• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 1420
تعداد نظرات : 5
زمان آخرین مطلب : 2167روز قبل
آرایشی و زیبایی

اگر دوست دارید صورت پر و چاق تری نسبت به هیکل خود داشته باشید در این مطلب چندین روش ساده را برای پر شدن صورت آموزش میدهیم.

غذاهای پرکالری و مقوی بخورید.

غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه‌های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می‌شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست.

خوردن تنقلات هم کالری زیادی به بدن وارد می‌کند اما از نظر سلامت به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چرا که منجر به افزایش کلسترول خون و چاقی صورت می‌شود.

 

 

چاقی صورت با سیب
سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های زیادی است و برای سلامت پوست مفید می‌باشد، پس خوردن سیب و استفاده از آن بعنوان ماسک معجزه می‌نماید. این میوه حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین آ، ویتامین ب، ویتامین سی و همه موادیکه برای پیشگیری از آسیب دیدن پوست لازم است می‌باشد. همچنین سیب حاوی کلاژن و الاستین بوده که  پوست شما را نرم و چاق نگه می‌دارند.

– سیب‌های قرمز و سیب‌های زرد و قرمز یکی از بهترین گزینه‌های می‌باشند.

– سیب را تکه تکه کرده و با استفاده از مخلوط کن سیب‌ها را له و نرم نمایید. سیب له شده را برروی پوست گذاشته و برای ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بگذارید باقی بماند.

– یکی دیگر از راههای استفاده از خواص بی نظیر سیب، نوشیدنی ویژه ای است که از سیب تهیه می‌شود. سه قاچ سیب را با سه تکه هویج و ۱۲۵ میلی گرم آب لیمو مخلوط نمایید. این محلول را تا زمانیکه کاملا مخلوط شود، هم بزنید. این نوشیدنی را هرروز صبح مصرف کرده تا نتیجه آن را احساس نمایید.

 چاق کردن صورت با یوگا
شما با تمریناتی ساده و ملایم می‌توانید جریان خون در صورت و گونه‌ها را تحریک کرده و صورت تان را جوان تر نشان دهید. هرچند با این روش‌ها چربی و یا پوست بیشتری برروی گونه‌های شما اضافه نمی‌شود، اما بعد از اجرای این روش گونه‌های شما چاق تر به نظر می‌رسد.

– راست نشسته و شانه‌های خود را ریلکس کنید. سینه تان را بیرون داده و فشار برروی بالاتنه را کاهش دهید.
– کمی‌دهان خود را باز کرده و لبهایتان را طوری جمع کنید که دندان‌ها معلوم نباشند.
– کمی‌گوشه‌های دهانتان را به عقب کشیده و هر دو را تا یک سطح و تا دندان مولر عقب بکشید.
– حالت حاصل شده برروی صورتتان را برای مدت ۳۰ ثانیه حفظ نمایید. باید کشیده شدن ماهیچه‌های درون گونه و دهان را حس نمایید. کم کم حالت را رها کرده و به صورت عادی برگردید.

چاق کردن گونه‌ها با نیشگون
به آرامی‌نیشگون‌های ریز از بالا و پایین گونه خود بگیرید. بشگون‌های کوچک باعث ورم و آسیب دیدگی نمی‌شود اما باعث سرخ شدن طبیعی گونه‌ها و براق تر نشان داده شدن آن می‌شود.

گونه‌هایتان را مرطوب کنید
از مرطوب کننده‌های صورت و یا کرم‌های مرطوب کننده بعد از هربار حمام و یا هربار که صورت خود را میشویید، برروی گونه‌های خود استفاده نمایید. اجازه دهید مرطوب کننده بصورت طبیعی خشک شده و آن را از روی صورت خود نشویید.

– اگر ممکن است، از کرم‌های نرم کننده استفاده نمایید. این کرم‌ها باعث مرطوب شدن گونه‌ها و بهبود وضعیت آسیب‌های روی پوست می‌شوند.
– حتی اگر صبح‌ها دوش میگیرد، باز هم شب‌ها قبل از خواب از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کرده و مرطوب کردن پوست را تا بعد از حمام صبح به تاخیر نیاندازید.

هر روز ۸ لیوان آب بنوشید.

آب ، سموم بد و باکتری‌هایی که باعث ایجاد بیماری‌ها و کاهش وزن بدن می‌شوند را از بین می‌برد. آب کمک میکند که سطح گلوکز خون در حد طبیعی کنترل شود و احتمال بروز دیابت را کاهش می‌دهد.

ماساژ صورت
صورتتان را ماساژ دهید تا استخوان بندی اش درشت شود.مقداری هوا داخل دهان کنید و به مدت سه ثانیه لپ و گونه‌ها را پر از باد نگه دارید. اینکار را چندین بار در روز انجام دهید تا عضلات گونه و فک را چاق تر کنید.

آلوئه ورا و تاثیر آن بر چاقی گونه‌ها
ژل تهیه شده از آلوئه ورا را برروی گونه خود گذاشته و سپس به آرامی‌و بصورت دوارنی آن را مالش دهید. اینکار را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از حمام انجام داده و روزانه آنرا تکرار نمایید. همچنین می‌توانید روزانه ۲۵۰ میلی گرم آب آلوئه ورا مصرف نمایید.

سه شنبه 21/9/1396 - 11:2
آرایشی و زیبایی

یک چاقوی تیز بردارید و با دقت پوست برگ‌های آلوئه ورا را بکنید و دور بیندازید.

لایه زرد رنگی که درست در زیر پوست آن قرار دارد را با چاقوی تیزی بکنید و دور بیندازید.همچنین می‌توانید لایه زرد رنگ را با شستن آن به آرامی، با محلولی که از ۱ قاشق غذاخوری (۱۵ میلی لیتر) سرکه سفید و ۱ فنجان آب تشکیل شده از بین ببرید.

هنگامی‌که پوست خارجی و لایه زرد رنگ را برداشتید فقط باید ژل شفاف آلوئه ورا باقی بماند.

کار را با کندن پوست خارجی و برداشتن لایه زرد رنگ تمام برگ‌ها ادامه دهید تا تقریباً ۲ قاشق غذاخوری (۳۰ میلی لیتر) ژل شفاف آلوئه ورا به دست آورید.

بلافاصله ۲ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا را در یک مخلوط کن بریزید.۱ فنجان آب هر نوع مرکبات -مانند پرتقال یا گریپ فروت- را به مخلوط کن اضافه کنید.

آبمیوه و ژل را مخلوط کنید تا صاف و یکدست شود.

نوشیدنی را در یک لیوان بریزید و لذت ببرید!

پ ن: آبمیوه طبیعی باشه بهتره

 

نکات و هشدارها

نوشیدنی آلوئه ورا هم مانند ژل آن خواص ضد باکتریایی دارد.

خوردن روزانه نوشیدنی آلوئه ورا می‌تواند به داشتن احساس بهتر، افزایش انرژی و داشتن وزن سالم کمک کند.

وقتی خودتان نوشیدنی را درست می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید که هیچ مواد افزودنی ناسالم یا مواد نگهدارنده ای در آن وجود ندارد. به خصوص اگر از آلوئه ورایی استفاده کنید که خودتان آن را پرورش داده باشید.

گیاه آلوئه ورا باربادنسیس میلر تنها نوعی از این گیاه است که ژل مناسبی برای درست کردن نوشیدنی دارد.

بلافاصله پس از خارج کردن ژل آلوئه ورا از برگ، از آن استفاده کنید چون بعد از حدود تنها چند دقیقه اکسیده شده و شروع به از دست دادن برخی مواد مغذی با ارزش می‌کند.

مهم است که حتماً لایه زرد رنگ برداشته شود؛ چرا که در صورت استفاده می‌تواند موجب ناراحتی معده و اسهال شود.

سه شنبه 21/9/1396 - 11:0
آرایشی و زیبایی

 

عصاره‌ی سیب زمینی، یک درمان موثر برای آلوپسیا یا ریزش موی سر و بدن است. این گیاه ریشه‌ای دارای ویتامین‌های C، B و A بوده، و از مو در برابر شکنندگی و آسیب محافظت می‌کند. همچنین با تزریق ویتامین‌ها به هر تار مو، درخشش را به موهایتان باز می‌گرداند.

پر شدن مو با عصاره‌ی سیب زمینی
به منظور استفاده از عصاره‌ی سیب زمینی بعنوان درمانی برای طاسی، ۲ تا ۳ سیب زمینی بزرگ را پوست بگیرید و رنده کنید. سیب زمینی‌های رنده شده را در یک پارچه‌ی کتان جمع کنید و دو طرف آنرا ببندید.

پارچه‌ی کتان را روی موهای کم پشت مالش دهید و بگذارید حداقل بمدت ۱۵ دقیقه روی سرتان بماند و سپس با یک شامپوی سرشار از مواد مغذی، سرتان را بشویید. همچنین می‌توانید سیب زمینی‌های رنده شده را با زرده‌ی تخم مرغ و عسل در یک کاسه مخلوط کنید و این ماسک را مستقیما روی پوست سر خشک بمالید.

سه شنبه 21/9/1396 - 10:58
آرایشی و زیبایی

دتاکس واتر یا اب سم زدا از مهمترین گزینه‌هایی است که شما باید در برنامه روزانه خود بگنجانیند.از انجایی که بهتون قول داده بودم روند رژیم و تغییر سبک غذا خوردن جدید را برایتان بگویم ، این روش یکی از ان تغییرات بزرگ است.

لاغری با دتاکس واتر (Detox Water)
لیمو و زنجبیل به تنهایی باعث لاغری میشه.حالا چرا؟؟

کاری که زنجبیل انجام میده،تاثیر مستقیم روی روده بزرگ و معدست.

زنجبیل مثل یک پاک کن روده بزرگ رو تمیز میکنه. خود روده با ترکیب باکتریها ایجاد گاز میکنه و با فشار گاز و حرکات روده مدفوع رو دفع میکنه. اما زنجبیل این کار رو برای روده اسون میکنه و دیواره‌های روده رو هم تمیز و تقویت میکنه.

اگر مبتلا به یبوست هستید. با این روش کار شما اسونتر خواهد بود.روزتون رو با نوشیدن این نوع اب‌ها شروع کنید.بدن سالم حداقل روزی سه بار باید دفع راحتی داشته باشه.

در غیر اینصورت شما دچار پیماریهایی خواهید شد که حتی فکرشم نخواهید کرد که به دلیل دفع نادرسته.پس اگر یبوست دارید زنجبیل رو توی تموم دستورایی که راجع به دتاکس واتر‌ها میدم بگنجونید.

این اب‌ها هم برای افراد چاق و هم برای لاغرها ضروریه.اگر مشکل سوزش معده دارین ابدا لیمو رو توی اب نچلونید.

این اب‌ها بهتره که بین ١۵ تا ٣٠ دقیقه قبل از مصرف اماده بشه و بعد توش یخ بریزین و و بنوشید.لاغر‌ها میتونن به جای اب از سودا یا اب گاز دار استفاده کنند که البته توصیه نمیکنم.

این اب‌ها نباید جایگزین اب معمولی بشه. شما از این اب‌ها رو در طول یک روز باید مصرف کنید و در کنارش اب معمولی هم بنوشید.از اونجاییکه تا اینجا متوجه شدید پاک سازی دستگاه گوارش تاثیر مستقیم روى پوست ، شفافیت عنبیه چشم و براقی موهاتون داره.

 

گریپ فروت با ذائقه همه سازگار نیست و همه دوسش ندارن.اما من روش جالبیو بهتون پیشنهاد میکنم:

نصف یک عدد گریپ فروت بزرگ با یا بدون پوست
کمی گشنیز یا نعنا
اب به مقدار لازم

طرز تهیه:
به تجربه شخصی میگم که گریپ فروت رو پوست کنید و خرد کنید. بدون اینکه فشارش بدین بندازین توی لیوان و روش به اندازه دلخواه گشنیز یا نعنا بریزین .اونم نیازی نیست له کنید.

روش اب بریزین و بیست دقیقه بذارین توی یخچال و بعد نوش جان کنید.وقتی تموم شد میتونین دوباره روش اب بریزین و بذارین یه ربع بمونه و بازم نوش جان کنید

کلا در مورد اب‌های سم زدا،تا زمانیکه میوه‌ها و سبزیجات هنوز تازست میتونین هی اب بریزین روش و نوش جان کنید.من گاهی تا سه بار ازش استفاده میکنم.

اما در مورد دتاکس واتر‌هایی که توش توت فرنگی داره بیشتر از دو بار نمیشه.چون بافت میوه کاملا تخریب میشه و با ذائقه من سازگار نیست. شاید شما دوست داشته باشین.

 

برای تهیه یک نوع دتاکس عالیه دیگه، براى یک پارچ استفاده از یک فنجان برگ تازه نعناع و دو ق غ زنجبیل تازه خرد شده کافی است.حداقل یک ساعت باید بمونه.

میتونید بهش ١/۴ لیمو ترش هم اضافه کنید.
پس از خنک شدن در یخچال مصرف کنید.
اگر دوست دارین به عنوان شربت استفاده بشه بهتره یک ق عسل طبیعى رو جایگزین شکر کنید و قبل از اینکه بره توى یخچال بهش اضافه کنید.

سه شنبه 21/9/1396 - 10:55
آرایشی و زیبایی

روش تهیه محلول شستشوی صورت خانگی مختص پوستهای حساس و برای افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت میدهند.

محلول شستشوی صورت خانگی
مواد لازم:
١/٣ پیمانه شامپو بچه
١/٢ پیمانه عسل طبیعى
٣ ق غ اب جوشیده خنک یا اب مقطر
٢ ق غ روغن ، جوجوبا یا اووکادو یا الوئه ورا یا زیتون یا آرگان

طرز تهیه:
توى ظرف صابون که پمپیه، اب رو بریزین تا از ایجاد حباب جلوگیری کنه.بعد شامپو بچه، عسل و روغن . در ظرف رو ببندید و حسابی تکونش بدید تا زمانیکه عسل کاملا مخلوط بشه.

نکتشم اینه که عسل نباید سرد باشه. اگر از عسل پاستوریزه استفاده میکنین کمى گرمش کنید.
اینو بدونین که عسل طبیعی انتى باکتریال قویه.

عزیزانیکه صورتشون جوش داره چهار قطره روغن درخت چای بهش اضافه کنید.
هر دو سه روز یکبار تکونش بدید تا از ته نشینی جلوگیری بشه.

برای استفاده:
صورتتونو خیس کنید. یه مقدار کمى رو به صورتتون بمالین و بعد ابکشی کنید.

این پاک کننده صورت خیلی قوی و تاثیر گذاره اما لطفا هر چیزی که گفتمو مو به مو انجام بدید مثلا از اب شیر استفاده نکنید که باکترى وارد پوستتون نشه چون شما دارین این پاک کننده رو به پوستتون ماساژ میدی و وارد لایه‌های پوستتون میکنید.

مقدار عسلی میتونه کاهش پیدا کنه اما توصیه نمیشه.

سه شنبه 21/9/1396 - 10:53
آرایشی و زیبایی

زیبایی پوست برای همه نوعی دغدغه محسوب می‌شود، این امر در اعتماد به نفس افراد و روابط آن‌ها تاثیر گذار است. از این رو در این مقاله به معرفی چند روش ساده برای زیباسازی پوست می‌پردازیم.

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی برای داشتن پوستی سالم، دیگر نیازی به عملهای زیبایی پیچیده و سخت نمی‌باشد به راحتی می‌توان به پوست و صورت و لب دلخواه خود، دسترسی پیدا کرد. همانطور که میدانید زیبایی در دنیای امروزه جزو مهم‌ترین اهداف و خواستهها می‌باشد و بشر همواره به زیبایی و آراستگی خود اهمیت می‌دهد. از انواع جراحی‌های بینی گرفته تا لیزر موهای زائد.

ما در این مقاله سعی داریم تا به دو روش ساده و ارزان قیمت، اما کاربردی و کارآمد برای زیباسازی پوست و رسیدن به خواسته شما، با کمک مقالات علمی‌سایت کلینیک پوست و مو وارسته، بپردازیم.

تزریق بوتاکس:
شاید یکی از نام‌هایی که بیشتر از همه این روزها برای زیباسازی پوست میشنوید، بوتاکس کردن باشد، اما واقعا بوتاکس چیست و این روش چطور به کار می‌آید؟

بوتاکس درواقع نام تجاری محصول می‌باشد که در این نیز به همین نام جا افتاده و با این نام آن را میشناسند. تزریق بوتاکس جزو اعمال غیر تهاجمی‌برای رفع چین و چروک محسوب میشود و بدون درد و هزینه آن چنان، با توجه به خواسته مراجعین صورت میذیرد.

اما جالب است بدانید که برخلاف باور اکثر مردم، بوتاکس سم مهلک نیست، بلکه ماده ای از جنس پروتئین می‌باشد.پروتئین‌هایی که پس از تزریق بوتاکس و جذب، به انتهای عصب‌هایی می‌روند که دستور انقباض میدهند و به ابن صورت، از انقباض دوباره آن عضلات و درنتیجه ایجاد چین و چروک، جلوگیری میکنند.

درباره کابرد بوتاکس میتوان موارد زیر را برشمرد:

بالا بردن این سه مورد:
• ابروها
• گوشه لب‌ها
• نوک بینی
• کاهش دیده شدن لثه در هنگام خنده
• رفع تعریق زیر بغل
• رفع تعریق دست
• رفع تعریق پا
• کمردرد
جلوگیری از پیشرفت موارد زیر:
• چین‌های چانه و گردن
• چین‌های دور لب
• چین‌های دور چشم
• چین‌های پیشانی
• چین‌های خط اخم

تزریق ژل:
یکی از روش‌های افزایش حجم، بخصوص درنواحی لب و گونه، تزریق ژل ( فیلر ) میباشد. این روش درواقع جزو روش‌های ساده و بدون درد و بدون نیاز ه عمل جراحی میباشد. شما کافیست تا با مراجعه ای کوتاه و سریع ، و تعیین حجم دلخواه و میزان فیلری که برای خود جایز میدانید(صد البته با توصیه پزشک مطب)، پس از حدود ۲۰ دقیقه، به حجم مورد نظر خود دستیابید. این روش بدون درد و بدون عوارض می‌باشد و مدت ماندگاری آن، با توجه به متفاوت بدون در افراد، وابسته به حجم تزریق شده می‌باشد.

سه شنبه 21/9/1396 - 10:52
آرایشی و زیبایی

با راهکارهایی ساده و خانگی میتوانید کاهش وزن داشته باشید و به رژیم لاغری خود کمک بسزایی کنید. با تک رژ همراه باشید.

۱- نوشیدنی چربی سوز

نصف یک عدد لیمو ترش تازه
یک دسته جعفری خرد شده تازه
یک عدد خیار تازه
مقداری زنجبیل
یک بطری آب
همه را مخلوط نموده قبل از خواب مصرف نمایید

۲- نوشیدنی چربی سوز

نصف یک عدد لیمو ترش تازه
یک دسته جعفری خرد شده تازه
یک عدد خیار تازه
مقداری زنجبیل
یک بطری آب
همه را مخلوط نموده قبل از خواب مصرف نمایید

۳- تمشک در لیست خوراکی‌های لاغر کننده قرار دارد.

راز مهم لاغرکنندگی این میوه داشتن میزان شکر پایین و فیبر مناسب است. به همین علت مصرف تمشک هورمون گرسنگی در بدن را کمتر تحریک می‌کند.

 ۴-فلفل

مصرف فلفل قرمز همراه غذا تاثیر فوق العاده ای روی چربی‌های شکمی‌دارد که این امر باعث کاهش وزنعادی بدن میشود. مصرف فلفل قرمز در افراد صفراوی لاغر توصیه نمی‌شود.

 

سه شنبه 21/9/1396 - 10:50
آرایشی و زیبایی

دوستانی که موهای ضعیفی دارن اگر یبوست دارید حتما درمان بشود ، یبوست می‌تواند عامل خوبی برای ریزش مو و ضعیف شدن مو بشود.

نکات پزشکی و سنتی ریزش مو
 

– هفته ای دوبار موی سر را با کشک یا ماست طبیعی بشورند

– روغنهای کنجد و زیتون ونارگیل هر سه را خوب مخلوط وهفته ای سه شب پوست سر را با ان چرب کنید.
 

– تخم شاهی ۵۰ گرم    تخم شنبلیله ۷۵ گرم     تخم مورد ۷۵ گرم      برگ مورد ۱۲۵ گرم     درمنه ۵۰ گرم   شنبلیله خشگ  ۱۲۵ گرم

همه را مخلوط وخوب در اسیاب نرم کرده از مخلوط یک استکان در یک لیوان ر‌وغن زیتون ده دقیقه به ارامی  به جوشانید وهفته ای سه شب پوست سر را با ان چرب کنید

سبوس برنج برای خا نمها مفید وباعث کار وتخلیه شکم می‌شود بنابر این برای تقویت مو ورفع ریزش مو مفید است .
هفته ای دوبار موی سر را با کشگ یا ماست طبیعی بشویید.

سه شنبه 21/9/1396 - 10:48
آرایشی و زیبایی

اگر از داشتن جوش‌های متعدد بر روی پوست صورت و بدن خود رنج می‌برید و اکثر محصولات شیمیایی را جهت از بین بردن جوش استفاده کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید ، تک رژ به شما لیموی خوش بو و خوشمزه را پیشنهاد میدهد.

 

لیموترش دارای ویتامین C فراوانی میباشد و میتواند چربی پوست شما را کم ، جوش صورت شما را ناپدید و همچنین جای جوش یا همان اسکار را کمرنگ تر نمیاد ،آب لیمو ترش خاصیت انقباض و سفت کنندگی پوست را دارد ، پس میتواند همانند یک لیفتینگ طبیعی برای شما عمل کند ، در کل معجزه ای برای زیبایی شما باشد .

لیمو برای جوش صورت و بدن
 

حال یه یک سوال برای شما پیش می‌آید ! لیمو ترش را برای جوش ، چگونه استفاده کنیم؟؟

 

۱) ترکیب اب لیمو ترش تازه + همان مقدار آب ( پوست چرب )

یک قاشق غداخوری اب لیمو ترش تازه + یک قاشق غذاخوری آب را ترکیب کنید و به ارامی‌با پنبه یا پد به پوست صورت و گردنتان بزنید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم نسبتا خنک بشوید.

 

۲) ترکیب آب لیمو ترش تازه با پودر نخود خام (انواع پوست ، بیشتر برای پوست چرب )

یک ق چ آب لیمو ترش + یک قاشق ق خ پودر نخود خام ( نخود را با آسیاب پودر کنید و از صافی ریز رد کنید ) + مقداری آب

این ترکیب باید حالت خمیری نرم پیدا کند ، خمیر لطیف را به پوستتان بزنید و بعد ۲۰ دقیقه با اب ولرم بشویید ، این ماسک برای جای جوش صورت فوق العاده می‌باشد .

 

۳) ترکیب آب لیمو ترش با ماست ( پوست‌های خشک )

یک ق چ آب لیمو ترش تازه + ۱ ق مربا خوری ماست ، با هم قاطی کنید و بر روی پوست صورت و گردن خود با پنبه یا پد به آرامی‌بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه بشویید .

این ماسک‌ها علاوه بر چربی زدایی پوست ، سفید کردن پوست صورت , از بین بردن جوش صورت , از بین بردن جای جوش به لطیف و نرم شدن پوست صورت و گردن شما کمک میکند .

سه شنبه 21/9/1396 - 10:46
آرایشی و زیبایی

شیر نارگیل فواید بسیاری برای زیبایی موهای شما دارد ، از جمله میتوان به ، براق شدن مو , نرم و لطیف شدن مو ، درمان خشکی مو , درمان موخوره ،شکنندگی مو, و درمان عالی برای موهای آسیب دیده و سوخته بعد رنگ مو و بسیار فواید دیگر که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.

قبل از هر چیز به مروری بر ویتامین‌های شیر نارگیل میپردازیم:

شیر نارگیل دارای ویتامین‌های C، E، B1، B3، B5، B6 همراه با آهن، سلنیوم، کلسیم، آهن، منیزیم، و فسفر است

 

بلند شدن سریع موها :

شیر نارگیل میتواند با داشتن ویتامین E و چربی‌های مفیدش به رشد مو کمک کند .

ترمیم موهای آسیب دیده ، موهای خشک و موخوره دار :

کسانی که دچار سوختگی و آسیب دیدگی مو بعد از رنگ و همچنین موخوره هستند ، هفته ای یکبار موهای خود را با شیر نارگیل بطور کامل ماساژ دهند و بعد ۲ الی ۲ ساعت موی خود را بشویند.

 

صاف و براق شدن مو :

اگر دارای موهای فر و مجعدی هستید و دوست دارید بجای داشتن موهای سیمی  و خشن ، موهای صاف و براقی داشته باشید ، شیر نارگیل را بصورت جدا یا مخلوط با روغن زیتون هفته ای دو الی یکبار به مدت ۱ ساعت به موهای بزنید.


ماسک موی ترکیبی شیر نارگیل :

 

۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون +۱  فنجان شیر نارگیل

هر دو را مخلوط کنید و به کل موها و پوست سر ماساژ بدهید با یک حوله موها را بپوشانید و بعد از ۱ ساعت با اب ولرم و شامپوی ملایم موها را بشوئید.

(هفته ای ۱ بار )

 

پ ن : شیر نارگیل را میتوانید به تنهایی برای موهای خود استفاده کنید.

سه شنبه 21/9/1396 - 10:44
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته