• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 59
زمان آخرین مطلب : 5485روز قبل
موبایل

سال ۲۰۰۶ سه جوان آمریکایی پرسشی ساده را در اینترنت مطرح کردند که موج عظیمی در فضای مجازی به راه انداخت. آنها پرسیدند: «دارید چه کار می‌کنید؟» هم اکنون بیش از پنج هزار نفر در دقیقه به این سؤال پاسخ می‌دهند، حتی خبرنگاران!

فناوری‌های جدید به جز تأثیری که بر زندگی شخصی انسان‌ها گذاشتند، تحولی را نیز در زبان به وجود آورند. اصطلاحاتی مثل "بلاگیدن"، "خوراک‌خوان داشتن" یا "چت کردن" امروزه به ویژه در میان نسل جوان واژه‌های آشنایی به شمار می‌آیند که مدام در میان صحبت‌هایشان تکرار می‌شود.

 

از سه سال پیش، به یمن خلاقیت و ابتکار سه جوان آمریکایی، "توییت کردن" نیز به دایره‌ی واژگان روزمره اضافه شد. ریشه‌ی این واژه از "توییتر" می‌آید که در اصل نامی بود که این افراد برای وبسایت خود انتخاب کرده بودند. توییتر چیز چندان عجیب و غریبی نیست و در حقیقت یک پرسش ساده درپس آن نهفته بود که شاید منشا وجودی آن را بتوان تنها ارضای حس کنجکاوی ذاتی و غریزی انسان‌ها دانست.

 

مثل جی‌میل‌، فیس‌بوک یا مای‌اسپیس در توییتر نیز هر کسی قادر به باز کردن یک مکان مجانی در این وبسایت است. بعد از آن شما هر زمان می‌توانید بنویسید در آن لحظه مشغول انجام چه کاری هستید، از خوردن چای یا قهوه گرفته تا منعکس کردن جدیدترین خبری که برای مثال از دوستتان شنیده‌اید یا در روزنامه خوانده‌اید. البته تنها در یک جمله (۱۴۰ کاراکتر) و نه بیشتر.

 

همین پدیده‌ی به ظاهر ساده، انقلاب عظیمی را در فضای مجازی به راه انداخت که نه تنها دامن افراد عادی را گرفته، بلکه چهره‌های شناخته شده و پرآوازه‌ای نیز همچون باراک اوباما، آنجلینا جولی یا بریتنی اسپیرز و حتی غلامحسین کرباسچی جزو آن هستند. اما نکته‌ی مهم در این میان نقشی است که توییتر در دنیای خبررسانی بازی می‌کند. این موضوع، محور اصلی یکی از کارآگاه‌های آموزشی بود که در دومین همایش جهانی رسانه‌ها به میزبانی دویچه‌وله برگزار شد.  

 

توییت‌های افشاگرانه

 

دسترسی آسان، نداشتن هزینه و همچنین طرز استفاده‌ی راحت دلایل اصلی محبوبیت توییتر به شمار می‌روند. زاریک وبر، گرداننده‌ی این کارگاه آموزشی برای نشان دادن محبوبیت و همه‌گیری توییتر، روش جالبی را برگزید. او از حاضران پرسید، چند نفر در همان لحظه مشغول "توییت کردن" این کارگاه آموزشی هستند یا به عبارتی دیگر اخبار و حرف‌های گفته شده در این کارگاه را در اینترنت منتشر می‌کنند؟ در حدود هفت نفر دست خود را بالا بردند که رقم چندان کمی نبود.

 

وبر سپس از توییت کردن عمل جراحی صحبت کرد که به تازگی انجام شده بود؛ به این معنا که یکی از دست‌اندرکاران اتاق عمل در زمان جراحی گوشه‌هایی از روند کار را در توییتر منتشر کرده بود. اما نقش توییتر در اطلاع‌رسانی زمانی مهمتر می‌شود که خبرگزاری‌ها از فیلتر شدن آن در چین در آستانه‌ی بیست سالگی سرکوب جنبش مسالمت‌آمیز دانشجویان خبر دادند.

 

به اعتقاد بتینا ریفل، خبرنگار برزیلی حاضر در این کارگاه آموزشی، امروزه هر خبرنگاری باید در توییتر عضو باشد. او از تجربه‌‌ی شخصی خودش در زمینه‌ی سقوط هواپیمای ایرفرانس می‌گوید. یکی از دوستان بتینا که به زبان فرانسه مسلط است در یکی از رسانه‌های فرانسوی زبان سخنان یکی از مقامات این کشور را می‌خواند که در تناقض با سخنان مقامات برزیلی بوده است. او سپس این نکته را برای بتینا نقل می‌کند و بتینا نیز این جمله را توییت می‌کند که بلافاصله با بازخوردهای فراوانی روبرو می‌شود.

 

معروفترین‌توییت: دستگیر شدم 

 

نمونه‌هایی از این دست باعث شده‌اند تا توییتر در عمر کوتاهش آنچنان نقش برجسته‌ای پیدا کند که خبرگزاری "اسکای نیوز" برای اولین بار پستی به نام "گزارشگر توییتر" ایجاد کند. به این معنا که یک گزارشگر تنها به انتشار اخبار فوری و ویژه در توییتر بپردازد!

 

به اعتقاد زاریک وبر، توییتر رفته رفته جای سایت‌های محبوبی همچون فیس‌بوک یا مای اسپیس را خواهد گرفت. دلیل این امر نیز از نگاه او در وهله‌ی نخست دسترسی آسان کاربران به آن است زیرا پیام‌های توییتری می‌توانند از طریق پیام‌های کوتاه تلفنی نیز به دست کاربران برسند. در همین زمینه وبر انتشار دستگیری خبرنگاری در مصر را مثال می‌زند که یکی از حاضران شرکت کننده در این کارآگاه آموزشی که از کشور مصر آمده بود، توضیحات بیشتری را به حاضران می‌دهد. 

 

در روز دهم آوریل سال گذشته، جیمز باک، خبرنگار آمریکایی که از تظاهراتی در مصر عکاسی می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد‌. مأموران تمام لوازم وی از جمله کامپیوتر و دوربین او را ضبط می‌کنند، اما در همین فاصله باک موفق می‌شود از طریق تلفن همراهش تنها یک کلمه را توییت کند: «دستگیر شدم.»

 

دوستان او که مشترک توییت‌های او بودند و آنها را دنبال می‌کردند بلافاصله با سفارت آمریکا در مصر و خبرگزاری‌ها تماس می‌گیرند.  روز بعد باک دو جمله‌ی دیگر را توییت می‌کند: «زنده ‌و سالم هستم. هنوز در زندانم.» زمان زیادی نمی‌گذرد که جیمز باک از زندان آزاد می‌شود.

 

به هر روی از توییتر هم می‌توان همانند بسیاری از ابزارهای اطلاع‌رسانی دیگر استفاده‌های کاربردی یا غیر کاربردی کرد. طبیعی است هیچ‌کس علاقه‌ای ندارد بداند دوستش در حال حاضر مشغول نوشیدن چای است یا قهوه. بنابراین اگر زمانی عضو توییتر شدید، بدانید که همیشه دانستن اینکه "دارید چه کار می‌کنید؟" برای دوستانتان اهمیت چندانی ندارد.

شنبه 13/4/1388 - 11:40
بیماری ها
بوی بد دهان ممكن است صرفا ناشی از آن باشد كه غذایی با بوی تند را برای ناهار خورده‌اید، اما در عین حال ممكن است نشانه‌ای از یك مشكل بهداشتی زمینه‌ای‌ باشد
علل بوی بد دهان كه ممكن است نیاز به وارسی بوسیله دكتر داشته باشد، اینها هستند:

پوسیدگی دندان یا آبسه دندان.
الكلیسم یا سیگاركشیدن.
مصرف برخی از داروها.
گیر كردن جسم خارجی در مجرای بینی (كه شایع‌ترین علت بوی بد دهان در كودكان است).
دندان نهفته، بیماری لثه یا عدم رعایت بهداشت دهان.
مصرف مقدار زیاد ویتامین.
عفونت گلو یا ریه، یا سینوزیت.

شنبه 13/4/1388 - 11:38
بیماری ها

افرادی که دارای رژیم های غذایی هستند حتی در مصرف میوه نیز باید دقت داشته باشند،اما چه میوه ای در درمان چاقی سودمند است ؟

مصرف پرتقال بهترین درمان چاقی است و با مصرف آن كمبود عناصر فلزی بدن تامین و مقاومت طبیعی بدن زیاد می‌شود. همچنین میوه پرتقال ، سرشار از ویتامین‌های C ،B و A است.

پرتقال دارای آهن،فسفر،كلسیم،منیزیم،سدیم ،پتاسیم،مس،كلر،گوگرد،روی و غیره است.آب پرتقال، اثر مقوی و نشاط‌ آور دارد و با مصرف آن،غلظت خون كاهش پیدا می‌كند،لذا می‌توان پرتقال را محافظ سیستم عروقی به‌حساب آورد.
اگر آب پرتقال بدون پوست كندن میوه تهیه شود اثر مفیدتری دارد. آب پرتقال نوشابه‌ای مفرح و با خاصیت مدر و دارای اثر ضد سم است و مقاومت محیطی بدن را زیاد می‌كند.
افرادی كه چاق هستند،اگر رژیم پرتقال بگیرند،در رفع چاقی بسیار موثر است.در این رژیم باید چند روز پرتقال بخورند.
برای معالجه چاقی و گرفتن رژیم لاغری،یك عدد پرتقال و 3 لیمو را به برش‌های نازكی ببرید و آن را مدت 10 دقیقه در نیم لیتر آب بجوشانید، 2 قاشق سوپ‌خوری عسل را به آن اضافه كنید و دوباره 5‌ دقیقه آن را بجوشانید، بعد آن را صاف و بگذارید سرد شود و هر روز 3 استكان كوچك از آن را میل كنید.
شنبه 13/4/1388 - 11:38
محبت و عاطفه
۱- عشق واقعی بر همه چیز غلبه می کند.

۲- اگر عشق واقعی باشد در همان نخستین ملاقات معلوم می شود.

۳- تنها یک عشق واقعی در دنیا وجود دارد که برای انسان مناسب است.

۴- همسر مطلوب از هر نظر انسان را ارضا می کند.

 

 

” ۱- عشق واقعی بر همه چیز غلبه می کند : ”

بعضی از زنان و مردان به اشتباه به خود می گویند :

- اگر به اندازه ی کافی عاشق همسرم باشم بیکاری او مهم نیست.

- اگر به اندازه ی کافی عاشق همسرم باشم ۱۵ سال بزرگتر بودن او مهم نیست.

متاسفانه اعتقاد به اصل اول می تواند موجب دلشکستگی و سرخوردگی شود زیرا انسان را متقاعد به ادامه ی رابطه ای می سازد که مناسب نیست.

کسانی که دارای اعتماد به نفس اندک و گذشته ای منزوی و سرشار از رنج و عذاب بوده اند خود را گرفتار رویایی مسموم می کنند .
” ۲- اگرعشق واقعی باشد در همان ملاقات نخست معلوم می شود ! ”

واقعیت اینست که برای ایجاد دلباختگی یک لحظه هم کافیست ولی برای ایجاد عشق واقعی مرور زمان از ضروریات است.

عشق در نخستین نگاه احساسی است که نسبت به جنس مخالف پیش می آید ولی عشق نیست. این احساس معمولا شدید است و گاهی با عشق اشتباه گرفته می شود و معمولا چیزی جز شکست و سرخوردگی و نومیدی به دنبال ندارد.
” ۳- تنها یک عشق واقعی در دنیا وجود دارد که مناسب است ! ”

اولین اشکال اینست که شما همسر خود را با همان تصویری که در ذهن خود شکل داده اید همواره مقایسه می کنید و متوجه نیستید که وی شخصیتی منحصر به فرد دارد که باید به درستی شناخته شده و از سوی شما پذیرفته شود.

دومین اشکال آن بازداشتن انسان از ایجاد رابطه ای تازه پس از گسیختن رابطه ی پیشین است که به دلایلی مانند مرگ – طلاق و…( در حالی که تصور می شد دائمی باشند) به جدایی کشیده شده اند.

و اشکال آخر اینست که می توان عشق را در افراد متفاوت یافت و همسران زیادی وجود دارند که در صورت مهیا بودن شرایط می توانند شما را خوشبخت کنند.
” ۴- همسر مطلوب از هر نظر انسان را ارضا می کند . ”

از اشکالات این اصل اینست که شما به همسرتان فشار می آورید که برایتان همه چیز و همه کس باشد. به عنوان مثال : خانمی از شوهرش می خواهد که در همه جا همراهش باشد ( شرکت در مراسم تولد بچه ها – انتخاب پارچه – پرسه زدن در فروشگاه و … ) در حالی که شوهرش هیچ گونه علاقه ای به انجام این کارها ندارد واحتمالا تمایل چندانی هم به همراهی همسرش نداشته باشد.

واقعیت اینست که همسر مطلوب بسیاری از نیازهای ما ( و نه همه ی آنها را ) برآورده می سازد. و نیازهای خاصی هم وجود دارند که باید توسط خود ما یا افراد خانواده و یا دوستانمان برطرف شود.

 

برگرفته از کتاب ” آیا تو نیمه گمشده من هستی؟ “

شنبه 13/4/1388 - 11:37
شعر و قطعات ادبی
شاعر دنیا، من اگه بودم
آغاز شعرم، با کلام پدرم بود
تشنه تو صحرا، من اگه بودم
آب حیاتم توی دست پدرم بود
وای اگه گندم،پوست تنم بود
اون که با دستاش، منو می کاشت پدرم بود
ریشمو تو خاک اگه می ذاشت پدرم بود
پدر جونه، پدر روحه، پدر دینه و ایمونه
پدر خسته، پدر بیزار،از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
پدر نوره، پدر امّید، پدر عشقه که می مونه
پدر خندون، ولی گریون، از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
از این دنیای دیوونه
شنبه 13/4/1388 - 11:33
دانستنی های علمی

بهترین جوك جهان انتخاب شد.این جوك در بزرگترین طرح علمی پیرامون طنز انتخاب شده است قضیه از این قرار است كه انجمن پیشبرد علم از كاربران اینترنت در سراسر جهان درخواست كرده بود كه بامزه ترین جوكی كه شنیده اند را برایش ارسال كنند. به گزارش رویتر 2 میلیون تن نظر دادند، این نظرات مشتمل بر چهل هزار جوك شد و جوك ها از هفتاد كشور جهان برای این انجمن ارسال شد. نتیجه انتخابات این جوك بود.
دو شكارچی در جنگل بر روی درختها كمین كرده بودند. یكی از آنها از درخت سقوط كرد. شكارچی دوم احساس كرد دوستش كه از درخت سقوط كرده ، نفس نمی كشد و چشمانش باز و خیره مانده است.

او با موبایل با یك مركز اورژانس تماس می گیرد و به فردی كه گوشی را برمی دارد می گوید:
فكر می كنم دوست من مرده است ، چكار باید بكنم؟
طرف مقابل به آرامی می گوید:
دلواپس نباش.
من می توانم به تو كمك كنم.
ابتدا باید مطمئن شویم كه مرده است
بعد از سكوتی كه حكمفرما می شود صدای یك گلوله به گوش می رسد. شكارچی دوم دوباره گوشی را برمی دارد و می گوید: بسیار خب ، حالا چه كار باید بكنم؟!

گورپال گوسال 31 ساله روان شناس برنده این رقابت شد.

شنبه 13/4/1388 - 11:30
طنز و سرگرمی

فروش ویژه سریال امپراطوری گازها(جومونگ 4) در 18 دی وی دی فقط 18000 تومان

ارسال به تمام نقاط جهان با پست پستاز

هزینه ارسال 5500 تومان می باشد

ارسال در افغانستان رایگان است

نام فارسی : امپراطور گازها ، جومانگ چهار ، جومونگ 4

كشور : كره پاستوریزه

سال : ۲۰۰9


ژانر: رزمی كمدی/ترسناك/تهوع آور/مستند/حیات وحش/دوربین مخفی

 125 قسمت کامل هر قسمت 2:30 و کیفیت فوق العاده بالا + موسیقی سریال
زیرنویس : فارسی / هندی / عربی / تركی / افغانی

فرمت : قابل پخش بر روی رادیو مایكروفر پلی استیشن سگا و آتاری با کیفیت عالی و دوبله فارسی / هندی / عربی / تركی / افغانی

شرح خلاصه سریال امپراطور گازها

امپراطوری گازها شرح حال پسر ساسو نویره جومونگ می باشد... بله سریال امپراطور گازها سرگذشت سه نسل بعدی جومونگ یعنی نویره جومونگ بزرگه ، در این داستان نویره جومونگ كه نقش آن را خود جومونگ بازی میكند از ارث پدری خود كه از پدر بزرگ پدرش به او رسیده یك كوه نمك را در كره خریداری میكند و در آن مشغول به كشف و استخراج نمك میشود او مردی قوی زیبا دانشمند حكیم علیم دانا متفكر فرزانه و نخبه است كه خاصیت ضد ضربه دارد و هیچوقت نمیمیرد هرچند بعضی اوقات اوضاع بر وقف مرادش نیست اما هیچوقت شكست نمی خورد و همیشه برنده میدان است

داستان كلی سریال : نویره جومونگ با تلاش های زیادی كه انجام میدهد موفق به غنی سازی نمك در كره میشود اما در این راه مشكلات زیادی بر سر راه او قرار میگیرد زیرا تا آن زمان این فناوری فقط در دست عده محدودی از كشورهای غربی بوده و آنها با اینكه یك كشور شرقی آن هم كره صاحب این فن آوری شود به شدت مخالف بودند

نویره جومونك پس از گذر از مشكلات فراوان و نبرد با زورگویی های غرب و علارقم تحریم هایی كه برای او در نظر گرفتند نمك ید دار تولید میكند

البته این ماجراها چند سال طول میكشد و نویره جومونگ در طی این سالها چندبار عاشق چند نفر میشود چندبار هم به زندان میفتد و چندبار هم از بویو اخراج میشود اما از آنجا كه همیشه حق با اوست و او همیشه موفق میشود از سد همه مشكلات بگذرد همه این مساوئل را پشت سر میگذارد و در نهایت با نویره یانگوم وصلت میكند

نویره یانگوم هم نیز داستانهایی دارد كه ما آن را موازات با داستان اصلی مشاهده میكنیم او آشپز بی نظیر و دكتر داروهان گیاهی و جراح فوق تخصص مغز و اعصاب و قلب و عروق است كه در كنار این تخصص ها چند مدرك معتبر از چنر دانشگاه معتبر را نیز اخذ كرده او نیز همچون نویره جومونگ همیشه در سختی و تنگناه قرار میگیرد اما همیشه بخوبی از پس مشكلات بر می آید و همیشه تا مرز فلاكت و شكست میرود اما در نهایت پیروز و سربلند میشود


شامل 18 دی وی دی قابل پخش بر رویری رادیو مایكروفر پلی استیشن سگا و آتاری با کیفیت عالی و زیرنویس فارسی / هندی / عربی / تركی / افغانی


بازیگران اصلی

سونگ ایل گوک در نقش شاهزاده بونگ سونگ
چوئه جونگ وُن در نقش یانوگوم
باک گون هیونگ در نقش ریس آژانس غنی سازی نمك
جونگ جین یونگ در نقش ریس غربی ها
 

 

به زودی اطلاعات كامل تری از بازیگران و عموامل پشت صحنه جلوی صحنه دوستان دیویدی رایت كن عوامل پخش دیویدی دوستان وب مستر و افراد بازاریاب در این بخش قرار میگیرد 

شنبه 13/4/1388 - 11:26
کامپیوتر و اینترنت

وضع اکنون از این قرار است: اگر باطری تلفن همراهتان خالی شود، برای پر کردن آن باید شارژر خاص آن را داشته باشید. نوکیا، سونی، موتورولا و بقیه با هم سازگار نیستند. حال قرار شده است که نحوه‌ و وسیله‌ی شارژ کردن یکدست شود.

توافق را شرکت‌های نوکیا، اپل، ال جی، موتورولا، سامسونگ، سونی اریکسون و چندتایی دیگر امضا کرده‌اند. از سال ۲۰۱۰ به این وضع خاتمه داده می‌شود که هر مارکی شارژکننده‌ی خود را داشته باشد. استانداردی که گذاشته شده، برپایه‌ی "میکرو- یو ‌اس بی" (Micro-USB) است، نحوه‌ی اتصالی استاندارد برای وصل کردن دستگاه‌های جانبی به کامپیوتر و نیز تأمین برق آنها.

 به نفع مصرف‌کننده و محیط زیست

 تلاش اتحادیه‌ی اروپا برای رسیدن به این توافق نقش مهمی داشته است. انگیزه‌ی فشار بروکسل بر سازندگان تلفن‌های همراه، کمک به مصرف‌کننده است برای اینکه مجبور نشود با عوض کردن موبایل وسیله‌ی شارژ باطری را هم عوض کند. از یک وسیله‌ی شارژ می‌توان بیشتر استفاده کرد و این هم به نفع مصرف‌کننده است، هم محیط زیست، زیرا در نهایت زباله‌ی کمتری تولید می‌شود.

 

کمیسیون اتحادیه‌ی اروپا تهدید کرده بود که اگر شرکت‌های سازنده‌ی موبایل خود داوطلبانه به یک وحدت نظر نرسند، آنها را با صدور بخشنامه مجبور به این کار خواهد کرد. اکنون دیگر به صدور بخشنامه نیازی نیست.

 

جنبه‌ی مثبت دیگر: شارژ باطری با استاندارد جدید برق کمتری مصرف می‌کند.

شنبه 13/4/1388 - 11:25
دانستنی های علمی
53پرنده باعث لکنت زبان پسر 15ساله شدند!!
 
یك پسر 15 ساله اهل «كلورادوی» آمریكا پس از آن كه با 53 پرنده در اتاق خوابش مواجه شد، تا 24 ساعت لكنت زبان گرفت.
رییس پلیس ایالت «كلورادوی» آمریكا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، گفت: هنگامی كه والدین این پسر 15 ساله ما را از وجود 53 پرنده و جوجه انواع پرندگان در اتاق خواب وی مطلع كردند، ماموران پلیس ایالتی به منزل این پسر مراجعه كرده و در نهایت با كمك ماموران آتش‌نشانی ایالتی موفق شدند این پرندگان را از داخل اتاق خواب این پسر نوجوان خارج كنند.
وی خاطر نشان كرد: این غیرقابل باور است چرا كه این پرندگان اگر چه در ظاهر بی‌آزار هستند، اما قادرند در عرض پنج دقیقه تمام چیزهایی را كه در مقابلشان قرار دارد بخورند.
گفته می‌شود، این پسر 15 ساله هم اكنون تحت مراقبت پزشكان قرار داد، چرا كه دچار لكنت زبان شده، اما خوشبختانه پزشكان اعلام كردند، این نقص زبانی به دلیل ترس و وحشت بوده و خیلی زود از بین می‌رود.
همچنین هنوز مشخص نیست كه این پرندگان چگونه وارد اتاق خواب این پسر نوجوان آمریكایی شدند، چرا كه ماموران آتش‌نشانی هیچ منفذی مبنی بر وجود لانه پرندگان در اطراف اتاق این پسر نوجوان نیافتند. به همین دلیل تحقیقات توسط كارشناسان آ‌تشنشانی و چند پرنده‌شناس از دانشگاه ایالتی «كلورادوی» آمریكا در دست بررسی است.
شنبه 13/4/1388 - 11:23
دانستنی های علمی
وحشت هافبک استقلال از بازگشت به ایران

 

 
 این روزها اظهار نظرهای شنیدنی درباره تحولات سیاسی چند هفته اخیر ایران از سوی برخی از چهره ها به گوش می‌رسد که موضوع با ورود چهره های ورزشی به ویژه بازیکنان فوتبال جذاب تر شده است .
به گزارش جهان  "فابیو جان واریو" هافبك برزیلى استقلال كه در طول فصل عملكرد مطلوبى از خود ارائه كرده بود بطوری که مورد توجه تیم هاى عربى حوزه خلیج فارس قرار گرفته است، این روزها به اندازه تمام دوران حضورش در استقلال خبرساز شده است.
وى اخیرا در تماس با یکی از خبرگزاری های غربی عنوان کرده است که به خاطر ناامنی در ایران از بازگشت به این کشور خودداری می کند !
با اینکه پیش از این گفته می‌شد: "جان واریو" به دلیل اینکه مورد توجه تیم هاى عربى حوزه خلیج فارس قرار گرفته خیال بازگشت به استقلال را ندارد . با این حال موضع گیری های وی بخوبی گویای متاثر بودن وی ازفضای رسانه ای است که غربی ها در چند هفته اخیر علیه کشورمان بوجود آورده اند .
جان واریو قبل از رفتن به مرخصی عنوان کرده بود ایران بهترین و امن ترین کشور دنیاست! و بارها از اوضاع ایران و فرهنگ ایرانیان و مناسبات بسیار خوبش با شهروندان ایرانی و هواداران تیم استقلال ابراز رضایت کرده بود .
با این وجود مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده اند: این بازیکن طى تماسى با مسئولان باشگاه گفته است که، هیچ مشکلى براى حضور در جمع آبى پوشان ندارد و پس از استراحت کامل و دید و بازدید با اقوامش به تهران برمی‌گردد.
جان واریو به مدت یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.
شنبه 13/4/1388 - 11:22
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته