• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1304روز قبل
ایرانگردی

 

با دستور رسول کشت پور شهردار منطقه 2 فاز نخست تخلیه حدود 1500 متر مربع از زمینهای سنگ فروشی های محدوده میدان کتاب سعادت آباد، محله آسمانها عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: برخورداری از جامعه سالم و محیط زیستی پاک و عاری از آلودگی حق هر شهروندی است.

 وی افزود: به دنبال نارضایتی های ساکنین و شهروندان محله آسمانها در محدوده میدان کتاب بدلیل آلودگی های زیست محیطی، ایجاد سرو صدا و ترافیک و آلودگی های بصری ناشی از وجود سنگ بری و مصالح فروشی های محدوده این میدان، توافق با مالکین  این زمینها و تخلیه فوری این سنگ بری ها در دستور کار قرار گرفت .

شهردار منطقه 2 حفظ سلامتی و بهداشت محیط زیست شهروندان را از مهمترین وظایف مدیریت شهری دانست و اظهار داشت : صنایع آلاینده محیط زیست همچون صنایع سنگ بری با ایجاد گردو غبار و سرو صدا در محیط زندگی شهروندان اثرات نامطلوب زیست محیطی ایجاد می کنند.

گفتنی است فاز 2و3 این طرح ظرف یک ماه آینده اجرایی می شود.

يکشنبه 29/2/1398 - 17:31
ایرانگردی

 

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 گفت: برنامه های آموزشی رعایت مسائل زیست محیطی در سرای محلات و مساجد در ایام ماه مبارک رمضان از سوی کانون ها ی محیط زیست محلات منطقه  برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش استفاده از ظروف یکبار مصرف در هنگام افطار، اعضای کانون محیط زیست محلات این حوزه با حضور در مساجد و سرای محلات جلب مشارکت های مردمی در حوزه محیط زیست را آموزش می دهند.

وی ادامه داد: از جمله عناوین آموزشی و اقدامات اعضای کانون های محیط زیست تفکیک زباله از مبدأ، راه های کاهش تولید زباله، بهینه سازی مصرف منابع و انرژی ( طرح مام) می توان نام برد . اجرای طرح نانوایی بدون نایلکس و جایگزینی کیسه های پارچه ای به جای کیسه های نایلونی در نانوایی ها ،حفظ و نگهداشت فضای سبز به مناسبت هفته منابع طبیعی و... از دیگر مباحث آموزشی است.

رباطی تاکید کرد: از آن جایی که ریختن غذای گرم در داخل ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بسیار خطرناک است و موجب بروز انواع بیماری ها از جمله سرطان می شود، به همین منظور علاوه بر آموزش به بانوان خانه دار خادمین مساجد نیز این آموزش ها را فرا می گیرند.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد:  هدف از تشکیل این کانون ها که اعضای آن حدود 450 نفر می باشند ، کمک گرفتن از ظرفیت های مردمی به منظور ارتقاء وضعیت محیط زیست تا سطح استاندارد در محلات بر اساس شاخصه های توسعه پایدار در کلانشهر تهران است که طی برنامه ریزی های انجام شده در طول هفته حدود 30 دوره آموزشی چهره به چهره در 14 سرای محله و اماکن عمومی برگزار می شود.

يکشنبه 29/2/1398 - 17:28
ایرانگردی


میز و تالار گفتگو با سرمایه گذاران به منظور حمایت از آنها و رونق توسعه از بخش مسکن به گردشگری و خدماتی در شهرداری منطقه یک تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در دیدار با 70 نفر از سرمایه گذاران شاخص منطقه یک با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: مدیریت فعلی باید متکی بر مشارکت حداکثری مردم باشد که در عرصه ساخت و ساز ، صاحبان سرمایه، تولید کنندگان مسکن در راس این گروه قرار می گیرد که بعد از مواهب طبیعی و اکولوژیکی شمال تهران دومین پتانسیل منطقه یک محسوب می شوند.
وی افزود:این میز ویژه به بررسی درخواست های سرمایه گذاران و تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور مورد نظر آنها خواهد پرداخت و با حذف واسطه ها و کم کردن فاصله بین آنها و مدیریت شهری و هماهنگی بین معاونت ها موجب تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به سرمایه گذارن شود تا این سرمایه ها در منطقه باقی بمانند و مولد و محرک توسعه شوند.
شهردار منطقه یک گفت: سرمایه گذاران در کمیسیون های تخصصی بر اساس علاقه و تخصص خود تقسیم می شوند تا با ارایه نظرات و تجربیات خود در کنار مدیریت شهری در رونق منطقه نقش داشته باشند و بتوان از پتانسیل این سرمایه های انسانی در راستای خدمات رسانی بیشتر به منطقه بهره جست.
موسوی تصریح کرد: اگر سرمایه گذاران همسو با اهداف مدیریت شهری منطقه باشند و درخواست ها و دغدغه های آنها مورد توجه قرار گیرد موتور محرک در توسعه منطقه خواهند بود.
این مقام مسئول افزود: در حال حاضر منطقه یک با 500 هزار نفر جمعیت که بیش از 100 هزار نفر بیشتر از پیش بینی طرح تفصیلی بوده ، با کمبود 180 هکتاری در عرصه های سرانه و خد ماتی مواجه بوده و سرانه های موجود کفاف جمعیت منطقه را نمی دهد.
موسوی تصریح کرد : موقعیت اکولوژیکی و محدوده های مستعد توسعه در شمال تهران از جمله ارتفاعات ، رود دره ها و... موجب تغییر رویکرد در منطقه از بخش مسکن به خد ماتی و گردشگری شده و می تواند گردشگری منطقه را در بخش های تفرجگاهی، مذهبی، تاریخی، طبیعی، سلامت، ورزش ،پردیس های هنری، تجاری و... در سطح فرا منطقه ای و فراملی توسعه دهد و این امر تولید ثروت جدید را برای سرمایه گذاران به همر اه خواهد داشت.
وی اجرای مدهای جدید حمل و نقلی در بخش گردشگری، اتصال خط 1 به 3 مترو و ایجاد ایستگاهی در محله چیذر ،ایجاد رینگ ترافیکی محور ولیعصر(عج)- شهرداری – شریعتی ر ا از اقدامات منطقه در راستای کاهش ترافیک شمال تهران دانست که می تواند سرمایه گذاری را بهبود بخشد.
موسوی به اختصاص دفتر ساماندهی محور شهرداری اشاره کرد و گفت: این دفتر با حضور اساتید دانشگاهی و صاحبان دانش و دانشجویان به ارایه طرح ساماندهی خیابان شهرداری می پردازد تا با اجرای ساماندهی محور خیابان شهرداری از نظر منظر شهری، تردد کم توانان جسمی و حرکتی و... ، پیاده راه تجریش و پلازای شهری اجرایی شود و شمیران بعنوان نگین تهر ان بدرخشد.

 

يکشنبه 29/2/1398 - 17:21
ایرانگردی

 

مهندس عبدلی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به کاهش بیش از یک هزار تنی میانگین تولید پسماند در ۹ ماهه پایانی سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل، در توضیح این موضوع گفت: سال گذشته بنا بر دستور دکتر یزدانی معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، از ورود چوب و سرشاخه، پسماندهای حجیم، لاستیک‌های فرسوده خودرو و پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی به مجتمع پردازش و دفع آرادکوه جلوگیری به عمل آمد و مقرر شد که این دسته از پسماندها در سطح مناطق 22گانه جداسازی و به صنایع تبدیلی و بازیافت تحویل داده شود.

وی در همین خصوص ادامه داد: مناطق موظف شدند که چوب و سرشاخه ها را جمع آوری و پس از تبدیل به چیپس چوب، به مصارف مختلف همچون تولید نئوپان و غیره برسانند. همچنین لاستیک های فرسوده نیز پس از جمع آوری به کارخانه های تبدیلی و تولیدکننده های کف پوش و غیره تحویل داده شود. در همین راستا نیز با توجه به آموزش و اطلاع‌رسانی های انجام شده در خصوص جداسازی پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی، این دسته از پسماندها از سوی شهروندان تفکیک و به غرف بازیافت مستقر در سطح شهر واگذار گردید.

وی تغییر در سبک زندگی و توجه هر چه بیشتر شهروندان به اصلاح الگوی مصرف را یکی دیگر از دلایل کاهش تولید پسماند طی 9ماهه پایانی سال 1397 عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در پی فرهنگسازی و اطلاع رسانی سازمان مدیریت پسماند همچنین افزایش توجه شهروندان نسبت به محیط زیست و رعایت اقدامات ساده‌ای از قبیل خریده به اندازه، استفاده از مواد باکیفیت و لوازم چندبار مصرف، پسماند کمتری تولید شد. علاوه بر این، پسماندهای خشک ارزشمند به خوبی تفکیک شده و توسط شهروندان به غرف بازیافت یا خودروهای وانت ملودی تحویل گردید؛ به طوری که کلیه عوامل مذکور از جمله علل کاهش تولید پسماند طی ماه های انتهایی سال گذشته بوده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه «مشارکت اجتماعی شهروندان» حلقه مفقوده مدیریت پسماند شهر تهران است، خاطر نشان کرد: رکن اصلی مدیریت صحیح پسماند و رشد صنعت بازیافت این است كه شهروندان نقش خود را به درستی ایفا کرده و پسماندهای تر و خشك را در بدو تولید با دقت تفكیك کنند. در واقع بهبود وضعیت پسماند پایتخت تنها در شرایطی ممکن است که تفکیک پسماندهای خشک ارزشمند در مبدا انجام پذیرد که این امر منتج به حفظ بیش از پیش محیط زیست و کاهش هزینه های مدیریت شهری خواهد شد.

 

يکشنبه 29/2/1398 - 17:18
ایرانگردی

 

شهردار منطقه 15 گفت: طرح رنگ در شهر در راستای بهبود سیما و منظر شهری و ارتقای كیفیت زندگی شهروندان در منطقه اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: در این راستا نقاشی دیواری به مساحت 600 متر مربع با مشارکت هنرمندان، دانشجویان گرافیک و نقاشی، شهرداران مدارس و دانش آموزان، توان یابان و شهروندان در تقاطع خیابان خاوران و شاهد جنب فرهنگسرای خاوران اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این اقدام مشارکتی شهروندان طرحی از گل و مرغ ایرانی، نقوش شمسه و شیشه رنگی را رنگ آمیزی کردند.

محمدی در ادامه با اشاره به اینکه طرح رنگ در شهر با جدیت طبق منویات شهردار محترم تهران در حال اجرا است، افزود: تلاش ما بر این است تا با استفاده از روش‌ها و رویكردهای علمی و كارشناسی در زمینه بهره مندی موثر رنگ در شهر  و نیز  جلوگیری از آشفتگی‌های بصری و كاهش اعمال سلیقه‌های فردی و لزوم ایجاد نشاط و شادابی این طرح را اجرا کنیم.

شهردار منطقه به اقدامات انجام شده در بزرگراه امام رضا (ع) و خیابان خاوران اشاره کرد گفت: این دو محور از مهمترین مبادی ورودی شهر تهران است که به منظور زیبایی بصری آن 35 هزار متر طول از جداول و نرده ها و 15 دستگاه پل عابر پیاده رنگ آمیزی شد.

محمدی گفت: برگزاری جشنواره تخم مرغ های رنگی در باغ راه امید با همکاری سازمان زیباسازی به تعداد 40 اثر، رنگ آمیزی مبلمان والمانهای شهری و بوستانها و همچنین اجرای نقاشی دیواری به مساحت 300 مترمربع درجشنواره دیوارهای کوچک شهرمن در سه نقطه از دیگر اقدامات انجام شده  در این طرح است.

 

يکشنبه 29/2/1398 - 17:11
اخبار

همراه اول به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته اینترنت سحر تا افطار با ویژگی‌های جذاب ارائه می‌کند.

به گزارش تبیان و به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هم‌زمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، همراه اول بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته که در طول این ایام می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بر این اساس تمامی مشترکان اپراتور اول ارتباطی می‌توانند تا 15 خردادماه «بسته اینترنت سحر تا افطار» با حجم 7گیگابایت با قیمت 7هزار تومان و با مدت اعتبار 7روز را خریداری کنند. این بسته در بازه زمانی افطار تا سحر ( 4بامداد تا 8شب) قابلیت استفاده دارد. همچنین این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن است.

تمامی مشترکان می توانند با شماره گیری کددستوری #671*100* نسبت به فعالسازی این بسته اقدام کنند و با شماره گیری #10*100* از وضعیت بسته خود مطلع شوند.

علاقه مندان می توانند برای دانلود اپلیکیشن آموزش جامع قرآن به نشانی haamim.ir/page/app-jaame مراجعه کنند.

گفتنی است امکان فعالسازی هم زمان این بسته با تمامی بسته های اینترنت وجود دارد.

يکشنبه 29/2/1398 - 16:0
ایرانگردی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل جدید پرداخت تسهیلات اجرای نما در بافت های فرسوده به شهرداری های مناطق 22 گانه شهر تهران خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری با بیان این که نماهای شهری از عوامل مهم هویت بخشی به مناطق و محلات مختلف در شهر هستند و نابسامانی و آلودگی های بصری ناشی از عدم وجود هویت در طراحی، مقیاس، فرم، رنگ و مصالح به کار گرفته شده در تزئینات نما در بسیاری از ابنیه شهر و به ویژه در محدوده بافت های فرسوده شهر تهران مشهود است، خاطرنشان کرد: اغتشاشات بصری ناشی از نماهای نامتجانس و اجرای نماهای ناایمن در بافت های فرسوده، علاوه بر آسیب به سیما و منظر محلات، تهدیدی برای ایمنی ساکنان نیز تلقی می شود.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تدوین دستور العمل جدید برای پرداخت کمک هزینه اجرای نما به پروژه های ساختمانی واقع در بلوک های فرسوده مصوب در محلات کم برخوردار شهر تهران، عنوان کرد: به منظور جریان سازی طراحی و اجرای نماهای واجد کیفیت و بسترسازی فرهنگی، تسهیلات کمک هزینه اجرای نما برای متقاضیان پروانه های صادره در بافت های فرسوده شهر تهران در سه دسته قابل پرداخت است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران توضیح داد: پروژه های تجمیعی با حداقل 10 پلاک و بیشتر (با احتساب معبر الحاقی و بن بست به عنوان یک پلاک) در بافت های فرسوده همه محلات تا سقف 500 میلیون ریال، پروژه های تجمیعی با حداکثر 4 طبقه روی همکف در همه محلات تا سقف 200 میلیون ریال و پروژه های نوسازی در محلات 24 گانه کم برخوردار و محلات کن، فرحزاد و محله های حصار صفوی تا سقف 200 میلیون ریال مشمول دریافت کمک هزینه اجرای نما خواهند بود.
وی اظهار داشت: متقاضیانی که طرح نمای پروژه آنها (در زمان صدور پروانه) و اصلاحات احتمالی بعدی آن (در زمان اخذ پروانۀ تغییر نقشه و یا گواهی عدم خلاف) به تأیید کمیته نمای منطقه رسیده و صورتجلسه کمیته نما در سامانه شهرسازی بارگذاری شده باشد و در زمان ارسال نامه تأییدیه انطباق اجرا با طرح نمای مصوب از سوی شهرداری منطقه، گزارش مرحله ای مهندس ناظر (مبنی بر اتمام عملیات ساختمانی) در سامانۀ شهرسازی ثبت شده باشد (حداکثر بازه زمانی ارسال نامه تأییدیه منطقه و کاربرگ 207، سه ماه پس از تاریخ ثبت گزارش اتمام ساختمان از سوی مهندس ناظر است) و نمای اجرا شده پروژه آنها، مغایرت یا تخلفی نسبت به نمای مصوب کمیته نما نداشته باشد، از شرایط لازم جهت استفاده از تسهیلات کمک هزینه اجرای نما برخوردار هستند.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: متقاضیانی که مدارک آنها از ابتدای سال 1398 از سوی شهرداری منطقه به سازمان نوسازی شهر تهران ارسال شده است، مشمول دریافت تسهیلات جدید خواهند بود و کلیه متقاضیانی که تاریخ ارسال مدارک آنها از سوی شهرداری منطقه تا پایان سال 1397 باشد، مطابق دستور العمل قبلی از تسهیلات اجرای نما بهره مند خواهند شد.
لازم به ذکر است، متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت مشاوره و دریافت اطلاعات تکمیلی به دفاتر توسعه محله ای محدوه سکونت خود مراجعه کرده و جهت بهره مندی از این تسهیلات، نسبت به تکمیل مدارک و ارسال آنها از طریق شهرداری منطقه اقدام نمایند. نشانی و شماره تلفن دفاتر توسعه محله ای از طریق تارنمای سازمان نوسازی شهر تهران به نشانی اینترنتی http://nosazi.tehran.ir/ قابل دسترسی است.

شنبه 28/2/1398 - 19:36
ایرانگردی

 

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان "جشنواره ورزش های نمایشی" در ایوان انتظارایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) برگزار می شود مدیریت ارتباطات شركت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام كرد این جشنواره با مشاركت تیم ورزشی و نمایشی آریا با هفت ورزشكار تا پایان ماه مبارك رمضان همه روزه از ساعت 16تا 18 برگزار می شود. 

محتوای این برنامه شامل اجرای حركات نمایشی با دوچرخه، ورزش پاركور و فری استایل یا حركات نمایشی با توپ می باشد كه توسط گروه ورزشی آریا به صورت حرفه ای در حال اجرا است.
هدف از اجرای این جشنواره در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مسافران مترو است.

 

 

شنبه 28/2/1398 - 19:18
ایرانگردی

 

 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از کاهش 19 درصدی حادثه حریق منطقه 5 در سال 97 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه5، جلسه هم اندیشی به منظور ارتقای سطح ایمنی منطقه با حضور رجبعلی خسرو آبادی شهردار منطقه و مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد.

داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در این نشست، با اعلام کاهش 19 درصدی حریق در منطقه 5 ، به ارائه آمارهای آتش نشانی در حوزه بروز حوادث در شهر تهران و منطقه پرداخت و اعلام کرد :آمارهای این منطقه در تمامی موضوعات مرتبط با حوزه اتش نشانی کاهش یافته است و درسال 97 نسبت به سال گذشته در حوزه حریق روند نزولی را شاهد بودیم.

وی افزود : در موضوع مرتبط با نگهداشت، سطل های مکانیزه ، فضای سبز و وسایل نقلیه نیزدر این منطقه شاهد کاهش حوادث بوده ایم.

شهردار منطقه در این جلسه بر ضرروت موضوع آگاه سازی عمومی برای افزایش سطح ایمنی در شهر تاکید کرد و گفت: آمار کاهشی حوادث پس از وقوع حادثه پلاسکو نشان می دهد که آگاه سازی عمومی تاثیر مثبتی در ارتقای سطح ایمنی شهروندان دارد و حادثه پلاسکو، مردم و مسئولان را با موضوع حوادث و تاثیر آن در زندگی شهروندان آگاه کرد.

وی با اشاره به حوادث شهران که در سال های پیش رخ داده بود گفت : آمار کاهشی حوادث در محله شهران به این دلیل است که شهروندان این حادثه را از نزدیک تجربه کرده و تاثیر آن را در زندگی دیدند.

خسرو آبادی افزود : همانگونه که آگاه سازی عمومی تاثیر مثبتی در کاهش حوادث دارد، غفلت از موضوع نیز به همان اندازه آسیب زا است.

شهردار منطقه همچنین بر ضرورت بیان آمارها در حوزه حوادث تاکید کرد و گفت : اگر آمارها در حوزه تصادفات شهری منتشر شود، شهروندان تاثیر رعایت و مقررات رانندگی را احساس می کنند.

وی پیشنهاد کرد : می توان موضوعات ایمنی را در قالب های مشارکتی با شهروندان پیش برد و این کار می تواند تاثیر به سزایی در موضوع ارتقای ایمنی داشته باشد و از امکانات موجود برای افزایش حساسیت عمومی استفاده کرد.

خسروآبادی به تاثیرآموزش فرزندان در خانواده ها، ایمن سازی و اجرای آزمایشی آن اشاره کرد و افزود : شهرداری منطقه 5، آمادگی لازم را دارد تا در تعامل با آموزش و پرورش به ارتقای حوزه ایمنی از طریق آموزش کمک کند.

وی برگزاری مانور را یکی از بهترین شیوه ها برای ارتقای حساسیت عمومی در حوزه ایمنی برشمرد و بر ضرورت تهیه برنامه ای کامل برای این موضوع تاکید کرد.

شنبه 28/2/1398 - 15:2
ایرانگردی

 

 

 

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای «طب ایرانی سنتی » طی ماه مبارک رمضان ویژه شهروندان تهرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زینب نصیری درخصوص طب سنتی و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روزه تمرینی است برای کم خوری و تغذیه صحیح و یکی از فوائد مهم روزه‌داری پاکسازی بدن از مواد مضری است که موجب بیماری می‌شود؛ اما متأسفانه در عمل برای برخی از ما اتفاق‌های دیگری می‌افتد بطوری که در ماه مبارک، بیشتر می‌خوریم، بیشتر می‌نوشیم، بیشتر می‌خوابیم و اصول تغذیه را رعایت نمی‌کنیم، در نتیجه بعضا در پایان این ماه بیمارتر می‌شویم.

وی افزود: اداره کل سلامت شهرداری تهران به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با مشارکت دفتر طب ایرانی سنتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور در حال ارائه خدمات طب سنتی در سطح مشاوره و آموزش است.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از برپایی ایستگاه های خدمات مشاوره طب ایرانی سنتی خبر داد و گفت: این ایستگاه ها در قالب جشنواره رمضان در محل پیاده راه ها، بوستان ها و اماکن پر تردد خدمات مشاوره ای به شهروندان ارائه می دهد.

وی با اشاره به خدمات آموزشی در این خصوص اعلام کرد: کارگاه های آموزش طب ایرانی سنتی نیز در محل سرای محلات و زیرساخت های هشت منطقه تهران شامل 1 ، 2 ، 4 ، 5 ، 6 ، 14 ، 20 و 22 با حضور 80 پزشک و استاد مجرب حوزه طب ایرانی سنتی وزارت بهداشت در حال برگزاری است.

به گفته نصیری، این خدمات در راستای توجه به  اهمیت اصلاح سبک زندگی در جامعه به عنوان مهم‌ترین عامل حفظ تندرستی و پیشگیری از بروز بیماری‌های غیرواگیر و نهادینه کردن طب سنتی ایرانی به صورت قانونمند ارائه می شود.

 

شنبه 28/2/1398 - 14:53
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته