• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1305روز قبل
ایرانگردی

 

 
شهرداری تهران امسال برای نخستین بار ضمن برپایی غرفه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خدماتی را به قرآن دوستان ارائه می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید حسین موسوی‌بلده رییس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر حضور کمی و کیفی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: به لحاظ کمی و سخت افزاری که شهرداری تهران هر ساله در قالب سرویس دهی وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری چون اتوبوس و مترو به مردم برای شرکت در نمایشگاه قرآن همکاری دارد. اما امسال با برپایی غرفه شهرداری تهران اتفاق جدیدی در حوزه نرم افزاری رقم خورد.

وی افزود: در این غرفه فعالیت های خانه های قرآن و عترت 354 محله شهر تهران و 11 دارالقرآن مرکزی پایتخت، فعالیت های مجموعه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین آثار پرسنل شهرداری در قالب کتب و پژوهش های قرآنی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

معرفی طرح جزءخوانی سازمان بسیج شهرداری تهران در نمایشگاه قرآن

نماینده شورای اسلامی شهر تهران در کمیته برنامه ریزی و نظارت بر فعالیت های قرآنی شهرداری تهران، اذعان داشت: همچنین از سوی غرفه سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران، طرح جزءخوانی این سازمان به مخاطبان و علاقه‌مندان به تلاوت اجزای مختلف کلام الله مجید معرفی می‌شود. این طرح قرآنی که ویژه کارکنان شهرداری تهران اجرا می شود، مربوط به ایام ماه مبارک رمضان بوده و از روز اول تا پایان ماه مبارک نیز به مدت سی روز ادامه خواهد داشت.

وی تبادلات فرهنگی را از جمله مزایای برپایی این غرفه نام برد و افزود: بسیاری از ارگان ها، نهادها و شخصیت ها در نمایشگاه شرکت می کنند که جمعی از آنان در غرفه شهرداری تهران نیز حضور داشته اند و زمینه های همکاری و تبادلات فرهنگی فراهم شده است. به عنوان نمونه سازمان نیروهای مسلح کشور خواستار همکاری با ما برای تامین اساتید و مشاوره های قرآنی در مرا کز علمی خود شده اند.

موسوی بلده با بیان اینکه امور اجرایی نمایشگاه به منطقه دو شهرداری تهران سپرده شده است؛ خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط متقابل و تداوم این همکاری ها در درون مجموعه شهرداری تهران از جمله با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، سازمان ورزش، اداره کل سلامت، بسیج، گردشگری و مترو  نیز شکل گرفته است.

وی، تعامل با بخش های دانشگاهی برای برگزاری مسابقات مشترک قرآنی و معرفی قرآن پژوهان محلات و تیم های قرآنی مناطق  از دیگر محاسن برپایی غرفه شهرداری تهران در نمایشگاه قرآن امسال برشمرد.

توزیع روزانه ۵ هزار افطاری ساده در نمایشگاه قرآن

رییس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران از توزیع روزانه ۵ هزار افطاری ساده در میان بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همزمان با اذان مغرب خبر داد: یکی از خدمات درنظر گرفته شده برای نمایشگاه قرآن امسال با همکاری شهرداری و فروشگاه شهروند توزیع افطاری ساده میان عموم بازدید‌کنندگان نمایشگاه است که در بسته هایی تهیه و در بین حاضران پخش می شود. همچنین در کنار توزیع بسته های افطار روزه‌داران حاضر در نمایشگاه با چای پذیرایی خواهند شد.

گفتنی است؛ برپایی ایستگاه غنچه های آسمانی ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه های آموزشی و تشویقی، معرفی برنامه های شاخص و دستاوردهای دارالقرآن های مرکزی، تجلیل از نخبگان و اساتید برتر قرآنی و اطلاع رسانی جلسات خانگی قرآنی، ثبت نام از علاقمندان جهت شرکت در دوره های تخصصی آموزش قرآن کریم و معرفی نوابغ خردسال قرآنی از جمله اقدامات مناطق 22گانه در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به شمار می رود.

دوشنبه 30/2/1398 - 17:40
ایرانگردی




سکوی کودک و نوجوان در پیاده راه فرهنگی شهر رمضان، با حضور پر شور کودکان و اجرای بر نامه های متنوع فرهنگی و هنری پر نشاط ترین برنامه بوستان نیاوران بود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : اداره آموزش های شهروندی در اجرای برنامه های متنوع ، شاد و با نشاط و در راستای احیای حیات شبانه در شهر با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان در برپایی پیاده راه فرهنگی و هنری، از ظرفیت های محلی شمال تهران به ویژه مربیان 23 کانون کودک در بوستان نیاوران استفاده نمود .
وی گفت: سکوی کودک و نوجوان با ارایه برنامه هایی چون بازی های قرآنی ، بازی های فکری و حرکتی ، نقاشی ، گریم کودک ،تفریحات ورزشی ، گل بازی کودکان ، طناب کشی ،اوریگامی و.. توانست محیطی شاد و پر نشاط را برای کودکان فراهم کند
توسلی با اشاره به بازدید روزانه 1000 یک هزار نفر از پیاده راه فرهنگی رمضان افزود: از بین بخش های متنوع اجرایی بخش های کار آفرینی چون ساخت دستبندهای تزئینی، آموزش تراش چوب و بخش کودک و ورزش مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: در این پیاده راه بخشی به نام نذر فرهنگی به عنوان ایستگاه کتاب وجود دارد که شهروندان می توانند کتابهای داخل قفسه را برای مطالعه بردارند و کتابهای خود را با سایر شهروندان به اشتراک بگذارند که این طرح نیز با استقبال شهروندان و علاقمندان مطالعه روبرو شد.
معاون شهردار منطقه یک افزود : در سکوی سلامت نیز با حضور شرکای اجتماعی ،خدماتی نظیر مشاوره تغذیه سالم و مشاوره طب سنتی به شهروندان ارایه می شود.
گفتنی است پیاده راه رمضان تا پایان اردیبهشت ماه از ساعت 19 الی24 در بوستان نیاواران دایر است

دوشنبه 30/2/1398 - 17:35
ایرانگردی

 

"مرکز پرتو" با مشارکت موسسه "دانشگران رهایی افروز تهران (درا)" ویژه "حمایت و آموزش کودکان کار، خیابان و بازمانده از تحصیل" در سطح ورودی غربی پایتخت با حضور شهردار و مدیران ارشد شهری منطقه21 افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به خبر فوق گفت: مؤسسه "دانشگران رهایی افروز تهران (درا)" به عنوان یک بنیاد غیرانتفاعی، غیر دولتی و غیر سیاسی فعالیت خود را در سال 1396 به صورت غیر رسمی در حوزه پیشگیری از کودک آزاری، درمان، توان بخشی، توانمند سازی و حمایت از کودکانی که مورد آزار جسمی، جنسی، عاطفی و روانی قرار گرفته اند؛ آغاز کرده است.

وی در همین خصوص تصریح کرد: در "مرکز پرتو"؛ آموزش‌های تحصیلی، رایانه، زبان، خلاقیت و ... ویژه کودکان و خدمات مشاوره ای ویژه والدین و کودکانی که مورد آزار جسمی، جنسی، عاطفی و روانی قرار گرفته اند، ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 در ادامه افزود: "مرکز پرتو" در راستای طرح ساماندهی کودکان در معرض آسیب اجتماعی نسبت به ارائه خدمات پیشگیری، روان‌شناختی و توانمندسازی به این کودکان به ویژه کودکان کار و خیابان فعالیت می کند.

معینی کربکندی در پایان خاطرنشان کرد: "مرکز پرتو" با اهدافی همچون توانمندسازی فردی، خانوادگی و اجتماعی کودکان آزار دیده، حمایت و فعالیت در زمینه احقاق حقوق آنها براساس حقوق مندرج در پیمان نامه جهانی حقوق کودکان در سطح منطقه 21 ارائه خدمات دارد.

 

دوشنبه 30/2/1398 - 17:32
ایرانگردی

 

 

محمد سالاری رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران مناسب سازی خیابان های شهر و معابر عمومی را رویکرد جدی مدیریت شهری در برنامه 5 ساله سوم عنوان کرد که با پرداختن به حوزه قلمرو های عمومی و باز پس گیری معابر از خودروها و تبدیل به معابر انسان محور برنامه ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، محمد سالاری در بازدید از منطقه 11 اقداماتی که ارتقاء هویت محله را رقم بزند؛ ارزشمند دانست و با تأکید بر حفظ جداره ها و بناهای تاریخی به تشریح برنامه های مدیریت شهری در 5 ساله سوم پرداخت و گفت: طرح خیابان کامل طرح مناسبی است که شورا از آن حمایت می کند .

وی با اشاره به این که مقرر است در هر منطقه چندین خیابان کامل وجود داشته باشد؛ افزود: بسته های تشویقی نهادهای نوسازی در هدفمند کردن بهسازی و رویکرد مشارکتی ارزشمند است.

این عضو شورای اسلامی شهرتهران خاطر نشان کرد: در بحث مهمانپذیرها از سوی سازمان نوسازی نسبت به باززنده سازی پیش برده شود که می تواند به فضاهای عمومی شهر کمک کند.

سالاری بسته های تشویقی نهادهای نوسازی را در هدفمند کردن بهسازی با رویکرد مشارکتی بسیار ارزشمند دانست و تأکید کرد :شهرداری تهران به عنوان یک نهاد نسبت به وظایف خود پیشگام بوده است.

نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 در نشست با محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهران ضمن تشریح ویژگی های شاخص این منطقه از جمله 375هکتار بافت فرسوده ، وجود بیش از 20 صنف تجاری گفت: بیش از 52 درصد از بافت فرسوده منطقه 11 نوسازی شده است و تقاضای ما در پهنه R251 و امکان کمک به نوسازی این پهنه است.

احیاء لبه های تاریخی خیابان شوش در محدوده بافت تاریخی ، عقب نشینی 3 متری در خیابان ولی عصر (عج)حد فاصل میدان راه آهن تا خیابان انقلاب و 3 متر رواق که به عنوان فضای مکث در نظر گرفته شده از دیگر مواردی بود که شهردار منطقه 11 درخواست مساعدت از سوی شورای شهر تهران را داشت.

آبادیان ادامه داد: وجود ساختمان های تجاری نا ایمن از جمله پلاسکو و آلومینیوم ( با قریب به 650 واحد تجاری ) که بزرگترین باکس ساختمان انبوه شهر تهران در دوران پهلوی دوم در منطقه11 و 12 ساخته شده است .

وی با یاد آوری این که در ایمن سازی این ساختمان ها تجربیات خوبی به دست آورده ایم؛ در خصوص ایمن سازی ساختمان آلومینیوم با همکاری بنیاد ، سازمان آتش نشانی ، دادستانی منطقه 11 اشاره کرد و گفت: تمام سیم کشی های برق ، سیستم آسانسور ، مشاعات و ... ایمن سازی شدند و نیروهای ثابت آتش نشانی نیز در این ساختکان ها مستقر شدند.

شهردار منطقه 11 در ادامه به ساختمان نا ایمن 201 اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اعلام سازمان مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر عدم ایمنی ساختمان 19 طبقه ، علی رغم حضور 300 نفر ذینفع ، ساختمان تخلیه شد و از طبقات منفی 4 تا 19 دیوار برشی کار شد که طی چند روز آینده بهره برداری خواهد شد.

آبادیان همچنین در خصوص ساختمان ناایمن دراکولا گفت: این ساختمان با 52 واحد تجاری تخلیه شده و در حال بازسازی است و ایمن سازی بازار شانزه لیزه با 650 واحد تجاری به زودی آغاز خواهد شد .

وی همچنین به اتفاقات خوبی که در محدوده این منطقه افتاده است اشاره کرد و ادامه داد: ما در نوسازی در شهر تهران چزو مناطق اول تهران هسیم و همچنین این منطقه دارای  14ایستگاه  مترو در حوزه سکونت و کسب و کار است که می توان گفت در هر یک کیلومتر مربع یک ایستگاه مترو داریم.

آبادیان ضمن بیان اقدامات انجام شده در ایستگاه راه آهن طی 2 سال گذشته خاطر نشان کرد: میدان راه آهن به عنوان تنها دروازه ریلی شهر تهران با پیگیری های مدیریت شهری و حمایت های مردم محلی در حوزه پیرایش و محوطه سازی اتفاق افتاد.

در ادامه شهردار منطقه 11 به تشریح برنامه های پیش رو پرداخت و گفت: در پهنه رودکی که با رویکرد موسیقی و هنرهای نمایشی بیش از 35 هکتار در دست اجراست که فاز مطالعات در سال گذشته انجام شد و امسال پیاده راه شهریار اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در نظر داریم 2 گذر  شهریار و نوفل لوشاتو را را پیاده راه کنیم که در این گذرها بیش از 120 ملک دارای ارزش داریم و در حال ثبت آن ها هستیم.

آبادیان با اشاره به این که 2000 صندلی تئاتر در بخش خصوصی اضافه شده است ؛ گفت: تئاترهای نوفل لوشاتو ، باران ، شهرزاد ،مهرگان ، مسقل و تعدادی گالری و کافه در پهنه رودکی راه افتاده است.

او مرمت جداره های تاریخی در خیابان و میدان وحدت اسلامی با همکاری سازمان زیبا سازی شهر تهران را از دیگر برنامه های آتی این منطقه بر شمرد و افزود: مرمت ضلع غرب انجام شده و امسال ضلع شرق در بازاچه طرخانی را انجام خواهیم داد.

دوشنبه 30/2/1398 - 17:17
اخبار

همراه اول این ماه هم در قالب طرح «دوشنبه سوری» به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه می دهد.
به گزارش تبیان و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکانش، آخرین دوشنبه هر ماه با ارائه هدایایی در طرح «دوشنبه سوری»، به استقبال آنها می رود.

همراه اولی ها می توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و منتفع شدن از مزایای بسته های اینترنت رایگان یک روزه در دوشنبه پایان هر ماه با شماره گیری #۶۴*۱۰۰* از پیشنهادهای «دوشنبه سوری» همراه اول، بهره مند شوند.

در همین راستا پنجمین دوشنبه سوری اپراتور اول روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود؛ هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری نیز بسته های دیتا ۱۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکین دائمی و اعتباری با شماره گیری کددستوری فوق الذکر، به صورت تصادفی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است تمامی مشترکین از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت تا ۲۳:۵۹ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت فرصت دارند با شماره گیری کددستوری مذکور بسته خود را فعال کنند.

دوشنبه 30/2/1398 - 9:22
ایرانگردی

 

براساس نرخنامه جدید سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، همزمان با کاهش قیمت مرغ تازه، قیمت اجزاء و قطعات مرغ در میادین میوه و تره بار 7 تا 21 درصد کاهش یافت.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ براساس نرخنامه جدید این سازمان، هر کیلوگرم بازوی کبابی و بال کبابی به ترتیب به قیمت 14850 و 15000 تومان، مخلوط بال و بازوی کبابی 14950 تومان، پاچینی 10 عددی به قیمت 16900 تومان، جوجه چینی (شنیسل فیله) به قیمت 23500 تومان، جوجه کباب با استخوان با قیمت 17900 و 24800 تومان عرضه می‌شود.
براساس این گزارش، پای مرغ در بسته بندی 400 گرمی به قیمت 4600 تومان، جگر مرغ 400 گرمی 3 هزار تومان، دل مرغ 400 گرمی 5200 تومان و سنگدان مرغ 400 گرمی 5700 تومان در میادین میوه و تره بار قیمت گذاری شده است، ضمن اینکه هر کیلوگرم ران و سینه مرغ به ترتیب 16200 و 17800 تومان و مخلوط ران و سینه مرغ 17 هزار تومان عرضه می‌شود.
گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم ساق مرغ 19400 تومان، سینه مرغ سوخاری 16900 تومان، شنیسل بدون آرد 22500 تومان، سینه مرغ 24700 تومان، گردن مرغ 4400 تومان، مرغ کنتاکی 16900 تومان و مغز ران مرغ 19 هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

يکشنبه 29/2/1398 - 17:58
ایرانگردی



موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دوازدهمین دوره انتخاب موزه های برتر کشور که توسط کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) برگزار شد، حائز رتبه برتر گردید.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دوازدهمین دوره انتخاب موزه های برتر کشور که توسط کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) برگزار شد، حائز رتبه برتر گردید.

این مراسم بعد از ظهر روز شنبه 28 اردیبهشت ماه مصادف با روز جهانی موزه در مرکز همایش های فرهنگستان هنر برگزار شد.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این مراسم در دو شاخص "توسعه مدیریت" و "روز جهانی موزه" در سطح موزه های دولتی بزرگ به عنوان موزه برتر کشور معرفی شد.

موزه برتر، آیینی است که طی آن همه ساله موزه های کشور در 13 شاخص مورد ارزیابی قرار می گیرند و از برترین آنها توسط کمیته ملی موزه های ایران تقدیر صورت می گیرد.

گفتنی است موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس علاوه بر شاخص های فوق، در دو شاخص "خلاقیت و نوآوری" و "مناسب سازی موزه ها برای استفاده جانبازان و معلولین" نیز به دلیل فعالیت های گسترده خود در سال 97 شایسته تقدیر اعلام شد.

يکشنبه 29/2/1398 - 17:56
ایرانگردی

 

 

دبیر شورای رمان و داستان حوزه هنری کودک و نوجوان با بیان اینکه این مرکز 5 رمان نوجوان آماده چاپ دارد گفت: نوجوانان این نسل، بزرگتر از سن‌شان فکر می‌کنند.

حسن احمدی در گفتگو با روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حوزه داستان و رمان نوجوان گفت: این مرکز در حال حاضر 14 داستان و رمان ویژه نوجوانان در دست انتشار دارد و سفارش 4 اثر جدید را نیز به نویسندگان توانمند این حوزه داده است.

وی گفت: گم بی به قلم مهناز فتاحی، مردان نخیله به نویسندگی زینب امامی نیا، اینجا که مشهد نیست نوشته اسماعیل فیروزی و قاب شکسته به قلم محسن هجری، مجموعه دستان‌هایی است که ویژه نوجوانان به نگارش درآمده و برای چاپ به انتشارات سوره مهر تحویل شده است.

دبیر شورای رمان و داستان حوزه هنری کودک و نوجوان اضافه کرد: در حوزه رمان نوجوان نیز آثار کارآگاه سرکرده به قلم داریوش عابدی، قلب کوچک سپهر به قلم مهناز فتاحی، چوپاچو و در سینه ام اسبی می دود نوشته شاهین رهنما، فرار به جابلقا به قلم اکبر صحرایی و شب طولانی نوشته عبدالرحمان اونق آماده چاپ است؛ ضمن اینکه رمان دو روایت از یک عکس به قلم ابراهیم حسن بیگی نیز به تازگی منتشر و روانه بازار شده است.

احمدی در ادامه گفت: تعریف ما از نوجوان، سن 12 تا 18سال را دربر می گیرد، اما واقعیت این است که نوجوانان این سن، بسیار بزرگتر از آن چه ما می پنداریم، فکر می کنند.

وی توضیح داد: انتظار ما از نویسندگانی که برای این رده سنی می نویسند این است که آن ها را بزرگتر ببینند و موضوعاتی را بنویسند که امروز دغدغه آن ها محسوب می شود.

دبیر شورای رمان و داستان حوزه هنری کودک و نوجوان اضافه کرد: نوجوانان این دوره به موضوعات تخیلی و ژانر وحشت علاقه بسیاری دارند، این نکته بسیار حائز اهمیت است که نویسندگان دغدغه های نوجوانان این نسل را بشناسند و مطابق با سلیقه و خواست آن ها به تولید اثر بپردازند.

 

 

 

 

 

يکشنبه 29/2/1398 - 17:45
ایرانگردی



در بین مناطق 22 گانه شهر تهران، حوزه های امور اجتماعی و فرهنگی،فنی و عمرانی، مالی و اقتصاد شهری شهرداری منطقه 3 حائز رتبه برتر شدند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، بنابر ارزیابی های صورت گرفته بر عملکرد مناطق در سال 97،
شاخص های پیشرفت پروژه های احداثی و نیز میانگین پیشرفت فیزیکی و...، معاونت فنی و عمرانی شهرداری این منطقه را سرآمد مابقی مناطق پایتخت نموده است.
همچنین کسب امتیازهای چشمگیر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه در زمینه هایی از جمله میزان کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی این معاونت را در میان مناطق شهر تهران برتر کرده است.
معاونت مالی و اقتصاد شهری نیز از نظر میزان تحقق درآمد نقد و غیر نقد رتبه برتر را در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران کسب نمود.

يکشنبه 29/2/1398 - 17:44
ایرانگردی

 

شركت بهره برداری متروی تهران و حومه در خط ۵ به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه ۹۸ خدمات ویژه ارائه می دهد." مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری مترو" اعلام كرد به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال بین این دو تیم در ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی، دو قطار قوق العاده از ورزشگاه آزادی به مقصد گلشهر و تهران(صادقیه) اعزام خواهد شد.

در حال حاضر خط ۵ مترو حد فاصل ایستگاه های تهران(صادقیه) - گلشهر و بالعكس تا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سرویس دهی دارد اما با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال در ساعت ۲۱:۳۰ شركت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور تسهیل تردد و رفاه حال تماشاگران در پایان مسابقه دو قطار در سکوهای ایستگاه ورزشگاه آزادی مستقر می كند تا بعد از سوارشدن تماشاگران، به مقصد ایستگاه های تهران(صادقیه) و گلشهر اعزام شود.

يکشنبه 29/2/1398 - 17:41
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته