• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 2590
تعداد نظرات : 2639
زمان آخرین مطلب : 1684روز قبل
مهدویت

تو بیا تا که شب تیره منور بشود
نام تو ترجمه ی سوره کوثر بشود
تو بیا شیعه تو را خادم و نوکر بشود
«با پر ابر بیا تا که هوا تر بشود
دشت ها خرم و هر کوچه معطر بشود»

خسته از ظلمتم و ماه دلم می خواهد
راز ها مانده به دل، چاه دلم می خواهد
مثل تو یاور دلخواه دلم می خواهد
«روز باز آمده از راه دلم می خواهد
حال این جمعه ی بی حادثه بهتر بشود»

همه دادند مرا وعده ی عید فردا
آرزویم همه دم عید سعید فردا
پس از این شام سیه روز سفید فردا
«مردم از بس که دلم را به امید فردا
وعده دادند و کمی مانده که پر پر بشود»

ترس دارم که دهم جان و نبینم خورشید
ترس دارم که غم هجر تو گردد جاوید
ترس دارم که بیافتد به وجودم تردید
«ترس دارم من از آن روز که این دل نومید
از در خانه ی تو رانده و  کافر بشود»

شرمسارم که شدم ننگ تو و مکتب تو
شرمسارم که شدم عار تو و مذهب تو
جان فدای تو و آن راز و نیاز شب تو
«شرم دارم من از آن دم که به جای لب تو
دل اسیر لب و یک خنده ی دیگر بشود»

تو کجایی که به سویت قدمی خوش باشم
وصف روی تو نمایم قلمی خوش باشم
من گدای توام و از درمی خوش باشم
«می شود از تو بگویم که دمی خوش باشم
عشق در سینه ی این دشت شناور بشود»

دیده ی ما طلب دیدن رویت دارد
از دو دیده ز غم هجر تو خون می بارد
سینه را داغ غم هجر تو می آزارد
باغبان در دل ما شاخه غم می کارد
وای اگر هجر تو بر شیعه مقرر بشود

شده ام شهره و ضرب المثل دلتنگی 
کاش از غیب می آمد اجل دلتنگی
من ندانم که چه باشد علل دلتنگی
«کاش می شد که پس از این غزل دلتنگی
وعده ی دیدن روی تو  میسر بشود»

 

جمعه 20/2/1398 - 16:31
اخبار

در پی انتشار خبری در برخى كانال هاى فضاى مجازى مبنی بر خرید ۸۰ میلیاردی پیام رسان آی گپ، همراه اول ضمن انتشار اطلاعیه اى مطالب ذکر شده در این خبر را نادرست خواند و تکذیب كرد.
در این اطلاعیه آمده است: شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" نه تنها هرگز اقدام به خرید شرکت کیان ایرانیان ننموده، بلکه این شرکت در تیرماه سال ۹۷ توسط همراه اول (شرکت سرمایه گذاری نور دنا) و با هدف حمایت از کسب و کار دیجیتال ایرانی تاسیس گردیده و از ابتدا ۵۰ درصد سهام آن متعلق به همراه اول بوده است.
همراه اول در این اطلاعیه ضمن تاكید بر استراتژی كلان این شركت در جهت سرمایه گذاری در كسب و كارهای نوین و دیجیتال می افزاید: در سال گذشته همراه اول در حوزه های مختلف دیجیتال اقدام به سرمایه گذاری در چندین شركت ایرانی كرده و همانطور كه پیش از این هم بارها توسط مدیریت عامل همراه اول اعلام شده سیاست همراه اول در سرمایه گذاری و حمایت از استارتاپ ها و كسب و كارهای نوپای دیجیتال از جمله پیام رسان های داخلی علی رغم برخی مشكلات و شیطنت ها ادامه خواهد داشت.
این اطلاعیه با اشاره به كذب بودن موارد مطرح شده در این خبر حق شركت را در پیگیری قضایی موضوع محفوظ دانسته و از مردم و رسانه ها خواسته است اخبار سرمایه گذاری در استارتاپ ها و كسب و كارهای نوپا را تنها از طریق درگاه های رسمی اطلاع رسانی اپراتور و اطلاعیه های روابط عمومی همراه اول دنبال كنند.

پنج شنبه 19/2/1398 - 20:5
ایرانگردی

 

 

مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و هیئت همراه به اتفاق شهردار منطقه 13 از اماکنی که قابلیت و پتانسیل گردشی و تفریحی برای استفاده عموم شهروندان دارند ، بازدید و نقطه نظرات خود را برای تقویت گردشگری در این نقاط ارائه کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، کرداری ، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با همراهی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 ، ولی زاده مشاور مدیر عامل سازمان املاک و جمعی از مدیران شهرداری منطقه و سازمان املاک ، از ظرفیت های گردشگری این منطقه شامل گنجینه دریایی دفاع مقدس ، قصر یاقوت، عمارت کلاه فرهنگی فرح آباد ، تملکات مربوط به بوستان سرخه حصار و حریم منطقه بازدید کردند.

همچنین طی این بازدید ،هماهنگی و بررسی هایی برای بازگشایی این بنا های تاریخی برای استفاده عموم شهروندان در راستای تدابیر دکتر حناچی مبنی بر توجه به ظرفیت های گردشگری انجام شد.

گفتنی است، دکتر حناچی ، شهردار تهران پیشتر دستور داده بودتا از املاک شهر برای توسعه گردشگری پایتخت استفاده شود

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:59
ایرانگردی

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که در جلسه شورای معاونان سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار سخن می‌گفت، با تاکید بر جلب رضایتمندی شهروندان به عنوان مهم‌ترین هدف این سازمان، تاکید کرد: مطالبه اول شهروندان از ما، قیمت مناسب و کیفیت مطلوب محصولات‌مان است که هر چه بیشتر بتوانیم این خواسته را محقق کنیم، بیشتر می‌توانیم به مردم خدمت کنیم.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد حفظ حقوق شهروندی و رعایت کرامت انسانی را مطالبه دوم شهروندان دانست و افزود: علاوه بر آموزش مستمر کارگران و بهره برداران برای برخورد مناسب با مراجعه کنندگان، باید بر عملکرد کارگران نظارت مستمر و دقیق صورت گیرد تا مبادا با اشتباه یک کارگر، همه زحمات مجموعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار زیر سئوال برود.
وی به ارتباط سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با سفره شهروندان اشاره کرد و گفت: باید نظارت حداکثری بر اجرای دقیق نرخنامه‌های سازمان در میادین و بازارهای میوه و تره بار صورت گیرد و پالت‌های میوه در غرفه‌های میادین و بازارها در طول روز باید همیشه پُر باشد تا مراجعه کنندگان به راحتی بتوانند میوه‌های مورد نظر خود را دستچین و انتخاب کنند.
راد با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین و میادین و بازارهای تحت پوشش آن در توزیع محصولات تنظیم بازار نهایت همکاری را با دولت می‌کنند، گفت: ما و همه دستگاه‌های حاکمیتی از یک خانواده و عضو یک مجموعه هستیم، بنابراین حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم تا کالاهای تنظیم بازار به بهترین شکل به دست شهروندان برسد.
وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی موجود در کشور، خاطرنشان کرد: اگر چه امسال، شرایط نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و موانعی بر سر راه‌مان قرار دارد، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بیش از تعداد تعیین شده، در محلات فاقد بازار میوه و تره بار، بازار بسازیم.
راد با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در تمامی امور و استقبال سازمان مدیریت میادین از این شفافیت، خاطرنشان کرد: موضوع مکانیزه شدن سیستم کنترل قیمت‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار را با جدیت در سال جاری پیگیری می‌کنیم که در صورت تحقق این امر، علاوه بر ایجاد شفافیت مالی، از نیروی انسانی نظارتی این بخش در بازارهای جدید استفاده خواهیم کرد.
گفتنی است، در این جلسه معاونین سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار به بیان مسائل حوزه کاری و ارائه نظرات خود پرداختند.

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:32
ایرانگردی

 

 مدیر عامل شرکت شهروند گفت: پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، بهاران و بهرود و شهر ری در ایام ماه مبارك رمضان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم در تشریح خدمات فروشگاه های شهروند در ماه مبارک رمضان گفت: هر ساله با آغاز ماه میهمانی خدا و لزوم همراهی با شهروندان روزه دار در این ایام، شهروند ضمن عرضه تخفیفات گسترده برای گروه های کالایی مختلف با افزایش ساعات خدمات دهی فروشگاه های شهروند در صدد است از این طریق بتواند در افزایش رضایتمندی مشتریان موثر واقع شود.

سریع القلم در ادامه تصریح کرد: بر همین اساس امسال علاوه بر دو فروشگاه بیهقی و بوستان که در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی فعالیت دارند، فروشگاه های شهروند بهاران، شهرری و بهرود نیز در ایام ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته به شهروندان خدمات دهی دارند.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از فروشگاه های شبانه روزی شهروند افزود: تجربه سال های گذشته موید این واقعیت است که در ماه مبارک رمضان به دلیل شرایط افراد روزه دار عملا میزان خرید شهروندان در ساعات پیش از افطار با دشواری هایی همراه است، از همین رو شهروند با افزایش ساعت کاری فروشگاه هاى شهروند از ساعت ٨ صبح تا ٢٣ و افزودن تعداد فروشگاه های شبانه روزی توانسته تامین مایحتاج مورد نیاز شهروندان را با آرامش خاطر بیشتری فراهم کند.

سریع القلم همچنین از افزایش ساعت کاری فروشگاه شهروند برج میلاد خبر داد و خاطر نشان کرد: این فروشگاه به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فردی چون حضور گسترده باردیدکنندگان از اقصی نقاط پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است که در همین راستا تصمیم گرفتیم خدمات دهی این فروشگاه را تا ساعت 24 افزایش دهیم.

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:30
ایرانگردی

 

 سامانه HSE شهرداری تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ارتقای صلاحیت مدیران و کارشناسان HSE کرد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت شهر سالم، طی مراسمی با حضور دکتر چوبینه دبیر شورای عالی HSEشهرداری تهران، دکتر اکبری ساری، رییس دانشکده بهداشت دانشگاه تهران، دکتر میرپور مدیر کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران، دکتر غزاله دانش مدیر سامانه HSE و مدیران و کارشناسان حوزه HSE شهرداری تهران، دوره آموزشی ارتقای صلاحیت مدیران و کارشناسان HSE شهرداری تهران، افتتاح شد.


 دکتر چوبینه طی سخنانی در این مراسم گفت:این دوره آموزشی، برای نخستین بار برای مدیران و کارشناسان حوزه HSE ( سلامت، ایمنی، محیط زیست)شهرداری تهران برگزار می شود که هدف از برگزاری آن ، ارتقای سطح علمی و تجربه در حوزه HSE شهری است با جهت گیری کاهش خطرات و افزایش اقدامات برای پیشگیری است.

 وی تاکید کرد: شهرداری تهران، ارتقای نیروی انسانی کارآمد را در برنامه های اصلی خود قرار داده است و تمام تلاش خود را در راستای کسب تجربه و پیشرفت برای جامعه ای سالم انجام می دهد.


 چوبینه با اشاره به حضور برترین اساتید دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران در این دوره تاکید کرد:خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه مادر است که به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ دانشگاه تهران، نماد آموزش عالی کشور است و دانشجویان و اساتید مطرح کشوری در این دانشگاه مشغول به کسب دانش هستند. این امر باعث شد که این دوره آموزشی، با همت دکتر شیخ معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران، برای دانش آموختگان حوزه HSE فراهم گردد.

 مدیر عامل شرکت شهر سالم، در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه، آموزش حاصل تلاش بشر است، گفت: تلاش ما در امر آموزش این است که در این حوزه تجارب و آموخته های محیط کاری را با همدیگر به چالش بکشیم و بتوانیم خدمات بهتری را برای شهروندان رقم بزنیم.

 

 

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:25
اخبار

 بانک ایران زمین در راستای ارائه خدمات ایمن و امن سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت را راه اندازی کرد.

به گزارش تبیان، سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف یک برنامه کاربردی قابل نصب بر روی دستگاه‌های همراه دارای سیستم عامل اندروید و IOS است که مشتریان بانک می‌توانند پس از مراجعه به شعبه و ثبت درخواست خود و همچنین نصب و فعالسازی آن بر روی سخت‌افزار مورد نظر، نسبت به تولید رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت اقدام کنند.

مزایای سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف:
۱. جلوگیری از افشای رمز اول و دوم کارت و سوء استفاده های احتمالی
۲. افزایش امنیت در تراکنشهای مالی و غیر مالی
۳. عدم نیاز به اینترنت در زمان تولید رمز

نحوه فعالسازی سرویس رمز یکبار مصرف کارت:
۱. مراجعه مشتری به شعب بانک ایران زمین
۲. ثبت درخواست فعال سازی سرویس رمز اول و دوم یکبار مصرف کارت توسط مشتری
۳. تخصیص دسترسی و فعالسازی سرویس مذکور و تحویل QRCode توسط کاربر شعبه
۴. دانلود نرم افزار رمز ساز بانک ایران زمین از سایت izbank.ir با توجه به سیستم عامل گوشی همراه و نصب آن بر روی گوشی همراه توسط مشتری
۵. فعالسازی نرم افزار مذکور از طریق QRCode دریافتی از شعبه و انتخاب رمز نرم افزار
از این پس رمز یکبار مصرف قابل تولید و بهره برداری برای کلیه تراکنش های کارتی از جمله خرید کالا از فروشگاه خرید اینترنتی و تراکنش های خودپرداز خواهد بود.

شایان ذکر است رمزهای یکبار مصرف اینترنت بانک پیش از این در بانک ایران زمین عملیاتی شده بود.

ارسال عدد ۲۳ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ برای دریافت لینک نسخه اندروید

ارسال عدد ۲۴ به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ برای دریافت لینک نسخه آیفون

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:22
ایرانگردی


 
 
کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال نامه ای خطاب به ریاست محترم جمهور از حمایت های دولت، مسولین دستگاه های اجرایی، استانداران، مدیران بانک های عامل درحمایت از مدد جویان، رونق تولید و همراهی در ایجاد اشتغال در سال "حمایت از کالای ایرانی" تقدیر کرد.
 
در بخشی از این نامه آمده است: ضمن ابراز شکر گزاری و سپاس به درگاه خداوند متعال، بدین وسیله از مجموعه حامیان اشتغال به ویژه بانک های عامل که حمایت های شایسته ای را در ایجاد اشتغال برای مدد جویان و نیازمندان جامعه نموده اند تشکر و قدر دانی می گردد.
لازم به ذکر است بانک پارسیان به عنوان یکی از بانک های عامل در حمایت از ایجاد اشتغال روستایی نقش موثری ایفا کرده است.

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:22
ایرانگردی


نیم تنه برنزی استاد کمال الملک پس از مرمت به میدانی با همین نام در منطقه 21 منتقل شد.

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سید مجتبی موسوی با اعلام این خبر گفت: نیم تنه استاد کمال‌الملک پیش از این در مقابل تاتر شهر نصب شده بود که به دلیل ارتباط موضوعی با میدانی به همین نام در منطقه 21، پس از مرمت و بازسازی مجدد، در این میدان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گفته معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی، این نیم تنه اثر فریدون صدیقی فرزند استاد به نام مجسمه سازی ایران، ابوالحسن خان صدیقی است.

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:20
ایرانگردی

 

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 از اجرای عملیات درزگیری معابرهای اصلی این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، امیر هوشنگ گل محمدی گفت: از حدود 200 کیلومتر عملیات درزگیری در سال 97 نیمی از آن اجرا شده و 100 کیلومتر مابقی در شرف انجام می باشند تا بدین صورت خیابان های اصلی و مهم منطقه را رفع عیب کنیم

گل محمدی ابراز داشت: یکی از برنامه های سال جاری معاونت فنی و عمران این منطقه، تمرکز مرمت ها در سطح نواحی و خیابان های اصلی است که پس از اتمام این فعالیت نسبت به رفع مشکلات و نواقص معابر فرعی نیز اقدام خواهد شد.

وی گفت: البته برای اجرای این فعالیت در سطح نواحی، به شکل محله ای برنامه ریزی شده است تا سطح کیفی نگهداشت معابری که وضعیت نامناسبی دارند را بهبود ببخشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: عملیات درزگیری در خیابان پاسداران حد فاصل شریعتی تا بزرگراه صدر، خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل پل شهید همت تا چهارراه پارک وی، خیابان شیراز و ... در حال انجام است.

چهارشنبه 18/2/1398 - 15:16
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته