• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 2002
تعداد نظرات : 436
زمان آخرین مطلب : 4205روز قبل
کامپیوتر و اینترنت

یکی از تکنولوژی های محبوب وبمسترها CDN که مخفف کلمات Content delivery network و به معنای شبکه توزیع محتوا است که با آن می توانند سرعت بارگذاری و نمایش سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهند و همچنین این امکان هزینه چندانی نیز برای آن ها ندارد و می توانند به راحتی تنها در چند دقیقه این امکان را به سایت خود اضافه کنند. همانطور که می دانید سرعت بالای بارگذاری سایت برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ( SEO ) نیز نتایج مثبتی دارد. در این مطلب از کرال پی سی با CDN و مزایای استفاده از آن آشنا می شویم و چند شرکت ارائه دهنده خدمات CDN را با هم می شناسیم.



 

CDN چیست و چرا ساخته شد ؟

شرکت های بزرگ اینترنتی برای کنترل ترافیک سایت و سرویس های اینترنتی خود از چندین سرور در نقاط مختلف جهان برای ذخیره سازی و توزیع اطلاعات و امکانات خود در سراسر جهان استفاده می کنند. این امر باعث می شود که کاربران مختلف در سراسر جهان در هنگام استفاده از سرویس های آن ها هیچگونه تفاوتی را حس نکنند و همگی با بالاترین سرعت ممکن از نزدیک ترین سرور شرکت مورد بحث استفاده کنند. این امکان بسیاری از مزایای دیگر مانند امنیت ، همیشه در دسترس بودن ، بخش صحیح فشار بر روی چندین سرور و … را به همراه دارد.

اما تکلیف شرکت ها کوچکتر و کاربران اینترنتی که سایت شخصی خود را بر روی اینترنت به اشتراک گذاشته اند چه می شود ؟ معمولاً اینگونه سایت ها تنها بر روی یک سرور ( همان هاست خود ) اطلاعات خود را نگهداری می کنند و از آنجا به کاربران و بازدید کنندگان خود در سراسر جهان سرویس می دهند و تنها می توانند با محدودیت های سرور خود مثلاً مقدار پهنای باند ، سرعت تبادل اطلاعات و … به کار خود ادامه دهند.

اینجاست که تکنولوژی CDN بسیار کارآمد می شود و می تواند به تمامی شرکت های کوچک و وبمسترهای سایت های خصوصی قدرت شرکت های بزرگ را بدهد ! این سرویس به اینگونه کار می کند که از روی اطلاعات قابل دانلود شدن سایت شما ( مانند فایل کد های CSS ، فایل کدهای Java script ، فایل های مولتی مدیا و … ) یک نسخه کپی بر روی nodes یا سرورهای مختلف خود که در سراسر جهان دارد تهیه می کند و می توانند به صورت اشتراکی به بسیاری از سایت ها سرویس دهند. در این حالت وقتی کاربری با مرورگر خود می خواهد سایت شما را مشاهده کند اطلاعات از نزدیک ترین سرور موجود به آن کاربر به او ارسال می شود و این چون این اطلاعات قبلاً ثبت ( Cache ) شده اند و نیاز به پروسه خاصی نیست سرعت تبادل اطلاعات تغییر چشم گیری می کند و …

CDN طرز کار

 

مزایای استفاده از CDN چیست ؟

همانطور که در بالاتر گفتیم CDN به هاست ما قدرت سرورهای چندگانه را می دهد و می توانیم مزیت های استفاده از این روش را به صورت زیر لیست کنیم.

۱. افزایش سرعت بارگذاری و نمایش صفحات وب در سیستم بازدید کنندگان

۲. افزایش امنیت سایت ها ( بیشتر ارتباط ها به صورت غیر مستقیم و محافظت دو چندان هستند )

۳. افزایش مقدار پهنای باند ( برای مثال اگر سرور شما ۱۰ گیگابایت پهنای باند به شما ارائه می کند وقتی شما از یک CDN که دارای ۱۰ node است استفاده می کنید در حقیقت شما ۱۰ * ۱۰ گیگابایت به پهنای باند خود افزوده اید

۴. هزینه بسیار پایین ( دلیل این مزیت توانایی استفاده اشتراکی چندین نفر از سرور ها است )

۵. نصب آسان ( نیاز به داشتن تخصص خاصی برای نصب این سرویس بر روی سایت خود ندارید و ارائه دهندگان این سرویس معمولاً افزونه های از پیش ساخته و یا راه کارهایی برای شما دارند که تنها در چند دقیقه امکان استفاده از این سرویس را به شما می دهند )

۶. افزایش سرعت بارگذاری و نتایج مثبت در رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر ( همانطور که می دانید سرعت رابطه مستقیمی با  SEO سایت شما دارد.

۷. و …

 

چند سرویس دهنده CDN در حال حاظر وجود دارد ؟

بسیاری از سرویس دهنده ها و شرکت های مختلف هم اکنون می توانند این امکان را برای شما نیز فراهم کنند که به دو بخش CDN های رایگان و CDN های تجاری ( برای فروش ) تقسیم می شوند. از معروف ترین سرویس های CDN رایگان می توان به Coral CDN ، Speedy Mirror و Dropbox (بله این سرویس هم که حتماً با آن آشنا هستید می تواند به شما امکانات CDN را بدهد ) اشاره کرد و همچنین در بخش CDN های تجاری می توان به Windows Azure ( سرویس CDN مایکروسافت که البته خود یک هاست کامل است ) ، EdgeCast( که ویدئو های وردپرس دات کام ، و بخش هایی از Linkedin ، Tumblr ، Technorati و … از آن استفاده می کنند ) ، Cache Fly و maxcdn اشاره کرد.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:57
اخبار
10 كشته در انفجار مهیب موگادیشو

ایرنا: پلس و شاهدان در سومالی اعلام كردند كه بر اثر انفجار بمب كنار جاده‌ای در موگادیشو پایتخت سومالی دست كم 10 تن كشته شدند.

پلیس سومالی گروه «الشباب» را همانند دیگر حملات تروریستی عامل این حمله معرفی كرده است. سومالی اعلام كرده كه با این گروه شبه نظامی تا نابودی آن مقابله خواهد كرد و در این پیكار از حمایت نیروهای اتحادیه آفریقا نیز برخوردار است.گروه الشباب مناطق زیادی از جنوب سومالی را در اختیار دارد.



بوش و بلر؛ جنایتكاران جنگی

ایرنا: دادگاه نمادین جرایم جنگی كوالالامپور پس از چهار روز بررسی جنایات آمریكا و انگیس در عراق، ضمن محكوم كردن این اقدامات اعلام كرد كه بوش و بلر دو جنایتكار جنگی هستند.

دادگاه جرایم جنگی كوالالامپور پس از برگزاری محاكمه نمادین متجاوزان و جنایتكاران جنگی در عراق، جورج دبلیو بوش رئیس جمهوری پیشین آمریكا و تونی بلر نخست‌وزیر پیشین انگلیس را به ارتكاب جرم علیه صلح محكوم كرد.



قطع راه‌های مواصلاتی «پ.ك.ك.»

ایرنا: منابع خبری محلی تركیه از مسدود شدن راه‌های مواصلاتی و تداركاتی عناصر حزب غیرقانونی كارگران كرد این كشور «پ.ك.ك» خبر دادند.

با فرا رسیدن فصل سرما، نیروهای ارتش تركیه متشكل از نیروهای كماندویی این كشور، راه‌های مواصلاتی و تداركاتی گروه تروریستی پ.ك.ك را در شهرستان چوكارجای استان حكاری مسدود كردند و با مسدود شدن راه‌های مواصلاتی عناصر این گروه از انجام عملیات در منطقه باز مانده‌اند.



قطع سخنرانی اوباما با شعارهای معترضان

ایسنا: معترضان ضد سرمایه‌داری در حالی كه باراك اوباما رئیس جمهوری آمریكا قصد داشت تا در ایالت «نیوهمپشایر» به ایراد سخنرانی در خصوص وضعیت اقتصادی آمریكا بپردازد، با فریادها و شعارهای خود مانع از این كار شدند.

زمانی كه اوباما سخنرانی خود را آغاز كرد، معترضان با صدای بلند مانع سخنرانی او شدند و شعار دادند؛ بیش از 4000 معترض مسالمت‌جو دستگیر شده‌اند، در حالی كه بانكداران به نابودی اقتصاد آمریكا ادامه می‌دهند.



آمریكا به روسیه اطلاعات نمی‌دهد

ایرنا: وزارت خارجه آمریكا اعلام كرد واشنگتن از این پس اطلاعات نیروهای نظامی غیر هسته‌ای‌اش در اروپا را در اختیار مسكو قرار نمی‌دهد.

این حركت در پی شكست مذاكراتی صورت گرفت كه با هدف احیای مجدد پیمان نیروهای متعارف در اروپا كه بر تعداد و وضعیت نیروها و تسلیحات غیرهسته‌ای مستقر در اروپا نظارت می‌كند، انجام شد.



مدودف: ممكن است سپر موشكی اروپا را هدف بگیریم

ایرنا: رئیس جمهوری روسیه اعلام كرد؛ اگر آمریكا نگرانی‌های كشورش را در نظر نگیرد، مسكو ممكن است سایت‌های موشكی واشنگتن در اروپا را هدف قرار دهد.

دیمیتری مدودف حتی تهدید كرد كه مسكو شاید از پیمان استارت نیز به طور یكجانبه خارج شود و سایر گفت و گوهای مربوط به كنترل سلاح‌ها با ایالات متحده آمریكا را به حال تعلیق در آورد.



تغییر نام پایتخت آفریقای جنوبی

ایرنا: پرتوریا پایتخت آفریقای جنوبی تا پایان سال 2012 تغییر نام می‌دهد و «تشوانه» نام می‌گیرد و خیابان‌های اصلی این شهر نیز نام قهرمانان مبارزه با آپارتاید را به خود خواهند گرفت.

حزب حاكم كنگره ملی آفریقا سال‌هاست در نظر دارد نام پایتخت را كه از نام آندرییس پره توریوس گرفته شده است و از خارجیان مقیم آفریقا بود كه ارتش 10 هزار نفره زولوها را شكست داد، تغییر دهد. تشوانه هم اكنون نام منطقه شهرداری شامل پرتوریا و حومه نزدیك آن است كه 2 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت دارد.



چاوز: سالم هستم

ایرنا: هوگو چاوز رئیس جمهوری ونزوئلا با بیان اینكه سالم است، گفت كه معاینه‌های تازه پزشكی او را در مورد وضعیت سلامتی و روند رو به بهبودی‌اش امیدوار كرده است.

چاوز با وجود بیماری اعلام كرده است كه در انتخابات سال آینده میلادی شركت خواهد كرد. منتقدان و مخالفان او می‌گویند كه چاوز نباید در انتخابات سال آینده میلادی شركت كند. آنها وی را به خاطر پنهانكاری در مورد بیماری و نوع سرطانش و این كه در كوبا عمل جراحی را انجام داده است، به باد انتقاد گرفتند.



تأسیس مركز راهبردی ارتش چین برای مقابله با آمریكا

ایرنا: ارتش چین اعلام كرد كه اداره برنامه‌ریزی راهبردی خود را برای تقویت و نوسازی ارتش و بالا بردن توانایی‌ها در عملیات نظامی پیچیده، ایجاد كرده است.

روزنامه «مردم» ارگان حزب حاكم چین نوشت كه این یكی از تازه‌ترین اقدامات ارتش برای بالا بردن توانایی‌های نظامی در شرایطی است كه آمریكا قصد دارد نیروی نظامی خود را در منطقه افزایش دهد.
پنج شنبه 3/9/1390 - 7:55
اخبار
جام جم آنلاین: «بلیتز»،«ستارگان خاک»،«جنگ نفت‌کش ها»،«عملیات فاو»،«بهشت منتظر می‌ماند» و 15 فیلم سینمایی و تلویزیونی پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم آذرماه ازشبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می‌شـود.

شـبـکـه یــک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « بلیتز» به کارگردانی الیوت لستر محصول سال 2011 کشور انگلستان پنجشنبه سوم آذرماه ساعت 22 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : با کشته شدن چند پلیس درشرق لندن، گروه پلیس منطقه دست به کارمی شود تا قاتل یا قاتلین را پیدا کند. قاتل ، جوانی به نام « بری » است که درکمال بی رحمی پلیس ها را به قتل می رساند و با مهارت ، ردپایی نیزازخود باقی نمی گذارد .

فیلم سینمایی « ستارگان خاک» به کارگردانی عزیز اله حمید نژاد پنجشنبه سوم آذرماه به مناسبت هفته بسیج ،ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : ده سال پس ازشهادت عبدالنبی درجنگ ، پدرعبدالنبی و دوست صمیمی اش عیسی ، که یک پایش را در جنگ از دست داده و پای مصنوعی دارد به همراه اهالی روستا تصمیم می گیرند ، مزار او را عوض کنند. عیسی می خواهد به شهربرود و با پدرعبدالنبی سنگ بخرد .
مهدی قلی پور، محمد کمالی، ناصر ندافیان، مهدی فقیه و زهرا مظلومی درفیلم سینمایی « ستارگان خاک » بازی کرده اند .

درآستانه فرا رسیدن روز نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران فیلم سینمایی « جنگ نفتکش ها » به کارگردانی محمد بزرگی نیا و تهیه کنندگی سید غلامرضا موسوی جمعه چهارم آذرماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده : در اوج حملات بی وقفه نیروهای نظامی عراقی به نفت کش ها درخلیج فارس ناخدای جوانی تصمیم می گیرد یک نفت کش ایرانی را ازتنگه هرمزعبور دهد و محموله آن را به بازارجهانی برساند.او برای انجام این ماموریت ، که اهمیت سیاسی دارد ، به سراغ ناخدای بازنشسته ای می رود که سال ها پیش درهدایت کشتی ها نام آوربوده است.
عزت اله انتظامی ، مجید مظفری ، ژاله علو و فاطمه گودرزی درفیلم سینمایی «جنگ نفتکش ها» بازی کرده اند .

شـبـکـه دو

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ، انیمیشن « عملیات فاو » به کارگردانی الهام ابراهیمی و تهیه کنندگی علیرضا صالحی از تولیدات مرکز صبا پنجشنبه سوم آذرماه ساعت 14:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد .

داستان این انیمیشن درمورد طراحی یک پل متحرک ، بر روی اروند رود است که در زمان عملیات فاو ، با ضایعات پالایشگاه ساخته شده است .

شبکه دو سیما برای روز پنجشنبه سوم آذر متقارن با آغازهفته بسیج ، ساعت 23:40 پخش فیلم تلویزیونی « چاه دیو » به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی پژمان لشگری پور را در نظر گرفته است.

داستان فیلم درمورد یک گروه دانشجویی است که درقالب طرح جهادی هجرت ، به یک روستای محروم می روند تا به آنان کمک کنند ، اما دراثر بروزیک اتفاق مرموز، روستاییان تصمیم می‌گیرند ، زمین های خود را بفروشند . این درحالی است که آن گروه دانشجو به فکر راه حلی هستند . مهران رجبی ، مهدی امینی ‌خواه ، امیرحسین رستمی ، حسن اسدی ، مریم خدا رحمی ،حشمت آرمیده ، سید محسن نبوی ، اسداله یكتا ، پرویزسنگ سهیل ، محمد حاج حسینی و قاسم پورستار درفیلم تلویزیویی « چاه دیو» به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی « پسر فیل بان » جمعه چهارم آذرماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود .

دراین فیلم خواهید دید : پدرسینک مرد میانسالی است که همراه سه فیلش در روستایی به کار چوب بری و حمل الوار مشغول است. او و همکارانش بر اثریک اشتباه وارد جنگلی می شوند که تحت نظر یک گروه خلاف کاراست . خلافکاران به آنها حمله می کنند و آنها را تا خانه هایشان تعقیب می کنند. پدرسینک زخمی شده، ازسینک که پسرکوچکی است می خواهد که به همراه فیل ها به شهر رفته و خواهرش را پیدا کند .
فیلم سینمایی « پسرفیل بان » به کارگردانی  بن بونلرئریت محصول سال 2003 درکشورتایلند ساخته شده است .

درآستانه سالروز صدورفرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان فیلم تلویزیونی « بهشت منتظرمی ماند» به کارگردانی  محمد رضا آهنج و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و با بازی رحیم نوروزی ، یکتا ناصر و عبدالرضا زهره کرمانی ، جمعه چهارم آذرماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .

داستان فیلم تلویزیونی « بهشت منتظر نمی ماند» به صورت اپیزودیک ساخته شده است .
اپیزود اول : زندگی رزمنده ای به نام اسماعیل را روایت می کند که باید خبرشهادت دوستش را به خانواده اش بدهد ، موضوعی که برای او چندان آسان نیست.
اپیزود دوم : او باید خودروی حامل مهمات را به خط مقدم برساند ، اما یک باره ازسوی دشمن مورد هدف قرارمی گیرد.
اپیزود سوم : اسماعیل دیگر مجروح جنگی است که در زندگی روزمره پس از جنگ گرفتار شده است و می کوشد برای اطرافیانش مفید باشد.

شـبـکـه سـه

فیلم تلویزیونی « میش » پنجشنبه سوم آذرماه ساعت 19برای پخش ازشبکه سه سیما درنظر گرفته شده است .

دراین فیلم آمــده : سرگرد فرخ ثنایی کارمند اداره گذرنامه است و به همراه مریم همسرش، رز دخترش و مادرش زندگی می‌کند. رزعنوان می کند پس فردا علیرغم عید قربان روز تولد او و جشن عبادت او نیزاست. مادرازفرخ می خواهد برای آوردن گوسفندی نذری به طالقان نزد دایی خود برود و گوسفندی را به تهران بیاورد. (آنها دو گوسفند نذری را برای نگهدای به دایی غلامرضا درطالقان سپرده اند) فرخ به طالقان می رود.
مهران رجبی وسعید آقاخانی درفیلم تلویزیونی «میش» به کارگردانی مجید صالحی و تهیه کنندگی تخت کشیان بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « قلعه عقاب ها » 30 دقیقه بامداد روزجمعه چهارم آذر ماه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود .

دراین فیلم خواهید دید : درطول جنگ جهانی دوم یک هواپیمای متفقین در قلمرو نازی ها مورد هدف قرار گرفته و نابود می شود. آلمانی ها تنها بازمانده را که یک ژنرال است دستگیر و او را به نزدیکترین دفترمرکزی می برند، بدون اطلاع ازاین که ژنرال ازعملیات آنها کاملا مطلع می باشد . متفقین برای جلوگیری از فاش شدن جزئیات عملیاتشان توسط ژنرال، سرگرد جان اسمیت را با گروهی برای نجات ژنرال راهی می کند .
ریچارد برتون و کلینت ایستوود ازبازیگران اصلی فیلم سینمایی « قلعه عقاب ها» محصول سال 1968کشورهای آمریکا و انگلیس می باشند.

فیلم سینمایی « مربی کارتر» جمعه چهارم آذرماه ساعت 10:15ازشبکه سه سیما باز پخش می شود.

فیلم سینمایی « مربی کارتر» به کارگردانی  توماس کارتر محصول سال 2005 درکشورهای آمریکا و آلمان ساخته شده است .

فیلم سینمایی « خرچنگ های بروکلین» به کارگردانی کوین جوردن و با بازی جین کورتین و دنی آیلوجمعه چهارم آذرماه ساعت 14:15 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم آمده : فرانک پدرخانواده ای درشهربروکلین است که پرورش و نگهداری انواع ماهی و ... راترعهده دارد. این شغل درملکی که در رهن بیمه بانکی است درخطر نابودی می باشد. سرسختی پدربرای حل کردن مشکل به روش خودش باعث ایجاد اختلافاتی جزئی در خانواده می شود.
فیلم سینمایی « خرچنگ های بروکلین » محصول سال 2005 کشورآمریکا است .

فیلم تلویزیونی « فقط بیست » به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی داوود قچاق جمعه چهارم آذرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی محمد جواد جعفرپور، شبنم مقدمی ، حمید رضا دلاوری و شهرام قاعدی آمده : پدرخانواده ای ادعا دارد که اجدادش ریاضی دان بوده اند و حالا  بچه هایش نیز باید ریاضی دان بشوند و در این راه ازهیچ تلاشی کوتاهی نمی کند تا ریاضی پسرش ، رحیم خوب شود. بالاخره رحیم یک عینک پیدا می کند و با گذاشتن این عینک بر چشمانش دگرگون شده و شبیه انیشتین می شود.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « جدال تبهکاران » به کارگردانی گای ریچی و تهیه کنندگی برادران وارنرمحصول سال 2008 کشورانگلستان ، پنجشنبه سوم آذرماه ساعت 15:30 ازشبکه چهارسیما بازپخش می شود .

فیلم سینمایی « کـور لـئونه » به کارگردانی  پاسکواله اسکویی تیری ، جمعه چهارم آذرماه ساعت 12 ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد .

درخلاصه داستان فیلم با بازی جولیانو جما ، کلودیو کاردیناله و فرانجسکو رابال می بینیم : "میکله " دوست صمیمی "ویتو گارگانو" است که به دستور رئیس مافیا  "دونجستو" و طی یک توطئه توسط " ویتو" کشته  می شود. "ویتو " پس از این ماجرا برای تصاحب قدرت و رسیدن به قدرت مافیایی در صدد رقابت شدید با رئیس مافیا  "دونجستو" بر می آید ، او با همکاری دوستانش "دونجستو" را از پا درمی آورد  و نردبان  قدرت را با کشتارمردم بی گناه ادامه می دهد .

فیلم سینمایی « کـورلـئونه » محصول سال 1978 در کشور ایتالیا ساخته شده است .

فیلم سینمایی «  گمشده در ترانزیت » جمعه چهارم آذرماه ساعت 20:30 درقالب برنامه« سینما4» از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : مسافری که پاسپورت مسافرتی خود را درفرودگاه پاریس گم می کند . درست وقتی که به منطقه مخصوص ترانزیت رسیده است .در آنجا با گروهی از مردم آشنا می شود که به همین ترتیب با مشکل او روبه رو هستند و به هرنحوی شده برای زنده ماندن با متکی شدن به نبوغ خود تلاش می کند.
جان راچفورد و ماریسا پاردس درفیلم سینمایی « گمشده در ترانزیت » محصول سال 1993  کشورهای فرانسه و اسپانیا به ایفای نقش پرداخته اند .

شـبـکـه تـهــران

به مناسبت هفته بسیج انیمیشن « تپه عقاب ها» به کارگردانی صـمـد غـلام زاده ازتولیدات مرکزصبا ، پنجشنبه سوم آذرماه ساعت 13:30 درقالب برنامه « تماشاخانه » ازشبکه تهران پخش می شود .

داستان این انیمیشن درمورد «جوجه عقابی» است که به وسیله رزمندگان ازمرگ نجات پیدا می کند و با سرپرستی دو رزمنده بزرگ شده و پرواز یاد می گیرد. دوستی این رزمنده ها و عقاب ، داستان های زیبایی ایجاد می کند که در این مجموعه شاهد آن خواهیم بود .

فیلم سینمایی « چشمی در آسمان» محصول سال 2007 کشورهنگ کنگ 30 دقیقه بامداد روز جمعه چهارم آذرماه ، ازشبکه تهران باز پخش می شود.

سیمون یام ، تونی لئونگ و کیت تسویی درفیلم سینمایی « چشمی درآسمان» به کارگردانی  نای هوی یائو بازی کرده اند .

روزجمعه چهارم آذرماه ساعت 13:30فیلم سینمایی « هنوز هم دوست داشتنی » محصول سال 2008 کشورآمریکا ازشبکه تهران روی آنتن می رود .

درخلاصه داستان فیلم می بینیم  : " رابرت ملون" یک کارمند بسیارپیریک فروشگاه است. او احساس می کند که به "مری" پیرزن همسایه علاقه مند شده است. "مری"  نیزهمین احساس را درباره "ملون" پیدا کرده است و طی وقایعی این دو با هم نامزد و سپس ازدواج می کنند . اما " رابرت ملون"  به تدریج متوجه چیزهایی آشنا در زندگی اش می شود .
مارتین ماندو ، الن برنستاین ، آدام اسکات و الیزابت بنکز درفیلم سینمایی « هنوزهم دوست داشتنی » به کارگردانی نیکلاس فاکلر بازی کرده اند .

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « پل خورشید» پنجشنبه  سوم آذرماه ساعت 23:45 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : درپی فرسوده بودن پل خورشید درنزدیکی گچساران ، پیران مدیرشرکت نفت و گازگچساران جهت انتقال محموله ای ازتوربین های گازبا مشکل مواجه می شود . او ازمهندس کمالی می خواهد مدیریت پروژه ترمیم پل خورشید را به عهده بگیرد.
جمشید جهانزاده، رضا فیاضی، بهناز جعفری و مارال اصغریان ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی« پل خورشید » به کارگردانی و تهیه کنندگی  فریدالدین نیکجو ازتولیدات صدا و سیمای مرکز کهکیلویه و بویراحمد می باشند.

فیلم تلویزیونی « لک لک ها به خانه بر می گردند » به کارگردانی غلامحسین لطفی و تهیه کنندگی حسام الدین صبوری و غلامحسین لطفی ، جمعه چهارم آذرماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی سعید زندی ، مجتبی قلندیکی  و عباس منصوری آمده : خانواده ای به تازگی کودکی را از پرورشگاه به فرزند خواندگی پذیرفته اند، زن خانواده نمی تواند ارتباط مادری و فرزندی را برقرار کند و ازهمسرش  می خواهد به هرشکلی شده او را به پرورشگاه بازگرداند ، همسرش با او مخالفت می کند.


پنج شنبه 3/9/1390 - 7:50
اخبار

 

جام جم آنلاین: شبکه آموزش بیش از 173 ویژه برنامه در ماه محرم روی آنتن می‌برد.

محمدمهدی قاسمی اظهار داشت: از مدتها قبل و با توجه به اهمیت واقعه عاشورا و ماه محرم تولید ویژه برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم که حاصل آن تهیه و تولید 173 برنامه و در مجموع 5237 دقیقه ویژه برنامه در طول ماه محرم است.

وی افزود: این تعداد ویژه برنامه از طریق 14 برنامه مختلف در ایام محرم روی آنتن شبکه آموزش می‌رود که شامل صبحی دیگر (۱۰ برنامه 90 دقیقه‌ای)، کیمیا (10 برنامه 50 دقیقه‌ای)، برنامه گل آموز (10 برنامه 60 دقیقه‌ای)، حوالی هفت (15 برنامه 50 دقیقه‌ای)، رادیو هفت (10 برنامه 60 دقیقه‌ای)، ایران زیبا (15برنامه 10 دقیقه‌ای)، مقتل خوانی (15 برنامه 30 دقیقه‌ای)، دود عود (پنج برنامه 30دقیقه‌ای)، حسین محور وحدت (دو برنامه 23 دقیقه‌ای)، معراج عشق( 12 برنامه 45 دقیقه‌ای)،نغمه‌های عاشورایی (12 برنامه 15 دقیقه‌ای)، حماسه کربلا (30 برنامه 15 دقیقه‌ای)، مشاعره آئینی(11 برنامه 50 دقیقه‌ای) و ویژه برنامه‌های عزاداری (16 برنامه 10 دقیقه‌ای) می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: اولین برنامه از ویژه برنامه‌های ماه محرم شبکه از امشب با نام سلام بر حسین به مدت 10 شب روی آنتن خواهد رفت.

مدیر شبکه آموزش سیما در ادامه بیان داشت: این برنامه شاید اولین برنامه در تاریخ رسانه ملی باشد که با حضور چهره‌های شاخص عرصه مداحی در کشور و با موضوع آموزش اصولی ستایشگری و مداحی روی آنتن خواهد رفت و مطمئنا با توجه به اینکه سطح مباحثی که در آن مطرح می‌شود بسیار بالا است با استقبال مخاطبان روبرو خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار داشت: شبکه آموزش برای تمام مناسبت‌ها ویژه برنامه‌های مختلفی را در دست تولید دارد که به خصوص برای دهه مبارک فجر و عید سعید نوروز برنامه‌های متنوعی در راستای اهداف شبکه که آموزش غیر مستقیم برای تمامی گروه‌های سنی است را در دست تولید داریم.

"نردبان آسمان" پخش می‌شود

ویژه برنامه دهه امامت و ولایت در قالب جنگ "نردبان آسمان" پنجشنبه سوم آذر روی آنتن شبکه سوم می‌رود.

مجموعه "نردبان آسمان" جنگی است  که در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای به مناسبت دهه امامت و ولایت با موضوع حضرت امیرالمومنین (ع) و نهج البلاغه در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سوم تولید شده است.

این برنامه با هدف معرفی نهج البلاغه شامل بخش‌های متنوع و جذاب ترنم دل، مستند جمع آوری نهج‌البلاغه از سوی سید رضی، رسانه‌های نوین و نهج البلاغه، آشنایی با معارف نهج البلاغه، کلمات قصار در قالب نماهنگ، بزرگان و نهج البلاغه، مباحث دانشجویی و نهج البلاغه و... ساخته شده است.
 
طراح، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه "نردبان آسمان" که برای آشنایی بیشتر جامعه به ویژه جوانان با کتاب ارزشمند نهج البلاغه تولید می‌شود رضا صبور است و فردا پنجشنبه سوم آذر ساعت 8:30 از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود.

"تهران در بست" کلید می‌خورد

مجموعه تلویزیونی"تهران دربست" به کارگردانی بهروز خلجی و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان به زودی کلید می‌خورد.

خلجی کارگردان گفت: پیش تولید مجموعه تلویزیونی" تهران در بست" در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان برای پخش از شبکه تهران آغاز شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه تلویزیونی که از مضمونی اجتماعی با دستمایه‌ طنز برخوردار است به سرپرستی محمود اصلانی به نگارش درآمده است. حدود دو هفته دیگر تصویربرداری این مجموعه در تهران آغاز می‌شود. با تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در حال مذاکره هستیم که به زودی وبا قطعی شدن حضورشان نام آنها را اعلام می‌کنم.

عواملی که حضورشان در این مجموعه قطعی شده‌ عبارتند از مدیر تولید: مهدی احمدی، دستیار تهیه: اسماعیل کردی، تدوین و صداگذاریک حامد رضی، مجری طرح: فهیمه ساعی، مجری طرح "موسسه شکوفا فیلم.

خلجی کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی"من نه منم"، "ترمه" و "همراه" را در کارنامه دارد. بابائیان نیز تهیه‌کننده سریال‌های "پرانتز باز" و "من نه منم" بوده است.

خلاصه «سایه روشن» و پنج تله فیلم در محرم از شبکه تهران

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران گفت: در دهه اول محرم خلاصه‌ای از سریال «سایه روشن» و پنج تله فیلم از این شبکه پخش خواهد شد.

محمدرضا معصوم‌زادگان گفت: سریال «سایه روشن» تا پیش از آغاز ماه محرم تمام می‌شود و با فرا رسیدن این ماه شبکه تهران گزیده‌ای از این مجموعه را روانه آنتن می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین قصد داریم در ۵ شب دوم ماه محرم که مقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی نیز هست، ۵ فیلم تلویزیونی که مناسب با حال و هوای این روزهاست پخش کنیم.

وی همچنین درباره اولین سریالی که قرار است پس از دهه اول محرم روی آنتن شبکه تهران برود، نیز توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سریال تلویزیونی «پنجره» به کارگردانی «قدرت الله صلح میرزایی» در جدول پخش قرار گرفته است.

سریال «پنجره» در زمان تولید «دستان سبز» نام داشت که پس از پایان تولید با نظر سازندگان تغییر نام داد.

در سریال پنجره بازیگرانی همچون: محسن افشانی، فریبا نادری، فریبا کوثری، عبدالرضا اکبری، کامران تفتی، شهنام شهابی و….به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال پنجره در ۲۶ قسمت ساخته شده و به مشکلات و مسائلی که پیش روی افراد نابغه و خانواده‌های آنهاست می‌پردازد و داستان اصلی آن درباره یک نابغه ریاضی است، پویا جوان نخبه والمپیادی که به سبب مسایلی که اتفاق می‌افتد دچار بحران خانوادگی شده و با تاثیر از شخصیت‌های اطراف خود و با کمک خانواده و معلم پرورشی مدرسه و همکلاسی‌های خود در مسیر رسیدن به نقطه اوج المپیاد جهانی با مسائل تلخ و شیرین بسیاری مواجه می‌شود.

«پنجره» در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با داستانی از شعله شریعتی ساخته می‌شود.(مهر - فارس)

 

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:49
اخبار
جام جم آنلاین: بیست‌ و چهارمین نشست زرین‌قلم فرهنگسرای رسانه به مناسبت فرارسیدن ایام محرم به رونمایی از كتاب اولین روزشمار جامع تاریخ عاشورا اختصاص یافته است.

این كتاب به صورت جامع به بررسی قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به شیوه روزشمارانه (كرنولوژیك)، زیر نظر استادان تاریخ اسلام و از 72 منبع موثق و متقن تاریخی پرداخته است.

نشست رونمایی این كتاب یكشنبه ششم آذر با حضور مرتضی طلایی (رئیس كمیسیون فرهنگی ـ هنری شورای اسلامی شهر تهران)، عفت شریعتی (نماینده مجلس شورای اسلامی)، صادق آئینه‌وند (استاد دانشگاه تربیت مدرس)، پروین‌دخت اوحدی (استادیار دانشگاه تربیت معلم) و گروه مولفین (هیات تحریریه انجمن كادح) ساعت 30/15 در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه آثار استادان نگارگر

بخش استادان هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران در موسسه فرهنگی هنری صبا برپا شد.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، محمود شالویی، مدیركل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد با تشكر از حضور استادان و هنرمندان پیشكسوت در بخش جنبی دوسالانه نگارگری گفت: در این دوره از دوسالانه، آثار هنرمندان پیشكسوت و استادان و آثار هنرمندان جوان در كنار هم به نمایش گذاشته می‌شود و اصفهان نیز برای نخستین بار در كنار تهران میزبان این رویداد هنری خواهد بود.

محمدعلی رجبی، دبیر هشتمین دوسالانه ملی نگارگری نیز برگزاری نمایشگاه استادان و هنرمندان پیشكسوت را در پیشرفت این هنر در كشور تاثیرگذار دانست و افزود: برگزاری مكرر نمایشگاه استادان و دیدن آثار هنرمندان پیشكسوت برای همه ما درس است و می‌توان از آنها بسیار آموخت.

وی با اشاره به نگاه و رویكرد علمی و پژوهشی هشتمین دوسالانه نگارگری اظهار امیدواری كرد تا این دوسالانه سرآغاز برنامه‌های علمی و پژوهشی گسترده‌تر در حوزه هنرهای تجسمی باشد.

عباس جمال‌پور، هنرمند پیشكسوت نگارگری هم در این مراسم تاكید كرد: ضرورت دارد نگارگری كاربردی شود و به متن جامعه راه یابد، زیرا هنر اگر مردمی شود، آن جامعه پویا و سازنده خواهد بود.

در بخش استادان هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران، 58 اثر از 35 هنرمند پیشكسوت و استاد نگارگری در نگارخانه‌های صبا و لرزاده موسسه فرهنگی هنری صبا ارائه شده است.

بخش رقابتی هشتمین دوسالانه ملی نگارگری ایران نیز با نمایش 273 اثر از 226 هنرمند، شنبه آینده در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح خواهد شد.

جشنواره انتقادی فیلم عمار كلید خورد

نشست خبری دومین جشنواره فیلم عمار در حالی برگزار شد كه دبیر این رویداد فرهنگی، حرف اصلی این جشنواره را «نقد» می‌داند.

به گفته نادر طالب‌زاده این جشنواره محفلی است برای فیلمسازانی كه قصد دارند حرف‌هایشان را به صورت صریح‌تری بیان كنند. نخستین نشست خبری دومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار روز چهارشنبه با حضور وحید جلیلی و نادر طالب‌زاده در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

نادر طالب‌زاده با اشاره به تحولات داخلی و خارجی گفت: در یك طرف شاهد باروری اهداف انقلاب اسلامی پس از سه دهه و ایجاد انقلاب‌ها در جهان عرب و حتی در قلب آمریكا هستیم كه اینها نیاز به بررسی رسانه‌ای دارد و از طرف دیگر در عرصه داخلی چالش‌هایی داریم كه نیازمند باز كردن عرصه نقد قبل از ورود دشمن به این چالش‌ها هستیم.

طالب‌زاده با اشاره به تفاوت‌های جشنواره عمار با دیگر جشنواره‌ها، تصریح كرد: در سال‌های اخیر جوانان مستندساز و فیلمساز مومن، انقلابی، معتقد، هنرمند و دارای دغدغه ظهور، حضور دارند كه كارهای آنها نیازمند دیده شدن است و این محفل می‌تواند این امر را ایجاد كند، لذا حضور در این محفل برای من یك افتخار است.

اكران روستایی در جشنواره عمار

وحید جلیلی مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نیز یكی دیگر از حاضرین این نشست بود.

جلیلی با بیان این‌كه جشنواره در دی‌ برگزار خواهد شد، درباره حمایت‌های جشنواره از برگزیدگان گفت: این حمایت‌ها بیشتر جنبه معنوی خواهد داشت و تلاش خواهد شد تا فیلم‌های برگزیده در شبكه‌های اجتماعی نیروهای انقلاب ارائه شود.

در نخستین دوره جشنواره فیلم عمار فیلم‌های «یزدان تفنگ ندارد»، «ایران سبز» و «پایان فراموشی» برگزیده این جشنواره در جاهایی در ایران كه سینما به آنجا نرفته است اكران شدند. وی با اشاره به طرح اكران روستایی جشنواره در سال گذشته گفت: این طرح به‌شدت مورد استقبال قرار گرفت و امسال نیز دنبال می‌شود.

مدیرمسوول نشریه راه با بیان این‌كه در بخش فیلمنامه‌نویسی و طرح فیلمنامه نیز حمایت‌هایی صورت خواهد گرفت، گفت: دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تلاش می‌كند برای تبدیل این فیلمنامه‌ها به فیلم از مراكز دارنده بودجه‌های سینمایی، جذب بودجه كند.

صدور پروانه ساخت برای سه فیلم

پروانه ساخت سه اثر سینمایی از سوی شورای صدور پروانه ساخت و نمایش آثار سینمایی صادر شد.

خاكستر و برف به كارگردانی روح‌الله سهرابی، گمگشته به كارگردانی رامتین لوافی و جا بجا به كارگردانی حسن توكل‌نیا در گونه سینمایی دفاع مقدس عناوین آثاری است كه از این شورا پروانه ساخت دریافت كرده است.

بیداری رویاها وارد شبكه نمایش شد

فیلم «بیداری رویاها» ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر، به‌همت موسسه هنرهای تصویری سوره وارد شبكه نمایش خانگی شد.

این فیلم محصول سال 1388 حوزه هنری‌ است كه در همان سال توانست سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر را به خود اختصاص دهد.

فیلمنامه كار توسط محمدرضا گوهری نوشته شده است و هنگامه قاضیانی، امین حیایی، حمید فرخ‌نژاد و امیرحسین آرمان از بازیگران فیلم هستند.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:48
دانستنی های علمی
پزشکی . نت : میدونید چرا توی مراسم عزا گلاب زیاد استفاده میشه؟ چرا گلاب می‌ریزند روی لباس و بدن عزادارها؟ چرا توی مراسم عروسی این گلاب استفاده نمیشه؟ چرا وقتی شاد هستیم کسی دست به گلاب نمیزنه؟

 

 

 

به خاطر اینکه گلاب غم زدا است. ترشح ئیدروفین و اندروفین را در مغز متعادل میکنه و احساس آرامش و آسودگی به آدم میده.

 

شب اگه هی اینور و اونور میشی نمیتونی بخوابی کافیه یک پارچه سفید برداری و روش گلاب بریزی و بگذاری زیر سرت، تا صبح مثل یک دسته گل میتونی بخوابی.

 

نسخه دوم هم پیشنهاد میکنم یک لیوان بردارید و یک چهارم آن را عسل بریزید و دو سوم آب جوش و کمی گلاب. قبل از خواب این شربت را صرف کنید ببینید چه حالی میده واسه خواب.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:46
آرایشی و زیبایی
به گفته خسرو جردی متخصص پوست، استفاده از مواد غیراستاندارد در رنگ مو منجر به ریزش مو می‌شود.
برنا: ولی الله خسرو جردی متخصص پوست اظهار داشت: لوازم آرایشی به ویژه رنگ مو باید دارای پروانه ساخت و پروانه بهداشتی باشد، چرا که استاندارد نبودن این‌گونه تجهیزات ممکن است صدمات جبران ناپذیری را به فرد وارد کند.

این متخصص پوست ادامه داد: استفاده از مواد غیر استاندارد در رنگ موها سبب بروز حساسیت در پوست سر، خارش، زخم در پوست سر و در برخی موارد منجر به ریزش مو می شود.

خسروجردی افزود: استفاده از رنگ موهای غیر استاندارد باعث آسیب ساقه مو شده و می‌تواند باعث شکنندگی مو نیز شود که این امر به صورت موقت سبب ریزش مو می‌شود.
پنج شنبه 3/9/1390 - 7:45
اقتصاد
کمتر از یك هفته به شروع ماه محرم باقی مانده است به همین خاطر برخی از فروشنده‌ها در بازار مسکن تعجیل برای فروش واحدهای خود دارند؛ چرا که ‌این روزها شواهد نشان می‌دهد که خریداران کم کم در حال خارج شدن از بازار هستند و به همین دلیل‌این دسته از مالکان با در نظر گرفتن حداقل امتیاز برای واحدهای فروشی‌شان در نظر دارند تا در آخرین لحظات واحدهای فروشی خود را نقد کنند.
دنیای اقتصاد: در تحقیقات میدانی خود از طریق موتور جست‌وجوی املاک و مستغلات «ایران‌فایل» در جدول نرخ‌های پیشنهادی فروش و همچنین رهن و اجاره، به معرفی تعدادی واحد مسکونی ارزان قیمت نسبت به واحدهای مشابه پرداخته است. از سوی دیگر هم عده‌ای از فروشنده‌ها که در بازار مسکن مناطق مختلف تهران در رفت و آمد هستند شاید نرخ پیشنهادی فروش واحدشان را کمتر، بیشتر یا برابر با قیمت واحدهای مشابه در منطقه اعلام کرده باشند اما اظهار کرده‌اند که فوری یا در کوتاه‌ترین فرصت به دنبال خریدار هستند که بدین شرح است:

قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی 53 متری ( بازسازی شده ) با پارکینگ و انباری در محله جنت آباد، یک میلیون و 100 هزار تومان پیشنهاد شده است و مالک در آگهی اعلام کرده که تعجیل زیادی برای فروش هر چه سریع‌تر دارد.

علاوه براین در منطقه تهرانپارس، شرق بلوار پروین یک واحد مسکونی 55 متری، طبق گفته مالک زیر قیمت آماده تحویل به خریدار است و البته‌ این واحد از شرایط پرداخت برخوردار است؛ زیرا 30 میلیون تومان مبلغ خرید به صورت نقدی باید پرداخت شود و 22 میلیون تومان در رهن و از 20 میلیون تومان وام بهره‌مند است.

از طرف دیگر یک مشاور املاک در خیابان امیرآباد اظهار کرده که یک فروشنده واقعی قصد فروش واحد خود را دارد و 2 میلیون و 700 هزار تومان قیمت هر متر مربع ‌این واحد است. البته واحد مذکور به میزان 40 میلیون تومان در رهن است و متقاضی هم می‌تواند از 10 میلیون تومان وام خرید استفاده کند.

از سوی دیگر مالکی واحد 60 متری خود را در منطقه نیاوران در خیابان نخجوان به بازار اجاره عرضه و اعلام کرده‌است: واحدش را به متقاضی مجرد هم اجاره می‌دهد. اجاره بهای ‌این واحد 10 میلیون تومان ودیعه به همراه یک میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

همچنین در حوالی چهار راه لشگر یعنی در خیابان غفاری یک واحد مسکونی 63 متری نوساز با شرایط 20 میلیون تومان ودیعه و 150 هزار تومان اجاره ماهانه به مستاجر واگذار می‌شود و مالک اذعان کرده اجاره بها قابل تبدیل و نیز از تخفیف هم برخوردار است.
پنج شنبه 3/9/1390 - 7:45
طنز و سرگرمی

فال روزانه (روز پنجشنبه ۳ آذر ماه ۱۳۹۰)

 

متولدین فروردین
ایده‌های بزرگی را که مدت هاست در ذهن تان داشته‌اید، بیرون آورده وآنها را عملی می‌سازید و این باعث می‌شود که ذهن مغشوش شما، کمی‌آرام شود. حالا دیگر به جای نگرانی درباره جزییات امور، به دنبال یادگیری بروید و سعی کنید که هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که با بررسی بی‌طرفانه است که همه چیز به دست می‌آید و سعی کنید که راهی را پیدا کنید که در سطوح بنیادی نیز پیشرفت کنید.

متولدین اردیبهشت
عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته‌های آینده به شما نوید می‌دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه‌های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید،‌ موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.

متولدین خرداد
عطارد، این سیاره نشان می‌دهد که شما نیاز دارید که درباره روابط تان با کسی صحبت کنید، اگر چه ممکن است شریک شما (همسر،‌دوست و…) مایل باشد که این حرف‌ها را بشنود، اما ممکن است شما به آن چیزی که مد نظرتان است نرسید و این صحبت‌ها برای شما ثمربخش نباشد، اما حداقل می‌توانید یکدیگر را بیشتر بشناسید و در این بین به هم نزدیک‌تر شوید.

متولدین تیر
زمانیکه شما درباره احساسات‌تان صحبت می‌کنید اغرق آمیز نیستند، سیاره حاکم شما عطارد شما را به طور زیرکانه‌ای متقاعد می‌کند که بیش از آن چیزی که معمول است سخن بگویید. ممکن است شما در طی هفته‌های آتی، طرح‌ها و برنامه‌های واقعا عالی داشته باشید،‌ اما به وسیله یک استراتژی مناسب است که می‌توانید آنها را عملی کنید. اکنون فقط کارهای روزانه‌تان را مدیریت کنید که همان کافی خواهد بود.
متولدین مرداد
اخبار خوبی درباره شما شنیده می‌شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت ترین قسمت آن گذشته‌اید. از کارهایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می‌توانید از زندگی‌تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.
متولدین شهریور
ممکن است شما ایده‌های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند که باید آنها را قبل از شروع کارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل‌های آسان تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید که قبل از انجام مراحل مقدماتی کار بتوانید پروژه خود را آغاز کنید.
متولدین مهر
عطارد شما را ترغیب می‌کند که تفریح را بعد از پایداری و ثبات انتخاب کنید. مطمئنا این عاقلانه ترین کاری نیست که شما بخواهید انجام دهید، این بهای زیادی برای پرداختن است، اگر قبل از اینکه تعهدات تان را انجام دهید با دوستان‌تان از زیر کار در بروید. ممکن است شما سزاوار یک روز استراحت باشید اما کمک نکردن دیگران به شما می‌تواند این روز را به یک روز ناخوشایند تبدیل کند.
متولدین آبان
عطارد امروز به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهد. ممکن است شما یک درگیری مهم با احساسات ناراحت کننده خود داشته باشید، اما بهتر است که آنها را همین الان جارو کرده و زیر قالیچه پنهان کنید. شما می‌توانید دیگران را با نظرات روحیه بخش خود دلگرم و مشتاق کنید. اما اجازه ندهید که گفتن کلمات زیادی شما را از گفتن حقیقت باز دارد.

متولدین آذر
عطارد شجاعت شما را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید در مهمانی‌هایی که در آخر هفته شرکت خواهید کرد، شمع مجلس باشید. به خاطر همین است که شما می‌توانید ساده تر از همیشه روی مثبت زندگی را ببینید حتی اگر در یک موقعیت سخت و پیچیده باشید. در تمام طور امروز به استعداد های خود اطمینان کرده و به خودتان هم خوش بگذرانید.

متولدین دی
با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی‌های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است،‌اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می‌توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.
متولدین بهمن
دوستانی ثابت دارید که نشان می‌دهد چقدر روابط با دیگران و وجود آنها برای شما اهمیت دارد. اما بعضی اوقات هم دوست دارید که تنها باشید. گم شدن در گروه همسن و سال‌هایتان ممکن است بسیار جالب باشد، این گمنامی ‌می‌تواند از انزوا و گوشه نشینی که شما دارید بهتر باشد. وقتی که در انزوا به نگرانی‌هایتان فکرمی‌کنید، ‌از حضور و معاشرت با دیگران باز می‌مانید.
متولدین اسفند
توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد،‌ اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب‌تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف‌تان را بسازید.

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:45
اخبار

ژاوی، هافبک خلاق بارسا با ستایش از نیمار ستاره جوان سانتوس، اعلام کرد این بازیکن از توانایی‌های خارق‌العاده‌ای برخوردار است: «احتمالا دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان بین ما و سانتوس برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد نیمار بازیکن بسیار بااستعدادی است.»

جک ویلشر هافبک آرسنال، اعلام کرد در صورتی که آرسنال در پایان فصل پایین‌تر از تاتنهام قرار بگیرد، 3 هزار پوند به امور خیریه اختصاص خواهد داد. این ستاره انگلیسی در اینتر با چند هوادار تاتنهام شرط‌بندی کرد که اگر توپچی‌ها نتوانند در پایان فصل رقیب همشهری را پشت‌سر بگذارند، مبلغی را به امور خیریه اختصاص خواهد داد.

فرانک لمپارد هافبک باتجربه چلسی اعلام کرد دوست دارد بعد از سال 2013 و پایان قراردادش هم در این باشگاه بماند. علی‌رغم شایعاتی که در مورد جدایی لمپارد از استمفوردبریج به گوش می‌رسد، این هافبک 33 ساله قصد دارد همچنان در استمفوردبریج بماند.

په‌په بوزو مدیر برنامه‌های فابیو کوالیارلا اعلام کرد این بازیکن در ژانویه یوونتوس را به مقصد میلان ترک نمی‌کند. این مدافع 28 ساله به دلیل مصدومیت‌های پیاپی و عدم آمادگی با نظر آنتونیو کونته در این فصل یک نیمکت‌نشین بوده است.

هایکو فوگل سرمربی بازل معتقد است که وقتی تیمش در بازی لیگ قهرمانان رنگ آرامش را به خود دید پیروز میدان شد: «بسیار خوشحالم که بازی به پایان رسید و ما برنده از زمین خارج شدیم.»

پنج شنبه 3/9/1390 - 7:30
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته