• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 2002
تعداد نظرات : 436
زمان آخرین مطلب : 4208روز قبل
سينمای ایران و جهان

 

مجموعه تلویزیونی «پنجره» بزودی از شبکه تهران به روی آنتن می رود.

مجموعه تلویزیونی «دستان سبز» به کارگردانی قدرت ا... صلح میرزایی که هم اکنون در آخرین مراحل تدوین قرار دارد، بزودی با نام جدید «پنجره» به روی آنتن شبکه تهران می رود.

این مجموعه به مشكلات و مسائلی كه پیش روی افراد نابغه و خانواده‌های آنهاست می‌پردازد و داستان اصلی آن درباره یك نابغه ریاضی است .

پویا جوان نخبه و المپیادی است كه به علت مسایل  خانوادگی  دچار مشكل می شود، وی در این میان با تاثیر از شخصیت های اطراف خود و با كمك خانواده ، معلم پرورشی مدرسه و همكلاسی های خود در مسیر رسیدن به نقطه اوج المپیاد جهانی با مسائل تلخ و شیرین بسیاری مواجه می گردد.

"پنجره" در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای و براساس داستانی از شعله شریعتی ساخته شده است،عبدالرضا اكبری، فریبا كوثری، كامران تفتی، فریبا نادری، مریم سلطانی، كاوه خداشناس، سمانه پاكدل، شهنام شهابی، ناصر لقایی، بابك انصاری، محسن افشانی، مهدی امینی خواه، جمشید شاه محمدی، حسین مهری و... از بازیگران اصلی این سریال هستند.

این مجموعه اولین تجربه صلح‌میرزایی در تلویزیون است که پیش از این كارگردانی فیلم‌های سینمایی «علف‌های هرز»، «حامی»، «شاخه گلی برای عروس»، «دلداده»، «یك جیب پر پول» و... را برعهده داشته است.

 

سه شنبه 1/9/1390 - 1:18
سينمای ایران و جهان

 

«چاه دیو» هم عنوان تله‌فیلمی به كارگردانی جواد مزدآبادی است كه سوم آذر از شبكه دو روی آنتن می‌رود.

«چاه دیو» داستان عده‌ای از دانشجویان بسیجی را به تصویر می‌كشد كه در قالب طرح جهادی هجرت عازم مناطق محروم می‌شوند.

در این فیلم بازیگرانی چون مهدی امینی‌خواه، مهران رجبی و حسن اسدی به ایفای نقش پرداختند.«چاه دیو» پنجشنبه سوم آذر ساعت 45‌/‌23 از شبكه دو روی آنتن می‌رود.

 

سه شنبه 1/9/1390 - 1:18
سينمای ایران و جهان

 

«آخرین دعوت» عنوان مجموعه‌ای از گروه فیلم و سریال شبكه دو سیماست كه از یكشنبه شش آذر جایگزین سریال حس سوم ساخته مهدی فخیم‌زاده می‌شود. این سریال در قالب 12 قسمت 45 دقیقه‌ای به كارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌كنندگی مهران رسام ساخته شده است.

داستان این سریال درباره با زندگی استاد دانشگاهی به نام یوسف زمانی‌فر است كه نماینده سابق مجلس بوده و برای یافتن اسنادی عازم زادگاهش در غرب كشور می‌شود اما طی حادثه‌ای سر از كوفه در سال 61 هجری درمی‌آورد.

فرامرز قریبیان در این سریال نقش یوسف زمانی‌فر را برعهده دارد. حامد بهداد، الهام حمیدی، سپیده ذاكری، فرزاد حسنی، پرویز فلاحی‌پور و مرجان شیرمحمدی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

«آخرین دعوت» از شش آذر هر هفته روزهای یكشنبه تا پنجشنبه ساعت 45‌/‌23 از شبكه دو روی آنتن می‌رود.

 

سه شنبه 1/9/1390 - 1:17
اعتیاد و سیگار
از حمایت‌های اجتماعی بهره‌مند شوید. زمانی که احساس تنهایی و ملامت می‌کنید، نزد دوست یا اعضای خانواده بروید. به جای اینکه از سیگار به عنوان یک دوست تسلی‌بخش کمک بگیرید، از حمایت آن‌ها بهره‌مند شوید.

 یکی از شایع‌ترین مواردی که افراد سیگاری را ترغیب به سیگارکشیدن می‌کند، احساس خستگی است، اما می‌توان بر این موضوع و در نتیجه نیاز به سیگار کشیدن غلبه کرد.

احساس خستگی به معنای خسته ‌شدن از یکنواختی، کسالت و تکرار است. تکرار و یکنواختی در واقع از عادت‌های قدیم شما شکل می‌پذیرد. به عنوان مثال، شما ممکن است بعد از اتمام کار روزانه و بازگشت به منزل از برنامه هرروزه و تکراری خود پیروی کنید یعنی اول غذایی بخورید، بعد مدتی تلویزیون تماشا کنید و دست آخر به رختخواب بروید. این یکنواختی نه‌تن‌ها برای شما ملال‌انگیز است بلکه به نحوی از شما دعوت می‌کند که سیگار را در بخشی از این برنامه قرار دهید. اگر در برنامه روزانه خود سیگار را برای غلبه بر خستگی‌ها گنجانده‌اید، و احساس انزوا و تنهایی می‌کنید، وقت آن رسیده است که تغییراتی در برنامه زندگی خود بدهید. تغییر در برنامه‌های یکنواخت زندگی به شما کمک می‌کند که احساس بهتری در مورد خودتان داشته باشید و برای پرکردن اوقات فراغت از خطر افتادن به دام سیگار در امان باشید.

اما این تنها راه کنار گذاشتن سیگار نیست در اینجا ما هفت راه برای کنار گذاشتن سیگار به شما پیشنهاد می‌دهیم.

۱ از خطر افتادن به دام سیگار زمانی که دستان شما به کاری مشغول نیستند، بر حذر باشید. آگاه بودن از این عامل خطر، شما را از روشن‌ کردن خود به خودی سیگار زمانی که دچار احساسات منفی هستید، نجات می‌دهد.

۲ برنامه روزانه خود را تغییر دهید. برای حذف سیگار در برنامه روزمره، به ایجاد تغییراتی در خود برنامه نیاز است. برای مثال، اگر هر روز صبح بعد از برخاستن از رختخواب مسواک می‌زنید و سپس سیگار خود را روشن می‌کنید و یک فنجان چای میل می‌کنید، این برنامه را تغییر دهید. می‌توانید بعد از برخاستن و مسواک‌ زدن، یک لیوان آبمیوه میل کنید. مقداری پیاده‌روی کنید و سپس چای خود را بنوشید.

۳ خود را مشغول کنید. خود را با کارهایی که امکان سیگار کشیدن را مشکل می‌سازد، مشغول کنید. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل شستن ظروف، حل کردن جدول یا نوشتن یک نامه یا حتی بازی کردن باشد.

۴ ورزش کنید. این به معنای فقط یک‌بار برنامه‌ریزی و اجرای یک ورزش یا تمرین نیست. برای مثال، می‌توانید به جای استفاده از آسانسور از پلکان استفاده کنید یا در حالی که نشسته‌اید بدن خود را در وضعیت انبساط و کشیدگی قرار دهید.

۵ از وضعیت‌های ناراحت‌کننده یا استرس‌زا دور شوید. اگر احساس انزوا و تنهایی می‌کنید، احتمالا برای رسیدن به آرامش به دنبال سیگار خواهید رفت. برخیزید و از آن محل دور شوید، به کسی تلفن بزنید، به پیاده‌روی بروید، آشپزی کنید یا با فعالیت دیگری خود را مشغول کنید.

۶ دلایل ترک سیگار را برای خودتان بازگو کنید. بسیاری از سیگاری‌ها به صورت ناخودآگاه سیگار می‌کشند و اگر بتوانند علل استعمال دخانیات را برای خودشان فهرست کنند، راحت‌تر می‌توانند جلو وسوسه سیگار کشیدن را بگیرند.

۷ از حمایت‌های اجتماعی بهره‌مند شوید. زمانی که احساس تنهایی و ملامت می‌کنید، نزد دوست یا اعضای خانواده بروید. به جای اینکه از سیگار به عنوان یک دوست تسلی‌بخش کمک بگیرید، از حمایت آن‌ها بهره‌مند شوید.

منبع: روزنامه شرق
سه شنبه 1/9/1390 - 1:10
اخبار

مهر، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون با اعلام این خبر افزود: کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا (ACL) قبلا پیشنهادی را به ایران مبنی بر اینکه ایران با دو سهمیه مستقیما در مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا شرکت کند و دو سهیمه دیگر نیز در مرحله پلی‌آف داشته باشد که در صورت موفق شدن تیم‌های ایران در مرحله پلی‌آف به دور بعدی مسابقات راه پیدا کنند، ارائه کرد.


دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه گفتگوی خود با سایت فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: در نشستی که به اتفاق علی کفاشیان، عزیزالله محمدی، علی فتح الله‌زاده، محمدرضا ساکت و علیرضا رحیمی با مسئولان کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردیم ،مطالب مختلفی را مطرح کرده و درنهایت قرار شد تا امروز نتیجه نهایی از سوی AFC اعلام شود.

وی در پایان تصریح کرد: پس از اعلام کمیته برگزاری مسابقات مقرر شد تا ایران با 3 سهیمه به طور مستقیم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و یک سهمیه دیگر نیز ابتدا در مرحله پلی آف حضور داشته و در صوت موفقیت، می تواند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشد. در واقع ایران با چهار سهمیه برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

براین اساس تیمهای سپاهان اصفهان (قهرمان لیگ برتر)، پرسپولیس تهران (قهرمان جام حذفی)، استقلال تهران (نایب قهرمان لیگ برتر) بصورت مستقیم در فصل 2012 لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کنند و ذوب آهن اصفهان (تیم سوم لیگ برتر) در مرحله پلی آف این مسابقات حضور می یابد.
سه شنبه 1/9/1390 - 1:7
شهدا و دفاع مقدس
مخالفت دشمنان با تحقق اندیشه‏هاى اسلامى، برپایى حكومت عدل را با مشكلات فراوانى روبه‏رو مى‏كند؛ شیطنت‏ها و مزاحمت‏هایى كه سلامت جامعه را به خطر مى‏اندازد. نخستین گام براى گسترش مبانى دینى در كشور، ایجاد بستر مناسب و امنیت است. آرامش روانى و آسایش خاطر، عرصه را براى حاكمیت خدا و قانون او فراهم مى‏آورد.
یكى از حیاتى‏ترین وظایف بسیج، حفظ امنیت كشور است. شركت پرشور در جنگ تحمیلى، نمونه برجسته‏اى از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت ملى بوده است. اكنون نیز نیروهاى بسیجى با گذراندن دوره‏هاى گوناگون نظامى، خود را در برابر تهاجم دشمنان خارجى و توطئه‏هاى داخلى آماده مى‏سازند.
دوشنبه 30/8/1390 - 21:14
سينمای ایران و جهان

«مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز»  پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم  مقابل دوربین رفت.

تولید این پروژه سینمایی آغاز شده و در سال 2012 میلادی به روی پرده می‌رود.

در حالی كه كمپانی «سونی» اعلام كرد «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز یك»، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم «مرد عنكبوتی»، در جولای 2012 به روی پرده می‌رود، تاریخ اكران «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز 2» دوم می سال 2014 اعلام شد.

هنرنمایی «اندرو گارفیلد» و «اما استون» كه در «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز یك» حضور داشتند، در قسمت پنجم این مجموعه فیلم هم ادامه خواهد داشت.

همچنین بازیگران دیگری مانند ایرفان خان و رایس ایوانز در آن ایفای نقش خواهند كرد. «جیمز وندربیلت» هم نویسندگی فیلمنامه‌ این فیلم را برعهده دارد.

شرکت فیلمسازی «کلمبیا پیکچرز» مسؤولیت ساخت و اکران پروژه‌ی سینمایی «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز یك» را برعهده دارد.

اما استون، بازیگر جوان هالیوود نیز چندی پیش گفت كه انتظار ندارد «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز» زندگی‌اش را تغییر دهد.

اما استون، بازیگری كه به همراه «اندرو گارفیلد» و «رایس ایفانز» در چهارمین قسمت فیلم‌های «مرد عنكبوتی» هنرنمایی می‌كند، ‌گفت كه تحت تاثیر هیاهوی بزرگی كه در حاشیه‌ این پروژه اتفاق می‌افتد، قرار نمی‌گیرد.

بازیگر آثاری چون «سرزمین زامبی‌ها» و فیلم «آسان»، همچنین گفت: «خودم را برای هیچ چیز آماده نمی‌كنم. فقط نگاه می‌كنم ببینم به كجا می‌رسیم. چه كسی می‌گوید قرار است زندگی آدم در عرض یك هفته تغییر ‌كند؟ من با این تغییر نكردن حالم خوب است و دوست ندارم هیچ چیز عوض ‌شود.»

استون افزود: «بسیار سپاسگذارم و سعی می‌كنم تا آن‌جا كه می‌توانم لذت ببرم، چرا كه این اتفاقی است كه تنها یك‌ بار در عمر هركس رخ می‌دهد. احتیاج دارم دست به نوشتن یا كاری دیگر ببرم.»

این بازیگر اخیرا بازی در «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز» را «تجربه‌ای هولناك» خوانده بود.

مدیر اجرایی «مرد عنكبوتی ‌4»، قسمت جدید سری فیلم‌های «مرد عنكبوتی» به ‌طور كامل سیر داستانی سه قسمت قبلی را دنبال نمی‌كند، اما داستان حول وقایع پیشین اتفاق می‌افتد. این یك بازگشت نیست، باید این‌طور به آن نگاه كنی كه می‌خواهید بیشتر درباره‌ی «مرد عنكبوتی» بدانید؟ این فیلم ماجراهایی را تعریف می‌كند كه در مرد عنكبوتی‌های ‌یك، ‌دو، ‌سه ندیده‌اید.

وی افزود: «مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز» آنچه قبلا اتفاق افتاده را پاك نمی‌كند، اما تلاش می‌كند به روایتی بپردازد كه در چارچوب فیلم‌های قبلی اتفاق افتاده است.

سه قسمت پیشین فیلم‌های اکشن تخیلی «مرد عنکبوتی» درسال های ‌2002، ‌2004 و ‌2007 میلادی اکران شده‌اند و به ترتیب فروشی برابر با ‌821، ‌781 و ‌890 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زده اند.

«مرد عنكبوتی شگفت‌انگیز» قرار است سوم جولای ‌2012 (‌13 تیر ‌1391) به صورت سه‌بعدی روی پرده‌های سینما اكران شود.

«سام ریمی» كه هر سه قسمت قبلی «مرد عنكبوتی» را كارگردانی كرده بود اعلام كرد، ساخت سه قسمت این فیلم یك عمر تجربه برای وی بوده و در حالی ‌كه به وی اعلام شده بود كه قسمت چهارم را باید بسازد، «سونی» تصمیم گرفت كارگردان جدیدی را برای آن انتخاب كند.

يکشنبه 29/8/1390 - 21:21
سينمای ایران و جهان

 

پروژه‌ سینمایی «جاودانه‌ها» به کارگردانی «تارسم سینگ» با 38 میلیون دلار فروش، صدرجدول گیشه سینماهای جهان را در اختیار گرفت.

این درام اساطیری كه فضایی اکشن و فانتزی دارد، با حضور بازیگرانی چون هنری کاویل و میکی رورک ساخته شده است.

از دیگر بازیگران «جاودانه‌ها» می‌توان به: هنری کاویل، استفا دورف، لوک ایواس، ایزابل لوکاس، کلان لاتز، فریدا پینتو، آدرینا پدریج اشاره كرد.

به نوشته كامینگ سون، فیلم ماجراهای تن تن جدید ترین فیلم استیون اسپیلبرگ نیز با 28 میلیون دلار فروش رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.

در خلاصه داستان فیلم «جاودانه ها» چنین آمده است: بعد از مدتها جنگ خدایان و تایتان ها ، سرانجام خدایان فاتح این جنگ می شوند تا صلح و ثبات را به بشریت باز گردانند.

اما شکست تایتان ها به معنای ریشه کنی ظلم و ستیز در جهان نیست چراکه این بار نوبت به یک شیطان بسیار خشن و ظالم به نام « پادشاه هایپریون» است که با بشریت مبارزه کرده و دنیا را به سمت تاریکی سوق دهد. هایپریون علاوه بر سربازان خونخواری که در کنار خود جمع کرده، به دنبال سلاحی هم هست که به وسیله آن می تواند نسل بشریت را نابود کند و امپراتوری شوم خود را آغاز كند.

این فیلم اساطیری که به صورت سه بعدی روانه  پرده سینماها شده است بر اساس افسانه های قدیمی یونانی ساخته شده و در ابتدا قرار بود نامش «جنگ خدایان» باشد که بعد به نام «جاودانه ها» تغییر نام داد.

میكی رورك كه كه یكی از بازیگران اصلی فیلم «جاودانه ها» است، اخیرا با فیلم «مرد آهنی‌2» بر پرده سینماها بود .او بازیگر آثار شاخصی چون «قلب فرشته» و «شهر گناه» است.

بنابراین گزارش، «ماجراهای تن تن» به تهیه‌كنندگی «پیتر جكسون» و محصول كمپانی سونی از اوایل سال گذشته به شكل اقتباسی وارد مرحله تولید ‌شد و بازیگرانی چون «جمی بل»، «دانیل كریك» و «اندی سرمیكس» در آن نقش‌آفرینی داشته‌اند. فیلم اسپیلبرگ هم‌اكنون در ‌512 سالن سینمایی انگلیس در حال اكران است.

«رابرت رودات» كه برای فیلم‌نامه «نجات سرباز رایان» نامزد دریافت جایزه شد، نگارش فیلم‌نامه‌ «ماجراهای تن تن» را بر عهده داشته است. داستان نسخه سینمایی «تن تن» به مبارزه گروهی از سربازان متحد به رهبری «كارل فرانكلین» می‌پردازد كه به مقابله با تهاجم نیروهای بیگانه می‌پردازند.

 

يکشنبه 29/8/1390 - 21:18
اخبار


ساخت خط‌آهن كرمانشاه ـ خسروی در 3 سال آینده

مدیرعامل شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینكه برای ساخت خط آهن كرمانشاه تا خسروی با قرارگاه خاتم به توافق رسیده‌ایم، گفت: قرارگاه قول داده این مسیر ریلی را 3 ساله بسازد.

احمدصادقی در گفت‌وگو با فارس در خصوص احداث راه‌آهن غرب از ملایر تا كرمانشاه و خسروی، خاطرنشان كرد: فاز یك این پروژه از اراك تا ملایر با حضور رئیس جمهوری به طول 90 كیلو به بهره‌برداری رسید. وی با بیان اینكه قرارگاه خاتم قول داده است ظرف سه سال خط آهن كرمانشاه تا خسروی را بسازد، تصریح كرد: بدین ترتیب كشور ایران از طریق خط آهن به عتبات عالیات متصل خواهد شد، همچنین از طرف كشور عراق به دریای مدیترانه و اروپا متصل خواهیم شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برای ساخت این خط ریلی از كرمانشاه تا خسروی مبلغی حدود 700 میلیارد تومان با قرارگاه خاتم به توافق رسیده‌ایم.



تامین نیمی از واردات نفت تركیه توسط ایران

ایران با صدور 743 هـزار تـن نـفـت خام به تركیه در ماه شهریور 43 درصد نفت خام مورد نیاز این كشور را تامین كرد.

به گزارش فارس، مركز آمار انرژی تركیه اعلام كرد، این كشور در ماه سپتامبر (شهریور) 58/2 میلیون تن نفت و فرآورده‌های نفتی وارد كرد كه این رقم نسبت به ماه قبل از آن 7/5 درصد رشد داشته است.

براساس این گز ارش، تركیه 72/1 میلیون تن نفت خام در ماه سپتامبر وارد كرده است كه نسبت به ماه قبل از آن رشد 6/24 درصدی داشته است. تركیه در ماه آگوست 38/1 میلیون تن نفت خام وارد كرده بود. در عین حال واردات بنزین تركیه در ماه سپتامبر 4/23 درصد كاهش یافت و به 718 هزار تن رسید.



60 میلیارد نخ میزان مصرف سیگار در كشور

*سرویس اقتصادی: سالانه 60 میلیارد نخ سیگار در ایران مصرف می‌شود.

سرپرست شركت دخانیات ایران با بیان این مطلب گفت: از این میزان سهم تولیدات داخلی (ملی، مشاركتی و عاملین صنعتی) حدود 45 میلیارد نخ است.علی ‌اصغر رمزی افزود: سهم حدود 15 میلیارد نخی سیگار قاچاق را با تلاش بیشتر و همراهی تمامی دستگاه‌های ذیربط در پایان سال 91 به كمتر از 5 میلیارد نخ خواهیم رساند.



درآمد نفتی 93 میلیارد دلاری پارسال ایران

درآمد صادرات نفتی ایران پارسال به حدود 93 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش فارس، بررسی گزارش عملكرد مالی دولت نشان می‌دهد، درآمد صادرات نفتی ایران پارسال به یك ركورد قابل توجه رسید و عدد 93 میلیارد دلار را ثبت كرده است.

براساس این گزارش، درآمد نفتی ایران پارسال بالای 22درصد نسبت به سال 88 رشد داشته است.

افزایش قیمت جهانی نفت و فرآورده‌های نفتی مهمترین دلیل افزایش درآمد صادرات نفتی ایران به شمار می‌رود.

همچنین11 ماهه پارسال كشور بیش از 13 هزار و 500 میلیارد تومان از بودجه عمرانی دولت بلااستفاده مانده است.

گزارش عملكرد مالی 11 ماهه پارسال دولت نشان می‌دهد در این مدت بیش از 5/46درصد از بودجه عمرانی دولت محقق نشده است.

این در حالی است كه میزان تحقق بودجه عمرانی در 11 ماهه پارسال نسبت به مدت مشابه سال 88 بیش از 6/4درصد رشه داشته است.
يکشنبه 29/8/1390 - 19:42
اخبار
جام جم آنلاین: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد : واردات هر نوع میوه به جز موز حتی به میزان محدود تخلف است ،در غیر اینصورت واردکنندگان باید پاسخگوی قانون باشند.
 صادق خلیلیان در بیست و هفتمین اجلاس کمیسیون منطقه ای آسیا ، خاور دور و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت دام در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به بخشنامه ممنوعیت واردات 50 نوع میوه که درخرداد امسال صادر شد، افزود: براساس این بخشنامه ثبت سفارش و ورود انواع محصولات به ویژه همزمان با برداشت میوه در هر فصل ، ممنوع است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز دربیاناتشان برکنترل واردات تاکید دارند ، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دراین خصوص و بخشنامه ممنوعیت 50 قلم میوه ؛ از چند ماه پیش تاکنون واردات میوه روند کاهشی داشته است.

وزیرجهاد کشاورزی گفت : سیاست های دولت همیشه برای حمایت از تولیدات داخلی بوده است و به همین علت هرمیزان واردات را هرچند کم و محدود باشد ، قابل قبول نمی دانیم.

خلیلیان درباره حمایت از چغندرکاران افزود : از اول مهر با آغاز برداشت از مزارع چغندرقند تعرفه واردات شکر افزایش و میزان واردات شکر نیز کاهش یافته است.

وی درباره بودجه سال آینده وزارتخانه گفت : در بخش کشاورزی ایجاد 285 هزار شغل پیش بینی شده و رقم نهایی نیز دردست بررسی است.(واحد مركزی خبر )
يکشنبه 29/8/1390 - 19:38
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته