• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 818
تعداد نظرات : 40
زمان آخرین مطلب : 3365روز قبل
کامپیوتر و اینترنت

2 – اضافه کردن یک برنامه به منوی Start

اگر بخواهید می توانید یک برنامه را در منوی Start قرار دهید تا راحتتر به آن دسترسی داشته باشید .
برای این کار روی منوی کلید Start کلیک راست کنید .اگر می خواهید این برنامه را برای همه کاربران قرار دهید بر روی Open All Users و اگر می خواهید این کار را فقط برای خودتان انجام دهید بر روی Open کلیک کنید .
حال یک کپی از Shortcut برنامه مورد نظر را در پنجره Start Menu قرار دهید . ( برای درست کردن Shortcut بر روی برنامه کلیک راست کرده و Create Shortcut را انتخاب کنید.)

دوشنبه 21/6/1390 - 21:20
کامپیوتر و اینترنت

۱ - Home Page

در Internet Expolrer برای تعیین Home Page خود از چه راهی استفاده می کنید ؟ واضح ترین روش انتخاب Internet Options از منوی Tools در Internet Explorer است . اما یک روش بسیار ساده تر نیز وجود دارد .
وقتی در Address Bar نام سایتی را تایپ می کنید در کنار آن (سمت چپ) یک لوگوی کوچک وجود دارد. موس را روی لوگو نگه داشته و آنرا روی علامت خانه (Home) برده و رها کنید .( Drag & Drop )
بدین ترتیب سایتی که در Address Bar قرار دارد به عنوان Home Page شما قرار خواهد گرفت .

دوشنبه 21/6/1390 - 21:20
کامپیوتر و اینترنت

3 - بازگرداندن Show Desktop

یکی از آیکون هایی که در منوی Quick Lunch وجود دارد آیکون Show Desktop است که با اجرای این برنامه تمام برنامه ها به حالت Minimize در می آیند و Desktop نمایان می شود . اگر اشتباها آن را پاک کنید برای بازگرداندن آن به Quick Luch باید دستور زیر را اجرا کنید .
Regsvr32 /n /i:U shell32

دوشنبه 21/6/1390 - 21:9
سخنان ماندگار
فتنه در قرآن مجید دارای دو معنی است؛ معنی اول آزمایش است و معنی دوم بلوا و آشوب.
يکشنبه 20/6/1390 - 21:55
سخنان ماندگار

فتنه در قرآن مجید دارای دو معنی است؛ معنی اول آزمایش است و معنی دوم بلوا و آشوب.

يکشنبه 20/6/1390 - 21:54
شخصیت ها و بزرگان

جدلى و نهضت كربلا

دوران زندگى جدلى كه از روزگار امامت على(ع) آغاز و گویا تاسال 67 هجرى ادامه یافت، دوران سراسر حماسه و شور و تلاش بود.چنانكه برخى ازروایات بیان مى‏كند، جدلى به دلایلى نتوانست درحماسه عاشورا شركت كند و فرزندان پیامبر خدا را مورد حمایت‏قرار دهد. جدلى مى‏گوید

يکشنبه 20/6/1390 - 21:43
سخنان ماندگار
او كه در آخر الزمان ظهور مى‏كند و حق‏را در زمین مى‏گستراند. پس از آنكه بر من نماز خواندى، قبرى‏برایم آماده ساز. وقتى لحد را شكافتى، تخته‏اى حكاكى‏شده، كه‏پدرم، «نوح) برایم بر جاى نهاده، خواهى یافت. بدنم را بر آن‏چوب بگذار، هفت‏خشت‏بزرگ بر آن قرار بده و اندكى درنگ كن، سپس‏نگاه كن، دیگر مرا در لحد نخواهى یافت.
يکشنبه 20/6/1390 - 21:43
سخنان ماندگار

حدیث وصیت

یكى دیگر از روایتهایى كه جدلى نقل كرده، حدیث وصیت على(ع) به‏امام حسن(ع) است. پس از آن كه سر مبارك على(ع) با شمشیر زهرآلوددشمنان دین شكافته شد، آن حضرت در بستر بیمارى به فرزندبرومندش امام حسن(ع) چنین وصیت كرد:«فرزندم، من در این شب از دنیا خواهم رفت. پس از مرگم،مرا غسل بده و كفن كن و با حنوط جدت رسول خدا(ص) خوشبوى ساز.وقتى مرا تشیع كردید، جلو بایست; بر من نماز بگزار و در نمازت‏هفت تكبیر بگو; زیرا تنها براى نماز بر من و فرزندم مهدى(ع)هفت تكبیر گفتن جایز است

يکشنبه 20/6/1390 - 21:42
شخصیت ها و بزرگان
آن را بر روى حصار آنها گذاشتم تا سپاهیان اسلام ازآن عبور كنند. پس، براى عبور مسلمانان، آن را بر روى خندقى كه‏كفار براى دفاع از خود كنده بودند، گذاردم. در این هنگام،مردى به حضرت گفت: درى چنین سنگنین را به تنهایى بلند كردید؟ فرمود: سنگینى در خیبر براى من مانند سنگینى سپرم بود كه درجنگ‏هاى دیگر همراه داشتم. در گزارشى آمده است كه، پس ازپیروزى مسلمانان در جنگ خیبر، هفتاد تن به یارى یكدیگر درخیبر را جا به جا كردند.
يکشنبه 20/6/1390 - 21:42
شخصیت ها و بزرگان

جدلى، پیام‏آور قدرت علوى

یكى دیگر از روایتهایى كه جدلى به نقل آن همت گمارده، حدیث‏خیبر است. او مى‏گوید: از امیر مؤمنان على(ع) شنیدم كه فرمود:هنگامى كه در خیبر را از جا كندم، از آن به عنوان سپر استفاده‏كردم و با كفار به نبرد پرداختم، زمانى كه خداوند سپاه كفر راشكست داد،

يکشنبه 20/6/1390 - 21:42
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته