• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 216
تعداد نظرات : 166
زمان آخرین مطلب : 3912روز قبل
طنز و سرگرمی
یک خانم 45 ساله که یک حملهء قلبی داشت و در بیمارستان بستری بود .

در اتاق جراحی که کم مونده بود مرگ را تجربه کند خدا رو دید و پرسید:

آیا وقت من تمام است؟

خدا گفت:نه شما 43 سال و 2 ماه و 8 روز دیگه عمر می کنید .

در وقت مرخصی خانم تصمیم گرفت در بیمارستان بماند و عملهای زیر را انجام دهد

کشیدن پوست صورت-تخلیهء چربیها(لیپو ساکشن)-عمل  و جمع و جور کردن شکم .
فقط به فکر رنگ کردن موهاش و سفید کردن دندوناش بود !!!!
از اونجایی كه او زمان بیشتری برای زندگی داشت از این رو او تصمیم گرفت
كه بتواند بیشترین استفاده را از این موقعیت (زندگی) ببرد.

بعد از آخرین عملش او از بیمارستان مرخص شد

در وقت گذشتن از خیابان در راه منزل بوسیلهء یک آمبولانس کشته شد .
وقتی با خدا روبرو شد او پرسید: من فکر کردم شما فرمودید من 43 سال دیگه
فرصت دارم چرا شما مرا از زیر آمبولانس بیرون نکشیدید؟
خدا جواب داد : اِاِاِا شماییییییید نشناختمتون 
سه شنبه 27/11/1388 - 9:13
طنز و سرگرمی

!!!تست ناشتایی!!!

روی میز صبحانهء شما این میوه‌ها گذاشته شده‌اند، كه یكی را باید انتخاب كنید:

۱. سیب

۲. موز

۳. توت فرنگی

۴. هلو

۵. پرتقال

اولین انتخاب شما كدام خواهد بود؟

لطفاً خوب فكر كنید و به میز غذا حمله‌ور نشوید!

این یک امتحان بزرگ است و نتیجۀ آن شما را متحیر خواهد كرد.

انتخاب شما چیزهای عجیبی در مورد شما خواهد گفت.

باز هم فكر كنید و قبل از انتخاب‌كردن به انتهای نامه نروید.

پس از انتخاب برای شناخت خودتان نتیجه را در انتهای نامه ببینید...

عجله نكنید، خوب فكر كنید!

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

â

با توجه به انتخاب شما...

سیب:

این یعنی شما شخصی هستید كه دوست دارد اول سیب بخورد.

موز:

این یعنی شما شخصی هستید كه دوست دارد اول موز بخورد.

توت‌فرنگی:

این یعنی شما شخصی هستید كه دوست دارد اول توت‌فرنگی بخورد.

هلو:

این یعنی شما شخصی هستید كه دوست دارد اول هلو بخورد.

پرتقال:

این یعنی شما شخصی هستید كه دوست دارد اول پرتقال بخورد.

امیدوارم كه باانجام این تست شناخت بهتری از خودت به دست آورده باشی.

توجه به نتیجۀ این تست می‌تونه تو را به سمت آسودگی و درک و فهم و آرامش و سلامتی و ابدیت و حقوق بشر و پول و انرژی حق مسلم ما و... راهنمایی كنه، پس نسبت بهش بی‌تفاوت نباش.

همچنین من میدونم كه الان خیلی دلت میخواد كه منو پیدا كنی...

خب تو دستت به من نمیرسه و نمی‌تونی منو پیدا كنی!J

رررررررررررررررروز خوبی داشته باشششششششششششششششششششی!

سه شنبه 27/11/1388 - 9:6
اخبار

نخستین استاد فیزیك زن ایران در آسایشگاه سالمندان

نخستین بانوی استاد فیزیك ایران بعد از بنیانگذاری نخستین رصدخانه و تلسكوپ خورشیدی تاریخ نجوم ایران ، فارغ التحصیلی از دانشگاه سوربن پاریس و 30 سال تدریس در دانشگاه هم اكنون با خیالی آسوده و خاطراتی خوش بر روی تخت آسایشگاه سالمندان ، تنها افتخار خود را تربیت دانشجویان موفق (استادان امروز) می‌داند .

 

آلینوش طریان در سال 1299 در خانواده ارمنی در تهران متولد شد . وی در خرداد سال 1326 با درجه لیسانس فیزیك از دانشكده علوم دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل و در مهرماه همان سال به سمت كارمند آزمایشگاه فیزیك دانشكده علوم استخدام شد و یكسال بعد به عنوان متصدی عملیات آزمایشگاهی در دانشكده علوم منصوب شد .

 

پس از تلاش بی‌نتیجه برای متقاعد كردن استادش (دكتر حسابی) برای كمك به اعزام وی به خارج از كشور ، با هزینه شخصی خود به بخش فیزیك اتمسفر دانشگاه پاریس رفت .

 

دانشنامه دكترای دولتی را از دانشگاه علوم پاریس در سال 1956 میلادی(1335 شمسی) دریافت كرد و به دلیل خدمت به كشورش پیشنهاد كرسی استادی دانشگاه سوربن را رد كرد و به ایران بازگشت و با سمت دانشیار فیزیك رشته ترمودینامیك در گروه فیزیك مشغول به كار ‌شد .

 

در سال 1338 دولت فدرال آلمان غربی بورس مطالعه رصد‌خانه فیزیك خورشیدی را در اختیار دانشگاه تهران قرار داد و وی برای این بورس انتخاب شد و از فروردین سال 1340 به مدت 4 ماه به آلمان رفت و بعد از انجام مطالعات به ایران بازگشت .

 

3 سال بعد در تاریخ 9 خرداد 1343 به مقام استادی ارتقا پیدا كرد و بدین ترتیب او اولین فیزیكدان زن است كه در ایران به مقام استادی رسید .

 

در تاریخ 29 آبان سال 45 عضو كمیته ژئو فیزیك دانشگاه تهران انتخاب شد و در سال 48 رسما به ریاست گروه تحقیقات فیزیك خورشیدی موسسه ژئوفیزیك دانشگاه تهران منصوب شد و در رصدخانه فیزیك خورشیدی كه خود وی در بنیانگذاری آن نقش عمده‌ای داشت ، فعالیت خود را آغاز كرد .

وی كه اولین كسی بود كه در ایران درس فیزیك ستاره‌ها را تدریس كرد ، در سال 58 تقاضای بازنشستگی داد و به افتخار بازنشستگی نائل شد .

سه شنبه 27/11/1388 - 9:0
طنز و سرگرمی

آقا دانشگاه ها تموم شده/اما من به چند تا از دوستای دانشگاهیم قول دادم حسابی حالشون رو بگیرم و رشته هاشون رو ببرم زیر سوال!حالا ببینید:
1-رشته تغذیه: رشته ای که اشتباهاً جزو رشته های دانشگاهی اومده.آینده شغلی بسیار تیره و تیریکی دارند.در بهترین حالت و در صورتی که شهرداری به فارغ التحصیلان این رشته مجوز بدهد میتوانند اقدام به باز کردن ساندویچ فروشی کنند!ضمناً دانشجویان فوق لیسانس هم میتونند Fast Food بزنند.از بزرگترین دستاورد های علمی این رشته در سالهای اخیر کشف فرمول سس هزار جزیره بوده است!از جمله دروس این رشته:هات داگ-1 هات داگ2 - سوسیس کاربردی- انسان و کالباس و.... میباشد!از بزرگان این علم هم میتوان به اکبر کله اشاره کرد.
2-مهندسی راه و ساختمان: عمله سابق- ما از این به بعد کارگر هم از دانشگاه میاریم! روزی رو تصور کنید که از صبح وانت های شهرداری جولوی دانشکده فنی توقف میکنند و بچه های راه و ساختمان رو میبرند سر ساختمان!در این رشته معیار بهترین دانشجو برای دانشجویانی است که بیشتر از همه بتوانند آجر را به بالا بندازند.دروس این رشته عبارتند از:بیل مقدماتی ? بیلچه- روش های چیدن تیرآهن-فرمولاسیون درست کردن سیمان و.......
3-رشته ادبیات:از جمله بزرگترین دانشمندان این رشته حافظ و سعدی و عارف قزوینی و ایرج میرزا! بوده اند که حتی تحصیلات دبیرستانی هم ندارند!از ابهامات بزرگ این رشته این نکته میباشد که انوری بالاخره شاعر قرن پنجم است یا نهم !از دروس این رشته: زندگی نامه و آثار حافظ-زندگی نامه و آثار سعدی-زندگی نامه و آثارنظامی-زندگی و ...!
4-رشته مهندسی صنایع:رشته ای که فقط اسمش مهندسی صنایع می باشد وگرنه دانشجویان این رشته مهندسی صنایع دستی هم بلد نیستند چه برسه....تا به امروز شخص قابل ذکری در این رشته مشغول به تحصیل نبوده و شاید معروف ترین دانشمند این رشته امیر حجوانی باشد که با رتبه 40000000000 مشغول تحصیل در رشته مهندسی صنایع می باشد!
5-رشته مهندسی کامپیوتر:خدا پدر مادر مخترع کامپیوتر رو بیامرزه که اگه اون نبود الان تعداد دانشجوهای این مملکت به نصف تقلیل پیدا میکرد.این روزا دیگه عادی ترین جمله ای که از یک دانشجو شنیده میشود این است: کام میخونم! نکته جالب در مورد این رشته تفکیک آن به دو گرایش نرم افزار و سخت افزار میباشد که دانشجویانی که تبحر خاصی در زمینه Fifa2006 و Max.p و .... دارند وارد گرایش نرم افزار و کسانی که میتوانند با انگشست شصت پایشان دکمه Power کامپیوتر را بزنند وارد گرایش سخت افزار میکنند.فارغ التحصیلان این رشته حوالی خیابان جمهوری مشغول فروختن CD میباشند!از دروس این رشته:بیل گیتس شناسی 1 ? سی دی مقدماتی-تفاوت Monitor و TV و....
6-رشته پرستاری:رشته ای که یک دنیا حرف و حدیث پشت سرشه!ولی یکی از اساسی ترین رشته های دانشگاهی می باشد که اگه نبود اونوقت دانشگاه تبدیل به مکانی بیروح میشد. رشته ای که به معنای واقعی کلمه بیگاری می باشد(صبح ساعت 6 باید با خرج خودشون به بیمارستان های عمومی برند و شیفت وایسن و عصر هم تا ساعت 8 شب در دانشگاه کلاس دارن!!!) از دروس این رشته عبارتند از:راه و روش هیجان بخشی به بیمار- لطافت عملی 1-فشار 2-جیگر 3 و ...
7-داروسازی:نفس-زندگی-بهترین رشته دانشگاهی.رشته ای که هیچ نقطه ضعفی ندارد.تنها نکته منفی این رشته دانشجویانش میباشند که از سال سوم به خاطر آشنایی با انواع داروهای نئشه آور مشغول پاک کردن شیشه های فضا پیما میباشند!!!(البته دختراشم خدایی آخر ضد حالن!)کسانی که در این رشته تحصیل میکنند همشون از بزرگان جامعه هستند!تنها رشته ای که هنوز خز نشده و اون به این دلیل می باشد که هرکسی رو توش راه نمیدن و فقط آدم باحال ها رو راه میدن(پسراشو میگم!) از دروس این رشته:فارمالوژی-فارماتو گرافی-فارماسی-فارما توپیک-شیمی!
میخواستم حال بروبچ رشته های دندان و ریاضی محض و مهندسی هوا فضا رو هم بگیرم که سردمداران این رشته واسم سیبیل گرو گذاشتند که اذیتشون نکنم و اینا.

چهارشنبه 21/11/1388 - 10:15
دانستنی های علمی
عاشقی از زبان مشاغل مختلف
 
راننده :

دیگه دارم كم كم ریپ میزنم مثل ماشینهای تصادفی شدم اگه همینطوری پیش بره باید برم زیر دست اراقچی قلبمم به روغن سوزی افتاده پدرعشق بسوزه

معلم ریاضی :

نمیدنم چرا جواب تمام مسائلم بی نهایت میشه یا بی جواب میمونه هرچی تفریق میكنم جمع میشه هرچی جمع میكنم كم میشه از ضرب كه مپرس آه

مهندس كامپیوتر :

ای آنكه مرا دی سی كرده ای و در وجودم ویروس بلاستر 2003 فرستاده ای كی دوباره من را ری پیر خواهی كرد ؟ به فریاد گرافیكم برس

دكتر :

چند سالی است كه به زخم مریضانم مرحم میگذارم و از چنگال مرگ رهایشان میكنم ! كو طبیبی كه به زخمم مرحم گذارد و دلم را آزاد گرداند

ساغی :

می میدهم و غم كسان میگیرم از لطف تو می كجا غمین میبینم حالا كه شدم عاشق ودل در بند است می را ز شفا بیچاره ترین میبینم

عینك فروش :

اگر روزی بگویم عاشقم بر من نخندید كه شغلم عاشقی دارد فراوانبسازم بهر هر چشمی من عینك گرفتارم كند چشمی چه آسان
چهارشنبه 21/11/1388 - 10:12
محبت و عاطفه
  بهترین باش........

 

 

 

 

 

اگر نمی توانی بلوطی بر فراز تپه ای باشی،بوته ای در دامنه ای باش،

 

ولی بهترین بوته‌ای باش كه در كناره راه می‌روید.

 

اگر نمی‌توانی بوته‌ای باشی،علف كوچكی باش و چشم‌انداز كنار شاه راهی

 

 را شادمانه‌تر كن.......

 

اگر نمی‌توانی نهنگ باشی، فقط یك ماهی كوچك باش،

 

ولی بازیگوش‌ترین ماهی دریاچه!

 

همه ما را كه ناخدا نمی‌كنند، ملوان هم می‌توان بود.

 

در این دنیا برای همه ما كاری هست كارهای بزرگ،

 

كارهای كمی كوچكتر و آنچه كه وظیفه ماست،

 

چندان دور از دسترس نیست.

 

اگرنمی‌توانی شاه راه باشی،كوره راه باش،

 

اگر نمی‌توانی خورشید باشی، ستاره باش،

 

با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند.

 

هر آنچه كه هستی، بهترینش باش..........

 

 

چهارشنبه 21/11/1388 - 10:9
دعا و زیارت
 

بنا بر دستور كاملترین ادیان از جزئی ترین موارد كه كمترین نفع را دارد نمی توان گذشت. و حتی یك هسته خرما را می توان به چرخه تولید برگرداند و اینكه از صحیح ترین روش در مصرف باید استفاده شود و حتی نباید لباس بیرون و مهمانی را به عنوان لباس خانه و بی ارزش استفاده كرد.

بهترین راه شكرگزاری نعمتهای بیكران الهی، استفاده درست و مصرف صحیح آنهاست؛ و در مكتب اسلام اسراف و مصرف نادرست، كفران نعمت و گناهی بزرگ محسوب می شود كه آیات فراوانی در مذمت اسراف و تبذیر نازل شده و روایات نیز فزون از حد تواتر است از امام صادق(ع) روایت شده كه: «خداوند میانه روی و صرفه جویی را دوست دارد و اسراف را دشمن می دارد حتی اسراف به اندازه دورانداختن هسته ای كه شایستگی استفاده را دارد و حتی ریختن باقیمانده آبی كه نوشیده می شود.»از آثار اسراف این است كه مانع استجابت دعا می شود چنانكه روایت شده است: «دعای چهار گروه مستجاب نمی شود یكی از آنها كسی است كه دارای مال و ثروت بوده اما به خاطر اسراف آنرا تباه كرده سپس از خداوند می خواهد كه او را روزی دهد پس خداوند به او می فرماید آیا تو را به میانه روی و صرفه جویی دستور ندادم.»میانه روی و تدبیر در زندگی آنچنان اهمیت دارد كه امیرالمؤمنین علی(ع) در بستر شهادت فرزندانش را به صرفه جویی در زندگی توصیه می فرماید.و چه زیبا و زیبنده است این دعای دلنشین امام زین العابدین(ع) در صحیفه سجادیه برای سال اصلاح الگوی مصرف «اللهم صل علی محمد و آل محمد و احجبنی عن السرف و الازدیاد و قومنی بالبذل و الاقتصاد و علمنی حسن التقدیر و اقبضنی بلطفك عن التبذیرو اجر من اسباب الحلال رزقی» پروردگارا بر محمد و آل محمد درود بفرست و مرا از اسراف و زیاده روی باز دار و به بخشش و میانه روی استواری عطافرما و مرا بیاموز كه اندازه نگاه دارم و به لطف خود مرا از تبذیر نگاه دار و از راه حلال روزی مرا مقرر فرما.و امیدواریم این دعا در حق ما و جامعه مان به اجابت برسد و در پایان امسال و برای همیشه آثار و بركات صرفه جویی و مصرف درست را در كشور خود شاهد باشیم.و چنانكه رئیس جمهور محترم گفت: «تنها با صرفه جوئی یك درصدی در بودجه های دولت و شركتهای دولتی حدود 1500 میلیارد تومان به دست می آید كه برای پیشبرد امور كشور بسیار موثر خواهد بود.»علاوه بر اهمیت بعد دینی صرفه جویی و میانه روی، لزوم عقلی رعایت این مسئله نیز با مطالعه آمار و ارقام مصرف در بخشهای مختلف انرژی و سایر مصارف خانگی و اجتماعی امری بدیهی و ضروری است.اگر دولت و ملت ایران دست به دست هم دهند و شعار صرفه جویی را تبدیل به عمل كنند آثار و بركات زیادی عائد مردم ایران خواهد شد. و همانطور كه رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند با رعایت صرفه جویی بی نیاز خواهیم شد.  ان شاءالله

 

دوشنبه 14/10/1388 - 17:56
کامپیوتر و اینترنت

راهنمای اتصال کامپیوتر به اینترنت از طریق gprs ایرانسل


برای اتصال کامپیوترتان به اینترنت از طریق GPRS به دو روش میتوایند عمل کنید. 1 – از طریق نرم افزار موجود در PC Suite 2 – از طریق Connection Wizard ویندوز که در این مطلب ما از روش دوم که ساده تر است  برای تمامی گوشی ها قابل استفاده میباشد. قبل از شروع به کار ابتدا مطمئن شوید که تنظیمات GPRS بر روی گوشی شما بدرستی انجام گرفته است یعنی اینکه میتوانید از طریق موبایل خود به اینترنت متصل شوید . تنظیمات GPRS برای مشترکین ایرانسل برای شروع نرم افزار مربوط به گوشی خود را از درون CD بر روی کامپیوتر خود نصب کنید سپس از طریق کابل USB با بلوتوث  را به کامپیوتر متصل نمایید و کمی صبر کنید تا مشخصات و تجهیزات گوشی شما بطور کامل توسط کامپیوتر شناخته شود و پیغام Found new hardware , your new hardware is installed and ready to use در Taskbar ظاهر شود. حالا از طریق New Connection Wizard یک کانکشن dialup درست کنید ، پس از گذراندن سه مرحله اول به قسمتی میرسید که باید مودم گوشی را انتخاب کنید. ما در این آموزش از گوشی سونی اریکسون مدل K750i استفاده کردیم که مودم Sony Ericsson 750 USB WMC Modem که گذینه مورد نظر ماست را تیک میزنیم و مراحل کار را ادامه میدهیم. (توجه داشته باشید که نام مودم مورد استفاده در تمامی گوشی های سونی اریکسون به همین شکل است در مورد مودم مورد استفاده در برند های دیگر اطلاعی ندارم ) پس از انتخاب نام کانکشن ، باید شماره #8***99* را بجای شماره تلفن ISP در کارد مربوطه وارد نمایید و در مرحله بعد کادرهای مربوط به Username و Password را خالی بگذارید و مراحل ساخت کانکش را به پایان ببرید کار تمام است و تنها کاری که باید بکنید اینکه که مثل همیشه دکمه Dial را فشار دهید مطمئنا برای ورود به دنیای اینترنت

شما را زیاد منتظر نمیگذارد.

دوشنبه 14/10/1388 - 17:52
ادبی هنری

وقتی به خودمان دروغ می گوییم آن را بلند تر فریاد می زنیم .

اریک هافر

دوشنبه 14/10/1388 - 17:51
خواستگاری و نامزدی

سناریوهای زیر تلاش می‌کنند که دیدگاه شما نسبت به عشق را توضیح دهند.

جواب ها در آخر ایمیل درج شده است.
1- پایان دنیا نزدیک است. اگر فقط بتوانید یک نوع از حیوانات را نجات دهید، کدام را انتخاب می‌کنید؟
 
الف : خرگوش
ب : گوسفند پ : گوزن ت : اسب

2- به آفریقا رفته‌اید. به هنگام بازدید از یکی از قبیله‌ها، آنها اصرار می‌کنند که یکی از حیوانات زیر را به عنوان یادگاری با خود ببرید. کدام را انتخاب می‌کنید؟
 
الف : میمون 
ب : شیر پ : مار  ت : زرافه

3-
فرض کنید خطای بزرگی انجام داده‌اید و خداوند برای مجازات شما تصمیم گرفته است که به جای انسان، شما را به صورت یکی از حیوانات زیر در آورد. کدام را انتخاب می‌کنید؟
 
الف : سگ 
 ب : گربه پ : اسب ت : مار

4- اگر قدرت داشتید که یک نوع از حیوانات را برای همیشه از روی کره زمین نابود کنید، کدام را انتخاب می‌کردید؟
  الف : شیر ب : مار  پ : تمساح  ت : کوسه
 

5- یک روز، با حیوانی برخورد می‌کنید که می‌تواند با شما به زبان خودتان صحبت کند. دلتان می‌خواهد که کدامیک از حیوانات زیر باشد؟
 
الف : گوسفند
 ب : اسب پ : خرگوش   ت : پرنده

6- در یک جزیره دور افتاده، تنها یک موجود زنده به عنوان همدم و همراه شما وجود دارد. کدامیک را انتخاب می‌کنید؟
 
الف : انسان 
 ب : خوک   پ : گاو  ت : پرنده

7- اگر قدرت داشتید که هر نوع حیوانی را اهلی و دست‌آموز کنید. کدامیک از حیوانات زیر را به عنوان حیوان خانگی خودتان انتخاب می‌کردید؟
 
الف : دایناسور
ب : ببر  پ : خرس قطبی  ت : پلنگ

8- اگر قرار بود برای 5 دقیقه به صورت یکی از حیوانات زیر در می‌آمدید، کدامیک را انتخاب می‌کردید؟
 
الف : شیر
ب : گربه پ : اسب   ت : کبوتر
 


تحلیل:   1- در زندگی واقعی، برای چه نوع آدمهایی جذابیت و کشش دارید.
الف: خرگوش? کسانی که دارای شخصیت دوگانه هستند، به سردی یخ در ظاهر اما به گرمی آتش در باطن

ب: گوسفند? مطیع و گرم

پ: گوزن? زیبا و آداب دان

ت: اسب- کسانی که غیرقابل جلوگیری، بی‌بند و بار و آزاد هستند.


2- در فرایند ابراز عشق و درخواست ازدواج، کدام رویکرد برای شما خوشایندتر و موثرتر است.

الف: میمون ? مبتکر و باذوق که هیچگاه احساس خستگی نکنید.

ب: شیر- سرراست، صاف و پوست کنده به شما بگوید که دوستتان دارد.

پ: مار- دمدمی مزاج، پر نوسان، نفس گرم و عشق سرد

ت: زرّافه- صبور، هرگز شما را رها نکند.


3- دلتان می‌خواهد معشوقتان چه عقیده‌ای در باره شما داشته باشد.

الف: سگ- باوفا، صادق، ثابت قدم

ب: گربه- شیک و زیبا

پ: اسب- خوش بین

ت: مار- انعطاف‌پذیر


4- چه اتفاقی باعث می‌شود که شما رابطه‌تان را قطع کنید/ از چه خصوصیتی بیش از همه نفرت دارید.

الف: شیر- متکبر و خودخواه، امر و نهی کن

ب: مار- هیجانی و دمدمی مزاج، نمی‌دانید چگونه او را خوشحال کنید.

پ: تمساح- خونسرد، بیرحم، سنگدل
  ت: کوسه- ناامن

5- دوست دارید چه نوع رابطه‌ای با او برقرار سازید.

الف: گوسفند- سنتی، بدون آن که چیزی بگوئید او بفهمد چه می‌خواهید، ارتباط برقرار کردن از طریق قلب‌ها.

ب: اسب- هر دو بتوانید درباره همه چیز با هم صحبت کنید، هیچ چیز مخفی در میان نباشد.

پ: خرگوش- رابطه‌ای که همیشه خود را گرم و عاشق او حس کنید.

ت: پرنده- رابطه‌ای پایدار و طولانی و بالنده


6- آیا به او خیانت می کنید.

الف: انسان- شما به جامعه و اخلاقیات احترام می‌گذارید، پس از ازدواج هیچ کار خلافی نمی‌کنید.

ب: خوک- نمی‌توانید در مقابل تمایلاتتان مقاومت کنید، به احتمال زیاد خیانت می‌کنید.

پ: گاو- خیلی سعی می‌کنید که چنین کاری نکنید.

ت: پرنده- شما هرگز نمی‌توانید استوار و ثابت قدم باشید، شما واقعاً برای ازدواج مناسب نیستید و نمی‌خواهید تعهدی بپذیرید.


7- درباره ازدواج چه فکر می‌کنید.

الف: دایناسور- شما خیلی بدبین هستید و فکر می‌کنید این روزها دیگر ازدواج سعادتمندانه وجود ندارد.

ب: ببر- شما به ازدواج به صورت یک چیز گرانبها فکر می‌کنید. پس از آن که ازدواج کردید، پیوند زناشویی و همسرتان را بسیار باارزش و گرامی می‌دارید.

پ: خرس قطبی- شما از ازدواج می‌ترسید، فکر می‌کنید آزادیتان را از شما خواهد گرفت.

ت: پلنگ- شما همیشه طالب ازدواج بوده‌اید ولی در واقع، شناخت دقیقی از آن ندارید

8- در این لحظه، به عشق چگونه فکر می‌کنید.

الف: شیر- شما همیشه تشنه عشقید و می‌توانید هر کاری برای آن بکنید اما به راحتی در دام عشق نمی‌افتید.

ب: گربه- شما خیلی خودمحور و خودخواهید. شما فکر می‌کنید عشق چیزی است که می‌توانید به دست آورید و هرگاه که خواستید آن را دور بیاندازید.

پ: اسب- شما نمی‌خواهید در قید و بند یک رابطه پایدار قرار بگیرید. به هر چمن که رسیدی گلی بچین و برو

ت: کبوتر- شما به عشق به صورت یک تعهد دو طرفه فکر می‌کنید
  نظرتون چی بود!!؟  
دوشنبه 14/10/1388 - 17:48
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته