• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1356روز قبل
ایرانگردی

 

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از ورود روزانه 30 تن شاخه و تنه درختان به سایت چیپر این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر با اعلام این خبر گفت : با هدف کنترل و مدیریت سرشاخه و ضایعات چوب و تبدیل آن به چیپس چوب، روزانه پس از جمع آوری شاخه برگ های ناشی از هرس درختان به سایت چیپر انتقال می یابد.

معاون شهردار منطقه ضمن تاکید بر اهمیت مدیریت و بهره برداری بهینه از زمان و جلوگیری از هدر رفت هزینه حمل ونقل شهرداری تهران گفت: به منظور دسترسی آسان، حذف هزینه های مربوط به فعالیت ماشین آلات در زمینه انتقال سرشاخه از محل دپو به مجتمع پردازش آرادکوه، ضایعات چوب و سر شاخه را در محل مناسبی مجاور سایت چیپر دپو می شوند.

وی ادامه داد: از محصول چیپر دپو شده تخته های نئوپان،کودکمپوست برای رشد بهتر فضای سبز تهیه و با پاشیدن این تراشه ها در زیر درختان آبیاری شده در مصرف آب نیز صرفه جویی می شود.

زنگنه فردر ادامه با تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان و تامین بهداشت و ایمنی آنها ضمن کار اظهار داشت: نظافت روزانه محوطه، چیدمان چوب مصرفی و سرویس کاری منظم دستگاه در پایان هر شیفت کاری، در دستور کار قرار گرفته و کارکنان شاغل در سایت چیپر به واسطه ماهیت فعالیت و ریسک‌های احتمالی به ملزومات حفاظت فردی از قبیل دستکش، عینک محافظ چشم و گوشی مخصوص مجهز شده اند.

معاون شهردار منطقه یادآور شد: این سایت در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و محلی برای تخلیه شاخ و برگ های ناشی از هرس درختان از سطح نواحی پنجگانه قرار داردکه در مهرماه سال گذشته با استقرار یک دستگاه چیپر در بزرگراه آزادگان راست گرد بزرگراه شهید کاظمی جنب ایستگاه بازیافت ومرکز تخلیه جهاد راه اندازی شده است.

 

يکشنبه 9/10/1397 - 16:49
ایرانگردی

 

 

هوآوی اعلام کرده که در پنج سال آینده 2 میلیارد دلار روی تقویت امنیت شبکه سرمایه‌گذاری خواهد کرد، کارکنان بیشتری را استخدام خواهد کرد و تجهیزات آزمایشگاهی را ارتقا خواهد داد؛ زیرا می‌خواهد با نگرانی‌های جهانی در مورد خطرات مربوط به تجهیزات شبکه مبارزه کند. این خبر در کنفرانس مفصلی که در دفتر هوآوی واقع در شهر «دونگوان» چین برگزار شد، اعلام شد و مورد استقبال روزنامه‌نگاران بین‌المللی قرار گرفت.

«کن هو» (Ken Hu)، رئیس دوره‌ای هوآوی، گفت: «اینکه به رقبا اجازه ورود به زمین بازی را ندهید، باعث بهتر شدن شما نمی‌شود. ما فکر می‌کنیم هر گونه نگرانی یا اتهام امنیتی به هوآوی باید براساس شواهد واقعی باشد. بدون شواهد واقعی، ما این اتهامات را قبول نمی‌کنیم و با آن‌ها مخالفت می‌کنیم.»

او همچنین افزود که این غول تکنولوژی در مورد استقلال کسب‌و‌کار خود با دولت‌های سراسر جهان در حال مکاتبه کردن است. ژاپن و فرانسه به طور رسمی تجهیزات مخابراتی هوآوی را ممنوع نکرده‌اند. اخیرا برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این دولت‌ها با جمع‌آوری این تجهیزات می‌خواهند هوآوی را ناتوان کنند. همچنین پیش از این، گزارش شده بود که سه حامل بزرگ فرانسه برنامه‌ای برای استفاده از تجهیزات فعلی و 5G هوآوی که در آینده خواهد آمد را ندارند. علاوه‌براین، فرض شده است که این کشور در نظر دارد با اضافه کردن مواردی به فهرست «هشدار» خود، به طور ضمنی هوآوی را مورد هدف قرار بدهد.

به گفته کن هو، هوآوی بیش از 25 قرارداد تجاری 5G را به دست آورده‌ که باعث می‌شود آن‌ها در این زمینه رتبه اول را در جهان به خود اختصاص دهند. همچنین آن‌ها بیش از 10،000 ایستگاه پایه 5G را به سراسر جهان ارسال خواهند کرد و تست تجاری 5G را با بیش از 50 اپراتور در سراسر جهان انجام خواهند داد. هوآوی انتظار دارد که درآمد این شرکت در سال جاری بیش از 100 میلیارد دلار باشد که این رقم در مقایسه با سال گذشته 8.7 درصد افزایش خواهد داشت.

يکشنبه 9/10/1397 - 16:47
ایرانگردی

 

 

مسلما عمر باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید گوشی‌های هوشمند است چرا که یک گوشی خاموش حتی اگر بهترین امکانات را داشته باشد به درد هیچ کاربری نمی‌خورد! شاید بخواهید بدانید در بین جدید‌‌ترین گوشی‌های ارائه شده توسط برند هوآوی و آیفون، باتری کدام گوشی هوشمند عمر بیشتری دارد و کدامیک سریع تر شارژ می‌شود؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم با انجام آزمایشاتی روی این دو گوشی، باتری آنها را مورد بررسی قرار داده و نتایج را در ادامه با شما به اشتراک بگذاریم.

قبل از شروع آزمایشات، بیایید به مشخصات فنی این دو گوشی نگاهی بیاندازیم . Huawei Mate 20 Xبا صفحه نمایش 7.2 اینچی خود به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و این در حالیست که آیفون  XS MAXبا باتری 3174 میلی آمپر بر ساعت، ضعیف تر از گوشی Huawei Mate 20 X ظاهر شده است.

به عنوان اولین آزمایش، بازی‌های ویدیویی پر حجم را انتخاب کرده‌ایم که شاید یکی از بهترین راه‌های آزمایش باتری گوشی‌های هوشمند باشد. برای شروع، بازی معروف Thrilling Battlefield را در با کیفیت‌ترین حالت تصویر و روشنایی صفحه 50% و حالت بی‌صدا برای هر دو گوشی قرار می‌دهیم. پس از گذشت 5 ساعت بازی، تنها 16% از باتری آیفون باقی مانده بود و با 6 ساعت ادامه این روال گوشی آیفون خاموش شد در حالیکه Huawei Mate 20 X در شرایط یکسان با رقیب آمریکایی خود، همچنان 31% شارژ داشت. علاوه بر ظرفیت باتری، شاید بتوان تکنولوژی خنک کننده گرافن را که برای اولین بار در جهان در این گوشی هوآوی به کار گرفته شده است علت اصلی دوام این باتری نسبت به آیفون دانست چرا که تکنیک‌های گرمازدایی به کار گرفته شده در این تکنولوژی می‌تواند تاثیر بسزایی در دوام باتری داشته باشد.

در مرحله دوم آزمایشات انجام شده روی باتری دو گوشی مذکور، 5 اپلیکیشن پرکاربرد را به طور همزمان باز کرده و یک ویدیو آنلاین را برای تماشا انتخاب کردیم. در این حالت پس از گذشت زمان 2 ساعت، آیفون خاموش شد و گوشی هوآوی همچنان با 45% شارژ به نمایش ویدیو و ارائه خدمات خود ادامه داد.

یکی دیگر از جنبه های مهم در تست باتری، زمان لازم برای شارژ شدن باتری تلفن همراه است. Huawei Mate 20 X با شارژر فوق سریع 22.5 واتی خود تنها در زمان 10 دقیقه، 17 درصد شارژ می‌شود. این شارژر فوق سریع همچنین قادر است شارژ باتری را درزمان نیم ساعت به 49% برساند!

نباید این نکته را از قلم انداخت که این شارژرها علاوه بر سرعت بالا در شارژ تلفن همراه، از فاکتور امنیت نیز برخوردار هستند. هوآوی اولین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در جهان است که گواهینامه امنیت شارژ را از شرکت معتبر آلمانی به نام  TÜV Rheinland دریافت کرده است.

آیفون XS MAX در زمان 30 دقیقه تنها 18 درصد شارژ می‌شود که نشان دهنده آن است که Huawei Mate 20 X نه تنها از حیث باتری بلکه از حیث شارژر نیز قوی از تر بهترین گوشی آیفون ظاهر شده است.

از دیگر ویژگی‌های X Huawei Mate 20 می‌توان به پردازنده هوشمند کایرین 980 و واحد پردازش عصبی دوگانه (dual-NPU) اشاره کرد که ترکیب دو ویژگی مذکور در کنار هوش مصنوعی این گوشی را به محبوب کاربران تبدیل کرده است. این گوشی همچنین قادر است با استفاده از هوش مصنوعی خدمات کاربردی بسیاری را در اختیار کاربران بگذارد که از این بین می‌توان به قابلیت اندازه‌گیری میزان کالری مصرفی و قابلیت تشخیص سناریو‌های مختلف برای عکاسی با کیفیت بهتر اشاره کرد که این گوشی را به رقیبی قدرتمند برای پرچم داران فعلی بازار از جمله آیفون بدل کرده است.

 

يکشنبه 9/10/1397 - 16:38
ایرانگردی

 

محمدی شهردار منطقه 15 در آستانه سال نو میلادی با حضور در آرامستان ارامنه خاوران به شهدای مسیحی ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این بازدید که با حضور نائب رئیس و مسئول روابط عمومی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و جمعی از مدیران منطقه انجام شد، مزار شهدای ارامنه گلبارن شد.

بنابراین گزارش، محمدی شهردار منطقه در ادامه بازدید ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی به اعضای شورای خلیفه گری، به بررسی اقدامات اجرایی  در محوطه این گورستان پرداخت.

وی در این نشست به عملیات اجرایی شهرداری منطقه با هدف تامین رفاه شهروندان ارامنه اشاره کرد و گفت: عملیات لکه گیری آسفالت، بهسازی و هرس درختان انجام شده و نیمکت و سطل زباله جدید نیز برای سال جدید نصب شده است.

شایان ذکر است، هیات امنای آرامستان نیز از توجه شهردار منطقه به این آرامستان قدردانی کردند.

يکشنبه 9/10/1397 - 16:35
ایرانگردی

 

طرح حمایت از پرندگان در فصل سرما در راستای تاکیدات شهردار تهران مبنی بر تبدیل تهران به شهری برای همه،با مشارکت مراکز دامپزشکی در محدوده ناحیه یک شهرداری منطقه یک اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یك، علیرضا فدوی اردكانی، شهردار ناحیه یک با بیان مطلب فوق اظهار داشت : با توجه به بلند مرتبه سازی ها و مشكلات زیست محیطی موجود در شهر تهران و به ویژه شمیران متاسفانه شاهد آن هستیم كه پرندگانی به دلیل برخورد با ساختمان های بلند مرتبه و یا سرما و ... بر روی زمین افتاده و به دلیل بی توجهی به حال خود رها شده و در نهایت تاسف جان خود را از دست میدهند، بر همین اساس طرح حمایت از پرندگان در فصل سرما در محدوده این ناحیه با توجه به وجود كاخ موزه ها، بوستان ها، فرهنگسرای نیاوران، باغ های سفارت ایتالیا و سفارت هلند که بعنوان مهم ترین زیستگاه های طوطی سانان شهر تهران شناخته شده است اجرایی شد
وی گفت: این طرح تحت عنوان "تهران هنوز پرنده دارد ..."با كمك 12 مركز دامپزشكی موجود در سطح محدوده برنامه ریزی شد كه طی آن اقدام به ایجاد محدوده ای با عنوان تیمارگاه جهت نگهداری از پرندگان آسیب دیده از بلند مرتبه سازی ها و یا آلودگی های زیست محیطی نموده است.
شهردار ناحیه یک این منطقه افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده پرندگان آسیب دیده با شماره ٠٢١٩٦٠٢٧٩٥٦ تماس حاصل فرمایند تا اقدامات لازم جهت حفظ آنها انجام شود.

يکشنبه 9/10/1397 - 16:26
ایرانگردی

 

سی امین جلسه کمیته نما با حضور اعضا کمیته نما، اساتید هیئت علمی، نمایندگان حاضر در کمیته، طراحان و مالکان در دی ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، اعلاء مرتاضی معاون شهرسازی و معماری منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در این جلسه در راستای افزایش تعامل میان اعضا کمیته نما و طراحان و لزوم آگاه سازی شهروندان طرح های نمای ارائه شده مورد بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: توضیحات تکمیلی برای ارتقا کیفی طرح ها در حضور مالکان به طراحان ارائه شد و همچنین ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون درخواست ها، اقدامات قانونی در راستای رفع مشکلات و خدمات رسانی بهینه به شهروندان در سطح منطقه صورت گرفت.

 لازم به ذکر است در این جلسه تعداد 37 پرونده مورد بررسی قرار گرفت و تعداد 23 طرح نما به تصویب رسید.

يکشنبه 9/10/1397 - 16:24
ایرانگردی

 

 

 

 

 

 

ناظر عالی سامانه137 منطقه21 از آغاز به کار "جشنواره دانش آموزی با موضوع سامانه137" در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس ورودی غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه21، روح ا... عسگری ناظر عالی این سامانه با بیان خبر فوق گفت: در راستای فعالیت­ های آموزشی و با عنایت به اهمیت موضوع فرهنگ سازی و نشاط بخشی در حوزه آموزش شهروندی و تقویت انگیزه مشاركت جویی در میان دانش آموزان در حوزه فعالیت­ های سامانه مدیریت شهری 137، کارشناس واحد آموزش این سامانه با حضور در مدارس محدوده ناحیه سه رسما این جشنواره دانش آموزی را آغاز کرد.

عسگری در ادامه افزود: "جشنواره دانش آموزی با موضوع سامانه137" با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان با سامانه مدیریت شهری و مشارکت هرچه بیشتر آنان در خصوص فعالیت­ها و ماموریت­های مرتبط با سامانه 137 برگزار شد.

لازم به ذکر است؛ در این جشنواره دانش­آموزی، نسبت به ارائه آموزش های لازم در خصوص نحوه فعالیت های سامانه137 اقدام و به پرسش­ دانش آموزان در این زمینه پاسخ داده شد.

 

 

 

 

يکشنبه 9/10/1397 - 16:22
ایرانگردی

 

رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 از تجهیز خودروهای جدید سامانه 137 به ردیاب ماهواره ای با هدف بررسی لحظه ای این خودروهای خدمت رسان به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 جعفر ایمانی بخشایش با بیان این مطلب گفت: ناوگان خودروهای فوریتی 137 نواحی هفتگانه منطقه نوسازی و تمامی خودروها به سیستم ردیاب ماهواره ای مجهز شده اند.

بخشایش بررسی وضعیت خودروها به صورت لحظه ای را از مهمترین اهداف این اقدام برشمرد و افزود: این سیستم با نصب و راه اندازی اپلیکیشن protrack، بر روی خودروهای فوریتی نواحی 137 راه اندازی شده است و در تسریع خدمت رسانی بهینه به شهروندان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پیش از این اطلاعات دقیقی از وضعیت تردد و مسیرهای طی شده خودروهای فوریتی 137 نداشتیم، گفت: بررسی میزان مسافت و سرعت طی شده، ذخیره نقشه راه و محل های توقف، دسترسی به آرشیو زمانی ومکانی هر یک از خودروها، وضعیت روشن و خاموش خودروها، هشدار خروج از محدوده تعریف شده، گزارش گیری متنوع از عملکرد دستگاه از قابلیت های این نرم افزار است.

رئیس بازرسی شهرداری منطقه 20 ارتقاء رضایت مندی شهروندان از خدمات مدیریت شهری و به تبع آن نگرش مثبت شهروندان به عملکرد شهرداری را از مهمترین پیامد این اقدام برشمرد و یادآور شد: ایجاد پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان، هماهنگی و هدایت توان اجرایی برای رفع سریع مشکلات ملموس در شهر با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات شهری، بازرسی هوشمندانه جهت پاسخ گویی صحیح و موثر به پیام های شهروندان، زمینه سازی برای جلب مشارکت عمومی شهروندان، دریافت درخواست های شهروندان و ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و بدون وقفه، بهره گیری از درخواست های ثبت شده مردمی در سامانه 137 و تحلیل داده های آماری به منظور برنامه ریزی دقیق درجهت رفع معضلات شهری و بهبود روشهای موجود از جمله ماموریت های مهم سامانه 137 است.

يکشنبه 9/10/1397 - 16:20
اخبار

نشست خبری جشنواره شعر و داستان انقلابدر نشست خبری جشنواره شعر و داستان انقلاب مطرح شد:
اهدای ۳۰۰ میلیون جایزه به برگزیدگان/ شعر تاریخ مصرف‌دار نمی‌خواهیم
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با بیان اینکه به دنبال شاعرگرایی و شعر تاریخ مصرف‌دار نیستیم، گفت: شعری می‌خواهیم که فراگیر باشد. 
به گزارش تبیان، نشست خبری یازدهمین جشنواره بین‌المللی شعر و داستان انقلاب پیش از ظهر امروز یکشنبه ۹ دی با حضور، عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، محمدمهدی سیار، دبیر علمی بخش شعر انقلاب و ساسان ناطق دبیر علمی بخش داستان انقلاب در سالن امیر حسین فردی حوزه هنری برگزار شد.
محمدرضا زنگنه مجری این نشست در ابتدا گفت: جشنواره شعر انقلاب در سال ۸۸ شکل گرفت و چند سال پیش از آن نیز جشنواره داستان انقلاب به واسطه مرحوم امیرحسین فردی شکل گرفته بود و در سال‌های اخیر این دو جشنواره با هم تلفیق شدند.
عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در این نشست گفت: امسال جشن انقلاب با جشنواره شعر و داستان انقلاب، گره خورده و امروز فراخوان یازدهمین دوره این جشنواره را منتشر می‌کنیم. در سال‌های اخیر بخش بین ‌الملل نیز به این جشنواره اضافه شده و این جشنواره علاوه بر بعد داخلی، جنبه بین‌المللی نیز به خود گرفته است و هر ساله آثاری از کشورهای کویت، سوریه، عراق، ترکیه، لبنان و ... دریافت می‌کنیم.
وی در ادامه با تأکید بر تقویت بحث جریان‌شناسی انقلاب افزود: از نظر جریان‌شناسی انقلاب در حوزه شعر، وضعیت خوبی را شاهد هستیم که این موضوع در حوزه داستان نیز باید تحقق یابد.
محمدی ادامه داد: در این جشنواره ۳۰ برگزیده معرفی می‌شود که در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی به آنها اهدا خواهد شد. در واقع این موضوع، از ویژگی‌های این جشنواره است. از سوی دیگر داوران این جشنواره، از افراد شاخص و برجسته هستند. 
وی تصریح کرد: در بخش ویژه امسال که همان بخش بین الملل است با موضوع عدالت و آزادی در دو محور جنبش ضد سرمایه‌داری و مقاومت مردم یمن برگزار می‌شود. 
محمدی در ادامه بیان کرد: ما به دنبال شاعرگرایی نیستیم و قرار است آثاری تولید شود و از میان آثار ارسال شده، اثری انتخاب شود که تاریخ مصرف نداشته و فراگیر باشد.
ساسان ناطق، دبیر بخش داستان جشنواره شعر انقلاب در ادامه این نشست گفت: نگهداری دستاورد‌های بزرگ اجتماعی با توجه به فراموشی‌های بشری و منفعت‌طلبی احزاب، کاری سخت است. هر چند به جای افسوس خوردن، بهترین کار، دوراندیشی است که می‌تواند مانع آن شود و این امر از سوی مرحوم امیرحسین فردی انجام شد.
وی با بیان اینکه جشنواره شعر و داستان انقلاب شاید تنها جشنواره تخصصی در حوزه انقلاب باشد که امسال یازدهمین دوره آن برگزار می‌شود، افزود: انقلاب کمک بزرگی به ارزش‌های انسانی کرده است؛ از این رو شخصیت‌های داستانی این ادبیان نمی‌توانند منفعل باشند؛ از این رو همه نویسندگان باید صاحب موضع باشند و این در جشنواره و داوری آثار اهمیت بسیاری دارد.
ناطق ادامه داد: با وجود ناگفته‌های بسیار در حوزه ادبیات انقلاب، می‌توانند دست‌مایه سوژه‌ها قرار گیرند؛ چرا که نویسندگان باید از موضوعات و مباحث سطحی گذر کرده و به موضوعات عمیق‌تر ورود کنند.
وی با بیان اینکه عمر و ماندگاری تاریخ به اندازه عمر آدمی است و با پوشاندن لباس ادبیات بر آن تا ابد خواهد ماند، تصریح کرد: موضوعات بخش داستان در این جشنواره به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که می‌توانند ابعاد مختلف، پیچیده و پیدا و پنهان انقلاب را نشان دهند. دفاع مقدس ادامه انقلاب و انقلاب هم خود ادامه واقعه عاشورا است. نویسندگان می‌توانند از کودتای نوژه تا کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، تبعید امام و ... را دست‌مایه داستان خود قرار دهند و یا دستاورد‌های بزرگ انقلاب می‌تواند در داستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: بخش داستان جشنواره در دو حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال خلاصه می‌شود که هر کدام در دو چارچوب داستان کوتاه و رمان هستند و هر سال حجم بیشتری از آثاری که ارسال می‌شود، برای نویسندگان جوان است.

شعر زمانی رسانه اول ایرانی‌ها بود

محمدمهدی سیار، دبیر علمی بخش شعر جشنواره نیز گفت: شعر زمانی رسانه اول ایرانی‌ها بود. بعد از ورود رسانه‌های مدرن، رقابت بین شعر و این رسانه‌ها شکل گرفت و پس از آن ژانر‌هایی از شعر در اثر تعامل این دو به وجود آمد که شعر رسانه‌ای نام گرفت. این تعامل همچنان ادامه داد و شعر نیازمند رسانه است و رسانه خالی از ادبیات و شعر سطحی خواهد بود.
وی افزود: اگر شعر را گذر کردن از ظاهر حوادث عالم و رسیدن به باطن آن بدانیم، می‌توان گفت انقلاب ما هم شاعرانه بود که در پی عبور دادن جامعه بشری از ظاهر به باطن بود و هیچ زبانی نمی‌تواند این انقلاب را توصیف کند و به همین دلیل شاعرانی که پس از انقلاب مطرح شدند، حرف دل مردم و جامعه را بیان کردند. ظاهر انقلاب ما روحی شاعرانه داشت و شعر هم ذاتاً اینگونه است. یعنی ذاتش انقلابی است.
سیار بیان کرد: شعر انقلاب هرگز تافته جدابافته‌ای از حرکت تاریخی مردم نبوده است. همانطور که انقلاب، ادامه حرکت تاریخی مردم ایران است؛ شعر انقلاب هم ادامه حقیقی تاریخ ادبیات ایران بوده و صدای مجزایی نیست. بلکه ما صدای فردوسی، نظامی، حافظ، بیدل، صائب، نیما، فروغ و اخوان را به گونه‌ای در ترکیب تازه می‌شنویم. البته پژوهشگران باید نسبت شعر انقلاب با شعر پیشین را بیان کنند.
این شاعر تصریح کرد: شعر انقلاب هرگز محدود به موضوع خاصی نبوده و انقلاب و انقلابی‌گری یک نگاه است که ممکن است برای هر یک از چالش‌های زندگی بشر پیشنهاداتی داشته باشد. از این رو شعر انقلاب همواره در حال نوشدن است و این نشان‌دهنده زنده بودن شعر انقلاب است.
دبیر علمی بخش شعر جشنواره بیان کرد: در این جشنواره بیش از آنکه به موضوع و حوادث و داوری‌ها توجه کنیم، به موضع و جان و روح شعر توجه می‌کنیم که بیان کننده حضور و حرمت مردم در این عصر هست یا خیر. این جشنواره از نظر جوایز نیز در سطح خوبی قرار دارد، اما اینکه ما به نفر اول شعر انقلاب ۱۰ میلیون تومان جایزه بدهیم، در مقایسه با جوایزی که برای پیش‌بینی نتایج بازی‌های فوتبال داده می‌شود، چندان زیاد نیست.
یادآور می‌شود، فراخوان یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب امروز منتشر می‌شود و مراسم اختتامیه نیز همزمان با نخستین روز از هفته هنر انقلاب در ایام فروردین خواهد بود.

يکشنبه 9/10/1397 - 13:40
اخبار

عبدالمجید پورسعیدمدیر عامل بانک ایران زمین:
در عصر دیجیتال آگاهی ملاک اصلی تصمیم گیری است
 
مدیرعامل بانک ایران با اشاره به ارائه خدمات 24 ساعته مرکز تماس این بانک گفت: یکی از اقداماتی که لازم است در راستای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان ارائه شود، پاسخگویی 24 ساعته به نیازهای مشتریان است. که این مهم با حضور همکارانم در مرکز تماس به صورت 24 ساعته امکان پذیر است.
 

به گزارش صدای بانک، مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است. 

 عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این بانک با اشاره به اینکه بانکداری وارد مرحله‌ی جدیدی از سیر تکامل خود در تعامل با مشتریان شده است، گفت: تمامی کسب و کارها امروز بدون در نظر گرفتن نقش خدمات بانکی امکان تکمیل چرخه‌ی ارائه و فروش محصول به مشتریان خود را ندارند. 
 
 پورسعید افزود: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده است، نقش شعب متفاوت شده‌ است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند. 
 
 مدیرعامل بانک ایران زمین تحولات دیجیتال و به کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه عطفی مهم دانست و اظهار داشت: در گذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانکها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت می‌کردند. در عصر دیجیتال آگاهی آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیم گیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث می‌شود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد. 
 
 پورسعید با اشاره به ارائه خدمات 24 ساعته مرکز تماس این بانک گفت: یکی از اقداماتی که لازم است در راستای ارائه خدمات دیجیتال به مشتریان ارائه شود، پاسخگویی 24 ساعته به نیازهای مشتریان است. که این مهم با حضور همکارانم در مرکز تماس به صورت 24 ساعته امکان پذیر است. 
 
وی افزود: البته فضای دیجیتال امکانات دیگری را در اختیار ما قرار داده که به زودی از بخشی از آنها در تعامل با مشتریان در همراه بانک رونمایی خواهیم کرد. 
 
 مدیرعامل بانک ایران زمین در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بهبود ارائه خدمات تنها از طریق تعامل با مشتری امکان پذیر است، گفت: در حال حاضر از راه‌های مختلف مانند نظر سنجی ما بصورت دائمی در حال دریافت نظرات مخاطبین و به کارگیری آنها در ارائه خدمات هستیم. مشتریان هم با انتقال نظرات خود می‌توانند ما در این مسیر کمک کنند. 

يکشنبه 9/10/1397 - 9:52
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته