• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 1680
تعداد نظرات : 271
زمان آخرین مطلب : 4634روز قبل
موبایل
 


بر اساس اخبار جدید منتشر شده، گوگل قصد دارد نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی اندروید موسوم به Ice Cream Sandwich را در اوایل اکتبر یعنی کمتر از دو ماه دیگر روانه بازار کند.


به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این سیستم‌عامل به گونه‌ای طراحی شده است که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با ورود آن به بازار گوگل می‌تواند از محبوبیت مدل جدید گوشی هوشمند اپل موسوم به آیفون 5 بکاهد و محبوبیت خود را در بازار جهانی تلفن‌همراه افزایش دهد.


هنوز هیچ خبری رسمی در این زمینه از سوی شرکت گوگل منتشر نشده است. اما پایگاه‌های خبری زمان ورود این سیستم‌عامل به بازار را از سوی منابع آگاه با اطمینان کامل منتشر کرده‌اند و توضیح داده‌اند که طی دو ماه آتی این محصول به دست کاربران می‌رسد.


نسخه Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید در اصل ترکیبی از دو نسخه Gingerbread و Honeycomb این محصول است که تمام امکانات مورد نیاز کاربران را به صورت یکجا در خود جا داده است.


این سیستم‌عامل به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت نصب روی گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی را دارد و رابط کاربری در آن به‌روز شده است.


http://st.gsmarena.com/vv/newsimg/11/08/ice-cream-sandwich-october/gsmarena_001.jpg

 


جمعه 21/5/1390 - 0:41
اخبار
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از تجهیز آزمایشگاه تست آنتن های BTS موبایل در دانشگاه علم و صنعت برای اثبات بی خطر بودن امواج این آنتن ها خبر داد و گفت: براین این امر حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.
وحید صدوقی در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه تاکنون گزارش مستدلی برای مضر بودن تشعشعات آنتن های موبایل ارائه نشده است در مورد ابهام در مضر بودن امواج این آنتن ها اظهار داشت: تمامی سازمانهای مرتبط با این امر خطرسازنبودن امواج الکترومغناطیسی ناشی از آنتن های موبایل را اعلام کرده اند و اگر متولیانی معتقدند که این امواج مضر هستند باید مستندات خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه حدود 7 میلیارد مشترک موبایل در دنیا وجود دارد اضافه کرد: چنانچه این امواج خطرساز باشد باید دغدغه بسیاری برای مشترکان کل دنیا به وجود بیاورد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: برای اثبات بی خطر بودن امواج آنتن های BTS آزمایشگاهی برای تست این آنتن ها در دانشگاه علم و صنعت تجهیز شده که برای آن حدود 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

صدوقی در مقایسه امواج BTS با امواج رادیویی FM و AM گفت: امواج موبایل یک صدم حد استاندارد است و مقایسه میزان چگالی سیگنال های رادیویی FM و AM نشان می دهد که تشعشعات امواج رادیو اف ام 7 تا 9 برابر قوی تر از امواج BTS و تشعشعات AM نیز حدود 70 برابر قوی تر از امواج BTS هستند.

به گفته وی همراه اول حدود 20 هزار سایت BTS در کشور نصب و راه اندازی کرده است .

به گزارش مهر ، ابهام در خطرساز بودن و یا نبودن امواج الکترومغناطیسی آنتنهای موبایل محل اختلاف نظر بسیاری از سازمانها و مسئولان کشور شده که این اختلاف نظرها سردرگمی اذهان عمومی و ممانعت بسیاری از مردم برای نصب دکلهای موبایل در اماکن مسکونی را به همراه دارد و در این باره تاکنون تصمیم گیری قطعی از سوی مسئولان ارائه نشده است.

در حالیکه شورای شهر تهران قصد دارد با طرح تجمیع دکل‌های مخابراتی از تعداد اینگونه تاسیسات مخابراتی در شهر تهران بکاهد و علاوه بر تامین سلامت شهروندان، رعایت مبلمان شهری را نیز در دستور کار قراردهد، مسئولان وزارت ارتباطات و سازمان انرژی اتمی عنوان می کنند که آنتنهای موبایل به هیچ وجه سلامتی شهروندان را تهدید نمی کند و نمایندگان مجلس نیز می گویند تاکنون گزارشی از عوارض ناشی از مجاورت با این آنتن ها اعلام نشده است.

سید حسن سید موسوی مدیرکل دفتر تحقیقات و مطالعات راهبردی شرکت ارتباطات سیار ایران نیز پیش از این در گفتگو با مهر در تشریح امواج الکترومغناطیسی و حدود آستانه مجاز تابش آنها اعلام کرده بود که امواج ناشی از گوشیهای موبایل و همچنین سایتهای BTS در زمره امواج فرکانسهای رادیویی RF قرار دارند که به هیچ وجه اثر تخریبی روی بافتهای زنده نداشته و تنها باعث افزایش دمای ناحیه ای از بدن می شوند که در معرض تابش قرار گرفته است.

به گفته وی اندازه گیریهای انجام گرفته روی مقدار تابش ناشی از سایتهای BTS نشان می دهد که حتی ماکزیمم توان اندازه گیری شده در بدترین و نادرترین شرایط تنها در حدود چند درصد حد قابل قبول استاندارد قرار دارد که برای عموم مردم بی خطر است.

با این وجود بسیاری همچنان معتقدند که این آنتن ها بر سلامت افراد تاثیر می گذارد و عدم تصمیم گیری مشخص از سوی مسئولان امر باعث شده که ماهانه بسیاری از آنتن های موبایل به دلیل ممانعت های مردمی خاموش شود و مردم اجازه نصب این دکل ها را در منازل مسکونی خود و حتی ادارات ندهند.

جمعه 21/5/1390 - 0:18
اخبار
 یک مقام مسئول در شرکت تامین تله کام با گذشت نزدیک به سه ماه از مهلت این اپراتور برای عرضه عمومی سیم کارتهای نسل سوم به بازار اعلام کرد که شبکه موبایل اپراتور سوم همچنان در حال تست فنی است.
به گزارش مهر، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اردیبهشت ماه سال 89 شرکت تامین تله کام وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی - شستا - را به عنوان بهره بردار پروژه اپراتور سوم موبایل اعلام کرد که طبق پروانه صادر شده، این اپراتور باید از اوایل خردادماه 90 شبکه خود را راه اندازی و سیم کارتهایی با قابلیت نسل سوم موبایل – 3G - وارد بازار می کرد که این امر تاکنون محقق نشده است.

شاهین آرپناهی مدیرکل برند و ارتباطات تامین تلکام در گفتگو با مهر در تشریح آخرین وضعیت پروژه اپراتور سوم تلفن همراه تاکید کرد که همچنان این پروژه در حال تست فنی است.

وی با بیان اینکه شبکه اپراتور سوم در حال گسترش و همچنان درحال تست است اضافه کرد: تمامی تلاش مجموعه تامین تله کام براین است که در اولین فرصت سیم کارتهای خود را به بازار عرضه کند به نحوی که این شبکه هم اکنون در تهران در حال گسترش است و عرضه عمومی سیم کارتهای این اپراتور نیز از این شهر آغاز می شود.

آرپناهی با اشاره به زمان بندی فشرده برای بهره برداری از این پروژه گفت: تست شبکه در حال انجام است و به زودی خبرهای خوشی در این زمینه اعلام خواهد شد.

مدیرکل برند و ارتباطات تامین تله کام با بیان اینکه تست شبکه با هدف اخذ تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت می گیرد، در مورد زمان پایان فاز آزمایشی این شبکه تاریخ مشخصی اعلام نکرد.

وی به مهر گفت: مشکل اصلی پروژه اپراتور سوم فاینانس - قرارداد تامین مالی از منابع بین المللی - بوده که این مشکل هم اکنون حل شده و قدم های بزرگی در این زمینه برداشته شده است.

آرپناهی با بیان اینکه ذینفع بزرگ پروژه اپراتور سوم موبایل مجموعه تامین تله کام است گفت: این مجموعه بسیار علاقه مند است که این پروژه هرچه سریعتر شکل اجرایی به خود گیرد.

وی اضافه کرد: بخش زیادی از مشکلات این پروژه که به تاخیر در بهره برداری آن دامن زد خارج از اختیارات مجموعه تامین تله کام بود اما هم اکنون بخش اعظم این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش مهر، پیش از این گفته شده بود که تست شبکه نسل سوم موبایل در کشور دهه فجر 89 انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوهفته گذشته در جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس که برای پاسخگویی به آخرین وضعیت اپراتور سوم موبایل برگزار شد اعلام کرد که اپراتورسوم تاکنون توانسته 80 آنتن BTS در تهران نصب کند.

این درحالی است که یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با مهر اعلام کرده: اپراتور سوم تنها موفق به انجام 10 درصد تعهدات خود برای راه اندازی شبکه شده که این تاخیرهای ضررهای بسیاری برای کشور به همراه داشته است.

 

جمعه 21/5/1390 - 0:16
موبایل
Windows 7 bitlockerWindows 7 bitlocker

امروزه اکثر افرادی که با کامپیوتر سرو کار دارند از حافظه های USB برای انتقال و یا نگه داری برخی از اطلاعات خود استفاده می کنند و معمولا این حافظه ها را همراه خود حمل می کنند. اطلاعات ذخیره شده برروی درایوهای اکسترنال بصورت پیش فرض رمز گذاری نمی شوند. حال اگر اطلاعات مهمی برروی حافظه USB خود داشته باشید و آن را گم کنید چه اتفاقی برای اطلاعات شما خواهد افتاد؟ ممکن است شخصی از اطلاعات شما سوء استفاده کند. در این آموزش نحوه رمزگذاری درایوها USB را آموزش خواهیم داد.

این آموزش تنها در ویندوز 7 امکان پذیر است.

حافظه USB خارجی (Flash Memory یا HDD External) را به پورت USB متصل کنید و در Explorer برروی درایو آن دکمه سمت راست ماوس را فشار داده و گزینه Turn on BitLocker را انتخاب کنید.

گزینه Use Password to unlock the drive را انتخاب نمایید و رمز عبور مورد نظر خود را در قسمت Enter your password وارد کنید. پس از آن از شما در خواست می شود تا کلید بازیابی را چاپ کنید و یا برروی یک فایل ذخیره کنید تا در صورتی که رمز را فراموش کردید از طریق این فایل بتوانید اطلاعات را بازیابی کنید. فایل ذخیره شده و یا چاپ شده را در جای مناسب و امن نگه داری کنید.

برروی دکمه Next کلیک کنید و سپس Start Encrypting را انتخاب کنید. اگر حجم اطلاعات شما زیاد باشد، عملیات رمزگذاری زمان زیادی طول خواهد کشید.

زمانی که عملیات رمزگذاری به پایان می رسد هر زمان که درایو را به یک کامپیوتر مجهز به سیستم عامل ویندوز متصل کنید قبل از دسترسی به اطلاعات از شما رمزعبور درخواست می شود.

پنج شنبه 20/5/1390 - 23:34
کامپیوتر و اینترنت
بررسی لپ تاپ جذاب و مقاوم Panasonic ToughBook S10 با عمر باتری فوق العاده

پاناسونیک لپ تاپ زمخت و در عین حال سبک خود را به بازار عرضه می کند. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 12 اینچی LED با رزولوشن 1280x800 است. دیسک سخت این لپ تاپ 350GB 5400RPM بوده و 4 تا 8GB حافظه RAMدارد. جنس بدنه این لپ تاپ از فلز منیزیم ساخته شده و از 3G نیز پشتیبانی می کند. در ادامه ویژگی های جذاب S10 ضد ضربه را بررسی می کنیم.

Panasonic ToughBook S10 دارای پردازنده Intel Core i5-2520M vPro بوده و عمر باتری آن بالای 12.5 ساعت است. وزن این لپ تاپ تنها 1.36 کیلوگرم است. این لپ تاپ دارای پورت های USB 2 و 3 نیز می باشد.

 

این لپ تاپ مناسب استفاده های تجاری است. چراکه هم قدرتمند است و هم سبک.

S10 پاناسونیک به دلیل بدنه منیزیمی که دارد، ضد ضربه است و اگر ضربه بخورد یا از ارتفاع بیافتد، خراب نخواهد شد. Panasonic ToughBook از Wi-Fi، Blutooth و 3G پشتیبانی می کند. این لپ تاپ به زودی در امریکا با قیمت 2,449$ دلار به فروش خواهد رسید.

 

در ادامه مشخصات کامل تر این لپ تاپ را مشاهده می کنید.

Genuine Windows 7 Professional (32-bit or 64-bit)
Intel Core i5-2520M vPro Processor (2.5GHz)
- Turbo Boost up to 3.2GHz
- Intel Smart Cache 3MB
320GB 5400rpm shock-mounted flex-connect hard drive
4-8GB RAM
12.1” widescreen WXGA (1280 x 800) LCD display with LED backlighting
Anti-glare screen treatment
12.5 hours of battery life with standard battery (MobileMark 2007)
3.0 lbs.
DVD drive
HDMI and VGA video outputs
Magnesium alloy case
Business-rugged1
- 30” operating drop (to base only)
- 26 sides 12” drop (non-operating)
- 220 lb compression-resistant
-Spill-resistant keyboard/touchpad (protects against 6 ounce spills)
Embedded Connectivity
- Optional Gobi 2000 3G mobile broadband
- Intel Centrino Advanced-N 6205 802.11a/b/g/n
- Bluetooth v2.1 + EDR (class 2)
Integrated Security Features
- Cable lock slot
- Trusted platform module (TPM) security chip v.1.2
- Computrace theft protection agent in BIOS
- Intel Anti-Theft technology
- Optional fingerprint reader
11.1” (H) x 8.3” (W) x 0.9-1.5” (D

پنج شنبه 20/5/1390 - 23:18
کامپیوتر و اینترنت
Facebook Messanger AppFacebook Messanger App

فیس بوک بعد از ظهر سه شنبه نرم افزار موبایلی را معرفی کرد که بطور مستقل قابلیت چت گروهی را برای سیستم عاملهای موبایل فراهم می سازد. این نرم افزار مجانی در حال حاضر برای دانلود در دسترس عموم است. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می توان به اشتراک گذاشتن مکان ها، اشتراک گذاشتن عکس ها و مهمتر از همه قابلیت ارسال سریع پیغامها به یک دوست و یا یک گروه از دوستان در فیس بوک اشاره کرد.

این نرم افزار در حال حاضر برای تلفن های اندروید، BlackBerry و همچنین iphone، iPod touch و iPad موجود می باشد. (هر چند که این app هنوز بخوبی بر روی ipad با صفحه نمایش بزرگ کار نمی کند)

فیس بوک سفارش این نرم افزار مسنجر را به شرکت Beluga در ماه مارس داده بود و به نظر می رسد که چندی از اعضای تیم Beluga دست در ایجاد این App داشته اند. به نظر می رسد زمان انتشار این APP به همراه امکانات آن پاسخی مستقیم به شبکه اجتماعی گوگل + باشد.

یکی دیگر از امکانات این نرم افزار huddles نام دارد که امکان چت فوری را فراهم می سازد.

فیس بوک بارها این موضوع را رد کرده است که اطلاعیه های عجولانه اخیر این شرکت و برخی از سرویس های آن مانند گفتگوی ویدیویی به کمک اسکایپ، در پاسخ به گوگل پلاس بوده است. فیس بوک همچنین اعلام کرده است که نرم افزار جدید این شرکت نیز پاسخی به نرم افزار گوگل پلاس نیست. با توجه به اینکه گوگل+ تنها با گذشت یک ماه موفق به جذب 25 میلیون کاربر شده است.

به هر حال با توجه به شواهد اخیر مشکل می توان تصور کرد که فیس بوک احساس خطر نکرده باشد و در حال مقابله با قابلیت های خوب گوگل پلاس نباشد.

این نرم افزار را می توانید از دانلود سنترهای سیستم عامل موبایل خود بصورت مجانی دریافت کنید.

پنج شنبه 20/5/1390 - 23:16
اخبار
فردی را كه طلبكارش را به آتش كشیده بود دستگیر شد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایسنا، مأموران کلانتری 176 حسن آباد 21 اسنفد ماه سال ‌گذشته از طریق تماس مرکز فوریت‌های پلیسی در جریان خبر کشف جسد سوخته‌ای در یکی از زیرگذرهای آزاد راه تهران – قم قرار گرفتند.


با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور رئیس شعبه 101 دادگاه فشافویه، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان دراولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به بررسی سوابق افراد فقدانی و بررسی مشخصات این افراد با مشخصات ظاهری جسد مکشوفه پرداختند كه در طول بررسی‌های بعمل آمده، کارآگاهان با بررسی طرح شکایت‌ها از سوی اعضای خانواده افراد فقدانی به گزارشی برخورد کردند که زمان فقدان این شخص و مشخصات ظاهری جسد با مشخصات ارائه شده از سوی خانواده فقدانی مطابقت داشت.

با شناسایی این خانواده و تحقیقات کارآگاهان، هویت جسد مکشوفه از سوی خانواده فقدانی مورد تأیید قرار گرفت و با تأیید این خانواده، مشخص كه جسد 40 ساله، «تیمور» نام دارد.

برادر مقتول در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه برادرم در روز حادثه با یک دستگاه سمند نقره‌ای از منزل خارج و پس از آن دیگر به خانه مراجعه نکرد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود ازمحل کار مقتول در منطقه سلطان آباد اطلاع پیدا کردند كه مقتول با فردی به نام «محمد» که یک باب مغازه متعلق به مقتول را کرایه کرده، قرار ملاقات داشته تا در خصوص تسویه بدهی‌های قبلی «محمد»، با یکدیگر مذاکره كنند.

با شناسایی «محمد»، کارآگاهان به تحقیقات از او پرداخته و «محمد» در اظهارات خود مدعی شد درروز حادثه هیچگونه قرار ملاقاتی با مقتول نداشته است.

همزمان با ادامه تحقیقات کارآگاهان در مورد ملاقات‌های احتمالی مقتول، مشخصات خودروی متعلق به مقتول نیز در اختیار کلیه یگان‌های انتظامی سطح کشور و تهران بزرگ قرار گرفت که به فاصله تنها یک روز از زمان کشف جسد، کارآگاهان دریافتند که خودروی متعلق به مقتول، به صورت رها شده، توسط گشت کلانتری 170 کهریزک کشف شده است.

با اعلام خبر کشف خودرو، کارآگاهان به محل کشف خودرو در منطقه شورآباد رفته و به بررسی این محل پرداختند ؛ در بررسی‌های انجام شده از محل کشف خودرو، مشخص شد که خودرو متعلق به مقتول دقیقا در مقابل یکی از شعبات بانکی پارک شده و به احتمال فراوان تصویر لحظه پارک خودرو و راننده‌ی آن در تصاویر ضبط شده‌ی دوربین‌های مداربسته بانکی، موجود است.

بلافاصله تصاویر این دوربین‌ها مورد بررسی قرار گرفت و همانگونه که کارآگاهان پیش‌بینی کرده بودند تصاویر لحظه پارک خودرو و شخص راننده خودرو در اختیار آنها قرار گرفت و راننده خودروی «محمد» در حالی مورد شناسایی قرار گرفت که در اظهارات قبلی خود مدعی شده بود که هیچگونه ملاقاتی با مقتول نداشته است.

با شناسایی هویت راننده‌ی خودرو در روز وقوع جنایت، کارآگاهان با شناسایی محل سکونت محمد، به این محل مراجعه و اطلاع پیدا کردند وی از این محل متواری شده است.

سرانجام با انجام تحقیقات فراگیر، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم تحت تعقیب آنها به بهانه ترک شیشه در یکی از مراکز ترک اعتیاد در شهرستان اسلامشهر مخفی شده است كه بلافاصله کارآگاهان اداره دهم به این محل مراجعه و متهم را در مورخه نهم مردادماه دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

متهم که پس از دستگیری و با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده از سوی کارآگاهان چاره‌ای جز اعتراف نداشت، پس از گذشت چند روز به ناچار لب به اعتراف گشود و دراظهارات خود به کارآگاهان گفت: به دلیل اعتیاد مبلغ 10 میلیون تومان پول از تیمور دریافت كرده تا بتوانم بدهی های معوقه خود را پرداخت كنم.

وی ادامه داد: پس از سررسید زمان پرداخت بدهی، چندین نوبت از تیمور درخواست فرصت کردم و همین موضوع باعث شد تااینكه تیمور اظهار داشت طلبش را از خانواده‌ام خواهد گرفت و به همین علت و به بهانه پرداخت کامل بدهی، با تیمور قرار گذاشته و روز قبل از آن نیز با خرید یک پاکت آبمیوه در حدود 80 قرص خواب آور را در داخل آبمیوه ریخته و با طرح و نقشه‌ای که برای قتل تیمور ریخته بودم او را به خارج از تهران كشانده و پس از بیهوش شدن تیمور، او را با 5 لیتر بنزین سوزاندم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با اعترافات صریح متهم، دستور بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پنج شنبه 20/5/1390 - 15:54
آلبوم تصاویر

پنج شنبه 20/5/1390 - 15:47
اخبار
وحید جهان آرا در وبلاگ «عدل قیم» نوشت:

صبح روز 11 /5/ 1390 برای کاری رفته بودم به مصلی امام خمینی(ره) داخل مصلی وقتی به جلوی درب شماره 13 رسیدم به طور اتفاقی چشمم به حجم انبوهی از زباله خورد با خودم گفتم حالا که نمایشگاه قرآن شروع میشه این وضعیت برای بازدید کننده ها حتما خیلی زننده است همین جوری که تو فکر بودم داشتم به زباله ها نگاه می کردم، چشمم افتاد به چوب هایی که روشون یه چیزهایی به عربی نوشته بودند با خودم گفتم که احتمالا جمله هایی درباره استقبال و افتتاحیه و از این صحبت هاست باز دقیقتر شدم و رفتم جلوتر، آقا اونجا نبودید و ببینید دیدم تعدادی از آیه های قرآنی که اتفاقا درباره خود قرآن و نزول قرآن بود میون اون همه آشغال و زباله و کثافت که بوی تعفن هم اونجا رو گرفته بود، افتاده بود برای یک لحظه خشکم زد گفتم اینجا که کلیسای کوچولوی تری جونز (شیطان صفت) نیست که همچین کاری رو با آیه های قرآن کردند.





سریع چوب ها رو از زیر آشغال در آوردم گذاشتم یک طرف از نظافتچی هایی که اونجا بودن خواهش کردم یه کمکی بدن اونا رو مرتب کنیم که همون موقع مسئولشون اومد گفت این کار ما نیست ما خودمون کار داریم!!! افتادم دنبال یک مسئول تو مصلی هر چقدر از این یکی و اون یکی پرسیدم هیچکدوم نمیدونستند مسئول مصلی کیه تا اخر رفتم سراغ حراستی ها که آقا اینجا کجا میشه مسئول روابط عمومی رو دید که اون بنده خدا ها هم خودشون هم خبر نداشتند باز ازشون پرسیدم اگر حالا خدای ناکرده یک اتفاق ناجوری تو مصلی بیفته باید چیکار کرد، که طرف با یک لحن ...گفت زنگ بزن به 110؛ دیدم این جوری فایده نداره هر جوری که شد رفتم به هزار دردسر رییس حراستشونو که نمیخوام بگم تو چه وضعیتی و کجا دیدمش پیداش کردم به این بنده خدا شرح موضوع رو گفتم همونجا یارو خشکش زد گفتش کجا، ِکی چرا چه کسی گفتم اینا رو فراموش کن یک فکری برای حل این مشکل کنید. بنده خدا گفت گزارش موضوع رو تو کاغذ بنویس بده به ما، بعدشم گفتش شما ناراحت نشو من سریع این موضوع رو حلش میکنم این حل شدن موضوع آقا تا غروب آفتاب که میخواستم برگردم خونه دیدیم حل نشده باز رفتیم سراغ حراستی ها گفتیم آقا این موضوع چی شد گفتند ما تو پستیم و هیچ کاری نمیتونیم بکنیم و گزارش شو رد کردیم آقا اون روز گذشتشو ما فردا دوباره برگشتیم دیدیم وضعیت نه تنها بهتر نشده بلکه انباشت زباله و آیه های قرآنی هم بیشتر شده باز رفتیم پیش حراست گفتش کار فلان بخش گزارششو دادیم منم که عصبانی شده بودم گفتم آقا جمع آوری چی شد؛ گفتش کار ما نیست منم تا...


باز فردا هم که اومدم...

۱۲/۵/۱۳۹۰:




فرداش هم باز...

۱۳/۵/۱۳۹۰:



پنج شنبه 20/5/1390 - 15:46
اخبار

متخصصان امنیتی شرکت سوفوس گزارش دادند که به تازگی ایمیل هایی از طریق اسپمرها ارسال میشوند که طی آن به کاربران پیشنهاد میشود که فایرفاکس خود را به دلایل امنیتی ، بروزرسانی کنند . سپس لینکی در ایمیل قرار دارد که ادعا میکند لینک دانلود نسخه ۵٫۰٫۱ فایرفاکس است .

به اعتقاد آقای گراهام کلولی از شرکت سوفوس ، فایلی اجرایی که از طریق لینک مذکور دریافت میشود ، آلوده به تروجانی به نام Troj/PWS-BSF است که موجب سرقت کلمات عبور شما خواهد شد . پس به هیچ وجه این لینک را باز نکنید .

هشدار : مجددا تاکید میکنیم که نسخه های جدید فایرفاکس از وبسایت اصلی این مرورگر دریافت کنید و یا به منظور بروزرسانی اتوماتیک از طریق منوی Help و زیر منوی About Firefox و فشردن دکمه Check for update اقدام کنید .

پنج شنبه 20/5/1390 - 15:19
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته