• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1304روز قبل
ایرانگردی

 

طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز کارگرو مقام شامخ کارگران به همت معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری و با حضور شهردار محترم تهران  و  ابراهیم شیخ،  معاون توسعه منابع انسانی در فرهنگسرای بهمن برگزار شد؛ کارگر نمونه سازمان مدیریت پسماند در کنار سایر کارگران نمونه حوزه های زیر مجموعه شهرداری  معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، رضا عبدلی، مدیر عامل سازمان، ضمن حضور و  تبریک روز جهانی"کار و کارگر" بر ضرورت تکریم قشر پرتلاش کارگران محترم که با زحمات شبانه روزی موجبات پاکیزگی و نظافت شهر را فراهم می آورندتاکید کرده و افزود: اهمیت تکریم کارگران همواره در آمیزه های دینی و اسلامی ما وجود داشته چنانچه پیامبر اکرم(ص) دست کارگری را می بوسد و می فرماید:  " این دستی است که آتش با آن تماس ندارد" که نشانگر نهایت احترام و ادبی است که اسلام برای کارگر قائل است.
مهندس عبدلی  با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه شهری و آبادانی جز در سایه کوشش همگانی میسر نیست  گفت: روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و زحمتکش ایران اسلامی، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از پیامبر گرامی(ص) زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم و با رسیدگی و حل مشکلات ایشان،  برقراری شرایط کاری مناسب برای آنها و ایجاد حس اشتراک هدف میان کارگر و کارفرما موجبات ارتقاء کیفیت خدمات به شهر و شهروندان  و رونق اقتصاد کشور فراهم سازیم.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند ضمن معرفی آقای  اصغر طایفی به عنوان کارگر نمونه از جانب این سازمان با تاکید براهمیت عملکرد و کوشش و تلاش مجدانه و اندیشه خلاق کارگران در پیشبرد اهداف سازمان به عنوان یکی از حلقه های اصلی مدیریت بهینه پسماند خاطر نشان کرد: بدون شک مشارکت و همکاری این قشر سازنده به عنوان یکی از پایه های اصلی  و لازمه حرکت و پویایی این مجموعه می باشد.

مهندس عبدلی در پایان با تشکر از سعی ، کوشش وزحمات تمام پرسنل سازمان  ؛ از کارگران زحمت کش که با عزم راسخ و همت والای خود با تلاش در راستای مدیریت پسماند و تفکیک در مبدا با دستان قدرتمند خود چرخه بازیافت پسماند در شهر را به گردش در می آورند تقدیر بعمل آورده و بر نقش موثراین قشر بر چرخش امور مربوط به سازمان و رونق اقتصاد کشورتاکید کرد.

شنبه 14/2/1398 - 16:49
ایرانگردی

 

نامگذاری معابر شهری به نام اساتید فرهنگ و هنر با هدف حفظ هویت فرهنگی و تاریخی کشورمان، در منطقه یک ادامه می یابد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس و تابلو خیابان استاد جمشید مشایخی که روز جمعه 13 اردیبهشت ماه که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران ، اساتید هنر و سینما، مسئولان شهری و شورای شهر ، با همکاری شهرداری تهران و منطقه یک ، شورای اسلامی شهر تهران ، خانه سینما و خانه تاتر در منطقه یک برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: بسیاری از اساتید بزرگ فرهنگ و هنر در منطقه یک شهر تهران ساکن هستند بر همین اساس شناسایی این عزیزان و نامگذاری معابر شهری به نام آنها در برنامه های شهری این منطقه قرار دارد تا علاوه بر بزرگداشت نام این عزیزان نسل آتی با تاریخ فرهنگ و هنر کشورمان بیشتر آشنا شوند.
وی با اظهار خوشحالی از برپایی مراسم رونمایی از تابلو و سردیس استاد مشایخی در منطقه یک افزود: این استاد ارجمند ساکن منطقه یک تهران بود و وجود ایشان چه در زمان حیات و چه پس از درگذشتشان موهبتی هنری و فرهنگی برای ساکنان شمال تهران محسوب می شود و زندگی شهری یکی از دغدغه های ایشان بود به طوری که در سریالی که با عنوان "پیک سحر"ساخته شد در نقش یک رفتگر با مشکلات این قشر از افراد جامعه از نزدیک آشنا بود و توانست به خوبی آنها را به تصویر بکشد.
شهردار منطقه یک نصب سردیس اساتید فرهنگ و هنر را اقدام جدیدی در منطقه یک دانست و گفت : در کنار نصب تابلو خیابان ها به نام اساتید، نصب سردیس آنها نیز می تواند علاوه بر زیباسازی و تلطیف منظر شهری، پویایی هنر و فرهنگ در شهر و جامعه ایجاد کند.
موسوی به خانه موزه های فرهنگی و تاریخی در منطقه اشاره کرد و گفت : خانه موزه آیت ا... هاشمی رفسنجانی، سیمین و جلال، عزت ا... انتظامی، پروفسور حسابی، نیما یوشیج و... از جمله اقدامات انجام شده توسط منطقه یک برای حفظ تاریخ هنر فرهنگی کشورمان بوده است.
وی با اشاره به نامگذاری خیابانی در محله اقدسیه به نام استاد انتظامی افزود: در خرداد ماه همزمان با سالروز تولد این هنرمند ارجمند خیابان محل زندگی استاد در محله اقدسیه به نام ایشان نامگذاری و سردیس این هنرمند نیز نصب می شود

شنبه 14/2/1398 - 16:48
ایرانگردی

 

 

دکتر زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران طی نشستی با شهردار و مدیران شهری منطقه 19 دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست صدراعظم نوری در جریان گزارش عملکرد مدیریت شهری این منطقه قرار گرفت و به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به مدیریت شهری این منطقه خدا قوت گفت.

وی با اشاره به شرایط فعلی شهرداری تهران افزود: با توجه به اجرای پروژه های ضروری در مناطق، باید  ازشهروندان در مورد نیازهای محلات نظر سنجی شود و با توجه به اولویت،  اقدامات مورد نیاز  ارائه تا در عمل برای مردم رضایتمندی و خشنودی حاصل شود.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید برتلاش برای توسعه مسیرهای پیاده و رونق دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: با توجه به پتاسیل های زیاد در این منطقه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در مسیر پیاده راه ها ایجاد تا نشاط و شادابی به شهر بازگردد و شهروندان از فعالیت های تفریحی بدون هزینه بهره مند و به سلامت جسم و روانشان کمک شود.

صدراعظم نوری با تأکید بر اهمیت مناسب سازی معابر بویژه برای کودکان، سالمندان، معلولان و افراد کم توان بیان کرد: در راستای فراهم شدن امکان تردد این اقشار، شهرداران نواحی، حوزه فنی و عمرانی با نظارت شهردار منطقه به تهیه چک لیست از تمامی خیابان ها و محل عبور شهروندان در محلات اقدام تا مشکلات مربوط به مناسب سازی رصد شود.

گفتنی است در ادامه این نشست گزارشی از عملکرد شهرداری منطقه 19 در اجرای ماده 7 ارائه شد که صدر اعظم نوری خواستار حفظ و نگهداری هر چه بیشتر فضای سبز، اراضی باغات و... شد تا از متراژ فضای سبز در شهر تهران کاسته نشود.

رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اهمیت اجرای ماده 7 از سوی مسئولین شهری یاد آور شد: در هنگام صدور مجوز تخریب و نوسازی حتما استعلام ماده 7 انجام شود و  در این منطقه به دلیل اراضی موقوفی در مرحله صدور پروانه حتما این ماده در نظر گرفته شود.

این مسئول اقدامات مدیریت جدید منطقه را رویکرد امیدوار کننده عنوان کرد و افزود: امیدواریم با مدیریت جدید شاهد تحول و پویایی، رضایت شهروندان خوب جنوب شهر باشیم تا زندگی با کیفیت شهری را تجربه کنند.

در پایان زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران بر پیگیری اجرای پروژه بوستان ایرانیان، رسیدگی به وضعیت خلازیر به عنوان پروژه ای برای رونق و آبادانی منطقه و... تأکید کرد.

بر اساس این گزارش در این نشست نسخه ای از اطلس محیط زیست شهری منطقه 19 از سوی علی توکلی شهردار منطقه به رئیس کمیسیون سلامت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اهداء شد.

شنبه 14/2/1398 - 16:46
ایرانگردی

 

 

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه21 از راه اندازی "مسیر ویژه دوچرخه" در معابر اصلی ورودی غربی پایتخت با هدف تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به استفاده از "حمل ونقل پاک" خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 21، محمدرضا سالمی معاون حمل ونقل و ترافیک این منطقه ضمن بیان خبر فوق گفت: امروزه استفاده از دوچرخه به خصوص در شهرهای بزرگ یک ضرورت محسوب می شود و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه21 نیز در همین راستا با ایجاد "مسیرهای ویژه دوچرخه سواری"، زمینه استفاده شهروندان از دوچرخه به عنوان "وسیله حمل ونقل پاک" را در سطح معابر اصلی ورودی غربی پایتخت فراهم کرده است.

وی در ادامه افزود: "شهر" باید برای شهروندان ساخته شود و نه خودروها؛ به همین دلیل ایجاد فضاهایی برای رقم خوردن لحظات پرتحرک تر برای شهروند امروزی کلانشهر تهران که به شدت درگیر زندگی ماشینی شده، ضروری به نظر می رسد.

سالمی در خاتمه یادآور شد: "خیابان ها و معابر عبوری"؛ فضایی برای استفاده شهروندان و روان سازی حجم ترافیک است و ایجاد خیابان با هزینه بالا و سپس تبدیل آن به پارکینگ کناره، ظلم به شهر محسوب می شود لذا می توان با ساخت "مسیرهای ویژه دوچرخه سواری" در کنار معابر، فرصت حضور هر چه بیشتر شهروندان در سطح شهر را فراهم کرد.

شنبه 14/2/1398 - 16:40
ایرانگردی

 

دوره های آموزشی بهداشت عمومی و فردی  ویژه کارگران فضای سبز در نواحی و بوستانهای منطقه 15 همزمان با هفته کارگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، حمید سالکی مسئول HSE منطقه با اعلام این خبر گفت: این دوره های آموزشی با مشارکت اداره فضای سبز منطقه و شرکت شهرسالم با هدف ارتقای سلامت شغلی کارگران برگزار شد.

به گفته وی،  بیش از 100 کارگر با آموزشهای بهداشتی و نحوه استفاده صحیح از لوازم بهداشتی شخصی به منظور پیشگیری از بروز بیماریهای مختلف در محیط کار و اسکانهای کارگری آشنا شدند.

سالکی در ادامه افزود: در راستای ارتقای فرهنگ HSE( ایمنی و بهداشت ) دوره های آموزشی خاص کارگران با عناوین اطفای حریق، بهداشت محیط، استفاده از لوازم حفاظت فردی ، آشنایی با خطرات محیط کار و ... به طور مستمر و به ویژه در این هفته توسط کارشناسان HSE منطقه و نواحی ارائه می شود.

شنبه 14/2/1398 - 16:38
ایرانگردی

 

 

مراسم روز جهانی کار و کارگر با هدف تجلیل از این قشر زحمتکش، با حضور حبیب زاده رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر، مفاخریان شهردار منطقه9 جمعی از مدیران شهری و کارگران منطقه در ورودی غربی پایتخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، افشین حبیب زاده رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر  ضمن تشکر از مجموعه شهری منطقه9 بابت اهتمام ویژه روز کارگر بیان داشت: یکی از کارهای خوب سال گذشته مربوط به بخشنامه بازنشستگی مشاغل  سخت و زیان آورکارگری صادره از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بود که در بندهای آن پیمانکاران ملزم به رعایت تمامی  حقوق اولیه کارگران شدندکه تصویب آن از دستاوردهای مهم بود.

وی به بازنشستگی پیش از موعد کارگران آتش نشانی اشاره کرد و افزود: از  دیگر  موضوعات پی گیری شده قابل اجرا مربوط به بازنشستگی پیش از موعد کارگران آتش نشانی با سابقه 20ساله می باشد که می توانند از سنوات کامل حقوقی بهره مند شوند.

رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر  اظهار داشت: مطابق آنچه که توسط شورای عالی کار تصویب شده پرداخت هر چه سریعتر معوقات کارگری پیش از پایان سال  و تسویه حساب می بایست لحاظ شود.

حبیب زاده با اشاره بر لزوم تشکل های کارگری در مجموعه شهری تاکید کرد: از  جمله مواردی که می بایست در مجموعه شهری به آن توجه کرد بحث تشکیل تشکل های کارگری و انتخاب نمایندگان آن در راستای حمایت از حقوق کارگری در شرکت هایی نظیر راه آهن شهری و حومه(مترو) و شرکت بهره برداری راه آهن شهری می باشد که می بایست طبق ضوابط خودشان جهت انتخاب نمایندگان کارگری و برگزاری مجمع اقدام کنند.

وی در خاتمه عنوان کرد: در جهت حمایت از قشر زحمتکش کارگری در مجموعه شهری ارائه بسته های حمایتی در چند نوبت در در نظر گرفته شده است که از شهرداران مناطق خواسته شده تا در این راستا در حد توانشان بخشی از کالاهای اولیه مورد نیاز خانواده های کارگران را تامین  کنند.

در ادامه مفاخریان شهردار منطقه9 ضمن تبریک روز کارگر  به  این قشر زحمتکش اظهار داشت: در سال97 مجموعه شهری منطقه9 موفق به افتتاح 70پروژه شهری در ورودی غربی پایتخت شد که این موفقیت حاصل نمی شد الا با همکاری و همدلی تمامی همکاران منطقه به خصوص همین کارگران زحمتکشی که  با حضور خود در کادر پشتیبانی و تلاش های ثمر بخشی که داشتند، این امر محقق شد.

وی افزود: با افتتاح 20پروژه شهری دیگر در سال 98 شاهد اجرای90پروژه در طول شورای پنجم خواهیم بود که این گویای همکاری، همدلی و همت همکاران و کارگرانی است که با زحمات فراوانشان در سربلندی منطقه9 قدم برداشته اند.

شایان ذکر است در این مراسم 3نفر از کارگران نمونه منطقه9 مورد تقدیر قرار گرفتند.

  

 

شنبه 14/2/1398 - 16:31
مهدویت

وقتی تو را می خوانیم ثانیه ها می رقصند و روزگار گریه می کند .اما هنوز بسوی دربدری واژه هایم را ،غروب جمعه اشک می ریزم.

رسالت چشمهایمان رسالت دلمان،انتظار است.

اگر ظهور تو فقط یک موج حرف و قافیه بی رد و نشان ،ما را در این تورم سخت فاصله دار پریشان مگذار.

سالهاست خرابتیم.

اللهم عجل لولیک الفرج

جمعه 13/2/1398 - 23:8
ایرانگردی

 

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، از راه اندازی مرکز مشاوره حقوقی رایگان به کارگران ساختمانی و خانواده ایشان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، این سازمان در راستای طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و به منظور گرامیداشت هفته کار و کارگر، تکریم و دیدار با کارگران ساختمانی از کارافتاده ای که در حین کار دچار سانحه شده اند را در دستور کار خود قرار داده است. سیدنجم‌الدین محمدی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با بیان اینکه تکریم کار و کارگر باعث رونق تولید و توسعه اشتغال می‏گردد، گفت: در این خصوص، سازمان، برنامه های متنوعی را در قالب بسترسازی، تسهیلگری، بهره گیری از قابلیت های موجود در سطح شهر و نیز تجمیع ظرفیت سازمان ها، نهادها و ارگان های ذیربط پیش بینی و اجرا نموده است. توانمندسازی خانواده کارگران از جمله برنامه هایی می باشد که با هدف ارتقای سطح درآمد و معیشت ایشان و نیز پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دست اجرا است.
در اولین دیدار که با حضور آقای محجوب ، نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران ، آقای حبیب‏زاده عضو شورای اسلامی ، آقای محمدی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی، آقای لطفی معاون توانمندسازی و کارآفرینی این سازمان و تنی چند از مسئولین و مدیران ذیربط، برگزار شد؛ با سه کارگر از کارافتاده، دیداری صمیمانه صورت گرفت.
کارگران، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات میهمانان و مسئولین، درخواست های خود از جمله اشتغال اعضای خانواده، آشنایی بیشتر با مسائل حقوقی، پیگیری امور بیمه تامین اجتماعی و ... را مطرح نمودند که آقای محجوب و آقای حبیب زاده در خصوص پیگیری مسائل حقوقی و اداری ایشان و آقای محمدی در خصوص پیگیری امور اشتغال و آموزش و مهارت آموزی و نیز امور رفاهی ایشان دستورات لازم را صادر کردند.
در پایان مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات کارگران، مسائل حقوقی و قانونی می باشد، گفت : مرکز مشاوره حقوقی رایگان به کارگران ساختمانی و خانواده راه اندازی خواهد شد. همچنین آموزش های رایگان HSE به منظور افزایش مهارت کارگران و نیز کاهش حوادث حین کار نیز به آنان ارائه میشود.

 
 

چهارشنبه 11/2/1398 - 19:8
ایرانگردی



مراسم رونمایی از کتاب فرهنگ اعلام شهدای تهران بزرگ و تقدیر از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت با حضور معاونان و مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد در این مراسم که صبح روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در سالن استان‌های سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: پس از پایان جنگ علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس این نگرانی را داشتند که اطلاعات پراکنده در این زمینه چگونه ساماندهی خواهد شد بنابراین با شکل‌گیری بنیاد شهید و امور ایثارگران، توجه به این موضوع در اهداف بنیاد گنجانده شد و درنهایت زندگینامه شهدا در قالب ۴۲ مجلد از سراسر کشور منتشر شده است.
وی افزود: فرهنگ اعلام شهدای تهران بزرگ تاریخچه زندگی قریب به ۲۵ هزار شهید تهران بزرگ است و از سوی دیگر وصایای شهدا نیز در قالب مجلداتی مجزا به چاپ رسیده است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد با تاکید براین‌که کاربردی کردن خزائن ارزشمند شهدا بسیار اهمیت دارد خاطرنشان کرد: این گنجینه‌ها سرمایه‌های نظام اسلامی هستند بنابراین باید همگان تلاش کنند تا از مجموعه اطلاعات، سبک زندگی ایثارگرانه را به‌گونه‌ای استخراج کنند تا برای مخاطبان کاربرد و جاذبه داشته باشد.
در ادامه این مراسم انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران نیز بابیان اینکه عزت، افتخار، امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، گفت: حضرت امام خمینی (ره) با اقدامات و سخنان خود بازتعریفی از فرهنگ ایثار و شهادت را به ملت عرضه داشتند و نگذاشتند که این ارزش‌ها به ورطه فراموشی سپرده شود و درنهایت همگان در ترویج این فرهنگ از یکدیگر پیشی گرفتند و اجازه ندادند که در ۸ سال دفاع مقدس یک متر از خاک ایران به دست دشمنان بیفتد.
وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز مدافعان حرم خط مقدم خود را هزاران کیلومتر دورتر مرزبندی کرده‌اند تا ارزش‌های اصیل انقلاب را حفظ کنند.
استاندار تهران با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه برگزاری مجالس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ارزشمند است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در کشور نهادینه شود و در این زمینه باید پیوند فرهنگی و بین نسلی برای تداوم این فرهنگ ایجاد شود.
همچنین نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این مراسم با اشاره به وجود تاریخچه ۲۵ هزار شهید تهران بزرگ در کتاب فرهنگ اعلام شهدای تهران بزرگ گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «یاد شهیدان یادبود ارزش‌های انسانی و اسلامی است» و این فرمایش بزرگ‌ترین هدف و انگیزه ما برای چاپ کتاب‌های فرهنگ اعلام شهدا بود.
در پایان این مراسم از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت شامل محمدرضا بایرامی، جلیل امجدی، محمدعلی آقا میرزایی، داوود امیریان، سیده فاطمه رضایی، اصغر فکور، زینب شیرکوند، رحیم مخدومی، حمید مرادی و فرشته مسعودی تجلیل شد و یک جلد کتاب فرهنگ اعلام شهدای تهران بزرگ و خلعت خادم الشهدایی نیز از طرف امیر سرتیپ جانباز عباس طایفه، رئیس هیئت‌مدیره انجمن خادمان شهدای مدافع حرم و جانباز ۷۰ درصد به انوشیروان بندپی استاندار تهران اهدا شد.
گفتنی است در این مراسم محبوب شهبازی، مشاور و دستیار ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد، حجت‌الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، محمدرضا سروش مدیرکل دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

چهارشنبه 11/2/1398 - 19:7
ایرانگردی



مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در حاشیه مراسم «روز جهانی کارگر» که به منظور تجلیل از کارگران شهرداری تهران بر پا شده بود، ضمن تبریک به کارگران به عنوان نماد خدمت در مجموعه بزرگ مدیریت شهری گفت: به تعبیر امام راحل، «هر روز، روز کارگر است».
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد افزود: کارگران، در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند و به عنوان ستون های اصلی این مجموعه، سرمایه واقعی مدیریت شهری هستند.
وی با شاره به اینکه بار خدمت در شهرداری تهران بر شانه های کارگران قرار دارد که برای کسب روزی حلال و خدمت به مردم به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، اظهار کرد: همه بخش های شهرداری تهران از جمله سازمان مدیریت میادین، یک هدف واحد دارند و آن، خدمت گزاری هرچه بهتر و بیشتر به مردم است.
راد با بیان اینکه در جهت تحقق این مأموریت مشترک، مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری تهران همچون اعضای یک خانواده در کنار هم هستند، تصریح کرد: اما کارگران در صف اول خدمت رسانی به مردم ایستاده‌اند و بار سنگین‌تری را بر دوش می‌کشند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر، 5721 کارگر در 246 میدان و بازار میوه و تره بار واقع در 22 منطقه تهران طی هفت روز هفته مشغول به کار هستند، اظهار کرد: این کارگران در روزهای عادی، روزانه به 800 هزار مراجعه کننده و در روزهای نزدیک به عید نوروز و اعیاد خاص، روزانه به یک میلیون و 200 هزار مراجعه کننده خدمات ارائه می‌دهند.
راد با بیان اینکه هر کارگر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به طور متوسط روزانه به 140 مراجعه کننده خدمت می‌کند که این امر، نشان از بهره‌وری بالای کارگران در این مجموعه دارد، تصریح کرد: هم اکنون بخش قابل توجه‌ای از صدها هزار مشتری روزانه میادین و بازارها را کارگران و خانواده‌های آنها تشکیل می‌دهند که مایحتاج روزانه و هفتگی خود را از این مراکز خدماتی تهیه می‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه با تدابیر شهردار محترم تهران و حمایت شورای شهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار سهم انکارناپذیری در سبد خانوارهای شهری ایفاء می‌کند، خاطرنشان کرد: تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا سفره خانواده‌ها با خرید از میادین و بازارهای میوه و تره بار که محصولات آنها از کیفیت مطلوب، تنوع قابل قبول و قیمت مناسبی برخوردارند، کوچک‌تر نشود.

چهارشنبه 11/2/1398 - 18:49
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته