• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1305روز قبل
ایرانگردی

 

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از برگزاری جشنواره «لبخند شهر» با  هدف گسترش روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ حجت الاسلام والمسلمین شاهین معبودی با بیان این مطلب گفت: جشنواره استند آپ کمدی با موضوعات مسائل شهری، ایده های خلاقانه، مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی برگزار می شود و شهروندان می توانند آثار خود را در قالب فیلم ارسال کنند.

معبودی گسترش روحیه نشاط و شادابی یکی از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: هنرمندان می توانند حداکثر سه مورد ازآثار خود را به شماره تلگرام 09223522971 ارسال و در جشنواره «لبخند شهر» شرکت کنند.

بر اساس این گزارش فیلم های ارسالی بایستی حداکثر 5 دقیقه، بدون کات و در یک نمای روبرو تهیه شود و کارگردان در ابتدای فیلم خود و اثرش را معرفی کند.

شهروندان علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن های 96029436 و 96029390  تماس بگیرند.

 

دوشنبه 9/2/1398 - 14:59
ایرانگردی

 

به مناسبت هفته جهانی زمین پاک در ویژه برنامه نمادین، بوستان نیاوران توسط دانش آموزان و کودکان شمال تهران پاکسازی شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مراسم پاکسازی با هدف افزایش توجه شهروندان به مسایل زیست محیطی ، ایجاد و تقویت روحیه نشاط اجتماعی ، زمینه سازی مشارکت اجتماعی و نهادینه کردن الگوهای متعالی در رفتار و اخلاق شهروندی ، با حضور کارشناسان آموزش نواحی ده گانه، کارشناسان محیط زیست ، مسئولین خانه های آموزش های شهروندی و دانش آموزان مدرسه انصار در بوستان نیاوران برگزار شد و دوستداران محیط زیست در کنار دانش آموزان به جمع آوری زباله ها و فرهنگ سازی در این زمینه پرداختند .

معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به لزوم اهمیت حفظ زمین از هر گونه آلودگی گفت: منابع طبیعی سرمایه ای برای نسل امروز و آینده است که تمام اقشار جامعه از آن بهره می‌گیرند ، از این رو حفاظت از آن مسؤلیتی بر دوش همه افراد جامعه است .

وی افزود : در تمامی سرای محلات 27گانه نیز آموزشهایی در خصوص ضرورت داشتن زمین پاک و نحوه جلوگیری از آلوده شدن زمین و ورود آلاینده های زیست محیطی به خاک، تفکیک پسماند از مبدا، خودداری از ریختن زباله در معابر عمومی، حاشیه رودخانه ها و کوهستان ها ، جلوگیری از ورود فاضلابهای خانگی، صنعتی و بیمارستانی به محیط زیست و ...انجام می شود.

توسلی انجام این گونه برنامه ها در جهت فرهنگ سازی دانش آموزان را ضروری دانست و افزود: اجرای مسابقه و اهدای جوائز ، توزیع بروشورهای آموزشی و کیسه های زیست پذیر بین دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است این برنامه توسط اداره آموزش های شهروندی و با مشارکت ناحیه یک ، ادارات فضای سبز ، محیط زیست و بازیافت و مدیریت بوستان نیاوران اجرا شد

دوشنبه 9/2/1398 - 14:55
ایرانگردی

 

اولین پیاده راه در بافت تاریخی و با هویت منطقه 10 از میدان بریانک تا انتهای خیابان شهید دعوتی احداث می شود.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، حسین بحیرائی شهردار منطقه 10 ضمن اعلام این خبر افزود: قصد داریم بریانک را به عنوان یکی از پتانسیل های مهم به میدان مرکزی و با هویت منطقه تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود: اجرای پیاده راه از میدان بریانک تا خیابان شهید دعوتی در مقابل موزه هفت چنار با پیوست مطالعات اجتماعی به همراه فضاسازی و نصب مبلمان شهری و المان های حجمی از اقدامات پیش بینی شده است.

بحیرائی افزود: هم اکنون نیر در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم تا بتوانیم این مکان را به محل تجمع شهروندان و گذر تفریحی و عمومی در راستای جبران کمبود بخشی از سرانه ها تبدیل کنیم. 

دوشنبه 9/2/1398 - 14:47
اخبار

 بانک ایران زمین، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 در حوزه مالی شد.
 
به گزارش تبیان و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO 9001:2015 با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.
پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن ابراز خرسندی از دریافت این گواهینامه بین المللی این اقدام را شروعی جهت دستیابی به اهداف کلان بانک در آینده برشمرد و اظهار داشت: انطباق حوزه های مختلف بانک با یک سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی در سازمان است که می تواند به بهبود عملکرد کلی بخش مربوطه کمک کند و مبنایی دقیق برای طرح های توسعه پایدار باشد.
در ادامه مجید رضی زاده کلیاتی از استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 طی 14 ماه گذشته در معاونت مالی بانک را بیان کرد و گفت: علیرغم مشغله کاری موجود، تمامی مستندات توسط کارشناسان ادارات مالی تهیه و تنظیم شده است.
در ادامه مهندس موسی پور سر ممیز شرکت توف نورد گزارش ممیزی نهایی صدور گواهینامه که در روز جمعه مورخ 98/02/06 توسط تیم ممیزی ایشان در تمامی ادارات معاونت مالی صورت پذیرفته بود را ارائه کرد.
 

 

دوشنبه 9/2/1398 - 11:3
اخبار

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین از زحمات یحیی حسینی فر تقدیر و تشکر بعمل آمد، و حسین درویشها به عنوان مدیر جدید امور اعتبارات معرفی شد.
 
به گزارش تبیان و به نقل از روابط عمومی: پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن قدرانی از زحمات و خدمات حسینی فر مدیریت سابق برای درویشها مدیر جدید اعتبارات آرزوی موفقیت نمود و از تمامی کارکنان بانک اعم از ستاد و شعب خواست تا با همراهی و همدلی و حرکت در چهارچوب سیاست های بانک در به ثمر رسیدن اهداف مجموعه گام های مثبتی را بردارند تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر باشیم.

دوشنبه 9/2/1398 - 11:1
ایرانگردی



در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش مصرف قند و شکر، قیمت انواع قند و شکر بسته‌بندی و فله در میادین میوه و تره بار اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ شکر فله تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم 3500 تومان و شکر بسته‌بندی تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم 4400 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.
براساس این گزارش، قند حبه پِرِسی به قیمت هر کیلوگرم 8800 تومان، قند شکسته فله به قیمت هر کیلوگرم 8900 تومان و قند کله فله به قیمت هر کیلوگرم 8700 تومان در میادین به فروش می‌رسد، ضمن اینکه قیمت قند بسته‌بندی 900 گرمی 8100 تومان است.
گفتنی است، نبات تخته و خُرد شده با قیمت هر کیلوگرم 9700 تومان، نبات چوب‌دار طعم‌دار با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار تومان، نبات شاخه‌ای ریز با قیمت هر کیلوگرم 11 هزار تومان و نبات شاخه‌ای درشت با قیمت هر کیلوگرم 10700 تومان در میادین عرضه می‌شود.

يکشنبه 8/2/1398 - 18:51
ایرانگردی

 

شاتل موبایل از اعطای اشتراک رایگان 6 ماهه اپلیکیشن "مجله همشهری داستان" با ارزش 51هزار تومان به مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های خود خبر داد.
همزمان با برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شاتل موبایل اعلام کرد امکان استفاده مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور تلفن همراه کشور، از 6 ماه اشتراک رایگان نسخه‌های جدید به همراه دسترسی به آرشیو کامل نسخه‌های قبلی مجله همشهری داستان و شماره‌های تازه این مجله پیش از عرضه نسخه چاپی را به همراه امکان دسترسی به داستان‌های صوتی فراهم کرده است.
بر اساس این گزارش، تمامی مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل، با ثبت نام از طریق شماره شاتل موبایلی خود در اپلیکیشن همشهری داستان، در نخستین ماه عضویت از یک‌ماه اشتراک ویژه (VIP) و در پنج ماه بعدی، از اشتراک رایگان شماره‌های جدید "ماهنامه داستان" در هر ماه و پیش از عرضه نسخه چاپی بهره‌مند خواهند شد.
تمامی مشترکین جدید و قدیمی شاتل موبایل، تا پایان سال می‌توانند با ثبت نام در اپلیکیشن همشهری داستان از طریق شماره شاتل موبایلی خود، از شش ماه اشتراک رایگان این اپلیکیشن به ارزش 51 هزار تومان برخوردار شوند.
گفتنی است، از طریق این اپلیکیشن، امکان دسترسی به فایل PDF کامل مجله همشهری داستان، دسترسی به تمامی داستان‌ها به صورت تک داستان و بسته‌های داستانی، پر کردن کتابخانه براساس علاقه شخصی به داستان‌ها، انتخاب داستان براساس موضوع، نویسنده و یا مترجم فراهم می شود.
همشهری داستان، ماهنامه‌ای به‌نام در حوزه‌ی ادبیات داستانی از گروه مجلات همشهری است که ابتدای هر ماه منتشر می‌شود.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و سیم کارت های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G با پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور به نشانی https://shatelmobile.ir مراجعه یا با مرکز تماس شبانه‌روزی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

يکشنبه 8/2/1398 - 18:48
ایرانگردی

 

 

معان اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از غبارروبی مساجد، امامزاده ها و مزار متبرک شهدای گمنام محله ها همزمان با آغاز دهه تکریم مساجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری با بیان این خبر افزود: آیین غبارروبی و عطرافشانی 105 باب مسجد نواحی هفتگانه، آستان مقدس امامزادگان سید ملک خاتون و اهل بن علی (ع) و قبور مطهر شهدای گمنام از فردا آغاز می شود.

وی افزود: این مراسم با مشارکت امور مساجد منطقه، ائمه جماعات، معاونت خدمات شهری، اجتماعی، نواحی و شهروندان به اجرا درمی آید.

به گفته وی به همین مناسبت مراسم غباروبی مسجد ولیعصر ( عج ) در محله ابوذر با حضور شهردار، معاونین، مدیران ستادی، نماینده امور مساجد، رئیس آموزش و پرورش، رییس بنیاد شهید منطقه، نماینده سازمان تبلیغات و نماینده اوقاف جنوب شرق تهران فردا برگزار می شود.

مختاری با دعوت از شهروندان در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این آیین افزود: بسته های شست و شو و مواد شوینده به همه مساجد تحویل شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 در پایان یادآور شد: با هدف هویت بخشی سیمای بصری شهر بنرهای تبلیغاتی با موضوع دهه تکریم و غبارروبی مساجد تهیه و در معابر اصلی و ساختمان های منطقه نصب شده است.

 

يکشنبه 8/2/1398 - 18:44
ایرانگردی

 

مراسم رونمایی از کتاب "هزار داستان هزاران نکته " تالیف سید عظیم قوام بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی درفرهنگسرای کتاب برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 ، فرهنگسرای دانش به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی از کتاب "هزار داستان هزاران نکته" تالیف سید عظیم قوام را روز جمعه 13اردیبهشت ماه 98 ساعت 11 صبح در فرهنگسرای کتاب برگزار می کند

"سید عظیم قوام " دارای مدرک دکترا ی حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تهران ، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه علوم انتظامی امین ، داستان نویس ، متولد 2 فروردین 41 در شهرستان آستارا و ساکن محله تهرانسر منطقه 21 میباشد

وی تاکنون 30 عنوان کتاب در حوزه رمان ، داستان و خانواده تالیف و منتشر کرده است و کتاب هزار داستان هزاران نکته سی یکمین اثر وی میباشد .

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانندبه آدرس فرهنگسرای کتاب ، مصلی امام خمینی (ره) مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44541580 معاونت آفرینش و اجرای فرهنگسرای دانش تماس بگیرند.

يکشنبه 8/2/1398 - 18:24
ایرانگردی

 

 

طرح طعمه گذاری و مبارزه با جانوران مضر شهری همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد منطقه 3 در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، عباس فخارمنش معاون امور شهری و محیط زیست در این خصوص گفت: اداره ساماندهی به منظور مبارزه و جلوگیری از ازدیاد و تکثیر جانوران مضر شهری از جمله موش و در راستای تامین رفاه حال شهروندان اقدام به طعمه گذاری در مساجد سطح منطقه می کند.

فخارمنش ابراز داشت: در این راستا ، تعداد 250 عدد تله چسبی در بین مساجد توزیع و بیش از 3 کیلو سم در سطح مساجد منطقه استفاده و تعداد 600 عدد بروشور اطلاع‌رسانی توزیع می شود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه محل های طعمه گذاری و اجرای طرح ضربتی مبارزه با موشها با نصب بنرها و تابلوها به شهروندان اطلاع رسانی می شود گفت: در اجرای این طرح نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان در جهت حفظ و رعایت بهداشت محیط هستیم .

او با اشاره به راه های نفوذ موش به منازل گفت: سیستم های دفع زباله مجتمع های مسكونی، منافذ موجود در طبقات زیرین و تاسیسات، فاصله بین منازل و سطح آسفالت خیابان ها از جمله مواردی است كه باعث ورود موش به منازل مسكونی می شود.

يکشنبه 8/2/1398 - 18:20
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته