• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 2002
تعداد نظرات : 436
زمان آخرین مطلب : 4205روز قبل
اخبار

هفته پنجم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان با برگزاری 8 دیدار از 4 گروه اول رقابت‌ها آغاز شد که در مهم​ترین دیدار منچستر مقابل بنفیکا به تساوی دست یافت تا صعودش به مرحله بعدی مسابقه​ها در هفته پایانی مشخص شود. نتایج کامل مسابقات به شرح ذیل است:

گروه A

بایرن‌مونیخ 3 – ویارئال یک

گل‌ها: فرانک ریبری (2گل)، ماریو گومز برای بایرن و جاناتان دی گازمن برای ویارئال

ناپولی 2 – منچسترسیتی یک

گل‌ها: ادینسون کاوانی (2گل) برای ناپولی و ماریو بالوتلی برای من سیتی

گروه B

زسکا مسکو صفر – لیل 2

گل‌ها: واسیلی برزوتسکی (گل به خودی)، موسی سو

ترابوزان یک – اینتر یک

گل‌ها: ریکاردو آلوارز برای اینتر و هلیل آلتینتاپ ترابوزان

گروه C

منچستر‌یونایتد 2 – بنفیکا 2

گل‌ها: دیمیتاربرباتف‌، دارن فلچر برای یونایتد و فیل جونز (گل به خودی)، پابلو آیمار برای بنفیکا

اوتلول گالاتی 2 – بازل 3

گل‌ها: فابین فرای، الکساندر فرای، مارکو استرلر برای بازل و گابریل جیوجیو‌، لیویو آنتال برای اوتلول

گروه D

لیون صفر – آژاکس صفر

رئال‌مادرید 6 – دیناموزاگرب 2

گل‌ها: کریم بنزما (2گل)، خوزه کالخون (2گل)، گونزالو هیگواین، اوزیل‌ برای رئال و فاتوس بچیراج‌، ایوان تومکاک‌ برای دینامو

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:30
خواص خوراکی ها

زردچوبه غنی از ماده ای به نام کورکومین است که خاصیت ضدباکتریایی و ضد التهابی دارد.این ادویه علاوه بر این که خاصیت ضدعفونی کننده دارد به عنوان ماده طبیعی در حفظ شادابی و زیبایی پوست هم موثر است. دراین مطلب به نقل از «Naturalbeauty»، به چند کاربرد زردچوبه برای حفظ بهداشت و شادابی پوست اشاره شده که جالب است. * آکنه؛ در هند قبل از روز عروسی، عروس و داماد از ماسک صورت زردچوبه استفاده می کنند تا علاوه بر رفع آکنه پوستشان شفاف و با طراوت شود. زردچوبه باعث روشن شدن پوست و از بین رفتن لکه های ناخوشایند می شود. برای تهیه ماسک، ۲قاشق غذاخوری نشاسته را به یک قاشق غذاخوری شیر طبیعی ولرم اضافه کنید. سپس ۲قطره روغن زیتون یا نارگیل و کمی زردچوبه (اندازه نوک قاشق مرباخوری) به آن بیفزایید و لایه نازکی روی صورت بمالید و پس از ۲۰دقیقه بشویید. * چین و چروک؛ با زردچوبه کرم دور چشم تهیه کنید و حداقل ۲بار در هفته از آن استفاده کنید. این ماده نه تنها چین و چروک بلکه سیاهی دور چشم را از بین می برد. به اندازه نوک قاشق مرباخوری زردچوبه رابه ۲قاشق غذاخوری شیر بریده اضافه کنید و دور چشم بمالید و پس از ۲۰دقیقه با آب خنک بشویید. * پوست چرب یا خشک؛ برای پوست خشک، یک عدد سفیده تخم مرغ، ۲قطره روغن زیتون، کمی آب لیموی تازه و گلاب و کمی زردچوبه را مخلوط کنید و به تمامی قسمت خشک از جمله صورت، گردن، آرنج و زانو بمالید و پس از خشک شدن با آب ولرم بشویید. برای پوست چرب، کمی زردچوبه را به ۲قاشق غذاخوری پودر صندل، ۲قاشق غذاخوری شیر و ۲قطره آب لیموی تازه اضافه کنید و به صورت بمالید. پس از خشک شدن با آب ولرم بشویید. * ترک پاشنه پا؛ برای تسکین ترک پا، مخلوطی از ۳قاشق غذاخوری زردچوبه و ۳قطره روغن نارگیل را روی ترک ها بمالید تا مانع از عفونت های قارچی بین انگشتان پا شود. * لکه: مخلوطی از زردچوبه و آب لیمو را به مدت ۲۰دقیقه روی لکه های پوست بمالید.

* بهداشت پوست سر: شوره سر به راحتی با زردچوبه و روغن زیتون قابل درمان است. مخلوطی از آن را به پوست سر بمالید و پس از ۱۵دقیقه سر خود را با شامپو بشویید. * کدری پوست؛ یک قاشق مرباخوری آرد نخود، یک چهارم قاشق مرباخوری پودر زردچوبه، نصف قاشق مرباخوری روغن زیتون، نصف قاشق مرباخوری شیر و ۴ تا ۵قطره آب لیمو را مخلوط کنید و روی صورت خود قرار دهید و پس از نیم ساعت با آب خنک بشویید.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:29
خواص خوراکی ها

غذا بدون کمی ادویه طعمی ندارد، زعفران از جمله ادویه هایی است که علاوه بر افزودن طعم به غذا، خواص دارویی نیز دارد.

قرن هاست که از ادویه ها به دلیل داشتن خواصی از جمله آنتی اکسیدان، ضدالتهابی و ضدسرطانی استفاده می شود.

زعفران نیز قدمت ۳هزار ساله دارویی دارد و یکی از گران ترین ادویه ها به حساب می آید. *زعفران سوءهاضمه و سوزش سردل را برطرف می کند. *به نوشته «هلث مد»، این ادویه خاصیت خواب آور دارد و افسردگی را برطرف می کند. *ترکیب های موجود در آن، باعث کاهش کلسترول و تری گلیسیرید می شود. **کاروتنوئید موجود در آن اکسیژن رسانی به ریه را بهبود می بخشد. *مصرف زعفران، مانع از بروز تومور پوست می شود و در بهبود آرتریت موثر است. *مالیدن زعفران روی لثه، درد و التهاب دهان و زبان را کاهش می دهد. *از تصلب شرایین پیشگیری می کند. *درد قاعدگی را برطرف می کند. *برای رفع خشکی پوست مفید است. *منبع عالی مواد معدنی مانند مس، پتاسیم، کلسیم، منگنز، آهن، سلنیم و روی است. *پتاسیم ترکیب مهم سلول و مایعات بدن است که در کنترل ضربان قلب و فشار خون موثر است. *آهن موجود در آن، تعداد گلبول های قرمز بدن را افزایش می دهد.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:27
بیماری ها

رمضانی- در هر منطقه ای بروز بیماری ها تابع شرایط اقلیمی منطقه و فصل سال است. هر یک از فصل های چهارگانه سال ویژگی خاص خود را دارد که بر مزاج افراد تاثیرگذار است و بیماری هایی که در هر فصل دیده می شود بی ارتباط با مزاج آن فصل نیست. دکتر ابوالفضل شیردل متخصص طب سنتی در توضیح این مطلب به خراسان می افزاید: هر فصلی دارای مزاج خاصی است و قطعا بیماری های آن فصل هم مزاج همان فصل را دارد.

وی در ادامه سخنان خود می افزاید: اگر فصلی طولانی تر شود یعنی بیش از سه ماه طول بکشد، بیماری آن فصل هم زیاد می شود به خصوص اگر تابستان و پاییز طولانی تر شود موارد ابتلا به بیماری در آن ها نیز بیشتر می شود.

دانستن این نکته به ویژه برای پزشکان ضروری است که هر یک از فصل های سال برحسب منطقه جغرافیایی نوعی بیماری به همراه دارد به عبارت دیگر در سرزمین ها و فصول مختلف، بیماری ها تابع آن فصل و آن منطقه است.

آن چه درباره فصل پاییز باید بدانیم این است که شروع آن با تغییر رنگ درختان و پایان آن با برگ ریزان درختان همراه است؛ در کتاب قانون گفته شده است که مزاج پاییز سرد و گرم معتدل و از نظر خشکی و تری نامعتدل است؛ در کتاب های دیگر مزاج پاییز را سرد و خشک مانند سودا می دانند و به همین دلیل شاهد تغییر رنگ و ریزش برگ درختان هستیم.

نیم روز پاییزی به روزهای گرم تابستان شبیه است که بعضی آن را نیم روز تابستانی می گویند و بامدادان و شب های پاییز سرد است که علت این سردی را رقیق بودن هوای شب در پاییز می دانند.

برخی معتقدند علت این که بدن ما به سرمای پاییز حساس است، این است که ما در پاییز از فصل گرما به فصل سرما آمده ایم و بدن گرمای تابستان را حفظ کرده است اما در پاییز آن گرما نیست و بدن به این سرما عادت ندارد و دچار بیماری می شود.

بهترین و بدترین پاییز

وی می افزاید: در کتب طب سنتی به این نکته اشاره شده است که باران زیاد در پاییز باعث کاهش بیماری ها می شود زیرا باران یبوست (خشکی) هوا را تعدیل می کند و از غلبه و تندی اخلاط می کاهد.

بنابراین در شهرهایی که باران زیاد و رطوبت هوا مناسب است، بیماری ها به خصوص در کودکان کمتر دیده می شود ولی پاییز پرباران برای افرادی که بین ۶۰-۴۰ سال دارند و مزاجشان سرد و خشک است، چندان مناسب نیست. به عبارتی اوایل پاییز با مزاج افراد پیر سازگاری بیشتری دارد و اواخر آن به مزاج پیران آسیب می رساند. در واقع باید گفت بهترین پاییز،پاییزی است که مرطوب و بارانی باشد و بدترین پاییز، پاییز کم باران و خشک است و سالم ترین هوا در فصل پاییز نیز هوایی است که با مزاج سرد (متناسب با مزاج پاییز) سازگار باشد؛ اگر هوا با مزاج فصل سازگار نباشد قطعا بروز بیماری های این فصل نیز بیشتر می شود.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:26
اخبار
پیام تسلیت رئیس جمهوری به رحیمی

دكتر محمود احمدی‌نژاد در پیامی درگذشت برادر معاون اول رئیس جمهوری را به وی و خانواده داغدار آن مرحوم تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهوری به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر عزیزم جناب آقای رحیمی

درگذشت برادر بزرگوارتان مرحوم حاج منصور رحیمی موجب تألم و تأثر شد.اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و بازماندگان داغدار آن مرحوم صمیمانه تسلیت عرض كرده و برای آن فقید سعید از درگاه احدیت غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

محمود احمدی‌نژاد



عبدالله گل: گفت‌وگو میان ایران و غرب باید شفاف‌تر باشد

عبدالله گل تأكید كرد: برای درك چرایی مصمم بودن ایران به تداوم برنامه هسته‌ای با وجود تحریم‌هایی كه علیه این كشور اعمال می‌شود، باید خود را جای آنها قرار داد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهوری تركیه با اشاره به تسلیحات هسته‌ای رژیم صهیونیستی كه آن را تأیید یا تكذیب نمی‌كند، به روزنامه‌ گاردین، گفت: مهم است كه خود را جای آنها (ایران) قرار دهیم تا بفهمیم كه تهدیدها را چگونه مشاهده می‌كنند.رئیس جمهوری تركیه تأكید كرد: برای حفظ صلح بسیار مهم است كه گفت‌وگو میان ایران و غرب به شكلی صادقانه‌تر و شفاف‌تر پیش رود.

وی توضیح داد: وقتی می‌گویم شفاف منظورم ایران است و وقتی می‌گویم صادقانه منظورم غرب است.



رئیس جمهوری امروز میهمان مردم اسلامشهر است

رئیس جمهوری در ادامه دور چهارم سفرهای استانی هیأت دولت صبح امروز میهمان مردم شهرستان شهیدپرور اسلامشهر است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری؛ محمود احمدی‌نژاد در ادامه سفر به شهرستان‌های استان تهران صبح امروز، به منظور دیدار عمومی با مردم شهرستان اسلامشهر به این شهرستان سفر كرد.



شورای نگهبان مصوبه مربوط به حقوق مدیران سیاسی را تایید نكرد

شورای نگهبان طرح استفساریه مربوط به دریافت تفاوت تطبیق از سوی مقامات سیاسی بر اساس قانون مدیریت خدمات كشوری را رد كرد.

به گزارش ایسنا این شورا در جلسه دیروز خود پس از بررسی طرح استفساریه تبصره 3 مواد 71 و 117 قانون مدیریت خدمات كشوری مبنی‌بر دریافت تفاوت تطبیق از سوی مقامات سیاسی، این طرح را مورد تایید قرار نداد.



نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله جنتی اقامه می‌شود

نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت آیت‌الله احمد جنتی اقامه می‌شود.

به گزارش رسیده از ستاد نماز جمعه تهران، در این مراسم، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان پیش از خطبه‌ها سخنرانی می‌كند و محمدباقر قالیباف شهردار تهران هم در مورد عملكرد و فعالیت‌های شهرداری به ایراد سخنرانی می‌پردازد.



پرداخت وام ضروری بازنشستگان از هفته آینده

مدیرعامل صندوق بازنشستگی كشوری، گفت: وام ضروری بازنشستگان كشوری از هفته آینده پرداخت می‌شود و 120 هزار نفر از آنان می‌توانند تا سقف یك میلیون و 500 هزار تومان وام دریافت كنند.

ایراندخت عطاریان در گفت‌وگو با ایرنا كه به مناسبت اول آذر روز خانواده و تكریم بازنشستگان انجام شد، افزود: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان با هدف حل بخشی از مشكلات معیشتی آنان انجام می‌گیرد و در این زمینه دولت اعتبار قابل توجهی را برای این امر اختصاص داده است.

وی درباره شیوه پرداخت وام ضروری بازنشستگان كشوری، گفت: با توجه به اعتبارات در نظر گرفته شده پیش‌بینی می‌شود 120 هزار بازنشسته واجد شرایط بتوانند وام ضروری تا سقف یك میلیون و 500 هزار تومان را دریافت كنند.

به گفته عطاریان، بازنشستگان كشوری می‌توانند از هفته آینده با مراجعه به پایگاه صندوق بازنشستگی كشوری به نشانی www.cspf.ir برای دریافت وام ضروری اقدام كنند.
پنج شنبه 3/9/1390 - 7:22
لطیفه و پیامک

عاشق واقعی کسی است که نورش خورشید را ، موجش دریا را ، استواریش کوه را ، عزتش آهن را ، وسعت روحش جهان را خجل کرده است..!

 

فرستنده: دوست عزیز سعید از بجنورد 8227---0915

 


 

گل اگر خشک شود ساقه اش می ماند ، دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


 

برای آدمهای نابینا شیشه و الماس یكی است - اگر كسی قدر تورو ندونست فكر نكن شیشه ای اون نابیناست..!

فرستنده: دوست عزیز محمد 3171---0915

 


 

ای اهل عالم این عید گذشت و خبر از یار نیامد ، بر زخم دل فاطمه غمخوار نیامد ، 14 روز دگر مانده که با ناله بگوییم : ای اهل حرم میرو علمدار نیامد ، سقای حسین سید و سالار نیامد ..!
"التماس دعا"

فرستنده: دوست عزیز سعید از بجنورد 8227---0915

 


 

دوست آن نیست که هر لحظه کنارت باشد ، دوست آن است که هر لحظه به یادت باشد..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


 

امام سجاد:خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزی را ذارم که تو در عرش کبریایی خود نداری .من چون تویی را دارم ولی تو چون خودی را نداری..!

فرستنده: دوست عزیز فاطمه صلاحلو

 


 

غمگینم همانندِ
کودکی که آرزوهای خود را فقط روی دیوار میتواند نقاشی کند...!

فرستنده: دوست عزیز 0328---0938

 


 

تنهایی را دوست دارم
چون نگاهی به جیبم به تیپم ندارد
هروقت شادمو شلوغ می رود تا شادی کنم
هر وقت ناراحتو ساکتم می آید در کنارم می ماند
انگار عاشق من است و هیچ وقت مرا تنها نمی گذارد بی آنکه چیزی طلب کند....

فرستنده: دوست عزیز 0328---0938

 


 

دعواها همیشه بر سر حجم سایه‌هاست. خورشید حق دارد که خنده‌اش بگیرد..!

 

فرستنده: دوست عزیز مجتبی 0329---0936

 

 


 

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی ، عشق آن است که صد دل به یک یار دهی..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


 

یکی یکی می رفتیم و کاتب سرنوشتمان را با خطی زرین می نوشت ، نوبت که به ما رسید قلم از قلمدان افتاد و شکست ، کاتب با خط تیر و تار نوشت : اسیر سرنوشت..!

فرستنده: دوست عزیز کیارش از ارومیه 3520---0914

 


 

خواب اصحاب کهف قصه ی تکراری ماست ، ما همانیم که در غار پوسیدیم..!

فرستنده : دوست عزیز آیسا از مشهد 4172---0937

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:21
لطیفه و پیامک


از لحظه ای که رفتی بارون داره می باره ، این دل دیگه توان رفتنتو نداره ، از لحظه ای که رفتی ستاره سرنگونه ، آینه عزا گرفته ، دل ترانه خونه ، از لحظه ای که رفتی دنیا روشونه هامه ، یه بغض کهنه هر دم هرجا میرم باهامه..!

فرستنده: دوست عزیز 9359---0937

 


 

سراغم را نمی گیری /  چه شد افتادم از چشمت / منم فانوس لبخندت /  غرورت ،گریه ات ، خشمت /  اسیرم،خسته ام ، سیرم / مرا در یاب میمیرم....

فرستنده: دوست عزیز پریسا از تهران 4093---0939

 


 

گل فرستادی مرا ای خوشتر از گل روی تو ، من چه دارم تا به جای گل فرستم سوی تو..!!

فرستنده: دوست عزیز کرامت از کوهدشت 5865---0939

 


 

بارون که می بارد دلم برایت تنگ تر می شود ، راه می افتم بدون چتر.. من بغض می کنم ، آسمان گریه..!!

فرستنده: دوست عزیز کرامت از کوهدشت 5865---0939

 


 

گر میان هر نگاهی صوت غمگینی شنیدی ، یاد کن از قلب بی تابی که هر دم یاد توست..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


 

چندیست که ز یاران قدیمی خبری نیست ، از آن همه خوبی و محبت اثری نیست ، چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ ، در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست..!

فرستنده: دوست عزیز محمد مهدی یعقوبی از بابلسر 8846---0911

 


 

چقدر زمونه بی وفاست ! .. عشقی که دارم بتو میگن گناست..! یکی بیاد بهم بگه کجای کارم اشتباست ..!!.. گاهی می خوام داد بکشم ! اما..!صدام در نمیاد.. بگم آخه خدا ، چرا دنیا به آخر نمیاد..!!

فرستنده: دوست عزیز فرزاد شیروانی 1968---0935

 


 

ســـرم را شاید بتوانند گـــرم کنند دیگران
اما وقتی تـــو نیستی
هیچ کس نیست دلـــم را گرم کند..!

فرستنده: دوست عزیز 1873---0935

 


 

وقتی که گفتی من رو فراموش کن ،
داشتم سعی می کردم به خاطر بیارم تو کی هستی......

فرستنده: دوست عزیز 1873---0935

 


 

دل من پیش تو ، عشق من خنده تو ، فکر من چهره تو ، امید من نگاه تو ، جون من فدای تو ..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


#############
این سیم خاردارو بکش دورت ، تا کسی هوس چیدن گل منو نکنه..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:19
لطیفه و پیامک


اس ام اس یک پسر ایزانی : عزیزم ، خوبی ؟! دلم واست تنگ شده ، همش دارم به تو فکر میکنم ، گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی..!!
send to >> سپیده، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم ، بتول

فرستنده: دوست عزیز مهدی از تبریز 8394---0935

 


 

میگن نارنگی چون پوستش زود کنده میشه پیش مرگ همه میوه هاست .. نارنگیتم هلو..!!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 

 


 

سلامتی نوشابه که خانواده داره
اما خیلی ها ندارن !

فرستنده: دوست عزیز محمد 3411---0912

 


 

هیچگاه نه کسی رو ببخش نه فراموش کن ، سر فرصت بزن لهش کن..!

فرستنده: دوست عزیز ساجده 2265---0937

 


 

راحتی فقط در ثروت نیست ، گاهی انسان با یک گوز راحت میشود..!
"ویکتور گوزو"

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


 

دختر چیست؟
تلاش بی حاصل پدر و مادر برای پسردار شدن !

فرستنده: دوست عزیز محمد 3411---0912

 


 

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود ، گاهی نمی شود که نمی شود ، گاهی هزار دعا بی اجابتست ، گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود ، گاهی گدایی و سخت نیست ، گاهی تمام شهر gfهای تو میشود..!!

فرستنده : دوست عزیز آیسا از مشهد 4172---0937

 


 

شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قوقوری به شما نیازمند است..!

فرستنده: دوست عزیز 7484---0936

 


 

توصیه به پدران و مادران گرامی :
وقتی بچه تون اومد خونه عطر زده بود
آدامس هم مجویید
هیچوقت ازش نپرسین : “سیگار کشیدی!؟”
مستقیم بزنین زیر گوشش !

فرستنده: دوست عزیز محمد 3411---0912

 


 

پشه اومده رو دستم ، دستمو بردم بالا که بزنمش ، دوستم میگه میخوای بزنیش ؟ .. میگم پ نه پ .. خونشو خورده ، ببرمش جیش کنه بعد بیارمش بخوابونمش..!

فرستنده : دوست عزیز آیسا از مشهد 4172---0937

 


 

شنیدم آدم شدی!! .. خیلی ناراحت شدم ، تحقیق کردم دیدم هنوز فرشته ای خیالم راحت شد..!

فرستنده: دوست عزیز فرزاد شیروانی 1968---0935

 


 

استخون
استخون
استخون
خواستم ببینم برای 3 تا استخون چه طوری به طرف گوشیت می پری..!!

فرستنده: دوست عزیز 3260---0912

 


 

به سلامتی پوشک که هیچ وقت تو بچگی پشتمونو خالی نکرد..!!

فرستنده: دوست عزیز 3260---0912

 

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:18
لطیفه و پیامک

 

مناجات حیف نون با خدا : خدایا گناهان مرا فقط تو دیدی ، تو هم شتر دیدی ندیدی..!!

فرستنده: دوست عزیز فرزاد شیروانی 1968---0935

 


 

دریای غم ساحل ندارد ، حیف نون اینا همشو آسفالت کردن..!

فرستنده: دوست عزیز 7377---0935

 


 

به حیف نون میگن : نفت ، طلای سیاه است .. حیف نون فرداش یه 5 لیتری می اندازه گردنش..!

فرستنده: دوست عزیز امامی 9304---0915

 


 

بعد از زلزله حیف نون لباسشو برای کمک می فرسته ، با یه بسته تاید براش پس می فرستن..!

فرستنده: دوست عزیز امامی 9304---0915

 


 

حیف نون یه CD میخره ، میبینه سوراخه میره پسش میده..!

فرستنده: دوست عزیز منصور 2930---0939

 


 

حیف نون بچش میره بالای دیوار ، میگه بچه بیا پایین می افتی مریض میشی..!

فرستنده: دوست عزیز 8586---0918

 


 

یه روز به حیف نون میگن با ماهیچه جمله بساز .. میگه : خر در برابره ما هیچه..!

فرستنده: دوست عزیز 9430---0937

 


 

دختر: بابا می تونم برم پیش دوستم درس بخونم؟
بابا: نه نمیشه ، برو اتاقت درس بخون..
دختر: چرا آخه بابا؟
بابا: واسه اینکه سالها پیش مامانت هم میومد پیش من درس بخونه..!

فرستنده: دوست عزیز 1873---0935

 


 

یه حیف نون دکتر زنش میمیره ، روی سنگ قبرش می نویسه: آرامگاه زری ، همسر دکتر رحیمی متخصص زنان و زایمان ، مطب: خیابان جلفا ، کوچه سوم ، پلاک 20 ، ساعات پذیرایی : 16 الی 21..!

فرستنده: دوست عزیز منصور 2930---0939

 


 

حیف نون باباش میمیره میشه یتیم ، مامانش میمیره میشه دو تیم ، همه خانوادش میمیرن میشه تیم ملی..!

فرستنده: دوست عزیز 1873---0935

 

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:17
موبایل
فیس‌بوک برای تولید یک تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید با قابلیت‌های خاصی برای ارائه خدمات فیس‌بوكی، در حال همکاری با اچ تی سی است.

به گزارش سه نسل به نقل از همکاران سیستم، این تلفن هوشمند که از آن با نام بافی (Buffy) ‬یاد می‌شود، بر روی نسخه‌ای از اندروید قابل اجرا است که فیس‌بوک تغییراتی اساسی در آن به وجود آورده است.
البته این تلفن زود‌تر از یک سال آینده به بازار عرضه نخواهد شد.

بسیاری از تحلیلگران و وبلاگ‌نویسان تولید و عرضه این تلفن را در بازار شلوغ تلفن‌های هوشمند که اپل و ابزارهای دیگر مبتنی بر اندروید نیز در آن حضور دارند، ایده نامناسبی می‌دانند.
آنها می‌گویند امروزه بسیاری از تلفن‌های هوشمند موجود در بازار، از برنامه‌های کاربردی شبکه‌های اجتماعی پشتیبانی می‌کنند و بیشتر آنها دکمه خاص استفاده از فیس‌بوک را نیز دارند.

اوان اسپنس از نویسندگان مجله فوربز در این باره می‌گوید: من نمی‌دانم این تلفن هوشمند فیس بوک چطور می‌خواهد در این بازار رقابتی تلفن‌های هوشمند راهی برای خود بیابد.
اما رامون لاماس، تحلیلگر موسسه IDC شانس بیشتری برای موفقیت بافی قائل است.
او می‌گوید: «به نظرم فیس‌بوک در این کار موفق خواهد شد چرا که تلفن همراه اساسا امری اجتماعی است و در این تلفن همراه، فیس‌بوک به شکلی جدی‌تر از صرفا یک برنامه کاربری جای خواهد گرفت.»

وی همچنین به این نکته اشاره می‌كند که اچ تی سی ابزارهایی با صفحه لمسی بزرگ و با کیفیت می‌سازد و این عاملی است که می‌تواند به موفقیت تلفن هوشمند فیس‌بوک كمك كند.

راب اندرلی، یکی از تحلیلگران گروه اندرلی می‌گوید: «تلفن هوشمند فیس‌بوک می‌توانند اچ تی سی را در مقابل گوگل و اندروید قرار دهد که بخشی از این مسئله به خاطر تمرکز گوگل بر شبکه اجتماعی گوگل پلاس است. همچنین اچ تی سی با استفاده از این موقعیت به رقابت با مایکروسافت نیز دامن می‌زند، چرا که این ابزار جدید مبتنی بر اندروید خواهد بود.»

این تحلیلگر در مجموع این پروژه را موفق نمی‌بیند چرا که به اعتقاد او فیس‌بوک عملا با این کار کشمکش‌ها و تعارض‌های زیادی را در بین طرف‌های مختلف درگیر در بازار تلفن‌های هوشمند ایجاد می‌کند و این کار هزینه زیادی برایش خواهد داشت.

او می‌افزاید: «تلفن‌‌های هوشمندی موفقند که قابلیت پشتیبانی از چندین شبکه‌ اجتماعی را هم داشته باشند. تلفنی که تنها امکان کار کردن با فیس بوک را داراست، مفید و قابل استفاده نخواهد بود زیرا امروزه بیشتر افراد از شبکه‌های اجتماعی گوناگونی استفاده می‌کنند.»

با وجود این بحث‌های موافق و مخالف، هم اکنون فیس‌بوک دارای ۳۵۰ میلیون کاربر فعال موبایل است و با ۵۰۰ اپراتور موبایل در جهان ارتباط دارد که این می‌تواند جایگاهی مستحکم و قوی برای تلفن جدید فیس‌بوک محسوب شود.
پنج شنبه 3/9/1390 - 7:15
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته