• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 11098
تعداد نظرات : 597
زمان آخرین مطلب : 3566روز قبل
اخبار

 

کد خبر: 20634 چهارشنبه، 8 آبان 1392 - 07:30
لغو پیمان‌سپاری ارزی قطعی است
معاون سازمان توسعه تجارت از لغو پیمان‌سپاری ارزی تا چند روز آینده خبر داد.
  

 محمد مهدی نهاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به این سوال که آیا وعده وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر لغو قریب‌الوقوع پیمان‌سپاری ارزی اجرایی شده است گفت: تا این لحظه هنوز بخشنامه‌ای در این زمینه به دست ما نرسیده اما وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داده که به زودی پیمان‌سپاری ارزی لغو می‌شود.

او با اشاره به این‌که از نظر ما لغو پیمان‌سپاری ارزی قطعی است، گفت: دولت یازدهم توافق کرده که مصوبه‌ی دولت قبل را درباره‌ی پیمان‌سپاری ارزی لغو کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا نعمت‌زاده در روز ملی صادرات امسال وعده داده بود که مشکل اصلی صادر‌کنندگان یعنی لغو معافیت مالیاتی صادرات و پیمانسپاری ارزی ظرف دو هفته برطرف می‌شود.

معاون اول رییس جمهوری نیز در روز ملی صادرات همین وعده را داده بود.

از سوی دیگر پدرام سلطانی، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران نیز دراین زمینه با بیان این‌که قرار بود دولت این قانون را هرچه زودتر تصویب کند، گفت: البته به طور قطع ابلاغ این قانون زمان بر است چون مقدمات آن باید در سطوح بالاتری انجام شود.

وی درباره تاخیر در تصویب لغو پیمان‌سپاری ارزی گفت: در دولت بر سر لغو یا عدم لغو پیمان‌سپاری ارزی اتفاق نظر وجود نداشت و دلیل طولانی شدن تصویب این قانون نیز همین عدم اتفاق نظر بوده است.

به گفته نایب رییس اتاق بازرگانی ایران قرار بود این مصوبه در هفته جاری اعلام و ابلاغ شود.

به گزارش ایسنا، دولت قبل مصوب کرده بود که صادرکنندگان باید ارز حاصل از صادرات خود را در مرکز مبادله ارزی عرضه کنند زیرا در غیر این صورت شامل معافیت‌های مالیاتی نخواهند شد. این موضوع با مخالفت صادرکنندگان مواجه شد و آنان حاضر به ارائه ارز خود در مرکز مبادله ارزی نشدند و همین امر موجب شد که دولت یازدهم به فکر لغو مصوبه پیمان‌سپاری ارزی بیفتد.

   
  
چهارشنبه 8/8/1392 - 7:56
اخبار

 

 کد خبر: ۴۲۷۰

لقب قوی‌ترین مرد جهان از چنگ ایران درآمد!

لقب قوی ترین مرد جهان که سه سال در اختیار بهداد سلیمی بود به وزنه بردار روسی رسید.

به گزارش ایسنا، حسین رضازاده (رییس فعلی فدراسیون وزنه‌برداری) در مسابقات جهانی لهستان که در سال 2002 برگزار شد، قوی‌ترین مرد جهان لقب گرفت. رضازاده تا مسابقات جهانی 2006 دومنیکن نیز این عنوان را با خود یدک کشید.

در غیاب حسین رضازاده، ایران از مسابقات جهانی 2007 تا 2009 لقب قوی‌ترین مرد جهان را از دست داد تا این که در مسابقات 2010 ترکیه با ظهور پدیده‌ای به نام بهداد سلیمی در رده بزرگسالان، باز هم این عنوان به ایران بازگشت. سلیمی در مسابقات جهانی پاریس و المپیک لندن نیز قوی‌ترین مرد جهان شد.

در مسابقات جهانی 2013 لهستان بهادر مولایی برای دفاع از این لقب به صحنه رقابت‌ها رفت که با توجه به کم تجربگی و جوانی اش با کسب یک طلا و دو نقره عملکرد خوبی داشت اما عنوان قوی‌ترین مرد جهان پس از سه سال از چنگ ایران در آمد و به وزنه بردار روسیه رسید. 
دوشنبه 6/8/1392 - 7:9
خودرو

 

 

كد مطلب: 30042
تاریخ انتشار: دوشنبه، 6 آبان 1392 ساعت 02:06

 

گزارش اقتصاد آنلاین از قیمت ها در بازار خودرو

قیمت خودروهای آمریکایی در بازار ایران +جدول

به گزارش اقتصاد آنلاین، از بنگاه‌های اتومبیل، قیمت روز خودروهای آمریکایی امروز دوشنبه ششم آبان ماه در بازار تهران به شرح زیر است؛

 

 

قیمت انواع خودرو آمریکایی- منطقه آزاد ارس (تومان) - اقتصاد آنلاین

خودرو

مدل

قیمت نمایندگی

شورولت

اسپارک

72,000,000

شورولت

سونیک

86,000,000

شورولت

کروز

94,000,000

شورولت

کروز دیزلی

132,000,000

شورولت

مالبو

118,000,000

شورولت

ایمپالا

138,000,000

شورولت

اکوایناکس

136,000,000

بیوک

    ورانو

118,000,000

بیوک

رگال

148,000,000

بیوک

انکور

128,000,000

کادیلاک

ATS

175,000,000

 

دوشنبه 6/8/1392 - 7:6
اخبار

 

 

دختر علی دایی و کیک گوسفندی کریم باقری+ تصاویر

شاید این کیک اولین مربیگری رسمی کریم باقری است. او کیک را دودستی تقدیم به نورا دختر علی دایی می کند.
کریم باقری با خودش یک کیک به شکل گوسفند به تمرین آورده بود که هیچکس نمی دانست به چه مناسبتی گرفته شده.بعضی می گفتند او به بازیکنان باخته و به جای شیرینی کیک تهیه کرده.شاید هم این کیک اولین مربیگری رسمی اوست.او کیک را دودستی تقدیم به نورا دختر علی دایی می کند.



دوشنبه 6/8/1392 - 7:2
ورزش و تحرک

 

 کد خبر: ۴۲۸۱

» خبر

پرسپولیس به صدر جدول رسید

تیم فوتبال پرسپولیس با شکست تیم فوتبال راه آهن بعد از هفته‌ها به صدر جدول بازگشت تا جای فولاد خوزستان را در این جایگاه بگیرد. شاگردان علی دایی همچنین با این پیروزی نوار ناکامی‌های خود را در بازی‌های خارج از خانه پاره کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی دو تیم پرسپولیس و راه آهن سورینت به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 47 برای پرسپولیس گلزنی کرد.

بازی دو تیم در نیمه نخست کیفیت زیادی نداشت و توپ در اکثر دقایق در میانه میدان در جریان بود. همچنین بازیکنان پرسپولیس و راه آهن بارها روی همدیگر مرتکب خطا می‌شدند تا البرز حاجی پور، داور مسابقه مجبور شود مدام در سوت خود بدمد. این مسئله سرعت بازی را پایین آورده بود تا 5 هزار هواداری که در ورزشگاه تختی حاضر شده بودند بازی زیبایی را شاهد نباشند.

بازی در نیمه دوم با گل محمدرضا خلعتبری برای پرسپولیس آغاز شد. این بازیکن دقیقه 47 از روی ضربه ایستگاهی پرسپولیس را پیش انداخت. پس از این گل، بازی به مراتب زیباتر دنبال شد و دو تیم فرصت‌هایی را روی دروازه همدیگر ایجاد کردند. سید مهدی سید صالحی مهاجم پرسپولیس بهترین فرصت گلزنی را برای سرخپوشان از دست داد. ضربه سر او به تیرک دروازه راه آهن برخورد کرد و توپ به بیرون رفت.

همچنین بازیکنان راه آهن در دقیقه 88 تیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه درآوردند تا شاگردان منصور ابراهیم زاده در جبران نتیجه ناکام بمانند. فشار حملات راه آهنی‌ها در دقایق پایانی بیشتر شد و حتی پیروز قربانی مدافع راه آهن هم در دقیقه 90 می‌توانست بازی را به تساوی بکشد ولی در این کار موفق نبود تا بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس به پایان برسد.

پرسپولیس با این پیروزی بعد از هفته‌ها به صدر جدول بازگشت. شاگردان علی دایی با 26 امتیاز و به خاطر تفاضل گل بهتر جای فولاد خوزستان را در صدر جدول گرفتند تا ناکامی سرخپوشان در بازی‌های خارج از خانه هم به پایان برسد.

* کریم باقری در این بازی مجددا کنار خط حضور داشت و تیم پرسپولیس را هدایت می‌کرد. علی دایی در این بازی هم از همراهی پرسپولیس محروم بود و از روی سکوها عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت.
دوشنبه 6/8/1392 - 7:0
بیوگرافی و تصاویر بازیگران

 

 

 

بازیگر سینما و تلویزیون داوطلب هلال احمر شد+عکس

۶ آبان ۱۳۹۲، ۲:۴۷ ق.ظ


روزنو-داریوش فرهنگ بازیگر سینما و تلویزیون با عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، آمادگی خود را برای ارائه فعالیت های بشردوستانه در این سازمان بین المللی اعلام کرد.

دوشنبه 6/8/1392 - 6:58
اخبار

 

 

كد مطلب: 17182 

کیفیت مکالمات خوب بود و شما گلایه می‌کردید؟!

تلنا: وزیر ارتباطات که در دوره ابتدای آغاز کار خود به گلایه از وضعیت آنتن‌دهی موبایل‌ها پرداخته بود، روز گذشته در اولین دوره از اعلام نتایج بررسی اپراتورهای تلفن همراه این‌گونه اعلام کرده که درمجموع میانگین کشوری شاخص‌های میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه، میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه و میزان جابجایی موفق بین سلولهای شبکه حین مکالمه در شبکه همراه‌اول و ایرانسل در حد مطلوب است.

به گزارش تلنا، دو ماه پیش بود که وزیر ارتباطات در برنامه‌ای تلویزیونی حضور یافته و خاطرنشان کرد: برای ما قابل قبول نیست مشترکی که در حال مکالمه در اتومبیل است تا زمان رسیدن به مقصد، دو بار تماسش قطع شود. یا این که در منزل در یک نقطه آنتن داشته باشد و در یک نقطه دیگر آنتن نداشته باشد، اکنون ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم قبول کنیم که مردم پول بپردازند اما سرویسی دریافت کنند که کیفیت بالا نداشته باشد.
محمود واعظی که دو ماه پیش در چنین روزهایی میهمان گفت‌وگوی ویژه خبری در تلویزیون شده بود، ضریب نفوذ تلفن همراه در شهرهای بزرگ را بسیار قابل قبول دانسته و اظهار کرده بود: با این وجود در این زمینه دو نقطه ضعف در موبایل وجود دارد که بخش اول مربوط به اپراتورهاست.
وی در ادامه بخش اول این مشکلات را کم توجهی به بخش‌های روستایی و دور افتاده دانسته و ادامه داد: زمانی که اپراتورهای ما در دست بخش خصوصی قرار دارند ممکن است که بیشتر توجه آن‌ها به شهرهای بزرگ معطوف شود و توجه کمتری نسبت به مناطق مرزی، محروم و روستایی صورت بگیرد که این موضوع قطعا باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که از ابتدای انقلاب اسلامی بنا بر این بوده است که درآمدی که در شهرهای بزرگ ایجاد می‌شود، در شهرهای کوچک و روستاها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در ادامه مشکل دوم موبایل را مربوط به این موضوع دانست که تاکنون توجه اپراتورها بیشتر به دنبال کمیت بوده و کیفیت کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
واعظی همچنین اظهار کرد: برای حل این مشکلات سه اقدام را مدنظر قرار داده‌ایم که اولین آنها به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات اعلام و از آنها خواسته شده است که به طور مرتب مناطق مختلف را بررسی و آزمایش کنند تا مشخص شود که نقاط ضعف اپراتورها در کدام شهرها و مناطق بیشتر است.
واعظی ادامه داد: اکنون ما دو ماه به اپراتورها وقت داده‌ایم تا وضعیت خود را اصلاح کنند و قرار بر آن است که از اواخر مهر ماه نقاط ضعف و قوت اپراتورها را اعلام کنیم تا فضای رقابتی بیشتری ایجاد شود. چرا که اگر در این حوزه رقابت نباشد امکان ندارد خدمات درست به مردم ارائه شود که البته این رقابت باید هم در حوزه تعرفه‌ها و هم در حوزه کیفیت وجود داشته باشد.
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات دومین راهکار در نظر گرفته شده برای حل مشکلات اپراتورها را هم اختصاص تلفن گویا به این امر دانست و افزود: اکنون سامانه‌ای طراحی شده که افراد بتوانند با آن به طور مستقیم مشکلات خود را مطرح کنند.
سامانه‌ای که با گذشت دو ماه از طرح آن هنوز خبری از آغاز به کارش در رسانه‌ها منتشر نشده و مشخص نیست کارش شروع شده است یا خیر؟
حال در شرایطی که هنوز مدت زیادی از طرح این صحبت‌ها نمی‌گذرد؛ وزیر ارتباطات اعلام کرده است که بر اساس اولین دوره ارزیابی های صورت گرفته در مجموع میانگین کشوری شاخص‌های میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه، میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه و میزان جابجائی موفق بین سلولهای شبکه حین مکالمه در شبکه همراه‌ اول و ایرانسل در حد مطلوب است و البته در برخی شهرها ضعفهایی نیز وجود دارد.
واعظی همچنین اعلام کرده که بررسی وضعیت کیفیت ارتباطات در سطح استانها نشان می‌دهد در شاخص میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه (CSSR) و میزان جابجائی موفق بین سلولهای شبکه حین مکالمه (OHSR) وضعیت همراه‌اول و ایرانسل مطلوب است. در شاخص میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه (CDR) وضعیت ایرانسل در همه استانها مطلوب بوده و وضعیت همراه‌اول در استانهای کرمانشاه و هرمزگان نامطلوب است.
وی با اشاره به بررسی وضعیت کیفیت ارتباطات در سطح شهر مرکز استان گفت: وضعیت میزان برقراری موفقیت‌آمیز مکالمه همراه‌اول در همه استانها مطلوب بوده و برای ایرانسل فقط در شهرکرد نامطلوب است و در شاخص میزان قطعی ناخواسته حین مکالمه وضعیت ایرانسل در همه استانها مطلوب بوده و برای همراه‌اول فقط در شهر کرمانشاه نامطلوب است.
واعظی درباره وضعیت شاخص میزان جابجائی موفق بین سلولهای شبکه حین مکالمه در سطح شهر مرکز استان افزود: در این شاخص، وضعیت ایرانسل در همه مراکز استانها مطلوب بوده و برای همراه‌اول در شهرهای ایلام، تهران، سنندج، گرگان و ساری نامطلوب است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: نتایج ارزیابی‌ها نشان می‌دهد در بخش توسعه زیرساخت‌های شبکه، شرکت ارتباطات سیار ایران و در بخش استفاده از تکنولوژی روز و طراحی شبکه، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل عملکرد بهتری داشته‌اند.
در این گزارش که بر اساس آن این گونه به نظر می‌رسد که وضعیت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه در اکثر بخشها قابل قبول است همچنان جای اپراتور سوم و یا سیم کارتهای تالیا خالی است و درباره وضعیت خدماتی که به کاربران این دو شرکت ارائه می‌شود صحبتی به میان نیامده است.
انتشار این گزارش این سوال را ایجاد کرده که مگر آقای وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات کمتر از دو ماه پیش کیفیت ارتباطات موبایلی را نامناسب ندانسته بود، حال چگونه در اولین بررسی‌ها و بدون آن که کاربران تغییر محسوسی در این زمینه مشاهده کرده باشند وضعیت اپراتورها مطلوب شمرده شده است؟!
در هر حال انتظار می‌رود که پس از طرح این نوع وعده‌ها، پیگیری‌های جدی‌تری بر روی این موضوع صورت بگیرد چرا که اکنون با وجود آمارهای خوبی که هر یک از اپراتورها در زمینه کیفیت بخش‌های مختلف خود ارائه می‌کنند همچنان مردم در برخی مناطق با مشکل قطع و وصل شدن چندین باره تلفن‌های همراه مواجه‌اند و علاوه بر آن در بحثهایی مانند GPRS مشکلات عدیده وجود دارد.
از سوی دیگر هنوز ممکن است ارسال یک پیامک از کاربر یک اپراتور به مقصد اپراتورهای دیگر با کندی‌ها و مشکلات متعدد مواجه باشد که به نظر می‌رسد این موارد در گزارش وزارت ارتباطات به طور جزیی و ریز مورد بررسی قرار نگرفته است.
حال با انتشار این گزارش امید می‌رود که حداقل از ماه‌های گذشته در اینگونه گزارش‌ها موارد مختلفی مانند هزینه‌های یک اپراتور، سرعت ارسال
و دریافت پیامک‌ها، کیفیت و وضعیت اینترنت تلفن همراه، آنتن‌دهی در بخش‌های مختلف شهرها و مواردی از این دست به شکل جدی‌تری ارایه و اعلام شود.
دوشنبه 6/8/1392 - 6:57
اخبار

 

 

کد خبر: 20408 دوشنبه، 6 آبان 1392 - 06:40
آغاز مذاکرات نفتی ایران و شل/ محور مذاکره وصول بدهی 2 میلیارد دلاری
دور جدید مذاکرات و مکاتبات نفتی ایران و شرکت انگلیسی شل به منظور وصول بدهی حدود 2.3 میلیارد دلاری آغاز و حتی کارگروهی در وزارت نفت مسئول پیگیری وصول این مطالبات معوق نفتی شده است.
  

 به گزارش خبرنگار مهر، شرکت شل تا پیش از افزایش تحریم‌های اتحادیه اروپا یکی از مشتریان نفت خام صادراتی ایران بود به طوری‌که این شرکت انگلیسی – هلندی به طور متوسط روزانه 150 تا 200 هزار بشکه طلای سیاه از ایران خریداری می‌کرد.

با افزایش فشارهای کاخ سفید و اتحادیه اروپا، شرکت شل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های نفتی اروپا از خرید نفت خام ایران انصراف داد اما به دلیل خرید معادل چهار محموله بزرگ نفت خام یا هشت میلیون بشکه حدود دو میلیارد دلار بدهی نفتی به ایران دارد.

این شرکت چند ملیتی پس از افزایش تحریم‌ها به ویژه محدودیت‌های بانکی و شبکه سوئیفت، اقداماتی برای بازپرداخت بدهی‌های نفتی به شرکت ملی نفت ایران را در دستور کار قرار داد و حتی رایزنی‌هایی با آمریکا و اتحادیه اروپا برای پرداخت بدهی‌های معوق نفتی به ایران را انجام داد.

با گذشت بیش از یکسال از توقف فروش نفت ایران به شل، اما هنوز دو طرف بر روی یک راهکار مشترک به منظور پرداخت این بدهی معوق دو میلیارد دلاری نفتی به توافقی نرسیده‌اند.

در این بین رستم قاسمی وزیر سابق نفت فروردین ماه سالجاری در گفتگو با مهر با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران فروش نفت به شرکت شل را متوقف کرده است، درباره چگونگی وصول مطالبات نفتی از شرکت شل توضیح داد: پس از تحریم اتحادیه اروپا کلیه منابع مالی حاصل از فر وش نفت ایران به شرکت شل بلوکه شد.

وزیر سابق نفت با بیان اینکه اخیراً که توافق بین ایران و شرکت انگلیسی شل برای وصول مطالبات نفتی معوق انجام گرفته است، تصریح کرده بود: بر این اساس، مجوزهای لازم از اتحادیه اروپا و سازمان برای وصول این مطالبات اخذ شده است.

این عضو کابینه دولت دهم همچنین در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود به زودی بدهی های معوق شرکت شل به وزارت نفت ایران پرداخت شود.

با گذشت 6 ماه از این اظهارنظر هنوز امکان وصول بدهی‌های معوق نفتی ایران از شرکت انگلیسی شل فراهم نشده و حتی مذاکره اولیه به منظور تهاتر کالا با پول نفتی که در دولت دهم حاصل شده بود هم بدون نتیجه فعلا  مسکوت باقی مانده است.

با این وجود اخیرا با دستور بیژن زنگنه وزیر نفت کارگروهی به منظور وصول بدهی‌های معوق نفتی ایران از شرکت‌‌های مختلف خریدار نفت تشکیل شده و در این بین مکاتبات و حتی مذاکرات تلفنی با مسئولان شرکت شل برای وصول بدهی‌های نفتی انجام گرفته است.

به گزارش مهر، شرکت انگلیسی شل پیش از افزایش تحریم‌ها علاوه بر اینکه یکی از خریداران نفت ایران بود در برخی از پروژه‌های نفتی همچون طرح توسعه میادین سروش و نوروز هم با شرکت ملی نفت ایران مشارکت داشته است.

دوشنبه 6/8/1392 - 6:56
ورزش و تحرک

 

 

     

پیگرینی: نخواستم که با مورینیو دست بدهم

پیگرینی: نخواستم که با مورینیو دست بدهم

مربی شیلیایی در پایان بازی چلسی و منچسترسیتی با مورینیو روبرو نشد. او گفته تیمش کنترل کامل بازی را در دست داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا مانوئل پیگرینی، مربی منچسترسیتی پس از شکست دو بر یک از چلسی گفت که در این مسابقه با ژوزه مورینیو دست نداد: «بله، من دست ندادم. نخواستم که این کار را بکنم.»

او پس از بازی هم مستقیم به تونل رفت.
سیتی در آستانه تساوی بود اما گل دقیقه 90 فرناندو تورس روی اشتباه بزرگ ماتیا ناستاسیچ سرنوشت بازی را عوض کرد. مردان پیگرینی هم به رده هفتم سقوط کردند.
او همچنین گفت: «کنترل کامل بازی را در دست داشتیم. اما ماجرای دو شکست دیگرمان در لیگ تکرار شد.»
او درباره این که با جو هارت و ناستاسیچ چه برخوری خواهد داشت گفت: «همه چیز را خصوصی نگه می‌دارم. اما از فردا باید ببینیم چگونه کاری کنیم که این اشتباهاتی که داشته‌ایم را تکرار نکنیم.
ما امتیازات احمقانه‌ای را از دست می‌دهیم. اما زمان درست کردن اوضاع را داریم و تلاشمان را هم خواهیم کرد. از نحوه بازی تیم راضی هستم.»
انتهای پیام/
دوشنبه 6/8/1392 - 6:55
ورزش و تحرک

 

 

     

کوروش باقری از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری ایران استعفا کرد

 

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان از سمت سرمربیگری تیم ایران استعفا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناکوروش باقری پس از کسب عنوان سومی جهان توسط تیم وزنه برداری ایران از سمت خود استعفا داد.

باقری در این باره به تسنیم گفت: خدا را شکر تیم نتیجه تیمی خوبی کسب کرد اما من از برخی بچه ها رضایت ندارم و انتظار داشتم بهتر از این کار کنند.
وی افزود: از اینکه بچه ها در این سال ها من را در اردوها تحمل کردند متشکرم اما دیگر نمی توانم در وزنه برداری بمانم. از رضازاده که بدون کوچکترین مشکلی من را تحمل کرد تشکر می کنم و از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ممنون هستم.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران تاکید کرد: من دیگر سرمربی تیم ملی نیستم و رسما کناره گیری ام را اعلام کردم. به هیچ کسی کاری ندارم و به دلایل مختلف دیگر بازنمی گردم. برای نفرات جدید نیز آرزوی موفقیت دارم و معتقدم نتایجی که بدست آمده بی نظیر بوده است.
انتهای پیام/
دوشنبه 6/8/1392 - 6:51
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته