• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1297روز قبل
ایرانگردی

 

 

با توجه به شیوع بیماری كرونا و نیاز جامعه به استفاده از اقلام بهداشتی، مركز مهارت آموزی كوثر در سرای محله شهید دستغیب، خط تولید ماسك ساده بهداشتی را به منظور تامین نیاز شهروندان راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه9، سرای محله شهید دستغیب این روزها با تلاش 7نفر از زنان سرپرست خانوار مركز مهارت آموزی كوثر با کاری 8ساعته نسبت به تولید روزانه1500 عدد از ماسک های ساده بهداشتی، در راستای اجرای حرکت انسان دوستانه نذر فرهنگی مبنی بر توزیع ماسک رایگان برای شهروندان توسط خیرین منطقه9 اقدام کرده است.

در این طرح و حرکت شهروند محور که تحت عنوان نذر فرهنگی اقدام به توزیع ماسک در بین شهروندان شده است، تاکنون 6000هزار ماسک توسط خیرین سفارش داده شده است که تعداد 2000هزار ماسک در منطقه9، 1000هزارماسک در منطقه12 و 3000ماسک در منطقه11 به صورت رایگان توزیع شده است.

شایان ذکر است منطقه9 از جمله مناطق معدود شهر تهران است که از ابتدای هفته جاری در سرای محله شهید دستغیب توسط زنان سرپرست خانوار مركز مهارت آموزی كوثر نسبت به تهیه و تولید ماسك های ساده بهداشتی به صورت بسته بندی اقدام کرده که برای توزیع در اختیار خیرین منطقه قرار گرفته است.

 

 

چهارشنبه 21/12/1398 - 10:52
ایرانگردی




 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار تهران از شستشو و ضد عفونی معابر، مدارس، مساجد و مکان های عمومی خبر داد و گفت: تا پایان سال فضاهای شهری منطقه چهار ضد عفونی و شستشو می شود.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "حمیدرضا فرخی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه ریشه کنی ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و مشارکت عموم شهروندان است افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان ، طرح ضد عفونی ورودی مساجد و مدارس ایستگاه های اتوبوس و مترو، المان های شهری و معابر و مکان های عمومی منطقه چهار طی چهار مرحله در دستور کار قرار گرفت .

او یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا را حضور شهروندان در تجمعات عمومی عنوان کرد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهرداری منطقه چهار با هرگونه بساط گستری و دستفروشی جهت جلوگیری از تجمع در سطح پیاده روها برخورد خواهد کرد.

فرخی با اشاره به اجرای این طرح در روز گذشته افزود: با توجه شناسایی یکی از شلوغ ترین نقاط منطقه چهار در محله تهرانپارس با توجه به وجود دستفروشان، عصر روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه با اخذ دستور مراجع قضایی و مشارکت نیروهای انتظامی خیابان آیت الله خوشوقت حدفاصل بزرگراه رسالت تا بزرگراه شهید زین الدین(تیرانداز) و خیابان هدایت در محلات تهرانپارس و نارمک ضدعفونی و شستشو شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار از عموم شهروندان خواست ضمن همکاری با عوامل شهرداری و رعایت موارد ایمنی و بهداشتی و عدم خرید از دستفروشان، در صورت مشاهده موارد مشکوک به آلودگی موضوع را از طریق تلفن ۱۳۷ به شهرداری منطقه چهار اطلاع دهند.

سه شنبه 20/12/1398 - 13:1
ایرانگردی

 

 

نزدیک به 45 هزار متر مربع از بزرگراه ها، معابر و سازه های فرهنگی در راستای استقبال از بهار رنگ آمیزی می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، به منظور زیباسازی بصری و در آستانه فصل بهار طبیعت هندریل پل های سواره رو ، پایه پرچم های نصب شده در محورهای شهید کاظمی، شهید تندگویان، آزادگان و علامه عسگری، پل های عابر پیاده و 2 هزار و 500  متر مربع از جداول نیوجرسی های عوارضی قم  در محور خلیج فارس رنگ آمیزی خواهد شد.

همچنین با توجه به اهمیت رسیدگی و رفع نواقص عناصر مبلمان شهری، المان ها و احجام، طی این طرح نواقص 46 مورد از المان ها ، احجام  و مبلمان شهری رفع و پاکسازی می شود.

این گزارش می افزاید: حذف 50 مورد زوائد فیزیکی و بصری نما، پاكسازی 22هزار و 500 متر مربع از جداره های شهری، نگهداشت تابلوهای صنوف و سایه بان مغازه ها، کنترل وضعیت کمی و کیفی آذین بندی و نورپردازی ها، نگهداشت نقاشی دیواری و احجام، نگهداشت مبلمان و المانهای شهر و پرچم و رسیدگی به وضعیت تبلیغات محیطی(فرهنگی، تجاری و..) از دیگر اقدامات مستمر نگهداشت اداره زیباسازی حوزه خدمات شهری و محیط زیست این منطقه است.

 

 

سه شنبه 20/12/1398 - 12:45
ایرانگردی

 

با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در ارتفاعات، کمیته صیانت از حریم شهرداری منطقه یک در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز ، کنترل و نظارت بر حریم شمالی تهران را افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جلسه حریم که با حضور جواد قربانی سرپرست اداره حریم و شهرداران نواحی حریم برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به روزهای پایانی سال و حضور بیشتر افراد سودجو و فرصت طلب برای ساخت و ساز های غیر مجاز در ارتفاعات حریم منطقه یک لازم است از همه ظرفیتهای موجود استفاده و بهره ببریم تا جلوی هر گونه حرکت این افراد گرفته شود.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: در این ایام کنترل همه جانبه با حضور نیرو های حریم بان، نواحی و... در حریم شمال تهران بیش از پیش اجرا می شود و هر گونه عملیات غیر مجاز توسط افراد سودجو رصد و جلوگیری می شود .

وی تصریح کرد : صیانت از حریم با اجرای طرح جامع حریم و جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تخریب آنها، شناسایی نقاط مستعد برای توسعه فضای سبز و سرمایه گذاری متناسب با طرح جامع حریم، شناسایی همه املاک در محدوه حریم و تکمیل اطلاعات لازم در خصوص تعداد پلاک های خلاف ، املاک دارای رای تخریب و بدون رای، روند مکاتبات انجام شده با نهادها را در دستور کار شهرداران نواحی حریم قرار داد و از آنها خواست املاک متخلف آماده تخریب را اعلام و اقدامات لازم جهت جمع آوری آنها را تا پایان سال به انجام برسانند.

سه شنبه 20/12/1398 - 12:38
ایرانگردی

 

جلسه ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا  منطقه 2 با هدف هماهنگی بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت های همه جانبه در این زمینه  به ریاست شهردار منطقه و با حضور دادستان ناحیه دو،فرمانده ناحیه سپاه باهنر،نماینده امور مساجد،جانشین سرکلانتر دوم تهران،رئیس پلیس راهور منطقه ۲ و جمعی از نمایندگان وزارت بهداشت و علوم پزشکی، هلال احمر،فرمانده آتش نشانی و...برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2 ، رسول کشت پور ،  شهردار منطقه2 در جلسه ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا  با  اشاره براینکه  مدیریت شهری  از تمام ظرفیت ها برای اقدامات پیشگیرانه استفاده کرده و ضد عفونی کردن مستمرمعابر و تاسیسات شهری را همراه با آموزش و نظارت را در دستور کار قرارداده است، گفت:  کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، همکاری نهادها و سازمان ها را می طلبد، لذا امید می رود با هم افزایی و همکاری همه ارگان ها ونهادهای مربوطه با  برنامه ریزی  دقیق و ساختارمند ، اقدامات موثر پیشگیرانه را اجرا کنیم  
وی در تشریح  اقدامات و برنامه های منطقه  در این خصوص  گفت : در نخستین روزهای شیوع این ویروس،ستاد هماهنگی اقدامات پیشگیرانه در منطقه تشکیل و جلسات مستمر جهت  برنامه ریزی و همچنین نظارت وارزیابی فعالیت ها برگزار می شود .
وی با بیان اینکه آموزش و نظارت دو محور اصلی فعالیت های مدیریت منطقه در این زمینه است گفت: بر همین اساس در بهمن ماه پیش از شیوع ویروس ، برنامه های آموزشی گسترده در سرای محلات، مدارس و مساجد منطقه اجراشد و پس از بخشنامه های ابلاغی در خصوص تعطیلی جلسات و همایش ها ، آموزش ها به صورت غیر حضوری و توزیع دو هزار  پوستر آموزشی ارائه می شود.
شهردار منطقه با اشاره به آموزش الزامات بهداشتی به کارگران خدمات شهری  گفت: با توجه به اینکه نیروهای خدمات شهری به طور مستمربا فضاهای عمومی و پرخطر در تماس هستند و تامین سلامت آنها یکی از اولویت های مورد توجه منطقه است و همزمان با آموزش این افراد ،شستشو و ضدعفونی مراکز اسکان کارگری  به صورت مستمر در حال انجام است.
شهردار منطقه 2 شتشو و ضدعفونی ساختمان های شهرداری ،معابرو تاسیسات شهری را از دیگر اقدامات برشمرد وگفت: دراین خصوص ساختمان ها در سه بخش ،ساختمان های اداری،ساختمان های وابسته به شهرداری همچون سرای محلات، سرویس های بهداشتی عمومی، مجموعه های ورزشی وهمچنین مراکز خدمات عمومی از جمله فروشگاه های شهروند و میادین میوه و تره بار ضدعفونی شده و توسط تیم های تخصصی سلامت  و ایمنی و دوام  نظارت بر آنها صورت می گیرد.
به گفته وی ضد عفونی معابر اصلی و فرعی ، ایستگاههای مترو ، تاکسی و اتوبوس جهت ارتقای سلامت شهروندان  از دیگرفعالیت های ستاد پیشگیری منطقه ۲ است .
کشت پوردر ادامه از آمادگی  مدیریت  منطقه  برای همکاری با وزارت بهداشت ودرمان جهت واگذاری سالن های ستاد بحران  خبردادو گفت: همزمان با اقدامات پیشگیرانه، تامین و توزیع وسایل ضد عفونی کننده  در محلات کم برخوردار در قالب مسئولیت اجتماعی با مشارکت  خیرین، بسیج و نهادهای متولی و سازمان های مردم نهاد انجام شد.
لازم به ذکر است نمایندگان سازمان ها و نهادهای اجرایی  ضمن تشریح فعالیت ها و اعلام آمادگی برای همکاری با مدیریت شهری در اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، پیشنهادات خود را درزمینه بهبود کیفی و کمی خدمات مطرح کردند.

سه شنبه 20/12/1398 - 12:34
ایرانگردی


جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی در این باره گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت اصول پیشگیری ،جلسه کمیسیون ماده پنج به صورت غیر حضوری و با استفاده از ویدئو کنفرانس برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشراقی گفت:پس از توضیحات فتوحی رئیس دانشگاه شریف،مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه۲،اعضا دراین باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد:هم‌چنین تأکید شد ساخت‌وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی صورت گرفته و با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح، با رعایت اصول فنی و پس از ارائه مطالعات ترافیکی تا تراز کف پیاده‌رو، ایمن‌سازی انجام شود.
اشراقی بیان کرد: در این جلسه پس از توضیحات شهردار منطقه ۶ با احداث هتلی یازده طبقه در محدوده میدان فردوسی نیز موافقت شد.
وی افزود: هم‌چنین با طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان اختیاریه واقع در منطقه سه، پس از توضیحات شهردار این منطقه و مشاور طرح، موافقت شد.
علی اشراقی در پایان گفت: رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره سه مورد از پرونده‌های ارسالی شهرداری منطقه یک، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

سه شنبه 20/12/1398 - 12:15
ایرانگردی




به زودی در فروشگاههای شهروند پزشک مستقر می شود تا در صورت ایجاد نیاز، به کارکنان و مشتریان خدمات پزشکی ارائه شود.


مهدی امراللهی، سرپرست فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در دومین نشست خبری آنلاین مدیران ارشد شهرداری تهران با محوریت شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: از ابتدای آغاز به‌کار ستاد کرونا، صیانت از کارکنان شهروند هم شروع شد و همه همکاران مجهز به ماسک، محلول‌های آنتی باکتریال و دستکش شده‌اند.

 

او افزود: تمامی چرخ‌های دستی مورد استفاده در فروشگاه‌های شهروند و سطوح مورد استفاده روزی سه الی چهار بار ضدعفونی می‌شوند. در راستای صیانت از کارکنان به حفظ سلامت مشتریان هم توجه داریم. به منظور کنترل افراد مشکوک؛ همه فروشگاهها مجهز به دستگاه تب سنج شده‌اند . فروشگاههای بیهقی، ایران زمین، بهاران و بهروز  به صورت ۲۴ ساعته درحال فعالیت هستند. اغلب از ساعت ۲ بامداد به بعد مراجعه‌ای نداریم و فروشگاههای ۲۴ساعته تعطیل می‌شود.

 امراللهی در مورد سفارش‌های آنلاین و تلفنی توضیح داد: سفارش‌های مجازی به شدت افزایش پیدا کرده است. با سازمان تاکسیرانی توافقی کردیم که تعدادی تاکسی برای ارسال کالاها در اختیار ما قرار دهند. از نظر تأمین کالا مشکلی نداریم و مشکل فعلی ارسال کالاهاست که در چند روز آینده حل خواهد شد. با پیک بادپا به منظور ارسال کالاها درحال مذاکره هستیم ‌که امیدوارم با این شرکت به نتیجه برسیم.

 

به گفته سرپرست فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند؛ قرار است که به منظور کنترل کارکنان شهروند و مراجعان همه فروشگاهها پزشک مستقر داشته باشند که این موضوع در چند روز آینده تحقق پیدا خواهد کرد.  همچنین اعمال تخفیفات روی کالاها کماکان پابرجاست.

 

امراللهی درباره کمبود یا نبود ماسک، ژل‌های ضدعفونی کننده و دستکش در فروشگاه‌های شهروند توضیح داد: برای کارکنان ملزومات ضروری تأمین است و مرتب در اختیارشان قرار می‌دهیم اما برای مشتریان زمینه تأمین آن وجود ندارد؛ وزارت بهداشت قول داده که این ملزومات را تهیه کند. البته مواد شوینده به میزان کافی در فروشگاهها وجود دارد و‌ مشکلی برای تأمین آن نیست

منبع : شهرنوشت

سه شنبه 20/12/1398 - 11:0
ایرانگردی




حدود ۸۰ قلاده سگ که سرفه‌های قدیمی و شدیدی داشتند از اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و پارک لویزان جمع آوری شدند. در حال حاضر این قلاده سگ‌ها در قرنطینه‌های مخصوص و جدا از باقی سگ‌ها نگهداری می‌شوند.


حمیدرضا تحصیلی، مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در دومین نشست خبری آنلاین مدیران ارشد شهرداری تهران با محوریت شیوع بیماری کرونا، در مورد اقدامات پیشگیرانه این شرکت بیان کرد: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درباره جمع و آوری و نگهداری از حیوانات شهری، توضیح داد: حدود ۸۰ قلاده سگ که سرفه‌های قدیمی و شدیدی داشتند از اطراف بیمارستان مسیح دانشوری و پارک لویزان جمع آوری شدند. در حال حاضر این قلاده سگ‌ها در قرنطینه‌های مخصوص و جدا از باقی سگ‌ها نگهداری می‌شوند. از وزارت بهداشت درخواست کرده‌ایم که بیماری این سگ‌ها را بررسی کنند. اکیپ‌های جمع آوری در دو شیفت صبح و عصر مأمور شده‌اند که برای جمع آوری حیوانات از سطح شهر اقدام کنند. 4 هزار پوستر ستاد بحران در این خصوص را در اطراف هزار و 200 کیوسک تهران نصب کرده‌ایم.

او گفت: مشابه سایر دستگاه‌های اجرایی، اقدام اول صیانت از سلامتی همکاران‌مان است. سه ساختمان ‌مرکزی مجهز به دستگاه تب سنج شده‌اند. همچنین ملزومات مراقبتی اعم از ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش در میان کارکنان توزیع شده است. ۵۰ درصد از پرسنل این شرکت تقلیل یافته و 50 درصد دیگر به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند.

او با اعلام اینکه 42 بازار روز با تأیید ستاد بحران تعطیل شده‌اند، گفت: نزدیک به ۱۰ هزار فروشنده در این بازارها مشغول به کار بودند. همچنین این بازارها ‌بزرگترین مرکز تجمع مردم شمرده می‌شدند که به منظور کنترل و مدیریت این بیماری و با همکاری مناطق، از ورود افراد به این بازارها جلوگیری شد. در راستای این اقدامات دو بازار روز بزرگ توزیع پرندگان در شرق و غرب شهر تهران نیز تعطیل شده است.  چهار مرکز خرید و فروش خودرو که بیش از پنج هزار ورودی خودرو داشت در راستای این اقدامات تعطیل شده است.

تحصیلی درباره اقدامات این شرکت در خصوص جایگاه‌های سوخت گیری بیان کرد: از روز‌ پنجشنبه هفته گذشته تا به امروز، تمامی جایگاه‌های سوخت 22 گانه مناطق ضدعفونی شده‌اند و همچنان ممنوعیت سوختگیری خودرو توسط رانندگان پابرجاست و اپراتورها باید این کار را انجام دهند. حدود 40 دستگاه سمپاش و مه پاش تهیه شده است. اپراتورها مجهز به ماسک ‌و ‌دستکش شده‌اند. به صورت انحصاری به هر جایگاه یک دستگاه سمپاش تعلق گرفته است. هشت دستگاه مه پاش به معاونت شهری برای ضدعفونی کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر تحویل داده شده است. همچنین سه دستگاه سمپاش ثابت در ساختمان‌های اداری مجموعه خودمان مستقر شده است. دو دستگاه سمپاش به همراه پشتیبان در بازار جنت آباد و حکیمیه به صورت ثابت نیز مستقر هستند. در عین حال پنج دستگاه سمپاش دیگر به صورت آماده باش قرار دارند تا در صورت نیاز به مناطق ارسال شوند.

او در خصوص نظام تأمین خسارت دستفروشان، توضیح داد: با توجه به شب عید و تعطیلی بازارهای روز و بیکاری دستفروشان، از افرادی که با ما قرارداد داشتند، اجاره ماهیانه دریافت نخواهد شد. در سال جدید هم با اولویت با این افراد قرار داد خواهیم بست اما اینکه خسارت پرداخت شود، باید مورد بررسی شهرداری و کمیته امداد قرار گیرد.

تحصیلی در مورد ساماندهی کافه‌های سیار، بیان کرد: از یک ماه گذشته همه کافه‌های سیار جمع آوری شده‌اند. مناطق دیگر نیز باید این اقدام را در الویت دستور کاری خود قرار دهند. قرار است که در یک چهارچوب معین، کافه‌های سیار در بعضی از نقاط شهر فعالیت داشته باشند.

منبع : شهرنوشت

سه شنبه 20/12/1398 - 10:42
ایرانگردی



مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اختصاص و تحویل ۲۲ پمپ ضد عفونی کننده به همراه مواد، لباس، چکمه و ماسک به تمامی جایگاه‌داران سوخت CNG خبر داد.

 


به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، حمیدرضا تحصیلی اعلام کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با دستور مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهردار تهران، همه‌ی سازمان‌ها و شرکت‌ها موظف شدند هر روز، تمام مکان‌های مرتبط با مردم و پرسنل را ضد عفونی کنند.

او با تاکید بر این که بلافاصله پس از اعلام دستور فوق، شرکت ساماندهی صنایع شهر ۴۰ دستگاه سمپاش و مهپاش تهیه کرد، ادامه داد: این تجهیزات میان سه ساختمان شرکت ساماندهی صنایع شهر در گاندی، آیت‌الله سعیدی و حکیمیه توزیع شد تا روزانه ضد عفونی، گندزدایی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.

تحصیلی ادامه داد: دو دستگاه سم‌پاش ثابت نیز به بازارهای حکیمیه و جنت‌آباد که پذیرای هزاران نفر از شهروندان در روزهای پایانی سال است، برای ضد عفونی روزانه تحویل داده شد.

 او با بیان کرد: به دلیل استفاده شهروندان از جایگاه‌های سوخت CNG، پیمانکاران با تحویل وسایل مورد نیاز، موظف شدند روزی سه تا چهار بار ضد عفونی و انگل زدایی را در دستور کار خود قرار دهند.

تحصیلی افزود: در همین راستا روزانه پنج کارمند رسمی با پنج دستگاه موتورسیکلت به این جایگاه‌ها نظارت می‌کنند، این در حالی است که معاون مربوطه و مدیرعامل نیز، جداگانه بر این مهم نظارت دارند.

او ادامه داد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقداماتی همچون نصب ظروف حاوی مواد ضد عفونی کننده در آسانسورها و درب ورودی‌ها، توزیع مایع ضد عفونی کننده به تمامی پرسنل برای منزل، کاهش نیمی از کارمندان، ضد عفونی کیوسک‌های گل، مطبوعات و خودروهای حمل حیوانات در دو نوبت در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

سه شنبه 20/12/1398 - 10:40
ایرانگردی

 

 

 

500 اصله نهال به درخواست شهروندان همزمان با هفته منابع طبیعی در حیاط منازل شهروندان منطقه 15 کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، علی اکبرکریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه  با اعلام مطلب فوق افزود: این اقدام به همت کلینیک گل و گیاه منطقه و  طی درخواست شهروندان در سامانه 137 انجام شد.

به گفته وی، همچنین4 هزار و 500 اصله نهال از ابتدای هفته در بوستان های وفا،گلچین، بنفشه، فجر، والفجر، شهید بابایی و میدان امام رضا(ع) رایگان بین شهروندان توزیع شد.

کریمی پور در ادامه به برنامه های هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: کاشت درخت سلامت توسط شهردار منطقه در بوستان آزادگان به نیت سلامتی همه مردم با مشارکت NGO های منطقه و معاونین، مدیران ستادی و ناحیه برگزار و 30 اصله چنار کاشته شد.

وی اضافه کرد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن جمعی از هموطنان و مردم دنیا به این بیماری، مراسم با حضور جمع محدودی از فعالان اجتماعی و با رعایت موازین بهداشتی برگزار و حاضرین ضمن کاشت نهال ؛ شکست دادن کرونا و سلامتی برای همه مردم را آرزو کردند.

کریمی پور گفت: در حاشیه این مراسم غرفه آموزش کاشت گل و گیاه نیز دایر و آموزشهای لازم توسط آموزشگران منطقه به شهروندان ارائه شد.

سه شنبه 20/12/1398 - 10:37
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته