• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 13516
تعداد نظرات : 591
زمان آخرین مطلب : 1310روز قبل
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 1:1
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 0:57
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 0:53
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 0:51
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 0:49
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 0:44
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 19/4/1398 - 0:43
ایرانگردی



مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهردار محترم تهران بر توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات محروم و پر جمعیت به منظور امکان برخورداری حداکثری شهروندان از خدمات این مراکز تاکید دارند، گفت: به همین دلیل با بازسازی و نوسازی کامل بازار قدیمی فجر، بازار جدید میوه و تره بار فجر عصر امروز در محله افسریه افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد افزود: این بازار در محله پر تراکم افسریه جنوبی در منطقه 15 واقع شده است و بیش از 44 هزار نفر جمعیت این محله را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه بازارهای میوه و تره بار، علاوه بر ارائه خدمات مناسب در زمینه ارائه انواع میوه و محصولات مورد نیاز شهروندان، با کاستن از ترددهای برون محله‌ای باعث کاهش ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن می‌شوند، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفی و توسعه کمی این بازارها در محله‌های متراکم و کم برخوردار در دستور کار سازمان مدیریت میادین قرار دارد.
گفتنی است، بازار جدید میوه و تره بار فجر افسریه در زمینی به مساحت 800 متر مربع و در 440 متر مربع زیربنا ساخته شده و نسبت به بازسازی و نوسازی کامل آن در ساختار جدید و در قالب کاربری‌های میوه نمونه و دستچین، محصولات فرنگی و سبزیجات برگی و غیر برگی، غرفه‌های مواد غذایی، لبنیات، مواد شوینده و بهداشتی و محصولات پروتئینی از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اقدام گردیده و 44 هزار نفر جمعیت محله افسریه جنوبی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سه شنبه 18/4/1398 - 16:27
ایرانگردی

 


در راستای دستور شهردار تهران مبنی بر پیوستن مدیران به سه‌شنبه‌های بدون خودرو، معاونین سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی و شهردار منطقه 14 به این کمپین پیوستند.

به گزارش سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، معاون رفاه و مشارکت های اجتماعی و معاون توانمندسازی و کارآفرینی این سازمان ، عباسی شهردار منطقه 14 و مسئولین این منطقه، مسئولین سازمان های مردم نهاد و شهروندان در راستای روز سه شنبه های بدون خودرو و ترویج فرهنگ کار داوطلبانه از بوستان سهند واقع در خیابان پاسدار گمنام تا رو به روی ساختمان شهرداری منطقه 14 رکاب زدند.
نوری با بیان اینکه سه‌شنبه بدون خودرو‌ یادآور این نکته است که شهروندان و مسئولان با استفاده کمتر از خودروی شخصی می‌توانند به حفظ محیط‌زیست کمک کنند گفت: چنین کارهایی میتواند تلنگری به مسئولان، کارشناسان و مردم باشد ‌تا به شرایط نامناسب محیط‌ زیست بیشتر توجه کنند‌.

سه شنبه 18/4/1398 - 16:23
ایرانگردی



نشست تخصصی «گردشگری محور تعامل سازنده با جهان » با مشارکت و حضور جمعی از صاحبنظران و متخصصان حوزه گردشگری و موزه داری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ همزمان با فرارسیدن سالروز گفت‌وگو و تعامل سازنده با جهان به منظور نهادینه سازی و بهبود نقش گردشگری در تعاملات بین المللی و همچنین تبیین نقش موزه ها در گسترش بهینه این تعاملات، نشست تخصصی «گردشگری محور تعامل سازنده با جهان » با مشارکت و حضور جمعی از صاحبنظران و متخصصان حوزه گردشگری و موزه داری برگزار می گردد.

این نشست روز یکشنبه 23 تیر ماه ساعت 10 الی 12 در سالن هویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

در این نشست دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ایوبی رئیس کمیسیون ملی یونسکو ایران و هاشمی مدیر کل دیپلماسی گردشگری وزارت خارجه سخنرانی خواهند کرد.

همچنین دو کتاب در حوزه گردشگری به نام های Iran Travel Guide   و Tehran Travel Guide رونمایی خواهد شد.

سه شنبه 18/4/1398 - 16:22
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته