• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 283
تعداد نظرات : 25
زمان آخرین مطلب : 4655روز قبل
اخبار
فارس، تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه مانده‌اند و مات و مبهوت زمین چمن را نگاه می‌کنند. در طرف دیگر هواداران استقلال به جشن و پایکوبی پرداختند.
اشک در چشم برخی بازیکنان پرسپولیس نیز جمع شده بود.

* پس از پایان بازی بازیکنان استقلال به سمت تماشاگران خود رفتند و تمام آنها روی زمین شیرجه و برای آنها دست زدند.

* بازیکنان پرسپولیس نیز مات و مبهوت بودند و به سمت رختکن رفتند. هنگام خروج آنها مهرداد اولادی و محسن عاشوری به وسط زمین آمدند و به آنها خسته نباشید گفتند.

* تماشاگران پرسپولیس در حالی مات و مبهوت نشستند که هیچگونه شعاری سر نمی‌دهند. 

* پس از این شکست هواداران پرسپولیس بنری را روی سکوها پهن کردند که نوشته بود "ما 950 کیلومتر راه آمدیم فقط به عشق پرسپولیس".

* مهدی رحمتی و علیرضا حقیقی هنگام خروج با یکدیگر خوش و بش کردند و به سمت رختکن رفتند.
منبع:تابناک
جمعه 25/6/1390 - 20:52
آلبوم تصاویر





منبع:عصرایران

جمعه 25/6/1390 - 20:47
آلبوم تصاویر




منبع:عصرایران
جمعه 25/6/1390 - 20:43
اخبار

دکتر علی دارابی که در مراسم نقد، بررسی و تجلیل از مجموعه‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان سخن می‌گفت، افزود: شبکه های ورزش و پویانمایی سیما نیز تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

معاون سیما گفت: موافقت نامه‌هایی با کشورهای اسلامی برای مبادله‌ی تولیدات تلویزیونی امضاء شده و در آینده نیز خواهد شد و صداوسیمای جمهوری اسلامی تولیدات پاک و سازنده خود را به کشورهای اسلامی ارائه می کند.

معاون سیما در ادامه دو برابر کردن تولیدات نمایشی، تنوع عوامل تولید و فراهم کردن شرایط برای حضور استعدادهای جوان را از راهبردهای مهم سیما توصیف کرد و گفت: با توجه به همین استراتژی از ابتدای مدیریت مهندس ضرغامی در مقام ریاست سازمان صدا و سیما، برای بیش از 9000 هزار نفر در حوزه تولید مجموعه‌های نمایشی اشتغال‌زایی شده است.

دکتر دارابی با تاکید بر حمایت همه جانبه رسانه ملی از تولیدات داخلی، گفت: تولیدات داخلی علاوه بر ایجاد عرصه رقابت برای هنرمندان به ویژه نسل جوان، از خروج ارز جلوگیری می‌کند و علاوه بر آن، با توجه به قرابت آثار هنری داخلی با ارزش ها و فرهنگ مردم ایران اسلامی بیشتر مورد استقبال جامعه قرار می گیرد.

در این نشست دکتر دارابی با بر شمردن نقاط قوت و ضعف مجموعه های نمایشی ماه مبارک رمضان و شنیدن دیدگاه‌های عوامل این مجموعه‌های تلویزیونی، راهکارها و پیشنهادات را برای تولید آثار تلویزیونی ارائه کرد.

در پایان این نشست از تهیه کنندگان، کارگردانان و نویسندگان مجموعه های تلویزیونی ماه مبارک رمضان قدردانی شد.

منبع:سیماب

جمعه 25/6/1390 - 20:31
اخبار

خبرگزاری فارس: امروزه کافی شاپ‌ها به پاتوقی برای دختران و پسران تبدیل شده‌اند که گاه صحنه‌های خارج از شرع و عرفی که در آن مشاهده می‌شود کام انسان را تلخ می‌کند گویی تلخ‌ترین نوشیدنی‌ها در این مکان‌ها سرو می‌شود.

خبرگزاری فارس: یک فنجان نوشیدنی تلخ در کافی شاپ‌های پایتخت

به گزارش خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا»، کافی شاپ‌های سطح شهر تهران امروزه به پاتوقی دنج و خلوت برای حضور دختران و پسران تبدیل شده‌اند و در گرمای تابستان و سرمای زمستان میزبان آنهاست.

وقتی از در کافی شاپ داخل می‌شوی انبوهی از دختران و پسران جوانی را مشاهده می‌کنی که گاه دسته جمعی و گاهی دو نفری با یکدیگر پشت میز نشسته‌ و غرق در یکدیگرند.

با نگاهی به اطراف بالاخره موفق می‌شوی تا جایی را برای نشستن پیدا کنی و سفارشت را می‌دهی و تا حاضر شدن آن اطراف را برانداز می‌کنی.

شال‌های عقب رفته، آرایش‌های تند، دست‌های گره خورده به هم و گاهی روابط فراتر از آن و خنده‌های مستانه را در چهره افراد حاضر در این مکان به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

سفارشت حاضر شده، مشغول خوردن می‌شوی که ناگهان جمله‌ای بر روی دیوار کافی شاپ توجهت را به خود جلب می‌کند «رعایت شئونات اسلامی در این مکان الزامی است» با دیدن این جمله مبهوت می‌شوی در این مکان تنها چیزی که نمی‌توان مشاهده کرد رعایت شئونات اسلامی است.

روابط نادرست دختر و پسر را در این مکان پشت اکثر میزها می‌توان مشاهده کرد گویی صاحب کافی شاپ از روی ناچاری مجبور شده است این جمله را بر روی دیوار نصب کند و خودش هم به آن هیچ اعتقادی ندارد.

صدای موسیقی در فضای کافی شاپ کاملاً به گوش می‌رسد و روابط دوستانه جوانان حاضر در این مکان را پررنگ‌تر می‌کند، شیشه‌های ماتی که مانع از دیده شدن داخل کافی شاپ می‌شود فضای مناسبی را برای حرمت شکنی و ارتباط خارج از عرف و شرع فراهم کرده است.

متأسفانه هم‌اکنون فضای کافی شاپ‌‌ها به گونه‌ای است که نمی‌توان از آن به عنوان محلی برای گذراندن لحظاتی خوش با خانواده استفاده کرد اگر بخواهی با همسر یا فرزندان خود وارد کافی شاپ شوی آنقدر حرمت شکنی و صحنه‌های زننده را مشاهده می‌کنی که از آمدن به این محیط پشیمان شده و ترجیح می‌دهی سریعتر آن را ترک کرده و دیگر هیچ وقت قدم به این فضا نگذاری.

امروزه کافی شاپ‌ها به پاتوقی برای دوستی‌های دختران و پسران تبدیل شده‌اند که گاه صحنه‌های خارج از شرع و عرفی که در آن مشاهده می‌‌شود کام انسان را تلخ می‌کند گویی تلخ‌ترین نوشیدنی‌ها در این مکان‌ها سرو می‌شود.

حرمت شکنی و نابودی حیا در کافی شاپ‌ها

کافی شاپ‌ها هم اکنون به مکان دنجی برای دختران و پسران جوان تبدیل شده‌اند که می‌توانند ساعت‌های طولانی در این مکان به گپ زدن‌های خارج از شرع و عرف بپردازند همچنین در محیط کافی شاپ می‌توانی شاهد دود کردن سیگار و ... توسط دختران و پسران جوان باشی.

نازنین رسولی کارمند در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» در این خصوص می‌گوید: در چهارراه ولی عصر کافی شاپی وجود دارد که دختران و پسران جوان به آسانی در این فضا سیگار مصرف می‌کنند و از آنجا به عنوان محلی برای گپ زدن و دوستی‌های نادرست میان دختر و پسر استفاده می‌کنند.

وی می‌افزاید: من واقعاً نگران این موضوع هستم که چگونه حرمت شکنی و بد حجابی در فضای کافی شاپ‌ها از سوی مسئولان و افرادی که مسئول حفظ امنیت جامعه هستند نادیده گرفته می‌شود و عدم نظارت کافی از سوی مسئولان موجب شده است تا خانواده‌ها نسبت به کافی شاپ‌ها دید منفی پیدا کنند.

زهرا حجتی با اعلام نارضایتی از وضعیت کافی شاپی واقع در خیابان حافظ عنوان می‌کند: قلیان کشیدن در کافی شاپ‌ها هم اکنون شایع شده است و متأسفانه شاهد صحنه‌های ناپسند مصرف قلیان توسط زنان و دختران در این فضا هستیم.

این دانشجو با بیان اینکه هم‌اکنون دختران و پسران جوان از فضای کافی شاپ به عنوان محلی برای دوستی با جنس مخالف استفاده می‌کنند، ادامه می‌دهد: فضای تاریک برخی از کافی شاپ‌ها فرصت مناسبی برای پیش‌رفتن برخی رابطه‌هاست و برخی از صحنه‌هایی که در کافی شاپ‌ها مشاهده می‌شود حرمت شکنی کامل است.

وی بیان می‌کند: به جرأت می‌توان گفت که کافی شاپ‌ها هم‌اکنون به پاتوقی برای دختران خیابانی تبدیل شده است.

شئونات اسلامی در کافی شاپ معنا ندارد

سیما حسام نژاد، دانشجو در ‌این خصوص تصریح می‌کند: در فضای تاریک کافی شاپ موسیقی‌های خاصی پخش می‌شود که هیجان دختران و پسران را بیشتر می‌کند.

وی می‌افزاید: کافی شاپ‌ها می‌تواند مکانی برای حضور اعضای خانواده و تفریح آنها باشد اما هم‌اکنون صحنه‌های زننده‌ای در این فضا مشاهده می‌شود که خانواده را نسبت به کافی شاپ بد بین کرده است.

این دانشجو با بیان اینکه در فضای کافی شاپ تابلویی مبنی بر اینکه رعایت حجاب اسلامی در این مکان الزامی است مشاهده می‌کنیم، می‌گوید: این جمله فقط برای فریب نوشته شده است چرا که تنها چیزی که در فضای کافی شاپ وجود ندارد شئونات اسلامی است و حریم حیا میان دختران و پسران در کافی شاپ معنایی ندارد.

کافی شاپ یا مکانی برای نابودی ارزش‌های معنوی و اخلاقی

امان الله قرائی مقدم، ‌آسیب‌شناس اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار می‌کند: فضای کافی شاپ رنگ غرب زدگی شدید پیدا کرده است و به مکانی برای آسیب زایی میان دختران و پسران تبدیل شده است و باید کنترل و نظارت بیشتری بر این مکان‌ها از سوی پلیس و صاحبان کافی شاپ‌ها اعمال شود.

وی می‌افزاید: کافی شاپ‌ها مکانی برای دوستیابی و روابط نادرست دختران و پسران شده است و این دوستی‌ها موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی، ازدواج‌های نادرست و رشد طلاق می‌شود.

این آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه شاهد کمرنگ شدن معنویات و ارزش‌های اخلاقی در جامعه شده‌ایم، می‌گوید: جوانانی که به ارتباط‌های ناسالم روی می‌آورند سایر همسالان خود را به سوی روابط نادرست می‌کشانند و شاهد شیوع رفتارهای نادرست در میان جوانان معصوم جامعه خواهیم بود.

به گزارش توانا، کافی شاپ‌ها تنها یکی از مکان‌هایی هستند که می‌توان در آن روابط ناسالم را مشاهده کرد امروزه دیگر اکثر محیط‌های تفریحی و متأسفانه فضاهای آموزشی کشور به مکانی برای اختلاط و دوستی‌های میان دختر و پسر تبدیل شده‌اند اما آنچه که در این میان به تاراج می‌رود حیا و عفت دختر ایرانی است.
 
اما تا چه زمانی باید چشم خود را بر روی این صحنه‌ها بست و به‌گونه‌ای وانمود کرد که گویی همه چیز کاملاً طبیعی است آیا برخورد با بدحجابان فقط در سطح خیابان‌های شهر راه‌حل معضل بدحجابی و روابط ناسالم و آشکار دختران و پسران در این روزهاست؟

آیا مسئولان نگاهی به اماکن تفریحی سطح شهر و کافی شاپ‌ها انداخته‌اند آیا نمی‌دانند در کافی شاپ‌ها چه می‌گذرد و چه فضای مناسبی برای ارتباط ناسالم دختران و پسران در این مکان‌ها فراهم شده است؟

جمعه 25/6/1390 - 20:29
طنز و سرگرمی

در حال حاضر حتی گوشت گوسفندی هم به صورت قاچاق از چین وارد ایران می‌شود

 

 

 

منبع:شفافکارتون گوسفند چینی

جمعه 25/6/1390 - 20:23
سياست
سایت صدای آمریکا اقدام به انتشار بخشی هایی از مصاحبه رئیس جمهور ایران با روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مورد سوریه، عراق، جریان انحرافی و عاقبت سران فتنه کرد.
به گزارش جام نیوز؛ سایت صدای آمریکا، 14 سپتامبر (23 شهریور) اقدام به انتشار بخشی از سخنان محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران، با روزنامه واشنگتن پست در تهران کرد.
بنابراین گزارش، واشنگتن پست زیر عنوان "متن مصاحبه با احمدی نژاد" پاسخ های محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران به پرسش های "لالی ویمات"، دستیار ارشد سردبیر این روزنامه، را چاپ کرده است، که روز سه شنبه 13 سپتامبر (22 شهریور) در تهران انجام گرفته است. بخشی از پرسش ها و پاسخ ها از این قرار است:
واشنگتن پست: سوریه تا چه حد برای ایران مهم است؟ ارزیابی شما از اوضاع در سوریه چیست؟
احمدی نژاد: مناسباتمان برای ما مهم است. همه دراین جهان برای ما مهم اند، هر جائی که مردم زندگی می کنند.
واشنگتن پست: سوریه یک متحد اصلی ایران بوده است، فقط یک کشور دیگر نیست. می دانم که شما سعی کرده اید به پرزیدنت اسد کمک کنید. آیا معتقدید رژیم او می تواند باقی بماند؟
احمدی نژاد: برای ما لبنان، ترکیه و سوریه مهم هستند. همین طور افغانستان، پاکستان و کشورهای منطقه خلیج فارس. سوریه در صف مقدم مقاومت است.
واشنگتن پست: می دانم که شما اخیرا به پرزیدنت اسد انجام اصلاحات و گوش دادن به حرف مردم را توصیه کردید.
احمدی نژاد: بله، خود او اعلام کرد که بعضی اصلاحات را ارائه می دهد. من فکر می کنم همه در جهان به اصلاحات نیاز دارند، در اروپا، آمریکا، آسیا و همه جا.
واشنگتن پست: ما در آمریکا دنبال این پاسخ هستیم که آیا پرزیدنت اسد می تواند دوام بیاورد، یا اینکه کارش تمام شده است؟ ارزیابی شما چیست؟
احمدی نژاد: به نظر ما نباید راجع به اوضاع اینگونه صحبت کنیم. این بستگی دارد به مردم و دولت سوریه. ما فکر می کنیم بسیار مهم است که دیگران مداخله نکنند. نه غرب، نه نیروهای دیگر، نه ناتو و هر اتحادیه نظامی دیگر.
واشنگتن پست: به نظر می رسد مردم سوریه خواستار رفتن او هستند.
احمدی نژاد: بله، بعضی ها علیه او هستند. به آنها هم باید احترام گذاشت. اما ما موقعی از نظر واقعی مردم با خبر می شویم که انتخاباتی واقعی وجود داشته باشد و من امیدوارم این کار در محیطی دوستانه وحاکی از تفاهم انجام گیرد.
واشنگتن پست: شما فکر می کنید باید در سوریه انتخابات شود؟
احمدی نژاد: انتخابات آزاد باید در همه جای دنیا انجام گیرد، حتی در آمریکا.
واشنگتن پست: گزارش شده است که ایران برای کمک به پرزیدنت اسد مشاوران و نیروهای القدس را فرستاده است.
احمدی نژاد: ما با سوریه مناسبات داریم، مناسباتی قدیمی. ما همچنین با مردم سوریه ، با تمامی اقشار سوریه، مناسبات خوبی داریم. همین وضعیت در عراق و کشورهای دیگر هم وجود دارد.
واشنگتن پست: خیلی ها در آمریکا معتقدند جورج دبلیو بوش رئیس جمهوری پیشین آمریکا با حمله به عراق و سرنگون ساختن صدام، عراق را تحویل ایران داد. اعتقاد عمومی بر آن است که نفوذ ایران در سراسر منطقه به خصوص در عراق بیشتر شده است.آیا این برداشت درست است؟
احمدی نژاد: واقعا فکر می کنید مردم آمریکا از این بابت از جرج بوش متنفرند؟
واشنگتن پست: نه، فکر نمی کنم آنها از او متنفر باشند، فقط می گویم برداشت عمومی این است که صدام دوست کشور شما نبود و با حذف دولت او و آوردن یک دولت شیعه بر سر کار، راه نفوذ ایران در عراق بیشتر باز شده است. آیا این تحلیل درست است؟
احمدی نژاد: واقعا فکر می کنید آقای بوش قصد سر کار آوردن یک دولت شیعه در عراق را داشت؟
واشنگتن پست: نه.
احمدی نژاد: بنا براین، این برغم مقاصد او انجام شده است. آیا این دولتی منتخب هست یا نه؟
واشنگتن پست: بله.
احمدی نژاد: این یک دولت منتخب است. بنابراین مناسبات و تمایلات مردم عراق با امیال و آرزوهای بوش کاملاً مغایر است. آیا ما می توانیم مجددا به این نتیجه برسیم که بوش عراق را تحویل ایران داد؟ بوش هدفهای مشخصی را دنبال می کرد و نتوانست به آنها دست یابد. ملت عراق بر خواست ها و مقاصد آقای بوش فائق آمد. مسلم است که ما از سقوط صدام خوشحال هستیم.
واشنگتن پست: شایعات حاکی از وجود دعوائی داخلی در ایران است. بعضی از دستیاران شما برکنار و یکی از آنها بازداشت شده است. بعضی ها اسفندیار رحیم مشائی، دستیار نزدیک شما را دوست ندارند. مناسبات شما با قدرت های دیگری که ایران را اداره می کنند چگونه است؟
احمدی نژاد: من نمی توانم انتظار داشته باشم همه از تمامی همکاران من خوششان بیاید. این امکان ندارد. مردم آزادند که از او خوششان بیاید یا نه. رقابت های سیاسی در تمامی کشورها رایج است و شما می توانید این رقابت ها را در تمامی دولت ها در سراسر جهان از جمله در آمریکا ببینید.
واشنگتن پست: بنا به گزارشها شما و ولی فقیه در آوریل گذشته برسر برکناری وزیر اطلاعات اختلاف داشتید. این اختلاف مهمی بود؟
احمدی نژاد:آیا می توانید دو نفر را پیدا کنید که دنیا را یک جور ببینند. آیا می توانید یک مورد را در اروپا پیدا کنید؟
واشنگتن پست: میرحسین موسوی و مهدی کروبی، رهبران اپوزیسیون، چه وقت از حبس خانگی آزاد می شوند؟
احمدی نژاد: من هیچ اطلاعی در این باره ندارم. ما قوه قضائیه داریم و قوه قضائیه مستقل از دولت است. ما برای دادگاه قاضی تعیین نمی کنیم. قانون برقرار است، و همه در مقابل قانون مساوی اند. من چنین خبرهائی را دنبال نمی کنم. من فکر می کنم کارهای زیادی دارم که باید انجام دهم.
منبع رجانیوز
پارسینه
جمعه 25/6/1390 - 19:52
آموزش و تحقيقات

محققان دانشگاه نورت وسترن در تحقیقات خود به نكته‌ای دست یافتند كه دلیل وظیفه‌شناس‌تر شدن مردان، با تولد فرزندانشان را آشكار می‌كند.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، محققان مجموعه ملی آکادمی علوم، 624 مرد جوان را قبل و بعد از پدر شدن مورد مطالعه قرار دادند.

یافته ها حاکی از آن بود که با تولد نوزاد، سطح تستسترون مردان به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد و بخصوص در مردان دارای نوزادانی کمتر از یک ماه، سطح این هورمون کاهش بیشتری را نشان می‌دهد که این کاهش در افرادی که بیشتر درگیر مراقبت از فرزندان خود هستند، شدت می‌گیرد.

محققان همچنین بر این باورند که کاهش سطح تسترون ممکن است مردان متاهل و پدران را نسبت به برخی بیماری های مزمن در مقایسه با افراد مجرد در همان سن، محافظت کند.

کاهش تستسترون در مردان کمک می‌کند که سیستم ایمنی بدنشان تقویت شود و در نتیجه امکان انتقال عفونت‌ها و عوامل بیماری‌زا به نوزادان تازه متولد شده که سیستم ایمنی آنها در حال توسعه است، کاهش یابد.

این پژوهش به صورت آنلاین در مجله proceedings of the national academy of science منتشر شده است.

منبع:تابناک

جمعه 25/6/1390 - 19:48
آلبوم تصاویر
منبع:شفاف
جمعه 25/6/1390 - 19:46
اخبار
برنامه «صرفا جهت اطلاع» تلویزیون به دلیل انتساب خبری کذب به سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، از وی عذرخواهی کرد.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از فارس، دو هفته پیش ، برنامه خبری «صرفا" جهت اطلاع» در خبری با عنوان تشکیل سازمان بسیج نوزادان و نونهالان و انتساب آن به سردار محمدرضا نقدی، نسبت به عملکرد سازمان بسیج و ریاست آن انتقاد کرده بود اما با ارائه توضیحات روابط عمومی سازمان بسیج در این خصوص، شب گذشته در این برنامه خبری از سردار نقدی عذرخواهی شد.
در بخشی از توضیحات روابط عمومی سازمان بسیج خطاب به برنامه «صرفا" جهت اطلاع» با تکذیب انتساب خبر مذکور به رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمده است:
«بسیج یک تشکل جوشیده از مردم است و همین خصوصیت مردمی بودن موجب می شود برخلاف نهادهای دولتی ، بخش زیادی از اقدامات آن بدون ابلاغ سلسله مراتب و بر اساس ابتکارات و خلاقیت‌های خود مردم شکل بگیرد و اینگ ونه نیست که هر اقدامی از سوی هر پایگاه یا حوزه یا بسیج شهرستان ، مستند به دستوری از سلسله مراتب باشد بلکه واحدهای این تشکل مردمی مجازند در چارچوب 4 اصل شرع، قانون، سیاست‌های نظام و اصول سیاست‌های سازمان بسیج ،  طرح‌های خلاقانه خود را برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حیطه جغرافیایی مسئولیت خود به اجرا گذارند.»
این جوابیه می افزاید:«سازمان بسیج مستضفعین تنها طرح‌هایی که پایه‌های استدلال قوی و اجرای موفقیت‌آمیزی در منطقه پیشنهاد کننده داشته باشد را پس از تکمیل در دستور عمومی بسیج قرار می‌دهد.»
منبع:پارسینه -مشرق نیوز
جمعه 25/6/1390 - 19:45
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته