشمه می‌گیرد.
من از آن آخوندها نیستم كه در اینجا بنشینم و تسبیح دست بگیرم، من پاپ نیستم كه فقط روزهای یكشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات برای خودم سلطانی باشم و به امور دیگر كاری نداشته باشم، پایگاه استقلال اسلامی اینجاست.(صحیفه نور ج1ص 65)

* وقتی خمینی را بكشند
گر خمینی را بكشند، چه خواهد شد، نه، این حرف‌ها نیست در كار.همه شما بحمدالله هستید و كشور خودتان را حفظ می‌كنید و مساله، مساله اسلام است.(صحیفه نور ج15 ص98)
آمریكای جهانخوار باید بداند كه ملت عزیز و خمینی تا نابودی كامل منافعش او را راحت نخواهند گذاشت.(ج14 ص266)
اشتباه نكنید، اگر خمینی هم با شما سازش كند ملت اسلام با شما سازش نمی‌كند.(صحیفه نور ج1 ص79)
خمینی دست یكایك شما را می‌بوسد و به یكایك شما احترام می‌گذارد و یكایك شما را رهبر خودش می‌داند كه بارها گفته‌ام من با شما یكی هستم و رهبری در كار نیست.(صحیفه نور ج15 ص23 )

* خمینی و فتح جهان
قدرت و ابرقدرت‌ها و نوكران آنان مطمئن باشند كه اگر خمینی یكه و تنها هم بماند به راه خود كه راه مبارزه با كفر و ظلم و شرك و بت‌پرستی است ادامه می‌دهد و به یاری خدا در كنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه‌های مغضوب دیكتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی كه به ستم و ظلم خویشتن اصرار می‌نمایند، سلب خواهد كرد.(صحیفه نور ج20 ص114)

جمعه 27/9/1388 - 13:19
دعا و زیارت
http://img.tebyan.net/big/1386/10/24917621158332422120104528044541101133.jpg

 سلام بر محرم..

ای ماه خدا! در تقویم دل ما خاطره هیچ ماهی به سرخی تو نیست! سلام خدا بر تو و بر ستارگانی که بر گردت  زده‎اند! و سلام خدا بر خورشید فروزانی که در خود جای داده‎ای! ای ماه خون! بار دیگر از راه می‎رسی و با نسیم گرم کربلایی، قصه آلاله‎های سرخ را به گوش جان می‎رسانی. دوباره سکوت تاریخ را در هم می‎شکنی و بغض ناله را از تنگنای حنجره‎ها آزاد می‎کنی. بانگ چاووش کاروانت به گوش می‎رسد و شیدائیان را دوباره به مهمانی شور و حماسه فرا می‎خواند و جان عشاق را از جام گریه سرمست می‎کند.

و سلام بر محرم الحرام، ماه آغازین سال هجری قمری!

محرم راز دل بلاجویان و حرم مصفای اهل دل است، محرم نقطه پرگار اهل ولایت، محرم کتاب خون و شهادت، شور و شعور و کتاب عشق و شکوه شقایق شیدایی و کتاب غلبه نور بر ظلمت و جهل و نادانی است.

محرم ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی، ماه ظلم‎ستیزی و مبارزه با تبعیض و ذلت است. محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر و جمیع منکرات است.

و سلام بر حسین! سید و سالار شهیدان، سید اولیاء و شقایق سرخ روئیده در نینوا و سلام بر حسین! نور دیده بندگان خدا، گلبوته سرخ باغستان سبز توحید، عطیه بزرگ سرمدی و راهنمای راه رشد و شرف و فضیلت و هدف.

سلام بر حسین! که دلیری و آزادگی از قامت بلندش روئید و عشق از نامش حرمت یافت. سلام بر حسین! سالار همه ناشران عقیده و جهاد، و سلام بر حسین، سرو بلند و آزادی و معرفت که از ذلت بیزار است و عاشق آزادی است.

حسین، عاشورا را آفرید و عاشورا حسینیان زمانه را، حسین خود را در بلا افکند تا ولا و ولایت به معنا بنشیند «البلاء للولا» با خون حسین تفسیر شد و مسجدالاقصی و کعبه هدی با خون حسین بقا یافت. حسین چون کتابی بی‎شیرازه، جسمش را به دم تیغ جباران سپرد تا شیرازه قرآن را مستحکم گرداند. حسین با خون خود عدالت، مظلومیت و عبودیت را عاشقانه تعبیر کرد.حسین همه را به تلاش و مبارزه برای دستیابی به حقیقت زندگی فرا خواند. چرا که پیام کربلا و عاشورا پیام حریت، عدالت، عزت و سرافرازی است و نباید این اهداف بزرگ در مکتب حسین فراموش شود. اگر این اهداف نادیده گرفته شود فلسفه عزاداری و به تبع آن راه حسین (علیه السلام) فراموش خواهد شد. حسین بر ما آموخت که چگونه، عقیده را پاس بداریم. او راه جاودانگی معنوی و مردی را از راه درست و اصولی ترسیم کرد. پس بر او سلام باد.
التماس دعا
جمعه 27/9/1388 - 13:12
دانستنی های علمی

--

آهن آبدیده را ،زنگ عوض نمی كند

چهره انقلاب را،جنگ عوض نمی كند

به خیل دشمنان بگو،به كوری دو چشمتان

مطیع امر رهبری رنگ عوض نمی كند.

یا علی

--

پنج شنبه 26/9/1388 - 11:14
خانواده

--

سلام باران!

...

نمی خواهی بباری؟؟

دردت به جانم،من برای باریدن تو سا عت ها بغض كرده ام!

...

پنج شنبه 12/9/1388 - 17:3
محبت و عاطفه

--

طالب پرواز هستم

مقصدم چشمان تو

یاس پرپر گشته ام من

مرهمش دستان تو

بودنم  با بودنت معنای دیگر می دهد

حال من خوش می شود

با آن لب خندان تو...

--

سه شنبه 19/8/1388 - 13:50
محبت و عاطفه

--

یه هیزم شكن

وقتی خسته می شه كه تبرش كند بشه

نه اینكه

هیزمش زیاد بشه!

تبر ما انسانها باورهامونه،نه آرزوهامون!

--

سه شنبه 19/8/1388 - 13:44
خانواده

-- 

من

به جرم با وفایی

اینچنین تنها شدم

چون ندارم همدمی

 بازیچه ی دلها

شدم!

---

عروس

--

پنج شنبه 16/7/1388 - 12:8
محبت و عاطفه
زیبا ترین مروارید صدف قلبم را با ساده ترین كلام كه دوستت دارم دارم تقدیم تو!
سه شنبه 31/6/1388 - 14:31
خانواده

--

دنیا به من یاد داد دوری كسی

رو كه دوستش دارم تحمل كنم

اما

وفا به من یاد داد كسی رو كه دوست دارم هرگز فراموش نكنم!

عروس!

--

شنبه 28/6/1388 - 15:34
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته