• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 230
تعداد نظرات : 520
زمان آخرین مطلب : 4629روز قبل
محبت و عاطفه

--

بگیر از من تو این دل یادبودی

که تنها لایق این دل تو بودی

هزاران خواستند این دل بگیرند ندادم

چون عزیز دل تو بودی.

--

يکشنبه 27/4/1389 - 21:40
سينمای ایران و جهان
در گفت‌وگو با فارس عنوان شد؛
گلایه «هنگامه قاضیانی» از درج نادرست نامش در تبلیغات «بیداری رویاها»

خبرگزاری فارس: «هنگامه قاضیانی» از درج نادرست و عدم تصحیح نام خانوادگی خود در تبلیغات سینمایی شهری فیلم سینمایی «بیداری رویاها» گلایه كرد.


این بازیگر سینما به خبرنگار سینمایی فارس در این باره گفت: من قصد شكایت از تهیه‌كننده فیلم را ندارم، چون آقای آشتیانی‌پور، فرد انسانی هستند و در «بیداری رویاها» شرایط انسانی را فراهم كردند، ولی من هشت روز پیش به صاحبان فیلم، اعلام كردم كه در تبلیغات شهری و سردرسینماها، نام خانوادگی من به اشتباه «قاضیان» درج شده است.
وی افزود: با این وجود، همچنان این اشتباه رفع نشده، در حالی كه در این هشت روز قاعدتا باید این اتفاق می‌افتاد و فرصتی بود كه می‌توانست این اشتباه جبران شود.
وی ادامه داد: من نمی‌خواهم «هنگامه قاضیان» باشم و هویت من همان «هنگامه قاضیانی» است.
بازیگر «بیداری رویاها» به فارس گفت: من مطلع هستم كه این اشتباه سهوی بوده و به عمد نبوده است ولی آیا من ارزش این را نداشتم كه این اشتباه را تصحیح كنند؟ برای هنرمندی كه به قول خودشان، هنرمند باارزشی است، آیا نباید این ارزش را قائل می‌شدند كه در طول این مدت، این خطا را تصحیح كنند.
قاضیانی گفت: من گلایه دارم و از این موضوع اندوهگین هستم. باید اعلام كنم كه من «هنگامه قاضیانی» هستم، نه هنگامه قاضیان.
«هنگامه قاضیانی» در فیلم «بیداری رویاها» به كارگردانی محمدباشه آهنگر نقش اصلی زن را ایفا كرده است. این فیلم اثری متعلق به ژانر دفاع مقدس است و در خلاصه داستان آن آمده: پس از اعلام خبر اسارت و شهادت ایوب، رخشانه – همسرش – به خاطر فرزند دو ساله‌اش
رضایت م‌دهد تا با برادر ایوب ازدواج كند و ...
امین حیایی، امیرحسین آرمان، رز رضوی، حمید فرخ‌نژاد و سارا خوئینی‌ها دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جمعه 25/4/1389 - 21:14
دعا و زیارت

                                                         

   سیمای عفاف در قرآن كریم                                       

   1)عفاف در نگاه: مخاطب مردان آیه  ۳۰ سوره نور/مخاطب زنان آیه 31 نور.                                                  

   2)عفاف در گفتار:مخاطب مردان آیه235 بقره/مخاطب زنان محتوایی و ظاهری آیه 32 احزاب.                                           

    3)عفاف در بدن: مخاطب مردان آیه  ۳۰ سوره نور/مخاطب زنان آیه 31 نور،آیه 59 احزاب.

4)عفاف در راه رفتن: مخاطب زنان آیه  ۳1 سوره نور، آیه 25 قصص.

5)عفاف در رفتار و معاشرت و رفت و آمد عمومی: عدم دخول به خانه غیر:27 نور. مخاطب مردان آیه 53 احزاب-آیه 35 احزاب/ مخاطب زنان آیه 33 احزاب

چهارشنبه 19/3/1389 - 14:3
کامپیوتر و اینترنت

--

www.baaroos.persianblog.ir

--

شنبه 1/3/1389 - 10:8
سياست
 

شنبه 1/3/1389 - 10:1
طنز و سرگرمی

(چوپان دروغگو )

« چوپان دروغگو ، توبه کرد. او روزی سه بار پیاده به زیارت می رود. حتی تمام گوسفندانش را قربانی کرد و گوشتش را به فقرا بخشید. » این مطلب تیتر صفحه اول یکی از روزنامه ها بود. این روزنامه به علت نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، توقیف شد.

جمعه 31/2/1389 - 14:4
سينمای ایران و جهان

 

با حضور محجوب، خطیبی، طباطبایی، مهین‌ترابی و ...
حسن فتحی مجموعه «در مسیر زاینده رود» را دیروز كلید زد

خبرگزاری فارس: حسن فتحی مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» را در تهران كلید زد.

 


به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، حسن فتحی مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» را روز گذشته در لوكیشنی واقع در جنوب تهران كلید زد.
بنابراین گزارش، در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی نظیر حسین محجوب، مهرانه مهین ترابی، اشكان خطیبی، بهنوش طباطبایی، پردیس افكاری، مهرداد ضیایی، هومن برق نورد، افسانه پاكرو، و الهه حسینی ایفای نقش می‌كنند و مذاكراتی با مسعود رایگان نیز برای حضور در این سریال انجام شده است.
مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» برای پخش از شبكه اول سیما در ماه مبارك رمضان ساخته می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است: مهران سارنگ فوتبالیست جوان و با آتیه تهرانی كه برای عقد قرارداد با یك باشگاه تازه تاسیس به اصفهان سفر كرده، طی تصادف با مسعود مصیب جوان نخبه اصفهانی، با او درگیر می‌شود و این اغاز ماجرایی طولانی است...
عوامل مجموعه تلویزیونی « در مسیر زاینده رود» عبارتند از: كارگردان: حسن فتحی، نویسنده: علیرضا نادری، مدیر تصویربراری: مسعود كرانی، طراح چهره پردازی: سعید ملكان، مدیر صدا: خسرو كیوانمهر، طراح صحنه و لباس: پیام فروتن، تدوین: بابك رضاخانی، آهنگساز: احسان خواجه امیری، مدیر برنامه‌ریزی: مجتبی خادم‌زاده، دستیار اول كارگردان: علی مردانه، دستیار تهیه: نعمت گودرزوند چگینی، مدیر تداركات: ناصر هادیان‌فر و مدیر تولید: علیرضا احمدی‌كیا.
مجموعه تلویزیونی «در مسیر زاینده رود» محصول گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبكه یك سیماست.

شنبه 25/2/1389 - 16:54
دانستنی های علمی

--

اگر كسی با گذشت كردن كوچك می شد

خدا اینقدر بزرگ نبود!..

--

شنبه 25/2/1389 - 16:29
آلبوم تصاویر




















شنبه 25/2/1389 - 16:28
خاطرات و روز نوشت
خاطره یك روز بارانی سلام دوستان و بزرگوار امیدوارم كه حالتون خوب باشه.. و تا به امروز فرصت كرده باشین از نمایشگاه بین المللی كتاب دیدن كنید.جاتون خالی بنده دیروز عصر برای سومین بار رفتم نمایشگاه البته تنها،وای نمی دونید چقدر شلوغ بود اگه مجبور نبودم نمی رفتم توی مترو كه جای سوزن انداختن نبود در همین حین با خودم فكر كردم اینجور كه اعلام كردن طبق آخرین آمارگیری میزان مطالعه ایرانی ها خیلی كمه و به چند دقیقه بیشتر نمی رسه..پس این همه آدم اینجا چی كار می كنن(!!!) الله اعلم!شاید یه دفعه مردم تصمیم به مطالعه كتاب گرفتن..خلاصه اش كنم و سرتونو درد نیارم رفتم یه چند كتابی رو هم می خواستم بگیرم رو خریدم و داشتم برمی گشتم از شبستان كه خارج شدم دیدم عجب! انگاری خدا درای رحمتش رو باز كرده و آسمون خدا هم مثه آسمون دل اینجانب گرفته و می خواد مرواریداشو نثار ما كنه..اولش بادهای خیلی شدیدی اومد و بعد هم بارون..واقعا توی اون شرایط نظاره كردن رفتار آدمها خیلی جالب و بعضا خنده دار بود همه خیس آب شده بودند ... و یه سری هم رفته بودن زیر چادر های غرفه های تبلیغاتی كنكور كه ماشاءاله به وفور هم در مسیر از مترو تا شبستان مصلی یافت می شد رفته بودند و تا بارون كند می شد می اومدند بیرون و به مسیرشون ادامه می دادند و  زمانی بارون تند می شد دوباره زیر چادرها می رفتند.. (خدا رو شكر كه این موسسات كنكور كه دكان باز كرده اند این روزها ، یه جا به درد مردم خوردند !) جالب بود در حین اینكه همه به دنبال سرپناهی بودند كه از بارون رهایی پیدا كنند متلك اندازان طلبكار همچنان در  آن شرایط به شغل پر مخاطره(!) خود ادامه می دادند مثلا به دخترا بد حجاب می گفنتد:وای الان آرایشتون پاك می شه اون وقت قیافتون دیدنیه!!..(كه البته این مورد باحالی بود كه حقیقت سوژه جالبی می شد!)خلاصه جاتون خالی همگی خیس آب شده بودیم عینهو موش آب كشیده!اما روز خوب و خاطره انگیزی بود..به امید روزای بهتریا علی
جمعه 24/2/1389 - 20:34
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته