• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 425
تعداد نظرات : 176
زمان آخرین مطلب : 5602روز قبل
دانستنی های علمی

انتهای سال ۲۰۰۹، دیگر ایتالیایی‌ها نمی‌توانند به داشتن خمیده‌ترین ساختمان دنیا یعنی برج پیزا با ۳/۹۷ درجه خمیدگی، افتخار کنند، چرا که در این زمان در ابوظبی، ساخت آسمان خراشی ۳۵ طبقه، با ۱۸ درجه خمیدگی به پایان خواهد رسید و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت خواهد شد.

این ساختمان که Capital Gate نام خواهد داشت با داشتن ۷۲۸ پنل شیشه‌ای، نمایی زیبا و انحنادار خواهد داشت. این ساختمان تنها قسمتی از پروژه ساخت یک شهرک دور مرکز نمایشگاه‌های ملی ابوظبی است.

برای اینکه این ساختمان در برابر نیروی جاذبه و وزش باد و امواج زلزله تاب بیاورد، ریشه‌ای ۳۰ متری برای آن در نظر گرفته شده است.

یک هتل پنج‌ستاره و دفاتر اداری، کاربری این ساختمان خواهد بود.

چهارشنبه 16/11/1387 - 19:4
دانستنی های علمی

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

چهارشنبه 16/11/1387 - 19:2
دانستنی های علمی

دعا کردن فرستادن ارتعاشاتی از شخصی به شخص دیگر و به خداست.

کل عالم وجود در ارتعاش است؛ ارتعاش را میتوان در مولکولهای یک میز و در هوا پیدا کرد. واکنش میان دو نفر نمودار ارتعاش است. وقتی کسی را دعا میکنید، از قدرتی که در جهان معنوی نهفته است کمک میگیرید.

شما با دعا پیام مهر و دوستی و تفاهم، مددکاری، حمایت و همدردی را از خود به دیگری منتقل میکنید، در این روند ارتعاشاتی در جهان ملکوت بوجود می آورید، که از طریق آنها خداوند کسی را که برایش دعا شده، مورد رحمت و عنایت خود قرار میدهد. این اصل را در زندگی دنبال کنید و از نتایج شگرف آن بهره مند شوید.

یکی از وظایف مهم دعا اینست که برای افکار خلاق حکم محرک را دارد. در درون ذهن همه منابعی وجود دارد که برای رسیدن به زندگی موفقیت آمیز بدان نیاز است. این افکار و عقاید در وجدان آگاه ما حضور دارند و چنانچه رها شوند و به آنها اجازه شکوفایی داده شود، میتوانند از انجام هر مهم و مسئولیتی برآیند. اگر میخواهید دعای شما مستجاب شود یاد بگیرید چیزهای مهمی از خدا بخواهید. خدا بر اساس آرزوها و خواسته هایی که دارید به شما بها میدهد.

قدرت دعا، نشانه‌ی آزاد شدن انرژی است. همانطور که به کمک تکنیکهای علمی انرژی اتمی را آزاد میکنند، با استفاده از قدرت دعا و از طریق شگردهای علمی میتوان انرژی معنوی را آزاد ساخت. آثار این قدرت انرژی‌زا بر بسیاری آشکار است.

به تازگی ثابت شده است با دعا میتوان روند پیری را به حالت طبیعی درآورد و ناتوانی و کاهش قوا را محدود کرد و یا از میان برداشت. هر شب با دعا می توانید کسب انرژی کنید و روز بعد با رویی گشاده و قوایی از نو کسب کرده به سر کار و فعالیت بروید.

از طریق دعا میتوانید واکنشهای خود را صحیح و اصولی سازید. دعا اگر عمیق و قلبی باشد و وارد ذهن نیمه هوشیار شود میتواند شخصیت دوباره ای از شما بسازد. دعا قوای درونی را حیات و نیرو می بخشد.

بد نیست بدانید دعا بالاترین قدرت را در جهان هستی در اختیار دارد. با توسل به دعا، شما دیگر با چراغ نفتی راه خود را روشن نمی کنید، بلکه از جدید ترین و مدرن ترین وسایل روشنایی استفاده می کنید.

رمز دعا اینست:

روندی را بکار ببندید که به بهترین وجهی قلب شما را بگشاید و پرتو حق را به آن بتاباند هر روشی که بارقه‌های الهی را در ضمیر شما شعله ور سازد، قانونی و قابل اجراست.

در کتاب مقدس آمده است: "جاییکه دو یا سه نفر بنام من جمع میشوند، من در جمع آنها هستم." بدین معنی که اگر دو نفر از شما به کاری دست بزنند که خواسته ی قلبی آنها باشد، خداوند از هر جهت برای آنها گشایش حاصل میکند. "چیزی را از خدا بخواهید که مطمئن هستید از هر نظر با موازین اخلاقی، معنوی و روحی، هماهنگی دارد. شما هرگز از یک خطا نمی توانید به نتیجه ی درست برسید. هر آنچه را آرزو دارید، وقتی دعا میکنید چنین پندارید که گویی آن را بدست آورده اید."

منظور از دعا کردن این است که هر روز مسائل خود را با خداوند در میان بگذارید.

در خواسته هایتان دقت و ویژگی را رعایت کنید. هرچه اصولی و منطقی است میتوانید از خداوند بخواهید، اما بطور جداگانه و اخص و کودکوار. به قدرت خدا شک نکنید، شک و تردید توان و نیرو را کاهش میدهد. ایمان آن را متجلی میسازد. قدرت ایمان آنچنان عظیم و لایتناهی است که کاری وجود ندارد که خداوند نتواند برای ما، به وسیله ما یا به کمک ما انجام ندهد البته به شرط انکه اجازه دهیم قدرت خود را در قلب ما متجلی سازد.

اگر هدف مهمی در پیش دارید، ابتدا برای تحقق آن به دعا متوسل شوید و سپس آن را به خدا واگذارید. بعد در ذهنتان واقع شدن آن را مجسم کنید و به این تصویر ذهنی تا آنجا که میتوانید قوت بخشید. آنوقت از خدا بخواهید هرطور به صلاح شماست عمل نماید و عنایت خود را شامل حال شما سازد.

با هوشیاری و سختکوشی هدفتان را دنبال کنید تا نقش خود را در این قسمت ایفا کرده باشید. تمام مدت به خود تلقین کنید که به هدفتان خواهید رسید و ذهن خود را از افکار مثبت و امیدوار کننده لبریز سازید. به این کار ادامه دهید، به مرحله ای میرسید که از تحقق تصویر ذهنی خود شگفت زده میشوید. در این حالت، تصویر به واقعیت تبدیل شده آنچه "دعا" کرده اید و در ذهن "مجسم" نموده اید، بر اساس آرزوی واقع بینانه شما و سپردن آن به دست پروردگار و تجسم تصویر کامل موفقیت در ذهن، به "واقعیت" مبدل شده است

چهارشنبه 16/11/1387 - 19:0
دانستنی های علمی

 

 برگ‌های چای حاوی مقدار زیادی اسید هستند، این امر باعث می‌شود که پروتئین مواد غذایی مصرف شده، سفت و محکم شده و هضمش دشوار گردد.

چهارشنبه 16/11/1387 - 18:57
دانستنی های علمی

 

خوردن میوه بلافاصله بعد از غذا باعث پرشدن معده از هوا می‌گردد، بنابراین توصیه می‌شود که یا یکساعت قبل از غذا و یا یک تا دو ساعت بعد از غذا میوه مصرف کنید.

چهارشنبه 16/11/1387 - 18:55
محبت و عاطفه

آزمایش‌ها ثابت کرده‌اند کشیدن یک سیگار پس از صرف غذا از نظر احتمال ابتلاء به سرطان، معادل کشیدن 10 سیگار در مواقع دیگر است.

چهارشنبه 16/11/1387 - 18:54
طنز و سرگرمی
 

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS

چهارشنبه 16/11/1387 - 18:51
محبت و عاطفه

روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت.
فرشتگان سراغش را از خدا گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: او می آید و با من راز و نیاز خواهد كرد، من تنها گوشی هستم که غصه هایش را میشنود و یگانه قلبی ام که دردهایش را در خود نگه می دارد و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا، نشست.


فرشتگان چشم به لبهایش دوختند، گنجشک غمگین و افسرده بود ولی باز هم هیچ نگفت ! اما خدا لب به سخن گشود :
"با من بگو از آنچه سنگینی سینه توست" ؟ گنجشک گفت : لانه کوچکی داشتم آرامگاه خستگیهایم بود و سرپناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی. این توفان سهمگین و بی موقع چه بود؟
و سنگینی بغض راه بر کلامش بست. سکوتی در عرش طنین انداز شد. فرشتگان همه سر به زیر افكندند.

 


خدا گفت: ماری در راه لانه ات بود، خواب بودی، باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند آنگاه تو از کمین مار پر گشودی. گنجشک، خیره در خدایی خدا، مانده بود.
خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی.
اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود ؛ ناگاه چیزی در درونش فرو ریخت، گویی حسی عجیب وجودش را دگرگون می كرد.
های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد ...


چهارشنبه 16/11/1387 - 18:48
دانستنی های علمی

 

 

اینم چند تا کار هنری بسیار جالب که فقط با یه تیکه مقوا انجام شده

من که خیلی خوشم اومد

 

 

 

 

 

منتظر نظرهای قشنگتون هستم

چهارشنبه 16/11/1387 - 0:6
محبت و عاطفه

پسركی از مادرش پرسید : مادر چرا گریه می كنی؟
مادر فرزندش را در آغوش گرفت و گفت : نمی دانم عزیزم ، نمی دانم !!!
پسرك نزد پدرش رفت و گفت : بابا ، چرا مامان همیشه گریه می كند؟ او چه می خواهد؟
پدرش تنها دلیلی كه به ذهنش می رسید ، این بود : همه ی زنها گریه می كنند ، بی هیچ دلیلی!!!
پسرك متعجب شد ولی هنوز از اینكه زنها خیلی راحت به گریه می افتند، متعجب بود.
یكبار در خواب دید كه دارد با خدا صحبت می كند ، از خدا پرسید: خدایا چرا زنها این همه گریه می كنند؟
خدا جواب داد : من زن را به شكل ویژه ای آفریده ام . به شانه های او قدرتی داده ام تا بتواند سنگینی زمین را تحمل كند ، به بدنش قدرتی داده ام تا بتواند درد زایمان را تحمل كند ، به دستانش قدرتی داده ام كه حتی اگر تمام كسانش دست از كار بكشند ، او به كار ادامه دهد .
به او احساسی داده ام تا با تمام وجود به فرزندانش عشق بورزد ، حتی اگر او را هزاران بار اذیت كنند، به او قلبی داده ام تا همسرش را دوست بدارد ، از خطاهای او بگذرد و همواره در كنار او باشد و به او اشكی داده ام تا هرهنگام كه خواست ، فرو بریزد . این اشك را منحصرا برای او خلق كرده ام تا هرگاه نیاز داشت ، بتواند از آن استفاده كند.
زیبایی یك زن در لباسش ، مو ها ، یا اندامش نیست . زیبایی زن را باید در چشمانش جست و جو كرد ، زیرا تنها راه ورود به قلبش آنجاست .

چهارشنبه 16/11/1387 - 0:2
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته