• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1307روز قبل
ایرانگردی

 

با هدف استفاده از بوستان طبیعت منطقه21 در "مواقع بحرانی"، از محل اسکان اضطراری این بوستان بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه21، بازدید میدانی چندساعته ای با حضور زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست، موذن شهردار ناحیه سه و اسماعیلی دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه۲۱ از محل اسکان اضطراری بوستان طبیعت انجام گرفت.

بنا بر این گزارش؛ در این بازدید بر آماده سازی هرچه بیشتر اسکان اضطراری و رفع نواقص احتمالی بوستان طبیعت در مواقع بحرانی و همچنین هماهنگی های لازم بین بخشی با ستاد مدیریت بحران منطقه21 تاکید شد.

لازم به ذکر است؛ در پی وقوع زلزله نیمه شب نوزدهم اردیبهشت ماه سالجاری به بزرگی5.1 در مقیاس ریشتر در محدوده شهرستان دماوند استان تهران، ستاد مدیریت بحران منطقه21 و معاونت خدمات شهری این منطقه نسبت به رفع نواقص احتمالی مکان های اسکان اضطراری کمر همت بسته اند.

امید است با تلاش های شبانه روزی خدمت گزاران در مجموعه مدیریت شهری منطقه21، شاهد آماده سازی و تدارک هرچه بیشتر امکانات لازم به هنگام بروز حوادث و شرایط بحرانی به منظور استفاده بهینه شهروندان باشیم.

سه شنبه 6/3/1399 - 12:21
ایرانگردی

 

تفاهم نامه ساخت نخستین شهرک نوآوری جنوب پایتخت در محدوده منطقه 19 منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه گفت: تفاهم نامه احداث شهرک نوآوری با حضور دکتر قادری فر معاون توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری، شهرداری منطقه 19 و متولی موقوفه جراح تهرانی در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری امضا و تبادل شد.

شهردار منطقه با اشاره به مطالعات و تهیه طرح توجیهی و امکان سنجی شهرک نوآوری توسط دانشگاه صنعتی شریف افزود: این شهرک در زمینی به مساحت 27 هکتار احداث و در اختیار استارت آپ های صنعتی قرار می گیرد تا طرح ها و ایده های جدید صنعتی خود را طراحی و ارائه کنند.

به گفته توکلی شناسایی استارت آپ ها توسط بهره بردار شتاب دهنده معنا و با نظارت معاونت علمی ریاست جمهوری صورت می گیرد و استارت آپ هایی که طرح ها و ایده های آن ها پذیرفته شود با حمایت این معاونت به مرحله تولید و عرضه می رسد.

براساس این گزارش طرح احداث شهرک نوآوری از سوی شهرداری منطقه 19 جهت بررسی و تسریع به کمیسیون ماده 5 شهر تهران ارسال شد که پس از تصویب وارد فاز اجرایی می شود.

او طرح شهرک نوآوری را باعث رشد منطقه دانست و افزود: تعیین تکلیف اراضی بی دفاع شهری و موقوفه که بخش عظیمی از غرب منطقه را گرفته است، ایجاد زمینه حضور دانشجویان و نخبگان در محدوده این منطقه،  اشتغال زایی و فراهم آوردن فضای فکر و تبادل نظر برای علاقه مندان خلاق از جمله مزایای این طرح هستند.

براساس این گزارش طی این تفاهم نامه موقوفه به عنوان کارفرما، دانشگاه  صنعتی شریف به عنوان مشاور طرح، شتاب‌دهنده معنا به عنوان بهره‌بردار و معاونت علمی ریاست جمهوری و شهرداری تهران به عنوان حامیان اجرای شهرک نوآوری معرفی شده اند.

سه شنبه 6/3/1399 - 11:40
خواص خوراکی ها

 

 

 

⚕شیر بنوشید

◽شیر باعث میشود سوخت و ساز چربی بدن بالا رود و به دلیل خاصیت سیرکنندگی که دارد باعث می‌شود کمتر هوس خوردن کنید .

◽شیر باعث می‌شود که عضله سازی تقویت و چربیهای بدن آب شوند.

سه شنبه 6/3/1399 - 7:0
سلامت و بهداشت جامعه

 

حریرچی: به زندگی با کرونا باید عادت کنیم !🚨😔

▫️معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: وجود ویروس کرونا را باید بپذیریم چراکه کشف واکسن کرونا حداقل تا یک سال آینده طول می‌کشد لذا باید به زندگی با کرونا عادت کنیم

▫️در پاییز و زمستان قطعا با بیماری بیشتری نسبت به تیر و خرداد و مرداد مواجهیم برای همین باید برنامه‌ریزی‌های ما منطبق با وجود کرونا باشد

▫️تصور بر این است که همه کشورهای نیم کره شمالی زمین در پاییز و زمستان شرایطشان سخت‌تر خواهد بود به همین دلیل باید متناسب با شرایط برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

سه شنبه 6/3/1399 - 6:54
سلامت و بهداشت جامعه

 

 

کرونا ویروس پس از مرگ هم منتقل می‌شود ! 🚨

▫️دانشمندان می‌گویند کروناویروس جدید پس از مرگ بیمار مبتلا نیز می‌تواند منتقل شود و باید در طول تشییع جنازه بسیار مراقب بود

▫️به نقل از تک تایمز، بیماری همه گیر کووید-۱۹ ناشی از ابتلا به کروناویروس جدید با بیش از ۵ میلیون مورد تأیید شده و بیش از ۳۳۵ هزار قربانی، یکی از وخیم‌ترین بحران‌های بهداشت جهانی در تاریخ معاصر است و متأسفانه هنوز چیزهای زیادی درباره این ویروس وجود دارد که ما با وجود گذشت چند ماه از پیدایش آن نمی‌دانیم

 

سه شنبه 6/3/1399 - 6:51
سلامت و بهداشت جامعه

 

 

افرادی که صبح ها دیر از خواب بیدار میشوند، بیشتر دچار ریزش مو میگردند !👩

▫️این افراد یا صبحانه نمیخورند یا بسیار دیر صبحانه میخورند که هردو موجب کمبود ویتامین و ریزش مو میشود

+ نخوردن صبحانه می تواند باعث بروز عوارضی مانند دیابت و بیماری خطرناک دیگری شود پس تا می توانید مواد مغذی در صبحانه تان بگنجانید.

سه شنبه 6/3/1399 - 6:46
سلامت و بهداشت جامعه

 

برای فرار از گرما سر را خیس نکنید !🥵

▫️ریختن آب روی سر نه تنها مانع گرمازدگی نمیشود بلکه سردرد را هم به درد گرما اضافه میکند

+ بجای این کار، پاهایتان را با آب خنک شستشو دهید.

 

سه شنبه 6/3/1399 - 6:44
سلامت و بهداشت جامعه

 

هشدارهای بهداشتی زیارت پس از بازگشایی حرم مطهر رضوی !🕌

 

 

سه شنبه 6/3/1399 - 6:27
سلامت و بهداشت جامعه

 

 

بستری شدن ۱۹۴ بیمار جدید در تهران، آثار سفر‌های عید فطر ۱۰ تا ۱۴ روز آینده نمایان می‌شود !🚨

▫️ زالی فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران:در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بیمار جدید در بخش عادی و ۵۱ مورد جدید در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری و ۱۹۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شدند.

▫️نسبت به روز گذشته و هفته‌های قبل شاهد کاهش موارد ابتلا هستیم سفر‌هایی که در تعطیلات عید فطر انجام شده است آثارش ۱۰ تا ۱۴ روز بعد در شهر تهران و دیگر شهر‌های مقصد مشخص می‌شود

+ سطوح آلوده و قطرات تنفسی از راه‌های اصلی انتقال بیماری کرونا هستند و مردم باید بهداشت فردی را به طور دقیق رعایت کنند.

 

 

سه شنبه 6/3/1399 - 6:23
سلامت و بهداشت جامعه

 

 

چرا دست و پا خواب میره؟🤔

اگر خواب‌گرفتگی در عضوی بیشتر از ۲۴ ساعت طول کشید حتما به پزشک مراجعه کنید.

 

 

سه شنبه 6/3/1399 - 6:21
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته