• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 1624
تعداد نظرات : 692
زمان آخرین مطلب : 4374روز قبل
کامپیوتر و اینترنت
داشتن تلفنی كه به دور مچ دست یا بازو پیچیده می‌شود، مفید خواهد بود، به‌ویژه برای كسانی كه اغلب وسایل خود را گم می‌كنند. گوشی Snake Phone توسط Product Visionaires طراحی شده است.



* تلفن همراه Kinetic كیوسرا

این تلفن مفهومی كه نیروی مورد نیاز خود را با استفاده از مولدهای پیزوالكتریك از جنبش تامین می‌كند، می‌تواند مانند یك كیف تا و بسته شود و هنگامی كه باز می‌شود به دستگاهی با نمایشگر OLED صفحه عریض تبدیل می‌شود. این تلفن دارای كی بورد فیزیكی است و كلیدهای آن برروی قاب گوشی جای گرفته‌اند.



* تلفنی با نمایشگر مخفی

در تلاش دیگری در زمینه ساخت نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر، برخی از گوشی‌های مفهومی به استفاده از نمایشگرهای لوله شدنی برای ایجاد یك تلفن كوچك با نمایشگر اندازه بزرگ گرایش یافته‌اند. تلفن Hidden Display نیز كه توسط "تائو ما" طراحی شده ظاهرا از ساخته دست بشر یعنی باتری دی الهام گرفته است.



* مورف نوكیا

هنگامی كه نوكیا مورف را طراحی كرد، می‌خواست نشان دهد كه فن‌آوری نانو چگونه می‌تواند دستگاه‌های الكترونیكی قابل حمل را به‌صورت اساسی تغییر دهد.

این تلفن از ماده شفاف و انعطاف‌پذیری ساخته شده كه خود پاك شونده بوده و دارای حسگرهای نانویی است كه می‌توانند از محیط پیرامون بیاموزند.

مورف همانطور كه نامش نیز نشان می‌دهد شكلش را تغییر می‌دهد و طبق اعلام نوكیا، با استفاده از اصل مشابه مورد استفاده در تار عنكبوت، انعطاف‌پذیری این دستگاه را قادر می‌سازد شكل خود را تغییر دهد و خود را با وظایف در دست اجرا وفق دهد.



* تلفن Bend in Touch

در داخل این تلفن صفحه لمسی كه Bend in Touch نام دارد، اندی كورووتس، طراح اوكراینی نمایشگری قرار داده كه در واقع دو برابر نمایشگر واقعی دستگاه است و در حالی كه یك نمایشگر اعمالی مانند وظایف اینترنتی را عهده‌دار می‌شود، نمایشگر دومی ویدیو نمایش می‌دهد. این گوشی هم‌چنین دارای یك دوربین و فلش است.



* تلفن ترانسفورمر

تلفن‌های آندرویدی و هم‌چنین تلفن‌های تغییر شكل دهنده‌ای مانند این تلفن وجود دارند كه بر اساس یك ترانسفورمر طراحی شده اند تا حداكثر امكانات ممكن در آن‌ها جای داده شود.



* تلفن Braver

شركت ژاپنی سافت بانك موبایل برای آن دسته از افرادی كه به‌هنگام حرف زدن با تلفن ممكن است كمی احساس تنهایی كنند، تلفن همراهی عرضه كرده كه برای صحبت كردن به یك ربات انسان‌نما تبدیل می‌شود.

این گوشی شبیه یك ربات انسان‌نما با بازوها و پاهای متصل و صفحه‌ای هستند كه چهره‌های مختلف را نشان می‌دهد و دارای هوش مصنوعی برای آموختن عادات كاربر است و اگر كاربر چند بار با یك نفر تماس بگیرد، متنی مانند "شما اغلب با وی تماس می‌گیرید" ممكن است در دهان چهره‌ تلفن رباتی ظاهر شود و كاربر می‌تواند با پاسخ‌های بله و نه یا پاسخ‌های ساده دیگر با این تلفن صحبت كند. تلفن Phone Braver حركت نمی‌كند اما می‌تواند با اجزای قابل حركتش ژست بگیرد.



* تلفن شیشه‌یی

اگرچه نمایشگرهای LCD نیمه‌شفاف، جدید محسوب نمی‌شوند اما گوشی مفهومی مانند One Glassy Phone كه در یانكو دیزاین طراحی شده، به كاربران امكان می‌دهد محیط اطراف خود را از بدنه شفاف این دستگاه به راحتی مشاهده كنند. این تلفن از لایه‌های شیشه‌یی دوتایی ساخته شده و اثر انگشت برروی آن به جا می‌ماند كه درنتیجه باید مرتب پاك شود.



* گوشی ویندو فون

این تلفن مفهومی كه از سوی سئونگ هان سانگ طراحی شده وضعیت هوا را از طریق رابط كاربری تلفن نشان می‌دهد و حتی شكل نمایشگر را برای بازتاب وضعیت هوا تغییر می‌دهد.



* تلفنی با كارایی دوربین، پروژكتور و چاپگر

بی‌شك گوشی Camera-Projecor-Printer مناسب كسانی خواهد بود كه به دنبال تلفن‌هایی با قابلیت‌های متعدد هستند. این گوشی طراحی شده از سوی هیدئو كانبارا علاوه بر امكانات كامل و معمول یك تلفن می‌تواند به‌عنوان دسته كنترل بازی، چاپگر عكس و پروژكتور نیز مورد استفاده قرار بگیرد.



* تلفن دو تكه‌یی

شركت‌های ژاپنی ان تی تی دوكومو و فوجیتسو به اتفاق یكدیگر یك تلفن صفحه لمسی به‌نام Separate Ketai طراحی كرده اند كه دارای یك نمایشگر و یك صفحه كلید جدا از یكدیگر است كه از طریق بلوتوث با هم ارتباط دارند.

با توجه به این كه بلندگو و اسپیكر به صفحه كلید متصل هستند، محصولی مانند این تلفن جست‌وجوی یك شماره تلفن را هم‌زمان با حرف زدن با یك نفر در پشت خط تلفن راحت می‌كند. سازندگان این تلفن می‌گویند مزیت این گوشی در این است كه با استفاده از آن هم‌زمان می‌توان هم تماس تلفنی داشت و هم یك ای‌میل نوشت.

این دو قطعه كه به سادگی از هم جدا می‌شوند، می‌توانند با یك مغناطیس قوی مجددا به هم متصل شوند. اگر كاربران این تلفن به هنگام راه رفتن در حال گوش كردن به موسیقی باشند می‌توانند از بخش صفحه نمایش به‌عنوان MP3 پلیر استفاده كنند و بخش كی‌بورد را در داخل كیف گذاشته یا از آن برای انجام تماس استفاده كنند.



* تلفن Pebble

این دستگاه برای نخستین بار در نمایشگاه تجاری CEATEC 2009 از سوی فوجیتسو به نمایش درآمد. این دستگاه كه شبیه یك سنگریزه است، حباب سیاه رنگی دارد كه در یك قاب شیشه‌یی احاطه شده و قادر به تغییر شكل به نمایشگرهای مختلف است. كشاندن حباب به جهت‌های مختلف تلفن موجب می‌شود به نمایشگرهای مختلف مانند صفحه شماره‌گیری، مدیاپلیر و مرورگر وب تغییر پیدا كند.



* تاچ وود

تاچ وود پروژه مشترك میان ان تی تی دوكومو، شارپ و اولمپیوس است كه در ساخت آن از چوب‌های اضافی و بدون مصرف استفاده شده است.

این تلفن هوشمند با وجود بدنه چوبی به دلیل بهره‌گیری از فن‌آوری قالب‌گیری فشاری سه‌بعدی در برابر آب، حشرات و پوسیدگی مقاوم است و در ساخت این تلفن از هیچ رنگ یا نقاشی استفاده نشده و رنگ و بوی چوب سرو در آن حفظ شده است.



* تلفن همراه UNIK

این تلفن همراه مفهومی از سوی یك طراح فرانسوی برای نوكیا ساخته شده كه كاربران را قادر می‌سازد شكل بدنه آن را به دلخواه خود تغییر دهند.

گوشی UNIK برای كاربران مدپسند طراحی شده تا به‌عنوان یك دستگاه جانبی مورد استفاده قرار بگیرد و شامل 152 قطعه مربع شكل است و این گوشی می‌تواند با افزودن مربع‌های جدید از جنس و رنگ‌های مختلف تغییر شكل پیدا كند.



* تلفنی كه با خون كار می‌كند

با تلفن‌هایی كه دست یا بازو را به یك تلفن تبدیل می‌كنند، دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های هندس فری نخواهد بود. تلفن مفهومی "دیجیتال تاتو اینترفیس" به شكل تاتو است اما در زیر پوست دست كاشته می‌شود تا به‌عنوان یك تلفن مورد استفاده قرار بگیرد. این تلفن بلوتوثی با تبدیل گلوكز و اكسیژن خون به الكتریسیته كار می‌كند و با استفاده از نقطه‌ای كه برروی دست قرار دارد، خاموش و روشن می‌شود.



* گوشی Box To Play

این تلفن كه قابلیت تبدیل به یك جعبه‌ كوچك را دارد از سوی KDDT AU Design Project طراحی شده و تركیبی از یك تلفن همراه با تمام ویژگی‌های مكالمه و دوربین مورد انتظار كاربر و یك دستگاه موسیقی است.

گوشی Box To Play علاوه بر قابلیت‌های موسیقی، می‌تواند به جعبه‌ای كه اكولیزرهای گرافیكی در چهار طرف آن روشن می‌شود، تبدیل شود.


سه شنبه 12/5/1389 - 10:25
بیماری ها
فارس : عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران گفت: « ‌در بهترین شرایط رژیم غذایی ایرانیان روزانه 400 میلی‌گرم كلسیم دارد اما اروپائیان روزانه 800 میلی‌گرم كلسیم مصرف می‌كنند و این موضوع از مهمترین علل افزایش پوكی استخوان در كشور است. »

احمدرضا جمشیدی با بیان اینكه استخوان از دو قسمت چارچوب و بخش معدنی تشكیل شده است اظهار داشت، این مجموعه دو كار اساسی انجام می‌دهد كه یكی اسكلت بندی بدن است و دیگری ذخیره املاح مهمی مانند كلسیم و دیگر املاح مورد نیاز بدن است.

وی گفت كه در عارضه پوكی استخوان هم اسكلت به هم می‌خورد و هم قسمتی از بخش معدنی تخریب می‌شود. لذا استخوان شكل ظاهری خود را از دست می‌دهد و در آن شكنندگی ایجاد می‌شود. 

جمشیدی با بیان اینكه مهمترین عارضه پوكی استخوان، شكنندگی است تصریح كرد، برخی علل ابتلا به این
عارضه علل ژنتیكی است چرا كه برخی افراد ژن گیرنده ویتامین D آنها مختل است.

جمشیدی ادامه داد: «عامل تأثیرگذار دیگر در پوكی استخوان مسئله ورزش و تغذیه است كه در نوع تغذیه باید در نظر داشت املاح مختلف به خصوص كلسیم باید در رژیم غذایی وجود داشته باشند كه متأسفانه در بهترین شرایط در
رژیم غذایی ایرانیان 400 میلی‌گرم در روز وجود دارد در حالی كه همین عدد در كشورهای اروپایی روزانه 800 میلی‌گرم است. »

این فوق تخصص روماتولوژی با بیان اینكه از مهمترین علل افزایش پوكی استخوان در كشور كمبود كلسیم در رژیم غذایی است خاطرنشان كرد،مردم باید هرچه بیشتر در غذای روزانه خود از لبنیات استفاده كنند و باید توجه داشته باشند كه شكستگی‌ها و عوارض ناشی از پوكی استخوان هزینه‌های چند برابری نسبت به مصرف لبنیات خواهد داشت. 

جمشیدی یادآور شد: «عاداتی مانند سیگار كشیدن، مصرف قهوه غلیظ بیش از دو فنجان در روز، مصرف برخی داروها مانند كورتیكواستروئیدها مانند داروهای ضدتشنج و آرام‌بخش و همچنین بیماری‌هایی مانند روماتیسم مفصلی، پركاری تیروئید و دیابت در بروز پوكی استخوان مؤثر است. »

جمشیدی خاطرنشان كرد كه سن شیوع پوكی استخوان در زنان 45 سالگی و در مردان 55 سالگی است و به علت مسائل هورمونی پوكی استخوان در زنان شایع‌تر است
سه شنبه 12/5/1389 - 10:22
محبت و عاطفه
فارس : موسسه مطالعاتی گالوپ با انجام یك نظرسنجی به رتبه بندی 155 كشور جهان از نظر میزان شادی مردم آن ها پرداخته است.

این نظر سنجی طی سال های 2005 تا 2009 انجام شده است و از پاسخ دهندگان خواسته شده است در مورد رضایت كلی خود از زندگی و این كه روز گذشته خود را چگونه گذرانده اند توضیح دهند. سپس از آن ها خواسته شده است به میزان رضایت خود از زندگی شان نمره ای از 0 تا 10 بدهند. افرادی كه نمره بالایی به خود داده اند به عنوان افراد
خرسند از زندگی خود تلقی شده اند و بر پایه درصد این افراد در هر كشور، كشورهای مورد مطالعه رتبه بندی شده اند.

بر اساس گزارش فوربس از نتایج این نظرسنجی ایران در رتبه 81 جهان از نظر میزان خرسندی مردم قرار گرفته است. بر این اساس 19 درصد مردم در ایران از زندگی خود ابراز رضایت كامل كرده اند، 66 درصد زندگی خود را در حد متوسط دانسته اند و 15 درصد هم از سخت بودن زندگی برای خود سخن گفته اند.

بوسنی و هرزگوین یك رتبه بالاتر از ایران قرار دارد. 20 درصد مردم این كشور از زندگی خود ابراز رضایت كامل كرده اند.

فارس افزود:جالب این كه برخی كشورهای پیشرفته در رتبه پایین تری از ایران قرار گرفته اند. هنگ كنگ یك پله پایین تر از ایران و در رتبه 82 قرار گرفته است. اگر چه میزان افرادی كه از زندگی خود ابراز رضایت كامل كرده اند در این منطقه نیز 19 درصد است اما 16 درصد مردم اعلام كرده اند از زندگی خود رنج می برند. 65 درصد هم زندگی خود را متوسط دانسته اند.

برخی دیگر از كشورهایی كه در رتبه كمتری از ایران قرار دارند به ترتیب عبارتند از: سنگاپور(رتبه 83)، ژاپن(رتبه 84)، الجزایر(رتبه 86)، اندونزی(رتبه 89)، مالزی(رتبه 94)، تركیه(رتبه 103)، و مصر (رتبه 116).

دانمارك در رتبه نخست جهان از نظر خرسندی مردم خود قرار دارد. 82 درصد مردم این كشور از زندگی خود رضایت كامل دارند و تنها یك درصد گفته اند در زندگی خود رنج و عذاب می كشند.

كشورهای فنلاند، نروژ، سوئد، هلند، كاستاریكا، نیوزیلند، كانادا، استرالیا و سوئیس نیز به‌ترتیب رتبه‌های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

كشور آفریقایی توگو نیز در رتبه آخر جهان از این نظر قرار دارد. تنها یك درصد مردم در این كشور از زندگی خود رضایت كامل دارند و 31 درصد گفته اند در عذابند.

رتبه برخی دیگر از كشورها عبارت است از: آمریكا(14)، انگلیس(17)، امارات(20)، كویت (24)، آلمان(33)، قطر(37)، ایتالیا(41)، اسپانیا(43)، فرانسه(45) و عربستان(58)
سه شنبه 12/5/1389 - 10:10
ایرانگردی

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران
 

 

نام محلی پایتخت داریوش بزرگ است؛ که از لحاظ وسعت، عظمت و شکوه، مهمترین مجموعه باستانی هخامنشی در ایران است.

 

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

 

این مجموعه بی‌نظیر در دامنه کوه رحمت (کوه مهر)، در مقابل جلگه مرودشت و 55 کیلومتری شمال شرقی شیراز قرار دارد. یونانیان و به تبع آنها اروپاییان، گاهی آن را «پرسه پلیس»، «پرسَپُلیس» یا «پرسپولیس» (persepolis) می‌خوانند.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

اما نام تاریخی آن که در کتیبه‌های کاخ‌ها ثبت شده، پارسَه (parsa) به معنای شهر مردمان پارسی است.

تخت جمشید، پر بازدید 
کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

آثار تاریخی به جای مانده در آن، از باشكوه‌ترین مجموعه‌های تاریخ ایران و جهان است. این بنا در زمان داریوش اول از پادشاهان هخامنشی در سال 518 قبل از میلاد به قصد ایجاد پایتختی آیینی در جلگه مرودشت، بر دامنه كوه مقدس رحمت (كوه مهر) بنیان نهاده شد و ساخت آن جمعا حدود 120 سال به طول انجامید.

 

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

مجموعه تخت جمشید به وسعتی حدود 135000 متر مربع و تماما از سنگ ساخته شده است.

تخت جمشید، پر بازدید 
کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

در میان سنگها از هیچ گونه ملاتی استفاده نشده اما در بعضی نقاط، سنگها را با بست‌های آهنی به نام دم چلچله‌ای به هم اتصال داده‌اند و از چفت‌هایی سربی استفاده کرده‌اند.
 

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

مجموعه تخت جمشید شامل هفت كاخ (تالار)، نقوش برجسته، پلكان‌ها،‌ ستون‌ها، ‌و دو آرامگاه سنگی است.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

جمعا بیش از سه هزار نقش برجسته در ساختمان‌ها و مقبره‌های تخت جمشید وجود دارد كه به طرز خارق العاده‌ای هماهنگ است.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

در قسمت بالای تخت جمشید، در دامنه كوه رحمت، دو آرامگاه وجود دارد كه آرامگاه اردشیر دوم و اردشیر سوم است.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

تخت جمشید حدود دویست سال محل سكونت شاهان هخامنشی بوده تا اینکه در 330 پ.م. اسكندر مقدونی (که ایرانیان او را گجسته، بنفرین، پلید و دیو خو نامیده‌اند) آن را سوزاند.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

تاریخ نگاران در مورد علت این آتش‌سوزی اتفاق رای ندارند. عده‌ای آن را ناشی از یک حادثه غیر عمدی می‌دانند، عده‌ای دلیلش را آتش زدن آن به دست اسکندر دیو خو به تلافی ویرانی شهر آتن (و معبد آرتیمیس در آن) به دست خشایارشا می‌دانند.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

البته نظرات دیگری نیز در این مطرح است؛ برای مثال برخی بر این باورند که نابودی تخت جمشید به دست اسکندر مقدونی روی نداده و حتی بر این باورند که پای اسکندر مقدونی هیچگاه به این منطقه نرسیده است.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

از آنچه امروز از تخت جمشید بر جای مانده، تنها می‌توان تصویر مبهمی از شکوه و عظمت کاخها در ذهن مجسم کرد.  

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

با این همه می‌توان به مدد یک نقشه تاریخی که جزئیات معماری ساختمان کاخها در آن آمده باشد و اندکی بهره‌گیری از قوه تخیل، به اهمیت و بزرگی این کاخها پی برد.

تخت جمشید، پر بازدید 
کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 

نکته‌ای که سخت غیر قابل باور می‌نماید، این واقعیت است که بخش‌‌هایی از این مجموعه عظیم و ارزشمند، هزاران سال زیر خاک مدفون بوده تا اینکه در حدود 70 سال قبل کشف شد.

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران

 
تخت جمشید، پر 
بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران
تخت جمشید، پر بازدید کننده ‌ترین بنای تاریخی ایران
سه شنبه 12/5/1389 - 10:8
هوا و فضا
مهر : تصویر جدیدی که به تازگی توسط ناسا منتشر شده ادعای دیرینه این سازمان را به تایید می رساند: هیچ صورتی بر روی مریخ وجود ندارد و آنچه به عنوان صورت دیده شده تنها یک تپه سنگی است. 

فضاپیمای وایکینگ ناسا در سال 1976 تصاویری شگفت انگیز از منطقه ای در مریخ به ثبت رساند که در آن ساختاری مشابه صورت انسان به چشم می خورد.

از آن زمان نظریه های بحث برانگیزی برای توضیح و توجیه چنین ساختاری بر روی مریخ ارائه می شدند نظریه هایی مانند اینکه این ساختار اثباتی بر وجود مریخی ها است و ناسا و دولت آمریکا از حضور این موجودات آگاه بوده اند و آن را پنهان می کرده اند

     

تصویر مشهور سال 1976 فضاپیمای وایگینگ در سمت چپ و تصویر جدید ناسا در بخش راست قرار دارد و به وضوح نشان می دهد خبری از مجسمه دست ساز مریخیهای باستان نیست!

با این همه تصویر جدیدی که از دوربین HiRISE بر روی مدارگرد اکتشافی ماه به دست آمده است از نزدیکترین فاصله از سطح سیاره به ثبت رسیده و می توان به خوبی دید چهره انسانی که در تصویر قدیمی دیده می شد، در تصویر جدید کاملا ناپدید شده است.

تصویر اولیه ای که توسط مدارگرد وایکینگ به ثبت رسیده بود از وضوح و کیفیت تصویری پایین تر و ساختار نوری متفاوتی برخوردار بوده است، عواملی که می توانستند به راحتی به خطای دید منجر شوند.

بر اساس گزارش فاکس نیوز، در نهایت مشخص شد این چهره بر روی مریخ تنها یک تپه سنگی در منطقه "سیدونیا" بوده است. از زمان ثبت اولین تصویر بسیاری بر این باور بودند صورت انسان اثر هنری به جا مانده از تمدن باستان مریخیان است که مقایسه دو عکس قدیمی و جدید به خوبی جزئیات و مدارکی کافی را برای پایان دادن به فرضیه های مجسمه سازی بر روی
مریخ به فراهم آورده است.
سه شنبه 12/5/1389 - 10:5
کنکور
1) سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.
2) حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوا مطالعه ی دقیق برای یک فرد نرمال مشکل است.بنابراین 263 روز دیگر باقی میماند.
3) در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا" 122 روز میشود. بنابراین 141 روز باقی میماند.
4) اما سلامتی جسم و روح روزانه1 ساعت تفریح را میطلبد که جمعا" 15 روز میشود.پس 126 در روز باقی میماند.
5) طبیعتا" 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است که در کل 30 روز میشود. پس 96 روز باقی میماند.
6) 1 ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افکار به صورت تلفنی لازم است. چرا که انسان موجودی اجتماعی است.این خود 15 روز است.پس 81 روز باقی میماند.
7) روزهای امتحان 35 روز از سال را به خوداختصاص میدهند. پس 46 روز باقی میماند.
8) تعطیلات نوروز و اعیاد مختلف دست کم 30 روز در سال هستند. پس 16 روز باقی میماند.
9) در سال شما 10 روز را به بازی میگذرانید.پس 6 روز باقی میماند.
10) در سال حداقل 3 روز به بیماری طی میشود و 3 روز دیگر باقی است.
11) سینما رفتن و سایر امور شخصی هم 2 روز را در بر میگیرند. پس 1 روز باقی میماند.
12) 1 روز باقی مانده همان روز تولد شماست.چگونه میتوان در آن روز درس خواند؟!!

نتیجه ی اخلاقی: پس یک داوطلب نرمال نمیتواند امیدی برای قبولی در دانشگاه داشته باشد
دوشنبه 11/5/1389 - 23:48
طنز و سرگرمی
فرشته‌ها زن هستند؟؟!




یه زوج ۶۰ ساله به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ازدواجشون رفته بودند بیرون كه یه جشن كوچیك دو نفره بگیرن. وقتی توی پارك زیر یه درخت نشسته بودند یهو یه فرشته كوچیك خوشگل جلوشون ظاهر شد و گفت: به خاطر اینكه شما همیشه یه زوج فوق العاده بودین و تمام مدت به همدیگه وفادار بودین من برای هر كدوم از شما یه دونه آرزو برآورده می‌كنم.
زن از خوشحالی پرید بالا و گفت: اوه! چه عالی! من میخوام همراه شوهرم به یه سفر دور دنیا بریم. فرشته چوب جادوییش رو تكون داد و پوف! دو تا بلیط درجه اول برای بهترین تور مسافرتی دور دنیا توی دست‌های زن ظاهر شد!

حالا نوبت شوهر بود كه آرزو كنه. مرد چند لحظه فكر كرد و گفت: خب… این خیلی رمانتیكه. ولی چنین بخت و شانسی فقط یه بار توی زندگی آدم پیش میاد. بنابراین خیلی متأسفم عزیزم… آرزوی من اینه كه یه همسری داشته باشم كه ۳۰ سال از من كوچیكتر باشه!

زن و فرشته جا خوردند و خیلی دلخور شدند. ولی آرزو آرزوئه و باید برآورده بشه. فرشته چوب جادوییش رو تكون داد و پوف! مرد ۹۰ سالش شد!
دوشنبه 11/5/1389 - 23:43
طنز و سرگرمی
طرز تهیه ی آبگوشت مجردی

یك قابلمه رو تا نصفه آب كنید وبزارید روی گاز.شعله هم تا ته زیاد كنید تا غذا خوب بپزه

در همین حین چندتا سیب زمینی درسته وپوست نكنده ( پوستش ور میاد )بندازید توی قابلمه

چندتا هم گوجه پرت كنید توی قابلمه

اگر نخود ولوبیا یا هر چیزی شبیه اینا دیدید ( ماش عدس لپه شوردانه سیاه دانه ارزن كنجد و … ) بریزید

نمك و فلفل هم حسابی قاطیش كنید ( هر چی بیشتر خوشمزه تر )

در قابلمه رو ببندید و برید سگا یا آتاری بازی كنید

نیم ساعت دیگه بیایید و غذا رو از روی گاز بردارید ویك پیاز هم بیاریدو میل كنید وبا خودتون بگید ایول من كه از زنها هم بهتر غذا درست میكنم تازه منتی هم ندارم

سوالات متداول :

پس گوشتش چی ؟ گوشت چیه بابا گوشت مال كبابه

تو نیم ساعت سیب زمینی پخته نمیشه ؟ خوب نشه آخرش كه باید بخوریمش چه پخته چه نپخته

رنگ آبگوشتمون زرده و قرمز نیست چرا ؟ به رنگش چیكار دارید خانمها رب هم میزنند ولی شما آبگوشت طبیعی میخورید
دوشنبه 11/5/1389 - 23:40
طنز و سرگرمی
اتوبوس های درون شهری وسیله ای چند منظوره، برای انجام كارهای مختلف هستند كه تنها حمل و نقل افراد به وسیله آنها یكی از كاربردهایشان به شمار می آید. در این مطلب سعی كرده ایم شما را با كاربردهای دیگر اتوبوسهای درون شهری آشنا كنیم.
1- با 30 تومان لاغر شوید: خانمها و آقایانی كه قصد لاغر شدن را دارند به جای استفاده از قرصها و كمربندهای لاغری می توانند از اتوبوس استفاده كنند، این شیوه لاغر شدن این دو مزایا را با هم دارد. الف- كم خرج تر است. ب- عوارض جانبی ندارد (البته ممكن است عوارض جانی داشته باشد.)
2- كسب روزی: آقایان و خانمهای دزد می توانند با توجه به ازدحام جمعیت و بهره جستن از ترمزهای ناگهانی، به كار و كاسبی خود بپردازند.
تذكر جدی (1): آقایان و خانمهای دزد مواظب جیبهای خود باشند، شاید برخی از هم صنفان ناشناس در اتوبوس به مانند آنها مشغول كسب روزی باشند.
3- روشهای نوین خودكشی: افرادی كه قصد خودكشی دارند می توانند با قرار گرفتن در میان جمعیت به جان خود به شیوه ای نوین



سوء قصد كرده و پایان بخشند، به این ترتیب كه در هنگام ترمز ناگهانی در میان جمعیت قرار گرفته و دل و روده شان از دهانشان بیرون بیاید.
4- بر مشكل بحران شخصیت خود فایق آیید: افرادی كه از بحران شخصیت و خود كوچك بینی رنج می برند، می توانند با ورود به اتوبوس و تقدیم تعدادی بلیت به راننده این مشكل خود را حل نمایند؛ زیرا دادن بلیت نشانه شخصیت و شخصیت آور است.
تذكر جدی(2): مقدار بلیت داده شده بستگی به بحران شخصیت شما دارد.
5- درمان افسردگی: هنگامی كه در اتوبوس می باشید، می توانید با مشاهده قیافه افراد هنگامی كه پایشان لگد می شود و یا دست یك نفر وارد چشمشان می شود، بخندید و شاد شوید.
6- تماشای فیلم سینمایی به صورتlive : افرادی كه پول رفتن به سینما را ندارند، می توانند در اتوبوس شاهد انواع و اقسام فیلمها به صورت زنده باشند.
الف- فیلم های action : در بسیاری از مواقع این حالت به وجود می آید كه مسافر بلیت ندارد و سوار اتوبوس می شود كه صحنه های جذابی میان راننده و مسافر انجام می گیرد.
ب- فیلم های هندی: (بدون شرح!)
7- سنت حسنه ازدواج: دخترانی كه قصد ازدواج دارند، می توانند با دادن جای خود به پیرزنها به هدف خود برسند، یك داستان مستند:
- مادرجان بفرمایید
- دستت درد نكنه دخترم، خیلی خسته بودم، ببینم توشوهر داری؟
- نه!
- من پسرم خیلی خوبه!
(صدای سوت و كف مسافران): مباركه!


تذكر جدی(3): در هنگام دادن جای خود به پیرزن مراقب باشید به نیت اصلی شما پی نبرد.
8- آموزش رانندگی: اگر می خواهید آیین نامه رانندگی را بیاموزید، سوار اتوبوس شوید و تقریباً هر كاری را كه رانندگان انجام دادند، شما انجام ندهید!
9- دستیابی به آخرین اخبار: برای دستیابی به آخرین اخبار و شایعات می توانید سوار اتوبوس شوید، سوار شدن اتوبوس برای جمع آوری اخبار و شایعات حتی از مهمانی های "اقدس خانوم" هم مفیدتر است!
تذكر پایانی- امیدواریم اكنون كه با كاربردهای دیگر اتوبوس آشنا شدید، هر چه بیشتر در حفظ این وسیله همه فن حریف كوشا باشید.
دوشنبه 11/5/1389 - 23:38
طنز و سرگرمی




دوشنبه 11/5/1389 - 23:33
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته