• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 13516
تعداد نظرات : 591
زمان آخرین مطلب : 1303روز قبل
آموزش و تحقيقات

شنبه 29/4/1398 - 17:38
آموزش و تحقيقات

شنبه 29/4/1398 - 17:36
آموزش و تحقيقات

شنبه 29/4/1398 - 17:31
آموزش و تحقيقات

شنبه 29/4/1398 - 17:30
آموزش و تحقيقات

شنبه 29/4/1398 - 17:28
ایرانگردی

 

 

کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری های منطقه 3 جهت تکمیل مدارک ثبت نامشان می توانند بصورت شبانه روزی تا 24 ساعت قبل از شروع انتخابات نسبت به تکمیل مدارکشان اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، در این راستا، طی پیگیریهای مستمر از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورایاری درخواست شده تا نسبت به تکمیل مدارک ثبت نام و احراز هویت شان تا 24 ساعت قبل از شروع انتخابات اقدام کنند.

کاندیداهای این دوره از انتخابات شورایاری می توانند مدارک خود را به ستاد انتخابات شورایاری ها واقع در بلوار میرداماد، خیابان سهیل تبریزیان، نبش کوچه نهم ساختمان شهرداری ناحیه 4 تحویل دهند.

همچنین کارگاه های آموزشی برای ناظران صندوق های و نیروهای مستقر در شعب انتخاباتی در منطقه 3 برگزار خواهد شد.

شنبه 29/4/1398 - 17:27
ایرانگردی

 

حسین بحیرائی به همراه معاونین و مدیران منطقه و با حضور عظیمیان و اولیائی مدیران سازمان بوستان ها و فضای سبز از پروژه هوشمندسازی شیرهای برداشت آب رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، با هدف حمایت از تولید ملی در راستای اقتصاد مقاومتی و نیز پیروی از دستورالعمل اصلاح الگوی مصرف آب، شیرهای برداشت آب خام در منطقه هوشمند شد.

با افتتاح این پروژه، آبیاری فضای سبز، شستن جداول، مخازن و گاردریل ها توسط تانکرهای آبیاری خدمات شهری در نقاط مشخصی از نواحی سه گانه با ارائه کارت هوشمند و بر اساس سهمیه مشخص صورت می پذیرد.

شایان ذکر است تمام تجهیزات مورد استفاده در این پروژه از تولیدات داخلی است و معاونت خدمات شهری و نواحی سه گانه از طریق نرم افزارهای مخصوص، چگونگی برداشت و میزان برداشت آب را به صورت روزانه و ماهیانه تحت کنترل دارند. 

 

شنبه 29/4/1398 - 17:25
آموزش و تحقيقات

شنبه 29/4/1398 - 17:25
اخبار

مدیران ارشد اتحادیه های ITU، APT و RCC پیش از برگزاری رویداد الکامپ، از بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه بازدید کردند.
به گزارش تبیان و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، معاون دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، دبیرکل اتحادیه مخابراتی کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APT) و دبیرکل اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) عصر امروز چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور در برج همراه، ضمن بازدید از بخش های مختلف از نزدیک با فعالیت های اپراتور اول تلفن همراه کشور آشنا شدند.
این مقامات مسؤول برای شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که همه ساله توسط ذی نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال برگزار می شود تا با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود بپردازند، به ایران آمده اند.
مدیران ارشد همراه اول در این دیدار به ارائه گزارش عملکرد بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در بخش های مختلف پرداختند و طرح راهبردی و سند استراتژیک تحول شرکت ارتباطات سیار ایران را تشریح کردند.
همچنین در این دیدار برنامه راهبرد همراه اول که با نام «منظومه» در حال اجرا است، تشریح و گفته شد که این برنامه متمرکز بر توسعه زیرساخت های ارتباطی مبتنی بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه است؛ همراه اول به دنبال این است تا از رهگذر اجرای این برنامه، نقشی تعیین کننده در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس های دیجیتال کشور ایفا کند.
چشم انداز شرکت ارتباطات سیار ایران نیز «تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال» بیان شد.
لازم به ذکر است با توجه به فرارسیدن موعد برگزاری نمایشگاه الکامپ و افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزرای ارتباطات ایران، روسیه، آذربایجان، ترکیه و همچنین حضور ۱۱ هیئت بلند پایه دیگر، همراه اول نیز با شعار «تحقق رویای دیجیتال» به معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های خود در این رویداد بین المللی خواهد پرداخت.
علاقه مندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه به سالن های خلیج فارس و الکامپ جابز نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.

شنبه 29/4/1398 - 17:25
اخبار

در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی همراه اول» به عنوان تنها سرآمد هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین شد.
به گزارش تبیان و به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ٢۵ تیرماه در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی های برتر كشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
در این همایش كه توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر كشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول كه در ارزیابی های صورت گرفته با ٨٣٢ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را كسب كرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای دومین سال پیاپی تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین ۸ ستاره دریافت كرد.
هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.
پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.
گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یك استاندارد اروپایی است كه به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بكار گرفته می شود.

شنبه 29/4/1398 - 17:23
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته