• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 1009
تعداد نظرات : 155
زمان آخرین مطلب : 5303روز قبل
ورزش و تحرک

ماركو ماتراتزي مدافع تيم ملي فوتبال ايتاليا بالاخره اعتراف كرد كه در فينال جام جهاني 2006 مقابل فرانسه به خواهر "زين‌الدين زيدان" توهين كرده است.

به نقل از خبرگزاري فرانسه از رم، وي فاش كرد كه به خواهر ستاره تيم فرانسه توهين كرده است.

زيدان پس از شنيدن اين توهين با سر به سينه ماتراتزي كوبيد و قبل از شكست فرانسه در ضربات پنالتي، از مسابقه اخراج شد.

ماتراتزي كه قبل از اين از فاش كردن اينكه دقيقا چه چيزي به زيدان گفته كه باعث شده او با چنان خشمي واكنش نشان دهد، خودداري مي‌كرد اين اظهارات را به مجله ايتاليايي "‪ "TV Sorrisi e Canzoni‬بيان كرد. اين گفت و گو قرار است روز دوشنبه چاپ شود.

مدافع مياني اينترميلان كه در فينال جام جهاني يك گل و يكي از پنالتي‌هاي ايتاليا را وارد دروازه حريف كرد قبلا چيز ديگري گفته بود.

وي گفته بود: من فقط براي چند ثانيه پيراهن زيدان را گرفتم اما او با خودخواهي از سر تا پاي مرا نگاه كرد و گفت "اگر پيراهنم را مي‌خواهي بعد از مسابقه مي‌تواني آن را بگيري". من هم با توهين به او پاسخ دادم.

زيدان نيز كه پس از جام جهاني از فوتبال خداحافظي كرد پيش از اين گفته بود كه اظهارات ماتراتزي شخصي و مربوط به مادر و خواهرش بوده است.

ایرنا

 

يکشنبه 28/5/1386 - 0:11
ورزش و تحرک

بخشعلی تماشاگر دیدار استقلال تهران و اهواز که در دقیقه پایانی وقت های اضافه نیمه دوم به وسط زمین آمد و حاشیه ساز شد.

هنوز بازي تمام نشده بود. يك اوت دستي شده بود و همه منتظر سوت پايان مسابقه بوديم كه يك دفعه او از جايگاه 8 پريد وسط زمين.
محسن بياتي‌نيا مهاجم تازه وارد استقلال درباره پسر جواني حرف مي‌زند كه درست در آخرين لحظه بازي استقلال و استقلال اهواز به وسط زمين پريد. حضور او روي چمن همه را شوكه كرده بود.

پسري كه پيراهن آبي استقلال را به تن داشت و پرچمي را دور سرش بسته بود و يك پرچم ديگر چوب‌دار هم به سرش آويزان بود. موجودي 170 سانتيمتري كه سرتاپايش را با نشانه‌هايي از استقلال پوشانده بود. او شادمان از برد تيمش اين‌گونه سعي داشت شادي‌اش را نشان دهد. جوان ابتدا از سمت جايگاه 8 وارد زمين شد و بعد در لحظه سوت داور در مركز زمين حاضر بود.

هنوز مأموران امنيتي متوجه حضورش نشده بودند وقتي در مركز زمين داشت با اميد روانخواه و آرش برهاني دست مي‌داد. تازه از اين لحظه بود كه ماراتن گرفتن او آغاز شد. او مي‌دويد و پليس‌ها به دنبالش بودند.

جوان در همان حالت تعقيب و گريز ابتدا به سوي جايگاه تيفوسي پرسپوليس رفت لحظه‌اي آنجا با چند حركت بدن آنها كه به دنبالش بودند را جا گذاشت، كمي مكث كرد، از شرمندگي پرسپوليسي‌ها كه در طول بازي شعارهاي زيادي را عليه حجازي و استقلال داده بودند در آمد.

بخشعلی (در حاشيه بازي استقلال تهران و اهواز)، محسن بیاتی نیا و میثم منیعی

او لحظه‌اي بعد، دوباره به حركت درآمد، از جلوي دوربين‌هاي تلويزيوني گذشت و درست در روبروي جايگاه و مقابل تماشاگران استقلالي ايستاد، تعظيم كرد و باز به راه افتاد. اين بار بيش از 10 مأمور دوره‌اش كرده بودند تا شايد بتوانند مانع از دويدن‌هاي اين غريبه روي چمن آزادي شوند. اما هر بار او با حركتي از ميان مأموران امنيتي مي‌جهيد.

از روي تابلوهاي تبليغاتي كنار زمين مي‌جست و با آمادگي بدني بالايش مأموراني را كه به دنبالش بودند جا مي‌گذاشت. اين تعقيب و گريز 20 به يك بيش از 5 دقيقه روي چمن ادامه داشت. اتفاقي كه همه نگاه‌ها را به اين قسمت از چمن خيره كرده بود.

سرانجام انگار او ديگر خودش هم علاقه‌اي به دويدن نداشت وقتي گوشه‌اي از ضلع شمال غربي زمين روي پيست تارتان در چنگ دو مأمور پليس افتاد. دو مأموري كه او را نقش بر زمينش كردند.

بابا پسره خيلي سريع بود. نمي‌دوني مثل ماهي از دست مأمورها فرار مي‌كرد. اميد روانخواه يكي ديگر از ياران جديد استقلال كه تماشاگر صحنه‌هاي اين تعقيب و گريز جذاب بوده اين جمله را در وصف مهمان ناخوانده بازي مي‌گويد. او ادامه مي‌دهد: خيلي شاد بود. فقط مي‌خنديد. به هر حال اين تماشاگران هم استرس زيادي را تحمل مي‌كنند اما اميدوارم ديگر كسي چنين كار خطرناكي را انجام ندهد.

اين اتفاق را البته پژمان منتظري ستاره بازي اول استقلال هم از نزديك ديده؛ «ديدم كه دارد وسط زمين مي‌دود اما متوجه نشدم كه چطور وارد زمين شد. راستش نمي‌دانم چه چيزي بايد بگويم، فقط فكر مي‌كنم اين كار نشان‌دهنده عشق تماشاگران به تيم است. اميدوارم كه ما بتوانيم تا پايان فصل آنها را خوشحال به خانه‌هايشان بفرستيم.»

در حالي كه در پايان بازي فيروز كريمي هم در حرف‌هايش به اين مهمان ناخوانده اشاره كرده و گفته بود كاري كه او انجام داده اتفاقي معمولي در فوتبال دنياست و استرس بازي گاه باعث چنين اتفاقاتي مي‌شود. وقتي از‌ هاشم ساعدي سخنگوي استقلال درباره اين تماشاگر مي‌پرسيم، هر نوع ارتباطي بين او و كانون هواداران استقلال را رد مي‌كند، «فكر مي‌كنم در اين‌باره بهتر است از مسئولان امنيتي بپرسيد. آنها حتما تا به حال فهميده‌اند اين آدم با چه نيتي به وسط زمين آمده و جو را به هم ريخته است.» ساعدي طوري حرف مي‌زند كه انگار اين حركت اقدامي برنامه‌ريزي شده بوده براي توطئه عليه استقلال، اما آيا واقعا اين يك توطئه بوده؟ «من چه مي‌دانم. اين را بهتر است از مسئولان امنيتي بپرسيد و به ما هم اطلاع بدهيد.»

سلام سرهنگ بابايي مي‌خواستيم درباره تماشاگري كه در پايان بازي استقلال تهران با استقلال اهواز به زمين آمد، از شما بپرسيم؟

فرمانده يگان ويژه انتظامي حاضر در استاديوم آزادي وقتي با اين سؤال خبرنگار روبرو مي‌شود، با خوشرويي پاسخي كامل مي‌دهد. او كه ابتدا از پخش تصاوير اين حادثه در تلويزيون متعجب شده، درباره مشخصات اين فرد مي‌گويد: نامش بخشعلي است و ساكن محله مولوي، اما او چرا و با چه هدفي سر از چمن آزادي در آورده بود؟

بابابي در اين‌باره مي‌گويد:وقتي اين جوان را بازداشت كرديم اصلا حال خوبي نداشت. مدام هزيان مي‌گفت، اين طور كه پزشك ما تشخيص داد او تحت تأثير عوارض قرص‌هاي اكستازي بود، البته صبح ديگر حالش خوب شده بود.

وقتي خودم از او درباره انگيزه‌اش پرسيدم پاسخ داد...» پاسخي كه او به فرمانده يگان انتظامي داد نشان مي‌دهد كه اين مهمان غريبه كه البته حالت طبيعي هم نداشته بيش از آنكه براي شادي به چمن پريده باشد انگيزه‌هايي ديگر داشته؛ «او مي‌گفت در مولوي دوستي دارد كه از اراذل معروف است. قبل از آمدن به ورزشگاه با دوستش شرط بسته بوده كه كاري كند تا نامش در محل بپيچد و او هم، چون دوستش مشهور شود.» بابايي درباره اينكه چرا اين قدر طول كشيد تا بخشعلي روي چمن دستگير شود، مي‌گويد: واقعا بدن آماده‌اي داشت و بر اثر استفاده از اكستازي توان بدني‌اش بالاتر هم رفته بود. البته همكاران ما چون نمي‌خواستند براي او اتفاقي بيفتد سعي كردند با او مدارا كنند.

پرونده بخشعلي حالا در دادسراي ناحيه 19 در جريان است و او به دليل حركتي كه انجام داده به احتمال فراوان مجازاتي سخت را در انتظار خواهد داشت. سرهنگ بابايي در اين‌باره مي‌گويد: ما برايش محروميت مادام‌العمر از حضور در استاديوم‌هاي ورزشي و يك ماه حبس تقاضا كرده‌ايم. او بايد براي هر بازي فوتبال خودش را به كلانتري معرفي كند و تحت نظر باشد. اين مجازات باعث مي‌شود تا ديگر شاهد چنين اتفاقاتي نباشيم.

سردار بابايي همچنين از ديگر فوتبال‌دوستان مي‌خواهد براي همكاري با پليس از انجام چنين حركاتي خودداري كنند.

بخشعلي كه هر چند براي لحظاتي فضايي خاص را بر استاديوم آزادي حاكم كرد مجازات مي‌شود تا ديگر تماشاگري تصميم به برهم زدن نظم استاديوم‌هاي ورزشي نگيرد. اين مجازات، عادلانه است.
  
 
فرهاد عشوندی - همشهری آنلاین

يکشنبه 28/5/1386 - 0:5
کامپیوتر و اینترنت

@یک زوج چینی در جستجوی اسم برای فرزند تازه متولد شده خود، تصمیم گرفتند سمبل ایمیل، @ را به عنوان نام فرزند خود انتخاب کنند.
این نخستین بار نیست که والدین چینی از سمبل @ به عنوان نام فرزند خود استفاده می کنند. به همین علت یک مقام دولتی پیشنهاد داده است که این سمبل را در زبان چینی رسما به عنوان نام افراد به ثبت برسانند.

براساس گزارش واشنگتن پست، در زبان چینی الفبا استفاده نمی شود، بلکه کلمات جدید، اسامی خارجی یا ایده های نو به کمک در کنار قرار دادن هجاها شکل می گیرند.

در حال حاضر تنها 129 اسم وجود دارد که برای بیش از 87 درصد از نام های خانوادگی چینی استفاده می شود.

در زبان چینی @ که از دو حرف a و t تشکیل شده به معنی "او را دوست بدار" است.

در این خصوص "لی یومینگ"، معاون مدیر کمیسیون زبان در دولت اظهار داشت: "پدر این نوزاد مدعی است که در تمام دنیا @ سمبل ایمیل است اما وی از این کلمه در معنای چینی آن استفاده می کند."
 
خبرگزاری مهر

شنبه 27/5/1386 - 15:26
ورزش و تحرک

هوشنگ نصیرزاده

كارشناس مسائل داوری گفت: اكثر داوران فوتبال نسبت به فصل گذشته چاق تر شده‌اند و باید وزن خود را كم كنند.
هوشنگ نصیرزاده اظهار داشت: نیمه اول مسابقه استقلال تهران با استقلال اهواز كم برخورد بود و حتی محمود رفیعی می‌توانست به نوازی و پولادی اخطار ندهد.
وی ادامه داد: در نیمه دوم داور از تكل سنگین محسن بیاتی نیا كه باعث سرنگونی حریف شد گذشت كه این اتفاق با نوع داوری او در نیمه اول تفاوت چشمگیری داشت؛ اما به دلیل اینكه جلالی ثابت حمله حریف را قطع كرد به خوبی از كارت زرد استفاده كرد.
نصیر زاده افزود: اگر چه در دقیقه ۵۳ برخی معتقد بودند محمد نوازی به خاطر خطا روی بازیكن استقلال اهواز باید اخطار دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد؛ اما به عقیده من داور به درستی دستور به ادامه مسابقه داد.
این كارشناس داوری با اشاره به فیزیك بدنی داوران عنوان كرد: آنچه كه داوران را نسبت به فصل گذشته متمایز می‌كند، چاقی است. در تصاویر تلوزیونی آنها را درشت‌تر از فصل گذشته می‌بینیم.
وی ادامه داد: داوران باید به وضع ظاهر خود برسند تا مورد اعتراض پنهان تماشاگران فوتبال قرار نگیرند. آنها بسیار چاق شده‌اند. خداداد افشاریان، محسن قهرمانی، نوید مظفری، علی خسروی و محمود رفیعی دارای اضافه وزن هستند و به نظر می‌رسد شاهین حاج بابایی نیز به این جمع اضافه شده‌ است.    
   
     خبرگزاری فارس
شنبه 27/5/1386 - 15:8
ورزش و تحرک

شايد يکى‌ از حسن‌هاى‌ مديريت‌ حبيب‌ کاشانى‌ برخلاف‌ يکى‌ از مديران‌ سابق‌ پرسپوليس‌ که‌ فقط‌ شعار شفاف‌سازى‌ مى‌داد همين‌ بحث‌ صداقت‌ و رک‌گويى‌ است. کاشانى‌ در جواب‌ خبرنگارى‌ که‌ از او مى‌پرسد نمى‌توانيد مبلغ‌ قرارداد قطبى‌ را اعلام‌ کنيد؟ مى‌گويد: بله‌ مى‌شود، کل‌ قرارداد او 550 ميليون‌ تومان‌ است.
اما اين‌ پايان‌ ماجرا نيست‌ و گويا اين‌ مبلغ‌ قبل‌ از اين‌ کمتر بوده‌ است، قضيه‌ به‌ اولين‌ جلسه‌ قطبى‌ با مسئولان‌ پرسپوليس‌ در دبى‌ برمى‌گردد.
مسئولان‌ پرسپوليس‌ از او مى‌پرسند شما براى‌ حضور در پرسپوليس‌ چقدر پول‌ مى‌خواهي؟ او مى‌گويد: قرارداد من‌ با کره‌ سالى‌ 300 هزار دلار است‌ و با همين‌ مبلغ‌ حاضرم‌ بيايم‌ اما بعد از آن‌ جلسه‌ و اخبارى‌ که‌ در مورد آمدن‌ و نيامدن‌ قطبى‌ به‌ تهران‌ به‌ راه‌ افتاد يکباره‌ قرارداد او سير صعودى‌ پيدا کرد و مبلغ‌ 300 هزار دلار به‌ 550 هزار دلار مى‌رسد، جالب‌ است‌ بدانيد قطبى‌ شرط‌ اصلى‌ خود براى‌ حضور در پرسپوليس‌ را پرداخت‌ 30 درصد قرارداد خود عنوان‌ مى‌کند که‌ تنها به‌ اين‌ شرط‌ حاضرم‌ به‌ تهران‌ بيايم‌ و رهبرى‌ پرسپوليس‌ را برعهده‌ بگيرم. خلاصه‌ مديران‌ پرسپوليس‌ پس‌ از بحث‌ و بررسى‌ حاضر مى‌شوند اين‌ مبلغ‌ را تهيه‌ و به‌ حساب‌ قطبى‌ واريز کنند تا سرمربى‌ جوان‌ تشريف‌ بياورند، البته‌ قطبى‌ در مصاحبه‌هايش‌ مى‌گويد به‌ عشق‌ ايران‌ و عرق‌ و تعصبى‌ که‌ به‌ ايران‌ داشتم‌ بدون‌ چون‌ و چرا آمده‌ام!

خبر ورزشی

شنبه 27/5/1386 - 15:0
ورزش و تحرک

نقد داوری صنعت نفت - پرسپولیس

 

ديدار نفت‌ و پرسپوليس‌ در شرايطى‌ برگزار شد که‌ نور ورزشگاه‌ آبادان‌ حتى‌ 250 لوکس‌ نيز روشنايى‌ نداشت‌ و دوربين‌ تلويزيونى‌ که‌ يک‌ چشم‌ کامل‌ است‌ نتوانست‌ تمام‌ زواياى‌ زمين‌ را نشان‌ دهد. در اين‌ بازى‌ که‌ به‌ قضاوت‌ خداداد افشاريان‌ برگزار شد نيمه‌ اول‌ با احتياط‌ طرفين‌ همراه‌ بود و در دقايق‌ پايانى‌ نيمه‌ اول‌ نفوذ ميرقربانى بازيکن‌ نفت‌ با تکل‌ واعظى‌ دروازه‌بان‌ تيم‌ پرسپوليس‌ همراه‌ بود که‌ موفق‌ شد پاى‌ چپ‌ مهاجم‌ نفت‌ را مورد اصابت‌ قرار داده‌ و يک‌ پنالتى‌ را مرتکب‌ شود که‌ به‌ لحاظ‌ سرعت‌ زياد، افشاريان‌ آن‌ را نشناخت. در نيمه‌ دوم‌ نيز رفعتى‌ کمک‌داور دوم‌ که‌ 60 متر از صحنه‌ دور بود پاس‌ مدافع‌ پرسپوليس‌ به‌ عرب‌ مهاجم‌ نفت‌ را آفسايد گرفت‌ که‌ ناشى‌ از نور بد ورزشگاه‌ و فشردگى‌ بازيکنان‌ بود.
به‌ نظر مى‌رسد افشاريان‌ که‌ در دو مترى‌ صحنه‌ را مى‌ديد مى‌توانست‌ بهتر از رفعتى‌ آن‌ صحنه‌ را تشخيص‌ دهد و بايد بازى‌ را ادامه‌ مى‌داد تا کار ادامه‌ پيدا مى‌کند. البته‌ نمى‌شود ايراد زيادى‌ از کمک‌داور گرفت‌ زيرا 250 لوکس‌ براى‌ دقت‌ يک‌ کمک‌داور در بازى‌ فوتبال‌ کافى‌ نيست. کلام‌ آخر اين‌ که‌ تمام‌ اخطارهاى‌ افشاريان‌ صحيح‌ و منطقى‌ بود و فارغ‌ از دو صحنه‌اى‌ که‌ متذکر شديم‌ کار تيم‌ داورى‌ مطلوب‌ به‌ نظر رسيد.  

  

     هوشنگ نصیرزاده

شنبه 27/5/1386 - 14:52
اخبار

آب شیرین کن بهینه خورشیدی

پژوهشگران پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی موفق به طراحی و ساخت آب شیرین کن بهینه خورشیدی در کشور شدند.

این دستگاه برای نخستین بار با روش رطوبت زنی و رطوبت زدایی هوا در مقیاس نیمه صنعتی با ظرفیت تولید 100 لیتر آب شیرین در پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاد دانشگاهی ساخته شد.

استفاده صد درصد از تجهیزات داخلی، استفاده از انرژی خورشیدی، تناسب با شرایط جوی ایران و عملکرد بهینه در فرآیند تبخیر از جمله ویژگی های این دستگاه است.

این طرح با هدف استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان منبع حرارتی در دسترس در نقاط خشک و کویری، تولید غیرمتمرکز آب شیرین در ظرفیت های پایین، بهبود کیفیت آب آشامیدنی مصرفی در مناطق فاقد آب شیرین با کیفیت مطلوب و کاهش هزینه تولید آب شیرین در ظرفیت های پایین اجرا شده است.
 

 

شنبه 27/5/1386 - 14:18
آموزش و تحقيقات

کلاغ

گروهی از دانشمندان نیوزلندی در ادامه ارزیابی میزان هوش پرندگان با انجام آزمایشی روی کلاغ ها نشان دادند که این پرندگان همانند میمون های بزرگ توانایی استفاده از ابزارهای مناسب را دارند.
گروهی از محققان دانشگاه " آکلند" در نیوزلند با هدف رسیدن به یک عنصر مهم برای مقایسه و ارزیابی دوباره توانایی پرندگان تحقیقاتی را انجام دادند.

براساس این تحقیقات کلاغ های منطقه "نیو کالدون" توانایی استفاده از ابزار را دارند و حتی از این ابزار بهتر از بسیاری از میمون ها استفاده می کنند. این درحالی است که بین این گروه از کلاغ ها، تنها آنهایی که بسیار باهوش هستند از چوب ها برای شکستن اجسام دیگر استفاده نمی کنند.

درحقیقت از هر هفت کلاغ، شش کلاغ موفق می شود تکه های چوبی و ابزارهای مناسب خود را تشخیص دهد.

براساس گزارش ساینس دیلی، این محققان در آزمایش خود، یک تکه گوشت را در جایی که کلاغ ها نمی توانستند به راحتی به آنجا برسند، قرار دادند و یک چوب باریک طولانی و یک چوب کوتاه را در اختیار کلاغ ها گذاشتند و درنهایت شگفتی مشاهده کردند که کلاغ ها اول چوب کوتاه را مورد استفاده قرار دادند و وقتی دیدند که نمی توانند به کمک آن به غذا دسترسی پیدا کنند، از چوب بلند استفاده کردند و تکه گوشت را بدست آوردند.

سپس این دانشمندان آزمایش دیگری را انجام دادند. در این آزمایش به جای چوب کوتاه یک تکه سنگ گذاشته شد و مشاهده شد که از هر هفت کلاغ شش کلاغ تشخیص داد که سنگ ابزار نامناسبی برای برداشتن گوشت است و باید ابزار خود را عوض کند.

این دانشمندان در بررسی های خود نشان دادند که در سطح ذهنی، کلاغ ها توانایی "فهمیدن" این نکته را دارند که برای رسیدن به غذا نیاز به وسیله ای است که به کمک آن بتوان به غذا دست یافت. در مرحله دوم آنها توانایی "ارزیابی کردن" طول و بلندی چوبی را دارند که باید برای رسیدن غذا از آن استفاده کنند.

در حقیقت در هوش کلاغ ها دو مفهوم "فهمیدن" و "ارزیابی کردن" قابل درک و تحلیل است. این توانایی در انسان هم وجود دارد. درحقیقت علم و فناوری بشر به واسطه این دو توانایی به وجود آمده است.
 

خبرگزاری مهر
 

شنبه 27/5/1386 - 12:53
کامپیوتر و اینترنت

يك شركت چيني در تلاش است مجوز FDA را براي عرضه گسترده سيگار الكترونيكي توليدي خود كه مدعي زدودن توكسين‌ها از نيكوتين سيگار است كسب كند.
سازندگان اين سيگار موسوم به «رويان» مدعي‌اند، اين نوع سيگار كه با باتري كار مي‌كند زماني كه فرد سيگاري به آن پك مي‌زند، نيكوتين را خالص كرده و آن را از تركيبات سمي پاك مي‌كند!
اين نوع سيگار در سه نوع و با قيمت چهار دلار عرضه شده است.
چين، تركيه و استراليا از جمله خريداران عمده اين سيگار هستند.


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز

شنبه 27/5/1386 - 12:29
دعا و زیارت

کتاب مذهبی

بازار اينترنتى «آمازون» با تحليل آمار فروش سه سال گذشته خود اعلام كرد كتاب هاى مذهبى با ۵۰ درصد افزايش فروش، پررونق ترين بخش بازار كتاب را به خود اختصاص داده اند. كتاب هاى مذهبى در حالى شاهد چنين رشدى بوده اند كه رشد آمار فروش در ساير گروه ها زير ۴۰ درصد بوده است. براى مثال، كتاب هاى تاريخى طى همين مدت ۳۸ درصد افزايش فروش و كتاب هاى منتشر شده با موضوعات سياسى، رشدى در حدود ۳۰ درصد داشته اند. به گزارش گاردين، كتاب هاى مذهبى در حالى شاهد چنين رشدى بوده اند كه رشد آمار فروش در ساير گروه ها زير ۴۰ درصد بوده است. براى مثال، كتاب هاى تاريخى طى همين مدت ۳۸ درصد افزايش فروش و كتاب هاى منتشر شده با موضوعات سياسى، رشدى در حدود ۳۰ درصد داشته اند. به گفته مقامات سايت «آمازون»، اين مسئله نشانگر اهميت مقوله مذهب براى مردم قرن بيست و يكم است. در عين حال، بر اساس فهرست پرفروش ترين كتاب هاى مذهبى اين سايت، دو كتاب هم كه انديشه هاى دينى غربى هارا نيز به چالش گرفته اند، در بين آثار پرفروش دينى قرار دارند؛ اما پس از اين دو كتاب، ساير آثار پرفروش مقوله پررونق كتاب هاى دينى در سايت «آمازون» به كتاب هايى در ستايش و حمايت از انديشه هاى دينى اختصاص يافته است.  
 

شنبه 27/5/1386 - 12:25
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته