• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 2208
تعداد نظرات : 249
زمان آخرین مطلب : 3711روز قبل
آرایشی و زیبایی
تزریق ژل و چربی برای برجسته سازی لب

 

روشهای مختلفی برای برجسته کردن لب ها وجود دارد بعضی از این روش ها دائمی و بعضی موقت هستند گاهی مواد مصنوعی مثل یعضی از انواع زل ها تزریق میشود ویامواد طبیعی مثل هیالورونیک اسید تزریق میگردد.
به گزارش سایت پزشکان بدون مرز ، آگاهی یافتن بیمار از نوع ماده تزریق شده بسیار مهم است . پزشک برای بیمار باید توضیح دهد که از چند نوع ماده ای استفاده خواهد کرد ، زمان ماندگاری آن چه مدت است و چه عوارض احتمالی وجود خواهند داشت.
بیماران باید حساس باشند تا پزشک از تزریق ژل های متفرقه و بودن نام و نشان جدا پرهیز کند. بیمار باید نام ژل مصرف شده را از پزشک خود بخواهد و نزد خود یادداشت کنید تا اگر به هر دلیلی به پزشک متخصص دیگری مراجعه کردید، بدانید که چه ژلی برای شما تزریق شده و آیا از آن راضی بوده اید یا خیر
در بعضی از این روشها با وارد کردن موادی طبیعی (مثل چربی) یا مصنوعی (مثل ژل) به درون لب ، بر حجم آن افزوده میشود اما در روش جراحی مقداری از پوست بیرون لب به موازات خط لب برداشته میشود و خط لب به محل برش دوخته میشود و با این کار لب ها برجسته تر میشوند .
اشکال روش جراحی جای اسکار و بخیه است که تا حدی باقی میماند.
ژلی که در طب استفاده می شود قوامی شبیه ژله خوراکی دارد. این ژل از موادی درست شده است که برای بدن بی‌ضرر بوده و دارای ماندگاری طولانی باشد. ژلهای مختلفی توسط کارخانه‌های متفاوتی برای مصارف پزشکی تهیه و توزیع شده‌اند لذا فرمولهایی با کیفیتها و قیمتهای متفاوتی وجود دارد.
تزریق ژل تحت بی‌حسی موضعی و توسط سرسوزن خیلی نازک انجام می شود و تقریبا بی‌درد است. بعد از تزریق تا ۳ ساعت از کمپرس سرد استفاده نمایید و تا چند ساعت از دراز کشیدن خودداری نمایید.
اینکه چه روشی برای شما مناسبتر است به میزان زیادی به وضعیت فعلی لب شما و به حالتهایی که میخواهید لب شما بخود بگیرد بستگی دارد.بدیهی است در جلسه مشاوره ای که با پزشک خود خواهید داشت در این مورد با شما صحبت خواهد شد.
امروزه کارهای متعددی برای افزایش حجم بافتی و از بین بردن یا کاهش چین های سطحی و عمقی صورت انجام می گیرد.
برای این منظور می توان از مواد متعددی که فیلر یا پرکننده نامیده می شوند، استفاده کرد.
چربی خود بیمار نیز در برخی موارد به ویژه برای حجم های بزرگ تر قابل استفاده است.
اکنون انواع ژلهای متنوع وارد بازار شده است، که بر حسب مدت زمان پایداری در بدن فرد تقسیم بندی میشوند. حداکثر مدت زمان پایداری تا دو سال ذکر شده است. در صورت تمایل می توان تزریق ژل را تکرار نمود.

:: کلاژن
کلاژن معمولا از کلاژن پوست گاو تهیه میشود.هر چند کلاژن گاوی تلخیص میشود اما چون منشاء حیوانی دارد ممکن است بدن فرد به آن آلرژی نشان بدهد لذا قبل از تزریق باید تست آلرژی انجام شود . کلاژن تحت بی حسی موضعی توسط سرسوزن ظریف تزریق میشود .از آنجا که بدن به تدریج آن را جذب میکند لذا یکی از روشهای موقتی است. دوام آن یک تا سه ماه است . در صورت لزوم میتوان تزریق را تکرار کرد.

:: چربی
چربی تحت بیحسی موضعی از ران یا شکم خود فرد ساکشن میشود و با سرسوزن مخصوص به لب تزریق میشود .دوام این چربی شبیه کلاژن است اما فرق اساسی این دو اینست که چون چربی از بدن خود فرد برداشته میشود آلرژی زا نیست و نیازی به تست ندارد.برای حصول نتیجه بهتر ممکن است لازم باشد تا بیش از یکبار تزریق انجام شود.
در روش ساکشن کردن چربی ، چیزی که وارد سرنگ میشود ذرات بسیار ریز چربی است که ارتباطات خونی خودشان را از دست داده اند لذا بعد از تزریق به مدت کوتاهی جذب میشود. برای اینکه دوام چربی بیشتر شود میتوان به جای ساکشن کردن چربی از درموفت استفاده کرد.
بدین منظور برشی ۵ سانتیمتری روی پوست شکم یا زیر ناف داده و از چربی زیر پوست باریکه ای از چربی به قطر یک خودکار برمیداریم و سپس در زیر پوست لب تونلی درست کرده و این گرفت چربی را وارد آن میکنیم. از آنجائیکه در این روش سلولهای چربی له نشده اند و با عروق تغذیه کننده خود برداشته شده اند میزان جذب آن خیلی کمتر از وقتی است که چربی به طریقه ساکشن خارج شده باشد.
از درموفت برای برجسته کردن هر دو لب و همینطور پر کردن خط خنده میتوان استفاده کرد.

:: ژل
از تزریق ژل نیز برای برجسته تر و کلفت تر کردن لبها میتوان بهره جست . از آنجائیکه ژل یک ماده غیر طبیعی است باید دقت شود که از مارکهایی استفاده شود که استانداردهای لازمه را دریافت کرده باشند .ماندگاری آنها بسته به جنس آنها متفاوت است . تحت بیحسی موضعی در مطب قابل تزریق هستند.
به گزارش سایت پزشکان بدون مرز ، بعد از تزریق لبها تا چند روز کمی متورم هستند .برای کاستن ازاین تورم بهتر است ۲۴ ساعت از کمپرس سرد استفاده کنید. ضمنا لازم است برای پیشگیری از عفونت از آنتی بیوتیک نیز استفاده کنید.
شبیه هر تزریق دیگری در ناحیه احتمال عوارض آلرژیک، درد حین تزریق و حتی احتمال نتایج نامطلوب از جمله غیر پس از قرینگی در صورت تزریق با حجم نامتناسب آن، تورم، احتمال کبودی لب ها و وجود دارد. تجربه پزشک و تکنیک تزریق صحیح همراه با مشاوره بالینی پیش از تزریق موجب می شود که نتایج بالینی به خواست های بیمار نزدیک شود .
در انتها فراموش نکنید عوارض موقتی مانند قرمزی و کبود شدن کاملا طبیعی بوده و هیچ جای نگرانی نیست.
 

جمعه 13/12/1389 - 22:17
ازدواج و همسرداری
راه های تضمینی برای عمیق تر کردن روابط عاشقانه


داشتن یک رابطه شاد و خوب در زندگی زناشویی کار سختی نیست! خبر بهتر برای زوج های خوشبخت این است که اگر در یک رابطه موفق باشید، چه ازدواج کرده باشید چه نکرده باشید، می توانید با ایجاد چند رفتار جدید و تغییرات کوچک در رابطه تان آن را برای همیشه همانطور حفظ کنید یا حتی آنرا بهتر هم بکنید. با اینکه خیلی متخصصین می گویند باید روی درست کردن اشکالات رابطه متمرکز شوید، تحقیق من ثابت کرد که اضافه کردن رفتارهای مثبت به رابطه تاثیر بسیار بیشتر بر خوشنودی زوج ها دارد. در زیر به 10 راه برای عمیق تر کردن رابطه تان برای خوشنودی و رضایت بیشتر اشاره می کنیم.


1. خاص بودن طرف مقابلتان را قبول کنید.

همه ما در لحظه هایی آرزو می کردیم طرف مقابلمان لاغرتر، پولدارتر، رمانتیک تر یا خیلی چیزهای دیگر بود. نگاهی به انتظاراتتان بیندازید و ببینید تا چه حد واقع بینانه هستند. انتظارات غیرواقع بینانه فقط منجر به خسته شدن شما از رابطه می شوند که یکی از مهمترین دلایل از بین رفتن رابطه هاست.

2. هر از گاهی مهربان شوید.


اعمال و رفتارهای خیلی کوچک که نشان دهد، "من به تو فکر می کنم" برای حفظ رابطه لازم است. مثلاً همین که مرد ماشین همسرش را ببرد و بنزین به آن بزند، همین که زن یک فنجان چای خوب برای شوهرش درست کند و کنار تختش ببرد، گرفتن دست ها، لمس کردن همدیگر، ایمیل های عاشقانه در وسط روز همه و همه راه هایی بسیار ساده برای ابراز محبت هستند. تحقیقات نشان می دهد که جمع شدن رفتارهای کوچک مکرر تاثیر بزرگتری بر خوشبختی روابط زوج ها دارد تا رفتارهای بزرگ هر از گاهی.

3. ده دقیقه در روز را به برقراری ارتباط اختصاص دهید.


بیشتر زوج ها فکر می کنند که همیشه با هم در تماس هستند اما واقعاً چه مقدار زمان را به عمیق تر کردن درکتان از طرف مقابل اختصاص می دهید؟ زوج های خوشبخت بیشتر اوقات با هم حرف می زنند اما نه درمورد رابطه شان، درمورد مسائل خودشان و فکر می کردند که در چهار زمینه شناخت خوبی از طرف مقابلشان داشتند: دوستان، محرک های استرس زا، آرزوها و رویاها، و ارزش ها. 10 دقیقه در روز را اختصاص دهید که با همسرتان در مورد چیزی جز کار، خانواده، مسائل خانه یا رابطه تان حرف بزنید. این تغییر کوچک روح و زندگی تازه ای به رابطه تان می دهد.

4. هر هفته عاشق شوید.


قرار ملاقات های ناگهانی فوق العاده هستند اما واقعیت این است که ما آنقدر مشغول کار و زندگی هستیم که معمولاً وقتی کمی برای عشقمان می گذاریم. با یک قرار ملاقات در هفته برای خوردن شام بیرون، رفتن به سینما، گالری های هنری، یا هر چیز دیگری عشق و رابطه تان را همیشه سالم نگه دارید. یک نکته برای آقایون: تحقیقات نشان می دهد که خانم ها وقتی خارج از خانه و دور از بچه ها و مسائل خانه داری باشند، مهربان تر و پرحرارت تر می شوند و میل جنسیشان هم خیلی قوی تر می شود. با اجاره یک شب در یک هتل و سپردن بچه های به یکی از افراد فامیل ببینید که چه اتفاقی می افتد.

5. با هم و در کنار هم تغییر کنید و رشد کنید.


رابطه عشقی شما یک موجود زنده است که برای رشد و پیشرفت نیاز به غذا دارد. بهترین راه برای غذا دادن به آن ایجاد تغییر در آن است. ایجاد تغییر در رابطه نشان داده است که یکی از مهمترین عناصر در خوشبختی زوج ها می باشد. این تغییرات می توانند کوچک باشند اما باید آنقدر بزرگ باشند که طرفتان متوجه آن شود. جایتان را با هم عوض کنید: اگر همیشه مرد برای شام در یک رستوران جا رزرو می کند، اجازه بدهید یکبار خانم اینکار را بکند. یا برنامه هایتان را قطع کنید: وسط کار یک کار جالب با هم انجام بدهید، مثلاً به یک گالری یا موزه که نزدیکتان است بروید. یا یک چیز جدید را امتحان کنید: با هم به کلاس رقص یا اسکیت بروید.

6. دوستان و خانواده هم را بهتر بشناسید.


تحقیقات نشان داده که بخصوص مردها وقتی همسرشان رابطه خوبی با خانواده او دارد شادتر هستند. همچنین زوج هایی که دوستان هم را می پذیرند و برای شناختن آنها تلاش می کنند خوشبخت تر هستند تا زوج هایی که دوستان و زندگی خانوادگی جداگانه دارند.

7. مراقبت و حمایت کنید.


یکی از سه چیزی که زوج ها برای موفقیت در رابطه شان به آن نیاز دارند حمایت است (آن دوتای دیگر اطمینان آفرینی و صمیمیت می باشد). زوج های خوشبخت معتقدند که داشتن همسری که پشتیبان آنها باشد یکی از مهمترین جنبه های رابطه شان است. خیلی وقت ها مردها دوست دارند حمایت مادی کنند و زن های بیشتر به سمت حمایت عاطفی گرایش دارند. ببینید همسرتان به چه کمک و پشتیبانی نیاز دارد و بعد آنرا به او عرضه کنید.

8. بخندید.


خنده یک تمرین معنوی است. در ازدواج خنده بعنوان یک داروی خوشبختی عمل می کند. برای جلوگیری از یکنواخت شدن رابطه باید بتوانید بین جنبه های منطقی رابطه تان با جنبه های تفریحی آن تعادل ایجاد کنید. بله برای منظم بودن زندگی و امنیت رابطه تان باید کارهای خاصی انجام دهید اما هیچوقت شوخی و تفریح را فراموش نکنید. بد نیست گاهی برای همسرتان بچگانه رفتار کنید، یا در کنار هم یک فیلم خنده دار نگاه کنید.

9. اجازه بدهید آنرا به قدرت بالاتر بسپاریم.


وقتی با هم اختلاف دارید گاهی اوقات بهتر است که آنرا رها کنید و اجازه بدهید روزگار خودش آنرا حل کند. به جای عصبانی شدن سعی کنید از چیزهای کوچک گذشت کنید. مشاجره و اختلاف در هر رابطه ای پیش می آید. یادتان باشد که اختلاف دلیل عدم موفقیت روابط نیست اما طریقه برخورد شما با آن است که استرس را وارد رابطه تان می کند. باید ببینید چه مسائلی اهمیت بیشتری دارند و به آنها بپردازید و مسائل کوچکتر را فراموش کنید.

10. راهی سالم برای ارتباط پیدا کنید.

همه زوج های خوشبخت بر این عقیده اند که داشتن مهارت های ارتباطی قوی یکی از عوامل موثر در ماندن آنها کنار همدیگر بوده است. این یعنی نه تنها از همسرتان بپرسید که به چه چیز نیاز دارد بلکه نیازهای خودتان را هم با او در میان بگذارید. این یعنی مرتب ببینید که چه عوامل استرس زایی وارد زندگی همسرتان شده است تا به برطرف کردن آنها کمک کنید. این یعنی با جنگ و دعوا با هم بحث نکنید، طوری بحث کنید که احترام بینتان خدشه دار نشود و اثاثیه خانه تان هم سالم بماند!


منبع : مردمان

جمعه 13/12/1389 - 22:15
تزیینات و دکوراسیون
راه های رفع یكنواختی چیدمان

تا به حال توجه كرده اید كه فضای داخلی خانه و نحوه چیدمان اسباب و اثاثیه منزل ارتباط مستقیمی با افزایش انرژی شما در بدو ورود به منزل دارد. به عقیده طراحان داخلی یكی از مهمترین عواملی كه موجب تشدید نگرانی و پریشانی حال فرد پس از گذران یك روز كاری می شود، حضور در فضایی است كه هیچ گونه هماهنگی در نوع چیدمان و رنگ آمیزی آن دیده نمی شود. گرچه به نظر ساده می آید ولی تناسب بین رنگ دیوارها با پرده و مبلمان و نیز نحوه دكوراسیون تاثیر فوق العاده ای در شاد و سرزنده كردن آدم ها دارد. مشكل اصلی بیشتر خانه ها یكنواختی است. در اغلب خانه ها نقطه تمركز محل قرار گرفتن تلویزیون است كه چون معمولا در یك كنج خلوت قرار می گیرد، افراد را از توجه و لذت بردن از سایر فضا محروم می كند. ابتدا برای از بین بردن یكنواختی مركز توجه خانواده را تغییر دهید. مبل ها را به جای اینكه به دیوار تكیه دهید كمی به هم نزدیك كنید و یك قطعه فرش یا گلیم به صورت قطری پهن كنید با این كار تمام توجه را از تلویزیون برداشته اید. فراموش نكنید یكی از مواردی كه باعث می شود افراد خانواده از هم فاصله بگیرند و به اتاق های خودشان پناه برند، نبود فضای گرم و صمیمی برای گفت وگو است. البته این بدان معنی نیست كه تلویزیون را به طور كل از اتاق نشیمن حذف كنید. تلویزیون را به جای قرار دادن در كنج به مركز دیوار بیاورید به گونه ای كه در فاصله میانی دو كاناپه قرار گیرد.
حتی می توانید در انتهای اتاق دو طبقه چوبی نصب كنید و از آن به عنوان میز تلویزیون كتابخانه و حتی قراردادن اشیای زینتی استفاده كنید. قرار دادن گیاه در بین كاناپه و قفسه ها نیز كمك بزرگی به تغییر روحیه افراد می كند.تغییر دیگری كه برای رهایی از یكنواختی پیشنهاد می شود تغییر چیدمان آشپزخانه است. میز ناهارخوری را از آشپزخانه بیرون آورید و در فاصله بین اپن و محل قرارگیری مبلمان قرار دهید. با این كار محل اجتماع خانواده در زمان صرف شام را از فضای سرد و یكنواخت آشپزخانه دور می كنید. گذاشتن آباژور بلند در فاصله بین اپن و میز ناهارخوری در كنج دیوار نیز تاثیر بسزایی در دلپذیر كردن فضای خانه از لحاظ نورپردازی خواهد داشت.
عنصر رنگ را به هیچ وجه فراموش نكنید.
رنگ جادویی است كه می تواند اتاق را از محیطی سرد و كسل كننده به فضایی گرم و صمیمی متحول سازد. اولین عنصری كه در بدو ورود به خانه چشم را خیره می كند، رنگ است. استفاده از رنگ های روشن مثل سبز، آبی و صورتی برای پرده، رومبلی، كوسن و حتی دیوارها می تواند شادابی و سرزندگی مضاعف در انسان ایجاد كند.

جمعه 13/12/1389 - 22:14
موفقیت و مدیریت
اعجاز مدیریت فکر در موفقیت!

در این مطلب كوتاه سعی داریم در چهار عبارت ساده اما موثر، مدیریت فكر در فرآیند رسیدن به موفقیت را به شما نشان دهیم.

۱) من می‌توانم، پس انجام می‌دهم:
معمولاً تزریق عوامل محرك به فرد برای فرار از بحران و رسیدن به مرحله‌ای كه آن را موفقیت می‌نامیم، مهم‌ترین قسمت كار هر فرد است. بیان جملاتی همچون «می‌توانم، پس حتماً می‌توانم انجام دهم» دارای اعجاز نهفته‌ای هستند كه هر فرد را در هر مرحله از خود دگرگون كرده و بیش از پیش مصمم می‌سازد.

۲) هرگز رهایش نمی‌كنم:
بی‌شك هیچ فردی نمی‌تواند همواره در انجام امور مورد نظر موفقیت و كامیابی را در مرحله نخست و اولین آزمایش تجربه كند پس اعتقاد به جمله «هرگز رهایش نمی‌كنم» می‌تواند سرآغاز محكمی برای بازگشت به چرخه تلاش و آزمایش دوباره امور باشد.

۳) از دیگران یاد می‌گیرم:
این یادگیری می‌تواند شامل ۲ بخش عمده باشد؛ نخست یادگیری و به‌نوعی عبرت از خطاهای دیگران و دوم یادگیری و الگوبرداری از موفقیت‌های آنان. چه‌بسا در گوشه‌گوشه شكست آنها نكات راهنما‌گونه‌ای برای رهنمون ساختن شما به سوی موفقیت وجود داشته باشد. الگوبرداری از موفقیت آنها نیز می‌تواند سوق‌دهنده شما به سكوهای برتر زندگی تلقی شود.

۴) می‌پذیرم كه اشتباهاتی داشته‌ام:
خیلی جالب است وقتی قبول می‌كنید كه اشتباهاتی در زندگی داشته‌اید. بیشتر از هركسی به خود كمك كرده‌اید كه در كمترین مدت قدم در راه اصلاح اشتباهات و رسیدن به كامیابی بردارید. چه‌بسا مقاومت بتواند كامیابی شما را به تاخیر بیندازد.

جمعه 13/12/1389 - 22:13
ازدواج و همسرداری
امتحان کنید: به مردان قدرت دهید،
تا صمیمیت فوران کند!

مرد موجودی عاشق قدرت است. مرد از این که قدرتمند باشد حظ میکند. در آسمان اوج میگیرد و شما را نیز همراه خود بالا می برد.از اینکه توانا باشد یا احساس توانایی کند لذت میبرد. تا وقتی که مشغول کشتن این احساس در مردان هستید بدانید که تنها میتوانید خواب خوشبختی را ببینید.
اگر قدرت مرد را نادیده بگیرید یا از آن انتقاد کنید بدانید که دیگر پری رویاهایش نخواهید بود.او دنبال کسی است که به قدرتهایش ایمان داشته باشد. و حتی ضعفهایش را در جهت تقویت تواناییهایش مثبت جلوه دهد.پس بدانید که:

۱) اگر خودتان دارای درآمد هستید ،هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید.حتی اگر درامد بیشتری داریدهرگز به روی خودتان هم نیاورید.بگذارید همسرتان فکر کند که همه چیز در دست اوست.و اداره امور خانه به دست قدرتنمد او اداره میشود.

۲) مطلقا او را با کسی مقایسه نکنید.شوهر خواهرم دو تا خانه داردفلانی اینقدر درامد دارد و تو مثل گداها هستی.اگر واقعا به بهبود اوضاع مالی فکر میکنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید.انتقاد دشمن صمیمیت است.

۳) تو بی عرضه ای یعنی فرو ریختن مرد. یعنی به دست خود خانه را خراب کردن. هر مفهوم مشابه " تو بی عرضهای " فاتحه ای بر صمیمیت و عشق متقابل مرد است.

۴) شوهر خود را حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند.و تایید کنید که تنها او قادر به حل این مسئله است.

۵) به مردان اندرز ندهید.مردان دوست دارند که مشکلات را به تنهایی حل کنند.و اگر به شما چیزی نمیگویند یعنی به تنهایی قادر است موضوع را حل کند.و در صورت لزوم با شما در میان میگذارند.با نصیحت نکردن زندگی خود را عاشقانه کنید.

۶) سکوت مردان را نشکنید.این اشتباه خانمهاست که وقتی مرد ساکت است مدام به سمت آنها میروند و با آنها حرف میزنند.اگر او ساکت است به سکوت نیازمند است.و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر. سکوت طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد اما در مردها این طور نیست.

۷) به مردان فضا بدهید گاهی او را رها کنیدتا با خود خلوت کند. با دوستان به ورزش برود و به خانواده خود تنها سر بزند.مدام دنبال او نباشد. فضای رها شدن! این چیزی است که مردان گاهی به آن نیاز دارند. اگر به انها این فضا را هدیه بدهید. انها نیز به شما عشق میورزند

۸) مرد دوست دارد که از او قدر دانی شود. تشکر به مرد قدرت پرواز میدهد.از هر کار کوچکی که برای شما انجام میدهدتشکر و قدر دانی کنید.تا او نیز بی حساب به شما عشق بورزد.

۹) مرد باید تایید شود.تواناییهای مرد را تایید کنیدو تاکید کنید او صاحب بهترین تواناییها و شایسته ترین همسر( شوهر) است.

۱۰) باید مورد اطمینان باشد. به او اعتماد کنیدبا اطمینان خاط از اینکه او میتواند ، شما میتوانید به راحتی بسیاری از کارها را به بسپارید.

۱۱) مردها را تشویق کنید.مرد عاشق تشویق است.کف زدن ها را فراموش نمیکند.. مرد، آفرین شما را تا عمر دارد به خاطر میسپارد.
من نیز لبخند شما را بعد از اجرای این قوانین طلایی برای همیشه به خاطر دارم.

نکاتی که در بالا ذکر شد شاید در نگاه اول بسیار ساده و سطحی و بی اهمیت جلوه کند ولی باور کنید که با رعایت همین نکات ساده (و البته بی هزینه) بسیاری از مشکلات مربوط به نبود صمیمیت بین همسران حل می شود.
موارد بالا برای خانمها است . به همین صورت نکاتی هم وجود دارد که آقایان باید رعایت کنند که با رعایت آنها از سوی آقایان و رعایت نکات بالا از سوی خانمها قطعا" صمیمیت در زندگی پر رنگ تر خواهد شد .آری صمیمیتی که اگر در خانه حاکم باشد همه مشکلات کم رنگ میشوند و حاضر نخواهید بود که انرا با دنیا عوض کنید.
مگر ما از زندگی چیزی جز صمیمیت و یکدلی و فضایی با عشق و محبت میخواهیم؟ مگر نه اینست که حتی آن کسی که بدنبال کسب ثروت است هدفش رسیدن به آرامش است؟

جمعه 29/11/1389 - 19:42
ریزه کاری های خانه داری
در مورد بالش زیر سر شما


 

بالشی كه خریداری می كنید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند تعیین كننده میزان آرامش و راحتی خواب شما باشد. بنابراین هنگام خرید بالش یك سری نكات و مواردی را باید همواره مد نظر داشته باشید. در این مطلب قصد داریم در خصوص این ویژگی ها صحبت كنیم و نكاتی كه لازم است هنگام خرید بالش پر به آن ها توجه كنید را برایتان مطرح سازیم تا انتخابی مناسب و در نتیجه خوابی راحت و آرام داشته باشید.

تفاوت ها انواع پر
به طور كلی از سه نوع پر برای بالش ها استفاده می شود: پر قو، پر مرغابی و پر غاز. پر، نرم و لطیف است و گرما را در خود نگه می دارد و از این رو پرها مواد بسیار مناسبی برای پر كردن بالش ها محسوب می شوند. برخی از بالش ها بوسیله مخلوطی از پرهای طبیعی و مصنوعی (كه همان پر توپ بدمینتون است) پر می شوند تا كمی ارزان تر هستند. این تفاوت به این دلیل است كه برای پر كردن بالش با پر طبیعی به میزان پر بیشتری نسبت به پر مصنوعی نیاز است.
• پر مرغابی: پر مرغابی كمی ارزان تر از پر غاز است. پر مرغابی برای مدت زیادی بوی پر را در خود نگه می دارد و از این رو پس از خرید برای مدتی باید آن را در فضای باز پهن كرد و سپس آن ها را داخل بالش قرار داد.
• پر غاز: پر غاز بسیار راحت تر و مناسب تر از پر مرغابی است و به نوعی می توان گفت به صورت یك لایه عایق عمل كند. از این رو گران تر از پر مرغابی است.
• پر قو: نرم ترین و مرغوب ترین نوع پر است كه از تمام انواع پر گران تر است.

میزان پر مناسب:
میزان پری كه داخل بالش قرار می دهید میزان سفتی و نرمی بالش را تعیین می كند. هرچه این مقدار بیشتر باشد بالش سفت تر و بلندتر و هرچه كمتر باشد بالش نرم تر و پایین تر خواهد بود. سفتی و نرمی بیش از حد بالش به جز در موارد خاص شرایط مناسبی برای خواب نیستند و هر دو این موارد می توانند سبب پریشانی خواب و بروز دردهای شدید در ناحیه گردن و كمر شوند. بالشی مناسب است كه نرمی و سفتی آن به میزان لازم و نه زیاد پایین باشند و نه زیاد بلند باشد.

نظافت و شستشوی پر:
شستشوی پر یكی از مهم ترین و حساس ترین اقداماتی است كه لازم است قبل از قرار دادن آن در بالش حتما باید انجام شود. برای این كار می توانید از افراد مجربی كه كارشان این است كمك بگیرید و یا طبق دستورالعملی كه روی بسته بندی آن نوشته شده است عمل نمایید.

راحتی خواب:
چنانچه تا به حال از بالش پر استفاده نكرده اید، توصیه می كنیم به راهنمایی های زیر در خصوص میزان نرمی بالش ها پر و انواع آن توجه نمایید:
• نرم : بالش نرم انتخاب مناسبی برای کسی است كه عادت دارد روی شكم بخوابد.
• متوسط : بالش با نرمی متوسط گزینه مناسبی برای کسی است به پشت می خوابد و یا ریز اندام و دارای شانه ای كوچك است.
• سفت : بالش سفت بهترین انتخاب برای کسانی که بر پهلوها می خوابند.
• بالش با سایز استاندارد -- بهترین اندازه برای بالش است كه برای خوابی راحت بسیار مناسب است.
• بالش كینگ سایز – این سایز بالش می تواند كمر و پشت شما را تا زمانی که در بستر نشسته اید و مشغول مطالعه هستید محافظت كند و در آن راحت باشید. برای خواب نیز از انواع راحت و خوشایند بالش ها محسوب می شود.

با انتخابی صحیح و ایده آل در خصوص بالش می توانید خوابی راحت و سلامت جسمی و روحی خود را تضمین كنید و با خواب راحت روزی خوب و بانشاط را شروع نمایید.

جمعه 29/11/1389 - 19:41
تغذیه و تناسب اندام


۱۱ نکته برای چاق نشدن در آخر هفته!

تحقیقات نشان داده است که مردم در دوران تعطیلات بیشتر از زمان‌های عادی وزنشان بالا می‌رود و این وزن اضافه طی سال‌ها روی هم جمع می‌شود و به چاقی منجر می‌شود. اضافه کردن وزن خیلی راحت تر از کم کردن آن است. به همین خاطر وقتی حتی فقط نیم یا یک کیلو هم وزنتان طی تعطیلات بالا می‌رود، این احتمال وجود دارد که نتوانید آن را پایین بیاورید اما می‌توانید از همین حالا برنامه ریزی کنید که طوری تعطیلات را بگذرانید که دور کمرتان یک سانت هم بیشتر نشود. این ۱۰ نکته را دنبال کنید تا از اضافه وزن دوران تعطیلات در امان بمانید...

۱) طی روزها تعطیل به طور منظم از غذا و تنقلات استفاده کنید
ممکن است بخواهید یک روز از صبح تا شب چیزی نخورید تا بتوانید در مهمانی شب به اندازه کافی از غذاها و دسرهای خوش‌مزه استفاده کنید. با اینکه این فکر منطقی به نظر می‌رسد اما نخوردن غذا قبل و بعد از یک مهمانی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. فقط متابولیسم شما را کند می‌کند و اگر گرسنه به مهمانی برسید، مطمئناً انتخاب‌های ضعیف‌تری هم خواهید داشت و خیلی خیلی بیشتر خواهید خورد.

۲) از آشپزخانه بیرون بیایید
وقتی بشقاب غذایی که کشیده بودید را کامل خوردید، به اتاق دیگری بروید و خودتان را مشغول صحبت با کسی یا انجام فعالیتی کنید تا فکرتان از غذا بیرون بیاید. اگر مجبورید که برای تمیز کردن در آشپزخانه بمانید، یک تکه آدامس به دهانتان بیندازید تا دیگر به مانده‌های غذا ناخنک نزنید. با این کار از مصرف ۲۰۰ تا ۳۰۰ کالری اضافه که فقط با کمی ناخنک زدن به غذا ایجاد می‌شود، جلوگیری می‌کنید.

۳) از لیست غذا انتخاب‌های سالمی داشته باشید
غذاهای روز تعطیل لازم نیست حتماً انباشته از روغن و کره و پنیر و شکلات باشد تا خوش‌مزه به نظر برسد. خیلی از غذاها از سبزیجات تازه درست شده‌اند که می‌تواند انتخابی بسیار سالم باشد. تا آنجا که می‌توانید غذاهایی را انتخاب کنید که کالری، چربی و قند کمتری داشته باشند.

۴) برای سوزاندن کالری‌های اضافی ورزش کنید
درست است که همه برای روزهای تعطیل خود برنامه دارند اما اگر ۳۰ دقیقه در روزتان را برای فعالیت فیزیکی وقت بگذارید، مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی‌دهید. با سوزاندن حداقل ۳۰۰ کالری در روز علاوه بر آن چیزی که می‌سوزانید، از شر اضافه وزن نیز خلاص می‌شوید.

۵) به کیفیت غذاها توجه کنید نه کمیت آنها
لازم نیست حتماً یک تکه از هر غذایی که در مهمانی وجود دارد، بخورید. دو تا سه مدل غذایی که به نظرتان خوش‌مزه‌تر می‌آید، کافی است. دقت کنید که از هر غذا مقدار کمی برای خود بکشید چون این غذاها معمولاً پرکالری تر از غذاهایی هستند که به طور معمول استفاده می‌کنید.

۶) از کشیدن دوباره غذا خودداری کنید
وقتی غذاها به صورت سلف سرویس عرضه می‌شود، این احتمال که به سمت دوباره کشیدن غذا کشیده شوید، خیلی زیاد است اما اگر می‌خواهید دچار اضافه وزن نشوید، یک بار بشقابتان را پر کنید و دیگر سراغ میز غذاها نروید.

۷) آخر صف غذا کشیدن بایستید
اگر اول همه غذایتان را بکشید زودتر از همه هم غذایتان را تمام می‌کنید و چون می‌بینید همه هنوز مشغول خوردن هستند، ممکن است دوباره وسوسه شوید که غذا بکشید تا همرنگ جماعت شوید. اگر صبر کنید و اجازه بدهید تقریباً بقیه افراد غذایشان را بکشند و بعد شما سراغ غذا کشیدن بروید، جای شما با آنها عوض خواهد شد.

۸) هدیه‌‌هایی سالم و غیرغذایی برای دوستانتان ببرید
آیا واقعاً لازم است که خودتان شیرینی، شکلات یا کارامل درست کنید تا هدیه ببرید؟ با این کار فقط کاری‌های مصرفی خودتان را بیشتر می‌کنید چون حین درست کردن این دسرهای خوش‌مزه وسوسه می‌شوید، کمی از ته ظرف و سر طرف ناخنک بزنید یا حتی ممکن است کمی هم برای خودتان کنار بگذارید.
خیلی از افرادی که این هدایا را هم می‌گیرند ممکن است نگران اضافه وزن دوران تعطیلات خود باشند و اگر شما چنین هدایای چاق کننده‌ای برایشان نبرید مطمئناً از شما متشکر خواهند بود. به جای خوراکی و خوردنی، یک هدیه کوچک برایشان ببرید مثل، شمع، کتاب، یا از این قبیل.

۹) برای جلوگیری از وسوسه‌ها، از قبل برنامه بریزید
اگر در اداره‌ای کار می‌کنید، مراقب خوراکی‌های پرکالری که همکارانتان می‌آورند که با هم بخورید، باشید. شما هم تنقلات سالم خودتان را سر کار ببرید تا از فرط گرسنگی مجبور نشوید در تنقلات آنها شریک شوید.

۱۰) یادتان باشد نوشیدنی‌ها هم در شمارش کالری‌ها به حساب می‌آیند
مراقب باشید که چه میزان کالری هم از آب میوه ها، نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های حاوی قند وارد بدنتان می‌کنید.
این نوشیدنی‌ها هم کالری اضافه وارد بدنتان می‌کنند و هم جلوی اشتهایتان را برای غذا می‌گیرند. اگر می‌خواهید کمی بیشتر از خوردن غذاها لذت ببرید، با محدود کردن نوشیدنی‌های مصرفی خود، کالری‌ها را برای غذا ذخیره کنید.

۱۱) در تعطیلات از اضافه وزن هم جلوگیری کنید
یادتان باشد هر قدمی را که برمی‌دارید منطقی بردارید. فقط غذاهایی را انتخاب کنید که واقعاً دوست دارید و کالری‌های بیشتری را برای خوردن غذاهایی که به اندازه ظاهرشان جالب نیستند، هدر ندهید.
با رعایت کردن نکاتی که در بالا ذکر کردیم، مطمئن هستم که دچار اضافه وزن نمی‌شوید.
 

جمعه 29/11/1389 - 19:40
پوست و مو
اگر می‌خواهید پس ازسشوار کشیدن موهایتان برق بیفتد... بخوانید!

 

● چگونگی استفاده از سشوار
سشوار کشیدن علاوه بر اینکه از هنرهای آرایشی و آرایشگری است، برای سلامت مو هم ممکن است مضر یا مفید باشد، همه چیز به این بستگی دارد که چگونه از این وسیله استفاده کنیم.
قبل از اینکه دکمه سشوار خودتان را روشن کنید، باید موهایتان را با آب خیس کنید. برای این کار می‌توانید موهایتان را بشویید و یا با یک آب‌پاش مقداری آب روی موهایتان اسپری کنید. سپس موهایتان را به اندازه پنج دقیقه درون حوله بپیچید تا آب اضافی آن به طور کامل گرفته شود.

● موهایتان را خشک کنید
برای خشک کردن موهایتان با سشوار از یک برس کمک بگیرید. استفاده از برس برای خشک کردن و حالت دادن به موها وقت کمتری از شما خواهد گرفت و در نهایت موهایتان بهتر مرتب شده و فرم می‌گیرند.
اگر نخواستید از برس برای خشک کردن موهایتان استفاده کنید، انتخاب دیگر این است که فقط با استفاده از دست‌تان موهایتان را بالا و پایین ببرید و جلوی سشوار آنها را خشک کنید.

● کدام برس بهتر است؟
بهترین برس، برسی بزرگ و گرد است. این برس پس از سشوار کشیدن بهترین حجم و حالت را به موهایتان خواهد بخشید. برس‌های فلزی برای سشوار کشیدن مناسب‌ترین هستند و بهترین شکل را به موهایتان خواهند داد. شما می‌توانید از برس‌های کم قطرتر برای مرتب کردن و سشوار کشیدن موهای چتریتان استفاده کنید.
برس‌های پارویی برای پرداخت نهایی موهای بلند پس از سشوار کشیدن مناسب‌اند. برس‌های سشوار در ۳ اندازه بزرگ، متوسط و کوتاه در بازار وجود دارند. برس‌های چوبی موهایشان ترکیبی از موهای طبیعی و مصنوعی است بنابراین به گرفتن بهتر موها درون‌شان کمک می‌کنند.

● آداب سشوار کشیدن
حتما دیده‌اید سشوارهایی که در آرایشگاه‌ها استفاده می‌شوند، سشوارهایی قوی‌تر هستند ولی برای استفاده‌های خانگی می‌توان سشوارهای کم قدرت‌تری را نیز انتخاب کرد. دقت کنید سشواری که می‌خرید حتما دارای درجه‌های سرعت پایین و بالا باشد و شما بتوانید به آسانی آن را برای سرعت پایین و بالا تنظیم کنید. یک سشوار خوب باید بتواند باد سرد نیز تولید کند.
برای اینکه موهایتان را براق کنید، سشوار را برای باد داغ تنظیم کنید. اگر سشوار را طوری تنظیم کنید که باد سرد تولید کند، روغن‌ها و ژل و سایر فرآورده‌هایی که برای فرم دادن موهایتان استفاده کرده‌اید روی موهایتان ثابت خواهند شد و همچنین از ایجاد الکتریسیته ساکن موهایتان پیشگیری خواهد کرد. هنگام استفاده از سشوار آن را همیشه روی موهایتان حرکت دهید و متمرکز نگه ندارید.
حرارت متمرکز سشوار روی موهایتان به آن آسیب خواهد زد. تلاش کنید سرهای مخصوص پخش کننده حرارت و باد را بر سر دهانه سشوارتان وصل کنید تا حرارت بر سطح موهایتان پخش شود و به ویژه اگر موهایتان مجعد است، استفاده از این سرها سبب می‌شود موهایتان شکل و فرم دلخواه را به دست آورند. گرچه استفاده از سرهای ویژه زمان سشوار کشیدن را طولانی‌تر خواهد کرد.

● موهایی که برق می‌زنند
وقتی به سالن‌های آرایش می‌روید، پس از سشوار کشیدن موها برق خاصی پیدا می‌کنند. رمز آن استفاده مکرر از سشوار روی موها است.
اگر می‌خواهید پس از سشوار کشیدن موهایتان برق بیفتد، باید از باد گرم سشوار استفاده کنید. هر چه شما بیشتر از باد سشوار و برس روی یک بخش از موهایتان بیشتر استفاده کنید، موهایتان بیشتر برق می‌افتند ولی در این صورت امکان صدمه به موهایتان در اثر باد داغ سشوار نیز افزایش می‌یابد.
موهایتان را به دور برس سشوار بپچید و سپس در حالی که سشوار را روی آن گرفته‌اید، به آرامی موها را از برس باز کنید برای اینکه موهایتان کمتر آسیب ببینند، بهتر است سر مخصوص پخش حرارت و باد سشوار را بر سر لوله آن نصب کنید.
برای اینکه ساقه موهایتان در اثر باد سرد سشوار نسوزد، پس از سشوار کشیدن هر بخش از موهایتان چند ثانیه صبر کنید تا آن بخش از موهایتان خنک شود سپس دوباره کار خود را تکرار کنید.
اگر دوست دارید موهایتان حجم پیدا کنند، باید با سشوار کشیدن ریشه موهایتان را جا به جا کنید. برای این کار یک بخش کوچک از موهایتان را انتخاب کنید، آن بخش را دور برس سشوار بپیچید و برخلاف جهت ریشه موهایتان بکشید و هم‌زمان سشوار را هم روی آن بگیرید.

● هر روز سشوار نکشید
شاید عادت دارید هر روز موهایتان را سشوار بکشید ولی این کار حسابی برای سلامت موهایتان خطرناک است.
بنابراین تلاش کنید هر روز موهایتان را سشوار نکشید. وقتی موهایتان را از حرارت مستقیم برای چند روز دور نگه می‌دارید، احتمال سوختن و آسیب دیدن موهایتان را کاهش می‌دهید. خشک شدن بیش از حد موهایتان و شکستن ساقه موها نشانه آسیب دیدن موهای شماست.

جمعه 29/11/1389 - 19:36
ریزه کاری های خانه داری
با گوشت و مرغ ناپز چه کنیم ؟

برای سهولت در آشپزی توصیه‌هایی برای خانمهای کارمند که می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن غذایی خوشمزه درست کنند آورده ایم.
گوشت ناپز : یک قاشق شربت خوری سرکه به آب غذا اضافه کنید . گوشت سفت و چغر: مایه ای مرکب از بخش های مساوی سرکه و آب گوشت گرم شده تهیه کنید. مدت 2 ساعت گوشت ناپز را در آن بخوابانید.

استیک یا بیفتک: فقط کافی است مخلوط از سرکه و روغن روی آن بمالید و بگذارید دو ساعت بماند.

مرغ ناپز: اگر می خواهید یک مرغ پیر را بپزید, قبل از طبخ آن را چند ساعت در سرکه خیس کنید, علاوه بر آنکه گوشت آن نرم خواهد شد طعم و مزه یک جوجه تازه سال را خواهد گرفت!

برای آنکه گوشت های سفت یا برخی از مرغهای دیرپز, زودتر پخته شود قبلا گوشت را مدت دو ساعت در مخلوطی از سرکه و روغن سالاد که به میزان مساوی با هم مخلوط کرده اید قرار دهید. اگر هنگام پختن گوشت های سفت مقدار بسیار کمی جوش شیرین در آب بریزید زودتر خواهد پخت.

جمعه 29/11/1389 - 19:36
موفقیت و مدیریت
مطالعات دانشگاه Stanford
در مورد مدیریت زمان

در این مقاله ۱۰نکته عملی و کاربردی که توسط دانشگاه Stanford در مورد یکی از مهمترین نکته های مدیریت یعنی مدیریت زمان که یکی از زیر شاخه های اصلی که خود به عنوان سیستم اصلی می تواند عمل نماید را برایتان آورده ایم تا با پیروی از اینها بتوان بهتر و کاراتر زمان را که به عنوان مهمترین سرمایه می باشد مدیریت کرد .


● نتایج مطالعات دانشگاه Stanford :

۱) همه چیز را بنویسید .
از یک سری ماشینهای الکترونیکی که قابلیت برنامه ریزی شدن را دارند را تهیه کنید و برنامه ها و کارهایی که باید انجام دهید را در آنجا بنویسید سعی کنید چیزی از قلم نیفتد، برای همه چیز و هر کاری که قصد دارید آن را انجام دهید برنامه ریزی کنید ، و اصلا" بدون برنامه حرکت نکنید.
شما برای این مرحله می توانید خودتان یک جدولی را نیز تهیه کنید ودر آن جدول لیست کارهایتان را بنویسید و کارهایی که که آنها راانجام داداید جلوی آن ردیف با ذکر تاریخ و زمان اتمام ، آن سطر یا ستون را تکمیل کنید .
در این مرحله ویا اصلا" در هر مرحله ای از مراحل ذیل، سعی کنید از روشها وفنون خودتان استفاده کنید
الگو برداری کنید اما تقلید کورکورانه نکنید .
چون برنامه زمانی هر کس منحصرا" برای همان شخص است و برنامه هرشخص برای خودش کارا است نه برای دیگری .

۲) لیست ها را ادغام کنید .
به جای اینکه در برنامه ریزیهای زمانی خود از ۶ صفحه کاغذ استفاده کنید بیایید این صفحات را با هم ادغام کنید و یک صفحه کنید کنترل یک صفحه همواره از کنترل ۶ صفحه راحت تر و ساده تر است .
پس هرگز با صفحات زیاد وقت خود را هدر ندهید . چون ممکن است در بین و مرور این صفحات برنامه ای از قلم بیفتد و شما نتوانید آن را انجام دهید .

۳) زمان برنامه ریزی زمانی خود را کم کنید .
برای برنامه ریزی زمان و مدیریت زمان خود وقت زیادی اختصاص ندهید . نیم ساعت برای برنامه ریزی یک روز کافی است . هرگز وقت خود را با برنامه ریزی های بی مورد هدر ندهید همان طور که در کتاب قورباغه را قورت بده در کتاب نویسنده مشهور برایان تریسی نیز آمده است، می گوید صبح وقتی که از خواب بلند می شوید زود برنامه ریزی کنید و اولویت بندی کنید و زود شروع به انجام کار کنید و وقت خود را هدر ندهید برای تمام کارهای خود برنامه روزانه تان وقت اختصاص دهید این طور نباشید که بعد از اینکه شما کار اول را انجام دادید، بعدا" دوباره برای انجام کار دوم برنامه ریزی کنید و نیم ساعت دیگر وقت بگذارید پس در همان اول ، کار را در دست انجام دهید و درست شروع کنید .

۴) برای زمانی که وقت آزاد دارید نیز حتما" برنامه ریزی کنید .
در این قسمت منظور این است که وقتی شما ازاداره ، کارهایتان تمام شده دیگر فکر نکنید که نیاز به مدیریت زمان ندارید این را به خاطر داشته باشید که مدیریت زمان، بسته به تمام لحظات شما دارد و برای تمام اوقات خود مجبورید برنامه ریزی کنید .

۵) سعی کنید بین برنامه هایتان مدت زمان استراحت را اضافه نکنید .
وقتی که از یک برنامه ای تمام شدید و می خواهید برنامه بعدی را شروع کنید دقت کنید بیشترین زمان شما زمانی از دست می رود که می خواهید از یک برنامه به برنامه بعدی بروید . سعی کنید در این قسمت نیز اختیار زمان را در دست بگیرید .

۶) کارها و لیستها را شماره گذاری کنید .
اگر کارهایتان چند تا باشد . آنها را به ترتیب اولویت و لیست بندی کنید . این طور نباشد که کاری را از صفحه یک برنامه انتخاب کنید و کار دوم را از صفحه چهار.
همواره ترتیب را در اختیار بگیرید وعجله نکنید .

۷) برای برنامه ریزی کارهایتان شما باید ماهیت کار و برنامه را بدانید.
مثلا" بدانید که رفتن به خرید نان ، یک کاری کوتاه مدت است ، اما تحصیل یک فعالیت طولانی مدت است پس باید در برنامه ریزی خرید نان را کوتاه مدت فرض کنیم و تحصیل را بلند مدت .

۸) برای خودتان پاداش قرار دهید .
برای خودتان در برنامه ریزیتان پاداش نیزقرار دهید .مثلا" بگویید اگر من بتوانم امروز کارXرا تمام کنم به سونا خواهم رفت . یا اگر ۶۰% پروژه Yرا بتوانیم تمام کنم به رستوران برای خوردن غذای جدید خواهم رفت و امثال اینها.

۹) برای خودتان نیز وقت بگذارید .
این طور نباشد که فقط به کارها برسید، شما حتما" به استراحت نیاز دارید شما نمی توانید مانند ماشین کار کنید شما مجبورید با دیگران ارتباط داشته باشید وبه گردش بروید یا به سینما و پارک بروید .
هرگز خودرا اسیر کار نکنید زیرا در دراز مدت آثار مخرب خواهد داشت .

۱۰) به چیزهایی که شما را نگران می کنند بی توجه باشید .
اگر چیزی شما را در در حین انجام امور برنامه تان نگران و مضطرب می کند، سعی کنید به آن توجه نکنید و سکوت کنید.


● نتیجه گیری:
نکات زیر طبق تحقیقات پیمایشی و زمینه یابی ازسوی دانشگاه Stanford صورت گرفته که با تمرین و ممارست می توان دریچه هائی به سوی یکی ازمهمترین مباحث مدیریت که همان مدیریت زمان است برای مدیران گشود.

جمعه 29/11/1389 - 19:35
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته