• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1392روز قبل
ایرانگردی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره تسنیم در منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود : این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی و کاهش فقر در خانواده، مطابق با سیاست های کلان فرهنگی و اجتماعی با رویکرد  محله محوری با همکاری و همیاری بانوان و ذینفعان محلی حوزه بانوان در منطقه افتتاح شد.
به گفته وی این جشنواره در 2 بخش شامل خلاقیت های فرهنگی هنری و بخش ابتکارات جامعه محور در سرای محله کیانشهر شمالی کلید خورد.
وی یادآور شد: در این راستا در بخش خلاقیت های فرهنگی هنری جشنواره  مد و پوشش اسلامی ایرانی و  جشنواره  بهترین ها از دورریختنی ها (خلاقیت با هنر بازیافت ) و در  بخش ابتکارات جامعه محور  نیز  طرح اجتماع محور ارتقاء کیفیت زندگی بانوان و خانواده در سطح محلات برگزار  خواهد شد.
آغاز به کار پنجمین  دوره جشنواره تسنیم  در منطقه 15
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از آغاز به کار پنجمین دوره جشنواره تسنیم در منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود : این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- ایرانی و کاهش فقر در خانواده، مطابق با سیاست های کلان فرهنگی و اجتماعی با رویکرد  محله محوری با همکاری و همیاری بانوان و ذینفعان محلی حوزه بانوان در منطقه افتتاح شد.
به گفته وی این جشنواره در 2 بخش شامل خلاقیت های فرهنگی هنری و بخش ابتکارات جامعه محور در سرای محله کیانشهر شمالی کلید خورد.
وی یادآور شد: در این راستا در بخش خلاقیت های فرهنگی هنری جشنواره  مد و پوشش اسلامی ایرانی و  جشنواره  بهترین ها از دورریختنی ها (خلاقیت با هنر بازیافت ) و در  بخش ابتکارات جامعه محور  نیز  طرح اجتماع محور ارتقاء کیفیت زندگی بانوان و خانواده در سطح محلات برگزار  خواهد شد.
چهارشنبه 27/5/1395 - 15:48
ایرانگردی

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 ، از تهیه ی شناسنامه ( فلور ) آفات و بیماری های فضای سبز سطح این منطقه خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهرداد زنگنه معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : با عنایت به اهمیت توسع هو نگهداری فضاهای سبز شهری در سطح منطقه 21 که محدوده ای عمدتا صنعتی را شامل می شود ؛مرکز تحقیقات ، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه ،اقدام به تهیه شناسنامه فلور ، آفات و بیماری های فضای سبز سطح این منطقه به تفکیک نواحی سه گانه کرده است .

وی تاکید کرد :کارشناسان گیاه پزشکی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه 21 در قالب بازدیدهای منظم و دورهای از وضعیت فضای سبز سطح این منطقه ؛ نسبت به شناسایی آفات و بیماری های گونه های گیاهی کاشته شده موجود اقدام کردند .

زنگنه فر در پایان خاطرنشان کرد : ارائه راهکارهای لازم جهت مبارزه فیزیکی وشیمیایی با آفات و بیماری ها ؛ از جمله اهداف مدنظر در طرح تهیه ی شناسنامه (فلور) آفات وبیماری های فضای سبز سطح منطقه 21 بوده و اقدامات لازم جهت تدوین و یکپارچه سازی شناسنامه فوق الذکر به صورت روزانه دربرنامه ی کاری مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه قرار دارد .

 

 

چهارشنبه 27/5/1395 - 15:45
ایرانگردی

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از برگزاری جشنواره آموزش و مشاوره گل وگیاه ویژه فصل تابستان، در 3 مرکز آموزش گل و گیاه شهرآرا، اشرفی اصفهانی و شقایق واقع در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری  منطقه دو، "عباس صمدیان" با اعلام این خبر گفت: جشنواره و کارگاه آموزشی بنفشه آفریقایی و ارکیده با هدف آشنایی، تشویق و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان به نگهداری گل و گیاه و فضای سبز شهری توسط کار آفرین برتر  پرورش دهنده  بنفشه آفریقایی و ارکیده در مراکز گل و گیاه منطقه و سرای محلات برگزار می شود.
به گفته وی دوره های آموزشی و مشاوره گل و گیاه ویژه فصل تابستان با موضوعاتی از قبیل نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، گل های پیازی، آفات و بیماری ها، هرس و تکثیر رز، تراریوم، گل های فصلی، عملیات به زراعی، میوه درمانی، پرورش کاکتوس، خواص مرکبات، هرس درخت و درختچه، دمنوشهای گیاهی، خانه سبز، کاشت و خواص سیر و آلوئه ورا، ورمی کمپوست، کودهای خانگی برای تغذیه گیاهان، کاشت چمن و گیاهان دارویی برگزاری می شود.
صمدیان با اشاره به اجرای عملیات به زراعی بوستان ها و باغچه ها منطقه، خاطرنشان کرد: در عملیات به زراعی بوستان ها فعالیت های از قبیل كندو كوب، زیر و رو كردن خاك بستر باغچه های معابر و بوستان ها، علف کشی، برداشت نخاله و خاک های آلوده و نامناسب، تغذیه و کودهی، حذف کنده های باقیمانده و سمپاشی انجام می شود.
وی با تاکید بر هرس درختان درحاشیه های معابر، بلوارها و بوستان ها، اظهار داشت: در عملیات هرس درخت حذف شاخه های اضافی، شکسته و آفت زده، حذف پا جوش ها، ایجاد شکل ظاهر مناسب برای درختان ودرختچه ها، از بین بردن شاخه های پیر و جوان نمودن درختان از جمله اقداماتی است که توسط اداره فضای سبز انجام شده است

چهارشنبه 27/5/1395 - 15:44
ایرانگردی

کودکان تهرانی صبح امروز با حضور در بوستان رازی یک کیلومتر نقاشی با موضوع آسمان آبی ،زمین پاک نقاشی کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، برنامه نقاشی بر روی بوم که با موضوع آسمان آبی ، زمین پاک از سوی اداره آموزش شهروندی ترتیب داده شده بود ؛ بیش از 3700کودک را به همراه مادرانشان از نخستین ساعات صبح روز چهارشنبه 27مرداد به بوستان رازی جذب کرد تا در این اقدام فرهنگی و مشارکتی بی نظیر مشارکت کنند.
همچنین این نقاشی طولانی که برای نخستین بار در کشور با موضوع "آسمان آبی ،زمین پاک "برگزار شد ؛از سوی حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه 11 و جمعی از مدیران شهری شهرداری تهران مورد بازدید قرار گرفت.
چهارشنبه 27/5/1395 - 15:42
ایرانگردی

مراسم رونمایی از کتاب "ساختمان های با ارزش تهران" با حضور سیدمحمدهادی ایازی، قائم مقام وزیر بهداشت، و مولف کتاب، دکتر عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهندس سیدمحمد بهشتی، د کتر موسی حجت گردآورنده کتاب، دکتر محیط طباطبایی، مهندس علی اکبر سعیدی و مدیران شهری و علاقه مندان برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران، دکتر علیزاده در مراسم رونمایی کتاب با بیان اینکه سازمان زیباسازی با تملک ساختمان های با ارزش تلاش کرده تا از آنها نگهداری کند، گفت: با توجه به قدمت تاریخی تهران و وجود ساختمان های باارزش تلاش کرده ایم تا این ساختمان ها را برای تهران حفظ کنیم.
او با اشاره تملک خانه اتحادیه و فعالیت هایی که در آن در حال انجام است، ادامه داد: با توجه به نگاهی که به موضوع ساختمانها در سازمان وجود دارد پیشنهاد انتشار کتاب "ساختمان های با ارزش تهران" مورد استقبال قرار گرفت.
دکتر علیزاده با تاکید بر اینکه سازمان زیباسازی در سالهای اخیر تالیفات خوبی در حوزه زیبایی، معماری و شهر داشته است و تلاش کرده در این حوزه حمایت های لازم را داشته باشد، افزود: در انتشارات خود به محوریت ترجمه هم توجه کرده ایم و دستاوردهای چشم گیری در حوزه مطالعات اینچنینی برای شهر تهران روی داده است.
در ادامه جلسه، دکتر موسی حجت که گردآوری کتاب را به عهده داشت به ارائه توضیحاتی در خصوص کتاب پرداخت و گفت: ساختمان ها در طول زمان تفاوت های عمده ای داشته اند و در این کتاب تلاش کرده ایم تا با دسته بندی آنها را در یک مجموعه ارزشمند ماندگار کنیم.
او با اشاره به فعالیت های مطالعاتی صورت گرفته در خصوص جمع آوری محتوای کتاب، ادامه داد: در تهران ساختمان هایی بود که فراموش و رها شده بودند و با یک تیم مجهز نزدیک به 1800 ساختمان شناسایی و 5 هزار عکس در مورد آنها تهیه شد و در نهایت در یک مجموعه 35 جلدی آنها را دسته بندی کردیم تا بتوانیم با تکیه بر پارامترهای تعریف شده درمورد ارزش‌گذاری آنها برنامه ریزی کنیم.
دکتر موسی حجت با اشاره به اینکه با تصمیم گیری در خصوص انتشار کتاب تلاش کردیم تا اطلاعات گردآوری شده را به روز کنیم، افزود: کتاب "ساختمان های با ارزش تهران" یک شروع خوب است و می‌‌توان امیدوار بود با رفع نواقص و کاستی های موجود در کتاب در مراحل بعد اطلاعات موجود در کتاب را کاربردی کرده و در اختیار علاقه مندان بگذاریم.
مهندس بهشتی در ادامه با اشاره به اینکه انتشار این کتاب بعد از 23 سال از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران قابل تقدیر و تشکر است، گفت: متاسفانه در ابتدا ضرورت انتشار این کتاب برای خیلی ها مشخص نبود اما بعد از این همه سال با بازنگری در محتوای کتاب مشخص شد ساختمان های با ارزش تهران نیازمند یک مستندسازی در قالب یک کتاب می باشد و این بسیار حائز اهمیت است.
او با بیان اینکه اگر در همان سالها این مستندسازی صورت گرفته بود، مدیریت شهری درمورد بسیاری از ساختمان ها می‌توانست راحت‌تر تصمیم گیری کند، ادامه داد: کار انتشار کتاب از سوی سازمان زیباسازی و حمایت آقای ایازی از آن قابل قدردانی است.
در ادامه جلسه رونمایی از کتاب "ساختمان های با ارزش تهران" دکتر محمدهادی ایازی، مولف کتاب با اشاره به اینکه متاسفانه معماری بناهای تهران بخصوص بناهای زیبا و ارزشمند چندان مورد توجه نیست، گفت: با انتشار این کتاب تلاش کردیم تا سهم خود را در این حوزه به شهر تهران بپردازیم و برای نسل های آینده اثرگذار باشیم.
او با اشاره به اینکه بسیار از افرادی که سالهاست در خارج از ایران ساکن هستند دوست دارند از وضعیت کنونی شهر تهران تصویر ذهنی داشته باشند، افزود: فعالیت هایی نظیر انتشار این کتاب میتواند این نیاز را برای آنها برطرف کند.
دکتر ایازی ضمن قدردانی از سازمان زیباسازی شهر تهران برای انتشار این کتاب، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نسل آینده نسبت به تهران تصویر ذهنی خوبی داشته باشد به همین خاطر کارهایی که قابلیت عرضه به نسل آینده را داشته باشد باید جمع‌آوری و همواره مورد حمایت قرار گیرد.
در پایان این مراسم با حضور سیدمحمدهادی ایازی، قائم مقام وزیر بهداشت، و مولف کتاب، دکتر خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران، مهندس سیدمحمد بهشتی، د کتر موسی حجت گردآورنده کتاب، دکتر محیط طباطبایی و مهندس علی اکبر سعیدی از کتاب "ساختمان های با ارزش تهران" رونمایی شد

چهارشنبه 27/5/1395 - 15:40
ایرانگردی


بزرگراه آیت الله سعیدی در منطقه 17 با حذف زواید فیزیکی و رنگ آمیزی جداره ها، آرام سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: به همت اداره زیباسازی شهرداری منطقه 17 بزرگراه آیت الله سعیدی آرام سازی شد.

جعفری با اشاره به فعالیتهای اداره زیباسازی در آذین بندی سطح معابر گفت: به منظور آرام سازی محیطی و ارتقاء كیفیت منظر شهری و با عنایت به راهبرد تعریف شده در سازمان زیباسازی تحت عنوان پیرایش شهری و حذف آلودگی های بصری از سیمای شهری، اداره زیباسازی در حوزه حذف آلودگی ها و اغتشاشات بصری اقدام به جمع آوری بنر و قاب بنرهای غیر مجاز در سطح خیابان آیت الله سعیدی توسط عوامل اجرایی نموده که این طرح در ادامه طرحهای زیباسازی محیطی اجرا شده و توانسته سهم بسزایی در آرامش شهری داشته باشد.

گفتنی ست معاونت امور شهر و فضای سبز شهردرای منطقه 17 با ایجاد تونل نوری در بوستان زمزم و آذین بندی معابر در دهه کرامت، توانست تاثیر بسزایی در حفظ نشاط جمعی ایفا کند.

سه شنبه 26/5/1395 - 17:8
ایرانگردی


بزرگراه آیت الله سعیدی در منطقه 17 با حذف زواید فیزیکی و رنگ آمیزی جداره ها، آرام سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، علیرضا جعفری با اعلام این خبر افزود: به همت اداره زیباسازی شهرداری منطقه 17 بزرگراه آیت الله سعیدی آرام سازی شد.

جعفری با اشاره به فعالیتهای اداره زیباسازی در آذین بندی سطح معابر گفت: به منظور آرام سازی محیطی و ارتقاء كیفیت منظر شهری و با عنایت به راهبرد تعریف شده در سازمان زیباسازی تحت عنوان پیرایش شهری و حذف آلودگی های بصری از سیمای شهری، اداره زیباسازی در حوزه حذف آلودگی ها و اغتشاشات بصری اقدام به جمع آوری بنر و قاب بنرهای غیر مجاز در سطح خیابان آیت الله سعیدی توسط عوامل اجرایی نموده که این طرح در ادامه طرحهای زیباسازی محیطی اجرا شده و توانسته سهم بسزایی در آرامش شهری داشته باشد.

گفتنی ست معاونت امور شهر و فضای سبز شهردرای منطقه 17 با ایجاد تونل نوری در بوستان زمزم و آذین بندی معابر در دهه کرامت، توانست تاثیر بسزایی در حفظ نشاط جمعی ایفا کند.

سه شنبه 26/5/1395 - 17:7
ایرانگردی

 

دختران موفق منطقه 20 طی نشستی صمیمانه که با حضور امام جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد، قدردانی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 در این مراسم که با حضور امام جمعه شهرری، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، معاون اجتماعی فرهنگی، مشاور امور بانوان ، مسئول امور بانوان برگزار شد ، سید احمد صفوی شهردار منطقه ضمن تبریک دهه کرامت، میلاد حضرت معصومه (س) و حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: در تمامی نهادها زنان همچون کانون گرم خانواده با دقت و ظرافت به ایفای نقش می پردازند و در مجموعه شهرداری نیز بانوان شاغل در کمال تعهد، مسئولیت هایی که عهده دار هستند را به خوبی انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا (ع) و بیان خصائص آن حضرت گفت: وجود بارگاه امام هشتم در کشور ما افتخاریست که نصیب مردم ما شده و امید است بتوانیم وظیفه خود را به عنوان شیعه آن حضرت به جا آوریم.

شاهچراغی افزود: در فرهنگ و آموزه های دینی هر فردی که امتیاز ویژه ای دارد ،مسئولیت ویژه ای دارد و به میزان انجام مسئولیتش پاداش به او عطا می شود و انسانها باید برای زندگی بهتر به کرامتی که قران به آن سفارش کرده است دست یابند.

وی به سخن امام رضا (ع) که دوست هر انسانی عقل او و دشمن او جهل و بی خردی است اشاره کرد و گفت: اگر عقل باشد دین و حیا هم کنار آن است و در هر کاری که پشتوانه آن عقل و ایمان باشد ،ثمره آن موفقیت و پیشرفت خواهد بود.

در ادامه این برنامه با حضور شهردار منطقه ، امام جمعه شهرری و مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اهدای لوح تقدیر و هدایا از نفرات ممتاز و برتر در رشته های حفظ قران کریم، خوشنویسی و شنا تقدیر و از بخش های مختلف مرکز ری شناسی بازدید شد.

این برنامه که به همت مشاور امور بانوان و اداره امور بانوان منطقه در مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 برگزار شد با اجرای برنامه های شاد از جمله موسیقی ، تقلید صدا، مسابقه ادامه یافت.
سه شنبه 26/5/1395 - 16:46
ایرانگردی

 


جلسه تنظیم دستورالعمل تهاتر مجوزهای حفاری دستگاه های اجرایی خدمات رسان در بافت های فرسوده با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی، دبیر کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران و نمایندگان اداره کل امور مالی، اداره کل درآمد، اداره کل بودجه، سازمان املاک و مستغلات، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی دیگر از مدیران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در ابتدای این جلسه گزارشی پیرامون دستورالعمل های پیشنهادی تهاتر مجوزهای حفاری دستگاه های اجرایی خدمات رسان توسط محمدرضا کرمی، دبیر کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران ارائه شد.

عباداله فتح اللهی نیز در این جلسه ضمن اشاره به مصوبه کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران مبنی بر رایگان نمودن هزینه انشعابات و حفاری برای ساکنان بافت های فرسوده در صورت شرکت در فرآیند تجمیع، خاطرنشان کرد: هزینه انشعابات حدود 5 تا 7% هزینه های ساخت و ساز در بافت های فرسوده را شامل می شود و این مصوبه به منظور کاهش هزینه های ساخت و ساز و ترغیب مالکان به نوسازی تنظیم شده است.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با توضیح این که اجرایی شدن این مصوبه برای 5 هزار واحد مسکونی واقع در بافت فرسوده در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: طبق هماهنگی های ایجاد شده میان دولت و شهرداری، پیگیری اجرایی شدن این مصوبه از طریق دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران دنبال می شود و هزینه های ناشی از رایگان شدن این خدمات در بافت های فرسوده در حساب های فی مابین دولت و شهرداری تهاتر می گردد.

به گفته ی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران دستگاه های خدمات رسان بر اساس این مصوبه موظف شده اند که هزینه ای از ساکنان بافت های فرسوده بابت انشعابات دریافت نکنند و در قبال آن سازمان نوسازی به دستگاه های مذکور بدهکار خواهد شد. همچنین حفاری و انجام امور خدماتی زیرساختی مثل جابجایی تیرهای چراغ برق در بافت های فرسوده نیز بصورت رایگان به ساکنان بافت های فرسوده ارائه می شود.

فتح اللهی با بیان این که روح حاکم بر تهاتر هزینه های انشعابات و حفاری؛ مدیریت زمان است، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که با تنظیم دستورالعمل نحوه تهاتر مجوزهای حفاری دستگاه های اجرایی خدمات رسان در بافت های فرسوده از پیچیدگی های کار و بروکراسی های اداری کاسته شود و اقدامات با همکاری دستگاه های ذی مدخل بصورت روان تر و سریعتر انجام شود.

در ادامه این جلسه راهکارها و پیشنهادات حاضرین مطرح شد و مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

ثبت دریافتی ها در سامانه در خصوص کلیه درخواست های مردمی جهت حفاری های طولی و یا عرضی برای انشعابات خانگی در محدوده بافت های فرسوده، به طرفیت سازمان نوسازی شهر تهران و همچنین ثبت دریافتی ها در سامانه در خصوص تهاتر صدور مجوزهای حفاری دستگاه های خدمات رسان به طرفیت شرکت خدمات رسان و اخذ تأییدیه در سیستم درآمد، بخشی از مباحثی بود که در این جلسه مورد تصویب قرار گرفت.
سه شنبه 26/5/1395 - 15:57
ایرانگردی


گروه خدمات شهری: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به کشف 11انبار غیرمجاز شیمیایی فروشان در ناصرخسرو در صبح امروز گفت: با یک اقدام ضربتی و با حضور پلیس فاتب این انبارها در خانه های متروکه پلمپ شدند.


کشف 11 مرکز غیرمجاز نگهداری مواد شیمیایی در خانه های متروکه ناصر خسرورضا قدیمی با بیان اینکه بعد از پاکسازی ناصرخسرو از شیمیایی فروشان متوجه شدیم که برخی از افراد فعال در این صنف همچنان در انبارهای متروکه در این محدوده اقدام به نگهداری موادمخدر صنعتی و شیمیایی می کرده اند، گفت: 11 انبار 500 متری که به ظاهر خانه های متروکه بودند محل نگهداری این مواد خطرناک بودند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اجرای این طرح ضربتی که صبح امروز با حضور پلیس فاتب انجام شد، خاطرنشان کرد: طی 6ماه گذشته چندین جلسه با اعضای این صنف انجام شد و از امروز تا روز جمعه که روز پاکسازی کامل است، نسب به پاکسازی این انبارها اقدام خواهیم کرد .

قدیمی با بیان اینکه در هیج کجای دنیا انبارهای خطرناک در مرکز شهر نیستند، اضافه کرد: بعد از تخلیه این انبارها این خانه های متروکه پلمپ و دیوار کشی شده تا براساس قانون با مالکین این خانه ها برخورد و تعیین تکلیف شود .

وی با تاکید بر اینکه در مجتمع تجاری کیمیا برای آنها خدمات گوناگون و خوبی را در نظر گرفته ایم، اظهارکرد: از 270مرکز تجاری موجود در این خصوص 250 مرکز به بازار کیمیا انتقال یافته است. محلی را در خاوران برای این صنف در نظرگرفته بودیم اما تا کنون 7 تا 20 واحد بیشتر در این محل فعالیت نداشته اند و برخی از املاک تحویل داده شده به آبمیوه فروشی و فروش مواد غذایی اختصاص یافته است.

قدیمی در پایان اظهارکرد: بعد از اجرای این طرح تمام اجناس مربوط به شیمیایی فروشان برچسب و لیبل خواهند داشت و تمامی اجناس قاچاق ضبط می شوند.

منبع :شهرنوشت

سه شنبه 26/5/1395 - 15:16
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته