• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 236
تعداد نظرات : 40
زمان آخرین مطلب : 4561روز قبل
آلبوم تصاویر
پارک اقیانوس شناسی در والنسیا، بعنوان بزرگترین آکواریوم در اروپا میزبان بزرگترین اکوسیستم های دریایی مثل دریای مدیترانه، دریای سرخ و دریاهای گرمسیری و همچنین دارای دلفین های بزرگ است. این پارک اقیانوسی دارای اکوسیستم قطب شمال و با مساحت 110000 مترمربع، ظرفیتی مطابق با 24 میلیون لیتر آب را دارا می باشد.

سالن های مختلفی در این پارک وجود دارد که محیط زیبای زیر دریا را میتوان بصورت مناظر پانوراما تماشا کرد. بعضی از تالارها، راهروها و تونل های زیر آب با اکوسیستم قطب شمال ساخته شده اند که میتوان سرمای واقعی قطب را در آن احساس کرد. در رستوران بزرگ این پارک منحصربفرد، به شما این امکان داده می شود که شام خود را در کنار والدین یا دوستان یا همکلاسی های خود صرف کنید در حالی که به تماشای کوسه ماهی های بزرگ و حتی در قسمتی دیگر به تماشای نمایش زیبای دلفین های واقعی نشسته اید.

این آکواریوم بخشی از محوطه دانشگاه شهر علوم و هنر اسپانیا است. شهر هنر و علوم (City of Arts and Sciences) شهری است که بر پایه یک مجتمع فرهنگی با معماری های مدرن در شهر والنسیای اسپانیا واقع شده است.

 

سه شنبه 10/8/1390 - 11:13
آلبوم تصاویر

شادی پس از گل در یكی از مسابقات پخش زنده شبكه 3 سیما صحنه شرم آوری را رقم زد!

 

http://www.tabnak.ir/files/fa/news/1390/8/8/119015_781.jpg


قبرستان بقیع در مدینه

 همه روزه در قبرستان بقیع بعداز نماز صبح گشوده می شود و فقط مردان اجازه ورود دارند.

 


تزیین یك كدو تنبل 800 كیلویی در پاركی در نیویورك به مناسبت جشن های هالوین

كدو تنبل

 


صورتی كردن مقر نخست وزیری بریتانیا به مناسبت ماه مبارزه با سرطان پستان

مقر نخست وزیری بریتانیا

 


نجات زنده یك نوزاد دو هفته ای از زیر آوار زلزله در تركیه

زلزله در تركیه

 


قبر امیر سلطان بن عبدالعزیز ولیعهد درگذشته عربستان در قبرستان العود ریاض

قبرستان العود ریاض

 


همسر ولیعهد بریتانیا در حال بازدید از اسب ها و اسب سواران در مسابقات اسب سواری در منطقه بریكستون در جنوب لندن

همسر ولیعهد بریتانیا

 


شركت دختران افغان در كلاس قرآن در مسجدی در كابل

دختران افغان

 


راهبان تایلندی در حال ساخت موانع شنی برای جلوگیری از نفوذ سیل دركنار معبدی در حومه بانكوك

راهبان تایلندی

 


ساخت 4700 مدال طلا، نقره و برنز برای توزیع در مسابقات المپیك و پارا المپیك 2012 لندن

مسابقات 2012 لندن

 


رقص باله در مادرید

رقص باله در مادرید

 


بومیان استرالیایی در حال استقبال از دیوید كامرون نخست وزیر بریتانیا در جریان اجلاس دوسالانه رهبران 54 كشور حوزه مشترك المنافع (مستعمرات سابق بریتانیا)

دیوید كامرون

 


پرش موفق یك پرنده اكوادوری در مسابقات كشورهای آمریكایی در مكزیك

پرنده اكوادوری

 


سوشیل كومار نخستین برنده جایزه یك میلیون دلاری مسابقه " چه كسی می خواهد میلیونر شود " در حال تشكر از ستاره سینمای هند "آمیتا باچان " كه مجری این برنامه معروف تلویزیونی هند است

آمیتا باچان

 


جشن هالوین در كاوازاكی ژاپن

جشن هالوین

 


سیل در بانكوك

سیل در بانكوك

 


بارش اولین برف پاییزی در نیویورك

برف پاییزی در نیویورك

 

سه شنبه 10/8/1390 - 10:8
خودرو

 

مطالعه ای جدید درباره خودروها نشان می دهد در کشورهایی که تنوع خودرو در آن زیاد است، خودروهایی که افراد انتخاب می کنند به خوبی بیانگر نوع شخصیت آنها است زیرا افراد در هنگام انتخاب بر اساس شخصیت خودروها آنها را انتخاب می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان به تازگی دریافته اند انسانها به صورت ناخودآگاه ساختارهای شخصیت انسانی را به خودروها ارتباط می دهند و معتقدند خودروهایی با صفحات مشبک بزرگتر و چراغهای باریکتر خودروهایی پرخاشگر و سلطه جو هستند در حالی که خودروهایی با شیشه های جلویی بزرگ صورتهایی کودکانه و شاد دارند.

این یافته که گزارش آن طی هفته های گذشته منتشر شده است می تواند واکنش متفاوت راننده ها را نسبت به خودروهایی که در اطرافشان می بینند توضیح داده و بیان کند چرا دیدن برخی از خودروها در رانندگان واکنشهای شدید ایجاد می کند.

بر اساس نتایج این گزارش خودروهایی نیز از ویژگی های شخصیتی مختص خود برخوردار هستند برای مثال خودروهای "کرایسلر کراسفایر"، BMW 645ci و "شاران VW" در دسته خشمگین ترین خودروها قرار دارند. "دیاهاتسو کوره" خودروی کوچک ژاپنی نیز به عنوان غمگین ترین خودرو شناخته شده است.

خودروهای شرکت "می باخ" آلمان در کنار خودروهای BMW 3، BMW 5 و BMW645 ci در دسته خودروهای سلطه گر قرار دارند و خودروهایی که از چهره های کودکانه برخوردارند، "نیسان میکرا" و "تویوتای آیگو" معرفی شده اند.

بر اساس گزارش تلگراف، خودروی فولکس واگن سوسکی شادترین خودرو معرفی شده در حالی خودروی مرسدس سری E به عنوان یکی از عصبی ترین خودروهای جهان شناخته شده است. متعادلترین خودرویی که در این مطالعه به آن اشاره شده خودروی "وکسهال آسترا" است.

خودروها و شخصیت هایشان:

خودروی "می باخ" با شخصیت سلطه جو

"کرایسلر 300C" با شخصیت مردانه

"نیسان میکرا" با شخصیت زنانه

"تویوتا آیگو" با شخصیت کودکانه

BMW 3 با شخصیت بالغ

"کیا پیکانتو" با شخصیت غمگین

"کرایسلر کراسفایر" با شخصیت خشمگین

فولکس سوسکی با شخصیت شاد

 

سه شنبه 10/8/1390 - 10:3
آلبوم تصاویر

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13201009331.jpg

سه شنبه 10/8/1390 - 9:57
محبت و عاطفه

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13201014771.jpg

 

شایع ‌ترین شکایت زنان از مردان: او اصلاً حرف نمی‌زند!

به نظر می‌رسد که خانم‌ها در همه جا از یک چیز مردها شکایت دارند: "او اصلاً احساساتش را ابراز نمی‌کند! هیچوقت نمی‌گوید چه حسی دارد! خیلی وقت‌ها هم اتاق را ترک می‌کند و حسش را بیان نمی‌کند!"

بگذارید برایتان بگوییم که چرا بیشتر مردها دوست ندارند احساساتشان را مطرح کنند و اینکه چرا این یک نقطه مثبت برای آنهاست.

 

ساکت بودن – ناراحتی احساسی درمقابل حل مشکل

مردها می‌گویند که خیلی بدشان می‌آید وقتی زنی در یک زمان ساکت از آنها می‌پرسد، "به چه فکر می‌کنی؟" برای خانم‌های این یک سوال کاملاً طبیعی است زیرا خانم‌ها وقتی ناراحت هستند یا احساس می‌کنند به آنها دروغ گفته شده ساکت می‌شوند. وقتی مردی ساکت می‌شود، زن تصور می‌کند سکوت او نشانه ناراحتی اوست. از طرف دیگر، مردها وقتی می‌خواهند مشکلی را حل کنند ساکت می‌شوند.

وقتی بهتر درک کنید که همسرتان چطور احساسات خود را پردازش می‌کند، سوءتفاهمات بین شما برطرف شده و بهتر می‌توانید روابطتان را تحمل کنید. واقعیت این است که مردها و زنان فقط از نظر ظاهری با هم متفاوت نیستند، از بسیاری جهات با هم تفاوت دارند.

 

انگیختگی احساسی برای سلامت مردان خوب نیست

یکی از تفاوت‌های اصلی مردان و زنان این است که مردان باید بخاطر سلامتیشان از خودشان دربرابر انگیختگی و تحریک احساسی مراقبت کنند.

ایدآل درمانی در دهه هفتاد، تماس با احساسات را توصیه می‌کرد درحالیکه تحقیقات جدیدتر نشان می‌دهد که احساسات قوی—به ویژه برای مردان—می‌تواند برای سلامت جسم خطرناک باشد. زنان ناعادلانه جنسیت ضعیف خوانده می‌شوند اما در بسیاری از موارد، مردان آسیب‌پذیرتر هستند. زنان نه تنها عمر طولانی‌تری دارند بلکه در هر مرحله از زندگی، احتمال مرگ مردان بیشتر از زنان است. حتی در نوزادی، پسربچه‌های نارس بیشتر از دختربچه‌ها می‌میرند.

 

مردان عمل می‌کنند، زنان حرف می‌زنند

اول اینکه، مغز مردان در احساسات قوی به دنبال عمل است درحالیکه مغز زنان به دنبال حرف زدن درمورد موضوع است. اگر مردی به طور غریزی بداند که عصبانیت او موجب عمل می‌شود (و احتمالاً خشونتی پشیمان‌کننده)، با درپوش گذاشتن روی آن سعی در مهار آن می‌کنند.

دوم اینکه، از دیدگاه تکاملی، مردان مجبور بوده‌اند که موقع شکار احساساتشان را نادیده بگیرند، ازاینرو به مرور زمان این برای آنها به مسئله‌ای طبیعی تبدیل شد.

اما یک دلیل سوم و بهتر هم برای ساکت بودن مردان برای ابراز احساسات وجود دارد.

 

مکانیزم بقای مردان

در موقعیتی که موجب برانگیختن احساسات می‌شود، اولین واکنش غریزی مردان این است که محیط را ترک کرده و آرام شود. این تاحدی بخاطر نحوه تاثیر گذاشتن احساسات بر روی مردان است. آنها به دنبال عمل هستند—چیزی که می‌تواند عواقب خطرناکی به دنبال داشته باشد. اگر مرد آرامش خود را حفظ نکرده و احساسی شود، فشارخون او به شدت بالا رفته و در خطر حمله قلبی قرار می‌گیرد. همچنین برگشتن فشارخون و سیستم ایمنی به وضعیت عادی برای مردان بیشتر طول می‌کشد. درنتیجه، مرد غریزتاً سعی در محافظت از خود و فرار از موقعیت خواهد کرد.

 

استرس احساسی پسرهای جوان بسیار بیشتر از دخترهای جوان است

تفاوت در پردازش احساسات در مردن و زنان از سنین جوانی کاملاً مشخص است. زنان نیاز دارند که بیشتر به سمت احساسات بروند زیرا معمولاً این آنها هستند که بچه‌ها را بزرگ می‌کنند. در یک تحقیق مشخص شد که پسرهای جوان بسیار سریعتر از دخترهای جوان صدای ضبط‌ شده گریه یک کودک را خاموش می‌کنند. دلیل که محققان ابتدا آوردند بی‌احساسی مردان بود. اما مشخص شد که بعد از شنیدن صدای گریه بچه، سطح هورمون استرس در جریان‌خون پسرها بسیار بیشتر از دخترها بوده است. مردها معمولاً نسبت به احساسات حساس‌تر هستند و سعی می‌کنند از آن دوری کنند.

این تفاوت جنسیتی در تمام طول عمر باقی می‌ماند و احتمال مردن مردان پیر بعد از مرگ همسرشان معمولاً بسیار بیشتر است.

 

اجازه بدهید کمی توضیح دهیم

بهترین راه برای کنار آمدن با یکدیگر این است که مردان درک کنند که خانم‌ها نیاز دارند که گاهی برایشان درمورد احساساتتان حرف بزنید و اینکه خانم بدانند که مردها دوست دارند درمورد چیزهای عملی حرف بزنند تا احساسات.

ازاینرو وقتی مردی می فهمد که زنش از چیزی ناراحت یا نگران است، می‌تواند از او بخواهد که درمورد آن حرف بزند. اما بعد لازم است که دربرابر وسوسه نصیحت کردن او مقاومت کند. فقط باید گوش دهد و احساسات او را تایید کند.

برخلاف این، وقتی زنی متوجه می‌شود که اتفاقی افتاده است، قبل از اینکه سوال ترسناک، "چه حسی داری؟" را از همسرش بپرسد، بهتر است کمی فکر کند. یک جایگزین بهتر برای این می‌تواند این جمله باشد، "فکر خوبی بود که اگر درمورد فلان چیز فلان کار را می‌کردیم." این به مسئله جنبه عملی می‌دهد و کمتر برای مرد ترسناک به نظر می‌رسد. یادتان باشد که احساسات قوی برای مردان خطرناک است و باید سعی کنید به جای بحث کردن وارد عمل شوید.

 

سه شنبه 10/8/1390 - 9:51
آلبوم تصاویر













































 
دوشنبه 9/8/1390 - 13:10
آلبوم تصاویر
 
طلا همیشه جذاب بوده است و حتی در دوره های مختلف افراد برای یافتن طلا جان خود را نیز از دست داده اند.گاهی اوقات ما با اشیایی روبه رو میشویم که بسیار هیجان انگیز هستند این هیجان بیشتر میشود وقتی شما با وسایلی که از طلا ساخته شده اند روبه رو شوید.در اینجا به 10 عدد از عجیبترین این وسایل میپردازیم.
 
1-قرص های طلا:همه ما تا به حال بیمار شده ایم و با مصرف قرص و کپسول سلامتی خود را به دست آورده ایم.اما یک فرد ثروتمند به نام توبیاس ونگ تصمیم گرفت تا طعم قرص های طلایی رابچشد.به سفارش او چند کپسول با طلای 24 عیار درست شد.این قرص ها ارزشی برابر با 600 هزار تومان داشتند.
 
2-تابوت طلایی:انسان ها به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارند و برای آن همه کار میکنند.اما انگار عده ای به دنبال تجملات برای سفر آخرت خود هستند.این تابوت تماما از طلا ساخته شده است و مجهز به یک تلفن هراه نیز میباشد.ارزش آن برابر 40 میلیون تومان است.
 
3-کباب پز طلا:کباب خوردن بسیار لذت بخش است مخصوصا اگر این کباب در کباب پزی از جنس طلا آن هم به قیمت 14 میلیون تومان ساخته شده باشد.

 
4-ماساژوری از طلا:این ماساژور که از جنس طلای 18 عیار ساخته شده است میتواند خستگی بدن شما را پس از یک روز سخت رفع کند.البته برای این کار باید در حدود 3 میلیون تومان پول پرداخت کنید.
 
5-دستشویی طلایی:هر ساله تعداد زیادی از جهانگردان مسیر خود را به سوی هنگ کنگ عوض میکنند تا از این دستشویی ساخته شده از طلای 24 عیار دیدن کنند ارزش این دستشویی 5 میلیون دلار است.

 
6-ماسکی از طلا:این ماسک در ژاپن طرفداران بسیاری دارد.در این ماسک از یک لایه بسیار نازک طلای 24 عیار استفاده شده است.به گفته سازندگان،این ماسک برای چین و چروک های موجود بر روی پوست مفید است.

 
7-سوشی طلایی:سوشی غذایی ژاپنی است که ماده اصلی آن ماهی خام میباشد.فکر نکنید که این سوشی ها از طلا درست شده اند آنها تنها با روبان هایی از جنس طلا پیچیده شده اند.هر بشقاب از این سوشی 3 میلیون تومان ارزش دارند.

 
8-کتانی های طلایی:کن کورتنی یکی از طراحان خوب،این کتانی ها را طراحی کرده است.در ساخت این کتانی ها از طلای 24 عیار استفاده شده است.قیمت این جفت کفش در حدود 6میلیون تومان است.

 
9-دسرهای طلایی: این دسر به شک یک تخم مرغ است و از مواد بسیار لوکس مانند: طلا و خاویار ساخته شده است و همینطور این گران بودن به خاطر وجود دو الماس 2 قیراطی در بالای آن است.قیمت این دسر 22 هزار پوند(تقریبا در حدود 25 میلیون تومان)برآورده شده است.دسر اصلی از یک نوع طلای خوراکی و با اضافه کردن بهترین محصولات از سراسر جهان ساخته شده است.

 
10-کوله پشتی طلا:کوله پشتی یکی از وسایل مورد نیاز دانش آموزان است.این کوله پشتی که به نظر استاندارد هم نمیرسد از طلای 24 عیار درست شده و ارزشی معادل 3 میلیون تومان دارد.

 



__._,_.___
دوشنبه 9/8/1390 - 13:8
آلبوم تصاویر


بازی های پان امریکن (Pan American Games) یک رویداد چند ورزشی است که تمام ملت های قاره آمریکا در آن شرکت می کنند. آخرین دوره این المپیاد ورزشی چند رشته‌ای در سال ۲۰۰۷ در ریودوژانیرو، برزیل برگزار شد و دوره بعدی آن هم امسال (سال 2011) بوده که از ۱۴ اکتبر در گوادالاخارا، مکزیک برگزار شده است. در مسابقات پان امریکن امسال بیش از ۶۰۰۰ ورزشکار از ۴۲ کشور در آمریکای شمالی و جنوبی در گوادالاخارای مکزیک گرد هم آمدند تا رقابتی بیادماندنی را رقم بزنند.

در این بازی ها ورزشکاران رشته های سنتی و مدرن ورزشی از قبیل شنا، غواصی، شمشیر بازی، كشتی آزاد، كشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تنیس، دو میدانی، اسکیت، اسکی، قایق سواری و بوکس و … شرکت داشته اند که برخی از مسابقات به پایان رسیده و نتایج آنها مشخص شده و بقیه رقابت ها هم امروز پایان می یابد. اختتامیه پان امریکن ۲۰۱۱ فردا یکشنبه 30 اکتبر خواهد بود.































































































































دوشنبه 9/8/1390 - 13:6
آلبوم تصاویر

 

برف پاییزی در ارسباران

 


پرواز با استفاده از جت آبی در آمریکا، این جت آبی می تواند تا ارتفاع 30 پا بالا برود

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195052_594.jpg
 

انفجار خودرو به دلیل بمب گذاری کنار جاده ای در ولایت ننگرهار افغانستان

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195053_685.jpg
 

جابجایی تعدادی از سیل زدگان تایلندی با یک وانت

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195054_191.jpg
 

خوابیدن پسر بچه بی خانمان در مقبره ای در شهر  مانیل فیلیپین

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195055_619.jpg
 

تلاش یک مرد برای خروج از پنجره قطاری در سودان جنوبی

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195056_735.jpg
 

دستگیری یک معترض توسط پلیس روسیه

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195057_883.jpg
 

اعتراض یک فلسطینی به گسترش شهرک سازی صهیونیست ها در سرزمین های کرانه باختری رود اردن

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195058_978.jpg

 

ترافیک موتورسواران در ویتنام

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195059_228.jpg
 

مراقبت از نوزاد " اورانگوتان" در باغ وحش سورابایا اندونزی

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195060_436.jpg
 

هنرنمایی یک چینی در مخالفت با هوش مصنوعی

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195061_870.jpg
 

بدون شرح!

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195062_731.jpg

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195063_877.jpg

http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/8/8/195064_188.jpg
دوشنبه 9/8/1390 - 13:0
آلبوم تصاویر

اما مشكل این بود كه قضیه با افتادن به دوازده صفر یا عجب شیر و ریگی آباد خاش تموم نمی شه و این تازه اول ماجراس. ماجرای اصلی با رفتن به محل آموزش تازه شروع میشه...



خداییش برق اشتیاق و جوگیر بودن اول دوره رو تو چشای این بره‌های مظلوم تو عكس بالایی ببینین. این برق به خاطر اینه كه آدم خوشحال میشه وقتی می بینه كه به تخصصش نیاز دارن...



اما موضوع اینه وقتی تو هنرات رو می كنی بقیه هم مثل بز می پرن این ور جوبی كه تو پریدی و فكر نمی‌كنن تبعیت كردن همه جا خوب نیست...



اینه كه تو می تونی دلخوش باشی كه تو فقط خریت به خرج ندادی و آدم جوگیر كم نیست تو هر پادگانی



خشم شب از اون داستاناس كه باباهامون واسمون زیاد گفتن. الان مسئولین میگن چند سالیه كه تو آموزش سربازی خشم شب نداریم.

 

 


از هر چه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است. عموم جوانان برومند وطن كه به سربازی میرن اونقدر از خدا عمر گرفتن كه یه نفری نرن سربازی. بالاخره باید یكی باشه حرص بخوره بگه "بمیرم براش، جوجوم رفته سربازی!"




البته جو سربازی همیشه هم خشك نبود و كلی تفریحات سالم داشت.

 

 

 


از اونجایی كه هر تفریح سالمی تو ایران ممكنه به جاهای خطرناك بكشه دقت لازم بود!

 


 

دوشنبه 9/8/1390 - 12:59
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته