• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 166
زمان آخرین مطلب : 3912روز قبل
آموزش و تحقيقات
  این روز ها گوشی های موبایل تلویزیون دار چینی به وفور در بازار یافت می شود و عده ی زیادی نیز این مدل گوشی ها را خریداری کرده اند. این گوشی ها با مارک های مختلفی نظیر TV Phone ، TV Mobile ، NEC و وجود دارند. اگر شما نیز از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنید و دوست دارید که قابلیت GPRS (اینترنت روی تلفن همراه) را داشته باشید ، حتما متوجه عدم شناخت این قبیل گوشی ها با کد فعال سازی اتوماتیک شده اید.

در اینجا راهنمای کامل تنظیم این سرویس به صورت دستی را برای شما ذکر کرده ایم که به طور قطعی روی این قبیل گوشی ها جواب می دهد (راهنمای فعال سازی به صورت دستی در این مورد با سایر گوشی ها متفاوت است

برای فعال سازی این سرویس مراحل زیر را به دقت دنبال کنید :» ابتدا از طریق منوی گوشی خود وارد قسمت Net service شده و سپس به بخش Internet بروید.» اکنون گزینه WAP settings را انتخاب کرده و سپس وارد قسمت Link setting شوید.» در ادامه باید یکی از setting ها را انتخاب کرده تا وارد تنظیمات مربوطه شوید.» اکنون وضعیت قسمت Securty Connect Setting را در حالت Disable قرار دهید.وارد بخش Access point شوید و عبارت mtnirancell را با حروف کوچک تایپ کنید و آن را تائید نمائید.» در ادامه به بخش Gateway بروید و آدرس آی پی 10.131.26.138 را وارد نمائید.» آخرین تنظیم نیز مربوط به بخش Port می شود که باید در آن عبارت 8080 ثبت شود.نکات قابل توجه :» در بخش های UserName و Password هیچ عبارتی را وارد نکنید.»  فرق عمده این ترفند در بخش Port می باشد که در اکثر گوشی ها 9201 است ، اما در این قبیل گوشی ها باید عدد 8080 به عنوان Port ثبت گردد.» آدرس صفحه پیش فرض مرورگر خود را به http://www.google.com تغییر دهید.» این ترفند بر روی گوشی های مختلف TV دار چینی تست شده است و نتیجه حاصل شده
جمعه 1/8/1388 - 19:29
آموزش و تحقيقات
ترفند جدید برای کم کردن هزینه اس ام اس های انگلیسی در موبایل.



حتما اخبار گران شدن نرخ اس ام اس های فینگلیش ( مثلا : salam ) رو شنیدید ؟ طبق نرخ های جدید مخابرات , اس ام اس انگلیسی ( فینگلیش ) 24 تومن و اس ام اس فارسی 8 تومن می باشد .

ظاهرا این کار برای حمایت از رسم الخط فارسی هست اما همه می دونیم که اس ام اس فارسی تقریبا 2 تا محسوب می شه برای یک متن کوتاه چون محدودیت 70 کاراکتر رو داره ! اما اس ام اس فینگلیش محدودیت 160 رو داره !!

حال این سوال پیش می آید که مخابرات از کجا می فهمه اس ام اس فارسی هست و از کجا می فهمه اس ام اس انگلیسی یا همون فینگلیش !!؟؟


ما در اینجا روش تشخیص اس ام اس فارسی از اس ام اس انگلیسی را در مخابرات و روش استفاده از ترفندی که مخابرات اس ام اس انگلیسی شما رو فارسی تشخیص بده بیان می کنیم !

سیستم تشخیص اس ام اس های فارسی از انگلیسی مخابرات بسیار ضعیف عمل میکند . این سیستم به اول هر اس ام اس توجه می کند و اگر حرف اول اس ام اس فارسی باشد آن اس ام اس رو فارسی تشخیص می ده !


حالا شما برای فریب مخابرات کافیه یک کاراکتر فارسی در ابتدای اس ام اس خودتون بنویسید !! در ادامه متن فینگلیش اس ام اس را تایپ کنید به این شکل کل اس ام اس شما از طرف مخابرات به عنوان اس ام اس فارسی محسوب می شود و با هزینه نصف ارسال می گردد !

نکته : فقط در این زمینه شما دارای محدودیت 70 کاراکتر می شوید ...

توجه : اگر شما نمی توانید فارسی تایپ کنید می توانید کاراکتر فارسی را از اس ام اس های رسیده Copy و Paste کنید.

 

جمعه 1/8/1388 - 19:24
ادبی هنری
شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق استذهنی، که رموز عشق داند، عشق استمهری، که تو را از تو رهاند، عشق است
لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است


*
عراقی*

جمعه 1/8/1388 - 19:17
ادبی هنری
من آن ابرم که می خواهد ببارد
دل تنگم هوای گریه دارد
دل تنگم غریب این در و دشت
نمی داند کجا سر می گذارد
ابتهاج
جمعه 1/8/1388 - 19:16
ادبی هنری
 عشق رخ یار بر من زار مگیر
بر خسته دلان رند خمار مگیرصوفی چو تو رسم رهروان می دانی
بر مردم رند نکته بسیار مگیرحافظ

 

جمعه 1/8/1388 - 19:15
ادبی هنری
 همه در دایره ی دوست گرفتار شدند / بی نوا دل که در این دایره پرگار نشد ،عاشقان سایه گریز و سایه ی یار شدند / یار از خون دل عشق خبردار نشد ،

چشم ها مست ز هوشیاری و در خواب شدند / خواب از یاد رخ دوست بیدار نشد ... 

جمعه 1/8/1388 - 19:14
ادبی هنری
 در اوج یقین اگرچه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست

چشمک زدن ستاره در شب یعنی / توی چمدان ماه ، خورشیدی هست ...

جمعه 1/8/1388 - 19:13
ادبی هنری
 دوبیتی های من غم میشمارند / رباعی های من نم میشمارند

غزل هایم برای دیدن تو / قطره های باران را میشمارند ...

جمعه 1/8/1388 - 19:11
طنز و سرگرمی
عشق یعنی این که وقتی میخوای برسونیش رادیو پیام رو روشن کنی ببینی کدوم مسیر پر ترافیک تره!!

 

جمعه 1/8/1388 - 19:10
ادبی هنری
زبانم را نگاه خسته ات بست / زمستان با زمستان ها بپیوستنگاهت لرزشی انداخت در دشت / دلم چون متن یک آیینه بشکست . . .

 

جمعه 1/8/1388 - 19:8
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته