• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 1442
تعداد نظرات : 315
زمان آخرین مطلب : 4650روز قبل
اخبار

دیدار پنهانی امیر ارجمند با مقامات آمریکایی

طبق گزارشات موثق، در ماه ژوئن (خرداد و تیر)، اردشیر امیرارجمند به همراه تریتا پارسی با برخی مقامات آمریکایی در واشنگتن ملاقات کرده و خود را سخنگوی جنبش سبز معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان نوشت: طبق همین گزارش ها علیرغم تلاش فراوان پارسی و امیرارجمند برای دیدار با مقامات بالای آمریکا، آنها موفق به این کار نشده و سرانجام با چند مسئول سطح پایین ملاقات کرده اند.

بخش قابل توجهی از دولتمردان آمریکا، جنبش سبز با تعبیر اصلاح طلبانه را پایان یافته تلقی می کنند و از این رو، امیرارجمند و دیگر رهبران خیالی سبز را بی اعتبار و بدون پشتوانه سیاسی و اجتماعی می دانند. به همین دلیل ملاقات با آنها یا سرمایه گذاری روی آنان را بی فایده می دانند.

«آفتابکاران» تصریح کرد: این حق همه اپوزیسیون است که از همه ملاقات ها و بده بستان های امیرارجمند و همکارانش با مقامات خارجی به طور کامل و بدون لاپوشانی مطلع شوند.

یادآور می شود امیرارجمند قبل از خروج از کشور در زمره مشاوران موسوی بود و پس از خروج از کشور مدعی شد سخنگوی وی می باشد.

برخی بستگان امیرارجمند با گروهک منافقین در ارتباط بوده اند اما خود وی به غلط در میان اپوزیسیون متهم شده که نفوذی جمهوری اسلامی است.

برای ارزیابی بی ارزش بودن ملاقات با مقامات دون پایه آمریکایی کافی است توجه داشته باشیم که عبدالمالک ریگی- مزدور تروریست- در جریان سفر ناکام به قزاقستان قرار بود با ریچارد هالبروک فرستاده ویژه اوباما به پاکستان و افغانستان ملاقات کند. امیرعباس فخرآور مزدور دم دستی نیز با مقامات دولت بوش در دوبی ملاقات کرده بود.

جمعه 15/7/1390 - 12:21
اخبار

آقای صالحی! کسی که در آغوش شماست...

علی اکبر صالحی وزیر امورخارجه دیروز در حاشیه نشست سالیانه سازمان ملل متحدد با همتای بحرینی خود دیدار کرد که نکات عجیب و قابل پرسشی را به همراه داشت.
گروه سیاسی مشرق؛ در حالی که مردم مسلمان کشور بحرین توسط رژیم فاسد و ظالم آل خلیفه و آل سعود سرکوب می شوند دیدار وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که از سوی افکار عمومی به عنوان حامی مستضعفین و مظلومان این کشور محسوب می شود، معانی غم انگیز و تعجب آوری را به همراه دارد.

مطمئنا دیدار صالحی با خالد بن احمد آل خلیفه همتای بحرینی وی، در چهارچوب برنامه های دیپلماتیک تنظیم شده بود ولی نکته دردآور آنجاست که صالحی در این دیدار هیچ اشاره ای به جنایات آل خلیفه در بحرین نمی کند و فقط دو طرف را به خویشتنداری و مذاکره دعوت می کند.

صالحی در حالی با همتای بحرینی خود دیدار و رژیم متبوع وی را به مذاکره با مردم دعوت می کند که دو گروه "14 فوریه" و "جنبش آزادگان" به عنوان گروه های مرجع در قیام مردم بحرین، از اساس با هر نوع مذاکره با رژیم نامشروع آل خلیفه مخالفند و تنها بر برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه تأکید می کنند.

باید از صالحی پرسید که آیا جا نداشت به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران که بزرگ ترین حامی معنوی مردم به پاخواسته مسلمان محسوب می شود، حداقل کلامی در نفی جنایات آل خلیفه بیان شود؟ ولی متاسفانه انگار اینگونه تحرکات انقلابی در دستگاه دیپلماسی جای خود را با تعارفات سیاسی عوض کرده است.

این جا باید دید که چرا در این دیدار کلامی از مردم بحرین و حق آنان به میان نمی آید. رییس دستگاه دیپلماسی باید پاسخ دهد که چرا و با چه تفکری به این دیدار رفته و چرا درصدد دفاع از مردم بحرین بر نیامده اند؟

این دیدار نکات عجیب دیگری هم دارد. با این وجود که وزیر امور خارجه کشورمان هیچ واکنشی به قتل کودکان و مردم بی گناه در کشور بحرین نشان نمی دهد ولی وزیر امور خارجه بحرین با جسارت تمام تلویحا ادعای دخالت در امور داخلی خود از سوی دیگر کشورها ( بخوانید ایران) را مطرح و از ایران می خواهد در امور داخلی این کشور دخالت نکند.



نکته بعدی آنکه در عکس منتشرشده از این دیدار، صالحی با همتای بحرینی خود به نحوی خوش و بش کرده که تنها برای کشورهای دوست و هم پیمان به کار می رود در حالی که می توانست به یک مصافحه رسمی اکتفا کند.

خبرگزاری رسمی بحرین نیز با شادی این خبر و عکس را منتشر و مطمئناً در ادامه از این دیدار بهره برداری سیاسی خود را در داخل بحرین خواهد کرد.

بی شک انتشار اخبار این دیدار برروی افکار عمومی مسلمانان بحرینی تأثیر شدیدی بگذارد و آنها را نسبت به همسویی جمهوری اسلامی با آرمان مسلمانان به پاخاسته دچار تردید کند.

در انتها باید اشاره کرد که رژیم آل خلیفه از ابتدای قیام مردم این کشور همواره به دخالت های ایران در امور داخلی بحرین تأکید داشت و بارها این اتهام واهی را مطرح کرد ولی دریغ جوابی قاطع از سوی مسؤولان امر!
جمعه 15/7/1390 - 12:21
اخبار

دستگیری مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی

مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی دستگیر و پس از بررسی سوابق و عملکرد و ارتباطات وی در دادگاه محکوم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از جهان، بر اساس شنیده ها فرد مدعی مرجعیت که سابقه بسیار ناسالمی نیز در کارنامه سیاسی و اخلاقی خود داشته است، مهمترین گزینه جریان انحرافی برای معرفی به جوانان و ظاهر سازی دینی برای تصمیمات غلط و فعالیت های فرهنگی بوده است.

گفته می شود این مرجع تقلید بارها با سران جریان انحرافی دیدار داشته که در یکی از این جلسات راس جریان انحرافی تاکید داشته است که باید روی وی سرمایه گذاری شده و به جامعه معرفی شود.حسب شنیده های خبرنگار جهان وی در دادگاه به 10 سال حبس محکوم شده است.

جریان انحرافی از بدو فعالیت خود با مراجع تقلید مشکل اساسی داشته است و همواره حضور موثر مراجع عظام و هشدارهای به موقع آنها را مانع تصمیمات سوء و اباحه گری های فرهنگی می دانسته اند.

انتخاب یک مرجع تقلید قلابی که بتواند پوشش دینی به فعالیت های فرهنگی آنها بدهد از مهمترین نیازهای این روزهای جریان غلط است.

اقدام به موقع دستگاه قضائی و امنیتی در برخورد با این جریان باعث شده تامدتی فعالیت های خود را به صورت زیر زمینی و غیر آشکار دنبال کنند.با این حال مطلعین از برنامه جدید و چالش برانگیز این جریان در آینده نزدیک خبر می دهند.

لازم به ذکر است طی چند ماه گذشته چند رمال و کف بین وابسته به جریان انحرافی نیز دستگیر شدند که بزودی حکم جزائی این افراد نیز صادر می شود.

جمعه 15/7/1390 - 12:19
اخبار

شرط مجلس برای عدم استیضاح حسینی

رییس كمیسیون اصل 44 مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی كه به امضای جمعی از نمایندگان رسیده، گفت كه در صورت استعفای محمود بهمنی، رییس كل بانك مركزی شاید این استیضاح دنبال نشود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: استیضاح وزیر اقتصاد به این دلیل در مجلس پی‌گیری می‌شود كه وزیر اقتصاد رییس مجمع عمومی بانك‌های دولتی است و بانك مركزی هم در حوزه‌ نظارتی این وزارتخانه قرار دارد پس طبیعی است كه اگر مجلس بخواهد كار نظارتی كند باید از وزیر اقتصاد در این زمینه توضیح بخواهد.

وی افزود: با استعفا و بركناری برخی مدیران، بخشی از تقاضای استیضاح‌كنندگان وزیر اقتصاد تامین شده اما این تقاضا هم‌چنان در مورد بانك مركزی مطرح است. لذا انتظار می‌رود كه آقای بهمنی به دلیل احترام به افكار عمومی و التیام خاطر مردم در این زمینه پیشقدم و اعلام استعفا كنند.

جمعه 15/7/1390 - 12:19
اخبار

عکس/ جوانی به رئیس‌جمهور (v) نشان داد

پنجمین همایش ملى نخبگان جوان حضور دكتر محمود احمدى نژاد برگزار شد. این عکس یکی از شرکت کنندگان در همایش را در حال گفتگو با رئیس جمهور نشان می دهد.

به گزارش مشرق به نقل از فرارو، در این تصویر که آژانس عکس ایران منتشر کرده جوان نخبه در حال نشان دادن علامت (v) به رئیس جمهور است. علامتی که معمولا رئیس جمهور به عکاسان نشان می دهد!

جمعه 15/7/1390 - 12:19
اخبار

شعارهای همدانی‌ها در استقبال از احمدی‌نژاد

حرکت کاروان رئیس جمهور در شهر همدان حاشیه های جالبی داشت که اشاره ها و کنایه ها به رئیس دفتر رئیس جمهور در شعارها و پلاکاردها و فروش کاغذ نامه و سئوالات و مشکلات مطرح شده از سوی مردم از آن جمله بود.
به گزارش مشرق به نقل از مهر، حرکت کاروان رئیس جمهور در چهارمین سفر استانی به این استان از فرودگاه تا ورزشگاه شهدای قدس این شهر با حاشیه هایی همراه بود که به برخی از آنها اشاره می شود.

* طی مسیر کاروان رئیس جمهور از میدان سپاه، میدان باباطاهر، میدان فلسطین، میدان امام زاده عبدالله، میدان امام خمینی، میدان آرامگاه بوعلی و چهار راه پاستور بیش از 2 ساعت به طول انجامید ، این در حالی است که در روزهای عادی طی این مسیر حدود 20 دقیقه زمیان می برد.

* اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان با در دست داشتن پرچم های 3 رنگ جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهایی با مضمون "صلی علی محمد سرباز رهبر آمد" و "احمدی نژاد دلاور است مطیع امر رهبر است" به استقبال آمده بودند.

* همچنین در دست برخی از مردم پلاکاردی با مضمون "دولت بدون مشایی ولایی و مردمی است" به چشم می خورد.

* مردم شهرستان همدان خود را به خودرو حامل رئیس جمهور می رساندند و با ابراز احساسات نامه های خود را که حاوی مشکلاتشان بود به رئیس جمهور و اطرافیان وی می دادند.

* مردم استقبال کننده از کاروان رئیس جمهور همچنین خود را دوان دوان به خودرو حامل خبرنگاران می رساندند و از اصحاب رسانه می خواستند که مشکلاتشان را به گوش رئیس جمهور برسانند.

* برخی از مردم نیز سئوالات جالب توجهی را از خبرنگاران می پرسیدند از جمله اینکه "رفیقمان مشایی نیامده است؟"، " از 3 هزار میلیارد تومان چه خبر؟"، "چرا وزرای معروف را با خود نیاورده اید؟" و ...

* در حاشیه مراسم استقبال عده ای از مردم اقدام به فروش کاغذهای A4 و پاکت نامه برای نوشتن نامه به رئیس جمهور می کردند.

* عده‌ای از مردم با تلفن های همراه خود از کاروان رئیس جمهور عکسبرداری و تصویربرداری می کردند.

* در مسیر حرکت کاروان رئیس جمهور احمدی نژاد از همراهانش خواست یکی از استقبال کنندگان را که خواستار بیان مشکلش بود به نزد وی بیاورند، این فرد که از کارگران صنایع تبدیلی الوند - بزرگترین تولید کننده نشانسته در خاورمیانه- بود به رئیس جمهور گفت این شرکت مدت 15 ماه است که به کارکنانش حقوق نداده است و رئیس جمهور نیز در پاسخ به این فرد عنوان کرد حتما این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

* فرد دیگری خود را به خودرو حامل خبرنگاران رساند و عنوان کرد که ما 40 نفریم که از بخش نیر یزد آمده ایم و اظهار داشت: ما در همه سفرهای استانی حضور داریم تا خواسته خود را مبنی بر اینکه بخش نیر قابلیت شهر شدن را دارد به سمع و نظر رئیس جمهور برسانیم.

جمعه 15/7/1390 - 12:18
اخبار

عکس عجیب ایرنا از استقبال همدانی ها

 

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1390/7/14/99563_244.jpg

جمعه 15/7/1390 - 12:17
اخبار

توجیه صالحی از دیدارش با وزیرخارجه بحرین

وزیر امور خارجه ضمن دفاع از دیدارش با وزیر خارجه بحرین، گفت که این وزارتخانه تنها وزارتخانه‌ایست که میتواند حتی با دشمن تماس بگیرد.

 به گزارش مشرق به نقل از فارس به استان همدان، علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه که پنجشنبه شب در حاشیه نود و دومین جلسه هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌وگو می‌کرد، در خصوص زمان برگزاری نشست سه‌جانبه ایران، افغانستان و پاکستان گفت که فعلا در حال رایزنی هستیم و تاریخ دقیق آن هنوز معلوم نشده البته تاریخی را پیشنهاد کرده‌اند ولی رایزنی می‌شود تا تاریخ را قطعی کنیم البته شاید هفته دیگر یا کمی با تاخیر برگزار شود.

وی در همین زمینه ادامه داد: یک نشست از نشست سه‌جانبه در افغانستان بوده و یکی در ایران و قرار است نشست بعدی در پاکستان برگزار شود.

* دفاع صالحی از دیدارش با وزیر خارجه بحرین

وزیر خارجه در پاسخ به این سؤال که آیا با وزیر خارجه بحرین دیداری داشته و قرار است دیدارهای دیگری هم داشته باشید، تصریح کرد: اصلا ماموریت وزارت خارجه این است که در عرصه بین‌المللی به گونه‌ای عمل کند که هم مصحلت ملی و هم مصالح امت اسلامی را بتواند به خوبی تامین کند.

صالحی ادامه داد: اگر ما اقدامی هم می‌کنیم، در چارچوبی این عمل را انجام می‌دهیم و اینگونه نیست که وزارت خارجه سرخود بخواهد کاری را انجام دهد، چون قرار نیست جزئیات مسائل گفته شود، ما این را به برداشت خود مردم واگذار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طرف بحرینی درخواست ملاقات کرده بود، گفت: از این جهت ملاقات بسیار خوب بود و نظرات جمهوری اسلامی ایران در آن ملاقات به صورت صریح مطرح شد و ما الان سفارت‌مان آنجا و سفارت آنها در اینجا دایر است.

* تنها وزارتخانه‌ای هستیم که می‌توانیم با دشمن هم تماس بگیریم

وزیر خارجه تاکید کرد: وزارت خارجه تنها وزارتخانه‌ای است که می‌تواند با دشمن هم تماس بگیرد.

* خط تلفن سرخ میان ایران و آمریکا بستگی به نظر مسئولان عالی‌رتبه نظام دارد

صالحی در مورد بحث خط تلفن سرخ میان ایران و آمریکا گفت: این یک پیشنهاد بوده و بستگی به نظر مسئولان عالی‌رتبه نظام دارد که نظرشان را بدهند و اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود، این تصمیم باید توسط شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شود.

* دوشنبه به کویت می‌روم

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سفر قریب‌الوقوعی دارید، گفت که دوشنبه به کویت خواهیم رفت و این سفر در رابطه با مجمع گفت‌وگوی کشورهای آسیایی است.

* حضور خانواده رئیس جمهور در سفرهای خارجی امری مرسوم است

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها معتقدند حضور پسر رئیس جمهور در سفر نیویورک لزومی نداشته است، نظر شما در این خصوص چیست، اظهار داشت: هر رئیس جمهور ممکلتی وقتی به سفر می‌رود، مرسوم است همسر رئیس جمهور وی را همراهی کند و این چیز مرسومی است که خانواده رئیس جمهور او را همراهی کند.

وی در عین حال در پاسخ به این سؤال که آیا منظور شما از خانواده شامل فرزند رئیس جمهور نیز می‌شود،‌ گفت: از خانواده ایشان همسرشان بودند و البته حرف‌هایی زده شد که نوه رئیس جمهور هم حضور داشته اما چرا بعدا نگفتند اشتباه شده و چرا با چنین حرف‌های ناثوابی افکار عمومی را مشوش می‌کنند.

جمعه 15/7/1390 - 12:16
اخبار

ردپای ساعت‌های یک میلیارد تومانی در ایران

سوئیسی‌ها اقدام به عرضه ساعت‌های 500 میلیون تومانی تا یک میلیارد تومانی در ایران کرده‌اند و به مذاکره با کلکسیونرهای ایرانی برای خرید این ساعت‌ها پرداخته‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر،‌ اقتصاد آزاد در ایران روز به روز گسترش بیشتری پیدا می‌کند و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بسیاری بازار ایران را برای حضور در پروژه‌های اقتصادی و تصاحب بازار کالاهای مصرفی و لوکس انتخاب می‌کنند.

بر این اساس، البته اگرچه دولت همواره واردات کالاهای لوکس و غیرضرور به ایران را مورد غضب واقع کرده و قوانین سختگیرانه‌ای را نیز برای آن وضع کرده است؛ اما همین امر سبب شده تا شرکت‌ها و برندهای مطرح دنیا بدون واسطه به بازار ایران وارد شده و زمینه را برای حضور خود به صورت گفتگوهای مستقیم و مذاکره‌های بدون واسطه با خریداران کالاهای خود فراهم سازند.

در این میان ظرف سال‌های گذشته کالاهای سرمایه‌ای بسیاری به کشور وارد شده و برندهای مطرحی به خصوص در زمینه ساعت در ایران حضور یافته‌اند. به نحوی که کشورهای صاحب‌نام در ساخت ساعت در دنیا،‌ بازار ایران را نیز مناسب برای حضور خود به صورت مستقیم و بدون واسطه دانسته‌اند و وارد عمل شده‌اند.

این درحالی است که این روزها افزایش ساعت‌های مچی لوکس اما بدل در ایران باعث شده که جوانان بسیاری به سمت خرید این ساعت‌ها تمایل پیدا کرده و یک ساعت 310 هزار تومانی را با قیمت 40 هزار تومان خریداری کنند که البته اصل نیست؛ اما به لحاظ شکل و شمایل،‌ کاملا مشابه اصل است.

بر این اساس شرکت‌های معتبر جهانی برای حفظ اعتبار مارک خود به صورت مستقل وارد بازار ایران می‌شوند تا شاید از این طریق،‌ با جلوگیری از فروش ساعت‌های بدل در ایران و حفظ حقوق مصرف‌کننده، جایگاه و فروش خود را حفظ کنند. این درحالی است که افزایش فروش ساعت‌های مچی بدل آنچنان افزایش یافته است که برخی از کارشناسان تاکید می‌کنند ادامه این روند، می‌تواند صدمه جدی به شرکتهای معتبر ساعت در جهان وارد کند.

به تازگی شرکتهای ساعت‌سازی دنیا به ویژه شرکتهای سوئیسی که بسیار صاحب نام در دنیا به لحاظ تولید ساعت هستند، ‌سعی دارند تا با سرمایه گذاری جدی در ایران از فروش بدل ساعت‌های خود جلوگیری کنند و ارزش و اعتبار برند خود را در بازار ایران حفظ نمایند.

در این راستا البته قیمت برخی از ساعت‌های به اصطلاح دست‌ساز آنها بسیار نجومی است و تنها طیف بسیار محدودی را در ایران شامل می‌شود به نحوی که یکی از برندهای معتبر و مطرح سوئیسی به تازگی ساعتی را در ایران معرفی کرده است که قیمت پایه آن 500 میلیون تومان بوده و حتی برخی از انواع آن تا یک میلیارد تومان نیز قیمتگذاری شده است.

البته به گفته مسئولان ژژلوکولتر این ساعت‌ها کاملا دست‌ساز بوده و تنها کلکسیونرهای ساعت را در ایران نشانه گرفته است. به اعتقاد این کمپانی بزرگ،‌ ساعت‌های لوکس در ایران مشتری‌های خاص خود را دارد و باید محصولات به صورت مستقیم به فروش رسند نه اینکه واسطه‌ای برای فروش این محصولات به افراد خاص وجود داشته باشد.

البته در این ساعت‌های یک میلیارد تومانی هنر میناکاری مینیاتوری در دستور کار قرار گرفته است و دارای کالیبرهای پیچیده،‌ صفحه‌های اضافهی و الماس و میناکاری مینیاتوری است.

موضوع ارایه خدمات پس از فروش به ساعت‌های گرانقیمت نیز موضوعی است که کمتر مورد توجه خریداران بدل این ساعت‌ها قرار گرفته است. این درحالی است که این ساعت‌های بدلی در بازار ایران تنها ظاهر مشابهی دارند و معمولا بعد از گذشت مدت کوتاهی از رده مصرف خارج می‌شوند.

به هرحال ظرف سال‌های گذشته به دلیل ورود کالاهای لوکس در ایران و تبلیغات کمپانی‌های مطرح در این زمینه،‌ علاقه جوانان ایرانی به استفاده از بدل این ساعت‌ها که تنها مارک تقلبی مطرح دنیا را یدک می‌کشد بسیار بالا رفته؛ ولی به نظر می‌رسد نباید کیفیت را فدای ظاهر و استفاده از برندهای مطرح البته تقلبی آن کرد.

جمعه 15/7/1390 - 12:16
اخبار

توهین رسانه ملی به زنان چادری

رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: اکثر فیلم‌های سینمایی چهره زنان چادری در جامعه را به صورت مخدوش نشان می‌دهند و در برخی تولیدات رسانه ملی نیز شاهد حفظ شأن یک زن چادری نیستیم و این کار توهین به تمام زنان چادری است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس طیبه صفایی اظهار  داشت: در ملاقات حضوری اعضای فراکسیون زنان مجلس با عزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما، حفظ شأن چادر در برنامه‌ها و سریال‌های مختلف رسانه‌ ملی مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: چند دهه‌ای است که برخی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی این تفکر را به جامعه القا می‌کنند که افراد باسواد و دارای موقعیت اجتماعی بالا حتماً جزء افرادی هستند که مذهبی نبوده و پوشش چادر را انتخاب نمی‌کنند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه در برخی برنامه‌های سیما و فیلم‌های سینمایی، زنان چادری به گونه‌ای نمایش داده ‌می‌شوند که ابتدایی‌ترین رفتار با همسر خود را بلد نیستند، گفت: این زنان مرتب در حال داد و فریاد کردن بوده و در جایگاه یک زن بی‌سواد که دائم با همسرش برخورد فیزیکی دارد، نمایش داده می‌شوند.

صفایی ادامه داد: اعضای فراکسیون زنان مجلس به نمایش چهره‌های مخدوش از زنان چادری در صدا و سیما و سینما اعتراض دارند چرا که هیچ یک از زنان ما دارای چنین شخصیت و رفتاری نیستند که از سوی رسانه ملی و سینما پخش می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارها با مسئولان صدا و سیما صحبت کرده‌ و اعتراض خود را نسبت به ارائه چهره‌ای مخدوش از زنان و دختران اعلام کرده‌ایم، افزود: رئیس سازمان صدا و سیما نیز قول‌های مساعدی برای بهبود این وضعیت به اعضای فراکسیون زنان داده اما تاکنون هیچ یک از این وعده‌ها عملی نشده است.

این نماینده مجلس بیان کرد: هم‌اکنون در تولیدات صدا و سیما و به ویژه سینما شاهد حفظ شأن و جایگاه یک زن مسلمان و چادری نیستیم همچنین باید به این موضوع توجه داشت که استفاده نادرست از چادر در رسانه ملی، توهین به تمام زنان چادری است.

جمعه 15/7/1390 - 12:15
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته