• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1302روز قبل
ایرانگردی



مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این ناوگان برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم اربعین شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان خبر داد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت از آمادگی کامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای ارائه خدمات حداکثری جهت رفاه حال شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم چهلم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش خبر داد و گفت: روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ همزمان با شروع مراسم از ساعت ۱۹ تا پایان مراسم، سرویس دهی در دو ایستگاه شهید بهشتی و ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) انجام خواهد شد و ‏سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو تا ساعت۲۲:۳۰ همانند روزهای گذشته انجام خواهد شد.‎
مدیر عامل شركت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به اینکه مراسم چهلم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم برنامه ریزی شده و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز اعزام می‌شود.

چهارشنبه 23/11/1398 - 17:41
ایرانگردی




این روزها که با کاهش محسوس دمای هوا رو به رو هستیم و دمای پایتخت به زیر صفر درجه رسیده است، خانواده‌های تهرانی متناسب با بودجه، سلیقه و ذائقه خود، می‌توانند از میوه‌ها، خوراکی‌ها و غذاهایی نظیر انواع آش و سوپ، کدو تنبل، چغندر، شلغم، خرما، مویز، موز، نارگیل، خورشت فسنجون و انواع ماهی استفاده کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ به عنوان نمونه، کارشناسان علم تغذیه معتقدند مصرف کدو تنبل به دلیل وجود ویتامین A و جو دو سر که در آش و سوپ استفاده می‌شود، به دلیل وجود نشاسته و فیبر فراوان، می‌توانند در تامین سلامت افراد در فصل سرما موثر باشند.

البته شاید شهروندان دوست داشته باشند در هوای سرد تهران، فنجانی چای داغ بنوشند که توصیه کارشناسان تغذیه، این است که چای زنجبیل بنوشند، ضمن اینکه از خوردن خرما و مویز و همچنین محصولاتی نظیر موز و نارگیل نیز غافل نشوند.
بنا بر این گزارش، شهروندان می‌توانند برای تهیه خوراکی‌های مناسب در هوای سرد به میادین میوه وتره بار تهران که در حال حاضر انواع میوه و محصولات فرنگی در آنها به طور متوسط 39 درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت سطح شهر عرضه می‌شود، مراجعه کنند.
قیمت برخی از محصولاتی که مصرف آنها در این روزها توصیه می‌شود، به شرح زیر است:
1- کدو تنبل هر کیلوگرم 2200 تومان
2- چغندر هر کیلوگرم 2600 تومان
3- شلغم هر کیلوگرم 2700 تومان
4- خرمای رطب هر کیلوگرم 14900 تا 23900 تومان
5- مویز هر کیلوگرم 45 تا 52 هزار تومان
6- موز هر کیلوگرم 11800 تا 13900 تومان
7- نارگیل هر کیلوگرم 12500 تا 13900 تومان
8- مغز گردو هر کیلوگرم 105 تا 125 هزار تومان
9- جو دو سر هر کیلوگرم 5300 تومان
10- گوشت بوقلمون هر کیلوگرم 21900 تومان
11- ماهی قزل آلا هر کیلوگرم 30 هزار تومان

چهارشنبه 23/11/1398 - 16:30
ایرانگردی


 
 

باتوجه به تماس ودرخواست تعدادی ازناشران محترم مهلت ثبت نام ازطریق پایگاه اطلاع رسانی www.tibf.ir تاساعت ۲۴ شنبه ۲۶ بهمن ماه جاری تمدیدگردید
به گزارش روابط عمومی بخش ناشران الکترونیک و دیجیتال سی و سومین نماشگاه بین المللی کتاب تهران " بابک ندرخانی مدیر این بخش اعلام کرد: کمیته ناشران الکترونیک ودیجیتال نمایشگاه سی وسوم کتاب تهران از۲۱بهمن درمحل اتحادیه ناشران وکتاب‌فروشان تهران آماده پاسخگویی به تمامی سوالات ورفع مشکل ثبت‌نام ناشران الکترونیک ودیجیتال مستقربوده وناشران می‌توانندازطریق تلفن‌های ۶۶۱۷۶۲۹۷ - ۶۶۱۷۶۳۶۸ و شبکه اجتماعی به شماره همراه (۰۹۳۳۹۵۳۳۷۲۷) هماهنگی های لازم جهت ثبت نام و...رابعمل آورند

وی گفت: باتوجه به تماس ودرخواست تعدادی ازناشران محترم مهلت ثبت نام ازطریق پایگاه اطلاع رسانی www.tibf.ir تاساعت ۲۴ شنبه مورخ ۲۶ بهمن ماه جاری تمدیدگردید

شایان ذکراست " سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از۲۶فروردین الی۵اردیبهشت ماه۱۳۹۹درمصلی بزرگ امام خمینی برگزارخواهدشد

چهارشنبه 23/11/1398 - 16:24
ایرانگردی



معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به حضور این سازمان در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، از برگزاری اختتامیه و معرفی برگزیدگان بخش تجلی اراده ملی در تالار ایوان شمس مورخ 27 بهمن ماه خبر داد. 


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، نرگس رجایی با اعلام این خبر گفت: طی تفاهم نامه همکاری با بنیاد سینمایی فارابی و ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر، طرح کاپ به عنوان الگوی نوین این سازمان از مصادیق تجلی اراده ملی در جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

وی ادامه داد: در همین راستا، 3 فیلمی که با موضوع محیط زیست و با اهداف طرح کاپ همخوانی داشته و مروج فرهنگ‌حفظ محیط زیست باشند، به عنوان آثار برگزیده اعلام خواهند شد.

رجایی با بیان اینکه در روزهای گذشته نیروهای آموزشی مجرب سازمان در پردیس سینمایی ملت (کاخ رسانه)، سینما برج میلاد و پردیس سینمایی چارسو(کاخ هنرمندان) مستقر شدند، خاطرنشان کرد: این سازمان با بهره گیری از پتانسیل گروه های مخاطب این رویداد همچون هنرمندان و سینماگران، ضمن توزیع اقلام فرهنگی با ارائه آموزش های کاربردی پیرامون نحوه کاهش پسماند در فعالیت های روزمره و مدیریت درست آن، در راستای ارتقای سطح دانش مدیریت پسماند جامعه گام برداشتند.

وی با اشاره به اهدای جایزه کاپ به سه فیلم برتر در این جشنواره، اظهار کرد: این فیلم ها در حوزه های مدیریت پسماند همچون کم‌حجم سازی، کاهش پسماند، رطوبت گیری و تفکیک از مبدا مورد قضاوت قرار می گیرند و در نهایت 3 اثر برگزیده معرفی خواهند شد. 

رجایی با بیان اینکه یکی از اهداف طرح همیاران کاپ جذب هنرمندان علاقمند به حوزه محیط زیست است، تصریح کرد: به منظور انجام همکاری های مشترک در این زمینه و تبدیل این امر به یک وظیفه اجتماعی و مطالبه گری عمومی در سطح جامعه، برای نخستین بار طرح مذکور در جشنواره فیلم فجر کلید خورد و بالغ بر 150 هنرمند به عنوان همیار کاپ به آن پیوستند.

چهارشنبه 23/11/1398 - 16:16
ایرانگردی




سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از سرمایه گذاری بیش از یکصد میلیارد ریالی بخش خصوصی برای توسعه اماکن ورزشی طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید رباطی با اعلام این خبر اظهارکرد: روند نگهداشت، تعمیر، بازسازی و توسعه اماکن ورزشی با مشارکت بخش خصوصی، نه تنها یکی از راهکارهای توسعه سخت افزاهای ورزشی قلمداد می شود، بلکه بر مشارکت هر چه بیشتر شهروندان در امور شهری نیز موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای جذب بخش خصوصی در بهبود فعالیت مراکز ورزشی پایتخت ادامه داد: در این راستا مبلغ کل سرمایه گذاری‌ها در سال 98، 101 میلیارد و 489 میلیون و 650 هزار ریال بوده است.

به گفته سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، مجموعه‌های ورزشی دستگردی، نونهالان، پرواز، سهند، فدک و طرشت، از جمله پروژه‌هایی است که سرمایه بخش خصوصی را با انعقاد قراردادهایی مجزا، به خود جذب کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ورزش شهرداری تهران، وی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا در سال ۹۹ با افزایش جلب مشارکت بخش خصوصی، موضوعاتی چون نوسازی مجموعه های ورزشی با روند بهتری دنبال شود.

چهارشنبه 23/11/1398 - 15:11
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 23/11/1398 - 14:54
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 23/11/1398 - 14:48
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 23/11/1398 - 14:46
ایرانگردی

 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز در چهل و یكمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاری مراسم چهلم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، یک میلیون ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروی تهران جا به جا شدند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش همکارانم در بخش های مختلف شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در چهل و یكمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و بنا بر آمار بدست آمده از ابتدای صبح و آغاز خدمات رسانی تا پایان مراسم، یک میلیون ۶۳۵هزارو ۲۸۱نفر با متروی تهران و حومه به صورت رایگان جا به جا شدند.

وی افزود: به منظور جابجایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطارهای مترو به خصوص در خط ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، به ۲ دقیقه کاهش یافت.
گفتنی است تعداد استفاده کنندگان از مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

چهارشنبه 23/11/1398 - 14:46
آموزش و تحقيقات

چهارشنبه 23/11/1398 - 14:45
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته