• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1300روز قبل
ایرانگردی

 

جشنواره ورزش و نشاط خانوادگی منطقه 15 همزمان با دهه مبارک فجر در فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به همت اداره تربیت بدنی منطقه و با مشارکت اداره تربیت بدنی جنوب شرق و فرهنگسرای خاوران به منظور ارتقای روحیه و نشاط شهروندان تا 21 بهمن ماه میزبان شهروندان است.

به گفته وی، این جشنواره با 14 ایستگاه در قالب 8 عنوان برنامه سلامت محور، آموزشی ، ورزش و بازی ، مردمی ، گروهی، خانوادگی، آشنایی با تجهیزات ورزشی، ورزش سالمندان و ورزش الکترونیک برای تمامی سنین برپا است.

مختاری در ادامه به تشریح برنامه ها پرداخت و افزود: ایستگاه های آموزشی با حضور مربیان متخصص با تبیین اهمیت ورزش در اصلاح سبک زندگی فعال و آموزش رایگان رشته های ورزشی به شهروندان، ایستگاه سلامت محور با  ارائه خدماتی شامل پایش سلامتی و اندازه گیری فاکتورهای سلامت جسمی و ترکیب بدنی و مشاوره استعداد یابی و ایستگاه ورزش و بازی کودکان همراه با بازی های بومی و محلی و سنتی ایرانی برای آشنایی آنها با فرهنگ اقوام و ورزش های هر منطقه از جمله این برنامه ها است.  

وی ادامه داد: در ایستگاه ورزش تیمی و خانوادگی، ورزش های گروهی برای نشاط جمعی اجرا می شود و ورزش هایی نیز ویژه افراد کم توان در ایستگاه توانیابان برای آنها آموزش داده می شود.

شایان ذکر است؛ جشنواره ورزش و نشاط خانوادگی منطقه 15 تا 21 بهمن برپا است و علاقه مندان می توانند جهت بهره مندی از برنامه های شاد این جشنواره از ساعت 9 تا 11 صبح  به فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران مراجعه کنند.

 
 


 

شنبه 19/11/1398 - 13:42
ایرانگردی

 

 

همزمان با دهه مبارک فجر؛ معاون فنی و عمرانی منطقه21 از "مناسب سازی معابر" موجود در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه21، مهدی قره خانی معاون فنی و عمرانی این منطقه با بیان اهمیت و تاکید ویژه مدیریت ارشد شهری کلانشهر تهران مبنی بر مناسب سازی معابر گفت: با توجه به "دستورالعمل ابلاغی مناسب سازی معابر در سطح مناطق 22گانه" و با در نظر گرفتن سیاست های پیوستگی مسیر دوچرخه و مشارکت با مناطق همجوار، موضوع مهم مناسب سازی معابر به طور جدی در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: بلوار گلها-بزرگراه فتح واقع در ناحیه یک منطقه21 در همجواری با منطقه18، بلوار ایران خودرو-بزرگراه شهید لشگری واقع در ناحیه دو این منطقه در همجواری با منطقه22 و محله وردآورد و خیابان ولیعصر(عج) واقع در ناحیه سه ورودی غربی پایتخت در همجواری با منطقه22 از جمله مهم ترین معابری است که می توان به مناسب سازی آنها در سال آتی اشاره کرد.

قره خانی در پایان یادآور شد: به منظور انجام هرچه بهتر و دقیق تر این پروژه ها، نقشه هایGIS و پلان اولیه مقاطع تهیه شده و در سال99 اولویت اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه21 "موضوع مناسب سازی" معابر مهم و پرتردد مذکور خواهد بود.

 

 

شنبه 19/11/1398 - 13:40
ایرانگردی

 

 

مسیر انسدادی کندروی باند شمال بزرگراه آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بزرگراه شهید تندگویان با اتمام فعالیت بازسازی کانال بهمنیار و ایمن سازی آن بزودی بازگشایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به ریزش کانال قدیمی بهمنیار که منجر به نشست ناگهانی آسفالت کندروی باند شمال بزرگراه آزادگان بیان کرد: در ادامه فعالیتهای ایمن سازی این مسیر، 18 متر از کانال قدیمی بهنمیارواقع در 8 متری زیر بزرگراه آزادگان تخریب و سقف کانال  فرونشست که در نتیجه آن عملیات بازسازی کانال در حال انجام است.

وی افزود: درحال حاضر به منظور جلوگیری از پیامدهای ناگوار زیست محیطی و انسانی ناشی از بالا آمدن آب این کانال فرسوده، مسیر کانال به سمت کانال خیام هدایت شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران ضمن رفع خطر کانال، اقداماتی در قالب آوار برداری، لجن و خاکبرداری و انتقال خاک و نخاله از محل کانال جهت بازگشایی مسیر آن انجام شده است.

به گفته شهردار منطقه اقدامات بازسازی کانال به صورت احداث 18 متر کانال بتونی در حال انجام است و پس از اتمام آن نیز مسیر مسدود شده کندرو آزادگان حدفاصل خیابان شهید رجایی تا بزرگراه آزادگان بازگشایی می شود.

 
 
 
 

شنبه 19/11/1398 - 13:36
ایرانگردی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر لزوم توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار برای پاسخگویی به نیاز شهروندان، گفت: همان‌طور که وعده داده بودیم، در ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک بازار دیگر میوه و تره بار برای ارائه خدمات به ساکنان مرکز پایتخت در محله ایران توسط اهالی محل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره به مطالبه شهروندان به ویژه در محلات پرجمعیت برای ساخت و راه اندازی بازارهای میوه و تره بار، افزود: بازار 17 شهریور با 261 متر مربع زیربنا با دو کاربری «میوه، فرنگی و سبزی» و «مواد غذایی و کالاهای شوینده و بهداشتی» به 21 هزار شهروند ساکن محله ایران در منطقه 12 خدمات عرضه می‌کند.

وی بر توجه ویژه به نیازمندی‌های جانبازان و معلولان عزیز در استفاده از میادین میوه و تره بار، اشاره و اظهار کرد: بازارهای جدید، نه تنها به شیوه فروشگاهی ساخته می‌شوند تا شهروندان عزیز با آرامش و سهولت بیشتری مایحتاج مصرفی خود را از این مراکز تهیه نمایند، بلکه با ساخت رمپ و سرویس بهداشتی ویژه جانبازان و معلولان، تلاش می‌کنیم تا زمینه و بستر مناسب را برای حضور این عزیزان در مراکز مذکور فراهم آوریم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه نتیجه آسایش و رفاه کارگران در برخورد مناسب آنها با شهروندان و ارائه خدمات بهتر به مشتریان نمود می‌یابد، خاطرنشان کرد: همواره در تلاش هستیم تا امکانات و خدماتی را که به کارگران ارائه می‌کنیم، ارتقا دهیم و به این منظور، طبقه فوقانی بازار 17 شهریور را به خوابگاه کارگران اختصاص داده‌ و تسهیلات رفاهی برای آنها در نظر گرفته‌ایم.
گفتنی است، بازار 17 شهریور به عنوان جدیدترین بازار میوه و تره بار تهران در محله ایران قرار گرفته است که حضرت امام (ره) بعد از ورود به وطن، مدت کوتاهی در یکی از مدارس این محله اقامت داشتند. با افتتاح بازار 17 شهریور، بیش از 6 هزار خانواده ساکن در محله ایران می‌توانند مایحتاج مورد نیاز خود را از این بازار تهیه نمایند.

چهارشنبه 16/11/1398 - 20:16
ایرانگردی



 

شهردار تهران صبح امروز ضمن بازدید از پروژه های بهسازی محیطی سازمان نوسازی در منطقه 15، مرکز محله خاتون را افتتاح کرد و کلنگ پروژه تجمیعی 13 پلاک فرسوده را به زمین نشاند.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، پیروز حناچی به همراه معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی، شهردار منطقه 15 و جمعی از معاونان و مدیران از روند پیشرفت پروژه های بهسازی محیطی در حال اجرا و وضعیت پروژه های اجرا شده این سازمان در منطقه 15 بازدید میدانی به عمل آورد.
حناچی ضمن بازدید از پروژه های بهسازی محیطی مرکز محله درخشان، مرکز محله شیرین دخت، مرکز محله خاتون، فضای سبز پیرامون امامزاده سید ملک خاتون، بازگشایی محور ده متری حدفاصل خیابان شهید واسعی و شهید حجت اله صادقی رهنمودها و نکات لازم را به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور متذکر شد.
بر اساس این گزارش، مرکز محله خاتون به وسعت عرصه مداخله 400 مترمربع که با هدف ساماندهی اراضی رها شده، تأمین بخشی از کمبود خدمات محله ای، ارتقاء امنیت محله، ایجاد مکانی برای تعاملات اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی ساکنان محله اتابک احداث شده، صبح امروز به دست شهردار تهران افتتاح شد.
در ادامه، کلنگ آغاز عملیات نوسازی 13 پلاک تجمیعی فرسوده در محله مینابی با مساحت عرصه 400 متر مربع، 15 واحد مسکونی و زیربنای 1654 متر مربع توسط شهردار تهران به زمین خورد.
گفتنی است این پروژه تجمیعی به منظور الگوسازی مسکن و ارتقاء پروژه های تجمیعی بزرگ مقیاس در سطح محلات فرسوده به همت سازمان نوسازی شهر تهران با هدف ارتقاء کیفیت زندگی ساکنان از طریق خلق معماری ارزشمند با الگوی بهینه و متناسب با سبک زندگی ساکنان، شرایط اجتماعی و فرهنگی محلات، کاهش مصرف انرژی و هزینه¬های نگهداری با استفاده از دانش معماران برجسته طراحی شده است.

چهارشنبه 16/11/1398 - 20:10
ایرانگردی


صدور گواهی اعتبار مولد«گام» با هدف خرید مواد اولیه و فروش محصولات واحدهای تولیدی به صورت نسیه در قالب زنجیره تأمین، با حضور رییس کل بانک مرکزی و با دستور مدیرعامل بانک ملت در این بانک آغاز شد.
 
 

به گزارش روابط‌عمومی ملت، دکتر محمد بیگدلی در مراسمی با حضور دکتر عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک های ملی ایران، صادرات ایران و تجارت، از طریق ویدئوکنفرانس و در محل بانک ملی شعبه مرکزی دستور صدور گواهی اعتبار مولد را در این بانک خصوصی شده صادر کرد.
با رونمایی از طرح گام، یک فقره گواهی اعتبار مولد با مبلغ یک میلیارد ریال و مدت اعتبار ۶ ماهه برای یکی از مشتریان بانک ملت در شعبه مستقل مرکزی صادر شد.
بر اساس این گزارش، سیدابوطالب دیبایی، عباس جعفرلو و مرتضی ترک تبریزی، معاونان مدیرعامل، رضا مجیدی، رستم شاه گشتاسبی و جواد علی محمدی روسای ادارات کل و حسن کمالوند رییس شعبه مستقل مرکزی همراه با تعدادی از کارشناسان بانک ملت، به صورت ویدئوکنفرانس، در جریان سخنرانی رییس کل بانک مرکزی، مدیرعامل بانک ملت و دیگر سخنرانان مراسم آغاز اجرای طرح گام قرار گرفتند.
بر این اساس، طرح«گام»، یکی از برنامه های بانک مرکزی با کمک نظام بانکی کشوراست که در چارچوب مدیریت نقدینگی، تلاش خواهد کرد امکان تأمین غیر تورمی سرمایه در گردش مورد نیاز زنجیره تولید را به ویژه برای واحدهای کوچک ومتوسط، فراهم سازد.
این گزارش حاکی است، گواهی اعتبار مولد «گام» ،به عنوان یک ابزار بازار محور و با قابلیت نقل و انتقال، در بازارهای پول و سرمایه، تسهیلات جدیدی را برای تأمین اعتبار بنگاه های تولیدی فراهم می سازد.
در این طرح، تولید کنندگان بر مبنای فاکتور خرید مواد اولیه و واسط از بانک عامل درخواست انتشار و تضمین گواهی اعتبار مولد درسررسید کرده و به بنگاه فروشنده مواد اولیه تحویل می دهند و دارنده می تواند گواهی را تا سررسید نگه دارد، به فروشنده مواد اولیه خود تحویل دهد یا اینکه در بازار سرمایه تنزیل کند.
این گزارش می افزاید علی اکبر صابریان مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی در این مراسم، مدیرعامل بانک ملت را همراهی کرد.

چهارشنبه 16/11/1398 - 20:3
ایرانگردی



شهردار منطقه چهار تهران در جلسه شورای مدیران بر رویکرد محله محوری در پروژه های جدید  تاکید کرد  و گفت: در اجرای پروژه های عمرانی  نیازهای ضروری محلات و درخواست های شهروندان در اولویت قرار دارد.



به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران" محمد محمددوست" ابتدا ضمن تبریک ایام ا.. دهه مبارک فجر  و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به حفظ و زنده نگه داشتن ارزش های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رفتار و اعمال ما در وحدت ، انسجام و تداوم جریان باشکوه انقلاب نقش بسزایی دارد و می بایست  برای حفظ آن تلاش دوچندان کنیم.

وی با تاکید بر کاهش دغدغه های شهروندان در سطح محلات افزود:  کاهش مشکلات محلات به عنوان کوچکترین واحد برنامه ریزی شهری از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در نظر گرفتن  نیازها و مطالبات مردم و رفع مشکلات محلات در اجرای پروژه ها می توان ضمن افزایش رضایت شهروندان، مشارکت محله ای را به دنبال داشته باشد.
محمددوست  با بیان اینکه اکنون فرصت مناسبی برای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی است افزود: با توجه به تغییر رویکرد مدیریت شهری ازاجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس شهری به پروژه کوچک مقیاس و محله‌ محور ، از این رو تا پایان سال فرصت  مناسبی است تا با اجرای  پروژه های محلی  بستر توسعه و آبادانی محلات فراهم شود.
وی در ادامه از آمادگی کامل منطقه چهار برای مقابله احتمالی با ویروس کرونا خبر داد و گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، این منطقه تمامی امکانات خود را  در سرای محلات وساختمان ها  با ارایه آموزش ها و هشدار های لازم برنامه ریزی  و اجرا کند. 
در حاشیه جلسه شورای مدیران منطقه چهار مراسم تکریم و معارفه معاون جدید امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار و "محمد محمددوست" شهردار منطقه چهار ضمن قدردانی از از تلاش های "معصومه سادات عمارتی" معاون سابق اجتماعی و فرهنگی، " محمد خادمی" را به عنوان  معاون اجتماعی و فرهنگی جدید معرفی کرد.

چهارشنبه 16/11/1398 - 20:0
ایرانگردی

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای طرح همیاران کاپ همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد. 


به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند، نرگس رجایى با بیان اینکه حل معضلات محیط زیستی که این روزها با سرعت و بدون توقف گریبان گیر جامعه بشری شده اند، نیازمند عزم جدی از سوی تمامی افراد جامعه است، گفت: در این زمینه، گروه های اثر نظیر هنرمندان و سینماگران باید هر چه بیشتر به وظایف اجتماعی خود عمل کنند و زمینه های لازم را برای جذب مشارکت های مردمی در حوزه محیط زیست فراهم آورند.

وى اضافه کرد: طبق گزارش بانک جهانی که در سال 2018 منتشر شد، تولید پسماند که یکی از اصلی ترین معضلات محیط زیستی است تا سال 2050 با افزایش 68 درصدى مواجه خواهد شد. بنابراین، توجه به این موضوع نه تنها مختص اشخاص و یا نهادهای خاصی نیست بلكه باید به وظیفه ای اجتماعی و مطالبه عمومی تبدیل شود.معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر نقش این سازمان در شکل گیری مطالبات زیست محیطی عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند در راستای انجام وظایف ذاتی و دغدغه های اجتماعی خود به عنوان ارگان متولی در حفظ و نگهداشت سلامت جامعه، از ماه ها قبل اقدام به برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بزرگ ترین رویداد سینمایی کشور كرده است. 

رجایی ادامه داد: تصمیم بر آن شد تا به سه فیلم که در این دوره از جشنواره به موضوعات مربوط به حوزه مدیریت پسماند اعم از كم حجم سازى، كاهش پسماند، رطوبت گیرى ، تفكیك در مبداء و... پرداخته اند، جایزه «کاپ» را به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند اهدا کنیم.

وی با بیان اینکه بی شک طرح موضوع كاهش پسماند در جشنواره فیلم فجر مى تواند مقدمه ای برای توجه هر چه بیشتر سینماگران به موضوعات این حوزه باشد، گفت: فرهنگ و فرهنگسازى مقوله ای نیست كه در زمانی كوتاه شكل بگیرد. به عبارت دیگر، فرهنگسازى فرآیندی است كه به یك دوره زمانی طولانی نیاز دارد تا شكل و ساختار خاص خود را پیدا كرده و در جامعه به عنوان یك امر و یا رفتار مورد قبول عموم مردم قرار گیرد و به تدریج به عنوان جزئی از باورهای بنیانی افراد محسوب شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با تاكید بر اینكه جامعه پذیری، فرایندی است که افراد به وسیله آن خود را با جامعه سازگار مى كنند، ادامه داد: این موضوع باعث تسریع و کمک در راستای فرهنگ سازی پایدار خواهد شد. بنابراین به غیر از خانواده و مدرسه، زبان هنر از جمله سینما نیز یکی ازعناصر مهم جامعه‌پذیری محسوب مى شود.

رجایى همچنین به نقش ارتقای دانش به عنوان اولین گام در تغییر رفتار افراد اشاره کرد و افزود: سعى كرده ایم با استقرار پایگاه های آموزشی و آموزشگران در سالن هاى سینما نسبت به افزایش اطلاعات تخصصی مخاطبین هنر تصویرى سینما اقدام کنیم. این امر از طریق معرفی راهکارهای عملی در زندگی روزمره برای اجتناب از تولید پسماند و کاهش میزان آن انجام می شود.

وی با بیان اینکه طرح همیاران كاپ نیز براى اولین بار در این رویداد كلید خورده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این بخش شاهد همراهی بسیار خوبی از سوی مردم و هنرمندان و پیوستن آن ها به جمع همیاران کاپ بودیم. امیدواریم طرح مذکور بتواند در جریان سازی، جلب مشاركت های اجتماعی و تقویت احساس مسئولیت پذیرى افراد جامعه تاثیر گذار باشد. همچنین امیدواریم افراد بتوانند در حفظ محیط زیست امانت داربوده و زمینى پاك را به آیندگان تحویل دهند.

چهارشنبه 16/11/1398 - 19:56
ایرانگردی




شركت بهره برداری متروی تهران و حومه در آستانه چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها (غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گرانقدر) در بهشت زهرا(س)، آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران است.


شركت بهره برداری متروی تهران و حومه در آستانه چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها (غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گرانقدر) در بهشت زهرا(س)، آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران است.
 به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری متروی تهران وحومه، شهروندانی كه در روزپنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۸ قصد حضور در مراسم میهمانی لاله‌ها (غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای گرانقدر) در بهشت زهرا ر ا دارند می توانند از ایستگاه های شاهد –باقر شهر و حرم مطهرامام خمینی (ره)  واقع در خط یك متروی تهران استفاده كنند.
لازم به توضیح است روزهای پنجشنبه با توجه به افزایش حجم مسافر برای زیارت اهل قبور اعزام قطار ها تا ایستگاه كهریزك نسبت به برنامه روزهای عادی در این خط افزایش پیدا می كند تا شهروندان راحت‌تر از این وسیله حمل و نقل ریلی(مترو) ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.
گفتنی است در صورت نیاز نیز جهت سرویس دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده نیز اعزام می‌شود.

چهارشنبه 16/11/1398 - 19:52
ایرانگردی

 پوستر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری، روز گذشته سه شنبه پانزدهم بهمن ماه رونمایی شد.




به گزارش  شهرنوشت، چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های شهری توسط مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با شعار «شهر، رسانه، حق بر شهر» برگزار خواهد شد که علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان بهمن ماه با مراجعه به سایت SHAHRNEVESHT.TEHRAN.IR ارسال کنند.

رشته‌های جشنواره شامل موارد زیر است:

✓ مطبوعات: روزنامه‌ها، مجلات، ویژه‌نامه‌ها و نشریات علمی–تخصصی
خبر
گزارش
گفت‌وگو
مقاله
یادداشت و سرمقاله
روایت‌های مستند
عکس
طرح و کاریکاتور
داده‌نما
چندرسانه‌ای
✓ خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری-تحلیلی
خبر
گزارش
گفت‌وگو
یادداشت
چندرسانه‌ای
عکس
چندرسانه‌ای
✓ رسانه‌های دیداری (تلویزیون)
مستند
مجله‌ای (ترکیبی)
گفت‌وگو محور
گزارش
نماهنگ و تیزر
✓ رسانه‌های شنیداری (رادیو)
مستند
مجله‌ای (ترکیبی)
گفت‌وگو محور
گزارش
آنونس
✓ شبکه‌های اجتماعی
تلگرام
اینستاگرام
توییتر
پیام‌رسان‌های داخلی

مقررات چهارمین جشنواره رسانه‌های شهری شامل موارد زیر است که باید علاقه‌مندان به آن توجه کنند:
آثاری می‌توانند در جشنواره شرکت کنند که از تاریخ 97/09/01 لغایت 98/10/01 تولید و منتشر شده باشند.

تکمیل فرم ثبت‌نام در سامانه و یا ارسال به دبیرخانه جشنواره برای هر شرکت‌کننده الزامی است.

هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در 2 بخش، حداکثر 3 اثر را به سامانه جشنواره ارسال کند.

پس از داوری مقدماتی از سوی هیات انتخاب، آثار راه‌یافته به هیات داوران در سامانه جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 

فایل‌های عکس، کاریکاتور و داده‌نما با پسوند TIFF یا JPG و با وضوح 300DPI و حداقل در ابعاد 25*20 در سامانه بارگذاری شوند. پس از اعلام راهیابی به مرحله داوری، ارائه نسخه اصل و چاپی اثر ضروریست.

برای آثار بدون نام صاحب اثر، یا آثاری که با نام مستعار چاپ شده باشند، در مرحله نهایی داوری، ارسال تاییده به امضای مدیر مسئول و مدیر رسانه الزامی است.

نسخه با کیفیت آثار صوتی و تصویری بایستی بر روی لوح فشرده، به نشانی دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

آدرس دبیرخانه جشنواره رسانه‌های شهری: تهران، پارک گفتگو، نگارستان شهر، دبیرخانه جشنواره رسانه‌های شهر.

مهلت ارسال آثار: 98/11/30

چهارشنبه 16/11/1398 - 19:48
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته