• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 6272
تعداد نظرات : 670
زمان آخرین مطلب : 4715روز قبل
آلبوم تصاویر
عکس/ بدبختی زنان از نظر روزنامه سرمایه!
بدون شرح!
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:49
اخبار
آمریکا و رژیم صهیونیستی قاچاق مشروب به ایران را بیمه کرده‌اند
نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای مبارزه با قاچاق هرگونه مواد مخدر و مشروبات الکلی به کشور انجام داده ولی موضوع قاچاق الکل با تمام کالاهای دیگر متفاوت است.
 
 

مهر: حجت الاسلام شهاب مرادی با بیان اینکه کم‌کاری نظام آموزشی و تربیتی موجب بروز معضلاتی همچون مصرف مشروبات الکلی، فحشا و فساد در جامعه شده گفت: نهادهای متولی فکری برای تخلیه هیجانات جوانان نکرده‌اند و تنها نقش ناظر و ناظم را برای آنها به عهده دارند.

حجت الاسلام شهاب مرادی در مورد افزایش قاچاق مشروبات الکلی و خطر گرایش جوانان به شرب خمر گفت: اخبار و گزارشات منتشرشده نشان می‌دهد که نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای مبارزه با قاچاق هرگونه مواد مخدر و مشروبات الکلی به کشور انجام داده ولی موضوع قاچاق الکل با تمام کالاهای دیگر متفاوت است زیرا دشمن روی این کالای خاص سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی قاچاق مشروب به ایران را بیمه کرده‌اند

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به نوعی قاچاق مشروبات الکلی به ایران را بیمه کرده اند که شاید قیمت تمام شده این کالا برای قاچاقچیان مفت تمام شود ولی هدف از این اقدام فروش مشروبات الکلی با نیت درآمدزایی نیست بلکه تباه کردن جوانان ایرانی است.

این کارشناس مهارتهای زندگی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان مبنی بر تباه شدن جوانان بر اثر کم کاری و اهمال نهادهای فرهنگی گفت: کم کاری نظام آموزشی و تربیتی اعم از دولتی و غیردولتی موجب بروز معضلاتی مرتبط با مشروبات الکلی، فحشا و فساد در جامعه می شود که راهکار مقابله با آن تقویت شخصیت دینی و معنوی جوانان و نوجوانان است. باید تمامی افراد مذهبی و متدین، رسانه ها و دستگاههای آموزشی و مروج فرهنگ و دین در جامعه در تقویت بنیانهای دینی و اعتقادی قشر جوان پویا باشند گویی که زمان جنگ است و باید با این دشمن فرهنگی مقتدرانه بجنگیم.

اعلام آمارها معضلات اجتماعی به رقابت میان رسانه‌ها تبدیل نشود

وی خطاب به رسانه ها و برخی مسئولان گفت: هر چند این موضوع بسیار مهم و نگران کننده است اما نباید اعلام آمارهای بالا در مصرف مخدرها و مشروبات الکلی و فساد در جامعه به رقابت میان رسانه ها تبدیل شود زیرا انتشار چنین خبرهایی می تواند از مصادیق اشاعه فحشا باشد

مصرف کنندگان الکل در کشورهای غربی هم افرادی طرد شده هستند

حجت الاسلام مرادی مساله مبارزه با مصرف مشروبات الکلی را منحصر به دین و شریعت ندانست و افزود: حتی در کشورهای غربی هم این اعمال ناصحیح بوده و جامعه، معتادان به الکل را طرد می کند و از شان اجتماعی کمتری برخوردارند.

وی تصریح کرد: در روایات آمده است رسول خدا (ص) فرمودند: اگر روزی تمامی بدیها و شرها را در اتاقی کرده و درب آن را قفل کنیم و این قفل دو کلید داشته باشد یکی دروغ است و دیگری شرب خمر و مصرف مشروبات الکلی که در شریعت اسلام گناه کبیره است و انسان را از چشم خدا می اندازد به نحوی که تا چهل روز نماز و عبادتش مورد قبول درگاه خدواند قرار نمی گیرد.

ضرورت حساس کردن جامعه به حلال و حرام خوراکیها

حجت الاسلام مرادی همچنین با بیان اینکه باید در جامعه نسبت به حلال و حرام بودن خوراکیها حساسیت ایجاد شود گفت: تاجران باید دقت کنند که محصولات حلال را به کشور وارد کنند هرچند نظارتها به خوبی انجام می شود و فروش اینگونه محصولات حرام در کشور ممنوع است ولی اگر برچسب حلال را بر محصولات غذایی نصب کنیم نگاه کودکان به واژه حلال در کنار آرم استاندارد بر افزایش تقوا و رعایت اعتقادات تاثیر مثبتی خواهد داشت. همانطور که در بسیاری از کشورهای مسلمان هم این کار را انجام می دهند.

تقویت ایمان و اعتقادات؛ راه پیشگیری از جرم و آسیبهای اجتماعی

این استاد مهارتهای زندگی از روحانیون و ائمه جماعات در مساجد کشور درخواست کرد تا مردم را با بیان روایات و آیات از ارتکاب به گناه بازدارند زیرا آسیبهای اجتماعی در جامعه به حدی رسیده است که تقویت ایمان و اعتقادات یکی از راههای پیشگیری از جرم و آسیبهای اجتماعی است. به ویژه در رابطه با مخاطب نوجوان و جوان تقویت غیرت دینی و تقوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مسئولان فکری برای تخلیه هیجانات جوانان نکرده اند

این چهره فرهنگی حوزه و دانشگاه، تحکیم بنیانهای خانواده را یکی از راههای کنترل فرزندان عنوان کرد و افزود: تقوا و کنترل نفس رابطه مستقیم با سلامت روان دارد. جوانان ایرانی پاک هستند ولی مشکل از آنجایی آغاز می شود که نهادهای متولی تا کنون فکری برای تخلیه هیجانات این قشر عظیم جامعه نکرده‌اند و تنها نقش ناظر و ناظم را در جامعه ایفا کرده اند.

آدمی صرفاً با توصیه به تقوا پرهیزگار نمی‌شود

این مدرس اخلاق در ادامه تاکید کرد: همه انسانها به موعظه نیاز دارند حتی انبیاء و معصومین اما روشن است که آدمی صرفاً با شنیدن توصیه به تقوا پرهیزگار نمی‌شود. حتماً در این مسیر نیازمند دانستن و به کاربستن مهارتهایی است تا او را در "شناخت" و "مدیریت" هیجاناتش کمک کند. چنانچه در روایات و کتب اخلاق نیز این روش نظام مند مورد توجه قرار گرفته است. این شناخت احساسات و عواطف با الگوی دینی همان عملیاتی کردن تقواست. نداشتن این مهارت و فقدان آگاهی ریشه مشترک تمام مسائل اجتماعی امروز جوانان نظیر ازدواجهای نادرست، طلاق، شرب خمر و قتل است.

با تماشگرنما خواندن جوانان نمی توانیم مشکل هیجانات آنها را حل کنیم

به گفته حجت الاسلام مرادی، بحث تخلیه هیجانات نکته‌ای است که مغفول مانده است. آمارها در جامعه حکایت از این دارد که ما در این حوزه یعنی تخلیه هیجانات کاری نکرده‌ایم. بنده سالهاست که بر روی موضوعات آسیب‌های اجتماعی و آمارهای مختلفی که در این حوزه اعلام شده کار کرده‌ام و بارها در رسانه‌ها نسبت به این موارد هشدار داده‌ام اما بدیهی است که یک دست صدا ندارد. ما باید برای تخلیه هیجانات جوانان چاره اندیشی کنیم تا با آمارهای نگران کننده همچون تلفات جاده ای، مرگهای ناشی از نزاع و درگیری، فحاشی در استادیوم‌ها، ویراژ دادن در خیابانها مواجه نشویم. زیرا با تماشگرنما خواندن جوانان نمی توانیم مشکل هیجانات این گروه سنی را مدیریت کنیم. این کنش‌ها و تمایلات را باید شناخت و مدیریت کرد. در واقع با یک آموزش مستمر و طراحی مدل های سازگار با فرهنگ ایرانی ــ اسلامی باید برای تخلیه هیجانات جوانان تدابیری اندیشید. اگر این موضوع همچنان مورد غفلت قرار گیرد به موازات رشد جمعیت و بروز شکاف نسلی و تضادهای فرهنگی کنترل این آسیب‌ها پرهزینه‌تر و سنگین‌تر می‌شود.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:48
اخبار
تجاوز افسر ارتش اسرائیل به 400 دختر
روزنامه معاریو رژیم صهیونیستی از محاکمه یک افسر ارتش این رژیم خبر داد و اعلام کرد که وی به تعرض و تجاوز به 400 دختر نوجوان و جوان متهم است.
 
 

فارس:بنا بر این گزارش، معاریو نوشت که «ایال ناحوم» افسر ارتش اسرائیل است که طی چهار سال برای ارضای احساسات منحرف خود از دختران جوان و نوجوان سوء استفاده و به آنان تجاوز کرده است.

بنا بر این گزارش، این افسر ارتش از طریق اینترنت قربانیان خود را جذب سپس به وسیله ویدئوکنفرانس از آنان تصویری برداری میکرده است سپس آنان را به انتشار تصاویری اباحی ضبظ شده تهدید میکرده است تا به خواسته‌های وی تن بدهند.

دادگان نظامی تل‌آویو در پایان محاکمه این فرد منحرف وی را فقط به 3 سال زندان محکوم کرده و در مقابل وی را 20 هزار شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) جریمه کرده است.

اخیرا نیز موشه کاتساو رئیس سابق رژیم صهسونیستی به اتهام تجاوز به کارمندان زن دفتر کاری خود محاکمه شد.

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:48
آلبوم تصاویر

مجموعه ایی از تصاویر فوق العاده زیبا و دیدنی از کودکان ناز و دوست داشتنی …

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

 

دانلود تمامی عکس های این مطلب در یک فایل فشرده

عکس خنده دار کودکانتصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

عکس بچه های ناز و دوست داشتنیتصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

 

تصاویر خنده دار از بچه هاتصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

تصاویر خنده دار و دیدنی از بچه ها - عکس کودکان

منبع : سیمرغ

سه شنبه 22/6/1390 - 10:47
آلبوم تصاویر

عکس‌های منتخب روز / 22 شهریور

بدون شرح!
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:44
اخبار

پارکی جالب با نماد ماه‌ تولد شما + عكس

پارک عمومی "سمبل‌ یا نمادهای زودیاک" در نزدیکی ایستگاه مترو...

سمبل ماه تولد خود را در این پارک روسی ببینید.
سمبل‌های ماه تولد یا به عبارتی مجسمه‌های هنری مورد بحث از جنس برنز یا گرانیت نیستند! بلکه از جنس فلزهای عادی و قراضه زباله، ساخته شده‌اند.
پارک عمومی "سمبل‌ یا نمادهای زودیاک" در نزدیکی ایستگاه مترو
Sviblovo شهر مسکو در سال 2007 افتتاح شده است. این پارک به دلیل مجسمه‌های منحصر به فردش بسیار معروف است.
این مجسمه‌ها که سمبل ما‌ه‌های سال هستند، توسط هنرمند خلاق روسی به نام آندری آسریانت ساخته شده‌ است. لوله‌های فلزی، پیچ، مهره، صفحات فلزی، قطعات یخچال، حلقه‌های فلزی، زنجیر، ظروف فلزی غیر قابل مصرف و... همه و همه از اقلام اصلی و دست مایه کار آسریانت برای خلق این شاهکارهای هنری هستند.





جالب است بدانید؛ مسئولین امر از او خواسته بودند که تمام چهره‌های این مجسمه‌ها یا نماد‌های ماه‌های تولد باید خندان باشند. یعنی این آهن قراضه‌ها را باید این هنرمند حاذق بخنداند!
آسریانت در این باره می‌گوید؛ من در مورد خواسته‌ی آنها فکر کردم و به شدت هیجان زده شده بودم. در پایان، تصمیم به موافقت با خواسته مقامات گرفتم
. این خواسته به نوعی دعوت به یک مبارزه هنری و ارزیابی مهارت هنرمند است. تصمیم گرفتم هر چیزی که آنها می‌گویند را اجرا کنم تا همه راضی شویم.
آسریانت، دست و پنجه نرم کردن با این مواد خام، زمخت بدون هیچ انعطاف و زیبایی را با کمال میل پذیرفت. او با بازیافت قراضه‌های آهن آلات شروع به سرهم کردن آنها بوسیله جوش دادن، خم کردن و رنگ کردن آنها دست به چنین خلاقیت و شاهکارهای هنری زد.









این دوازده صورت فلکی یا نشانه‌های ماه‌های تولد افراد، به گونه‌ای متفاوت با‌ آنچه که نزد مردم شناخته شده هستند از کار در آمدند. گویی آنها زنده، شاد و در حال حرکت هستند. چهره‌ همه آنها، پر انرژی، مثبت و شاد است. همانطور که مسئولین امرخواسته بودند. شایدم بیشتر از آنچه که مد نظرشان بود.
خلق این حالات در این قطعه‌های قراضه فلزی، منحصر به فرد و شاهکاری هنری است.این همان مبارزه‌ای بود که آسریانت در آن پیروز و سر بلند بیرون آمده بود.
مجسمه‌های آهنی زمخت و خالی از ظرافت در عین حال دوست داشتنی، شاد و جذاب، تمایل مردم را برای رفتن به این پارک، بخصوص در روزهای تولد دوستان، آشنایان و خود، بیشتر کرده است.
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:43
اخبار

ببر ماده بخاطر خیانت ببر نر را کشت!!

این ببر ماده كه به همراه جفت خود در باغ وحشی در غرب تگزاس نگهداری می‌شد، به دلیل حسادتش به ببر دیگری كه جفت وی با او جفت‌گیر...

به گفته شاهدان عینی، ببر ماده‌یی در یك حمله نادر جفت خود را در باغ وحشی در غرب تگزاس كشت.
این ببر ماده كه به همراه جفت خود در باغ وحشی در غرب تگزاس نگهداری می‌شد، به دلیل حسادتش به ببر دیگری كه جفت وی با او جفت‌گیری كرده بود، به ببر نر حمله كرده و او را مجروح كرد
.
این ببر ماده سه‌ساله در حالی به جفت شش ساله خود حمله كرد كه پس از اعلام وقوع این حادثه، نگهبانان باغ وحش به سرعت این ببر را در قفس زندانی كرده و مسوولان و تیم پزشكی را در جریان امر قرار دادند. بر اساس این گزارش پیش از رسیدن تیم پزشكی جفت نر به دلیل جراحات وارده از بین رفت. به گفته ریس باغ وحش وقوع چنین حوادث تراژیكی تاكنون گزارش نشده و این اتفاق بسیار نادر است.
وی در ادامه گفت: صبح روزی كه این اتفاق افتاد مسوولان باغ وحش این دو ببر را در حالی كه با هم بازی می‌كردند در قفس دیدند و هیچ نشانه‌یی برای آغاز حمله ببر ماده به ببر نر وجود نداشته است. به گفته نگهبانان، دو ببر ماده كه رقیب عشقی هم هستند نسبت به هم حسادت كرده و یكدیگر را دوست ندارند.
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:40
اخبار

اول مهر رو دردسر خواب بچه ها !

60 درصد کودکان و نوجوانان (زیر 18 سال) از خستگی در طول روز شکایت دارند. به علاوه 15 درصد از آنها گفتند که در مدرسه به خواب می‌روند.

گرچه بسیاری از کودکان در روزهای طولانی تابستان ممکن است تا آخر شب بیدار بمانند، با شروع مدارس در فصل پاییز باید به برنامه معمول خواب و بیداری‌شان بازگردند.
کارشناسان می‌گویند خواب کافی برای موفقیت تحصیلی و رفاه کلی کودک ضروری است. کودکان 3 تا 5 ساله به 11 تا 13 ساعت خواب شبانه نیاز دارند. برای کودکان پنج تا 12 ساله دست کم 10 تا 11 ساعت خواب شبانه لازم است.
به گزارش هلث دی دکتر کریستین آویس، استادیار بیماری‌‌های اطفال و متخصص خواب در دانشگاه آلباما در آمریکا می‌گوید: "محرومیت از خواب بر حافظه، داوری، گستره توجه، پایداری عاطفی و حتی دستگاه ایمنی کودک اثر منفی می‌گذارد."
آویس می‌گوید: "باور نادرست رایجی وجود دارد که نوجوانان نیاز به خواب کمتری دارند و تنها هفت تا هشت ساعت خواب برای آنها کافی است، اما در واقع نوجوانان نیاز به 9 ساعت خواب در شبانه‌روز دارند." به گفته او نوجوانان بیش از سایر گروه‌های سنی در مدارس در معرض محرومیت از خواب قرار دارند.
یک نظرسنجی که بوسیله بنیاد خواب آمریکا انجام شد، نشان داد 60 درصد کودکان و نوجوانان (زیر 18 سال) از خستگی در طول روز شکایت دارند. به علاوه 15 درصد از آنها گفتند که در مدرسه به خواب می‌روند.
کارشناسان می‌گویند باید زودتر از شروع مدارس، کودکان را عادت داد که زودتر به تختخواب بروند تا هنگام شروع مدرسه دچار خواب‌آلودگی روزانه نشوند و گذر از ایام تعطیلات به سال تحصیلی به طور تدریجی و ملایم صورت گیرد.
دکتر استفانی والاس، استادیار بیماری‌های اطفال در دانشگاه آلباما می‌گوید: "از حدود یک هفته پیش از شروع سال تحصیلی باید برنامه خواب و بیداری کودک را به تدریج تغییر داد و کودک را زودتر به تختخواب فرستاد. ممکن است در ابتدا این تغییرات برای کودک مشکل باشد، اما به تدریج کودک به آن عادت خواهد کرد و مانع بروز مشکل در روز اول شروع مدرسه می‌شود."
کارشناسان با توجه به اینکه ساعت‌های از دست رفته خواب ممکن است روی هم جمع شوند و برنامه خواب و بیداری کودک را به هم بزنند، توصیه می‌کنند والدین ابزارهای الکترونیکی را از اتاق کودک خارج کنند، و این اتاق را حتی‌الامکان آرام و ساکت نگهدارند.
دکتر آویس می‌گوید: " حتی خوابیدن به همراه تلویزیون باعث 20 دقیقه محرومیت از خواب در هر شب می‌شود؛ این میزان ممکن است چندان زیاد به نظر نرسد اما در طول هفته روی هم جمع می‌شود و به میزان زیادی می‌رسد."
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:39
اخبار

خرید کفش مناسب برای اول مهر

به طور معمول یك پا از پای دیگر نیم سایز بزرگ‌تر است و حتما سایز كفش باید به اندازه پای بزرگ‌تر انتخاب شود.

رئیس انجمن فیزیوتراپی با بیان اینكه اصطلاح «كفش جا باز می‌كند» از نظر پزشكی تعبیر درستی نیست و كفش باید اندازه پا باشد، به والدین توصیه كرد: اگر می خواهید برای فرزندتان كفش بخرید حتما بعدازظهر اقدام كنید زیرا صبح‌ها، پا كوچكتر است.
دكتر اسماعیل ابراهیمی افزود: هیچ پوششی برای سلامت بدن و به‌طور خاص برای سلامت پا به اندازه كفش مورد اهمیت نیست تا جایی كه قلب دوم انسان را «پا » می دانند.
وی با بیان اینكه پا باید از حفاظ و پوشش مناسبی برخوردار باشد، گفت: نخستین نكته در انتخاب كفش مناسب، جنس آن است كه انتخاب كفش چرم در اولویت است.
وی گفت: كفش چرم به دلیل داشتن منافذ از تعریق جلوگیری می كند و پا به راحتی می‌تواند اكسیژن دریافت كند. در كفش چرم تقسیم فشار راحت‌تر صورت می پذیرد. ابراهیمی در عین حال توصیه كرد كه حتی اگر كفش شما چرم نباشد، از كفی چرم استفاده كنید.
رئیس انجمن فیزیوتراپی دومین نكته در انتخاب كفش را توجه به سایز و اندازه آن بیان و اظهار كرد:اصطلاح «كفش جا بازمی كند» از نظر پزشكی تعبیر درستی نیست و كفش باید اندازه پای فرد باشد.
وی با توصیه به والدین مبنی بر اینكه برای فرزندتان بعدازظهرها كفش بخرید ، ادامه داد: صبح ها، پا كوچك‌تر است زیرا پاها بعدازظهر به اندازه نیم تا یك سایز بزرگ‌تر می شوند كه علت آن ورم كردن پاست.
ابراهیمی تاكید كرد: اگر كفش كمی بزرگتر باشد بهتر از این است كه تنگ باشد و به پا فشار بیاورد. نكته دیگری هم كه لازم است به آن توجه شود این است كه به طور معمول یك پا از پای دیگر نیم سایز بزرگ‌تر است و حتما سایز كفش باید به اندازه پای بزرگ‌تر انتخاب شود.
شما به هنگام خرید، كفش را بپوشد و با آن راه برود اظهار كرد: او باید راحتی كفش را قبول كند.
وی اضافه كرد: همچنین جلوی كفش باید به اندازه نیم یا یك سانتیمتراز شست پا بزرگتر باشد، به عبارتی جلوی كفش باید كمی خالی باشد.
ابراهیمی ضمن بیان اینكه كفش پاشنه‌دار برای فرزندتان نخرید، گفت: البته كفش بی پاشنه هم خوب نیست اندازه استاندارد پاشنه برای كفش دو سانتی‌متر است.
وی درباره چگونگی انتخاب كفش مناسب برای افرادی كه كف پایشان صاف است یا گودی كمر دارند نیز گفت: كسی كه كف پایش صاف است باید از كفی استفاده كند، به همین خاطر باید كفش را كمی بزرگ‌تر انتخاب كند. دلیل استفاده از كفی نیز این است كه فشاری كه به پا وارد می شود باید میان زانو، ران، ستون فقرات، گردن و سر تقسیم شده و تعادل ایجاد شود.
كفش نامناسب موجب می شود فشار وزن روی پا زیاد شود و فرد دچار زانو درد، درد جلوی ساق، فشار به ستون فقرات شود.
ابراهیمی در پایان افزود: كفش نامناسب همه بدن را درگیر می كند.
گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
سه شنبه 22/6/1390 - 10:38
آلبوم تصاویر

 

 

 

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

 

طراحی روی صورت انساننقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

 

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی روی صورت
نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

نقاشی های فوق العاده زیبا روی صورت

منبع : سیمرغ

سه شنبه 22/6/1390 - 10:37
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته