• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 425
تعداد نظرات : 176
زمان آخرین مطلب : 5604روز قبل
طنز و سرگرمی

 

12.jpg

جمعه 18/11/1387 - 10:16
دانستنی های علمی
 
زنده باد ایران
پنج شنبه 17/11/1387 - 18:2
موبایل

ragv2g13uq8msm863yh5.gif
یکی از مشکلاتی که خیلی از دوستان و کاربرانی که از مرورگر
IE استفاده می کنند این است که وقتی کلمه ای را در موتورهای جستجوگر تایپ می کنند این کلمات در هارد کامپیوتر ذخیره می شود و وقتی شما قصد دارید دوباره از این موتور جستجوگر  استفاده کنید کلماتی را که قبلا تایپ کرده اید به صورت یک منوی کشویی نمایش داده خواهند شد و متاسفانه این کلمات با استفاده از clean up و یا پاک کردن کوکی ها ، پاک نمی شوند و به خاطر همین خیلی از دوستان برای پاک کردن این کلمات به سراغ نرم افزار های مختلف می روند در حالی که با خود مرورگر IE به راحتی می توان این مشکل را بر طرف کرد .

1- در مرورگر IE بروی نوار ابزار Tools کلیک کنید و از منوی آن بروی عبارت Internet Options کلیک کنید
2- بعد از باز شدن پنجره
Internet Options بروی برگه Content
کلیک کنید
3- در این برگه بروی دکمه
AutoComplete
کلیک کنید .
4- در صفحه جدید (
AutoComplete settings ) بروی دکمه Clear Forms کلیک کنید .

با انجام این کار تمامی کلماتی که در موتور های جستجوگر تایپ کرده اید پاک می شوند . همچنین تمامی کلماتی که به عنوان username و password در سایت های مختلف برای ورود به حساب کاربری خود وارد می کرده اید نیز پاک می شود.

    

         

پنج شنبه 17/11/1387 - 17:33
دانستنی های علمی
 

اگر امشب خواب به چشمانتان راه پیدا نکرد، فقط به یا افراد بی خانمانی بیفتید که سرپناهی برای خوابیدن ندارند. اگر در ترافیک گیر افتاده اید، فقط به یاد افراد نا توانی بیفتید که از توانایی رانندگی کردن محروم هستند. اگر روزگار سختی را پشت سر گذلشته اید، فقط به یاد افراد بیکاری بیفتید که مدتهاست فرصتی برای کار کردن پیدا نکرده اند، اگر در یک ارتباط عاطفی با شکست مواجه شده اید، فقط به یاد افرادی بیفتید که هرگز طعم عشق ورزیدن و مورد عشق قرار گرفتن را نچشیده اند، اگر در روزهای تعطیل دچار کسالت و بی حوصلگی می شوید، فقط به یاد افرادی بیفتید که برای تامین مخارج زندگی شان مجبورند شبانه روز حتی در ایام تعطیل کار کنند. اگر تار موی سپیدی را لا به لای موهای خود در آینه دیدید، فقط به یاد افرادی بیفتید که به علت سرطان تحت شیمی درمانی هستند و مویی روی سرشان باقی نمانده تا سپید شود، اگر به دنبال یافتن معنای زندگی هستید فقط به یاد افرادی بیفتید که طول زندگی شان آن قدر کوتاه بوده که حتی فرصت اندیشیدن به این سوال را پیدا نکردند، و اگر خود را قربانی بی توجهی های دیگران می دانید، فقط به این بیندیشید که ممکن بود بدتر از این نیز به سراغتان بیاید، زیرا ممکن بود شما به جای آنان باشید!!!!!

پنج شنبه 17/11/1387 - 17:18
دانستنی های علمی

پژوهشگران توصیه می‌كنند: بعد از این هرگاه خواستید سوار هواپیما شوید، صندلی كنار پنجره را برای مشاهده منظره بیرون انتخاب نكنید؛ چرا كه بر اساس یك پژوهش جدید، نشستن كنار پنجره هواپیما باعث افزایش تشكیل لخته‌های خونی می‌شود.

بر اساس نتایج این پژوهش، نشستن در كنار پنجره می‌تواند احتمال بروز ترومبوس عمیق سیاهرگی را در مسافران هواپیما افزایش دهد. محققان مركز پزشكی دانشگاه لیدن در هلند این پژوهش را انجام داده‌ و نتایج تحقیقات خود را در مجله هماتولوژی منتشر كرده‌اند.

به گفته محققان، احتمال تشكیل لخته‌های خونی كشنده و خطرناك در رگ‌های خونی مسافرانی كه كنار پنجره هواپیما می‌نشینند تا دو برابر افزایش می‌یابد.

تحقیق جدید همچنین نشان داد: در واقع این خطرات برای مسافران چاق بسیار بیشتر است؛ به‌طوری‌كه احتمال تشكیل لخته‌های خونی در این افراد در شرایط فوق تا 6 برابر افزایش پیدا می‌كند.

محققان می‌گویند یكی از دلایلی كه مسافران صندلی كنار پنجره را در هواپیما ترجیح می‌دهند، این است كه با تكیه دادن به پنجره مخصوصا در سفرهای طولانی راحت‌تر می‌توانند بخوابند اما باید دانست كه لخته‌های DVT (ترومبوس وریدی) اگر از طریق جریان خون مسافر جابه‌جا شده و به ریه‌ها برسد ، می‌تواند باعث مرگ فرد شود.

 

 

پنج شنبه 17/11/1387 - 10:51
دانستنی های علمی

احمد حلت پس از ارایه یک سخنرانی پر انرژی و با نشاط به حاضران انجام تکنیک جادویی نوشیدن 8 لیوان آب را با تکرار عبارات تاکیدی تو صیه کرد . مدیر مسوول مجله موفقیت گفت از آنجا که 70 درصد وزن بدن انسان را آب تشکیل داده است در طی روز باید حداقل 8 لیوان آب نوشید و قبل از نوشیدن باید لیوان را جلوی دهان گرفته و عبارات مربوطه را با صدای بلند تکرار کرد پس از سه هفته معجزه آن را خواهید یافت.

                                                                خبر نگار موفقیت- جزیره کیش

 

 

قبل از نوشیدن آب ، هر روز جملات زیر را با انرژی و قدرت تکرار کنید.

لیوان اول ، بعد از بیدار شدن صبح:

خداوندا، سپاس تو راکه بار دیگر به من طلوع خورشید را هدیه دادی ، قول می دهم امروز هر جا که بروم مهری برسانم حتی با لبخندی . به من کمک کن ، امروز را به شاهکاری بی همتا تبدیل کنم.

لیوان دوم ، حدود ده صبح:

افتخار می کنم که از امروز پاک ترین انسان روی زمین هستم.

لیوان سوم حدود دوازده ظهر:

من نظر کرده خداوندم.

لیوان چهارم بعد از نهار:

خداوندا تورا سپاس به خاطر برکاتی که به من بخشیدی ، خزانه غیبت را به روی من و خانواده ام بگشای.

لیوان پنجم، ساعت چهار عصر:

عشق الهی هم اکنون مرا ثروتمند و توانگر می سازد.

لیوان ششم ساعت شش عصر :

به هر سو که می نگرم موفقیت به من لبخند می زند.

لیوان هفتم ، قبل از شام:

هر روز از هر لحاظ بهتر و بهتر می شوم .

لیوان هشتم ، قبل از خواب :

خداوندا، سپاس تورا که یک روز دیگر را به من هدیه دادی ، کشور عزیزم ایران را در پناه خوذت حفظ کن و صلح را در جهان حاکم فرما.  خود و خانواده ام را به تو می سپارم ، ای مهربان ترین مهربانان.

پروردگارا خوابی آرام به من هدیه بده ، که من عاشق تو هستم .

این جمله ها راهمراه با نوشیدن 8 لیوان آب به مدت 21 روز تکرار کنید و به چشم خود ببینیدکه چطور خود و زندگی تان تغییر خواهد کرد

پنج شنبه 17/11/1387 - 10:42
دانستنی های علمی
 
L00945907705.jpg
تصویر دهان گشوده آنا كوندا ، بزرگترین مار جهان كه در آب رودخانه ها ، مرداب ها یا دریاچه های آمریكای جنوبی از جمله ونزوئلا زندگی می كند. انواع بزرگ آناكوندا به راحتی قادر به بلعیدن جانوران بسیار بزرگ و حتی انسان هستند.
L00945907717.jpg
صحنه نزاع یك قوش و یك مرغ ماهیخوار برسر یك طعمه و شاید بر سر قلمرو در ناحیه دوب در فرانسه.
L00945907730.jpg
تصویر جالب پرش یك پلنگ به سوی شكارش در كشور كنیا.
L00945907741.jpg
یك كایمن عینكی ، نوعی كروكودیل كوچك آمریكای مركزی و جنوبی یك ماهی را در آب های رودخانه ای در ونزوئلا می بلعد.
L00945907752.jpg
تصویر استتار یك جغد هارفنگ یا جغد برفی در ایالت كبك كانادا.
L00945907762.jpg
مبارزه دو خرس قهوه ای در شبه جزیره كامچاتكا در شرق دور روسیه بر سر قلمروی ماهیگیری.
L00945907789.jpg
تصویر یك جفت درنا رویال در ناحیه مردابی در كشور كنیا. ماهی ها و انواع حشرات غذای اصلی این درناها هستند.
L00945907807.jpg
یك فیل آفریقایی در حال گرفتن حمام لجن در حاشیه بركه ای در كنیا. فیل با گرفتن حمام لجن پوستش را در برابر نیش پشه ها محافظت می كند.
L00945907818.jpg
پوما یا شیر كوهی در سراسر قاره آمریكا زندگی می كند. مشاهده این جانور گوشتخوار منزوی كار چندان آسانی نیست.
L00945907830.jpg
یك قورباغه چشم سرخ در جنگلی در كشور كاستاریكا. این قورباغه درختی یك حیوان شبرو است و علی رغم پوست سمی اش شكارچیان زیادی از جمله خفاش و مارها را دارد.

پنج شنبه 17/11/1387 - 10:34
دانستنی های علمی
متولدین فروردین : امروز شما از نظر ذهنی بسیار رمانتیک بوده و می خواهید با افرادی که خوش مشرب هستند اطراف خود را پر کنید.در حال حاضر مشتاق افراد یا چیزهایی که برای تان ناخوشایند و غیر جذاب اند نیستید.این بسیار عالی است که برای چند ساعتی دنیای کوچک خود را تعطیل کنید ولی اطمینان حاصل کنید که پس از آن دوباره به روی زمین و زندگی عادی باز خواهید گشت.

 متولدین اردیبهشت :
در ارتباط با دیگران صداقت بیشتری دارید. آماده هستید تا افکارتان را برای دیگران بیان کنید اما بخاطر داشته باشید که تنها صداقت مهم نیست بلکه باید مهربانی هم در کنارش باشد. شما می دانید که افراد زیادی هستند که احساساتی بودن خود را نشان نمی دهند اما شما هم می دانید که این کار آنها تنها برای این است که ضربه روحی نخورند.

 
متولدین خرداد : تاکید ستاره ای امروز روی طرز فکر و عقاید شماست. و موضوعی که برای شما خیلی مهم است ممکن است احساسات داغی را برانگیخته کند. بخصوص اگر در مورد وجدان یا یک مشکل اخلاقی باشد. شما در ضمن ممکن است در مورد یک پیشنهاد تعطیلات برافروخته شوید بخصوص اگر دیگران بر سر این که کجا بروید با شما هم عقیده نباشند. اجازه بدهید تصمیمات یک چند روزی به تعویق بیفتند و بعد به یک راه حل مناسب می رسید.


 
متولدین تیر : هر زمانی که در جهت کار تازه و جدیدی قدم بر میدارید هیچ چیز نمی تواند مانع شما شود. در مذاکرات موفق می شوید. سعی کنید مدت زیادی در گوش کسی بلند صحبت نکنید. اکنون زمان شکیبائی، توجه و احتیاط است. اگر بتوانی روحیه و خصوصیات همكاران خود را بهتر بشناسی در كارها موفق‌تر خواهی بود شناخت متقابل به تفاهم و همكاری جدیتر و فعال منجر خواهد شد.

 
متولدین مرداد : شما این طور فکر می کنید که یکی از همکاران یا آشنایان را خیلی خوب می شناسید ولی لازم است که در این رابطه تجدیدنظر کنید. در واقع این شخص به دلیل حسادت نمی تواند خوشحالی و موفقیت شما را ببینید. ولی این منصفانه نیست چون شما برای به دست آودن هر چیزی سخت تلاش می کنید و به ندرت چیزی را به آسانی به دست می آورید.

 
متولدین شهریور : یک نفر رفتار عجیبی دارد و تنها با این کار می خواهد حس کنجکاوی شما را برانگیزد. با شعوری که دارید می توانید شرایط را کنترل کنید. در مورد مسائل عشقی لازم نیست با سیاست رفتار کنید. جالب است که بدون این که گامی به جلو بردارید اتفاق بعدی را حس بزنید. یك ابتكار تازه و یا یك پیشنهاد جدید میتواند این حالت یكنواخت را از بین برده و شور حال تازه ای را به كارها بدهد هر از چندگاه باید حس تازه ای را به زندگی تزریق كرد.


 
متولدین مهر : ستارگان اخیراً‌ به شما انرژی می دهند و از نظر فیزیکی و ذهنی شما را فعال نگاه می دارند . شما عاشق رقابت هستید و در این زمان در چند تا از آنها شرکت خواهید کرد. خوشبختانه شما فردی خوش بین هستید و این سبب می شود از تمام فرصت های زندگی به نحو احسن استفاده کنید. گاه آدمی بر خلاف میل خود ناچار میشود كه با كسی قطع رابطه كند كه هرگز تصورش را هم نمی كرد چرخ روزگار در آستین خود طرحها و برنامه های متنوعی دارد كه ما را از آن آگاهی نیست.

 
متولدین آبان : امروز به طور غریزی اگر مشکلی در خانواده باشد متوجه می شوید اگر این طور بود کمی از خانه خارج شوید. درک و آگاهی شما، شما را به مسیری بسیار سودبخش و مفید می رساند، تنها سوال این است که آیا به حس ششم خود گوش می کنید؟ سعی کنید کمی بیشتر از همیشه ماجراجو باشید. مراقب اطرافیان خود باش این حرف هرگز به معنی تجسس و یا دخالت در كار دیگران نیست بلكه معنای آن اینست كه هشیاری خود را حفظ كنی و اجازه ندهی تا بعضی حسودان مانع كارها شوند.

 
متولدین آذر : امواج مغزی هر لحظه می تواند ضربه ای بزنند و فکر پربرکت شما تمام اطلاعات ورودی را درک کند. در واقع ساده ترین ایده ها اغلب موثرترین هستند هر تصور غیر عادی استهلاکی را که تاکنون به مغزتان رسیده است بطور خلاصه ننویسید. (‌کامل بنویسید.) پس از طوفانها و اضطرابها هم اكنون شرایط آرام و نوید بخشی میرسد از این فرصت پیش آمده باید برای تجدید دوستی ها استفاده كرد و زندگی را در نهایت شادمانی تجربه كرد.


 متولدیندی : هنوز اختلاف عقیده با دیگران برای تان مشکل ساز است.هیچ کس تنها به بدی های تان فکر نمی کند.بنابراین می توانید با دقت به کارهای تان فکر کنید و نقشه ها و طرح ها را اجرا کنید.همه چیز به خوبی پیش می رود و می توانید به مرحله بعدی بروید. دوستیها را باید آزمایش كرد تا میزان صداقت و یا عدم صداقت در آنها آشكار شود این برنامه شامل همه می شود حتی ما كه باید در عمل آزمایش شویم.

 
متولدین بهمن : دیگران را خوب درک می کنید و دوست دارید مصالحه کنید.اگر با یکی از همکاران مشکل دارید زمان خوبی برای رفع اختلاف است.اگر برای کسی زحمت کشیده اید وقتی از شما قدردانی کند خوشحال می شوید. كسی به شما پیشنها میكند تا در پروژه ای مشاركت نمایی پیش از پذیرفتن باید به خوبی آن را مطالعه و بررسی نمایی مشاركت اگر بر مبنای آگاهی و تفاهم باشد نتایج درخشانی را در بر خواهد داشت.

 
متولدین اسفند : شما دلسوز و با محبت و یک انسان لطیف، در زیر نمای با وقار بیرونی می باشید و این پیغامی است که شما امروز به بیرون می فرستید چرا که امروز بسیار مهربان و محتاط شده اید. بیشترین استفاده را از این حالت ملایمت خود ببرید. با مهم ترین افراد زندگی تان تماس گرفته و از شنیدن صدای آنها لذت ببرید.

پنج شنبه 17/11/1387 - 10:29
دانستنی های علمی

آقا و خانم جونز به ندرت هنگام عصر بیرون می‌رفتند، اما شنبه‌ی گذشته، خانم جونز به شوهرش گفت: امشب سینما یك فیلم خوب دارد. می‌توانیم برویم و آن را ببینیم؟

آقای جونز بسیار خوشحال شد، در نتیجه (به سینما) رفتند، و هر دو از فیلم لذت بردند.

ساعت 11 از سینما خارج شدند، رفتند داخل ماشینشان و به سمت خانه حركت كردند. (هوا) كاملا تاریك بود. در آن هنگام خانم جو گفت: نگاه كن، بیل. یك زن كنار جاده در حال دویدن است و یك مرد نیز پشت سر او در حال دویدن است.  می‌توانی آن‌ها را ببینی؟

آقای جونز گفت: بله، می‌بینم. او آهسته ماشینش را به سمت آن زن راند و به او گفت: می‌توانیم كمكتان كنیم؟

 آن زن گفت: نه، متشكرم. ولی توقف نكرد (همچنان به راهش ادامه داد). "من و شوهرم همیشه بعد از سینما به سمت خانه می‌دویم، و نفر آخر ظرف‌ها را باید بشوره"

پنج شنبه 17/11/1387 - 10:26
دانستنی های علمی

روزی مردی خواب عجیبی دید . دید که پیش فرشته هاست و به کارهای انها نگاه میکند. هنگام ورود ، دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه های را که توسط پیکها از زمین میرسند، باز میکنند و داخل جعبه میگذارند . مرد از فرشته پرسید : شما چه کار میکنید ؟ فرشته در حالی که داشت نامه ای را باز می کرد ، گفت: این جا بخش دریافت است و ما دعاها و درخواست های مردم از خداوند را تحویل میگیریم.

مرد کمی جلوتر رفت . باز تعدادی از فرشتگان را دید که کاغذ هایی را داخل پاکت میگذارند و انها را توسط پیکهایی به زمین میفرستند.

مرد پرسید: شماها چه کار میکنید؟ یکی از فرشتگان با عجله گفت: این جا بخش ارسال است ، ما الطاف و رحمت های خداوند را برای بندگان به زمین میفرستیم. مرد کمی جلوتر رفت و یک فرشته را دید که بیکار نشسته است . مرد با تعجب پرسید : شما چرا بیکارید؟

فرشته جواب داد: اینجا بخش تصدیق جواب است . مردمی که دعاهایشان مستجاب شده ، باید جواب بفرستند ولی فقط عده بسیار کمی جواب میدهند. مرد از فرشته پرسید : مردم چگونه میتوانند جواب بفرستند؟

فرشته پاسخ داد:بسیار ساده ، فقط کافیست بگویند :
خدایا شکر


پنج شنبه 17/11/1387 - 10:21
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته