• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1306روز قبل
ایرانگردی

 

 

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه15 از انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از آتش سوزی احتمالی در فضاهای سبز و بوستانهای منطقه همزمان با آغاز فصل گرما خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، نادر لطفی با اعلام مطلب فوق گفت: این معاونت همچون سالهای گذشته همزمان با شروع فصل تابستان، افزایش گرما و بروز حوادثی متعدد آتش سوزی در فضاهای سبز و بوستانها، اقدامات پیشگیرانه ای را به منظور جلوگیری از هر گونه حوادث در 132 بوستان این منطقه انجام داده است.

او در ادامه به رشد بی سابقه گیاهان خودرو به دلیل بارندگی های مطلوب امسال اشاره کرد و گفت:  ابتدا کارگروهی به منظور تعامل و همکاری ادارات در این معاونت تشکیل و تدابیر لازم پیشگیرانه آتش سوزی با توجه به ظرفیتهای انسانی و تجهیزاتی تدوین شد.

لطفی حذف علف های هرز و حاشیه زنی به صورت مکانیزه، جمع آوری فلس سوزنی برگ ها، حذف سرشاخه خشک، جمع آوری ضایعات فضای سبز و آموزش بیش از هزار و 45 نفر از پرسنل فضای سبز  برای حذف و جمع آوری هرچه سریع تر علف های خشك به خصوص در محدوده های بحرانی و مستعد را از جمله اقدامات صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون برشمرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به استقرار 38گشت موتوری به منظور نظارت مستمر از بوستان ها افزود: استقرار و باز بینی بیش از 13 مخزن ثابت و 17 مخزن سیار آب در کنار اقداماتی همچون نصب بنر های اطلاع رسانی در بوستان های منطقه از دیگر تدابیر پیشگیری اداره فضای سبز منطقه در پیشگیری از حوادث احتمالی است.

برپایه این گزارش؛ منطقه 15 با برخورداری از بوستان جنگلی توسکا با مساحتی در حدود 983 هزار و 530 متر مربع و سه عرصه جنگل کاری بی بی شهربانو ، غنی آباد و مسگر آباد به مجموع مساحت 581 هکتار، از مناطق مطلوب و سرآمد شهر تهران در بحث سرانه فضای سبز در بین سایر مناطق است.

چهارشنبه 21/3/1399 - 13:34
ایرانگردی

 

 

شهردار تهران و هیئت همراه با همراهی شهردار منطقه از بوستان بزرگ ولایت بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیروز حناچی شهردار تهران همراه با عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی توکلی شهردار منطقه و مدیران شهرداری با حضور در محوطه بوستان ولایت به محل آشیانه های تاریخی پرواز در این بوستان رفتند و از فضا و موقعیت این آشیانه ها که قرار است به باغ موزه پرواز تبدیل شود، بازدید کردند.

آشیانه های پرواز بوستان ولایت آثار ملی ثبت شده ای هستند که طبق طراحی صورت گرفته توسط مهندسین مشاور، موزه ای برای معرفی سیر تاریخی پرواز و هوانوردی در ایران خواهند شد. درهمین راستا نیز طراحی پروژه صورت گرفته و آماده سایر فرآیندها برای شروع عملیات است.

شهردار تهران بازدیدی نیز از رینگ بوستان ولایت، شهر ورزش و مجموعه شهربانوی بوستان انجام داد.

براساس این گزارش در این بازدید معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان ورزش، جمعی از معاونین شهردار منطقه و مدیر بوستان ولایت، شهردار تهران را همراهی کردند.
 
 
 

چهارشنبه 21/3/1399 - 13:33
اخبار

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شركت ارتباطات سیار ایران، روز سه‌شنبه 27 خردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش تبیان و به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام همراه اول(سهامی عام) از ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه 27 خردادماه، در ساختمان شماره یک شرکت ارتباطات سیار ایران به نشانی تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نرسیده به بزرگراه کردستان، برج همراه برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، استماع گزارش هیأت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1398، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به 29/12/1398، تصمیم‌ برای تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های مجامع شرکت و همچنین سایر مواردی كه در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه ذكر شده است.
همچنین در مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده همراه اول، تعیین اعضای حقوقی هیأت مدیره در دستور کار خواهد بود.
 بنا بر اعلام این شرکت، با توجه به ابلاغیه مورخ 26/12/1398 سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا که مقرر کرده تا اطلاع ثانوی برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداکثر 15 نفر شخص حقیقی یا حقوقی برگزار گردد، همراه اول به سهامداران توصیه کرده است به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور، از حضور در مجمع خودداری کرده و نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این اپراتور به نشانی www.live.mci.ir اقدام کنند.
لازم به ذکر است، جهت رعایت اصول بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، صورت‌های مالی چاپی، گزارش چاپی فعالیت هیأت مدیره، بسته‎های تبلیغاتی و پذیرایی در مجمع روز سه شنبه ارائه نخواهد شد.

چهارشنبه 21/3/1399 - 9:59
اخبار

معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین در بازدید از شرکت بادران گفت: در شرایط فعلی با توجه به نوسانات اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، تولید کنندگان با مشکلاتی مواجهند که بانک ها به عنوان یکی از اهرم های اصلی توسعه اقتصادی باید از آن ها حمایت کنند و بانک ایران زمین نیز در این خصوص اقدامات موثری داشته و توانسته با حمایت هایی که انجام داده به بخش های مختلف تولید همکاری خوبی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی این بانک و هیئت همراه در راستای سیاست های حمایتی بانک ایران زمین از بخش های تولیدی شرکت بادران بازدید کردند.
شرکت بادران، یک شرکت تولیدی ایرانی با کارخانجات متعدد است که کالاهای مختلف بسیاری از قبیل کالاهای سلولزی ، آرایشی بهداشتی ، غذایی و .. . را تولید می کند. فعالیت این شرکت بر پایه بازاریابی شبکه ای استوار بوده و کالاهای خود را از طریق اینترنت و با حذف هزینه هایی مانند پخش و انتقال کالاها در سراسر کشور بصورت مستقیم به دست مصرف کننده می رساند و از محل هزینه های صرفه جویی شده نیز به خود خریداران تخفیف و پاداش می دهد.

چهارشنبه 21/3/1399 - 9:42
اطلاعات دارویی و پزشکی

 

داروهایی که قطع ناگهانی آن‌ها توصیه نمیشود !💊

▫️داروهای فشار خون
▫️داروهای رقیق کننده خون
▫️داروهای ضد اضطراب
▫️داروهای افسردگی
▫️استروئیدها
▫️داروهای تیروئید

 

چهارشنبه 21/3/1399 - 6:35
سلامت و بهداشت جامعه

 

🚨هشدار، هندوانه به شرط چاقو نخرید !🍉

▫️روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به شهروندان هشدار داد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، هندوانه به شرط چاقو نخرند و هرگز از فروشنده درخواست نکنند که هندوانه را قاچ کند

▫️چرا که چاقوی آلوده ممکن است میوه هندوانه را آلوده کند و بعد از خرید هندوانه، حتماً پوست آن را با محلول ضد عفونی‌کننده میوه‌جات و سبزیجات یا چند قطره مایع ظرفشویی در منزل به خوبی شست‌وشو داده و سپس نسبت به قاچ کردن آن اقدام کنند.

 

چهارشنبه 21/3/1399 - 6:34
اخبار

 

 

"نرخ رشد جمعیت" کشور به زیر یک درصد رسید!اعلام "وضعیت قرمز" کاهش ۴۰ درصدی ازدواج !🚨

▫️بانکی پور، نماینده مجلس:
در ۶ سال گذشته آمار ازدواج کشور حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

▫️جمعیت آماده به ازدواج کشور طی 6 سال گذشته ثابت بوده و تغییری نکرده و تنها تعداد ازدواج‌ها کاهش پیدا کرده است

+ نرخ رشد جمعیت کشورمان به زیر یک درصد رسیده که بسیار خطرناک است؛ در حال حاضر بحران جمعیت کاملا ملموس است.

چهارشنبه 21/3/1399 - 6:30
اخبار

آخرین وضعیت ایران در مقابل کرونا,نزولی دیده نمیشه !🚨

▫️تمامی مناطق سبز روند صعودی دارند و مناطق زرد و قرمز هم صعودی تر از قبل عادی سازی و بازگشایی های غلط بماند,اما ماسک نزدن و پارک و مهمونی و سفر رفتن احمقانه ترین رفتار ممکن بود کاش کمی کادر درمان رو درک کنید

+ در خانه بمانیم

 

 

 

چهارشنبه 21/3/1399 - 6:28
سلامت و بهداشت جامعه

 

اعداد فشار خون به ما چه می‌گویند؟ 🤔

 

چهارشنبه 21/3/1399 - 6:24
سلامت و بهداشت جامعه

 

 

چند ترفند محبوب و تست شده برای کاهش وزن !(☝️🏻)

این ترفندهای علمی و تجربه شده در واقع با فریب مغــز به شما میکنند تا بدون دردسر به وزن ایده آل برسید

 

چهارشنبه 21/3/1399 - 6:23
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته