• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1310روز قبل
ایرانگردی




رقابت بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهروند تهرانی در لیگ نوروزی ورزش های الکترونیکی از دوشنبه ۴ فروردین  آغاز شد.


به گزارش شهرنوشت ،به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این مسابقات با مشارکت سازمان ورزش و انجمن بازیهای الکترونیک ایران برای  مخاطبان بازیهای موبایلی و مسابقات فوتبال مجازی fifa20 و efootball 20 برگزار می شود.

در این بخش از مسابقات نوروزی ورزشهای الکترونیک که تا آخر اردیبهشت به صورت هفتگی برگزار می شود، در مجموع یک میلیارد ریال معادل صد میلیون تومان جوایز اهدا خواهد شد.علاقه مندان و مخاطبان میتوانند از طریق سایت رسمی مسابقات به آدرس eligo.ir در این مسابقات و بازی دلخواه خود شرکت کنند.

نحوه برگزاری مسابقات، جدول و اعلام نتایج از طریق سایت رسمی مسابقات و برنامه تلویزیونی "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش اطلاع رسانی خواهد شد.

سه شنبه 5/1/1399 - 10:50
ایرانگردی

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در دومین نشست شورای مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در سومین روز از سال نوکه با حضور غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی، امید محدث معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و مدیران ستادی امور اجتماعی  با تاکید بر اهمیت تداوم در خانه ماندن مردم به دلیل تداوم بیماری کوید 19 (کرونا) گفت: شهرداری تهران در نظر دارد با اجرا و پخش کنسرت مجازی و ورزش در خانه شرایط تداوم ماندن مردم در خانه را بیش از پیش محیا سازد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه با بیان اینکه نقش رسانه ها در ماندن مردم در خانه و به تبع آن کاهش احتمال شیوع بیماری کرونا در پایتخت بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: ممکن است شهروندان به دلیل ماندن روزهای پی در پی در خانه‌ها و رعایت شرایط قرنطینه خانگی خسته شده و بخواهند فضای محفوظ از بیماری خانه‌ها را ترک کنند. از همین رو در نظر داریم با برنامه ریزی های مدون شرایط ماندن مردم در خانه را آسان‌تر کنیم.
وی ادامه داد: تجربه ما در برگزاری اولین کنسرت آنلاین در برج میلاد توسط هنرمند گرامی روزبه نعمت‌الهی بسیار خوب بود و مورد استقبال عموم قرار گرفت. از همین رو در نظر داریم با تکرار کنسرت های آنلاین فرصتی مناسب در جهت حفظ شرایط ایمن خانواده‌ها فراهم کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در نظر دارد با توجه به شرایط کنونی جامعه با برگزاری و پخش مجازی ورزش همگانی مردم را به حفظ سلامت خود ترغیب کرده و مجموعه برنامه های ورزش در خانه را توسط رسانه ها نشر و گسترش دهد.

گفتنی است معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مچنین مقرر کرده گروه هایی از مربیان ورزش درشهرک ها و محلات سطح شهر مستقر شده تا انجام حرکات ورزشی با موزیک برای مردم پخش شود تا لحظات خوشی برای شهروندان رقم زده شود.

در ادامه این جلسه با حضور سرهنگ مرادی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن استقبال از طرح های مطرح شده ابعاد امنیتی و نظامی طرح ها را مورد بررسی قرار داد و افزود: تلاش ما این است که در برنامه ها به گونه ای برگزار گرددکه حول آن  تجمعی که باعث به خطر افتادن سلامتی شهروندان شود،  صورت نگیرد.

مجموعه برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی نیز با عنوان نوروزخانه که شامل پادکست و مسابقه شهربازی که به صورت زنده هر روز ساعت 18و30 از شبکه 5 سیما پخش میگردد مورد استقبال فراوان مخاطبان قرار گرفته است.

معاونت امور اجتماعی  با محوریت کمپین نوروزخانه برنامه های گسترده ای را در فضای مجازی و رسانه ملی با رویکرد در خانه بمانیم و برای گروه ها و بخش های مختلف تدارک دیده است

سه شنبه 5/1/1399 - 10:47
ایرانگردی

 

اهداى تجهیزات پزشكى و بسته هاى فرهنگى و حمایتى به كادر درمانى ٢٢ بیمارستان فعال در حوزه ارائه خدمات تخصصى به بیماران مبتلا به ویروس كووید ١٩ توسط شهردارى تهران صورت میگیرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادى یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ضمن اعلام این خبر گفت:با توجه به بحران فراگیر و همه گیرى بیماری ناشی از  ویروس کرونا حمایت از سلامت جسمی و روانى كادر درمانى بیمارستان ها را وظیفه خود میدانیم. در همین راستا و به منظور قدردانی ، حمایت و همراهی با عزیزان کادر درمان که بطور مستمر و توام با از خودگذشتگى در خط مقدم مبارزه با کرونا حافظ جان مردم عزیز کشورمان هستند، تصمیم به تهیه تجهیزات ضروری محافظت پرسنل از قبیل ماسک ، دستکش ،گان و مایع ضدعفونی کننده برای كادر درمانى ۲۲ بیمارستان دولتی و مرجع درمان بیمارى  کووید ۱۹ گردید.
معاون امور اجتماعی و فرهنگى شهردارى تهران با اعلام بیمارستان هاى بهره مند از این طرح شامل طالقانی - حضرت رسول (ص) - شهید هاشمی نژاد - شهید لبافی نژاد- شریعتی - امام خمینی - امام حسین (ع) - بهارلو - شریعت رضوی - لولاگر - لقمان حکیم - سینا - بوعلی - شهدای گمنام - بعثت - شهدای هفتم تیر - ضیائیان - شهدای یافت آباد - فیروزگر - فیروزآبادی- شهید فیاض بخش و شهید مدرس افزود:همه  ما قدردان تلاش هاى شبانه روزى این عزیزان هستیم و طى هماهنگى صورت گرفته با شهرداران مناطق طى روزهاى آینده هدایاى شهردارى تهران به دست كادر درمانى بیمارستان ها خواهد رسید.

سه شنبه 5/1/1399 - 10:21
ایرانگردی

 

 

 تک آهنگ شرح الف با شعر و صدای محسن چاوشی در قالب برنامه های نوروزی معاونت اجتماعی شهرداری تهران که با عنوان نوروزخانه شناخته میشود منتشر شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، برنامه های نوروزی امسال شهرداری تهران به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و تاکید بر در خانه ماندن شهروندان بسیار متفاوت از سال های گذشته است و کلیه برنامه های محیطی که در دو سال گذشته با عنوان نوروزگاه در سطح شهر تهران برگزار می‌شد، به برنامه های مجازی و سرگرمی با عنوان نوروزخانه با تاکید بر درخانه ماندن شهروندان در این ایام است تغییر یافت.

امسال برنامه های نوروزی معاونت اجتماعی شهرداری تهران، با صدای خواننده محبوب و پرطرفدار کشور آغاز شد که هدف معاونت امور اجتماعی ،ایجاد هیجان و شادی در میان مردم و فضایی نشاط بخش برای خانواده ها است.

ترانه شرح الف با شعر و صدای محسن چاوشی شب گذشته همزمان با اولین روز فروردین ۹۹ در قالب برنامه های نوروزخانه منتشر شد.

سه شنبه 5/1/1399 - 10:20
ایرانگردی

 

 

به مناسبت ایام نوروز در یکی از مبادی اصلی شهر تهران در غرب پایتخت، تونلی۴۵ متری از گُل و نور در ضلع غربی میدان آزادی شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹، اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با ایجاد فضایی متفاوت در میدان آزادی نسبت به ایجاد تونلی از گُل و نور تحت عنوان "گُلنور" به طول ۴۵متر در ضلع غربی میدان آزادی اقدام کرد.

در این طرح از ۳۰گُلدان طبقاتی سینره و ریسه های سوزنی ۷رنگ به متراژ ۵۰۰۰هزار متر استفاده شده است.

شایان ذکر است همچنین نمادهای نوروزی مانند ۹عدد تخم مرغ رنگی با طرح های مختلف در کنار تونل"گُلنور" خود نمایی می کند.

گفتنی است همچنین سفره هفت سینی در قسمت شرقی تونل "گُلنور" که مشرف به آبنمای میدان آزادی است از جمله موارد اجرا شده توسط شهرداری منطقه۹ می باشد.

سه شنبه 5/1/1399 - 10:10
ایرانگردی

 

 

سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا و به منظور پایش سلامت و بهداشت پرسنل، دوربین حرارتی در ساختمان مرکزی این مجموعه و مجتمع آرادکوه نصب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند؛ از ابتدای اعلام شیوع ویروس COVID19 در شهر تهران که سبب نگرانی‌های بسیاری میان شهروندان شد، این سازمان به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت عموم شهروندان و در راستای اجرای رسالت های زیست محیطی خود، انجام اقدامات پیشگیرانه‌ای را در قالب فعالیت‌های متعدد درون و برون سازمانی در دستور کار قرار داد.

ضدعفونی کردن روزانه ۱۰ ایستگاه میانی خدمات شهری، دو ساختمان اداری، یک ساختمان لجستیکی و مجتمع پردازش آرادکوه درکنار ضدعفونی کردن خیابان های اصلی و پرتردد شهر از جمله فعالیت های پیشگیرانه و مستمر این سازمان است.

نصب دوربین حرارتی از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به پرسنل است. این دوربین که به منظور تب سنجی دقیق و تسریع در پایش سلامت پرسنل نصب شده است از طریق ارسال سیگنال قادر به تشخیص میزان حرارت بدن انسان است تا کارمندان و مراجعان به ساختمان مرکزی و مجتمع آرادکوه با حداقل خطر در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مواجه باشند. پیشگیری از مواجهه حضوری و چهره به چهره برای سنجش سلامت افراد نیز از جمله مزیت های کاربردی این دوربین است.

آشکارسازهای این دوربین می‌توانند با مشخص کردن توزیع حرارتی نشان ‌دهند که کدام بخش از بدن دارای حرارات بالا و کدامیک حرارت کمتری دارد که در نهایت با کاربرد دوربین حرارتی دقت و سرعت تشخیص افزایش یافته و می توان تعداد بیشتری از پرسنل را مورد پایش بهداشتی قرار داد.

سه شنبه 5/1/1399 - 9:59
اخبار

❌علت توقف ارائه آمار استانی ابتلا به کرونا

وزارت بهداشت:

توقف ارائه آمار تفکیک شده استانی به دلیل ایجاد رقابت بیشتر بین استان‌ها برای بیماریابی فعال کرونا و جلوگیری از سفر به استان‌های با آمار کمتر انجام شده است.

سه شنبه 5/1/1399 - 9:24
اخبار


مخالفت وزارت بهداشت با وضع جریمه مالی و افزایش عوارض بزرگراهی برای افرادی که محدودیت تردد و مسافرت را رعایت نمی‌کنند.

سه شنبه 5/1/1399 - 9:22
اخبار

چقدر سخت و دردناکه
کرونا چه کرد😪😪😪😪

 

سه شنبه 5/1/1399 - 9:20
اطلاعات دارویی و پزشکی

 

‎ 🔴 نکاتی درباره ویروس کرونا

➖➖➖➖

سه شنبه 5/1/1399 - 9:17
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته