/*TEST*/console.log(BoxIDs);
  • مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1338روز قبل
ایرانگردی

 

 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برپایی کارگاه های آموزش سلامت با رویكرد تغذیه سالم از 22 مهر با مشارکت کارشناسان دفتر تغذیه وزارت بهداشت در مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقای سلامت دانش آموزان همزمان با آغاز فعالیت مدارس، اطلاع رسانی و آموزش درخصوص پیشگیری از بیماری ها با حضور کارشناسان تغذیه از سر گرفته می شود.

وی با اشاره به تغییر سبك تغذیه ای كودكان و تمایل به استفاده از موادغذایی و تنقلات ناسالم بیان کرد: به همین منظور به تنوع عناوین آموزشی از جمله ضرورت و اهمیت تغذیه در دوران رشد و بلوغ، هرم غذایی، میان وعده های سالم و مقوی، توجه به کم خونی و پیامدهای ناشی از آن و ... در این کارگاه ها می توان اشاره کرد.

بهرامی با تأکید بر اینکه مخاطبین این کارگاه ها به طور ویژه دختران بالای 10 سال در همه مقاطع تحصیلی هستند یاد آور شد: پیش بینی می شود قریب به 4 هزار دانش آموز در مدارس مقداد، فدک، محلاتی، باهنر، عمار، آیین مهر، موسوی،کرکچی از کارگاه های تغذیه سالم بهره مند شوند.

به گفته این مسئول در راستای اجرای مصوبات كانون پیشگیری از دیابت نیز آموزش هایی در زمینه تغذیه و دیابت با مشاركت مركز بهداشت جنوب در مدارس برگزار شد و امید است این آموزش ها نقش سازنده ای در ارتقای سلامت دانش آموزان و والدین آن ها داشته باشد.

يکشنبه 21/7/1398 - 14:22
ایرانگردی

 

 

معاون امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 11 از برگزاری ویژه برنامه های هفته سلامت روان در ایوان انتظارحضرت ولیعصر(عج) واقع در بوستان دانشجو از 18 تا 24 مهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته سلامت روان و در راستای حساس سازی جامعه به نقش خود مراقبتی درافزایش نشاط اجتماعی، ارتقاءسلامت روان ازطریق افزایش نشاط، افزایش همکاری های بین بخشی و...هر ساله برنامه های متنوعی برگزار می شود که امسال نیز به همین مناسبت گذر سلامت روان با شعار "ارتقای سلامت روان، جامعه بانشاط" از 18  مهرماه در محل بوستان دانشجو دایر است.

رشیدی با اشاره به مشارکت مناطق 6،7،11 و12 و بیمارستان روزبه در این طرح اظهار داشت: ویژه برنامه "گذر سلامت روان" با رویکرد ارائه بسته های خدمتی و با بهره گیری ازظرفیت تمامی ذی نفعان حوزه سلامت با همکاری دانشگاههای علوم پزشکی تهران، انجمن های علمی، سازمان های دولتی،  NGO ها و واحد های درون شهرداری درقالب ارائه خدماتی اعم ازگفتگو در شهر و اشتراک تجارب زیسته شهروندان در حوزه سلامت روان ، خدمات مشاوره و روان شناسی، اجرای برنامه های جامعه نگر، گالری عکس، ایستگاه بازی، ایستگاه اجرای دومینو با همکاری مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه تهران ، ایستگاه بازی و نشاط با اجرای بازی های بومی و سنتی، ایستگاه جورچین و پازل، ایستگاه هنرشامل نقاشی ، تئاتر تعاملی ،ایستگاه کلینیک گل و گیاه و...به مدت یک هفته تا 24 مهرماه از ساعت 15 الی18 در بوستان دانشجو پذیرای عموم شهروندان است.

يکشنبه 21/7/1398 - 14:21
ایرانگردی

 

شهردار منطقه شش با اشاره به خدمات صورت گرفته در موکب شهید همدانی گفت: رفت و روب و نظافت موکب و پهنه از میدان مقاومت خرمشهر تا سه راهی یادمان در سه شیفت کاری توسط ۱۲۰ کارگر بصورت روزانه انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، تورج فرهادی گفت: نظافت و پاکیزه سازی چادرهای اسکان زائران در طی شبانه روز و بصورت مستمر، آبپاشی معابر و شستشوی مستمر معابر اطراف موکب، استقرار مخازن زباله در مسیر پهنه به تعداد ۴۰ عدد، تخلیه مخازن زباله بوسیله یک دستگاه خودروی مکانیزه در سه شیفت کاری و ترمیم مخازن فاضلاب معیوب و تخریب شده از اهم فعالیت های نظافتی صورت گرفته در موکب شهید همدانی در مرز شلمچه است.
فرهادی با بیان اینکه تخلیه مخزن فاضلاب سرویس های بهداشتی به صورت روزانه صورت می گیرد گفت: هر روز ۲۰ سرویس ۶ هزار لیتری تخلیه می شود و رسیدگی به وضعیت سرویسهای بهداشتی به منظور تامین مایع صابون و ترمیم شیرآلات و ضدعفونی و گندزدایی داخل سرویس‌ها مورد توجه قرار دارد.
به گفته شهردار منطقه شش، با تلاش شبانه روزی پرسنل خدماتی شهرداری منطقه شش نظافت مرز شلمچه در شرایط خوبی قرار دارد و نظافت و جمع آوری زباله ورودی پایانه مرزی شلمچه به صورت روزانه صورت می گیرد.

يکشنبه 21/7/1398 - 14:19
ایرانگردی

 

 

 

نیروهای داوطلب شهرداری منطقه 15 پس از استقرار در کربلا به زائرین اربعین حسینی (ع) خدمات ارائه می کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این افراد در قالب 2 گروه 41 نفره مسئولیت نگهداشت خدمات شهری محورهای اصلی مجاورت حرم را در شارع الحسین(ع)، العباس‌ (ع) و الجمهوری بر عهده دارند و شبانه روزی برای نظافت و پاکسازی آن تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران اربعین حسینی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد، تصریح کرد: نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به زوار انجام می دهیم.

کریمی پور ادامه داد: کاروان یادشده 13 مهر پس از اجرای مراسم ویژه معنوی، مداحی و دعای خیر همکاران از ساختمان اصلی شهرداری منطقه بدرقه شدند و تا پایان مراسم اربعین حسینی در کربلا حضور خواهند داشت.

يکشنبه 21/7/1398 - 14:18
ایرانگردی

 

 

 

 

 

پس از سال‌ها انتظار بالاخره بزرگ‌ترین فروشگاه اختصاصی هوآوی افتتاح شد. این فروشگاه که فضایی بالغ بر 1300 متر مربع دارد،  تجربه‌ای به یادماندنی از اینترنت پرسرعت 5G و خرید مستقیم از هوآوی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

 

6 مهر ماه، هوآوی بزرگ‌ترین فروشگاه فیزیکی خود را در قلب شهر شنزن و مرکز خرید MixC World چین افتتاح کرد. این فروشگاه بزرگ‌ترین مرکز فروش مستقیم هوآوی در دنیا است و طراحی و ساخت آن از سال 2017 آغاز شده‌ بود. مشتریان هوآوی قادرند در فضایی بالغ بر 1300 متر مربع به گشت و گذار میان بخش‌های مختلف فروشگاه و محصولات گوناگون بپردازند و همچنین از تجربه شبکه فوق‌سریع 5G هوآوی لذت ببرند.

 

ریچارد یو مدیرعامل هوآوی، در مراسم افتتاحیه این مجموعه گفت: «شنزن یکی از مراکز پیشرو در نوآوری و تکنولوژی در سطح بین‌المللی است. ما بر این باوریم که فروشگاه جدید هوآوی می‌تواند پل ارتباطی جدیدی میان این شرکت و مشتریان باشد».

محلی برای ملاقات و گردهمایی

هوآوی با استفاده از معماری خاص که ترکیبی از معماری سنتی چین و معماری مدرن غربی است به طراحی و ساخت این فروشگاه پرداخته، نمای بیرونی سازه با شیشه‌های غول‌پیکر پوشانده شده است. حتی گوشه‌های گرد سازه نیز با شیشه پوشانده شده‌اند.

 

فروشگاه هوآوی ظاهری لوکس دارد. مشتری‌ها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در قسمت‌های مختلف فروشگاه قدم بزنند، استراحت کنند و دوستان خود را ملاقات کنند.

استراحت‌گاه هوآوی در قلب شهر

 

فروشگاه جدید هوآوی علاوه بر اینکه مکانی مناسب برای گشت و گذار است، به عنوان محلی برای برگزاری دوره‌های کاربردی توسط Huawei Community نیز شناخته می‌شود. این دوره‌ها در زمینه‌هایی  مانند عکاسی، فیلم‌برداری، ورزش و سلامت برگزار می‌شوند.

 

حضور متخصصان زبده هوآوی در زمینه‌های متنوع نیز باعث شده مشتاقان تکنولوژی و توسعه‌دهندگان، قادر به یادگیری و کسب اطلاعات مفید از این مراسم باشند. این فروشگاه میزبان بیش از 120 نفر از متخصصان در زمینه‌های گوناگون است که به هوآوی پیوسته‌اند تا علاوه بر ارائه بی‌وقفه خدمات، پاسخگوی سوال‌های مشتریان در حوزه‌های مختلف و به زبان‌های گوناگون باشند.

Herman Zhu، مدیر ارشد بازاریابی هوآوی، در این‌باره می‌گوید: «ما این مجموعه را فروشگاه در نظر نمی‌گیریم و از آن به عنوان «محلی برای گردهمایی عموم» یاد می‌کنیم. در این مجموعه مشتری‌ها می‌توانند به ایده‌پردازی و یادگیری پیچیده‌ترین تکنولوژی‌های روز بپردازند و با افراد هم‌رشته خود آشنا شوند».

مدرن و دوستدار محیط زیست

 

ریچارد یو، مدیرعامل هوآوی، درباره فروشگاه جدید هوآوی می‌گوید: «هوآوی همواره نوآوری‌ها و ویژگی‌های جدید را به گوشی‌‌های هوشمند اضافه می‌کند. این فروشگاه نیز به برخی از جدیدترین نوآوری‌های هوآوی مجهز شده تا علاوه بر هوشمند بودن، تا حد امکان با محیط زیست نیز سازگار باشد».

تمام فضای فروشگاه دارای پوشش اینترنت 5G است و مشتری‌ها می‌توانند ارتباط فوق سریع 5G را با کمترین تاخیر تجربه کنند. در راستای خلق بهترین تجربه برای مشتریان، فروشگاه به سیستم هوشمند پلتفرم HiLink هوآوی مجهز شده تا مواردی نظیر دما، رطوبت و نور همگی قابل تنظیم و در ایده‌آل‌ترین حالت باشند.

قسمت عمده مواد اولیه به کار رفته در ساخت این سازه، سازگار با طبیعت و قابل بازیافت هستند. به همین خاطر می‌توان این فروشگاه را سازه‌ای سبز نامید که با طبیعت پیرامون خود هماهنگ است. اجزای مختلف سقف و دیوارها همگی از جنس پلاستیک قابل بازیافت هستند؛ همچنین میزها از نانو چوب ساخته شده‌اند و حداقل تا 10 سال قابل استفاده‌ هستند.

يکشنبه 21/7/1398 - 12:50
آموزش و تحقيقات

شنبه 20/7/1398 - 18:13
آموزش و تحقيقات

شنبه 20/7/1398 - 18:10
آموزش و تحقيقات

شنبه 20/7/1398 - 18:7
آموزش و تحقيقات

شنبه 20/7/1398 - 18:0
اخبار

در حوزه های مالی و انفورماتیک انجام گرفت:
گسترش همکاری های بیمه آرمان و بانک ایران زمین
 
اخبار پولی مالی- همکاری های بیمه آرمان و بانک ایران زمین در حوزه های مالی و انفورماتیک گسترش می یابد.
  
به گزارش اخبار پولی مالی،طی نشست مشترکی که ظهر امروز به میزبانی بیمه آرمان و با حضور جمعی از مدیران و رؤسای ادارات شرکت بیمه آرمان و بانک ایران زمین صورت پذیرفت در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه در حوزه های مالی و اتفورماتیک تبادل نظر و توافقاتی صورت گرفت.

در این نشست وحید معتمدیان مدیرمنطقه یک بانک ایران زمین در استان تهران ضمن برشمردن توانمندی های بانک ایران زمین در ارائه خدمات نوین بانکداری در حوزه دیجتیال و اعلام آمادگی در خصوص آماده سازی بسترهای مناسب جهت ارائه خدمات گسترده به شرکت بیمه آرمان و بیمه گذاران این شرکت اشتیاق و تمایل این بانک را برای گسترش همکاری های دوجانبه اظهار نمود .

در ادامه رضا مددی معاون مالی و سرمایه گذاری بیمه آرمان ضمن تشریح زوایای پیدا و پنهان در چگونگی ارائه خدمات مالی به بیمه گذاران شرکت بیمه آرمان در راستای ارتقای رضایتمندی حداکثری ،ضمن اعلام آمادگی این شرکت جهت گسترش همکاری ها با بانک ایران زمین اظهار داشت ،با توجه به اینکه بانک ایران زمین یکی از سهامداران اصلی بیمه آرمان می باشد بدون شک علاقمندیم تا روابط و همکاری ها بیش از پیش گسترش یافته و تقویت گردد و در حال حاضر این اراده از سوی بیمه آرمان وجود دارد و قطعا” با توجه به پتانسیل و توانمندی هر دومجموعه می توان با تعامل و همکاری این اراتباط را تقویت نمود .

در ادامه این دیدار مهدی ایرانی مدیر فنآوری و اطلاعات شرکت بیمه آرمان ضمن بر شمردن مواردی از آخرین تحولات و نوآوری ها در حوزه ارائه خدمات آنلاین به بیمه گذاران در صنعت بیمه اظهار امیدواری نمود که با توسعه این همکاری ها زمینه برای ارائه توانمندی های هر دومجموعه محیا خواهد بود کما اینکه در حال حاضر نیز در برخی از حوزه ها همکاری های خوبی در حال انجام و شکل گیری است .

این نشست مشترک با همکاری و پیگیری ویژه آقای پژمان اکبرزاده رئیس شعبه شریعتی بانک ایران زمین و روابط عمومی شرکت بیمه آرمان برگزارگردید .

شنبه 20/7/1398 - 17:38
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته