• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1309روز قبل
ایرانگردی

 

حسین بحیرائی به منظور بازدید از پروژه های در حال احداث از ساختمان ستادی تا بوستان های شهید عرب، رضوان و باغ حکیم و درمانگاه منطقه را رکاب زد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، حسین بحیرائی شهردار منطقه 10 در یک اقدام نمادین به منظور کاهش حجم ترافیک، کاهش آلایندگی هوا و حفظ محیط زیست با دوچرخه از پروژه های عمرانی این منطقه بازدید کرد.

شهردار منطقه اظهار داشت: یکی از دغدغه ی مهم شهرهای بزرگ حجم بالای ترافیک است، به علاوه شهر تهران از نظر آلودگی هوا در وضع مطلوبی نیست و چنانچه آلودگی وسائل نقلیه هر روز به این وضعیت اضافه شود، مخاطراتی برای مردم و محیط زیست همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه محیط زیست برای همه ی جامعه است و نسل های آینده هم از آن استفاده می کنند وظیفه ی ما حفظ و نگهداری آن است افزود: نهادینه شدن فرهنگ استفاده از دوچرخه در سطح شهر می تواند علاوه بر ایجاد نشاط و حفظ سلامت به كاهش آلودگی و حفظ محیط زیست كمك شایان توجهی كند. 

بحیرائی تأکید کرد: از این به پس تا حد امكان برای بازدید و حضور در محل اجرای پروژه های عمران شهری از دوچرخه استفاده خواهم کرد. به شهروندان نیز توصیه می کنیم که مسیرهای کوتاه خود را با دوچرخه طی کنند و یا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند تا علاوه بر کمک به سلامتی خودشان، به بهبود وضع ترافیک و آلودگی هوا یاری رسانند.

این گزارش حاکی از آن است که شهردار منطقه به منظور بازدید از بوستان های در حال احداث شهید عرب، رضوان و باغ حکیم مسیر ساختمان ستادی تا پروژه های مذکور را رکاب زد. همچنین به منظور افتتاح افتتاح درمانگاه منطقه با حضور در آن در جریان روند اقدامات تجهیز وسائل و امکانات قرار گرفت. 

يکشنبه 6/5/1398 - 15:40
ایرانگردی



حرکات ورزشی صبحگاهی و عصرگاهی در 68 ایستگاه تندرستی در بخش بانوان و آقایان در سطح بوستان ها و اماکن ورزشی شمال تهران با حضور مربیان مجرب به صورت رایگان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی توسلی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: شرکت در فعالیت های ورزشی به منظورتامین سلامت و افزایش مشارکت اجتماعی برای تمام سنین به ویژه جوانان و سالمندان و اقشار مختلف بسیار مهم و ضروری است بر همین اساس باتوجه به قرار داشتن در فصل تابستان، برنامه های ورزشی شادستان، ایستگاه های فعال در بخش های عمومی و تخصصی ،داوطلبی ، سالمندان،معلولین،کنترل وزن ،دستگاه های پارکی، ایستگاه شادمانه کودک، مادر و دختر، پدر و پسر ،خانوادگی در نواحی دهگانه شمال تهران در حال برگزاری است.
وی گفت: ایستگاه های تندرستی منطقه یک در طول هفته میزبان شهروندان و ورزشکاران است و ویژه برنامه های پویش دوشنبه های ورزشی هر هفته در یکی از بوستان های شمال تهران در حال برگزاری است که هفته گذشته با حضور مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران وجمعی از مدیران شهری ،سلطان پور دبیر کنفدراسیون اسپوکس آسیا و... در بوستان نیاوران برگزار شد و شهروندان در این صبح با نشاط در کنار ورزشکاران پس از انجام حرکات ورزش صبحگاهی از برنامه های گروه نمایش اسپوکس، نانچیکو(در دو بخش مجزای آقایان و بانوان )و یوگای خنده بهره مند شدند.
توسلی افزود: باتوجه به برپایی ایستگاه ورزشی گروه های خاص به جهت توسعه طرح های هدفمند تناسب جسمانی برای این افراد ویژه افراد سندروم داون ، زمینه حضور فعال این قشر نیز در عرصه ورزش همگانی فراهم شده است.

 

يکشنبه 6/5/1398 - 15:21
ایرانگردی

 

در جلسه ستاد طرح عرضه بهداشتی دام که با حضور مسئولان جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام برگزار شد، تسریع در روند اجرایی احداث این جایگاه‌های موقت و لزوم همکاری با شهرداری‌های مناطق به این منظور مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ رئیس ستاد طرح عرضه بهداشتی دام در این جلسه با اشاره به بیماری‌های مشترک دام و انسان از جمله بیماری مهلک تب کریمه کنگو که با گرم شدن هوا خطر ابتلا به آن افزایش می‌یابد، گفت: حضور تمام وقت دامپزشکان در جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام و معاینه قبل و بعد از کشتار، متضمن تامین سلامت شهروندان و پیشگیری از انتقال این بیماری‌ها به افراد است.
علی عفتی با تاکید بر لزوم اجرای طرح عرضه بهداشتی دام با حداکثر جدیت و دقت، افزود: باید تلاش کنیم تا بهره‌وری این طرح افزایش یابد و از جمله مولفه‌های افزایش بهره‌وری در طرح عرضه بهداشتی دام، این است که شهروندان در زمان کم‌تر، دام مورد نظر خود را تهیه و ذبح نمایند و خیالشان بابت سلامت دام و رعایت نکات بهداشتی در مورد عرضه و ذبح دام‌ها راحت باشد.
وی با بیان اینکه امسال، علاوه بر 3 جایگاه ثابت، 21 جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام و در مجموع 24 جایگاه در سطح شهر تهران در ایام عرفه و عید سعید قربان تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: این جایگاه‌ها آماده عرضه دام زنده و ارائه خدماتی نظیر معاینه رایگان دام توسط دامپزشکان حاضر در جایگاه‌ها و ذبح دام‌ها توسط ذابحین حرفه‌ای است.
گفتنی است در این جلسه، مسئولان جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در مورد روند امور اجرایی طرح و احداث جایگاه‌ها در هر یک از مناطق توضیحاتی ارائه کردند و در پایان بر هماهنگی بیشتر بین نیروهای دست اندرکار و تلاش مضاعف برای اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید شد.

شنبه 5/5/1398 - 16:21
ایرانگردی




«شیش و هفت» ویژه برنامه‌ای تابستانه به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ در ۴ فرهنگ‌سرا برگزار می‌شود.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدمیثم میثمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و دبیر برگزاری ویژه برنامه «شیش و هفت» درباره مجموعه جشنواره‌های تابستانه گفت: سازمان فرهنگی هنری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانه مجموعه برنامه‌هایی را با عنوان «روی خط زندگی» تدارک دیده است. ویژه برنامه «شیش و هفت» نیز یکی از این برنامه‌هاست که شامل جشنواره بازی‌های تفریحی و رقابتی در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته ویژه خانواده ها در ۴ نقطه از شهر تهران است.
 
وی افزود: اجرای این برنامه‌ها در قالب چهار جشنواره خواهد بود؛ جشنواره بازی‌های فکری، جشنواره بازی‌های ورزشی و سلامت، جشنواره بازی‌های آبی و جشنواره بازی‌های ابتکاری که پنجشنبه و جمعه‌های تابستان ۹۸ از ۲۷ تیر تا  ۸ شهریور به غیر از ایام عزاداری (۱۰ ،۱۱ ،۱۷ و ۱۸ مردادماه) در فرهنگ‌سراهای اشراق، رازی، خاوران و ولا برگزار می‌شود.
 
میثمی درباره جشنواره «بازی‌های ابتکاری» توضیح داد: این جشنواره شامل بازی‌هایی که علاقه‌مندان می‌توانند آن را با ابزاری که در اختیار دارند بسازند. ۹ بازی برای این جشنواره طراحی شده است؛ شامل «توپ تعادل»، «چرخ تانک»، «الوار»، «حلقه امتیاز»، «روزنه»، «با من باش»، «لی‌لی دوقلو»، «دویدن با دست» و «قل‌قل بازی» بازی‌های گروهی این جشنواره را تشکیل می‌دهند. بازی‌هایی که در عین سادگی به طور غیر مستقیم، مفاهیم آموزشی را نیز در بردارند. به طور مثال بازی «الوار» به این صورت است که افراد روی دو تخته بزرگ می‌ایستند و بـا هماهنگی و مشارکت گروهی باعث حرکت تخته می‌شوند. هـدف از این بازی این است که به صورت غیرمستقیم، لزوم وجود رهبر برای موفقیت در کار گروهی به شرکت کنندگان آموزش داده شود زیرا گروهی می‌تواند موفق شود که با شمارش و دستور رهبر به ترتیب پاهای چپ و راست را پیاپی بلند کنند و به پیش روند تا از خط پایان عبور کنند. 
 
دبیر برگزاری مجموعه جشنواره‌های «شیش و هفت» درباره جشنواره «ورزش و سلامت» توضیح داد: این جشنواره به همت مجموعه سالند واقع در باغ کتاب تهران طراحی شده است. گروهی شامل مجموعه‌ای از پزشکان که مجموعه بازی‌های جذابی را با هدف آموزش سلامت و بازی‌های دارای تحرک برای تامین فعالیت بدنی، با اهداف آموزشی- علمی برای گروه‌های مختلف از نظر سنی و جنسیتی طراحی کرده‌اند.
 
وی افزود: این جشنواره شامل ۱۱ بازی «تنی‌بال»، «موچرخه»، «نشونیا»، «پیشگیرانه میدانی»، «جنگ دهانی اول»، «موچرخه»، «چوگان جارویی»، «فریزبی»، «مسابقه خرچنگی»، «طناب‌کشی» و «بالن» است. 
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ در توضیح جشنواره «بازی‌های آبی» گفت: بازی‌های آبی جشنواره‌ای علمی - ورزشی است که در آن ۶ بازی اجرا می‌شود. «موشک‌های آبی» بر اساس قوانین فیزیک، «تیراندازی»،‌ «دارت بادکنکی»، «جوجه‌گیری»، «خمپاره آبی» و «تیله‌پا» از جمله این بازی‌ها هستند. 
 
میثمی درباره جشنواره «بازی‌های فکری» گفت: بازی‌های فکری برای نوجوانان و جوانان شیوه‌ای مناسب برای کندوکاو و رشــد توانایی‌های ذهنی به شمار می‌آید. این بازی‌ها، باعث پیشرفت هوش اجتماعی و هیجانی می‌شود. این بخش شامل برنامه‌های متنوعی چون «اتللو»، «بابابو»، «دالیز» و ... است. 
 
وی در پایان گفت: با توجه به حضور کودکان در برنامه‌ها که همراه با خانواده در جشنواره شرکت خواهند کرد، به منظور فراهم کردن شرایط و امکانات لازم برای این گروه سنی، در کنار ایستگاه‌های مختلف، غرفه‌ای با موضوع ارائه خدمات و بازی برای کودکان با استفاده از ظرفیت‌های منطقه برپا شده است.
 
ویژه برنامه «شیش و هفت» به دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ پنجشنبه و جمعه‌های تابستان ۹۸، از ۲۷ تیر تا ۸ شهریور در فرهنگ‌سراهای اشراق، رازی، خاوران و ولاء برگزار می‌شود.

شنبه 5/5/1398 - 16:6
ایرانگردی

 

فراخوان ارسال درخواست جهت دریافت غرفه رایگان برای بازی‌سازان ایرانی در رویداد Casual Connect چین تا 10 مردادماه تمدید شد.
به گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای طبق توافقات انجام شده میان بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و برگزارکنندگان رویداد Casual Connect چین، بنا شد تعداد ۱۰ غرفه به صورت رایگان به بازی‌سازان مستعد ایرانی اعطا ‌شود.
رویداد Casual Connect یکی از رویدادهای آموزشی-تجاری معتبر و باسابقه در زمینه بازی‌های ویدیویی است که هر ساله در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود. بخش آسیایی این رویداد در سال جاری از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ آبان ماه در شهر شنزن چین برگزار خواهد شد.
شرکت‌ها و تیم‌های علاقه‌مند جهت بهره‌مندی از این فرصت می‌توانند درخواست حضور، معرفی بازی مدنظر (اطلاعات بازی و گیم‌پلی) و برنامه تجاری حضورشان را تا تاریخ 98/5/12 به پست الکترونیکی contact@ircg.ir ارسال نمایند.
شرکت‌ها و تیم‌های مورد پذیرش جهت اعزام به این رویداد، از بین درخواست‌های ارسال شده که از اعضای همگرا هستند توسط شورای ارزیابی، انتخاب خواهند شد. لازم به ذکر است درخواست شرکت‌ها و تیم‌هایی که در ساختار همگرا عضویت ندارند بصورت مجزا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز شرایط و ثبت‌نام اولیه در ساختار همگرا می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.
همچنین شرکت‌ها و تیم‌های ایرانی می‌توانند پروژه‌های خود را در بخش Indie Prize این رویداد تا تاریخ 98/6/19 از طریق این صفحه ارسال نمایند.
گفتنی است اعضای تیم یا شرکتی که در این فراخوان مورد قبول واقع شوند، به تمامی کنفرانس‌ها، فضای تجاری و برنامه تنظیم جلسات رویداد نیز به رایگان دسترسی خواهند داشت و تعداد محدودی وام 10 میلیون تومانی کم‌بهره نیز جهت تسهیل حضور در این رویداد توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به افراد شرکت‌کننده اعطا خواهد شد

شنبه 5/5/1398 - 16:1
ایرانگردی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از بهره برداری پنجمین بوستان ویژه بانوان به مساحت 35 هکتار در منطقه 4 و در محدوده جنگلهای لویزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت:بدنبال احداث و بهره برداری از چهار بوستان ویژه بانوان، بوستان بهشت مادران در منطقه 3،بوستان پردیس بانوان در منطقه 15،بوستان نرگس در منطقه 18،بوستان شهربانوی بوستان ولایت در منطقه 19، پنجمین بوستان بانوان به مساحت 35 هکتار در منطقه 4 شهرداری تهران و در محدوده جنگلهای لویزان، ضلع جنوبی اتوبان بابایی و ضلع غربی باغ پرندگان در دست اجرا است که به زودی برای استفاده بانوان به افتتاح خواهد رسید.

یزدانی در ادامه گفت:این بوستان در اراضی بوستان جنگلی لویزان واقع شده است و بدلیل موقعیت و شرایط ویژه سایت، درختان موجود و توپوگرافی طبیعی محل حفظ گردیده است و مکان های تفرجی و مسیرهای جدید در آن جانمایی شده اند. همچنین برای احداث این بوستان از مصالح بومی و سازگار با شرایط محیط استفاده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پروژه ساخت و احداث بوستان بانوان لویزان توسط سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در راستای ارتقای سلامت و ورزش بانوان در دست انجام است که شامل امکاناتی نظیر زمین های روباز ورزشی، زمین اسکیت، ساختمان خانه کودک، زمین بازی کودکان و... است .

به گفته یزدانی پوشش گیاهی و فضای سبز این بوستان با بهره گیری از شبکه آبیاری قطره ای می باشد.

شنبه 5/5/1398 - 16:0
ایرانگردی

 

 

رسول کشت پور شهردار منطقه۲ از مشارکت و استقبال خوب شهروندان و تلاش بی وقفه پرسنل منطقه در پنجمین دوره از انتخابات شورایاری های محلات ۲۱ گانه قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، در پنجمین دوره انتخابات شورایاران شهر تهران که صبح روز جمعه ۴ مرداد ماه برگزار شد، حناچی شهردار، محسنی بند پی استاندار، فرهادی فرماندار تهران، اولاد قبا نماینده مردم شهر تهران در مجلس شورای اسلامی، امینی نائب رئیس، نظری، امانی و حق شناس اعضای شورای اسلامی شهر تهران، گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و اشرفی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با حضور در شعب اخذ رای این منطقه ضمن بازدید از روند اجرایی انتخابات، رای خود را به صندوق های رای انداختند.
رسول_کشت پور شهردار منطقه۲ نیز با حضور در مدرسه فرزانگان ۵ در محله ایوانک ضمن بازدید و بررسی روند برگزاری این دوره از انتخابات در منطقه و ارائه دستورات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در ۱۱۳ شعبه اخذ رای منطقه۲ رای خود را به صندوق انداخت.
شهردار منطقه۲ ضمن ابراز خرسندی از استقبال خوب و مشارکت شهروندان این منطقه از ابراز رضایت شهروندان از برگزاری این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت : تعداد ۲۶۴۸۴ نفر از شهروندان ساکن در منطقه۲ در این انتخابات شرکت کردند و با حضور گسترده خود و اعتمادشان به مدیریت شهری باعث شدند تا زمان انتخابات دو بار تمدید و به لطف خدا و مشارکت شهروندان این دوره از انتخابات بسیار باشکوه برگزار شد .
رسول کشت پور از تلاش بی وقفه و شبانه روزی تمامی کارکنان شهرداری منطقه۲ که منجر به برگزاری هر چه بهتر انتخابات در تمامی شعب۱۱۳ گانه اخذ رای شد قدردانی کرد و افزود : تعداد ۶۷۰ نفر از پرسنل منطقه مسئولیت اخذ رای شهروندان را در ۱۱۳ شعبه و ۲۱ حوزه ( محله) بر عهده داشتند و تعدادی از پرسنل هم به عنوان جایگزین آماده حضور در فعالیتهای انتخاباتی بودند.

شنبه 5/5/1398 - 15:56
ایرانگردی

 

 

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای مدیریت فایل‌ها و آپدیت کردن گوشی، استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزار مخصوص آن است. هواوی در این زمینه برنامه HiSuite را برای کاربران خود ارائه کرده است.

 

ممکن است به هر دلیلی بخواهید گوشی خود را با استفاده از کامپیوتر به جدیدترین نسخه موجود آپدیت کنید. اگر گوشی شما از برند Huawei است، می‌توانید برای این کار از برنامه HiSuite استفاده کنید. در ادامه به آموزش آپدیت کردن گوشی‌های Huawei  با برنامه HiSuite توسط کامپیوتر می‌پردازیم.

Huawei جزء سازندگانی است که به طور تقریباً مرتب برای گوشی‌های خود آپدیت‌های سیستم عامل اندروید، وصله‌های امنیتی و قابلیت‌های تازه‌ای ارائه می‌کند. غالباً آپدیت‌ها با رفع مشکلات، بهبود کارایی و قابلیت‌های جدید همراه هستند؛ از این رو نصب آنها توصیه می‌شود. با این حال برخی از کاربران موفق به دریافت آپدیت‌ها از طریق خود گوشی (به صورت OTA) نمی‌شوند. این مشکل می‌تواند ناشی از ارائه‌دهنده سرویس اینترنت یا وجود نقص در نرم افزار فعلی باشد که مدت زیادی از آپدیت کردن آن می‌گذرد.

 

برای عبور از مشکلات احتمالی، شما می‌توانید از برنامه رسمی Huawei HiSuite برای دانلود و نصب جدیدترین نسخه از نرم افزار EMUI بر روی گوشی خود استفاده کنید.

برای استفاده از این برنامه باید باتری گوشی حداقل 50 درصد شارژ داشته باشد. توجه داشته باشید در حین آپدیت کردن  نباید به هیچ وجه کابل USB از گوشی یا کامپیوتر جدا شود. همچنین نباید گوشی خاموش یا راه‌اندازی مجدد شود؛ در غیر این صورت احتمال دارد نرم افزار دستگاه شما آسیب ببیند. در نظر داشته باشید آپدیت کردن از طریق HiSuite تنها زمانی ممکن است که یک نسخه نرم‌افزاری جدید برای گوشی شما در دسترس باشد.

HiSuite که برنامه رسمی Huawei برای مدیریت و آپدیت کردن گوشی‌های اندرویدی هواوی از طریق ویندوز است، قابلیت‌های بیشتری نیز ارائه می‌کند که در ادامه می‌توانید با آنها آشنا شوید.

 

اولین قابلیت برنامه HiSuite، امکان مدیریت گوشی از طریق کامپیوتر است. شما می‌توانید بر روی کامپیوتر شخصی خود به پیام‌ها، مخاطبین، تصاویر، ویدئوها و برنامه‌های موجود بر روی حافظه دسترسی پیدا کنید.

 قابلیت بسیار کاربردی دیگری که برنامه HiSuite در اختیار شما قرار می‌دهد، امکان پشتیبان‌گیری و بازگردانی اطلاعات است. همچنین شما می‌توانید با استفاده از برنامه HiSuite، گوشی خود را در صورت بروز نقص یا خطا، بازیابی کنید.

 

آموزش آپدیت کردن گوشی‌های Huawei با برنامه HiSuite

1. جدیدترین نسخه برنامه HiSuite را از اینجا دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

2. گوشی خود را از طریق کابل USB به یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر وصل کنید.

3. برنامه HiSuite را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید.

4. فرآیند شناسایی خودکار گوشی شما توسط HiSuite آغاز می‌شود و مدل آن نمایش داده خواهد شد.

5. در پایین پنجره برنامه بر روی دکمه Update کلیک کنید تا در دسترس بودن نرم افزار جدید بررسی شود.

6. در صورتی که نرم افزار تازه‌ای برای گوشی شما در دسترس باشد، می‌توانید گوشی خود را آپدیت کنید.

7. پس از اتمام فرآیند آپدیت، گوشی شما به طور خودکار راه اندازی مجدد شده و آپدیت نصب می‌شود.

8. در این مرحله کار به اتمام رسیده است.

 

لازم به ذکر است که برنامه HiSuite برای نسخه‌های مختلف ویندوز و همچنین سیستم عامل Mac اپل در دسترس است و می‌توانید آن را از وب سایت رسمی Huawei دریافت و نصب کنید.

شنبه 5/5/1398 - 15:38
ایرانگردی

 
 

 

شهردار منطقه 15 با قدردانی از مشارکت خوب شهروندان منطقه در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها گفت:  بیش از 40 هزار نفر از شهروندان منطقه با حضور در حوزه های انتخاباتی محلات، درپنجمین دوره انتخابات شورایاران محله خود شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وی در ادامه تصریح کرد:  طبق آمار ستاد انتخاباتی شورایاری های شهر تهران، منطقه 15 با 40 هزار و 700 رای رتبه دوم رأی دهندگان شهر تهران را به خود اختصاص داد.

محمدی با اعلام اینکه 5 محله این منطقه دارای مشارکت بالای بیش از سه هزار نفر بودند، گفت: محله های مشیریه، کیانشهر جنوبی، کیانشهر شمالی، اسلام آباد _ والفجر و مسعودیه از محله هایی بودند که بیشترین آرا را بخود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان منطقه در این دوره نیز همانند دوره قبل حضور پرشور داشته و خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این دور از انتخابات برای اولین بار در تاریخ ایران به صورت الکترونیکی برگزار شد و علیرغم اینکه بیشتر تبلیغات  نیز در فضای مجازی انجام شده بود؛ با این حال حضور شهروندان در پای صندوقها بسیار چشمگیر بود.

شهردار منطقه به برگزاری نخستین رأی گیری الکترونیکی کشور در این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: باتوجه به نوپا بودن این موضوع و آزمون و خطایی که وجود داشت، همه تلاش کردند تا این کار بدون هیچ مشکلی برگزار و رأی دهندگان با خیال راحت در شعب حضور یافته و آرای خود را ثبت کردند.

وی با اشاره به 12 ساعت رای گیری مستمر در 19 محله این منطقه گفت: بیش از 600 نفر از عوامل اجرایی و 200 نیروی امنیتی از ساعات اولیه صبح روز جمعه 4 مرداد در  89 شعبه اخذ رای با 356 صندوق انتخاباتی حضور داشتند و تا پاسی از شب به فعالیت پرداختند .

محمدی در ادامه به همکاران مشارکت کننده در انتخابات خداقوت گفت و کار تیمی و همراهی آنها را در این دوره از انتخابات قابل تحسین خواند.

شهردار منطقه به آگاهی نسبی شهروندان از جایگاه و وظایف شورایاری ها با گذشت چهار  دوره فعالیت آنها اشاره کرد و گفت: محلات منطقه 15 از اولین دوره انتخابات شورایاری ها صاحب شورا بودند و در این دوره نیز همانند دوره های قبل بستر مناسبی برای فعالیت شورایاران دوره پنجم در این منطقه فراهم است و ما نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

 
 

 

شنبه 5/5/1398 - 15:33
ایرانگردی

 

 

به منظور پاکسازی مسیل زرگنده از بارش های فصلی و پیشگیری از آبگرفتگی ، مسیل زرگنده به صورت مکانیکی در حال لایروبی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، عباس فخارمنش معاون امور شهری و محیط زیست گفت: بارندگی های فصلی  منجر به جمع آوری و رسوب مقداری زیادی شن و ماسه و لجن در بستر کانال می شود و این عملیات به منظور جلوگیری از احتمال آبگرفتگی این مسیل ، پاکیزگی محیط زیست و جلوگیری از استشمام بوی تعفن ناشی از لجن در حال اجرا است .

وی افزود: لایروبی مکانیکی مسیل زرگنده از پل صدر تا پایین تر پل  كدویی بطول یک هزار و 500 متر به مدت 15 روز با استفاده از یک دستگاه باب کت، یک دستگاه لور، یک گروه 5 نفره نیروی کارگر و یک سرکارگر در حال اجرا است و ضایعات آن از قبیل شن و ماسه و لجن استحصالی داخل کانال با تناژ بیش از 200 متر مکعب به مراکز مجاز تخلیه، حمل می شود.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: در ادامه طول کانال ها و مسیل های عبوری از سطح منطقه 3 را بالغ بر 24 هزار متر عنوان کرد که به صورت مستمر و روزانه لایروبی و پاکسازی می شوند و مسیل زرگنده، شهرزاد، نیل، غیاثوند و ولنجک را از مهمترین کانال های عبوری از سطح این منطقه ذکر کرد

فخارمنش دلیل لایروبی مکانیکی  را  تجمع شن و لجن در مسیل ها و کانال ها عنوان کرد.

شنبه 5/5/1398 - 15:31
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته