• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 13516
تعداد نظرات : 591
زمان آخرین مطلب : 1397روز قبل
آموزش و تحقيقات

يکشنبه 3/1/1399 - 2:37
آموزش و تحقيقات


رسول رحمت میفرمایند:

يکشنبه 3/1/1399 - 2:35
آموزش و تحقيقات

يکشنبه 3/1/1399 - 2:33
آموزش و تحقيقات

يکشنبه 3/1/1399 - 2:31
آموزش و تحقيقات

يکشنبه 3/1/1399 - 2:30
اخبار

🔹بانک ایران زمین، در راستای توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و مقابله با ویروس کرونا، از کارت هدیه مجازی ایران زمین خود رونمایی کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مشتریان این بانک می توانند از طریق اپلیکیشن همراه بانک نسبت به تهیه کارت های هدیه به صورت مجازی اقدام و آن را به آنها که دوست شان دارند هدیه دهند.

🔹در حال حاضر در اپلیکیشن همراه بانک ایران زمین امکان خرید کارت هدیه مجازی ایران زمین برای مشتریان بانک ایران زمین فراهم شده است و مشتریان می‌توانند با انتخاب گزینه "کارت هدیه مجازی ایران زمین" در بخش باجه دیجیتال آن را خریداری و به عزیزان خود اهدا کنند.

🔹شما می توانید مجموعه طرح‌های مورد نظر خود را اعم از ازدواج، نوروز، تولد نوزاد و ... را انتخاب نمایید. با انتخاب هر مجموعه، طرح‌های مربوطه نمایش داده خواهد شد.

🔹یادمون باشه امسال که قراره با خونه موندنمون کمک کنیم ویروس کرونا زودتر از بین بره، هدیه ها مون رو می تونیم خیلی راحت از راه دور برای عزیزانمون ارسال کنیم.

🔹شما هم می تونید با کمپین #هیچ_جا_خونه_خود_آدم_نمیشه بانک ایران زمین در راستای مقابله با ویروس کرونا همراه باشید.

🔹برای نصب همراه بانک ایران زمین و استفاده از کارت هدیه مجازی برروی لینک زیر کلیک کنید:
https://getapp.izbank.ir/

چهارشنبه 28/12/1398 - 16:36
ایرانگردی





مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: میادین میوه و تره بار بلافاصله بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، از ساعت ۸ صبح روز شنبه دوم فروردین کار خود را آغاز می‌کنند.
به گزارش  روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار بلافاصله بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، از ساعت ۸ صبح روز شنبه دوم فروردین کار خود را آغاز می‌کنند، گفت: روزهای شنبه دوم تا دوشنبه چهارم فروردین، صرفاً ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از ساعت ۸ و نیم صبح تا یک و نیم بعد از ظهر فعالیت می‌نمایند.

وی با اشاره به اینکه روز سه شنبه پنجم تا سه شنبه دوازدهم فروردین، کلیه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران از ساعت ۸ صبح تا یک و نیم بعد از ظهر باز هستند، اظهار کرد: روز چهارشنبه سیزدهم فروردین نیز کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل می‌باشند.

راد با بیان اینکه از روز پنج شنبه چهاردهم تا یک شنبه سی و یکم فروردین، کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار، صبح‌ها از ساعت ۸ تا یک و عصرها از ساعت ۳ تا ۷ باز می‌باشند، تصریح کرد: زمان فعالیت روزهای جمعه و ایام تعطیل رسمی این مراکز در نیمه دوم فروردین نیز از ساعت ۸ صبح تا یک بعد از ظهر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه مجموعه کارکنان این سازمان و نیز کارگران و بهره‌برداران ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، ایام عید سرِ کار حاضر و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان خواهند بود، خاطرنشان کرد: این عزیزان در این ایام به جای اینکه در خانه و کنار خانواده خود باشند، در میدان‌ها و بازارهای میوه و تره بار حضور خواهند داشت تا مردم عزیزمان بابت تأمین محصولات مورد نیاز و ارزاق و مایحتاج مصرفی خود، آرامش خیال و اطمینان خاطر داشته باشند.

چهارشنبه 28/12/1398 - 15:23
ایرانگردی

 

 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار با بیان اینکه در ایام نوروز نیز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستیم افزود: ساختمان شماره یک و نواحی 9 گانه در روزهای کاری نوروز باز هستند اما به شهروندان توصیه اکید می شود موضوعات خود را به صورت تلفنی پیگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، "ابوالفضل ابراهیمی" با بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقاء سلامت کارکنان و شهروندان منطقه چهار، فضای پاسخگویی به صورت تلفنی و همچنین دورکاری در ایام عید فراهم شده است و در دو حوزه اجرایی و ستادی خدمات رسانی به شهروندان صورت می گیرد.

وی با تشریح تمهیدات ویژه منطقه چهار برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و ارتقاء سلامتی کارکنان افزود: برای پرسنل دارای شرایط سخت، کارکنان دارای فرزندان کوچک و افراد دارای بیماری های ریوی و مستعد بیماری بستر دورکاری در ایام نوروز همانند اسفند ماه فراهم شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی، منطقه چهار در دو حوزه های ستادی و اجرایی آماده خدمات رسانی به شهروندان در سطح شهر و مراجعان است افزود: خدماتی که در طول سال توسط حوزه های شهرسازی و درآمد و نوسازی و سایر معاونت ها به شهروندان ارایه می شد در ایام نوروز نیز ارایه می شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا پیشنهاد می شود شهروندان موضوعات را تلفنی پیگیری نمایند.

وی اضافه کرد: در حوزه های اجرایی به ویژه معاونت های خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی نیز فعالیت ها در قالب طرح استقبال از بهار با تمهیدات ویژه بهداشتی در سطح محلات ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار گفت: به منظور رفاه شهروندان تلفن هایی نیز جهت پاسخگویی به درخواست مراجعان حوزه درآمد، کسب و پیشه و نوسازی و حوزه شهرسازی اعلام شده است تا ضمن جلوگیری از ترددهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر، از گسترش ویروس جلوگیری شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از فعالیت های ستاد مدیریت بحران، و اداره سلامت منطقه چهار در ضد عفونی اماکن و معابر و تست سلامت کارکنان و اطلاع رسانی به موقع گفت: در این راستا ضمن ضد عفونی معابر، آموزش شهروندان و کارکنان و تست سلامت کارکنان و اطلاع رسانی های لازم نیز به صورت مستمر انجام می شود.

چهارشنبه 28/12/1398 - 15:19
ایرانگردی

 
 

 

 

5 هزار و 600 پیاز و گلدان لاله در نخستین بازه طرح استقبال از نوروز در بوستان و بزرگراه های منطقه 15 کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اشاره به اینکه این طرح از اول اسفند آغاز شد افزود: این لاله ها در رنگهای متنوع در 132 بوستان و فضای سبز منطقه کاشته شد.

وی به دیگر اقدامات گل کاری در طرح استقبال از بهار در منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای بیش از 90  فرش گل به مساحت 2 هزار و 240 متر مربع و نیز 9 هزار مترمربع گل کاری در سطح منطقه با گلهایی از بنفشه، شب بو، سینه رر و سایر گلهای فصلی در بزرگراه ها و فضاهای سبز منطقه از جمله این اقدامات است.

به گفته وی، حاشیه بزرگراه های امام علی (ع)، امام رضا (ع)، آزادگان و بعثت با المان هایی از اسامی معصومین علیهما سلام، یا علی (ع)، یا امام رضا (ع) و اشکال هندسی  با فرش هایی از گل آراسته می شود.

محمدی اضافه کرد: آرایش گونه های گیاهی شامل هرس فرمی درختچه ها به اشکال سبد گل و حیوانات، اجرای  سبد گل و کلبه با استفاده از  شاخه های هرس شده و دورریز گیاهان دیگرو کاشت 20 هزار و 802 اصله نهال در نهضت درختکاری از دیگر اقدامات انجام شده اداره فضای سبز در طرح استقبال از نوروز 99 است.

شهردار منطقه گفت: هزار و 171 سطل زباله، هزار و 428 نیمکت، 100 پایه چراغ، 5 آبخوری، 58تابلو هشدار و برق، 14 آلاچیق و 342 متر طول نرده و حفاظ در بوستان و فضای سبز منطقه رنگ آمیزی شد. 

محمدی به تمهیدات انجام شده در ایمن سازی وسایل بازی اشاره کرد و گفت: در این راستا 29 وسیله بازی کودکان، 41 وسیله بدنسازی بزرگسالان، 186 پایه چراغ و 51 تابلو برق ایمن سازی شد.

 

چهارشنبه 28/12/1398 - 15:17
ایرانگردی

 

 

در راستای فعالیتهای طرح استقبال از بهار بزرگراه شهید تندگویان در محدوده منطقه 19 مزین به سفره هفت سین شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، اداره زیباسازی حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه به منظور ایجاد جلوه بصری زیبا و بهاری در بزرگراه شهید تندگویان، اِلمانی از سفره ی هفت سین در این معبر بزرگراهی مقابل در شماره یک بوستان ولایت نصب کرد.

ضمن اینکه این بزرگراه در مسیر شمال به جنوب (جنب بیلبورد یادبود شهید تندگویان) با نصب المان سبزه و ماهی رنگ و بوی عید به خود گرفت.

همچنین نصب حجم فلزی گل شقایق در محدوده فضای سبز ورودی شماره یک بوستان ولایت ،اجرای دو نقاشی دیواری با طرح انتزاعی در بلوار شهید مطهری به متراژ 30 متر مربع و دیوار ناحیه مقاومت بسیج ابوذر واقع در بلوار میلاد در 200 متر مربع و رنگ آمیزی پل دو منظوره(عابر پیاده و موتور رو) بزرگراه آزادگان در 4 هزار و 500 متر مربع از دیگر فعالیتهای طرح استقبال از بهار اداره زیباسازی هستند.

به منظور زیبایی محیطی معابر منطقه نیز 6 تخم مرغ نقاشی شده در روبروی ساختمان ستادی منطقه، روبروی در شماره یک بوستان ولایت، ابتدای بزرگراه خلیج فارس قبل از شهرک گلریز و مسیر جنوب به شمال این بزرگراه مقابل بوستان افرا نصب شده است.

چهارشنبه 28/12/1398 - 15:15
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته