• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 236
تعداد نظرات : 40
زمان آخرین مطلب : 4563روز قبل
طنز و سرگرمی

فروردین: به جای اینکه با ذهن خود کلنجار بروید، چند روز صبرکرده تا بتوانید آنچه در ذهنتان می‌گذرد را با افراد دیگر در میان بگذارید. وقتی یک نفر دیگر در حال حرف زدن است، شما به جوابی که می‌خواهید به او بدهید فکر نکنید؛ در عوض به حرف‌هایی که او می‌زند گوش دهید. فقط وقتی که احساس کردید باید در مورد چیزهایی که می‌شنوید دیدگاه خود را بیان کنید شما هم شروع به حرف زدن کنید. اگر هنگام ملاقات کردن دیگران به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید، بیشترین تاثیر را روی آنها خواهید گذاشت.

اردیبهشت: در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما حساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

خرداد: شاید شما بتوانید در ذهنتان راه‌هایی را مجسم کنید که بدان وسیله می‌توانید احساس خود را به کسی که دوستش دارید ابراز کنید، اما نمی‌توانید به راحتی از این روش‌ها پیروی کنید. با وجود اینکه شما می‌خواهید تاثیری مثبت داشته باشید، ولی بیش از اندازه پرخاشجو شده‌اید. تلاشی آگاهانه برای ملایم کردن صحبت‌هایتان به شما کمک می‌کند تا بتوانید اهداف واقعی خود را به دیگران بگویید.

تیر: اگر شما اعتقاد داشته باشید زمانی هم نیاز به کمک دیگران دارید آنها از شما سوء استفاده می‌کنند، نمی‌توانید خوش اخلاق باشید. وقتی که جذابیت‌ها و خونگرمی‌ شما تبدیل به عصبانیت می‌شود، حتی لطف و محبتتان نیز می‌تواند به کسانی که دوستش دارید صدمه بزند. فراموش نکنید که واکنش شدید نشان دادن اصلاً لازم نیست؛ شما فقط محدودیت‌های خود راقبول کنید و بعد دست به عمل بزنید.

مرداد: این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

شهریور: شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.

مهر: فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات‌تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

آبان: شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می‌توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می‌شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی‌گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

آذر: شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی‌را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوء تعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

دی: امروز شما مشتاقانه می‌خواهید در مورد موضوعی که ازش روی گردان بودید تحقیق کنید. همه ترس و هراس‌های شما نسبت به این موضوع امروز کاملاً از بین رفته است. شما خیلی دوست دارید که دیگران هم نقطه نظرات شما را بشنوند، چرا که می‌دانید هم اکنون تأثیر فوق‌العاده‌ای بر دیگران خواهید گذاشت. فقط یادتان باشد قبل از اینکه به موضوع بعدی بپردازید به آنها فرصت کافی بدهید که نظرشان را درباره گفته‌های شما بگویند.

بهمن: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

اسفند: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی ‌تلاش کنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

شنبه 9/7/1390 - 12:33
آلبوم تصاویر

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صبای قم عصر امروز جمعه با پیروزی سرخ پوشان تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به پایان رسید.


 

قهرمانی تیم ملی والیبال ایران درمسابقات مردان آسیا

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نهایی شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا با برتری مقابل چین برای نخستین بار در طول تاریخ این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت.


رعد و برق شدید در پایتخت لسوتو

رعد و برق

 



عكسی از آتش سوزی جنگل های استرالیا كه از فضا گرفته شده است

آتش سوزی جنگل

 


افتادن اتومبیلی در دورن یك چاله در شهر تیانجین چین

چاله

 


قهرمان پرش بریتانیا در حال تمرین برای پریدن از روی رود تایمز لندن

قهرمان پرش بریتانیا

 


ساخت یك مدل 12 متری از برج ایفل در آلمان

برج ایفل

 


نمایی از شهر پاریس از فراز برج ایفل

پاریس

 


صخره نوردی یك دختر 10 ساله در كلرادو آمریكا

صخره نوردی

 


وقتی قلاب یك ماهیگیر بریتانیایی در بریستول به دندان های یك كوسه 30 كیلویی برخورد می كند

كوسه

 


فلفل كاران سیلزده در سند پاكستان مشغول خشك كردن محصولات سیلزده شان

خشک کردن فلفل

 


آب تنی یك هندو در رودی در بمبئی در روز مبارك ماهالایا

آب تنی

 


بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح

 

 

شنبه 9/7/1390 - 12:30
آلبوم تصاویر

 

جامعه ایرانی

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

 جامعه ایرانی

 

شنبه 9/7/1390 - 12:26
جهانگردی

 

شهری که روزگاری پایتخت کشور ایتالیا بود، امروزه بیشتر به هیئت مرکزی در آمده است که مقصد بسیاری از گردشگران سراسر جهان است.
هرچند فلورانس  پدر جهان نوین است و آن‌را به عنوان اولین شهری که پدیده جهان مدرن از آن آغاز شده است می‌شناسند، اما هنوز چهره آن تغییر چندانی نکرده است.


 

شهری که می‌توان بسیاری از دستاورد‌های هنرمندان قرون گذشته را در آن دید ولی به رغم فراگیری ابزار تمدن جدید هنوز تغییر چندانی به خود ندیده است.

فلورانس، یکی از شهرهای تاریخی و بسیار زیبا در ایتالیا و پایتخت ناحیه توسکانی این کشور است. شهر فلورانس از سال ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۰ پایتخت پادشاهی ایتالیا بوده است.

در قرون وسطی فلورانس مرکز تجارت و امور مالی اروپا بوده و خاندان مدیچی سال‌های طولانی در شهر فلورانس فرمانروایی می‌کردند.

شهر فلورانس در ساحل رود آرنو قرار گرفته و شهرت خود را به این علت به دست آورده که در قرون وسطی و عصر رنسانس در آن آثار معماری متعددی احداث شد و در آن دوران رونق و اهمیت زیادی داشت.

این شهر در قرون وسطی از مراکز مهم مالی و اقتصادی ایتالیا و حتی اروپا بود؛ به گونه‌ای که آن را آتن قرون وسطی می‌نامیدند.

انواع هنرها بویژه هنر معماری و مجسمه‌سازی در شهر فلورانس جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد به طوری که این شهر را به یکی از مهمترین مراکز هنری اروپا تبدیل کرده است.

این شهر دارای بیش از 40 موزه و گالری هنری است که مهم‌ترین آنها عبارتند از:Palazzo Pitti،Galleria degli Uffizzi بیش از سیصد و پنجاه تن از هزاران هنرمند مهم جهان در دومین هزاره اروپا (از سال 1000 تا 2000) در این شهر می‌زیسته‌اند. عمده درآمد گردشگری در اروپا از این شهر است.

فلورانس را ژولیوس سزار امپراتور نامدار دوم در سال 59 پیش از میلاد بنا نهاد. آنجا محل استقرار سربازانش بود. در آغاز به آن فلورنتینو می‌گفتند که آن را به سبک اردوگاه‌های نظامی با خیابان‌های اصلی ساختند.

این شهر در مسیر اصلی رم و شمال ایتالیا و در دره حاصلخیز آرنو قرار دارد. فلورانس خیلی زود به یک مرکز مهم بازرگانی تبدیل شد.

اولین شهردار فلورانس در سال 250 میلادی انتخاب شد که مینیاس نام داشت. اولین مجلس ایتالیای جدید در شهر فلورانس شکل گرفت.

در سال 1865 فلورانس به جای تورین پایتخت ایتالیا شد و مجلس آن گشایش یافت اما 6 سال مجلس در رم استقرار یافت.

در قرن بیستم با رشد صنعت گردشگری، جمعیت فلورانس 3 برابر شد و سیل گردشگران از جاهای مختلف ایتالیا، اروپا و جهان به این شهر سرازیر گردید.

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان‌ها یک سال فلورانس را در اشغال خود داشتند و فلورانس شهر آزاد اعلام شد؛ اما در سال 1944 متفقین، شهر را از دست آلمان‌ها خارج کردند.

در سال 1966 رود آرنو طغیان کرد و سیل ویرانگر صدمات شدیدی به بناها و گنجینه‌های تاریخی شهر وارد کرد. پیش از رسیدن سیل به شهر، مقام‌های شهر که از آمدن سیل باخبر شده بودند، این خبر را اعلام نکردند و تنها از طریق تلفن جواهرفروشان ناحیه «پونته وکیو» را باخبر کردند.

شهر فلورانس دیدنی‌های بسیار دارد که سبب جذب میلیون‌ها گردشگر در سال می‌شوند. یکی از آنها فواره‌ای است که طی سال‌های 1563 تا 1565 بنا شده است.

علاوه بر آثار هنری و تاریخی، رود آرنو نیز چشم‌اندازی تماشایی دارد. این رود، بخش‌های کهنه و جدید شهر را از هم جدا کرده است.

کسانی که به شهر فلورانس سفر می‌کنند، حتما به تماشای کلیسای سن لورنزو و گالری یوفیزی می‌روند. این گالری، یکی از زیباترین موزه‌های هنری در جهان است.

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

 

 

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

معرفی شهر فلورانس ایتالیا - www.urpatogh.com

پنج شنبه 7/7/1390 - 17:28
بهداشت روانی

 

نگرانی بر طرز فکر، رفتار، جسم و احساسات شما اثر می‌گذارد.

نگرانی ازجمله متداولترین عوامل‌ استرس‌زا هستند.

اگر هر روز کمی نگران شوید، چند سال از عمرتان کم می‌شود. اگر مشکلی وجود دارد، اگر می‌توانید آن را حل کنید. اما به خودتان یاد بدهید که نگران نشوید. نگران هیچوقت مشکلی را حل نمی‌کند.

هیچوقت.. نگران شدن فقط وقت و انرژی ارزشمند شما را هدر می‌دهد؛ نگرانی پیرتان می‌کند.

نگرانی یکی از اجزای اضطراب است. نگرانی فکر ذهن شماست که از قبل وارد آینده می‌شود و خطرات و تهدیدهای ممکن را پیشبینی می‌کند. نگرانی همچنین زمانیکه سعی دارید اتفاقی که افتاده را حدس بزنید هم ایجاد می‌شود.

حتی اگر نگرانی ویژگی طبیعی ذات انسان باشد، یکی از مهمترین عوامل استرس‌زا هم به شما می‌رود.

استرس برای بدن شما ضررهای زیادی دارد. وقتی بطور مداوم نگران هستید، واکنش استرس بدنتان را فعال می‌کنید و بدنتان را همواره روی وضعیت هشدار قرار می‌دهید که برای این طراحی شده است که شما را برای بقا از خطرات مطلع کند. بدن با تولید بیش از 30 هورمون استرس، به استرس واکنش می‌دهد، ازجمله آدرنالین و کورتیزول. درنتیجه ضربان‌قلبتان، فشارخونتان، تنفستان، فشار عضلانی و التهابتان بالا خواهد رفت و گلوکز و چربی را در جریان خونتان ذخیره می‌کند.

نگرانی‌های چرخشی و تمام‌نشدنی موجب تخریب جدی سیستم عصبی می‌شود و ایجاد ترس، اضطراب و استرس می‌شود. استرس با کلیه عوامل متداول مرگ نیز در ارتباط است، مثل بیماری‌های قلبی‌عروقی، سرطان، تصادفات و خودکشی. تقریباً 90% از همه ویزیت‌های دکتر به علت مشکلات استرسی است.

اجازه بدهید نگاه دقیقتری به نگرانی‌های مزمنی که بر شما اثر می‌گذارد بیندازیم.

نگرانی بر طرزفکر شما اثر می‌گذارد:

·         مغزتان را روی پیدا کردن مشکل، دشواری و مصیبت متمرکز می‌کند.

·         موجب ضعیف شدن قدرت تمرکز می‌شود.

·         توجه شما را بر خودتان و نگرانی‌هایتان متمرکز می‌کند.

·         تصمیم‌گیری را برایتان دشوارتر می‌کند.

·         باعث می‌شود سعی کنید بخاطر عادات فکری منفی خود، همیشه بدترین‌ها را پیشبینی کنید.

·         باعث می‌شود بیشتر مشکل-محور باشید تا راه‌حل-محور.

نگرانی بر رفتار شما اثر می‌گذارد:

·         بازده شما را پایین می‌آورد.

·         در عمکرد شما اخلال ایجاد می‌کند.

·         باعث می‌شود بر خودتان تکیه کنید.

·         باعث می‌شود اعتماد‌به‌نفستان پایین بیاید.

مطمئنم درمورد ارتباط مهم بین سلامت فکر و جسم شنیده‌اید. اما آیا رابطه اندام‌های بدنتان را با وضعیت‌ فکرتان به خوبی درک می‌کنید؟

نگرانی بر بدنتان اثر می‌گذارد:

·         توانایی استراحت کردن شما را کاهش می‌دهد.

·         توانایی خوب خوابیدن شما را کاهش می‌دهد.

·         شما را خسته و درمانده می‌سازد.

·         فشار وارد بر شما را بیشتر می‌کند.

·         موجب سردرد می‌شود.

·         به قلبتان فشار می‌آورد.

نگرانی بر احساسات شما اثر می‌گذارد:

·         ایجاد سردرگمی می‌کند.

·         موجب ترس می‌شود.

·         باعث می‌شود احساس کنید کنترلتان را از دست داده‌اید.

·         باعث می‌شود تصور کنید قادر به کنار آمدن با موقعیت نیستید.

چطور می‌توانید از شر نگرانی‌ها خلاص شوید؟

در زیر راه‌های مختلفی برای آن آورده‌ایم.

می‌خواهیم روش‌های ساده‌ای که می‌توانید از همین امروز شروع کنید را به شما معرفی کنیم.

1.       با نقد نکردن خودتان شروع کنید.

2.       نگرانی‌هایتان را در "جعبه" بیندازید.

3.       کمی "اوقات نگرانی" برنامه‌ریزی کنید.

4.       قالب اتفاقات را عوض کنید.

1.      با نقد نکرد خودتان شروع کنید.

سعی کنید با خودتان مهربان باشید، خودتان را باور داشته باشید و تایید و تشویق کنید.

2.      نگرانی‌هایتان را در "جعبه" بیندازید.

تصور کنید که همه نگرانی‌هایتان را یکی‌یکی داخل یک جعبه قرار می‌دهید و در آن را می‌بندید. یا آنها را در یک حباب می‌اندازید و پرواز کردن آن را در هوا نگاه می‌کنید. هرچه با قدرت بیشتری آن را تصور کنید، موثرتر خواهد شد. آن را به طور مرتب تمرین کنید. اگر نگران هستید که چیز مهمی را فراموش کرده باشید، آن را قبل از اینکه از یادتان برود جایی یادداشت کنید.

3.      کمی "اوقات نگرانی" برای خودتان برنامه‌ریزی کنید.

اگر از دست نگرانی‌هایتان خلاص شده‌اید، نیم ساعت در روزتان را به آنها اختصاص دهید. اگر سعی کردید در زمان‌های دیگر هم نگران شوید، نگرانیتان را برای آن ساعت نگه دارید و روی کارتان تمرکز کنید.

وقتی زمان نگرانی فرا رسید، با هر نگرانیتان یکی‌یکی برخورد کنید و آنها را مثل مشکلاتی ببینید که باید برایشان به دنبال راه‌حل باشید. این روش به دو طریق بر آن نگرانی اثر می‌کند: دیواری دور فرایند می‌کشد و از گسترده شدن آن جلوگیری می‌کند و نگرانی را هم به مسئله‌ای سازنده تبدیل می‌کند.

4.      قالب اتفاقات را عوض کنید.

این نیز یک روش دیگر برای خلاص شدن از دست نگرانی‌هاست.

یک راه برای عوض کردن قالب اتفاقات این است که آنها را "ناامیدکننده" یا "ناراحت" درمقابل "بد" و "غیرقابل‌تحمل" دوباره ارزش‌گذاری کنید.

یک راه دیگر این است که بدانید حتی اتفاقات منفی هم تقریباً یک جنبه مثبت دارند، ازاینرو لیستی از همه مثبت‌هایی که می‌دانید تهیه کنید.

در تغییر قالب اتفاقات باید سعی کنید همیشه به مثبت‌ترین‌ها فکر کنید.

پنج شنبه 7/7/1390 - 17:25
آلبوم تصاویر

 

10 تصویر؛ از صندلی بازی روسی تا روسیاهی مجسمه آزادی!

کاریکاتور برگزیده روز؛ کشور فلسطین در نظر اوباما!

روزنامه الوطن عربستان امروز در کاریکاتوری به مخالفت آمریکا با تشکیل کشور فلسطین و وتوی طرح آن در سازمان ملل اشاره دارد.

غرب پس از سقوط قذافی؛ فقط منافع نفتی!

روزنامه الحیات امروز تنها علت توجه غرب به لیبی را تامین منابع نفتی و گازی اروپا از این منطقه دانسته است.

صندلی بازی روسی!

روزنامه الوطن عربستان امروز در کاریکاتوری به جابجایی میز ریاست جمهوری و نخست وزیری میان مدودف و پوتین در روسیه اشاره دارد که به یک بازی سیاسی شباهت دارد.

نتیجه وتوی آمریکا؛ روسیاهی مجسمه آزادی!

روزنامه الدستور اردن امروز در کاریکاتوری نتیجه وتوی طرح تشکیل کشور فلسطین توسط آمریکا را روسیاهی بیشتر برای کاخ سفید دانسته است.

آرزوی بر باد رفته فلسطینیان!

روزنامه الرایه قطر امروز در کاریکاتوری به بحث مهم بازگشت آوارگان فلسطینی اشاره دارد که هرگز فراموش نخواهد شد.

رونمایی از پوتین

روزنامه الرایه قطر امروز در کاریکاتوری به اعلام حضور پوتین در انتخابات آتی ریاست جمهوری روسیه اشاره دارد.

ابومازن و انتظار برای صلح

پایگاه خبری الجزیره امروز در کاریکاتوری به تلاش بی نتیجه ابومازن در سازمان ملل اشاره دارد.

غرب و بهار عربی؛ بدون شرح

الشرق قطر

آرزوی دست نیافتی صلح!

الوطن عمان

وتوی غیر قابل پیشگیری؛ بدون شرح

اتحاد امارات

 


یك مركز تحقیقات و نگهداری پانداها در چین

پاندا

 


جشن تولد برای شامپانزه ای 1 ساله در مدرسه ای در چین

شامپانزه

 


شكستن ركورد جهانی با عبور دوچرخه از روی 127 بطری به طول 8 متر و 93 سانتی متر

رکورد

رکوردزنی

 


ساخت خودروی سواری فورد با استفاده از 380 هزار قطعه لوگو در كمپانی فورد در شیكاگو

لوگو

لوگو

 


نمایی از استادیوم المپیك 2012 لندن

استادیوم المپیك 2012 لندن

 


اجرای یك اپرای سنتی چینی در متروی شهر نانجینگ چین برای مسافران

اپرای سنتی چینی

 


سیل در مانیل

سیل در مانیل

 


یك نمایشگاه هنر كیك در اوكلند كالیفرنیا

نمایشگاه كیك

 


اعتراض به سفر دیك چنی معاون رییس جمهوری سابق آمریكا به ونكوور كانادا



 


مسابقات سالانه بوفالو سواری در روستایی در كامبوج

بوفالو سواری

 


دستگیری یك مسافر آلمانی در فرانسه به اتهام قاچاق غیرقانونی پرندگان زنده

قاچاق پرندگان

 


تظاهرات افغان ها در اعتراض به ترور برهان الدین ربانی رییس جمهوری سابق افغانستان در كابل



 


تمرین تیراندازی در نمایشگاه پلیس در مصلای تهران

نمایشگاه پلیس

 


ساحل شهر نیس فرانسه

ساحل شهر نیس فرانسه

 

بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح
پنج شنبه 7/7/1390 - 17:23
آلبوم تصاویر

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg

 

http://upload.iranvij.ir/images_shahrivar/13172561501.jpg 

http://www.axupload.net/images/59flenzxdqugwgkbft.jpg

 

پنج شنبه 7/7/1390 - 17:20
دانستنی های علمی
192) ایا میدانید دستگاه تنفس کروکودیل به گونه ای است که میتوانند یک ساعت بدون تنفس در زیر آب بمانند
193) ایا میدانید گنجشک 3500 پر در بدنش دارد که میتواند درسرد ترین روز حرارت بدنش را به 41 برسانند
194) ایا میدانید درازترین حیوان جهان کرم بند کفشی است که طولش به 57 متر میرسد
195) ایا میدانید مورچه بولداگ سیاه در استرالیا با یک گاز میتواند انسانی را از پا دراورد
196) آیا میدانید كه كوسه ها در طبیعت تنها از دلفیـــن ها به صورت طبیعــی می ترسند
197) ایا میدانید كوسه ها فاصله های دورتر از 5 متر را مطلقا نمی بینند
198) ایا میدانید بیشتر ستارگان داغتر از خورشید بین  ده تا صد برابر خورشید جرم دارند
199) ایا میدانید پلاسما حالتی از ماده است كه ماده در دمای 20,000 كلوین قرار دارد
200) ایا میدانید كوسه میتواند تا فاصله 50 كیلومتری را حس كند
201) ایا میدانید وال که بزرگترین جانور روی زمین است از کوچکترین موجودات تغذیه می کند
202) خردسال تــــــــــــرین بیمار پیوند قلب(الیو نا میر)نوزاد دختری که از لحظه تولدش فقط 1ساعت و 40 دقیقه گذشته بود
203) ایا میدانید پروانه هنگام نشستن روی گل بالهای خود را بصورت عمـــــودی نگه میدارند تا کمتر توجه پرندگان حشره خوار را جلب کنند
204) شتر مرغ ازسریعترین حیوانات است طول هر قدم این حیوان به 5 متر و سرعتش به 70 کیلومتر نیز میرسد
205) ایا میدانید بزرگترین تربچه دنیا با وزن 12 کیلو در اریزونا پرورش یافت این تربچه از یک هندوانه بزرگتر است
206) ایا میدانید بزرگترین کباب 180 متر با 150 کیلو ادویه و 100 ک نمک 1300 ک گوشت وزن 1850 ک داشت
207) ایا میدانید تار عنكبوت از قویترین بافته هاست و دوامش از آهن بیشتر است و به ان آهن حیوانی گویند
208) ایا میدانید تار عنكبوت 2 برابر طول خودش كش می آید بدون آنكه پاره شود
چهارشنبه 6/7/1390 - 11:44
آلبوم تصاویر

 

بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید

 مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در بیش از یکصد هزار مدرسه کشور آغاز شد.


 


عروسی سنتی ترکمن

عروسی ترکمنها ویژگی ها و جذابیتهای بسیاری دارد. عروسی در میان ترکمنها به مدت 3 یا 4 روز به طول می انجامد. عروسی ترکمن ها چندین مرحله دارد که عبارتند از: قودا بولماق، پذیرایی، مصائب(مصاحب)، عروس کشی، اوجه، اللش درمه و قایتارمق.

 

 


رعدوبرق در یكی از شهر های كوچك در تركیه

رعدوبرق

 


یك خانه گربه ها در كالیفرنیا با بیش از هزار گربه

خانه گربه ها

 


تولد 45 سالگی اسب آبی باغ وحش بانكوك

اسب آبی

 


كودك 3 ساله معلول پرویی در حال تمرین نوشتن با پا

كودك معلول

 


استقبال آنگلا مركل صدر اعظم آلمان از پاپ در فرودگاه برلین

آنگلا مركل

آنگلا مركل

 


یك هنرمند در حال كشیدن یك نقاشی سه بعدی به مناسبت دهمین سال انفجار در نیروگاه " AZF " در پاریس

نقاشی سه بعدی

 


طرفداران تیم راگبی آفریقای جنوبی و نامیبیا در استادیوم محل برگزاری مسابقات جهانی راگبی در زلاندنو

راگبی

 


اوباما و بیل كلینتون در حال بازی گلف در زمین گلف پایگاه هوایی اندروز در مریلند

بازی گلف

 


گاو بازی در استادیومی در بارسلونا اسپانیا

گاو بازی

 


گرامی داشت هفته دفاع مقدس در تهران

هفته دفاع مقدس

 


ساخت قایق های شكلاتی در فرانسه

قایق های شكلاتی

 


نماز جمعه در میدان شهدا طرابلس

نماز جمعه

 


جشن هواداران رییس جمهوری یمن برای بازگشت او به كشور در بنای شهید گمنام در صنعا

صنعا

 


بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح

بدون شرح


بدون شرح
چهارشنبه 6/7/1390 - 11:40
موبایل
 

 

 

مجموعه پس زمینه های موبایل شماره ۷۶

مجموعه پس زمینه های شماره ۷۶ : این مجموعه از سری پس زمینه های فردا موبایل شامل ۲۵ پس زمینه فوق العاده زیبا با موضوعات مختلف به ابعاد ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد که می توانید در ادامه ی مطلب دانلود نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

بازی زیبا و سرگرم کننده Glass Tower 3 برای آیفون

دانلود مستقیم بازی Glass Tower 3 که این بازی موبایل برای گوشی های iPhone OS 4.0 به بالا می باشد . این بازی توسط iDevUA Treelight Limited عرضه شده است .هم اکنون این بازی را می توانید در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار Sis Editor v0.75 برای سیمبیان ۳ 

یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که بوسیله ی آن میتوان فایل هایی با پسوند sis را ویرایش کرد.این نرم افزار را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .
از قابلیت های نرم افزار :
- ساین نرم افزار ها
- اضافه کردن / تغییر فایل ها در بسته بدون استخراج کامل
- حذف یک یا تمام فایل ها از بسته
- تغییر نام بسته
- تغییر شماره نسخه
- تغییر نام نویسنده
- تغییر نوع نصب
- تغییر تاریخ و زمان خلقت

- و …

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

مجموعه اس ام اس و پیامک های خنده دار مهر ماه ۹۰ 

مجموعه اس ام اس ( SMS ) و پیامک های خنده دار مخصوص مهر ماه ۹۰ که این مجموعه از اس ام اس ها را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

مجموعه اس ام اس و پیامک های عاشقانه مهر ماه ۹۰

مجموعه اس ام اس و پیامک ( SMS ) های عاشقانه جدید مخصوص مهر ماه سال ۹۰ که می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی جذاب و زیبا Trash It برای گوشی های سیمبیان ۳

دانلود بازی جالب  Trash It :که  در این بازی باید شما آشغال های درون اتاق را به داخل سطل زباله پرتاب کنید. این بازی برای گوشی های نوکیا s60v5 و symbian^3 می باشد.

 

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار ساعت دیجیتال Digital Nightstand v1.2 – نرم افزار آندروید

ساعت دیجیتال و فوق العاده زیبای Digital Nightstand v1.2 که برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید ساخته شده است. این ساعت دارای چند حالت مختلف نمایش و امکانات ویژه ای می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود ۱۸ زنگ بسیار زیبا برای موبایل – رینگتون موبایل 

مجموعه ۱۸ زنگ بسیار زیبا برای موبایل با فرمت Mp3 برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم که می توانید این مجموعه را در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود بازی موبایل Icy Tower Jump با فرمت جاوا

دانلود بازی موبایل بسیار زیبا Icy Tower Jump  که این بازی موبایل به صورت جاوا برای گوشی های دارای سایز صفحه نمایش ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل می باشد عرضه شده است که می توانید هم اکنون این بازی جاوا را در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

تایپ بسیار سریع در گوشی های سیمبیان ۳ با نرم افزار Swype V1.01

 

با استفاده از نرم افزار Swype V1.01 شما میتوانید خیلی سریع و راحت در گوشی خود تایپ کنید.تنها کافی است با یک حرکت دست خود را بین کلید های صفحه کلید خود بکشید !  این نرم افزار برای گوشیهای سیمبیان ۳ مانند N8 و C7 نوکیا می باشد. این نرم افزار سیمبیان۳ را می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

----------------------------

دانلود نرم افزار ویرایشگر اسناد آفیس Polaris Office 3.0 برای آندروید 

داشتن یک ویرایشگر فایل های آفیس در تلفن همراه یکی از واجبات به شمار می آید . نرم افزار Polaris Office 3.0 با امکاناتی که برای شما در این زمینه فراهم می سازد یکی از بهترین ها به حساب می آید . با استفاده از این نرم افزار حتی فایل های فرمت ۲۰۰۷ آفیس را نیز می توانید مشاهده نمایید . این نرم افزار برای گوشی های آندروید می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://www.dls.fardamobile.com/downloadx.gif

 

چهارشنبه 6/7/1390 - 11:15
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته