• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 59
زمان آخرین مطلب : 5469روز قبل
کامپیوتر و اینترنت
محققان اعلام کردند با استفاده از نرم افزاری جدید می توان ساعت داخلی بدن را با ساعت محیطی هماهنگ کرده و از بروز اختلالات مختلف در روند خواب افراد جلوگیری کرد.
افرادی که به دلیل سفرهای متعدد در سراسر جهان دچار اختلال در خواب هستند می توانند با استفاده از نرم افزاری جدید این مشکل را رفع کنند.

اختلال خواب معمولا به شکل بیخوابی در شب و خواب آلودگی در روز خود را نمایان می سازد که معمولا به دلیل به هم خوردن تعادل میان زمان ساعت داخلی بدن و شرایط محیطی به وجود می آید.

نرم افزار جدیدی که توسط دانشمندان دانشگاه میشیگان و بیرگام ارائه شده است با استفاده از اطلاعات وارد شده درباره محیط مورد نظر و ساعات شب و روز می تواند زمان ساعت داخلی بدن را با محیط اطراف منطبق و هماهنگ سازد. این نرم افزار با استفاده از الگوهای ریاضی زمان مناسب روز را برای استفاده از نور روز یا کم کردن نور برای تطبیق بدن ارائه می کند.

به گفته محققان این نرم افزار به خوبی می تواند هماهنگی میان ساعت داخلی بدن با زمان محلی را ایجاد کند. در صورتی که از این نرم افزار به درستی استفاده شود نتیجه آن افزایش تاثیرگذاری خواب، کاهش خستگی و افزایش عملکرد شناختی خواهد بود.

بر اساس گزارش ام اس ان بی سی، با وجود اینکه نرم افزار جدید هنوز برای استفاده عموم آماده نشده است اما می تواند برای کنترل اختلالات خواب در افرادی که دارای شیفتهای مختلف کاری هستند و یا در محیطهای مختلف از قبیل فضا یا مناطق قطبی رفت و آمد دارند بسیار موثر باشد.

 

دوشنبه 15/4/1388 - 0:10
دانستنی های علمی

 

ناسالم ترین مناطق تهران کجاست؟

 

مركز هماهنگی اطلاع‌رسانی آلودگی هوا اعلام كرد مناطق آزادی، امام خمینی و بهمن در شرایط ناسالم قرار گرفتند.

 به گزارش خبرگزاری ایلنا این مركز در اطلاعیه‌ای آورده است: به دلیل وجود گرد و خاك و بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، مناطق زیر در شرایط ناسالم قرار دارند:
- مناطق آزادی، امام خمینی و بهمن به لحاظ آلاینده ذرات معلق
- منطقه آزادی به لحاظ آلاینده منوكسید كربن
مركز هماهنگی اطلاع‌رسانی آلودگی هوا توصیه كرد كلیه بیماران قلبی و تنفسی، سالمندان و خردسالان از ترر در هوای آزاد در این مناطق جداً خودداری كنند.

 

يکشنبه 14/4/1388 - 23:56
دانستنی های علمی
2 هزار جلد قرآن هدیه آلمانها به افغانها!
 
ژنرال گیورگ كلاین فرمانده این تیم درباره این اقدام گفت: تلاش‌هاى آلمان در راه صلح و روند بازسازى این كشور انجام می‌شود و این تیم علاقمند است تا آنچه مورد نیاز شهروندان افغانی‌ است، تهیه و اهداشود.
 
تیم بازسازى استانی(PRT) آلمان در كندز افغانستان از اعطای 2 هزار جلد قرآن كریم به 40 مسجد این كشور خبر داد.
به گزارش ایكنا، عبدالواحد عمر خیل بخشدار چهاردره در این باره گفت: تیم بازسازى استانی(PRT) آلمان در افغانستان به ٤٠ مسجد شهرستان چهاردرۀ استان كندز، قرآن كریم، فرش و جانماز اعطاكرد.
ژنرال گیورگ كلاین فرمانده این تیم درباره این اقدام گفت: تلاش‌هاى آلمان در راه صلح و روند بازسازى این كشور انجام می‌شود و این تیم علاقمند است تا آنچه مورد نیاز شهروندان افغانی‌ است، تهیه و اهداشود.
 
 
 
يکشنبه 14/4/1388 - 23:56
سياست

 

آمریكا هنوز نرفته، زمزمه بازگشت سر داد

 

 

یك مقام هوادار مقتدی صدر در عراق، در واكنش به این بیانیه گفته است: آمریكایی‌ها درصدد تجزیه عراق هستند و حضور ناگهانی این شخص در این کشور، سرآغاز توطئه جدید واشنگتن علیه مردم عراق است

 

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت: شاید به زودی به عراق برگردیم.

«جو بایدن» كه در حال بازدید سرزده از عراق است، گفته است: به مسئولان عراقی ابلاغ كرده‌ایم كه اگر توانایی تأمین امنیت در عراق را نداشته باشند، در تصمیم خود درباره خروج از شهرهای عراق تجدیدنظر خواهیم كرد.

دفتر بایدن نیز در بیانیه‌ای كه امروز منتشر شد، اعلام كرد: ما عراقی می‌خواهیم كه امنیت داشته باشد و عراق ناامن به صلاح مردم آمریكا نیست، زیرا هزینه ناامنی در عراق از جیب و مالیات مردم آمریكا پرداخت می‌شود و سیاست‌های آمریكا مغایر با این شرایط است.

وی در پایان افزوده است: به راحتی می‌توانیم تصمیم خود را عوض كنیم و اگر شرایط ایجاب كند، همه تعهدات امنیتی خود را از سر خواهیم گرفت.

گفتنی است، یك مقام هوادار مقتدی صدر در عراق، در واكنش به این بیانیه گفته است: آمریكایی‌ها درصدد تجزیه عراق هستند و حضور ناگهانی این شخص در این کشور، سرآغاز توطئه جدید واشنگتن علیه مردم عراق است.
گفتنی است، یك مقام هوادار مقتدی صدر در عراق، در واكنش به این بیانیه گفته است: آمریكایی‌ها درصدد تجزیه عراق هستند و حضور ناگهانی این شخص در این کشور، سرآغاز توطئه جدید واشنگتن علیه مردم عراق است.

 

يکشنبه 14/4/1388 - 23:56
سياست
ایتالیا 70 روادید برای اغتشاشگران ایرانی صادر کرد
 
در ماجرای ناآرامی‌های اخیر ایران، ایتالیا در راستای سیاست های مداخله جویانه غرب، 70 روادید برای آشوبگران صادر و زمینه خروج آنها از کشور را فراهم کرد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، "فرانکو فراتینی" وزیر امور خارجه ایتالیا در این زمینه تاکید کرده که درهای سفارت کشورش در تهران برای افرادی که نیاز به روادید داشته باشند، باز است و ایتالیا تنها کشوری است که 70 ویزا برای شرکت کنندگان در تظاهرات اخیر تهران صادر کرده است.
ریانووستی افزود: پیشتر فراتینی به کرات به همکاران خود در اتحادیه اروپا پیشنهاد داده بود که موضع مشترکی از سوی اروپا در رابطه با صدور روادید برای شرکت کنندگان در اعتراضات اخیر در ایران تنظیم کنند.
به گزارش شبکه ایران فراتینی در نشست دو هفته پیش وزرای امورخارجه گروه هشت که در شهر آکیلای ایتالیا برگزار شده بود، تشریح کرد که که روادیدهایی که توسط سفارت این کشور در تهران صادر شده، تنها برای ورود و اقامت در خاک ایتالیا معتبر هستند.
خبرگزاری ریانووستی روسیه در بخش دیگری گزارش داد که پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که محمود احمدی نژاد مجدد به‌عنوان رییس جمهور برگزیده شد، طرفداران نامزدهای ناکام انتخابات تظاهرات برگزار کردند که حدود دو هفته ادامه داشت.
بدنبال این رویدادها، مقامات ایران کشورهای خارجی و در راس آنها انگلیس را به دخالت در امورداخلی کشورشان و همچنین تحریک اغتشاشگران متهم کرده و دو تن از دیپلمات های این کشور را اخراج کرد. 

يکشنبه 14/4/1388 - 23:56
آموزش و تحقيقات
ته چین گوشت و بادمجان
 
ته‌چین در بین غذاهای ایرانی به خاطر شكل و فرم زیبایش از جمله غذاهای رسمی و مناسب مهمانی‌هاست .این‌بار می‌خواهیم به روش پخت ته‌چین گوشت و بادمجان بپردازیم.
 
ته‌چین در بین غذاهای ایرانی به خاطر شكل و فرم زیبایش از جمله غذاهای رسمی و مناسب مهمانی‌هاست .البته برخلاف تصور اغلب ما كه گمان می‌كنیم تنها نوع آن، ته‌چین مرغ است، این غذا - باتوجه به مواد داخل آن - انواع گوناگونی دارد. این‌بار می‌خواهیم به روش پخت ته‌چین گوشت و بادمجان بپردازیم.

مواد لازم برای 8 نفر:

- برنج 3 پیمانه
- بادمجان یك كیلوگرم
- گوشت چرخ‌كرده 250 گرم
- پیاز یك عدد (خلالی خرد شود)
- زرده تخم‌مرغ 3 عدد
- ماست 4 قاشق سوپ‌خوری
- زعفران ساییده شده یك قاشق چای‌خوری
- نمك و فلفل به مقدار لازم
- زردچوبه یك قاشق چای‌خوری
- روغن مایع مخصوص سرخ‌كردن به مقدار كافی
- كره 50 گرم

طرز تهیه:

ابتدا بادمجان‌ها را بشویید و پوست بكنید. سپس به صورت حلقه‌ای ببرید و كمی نمك روی آن بپاشید.
در تابه‌ای مقداری روغن مخصوص سرخ‌كردن بریزید و بادمجان‌ها را در آن سرخ كنید. پس از سرخ‌شدن هر دو طرف بادمجان‌ها، آنها را به ظرف دیگری منتقل كنید.
پیاز خردشده را نیز داخل تابه دیگری سرخ كنید تا طلایی رنگ شود. بعد زردچوبه را به آن اضافه كنید و همراه پیاز كمی تفت دهید.
پس از آن، گوشت چرخ‌كرده را همراه كمی نمك و فلفل به پیازداغ بیفزایید. این مخلوط را روی شعله متوسط اجاق‌گاز قرار دهید و آن‌قدر هم بزنید تا گوشت، تفت داده شده و همزمان بپزد.
نكته: برای آنكه گوشت زودتر بپزد، در ظرف را بگذارید.
از طرف دیگر، قابلمه متوسطی را تا نیمه از آب پر كنید و پس از اضافه‌كردن كمی نمك به آن، روی حرارت اجاق‌گاز بگذارید تا به جوش آید.
سپس برنجی را كه 3-2 ساعت پیش خیس كرده بودید، داخل آب درحال جوش بریزید و چند دقیقه حرارت زیاد بدهید تا همراه با آب بجوشد.پس از گذشت مدت زمان لازم، آن را آبكش كنید. برنج آبكش‌شده را كنار بگذارید.
حالا زرده‌های تخم‌مرغ، زعفران و ماست را در كاسه بزرگی بریزید و خوب هم بزنید؛ سپس برنج آبكش‌شده را به این مواد اضافه كرده و خوب با آن مخلوط كنید.داخل یك تابه گرد نسوز كمی روغن بریزید و نیمی از برنج را در آن بریزید.
حالا بادمجان‌های حلقه‌شده را روی برنج بچینید و آنها را با لایه‌ای از گوشت چرخ‌كرده سرخ‌شده بپوشانید.
در پایان باقیمانده برنج را روی گوشت بریزید و با قاشق سطح آن را صاف كنید.پیش از دم‌كردن برنج، با انتهای دسته قاشق چند سوراخ داخل آن ایجاد كنید و سپس كره آب شده را روی سطح برنج بریزید، در ظرف را گذاشته و روی شعله متوسط اجاق گاز قرار دهید.
پس از گذشت حدود 15 دقیقه دم‌كنی را روی تابه قرار دهید و بگذارید تا ته‌چین به‌طور كامل دم بكشد.
 
يکشنبه 14/4/1388 - 20:44
سينمای ایران و جهان
تغییرات اسكار همچنان ادامه دارد
 
آكادمی پس از 6دهه به برخی ریشه‌های اولیه بازمی‌گردد؛ زمانی كه فیلم‌های بیشتری می‌توانستند برای جایزه اسكار رقابت كنند. نتیجه نهایی البته همان...
 

134هنرمند و عامل اجرایی سینما در حالی به آكادمی اسكار دعوت شدند
كه از سال 2006 تعداد اعضای رای‌دهنده آكادمی اسكار در حدود 6 هزار نفر ثابت مانده بود. اضافه شدن 134نفر به اعضای آكادمی، در كنار تصمیم عجیب آكادمی برای دوبرابركردن تعداد نامزدهای بهترین فیلم، از تداوم تغییرات از اسكار حكایت دارد؛ مراسمی كه برای جلوگیری از تداخل آن با بازی‌های المپیك زمستانی ونكوور 7مارس 2010 (16 اسفند) برگزار می‌شود.
 
افزایش تعداد نامزدهای بهترین فیلم در حالی در برخی تحلیل‌ها اقدامی به نفع فیلم‌های مستقل ارزیابی شده كه به‌نظر می‌رسد این اقدام، بیشتر كاركردی تبلیغاتی برای فیلم‌های تجارتی دارد، چون در این سال‌ها این مستقل‌ها بوده‌اند كه جایی برای محصولات تجاری اسكار باقی نگذاشته‌اند. به هر تقدیر، آكادمی در اندیشه تغییراتی در اسكار است تا جذابیت و اعتبار بیشتری به این مراسم بدهد.
افزودن 134 هنرمند دیگر به اعضای آكادمی هم اقدامی در همین راستاست كه در میانشان نام‌هایی چون دنی بویل، كیشی افلك و رشید بوشارب جالب توجه به‌نظر می‌رسد.
آكادمی علوم و هنرهای سینمایی از 134 هنرمند و عوامل اجرایی سینما برای پیوستن به آكادمی دعوت كرد كه در میان آنها نام 20 بازیگر و 7كارگردان نیز به چشم می‌خورد.
 
اسكرین دیلی اعلام كرد: در فهرست امسال آكادمی اسكار نام بازیگرانی چون كیسی افلك، امیلی بلانت، برندان گلیسن، جیمز مك‌آووی و وایولا دیویس، فیلمسازانی نظیر دنی بویل (برنده اسكار پارسال)، رشید بوشارب و تایلر پری دیده می‌شود و از میان نویسندگان هم می‌توان به كورتنی هانت و داستین لنس بلك اشاره كرد.
فقط كسانی كه دعوت آكادمی علوم و هنرهای سینمایی را بپذیرند، می‌توانند در روند رای‌گیری برای انتخاب نامزدها و برندگان جایزه اسكار شركت كنند. براساس قانون آكادمی امسال حداكثر 166 نفر می‌توانند به عضویت آن درآیند. اما مانند سال‌های گذشته در برخی رشته‌ها نامزدها كمتر از تعداد پیشنهادی هستند.
از سال 2003 تعداد اعضای رای‌دهنده آكادمی اسكار در حدود 6هزار نفر ثابت مانده است. سید گنیس، رئیس آكادمی اسكار گفت: این سینماگران در طول دوران كاری تصویر خود را در ذهن تمام مردم دنیا ثبت كرده‌اند. این نوع استعداد و خلاقیت است كه آكادمی اسكار را شكل می‌دهد.
امسال برای عضویت در آكادمی اسكار از این گروه هنرمندان دعوت شده است: بازیگران، كارگردانان، تهیه‌كنندگان، انیماتورها، فیلمبرداران، طراحان لباس، مستندسازان، طراحان لباس و صحنه، تدوینگران، گریمورها، طراحان تولید، روابط عمومی‌ها، آهنگسازان، نویسندگان، طراحان و مجریان جلوه‌های ویژه و عوامل صدا.
چندی پیش آكادمی علوم و هنرهای سینمایی در اقدامی عجیب تعداد نامزدهای بخش اسكار بهترین فیلم را از 5به 10 فیلم افزایش داد.
سید گنیس هفته گذشته با اعلام این خبر در بورلی هیلز تاكید كرد: آكادمی پس از 6دهه به برخی ریشه‌های اولیه بازمی‌گردد؛ زمانی كه فیلم‌های بیشتری می‌توانستند برای جایزه اسكار رقابت كنند. نتیجه نهایی البته همان یك اسكار بهترین فیلم است، ولی در رقابت 10 فیلم برتر سال 2009 به اثر برگزیده اهدا می‌شود.
 
این اقدام آكادمی علوم و هنرهای سینمایی باعث می‌شود در رشته اسكار بهترین فیلم آثار تجاری در كنار فیلم‌های مستقل ـ كه در دوره‌های اخیر اسكار را به نفع خود تمام كرده‌اند ـ برای بردن اسكار رقابت كنند.
ضمن اینكه قرار گرفتن نام 10 فیلم در رشته اسكار بهترین فیلم منافع اقتصادی بیشتری برای فیلم‌های حاضر در این فهرست خواهد داشت.
آكادمی علوم و هنرهای سینمایی پیش از این یك‌بار تا سال 1943 ـ دوره‌ای كه فیلم سینمایی كازابلانكا به كارگردانی مایكل كورتیز اسكار بهترین فیلم را برد ـ به‌مدت 9 سال 10 فیلم را نامزد كسب این جایزه معتبر می‌كرد. در سال‌های 1931 و 1932 این تعداد 8فیلم و در سال‌های 1934 و 1935 تعداد نامزدهای بخش بهترین فیلم 12 بود.
گنیس ادامه داد: داشتن 10 نامزد بهترین فیلم به رای‌دهندگان آكادمی اسكار این فرصت را می‌دهد كه برخی از فیلم‌های شایسته را نیز به فهرست خود بیفزایند؛ آثاری كه معمولا در دیگر رشته‌ها نامزد اسكار می‌شدند، اما نمی‌توانستند راهی به فهرست بهترین فیلم بیابند.
 
بی‌صبرانه منتظر ماه فوریه و تاثیر این تصمیم هنگام اعلام نامزدهای اسكار بهترین فیلم هستم. دو برابر شدن تعداد نامزدهای اسكار بهترین فیلم از هشتاد و دومین دوره مراسم اسكار اعمال می‌شود.
این در حالی است كه برخی تحلیلگران اعتقاد دارند تصمیم اخیر آكادمی علوم و هنرهای سینمایی برای اعلام اسامی 10 نامزد بهترین فیلم در هشتاد و دومین دوره مراسم اسكار، تاثیرهای مثبت، منفی و البته سردرگم‌كننده بر هالیوود می‌گذارد.
نخستین و آشكارترین تاثیر دو برابر شدن تعداد نامزدهای اسكار بهترین فیلم این است كه فیلم‌های بیشتری می‌توانند از اثرهای نامزدی در اسكار بهره اقتصادی ببرند و در گیشه بیشتر بفروشند. اما این تصمیم تازه تاثیری بزرگ‌تر بر خود صنعت سینما و بازیگران حاشیه‌ای آن خواهد گذاشت.
 
يکشنبه 14/4/1388 - 20:44
سينمای ایران و جهان
نیکی کریمی در کارلووی واری کلاس فیلمسازی برگزار می ‌کند
 
وی از بازیگران سرشناس سینمای ایران است که بیش از 30 فیلم در کارنامه دارد و ...
 
نیکی کریمی ساعت 15 امروز یکشنبه در سومین روز برپایی چهل و چهارمین جشنواره فیلم کارلووی واری کلاس پیشرفته آموزش فیلمسازی به زبان انگلیسی برگزار می‌کند.
 

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین روز برگزاری جشنواره فیلم کارلووی واری نیکی کریمی بازیگر و کارگردان ایرانی و عضو هیئت داوران بخش اصلی جشنواره کلاس پیشرفته فیلمسازی برگزار می‌کند. این کلاس به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و مترجم در آن حضور ندارد.

سایت جشنواره در معرفی کریمی به سوابق بازیگری او اشاره کرده و یادآور شده وی از بازیگران سرشناس سینمای ایران است که بیش از 30 فیلم در کارنامه دارد و سال 2005 با "یک شب" کارگردانی را تجربه کرده است. در این سایت به دومین فیلم کریمی "چند روز بعد" هم اشاره شده که در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران شده و در 80 جشنواره جهانی روی پرده رفته است.

چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کارلووی واری از سوم تا 11 ژوئیه (11 تا 20 تیر) در جمهوری چک برگزار می‌شود. این جشنواره در 1946 تاسیس شد و مهمترین جشنواره اروپای مرکزی و شرقی است. "بیست" در بخش مسابقه و "درباره الی" در بخش افق‌های آن حضور دارند.

يکشنبه 14/4/1388 - 20:44
اخبار

 

فروش كتاب جنجالی «شكارچی تروریسم» در انگلیس متوقف شد

 

 

دادگاه انگلیس تاكنون دادخواست‌هایی زیادی را درباره انتشار این كتاب دریافت كرده است كه...

 توزیع و فروش كتاب «شكارچی تروریسم» به قلم «اندی هیمان» كه به مرور فعالیت‌های نویسنده‌ آن به عنوان یكی از فعالان اسكاتلندیارد در عملیات‌های ویژه می‌پردازد، با حكم دادستان انگلیس متوقف شد.

 
به گزارش خبرگزاری فارس، «هیمان» در این كتاب از اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی كه او به عنوان مامور رسیدگی به حوادث تروریستی انگلیس به ویژه بمب‌گذاری تروریستی لندن در جولای 2005 رخ‌داده مطالبی ناگفته را با مخاطبانش درمیان می‌گذارد.
پس از توزیع این كتاب در برخی از كتاب‌فروشی‌های لندن به حكم دادگاه عالی انگلیس، توزیع و فروش این كتاب در سراسر این كشور ممنوع اعلام شده است.
با این وجود، حدود 2 هزار و 500 كاربر اینترنتی این كتاب را به صورت آنلاین از ناشر آن خریداری كرده‌اند.
سرویس اطلاعات انگلیس با دریافت شكایت‌هایی درباره انتشار این اسناد و مدارك توسط «هیمان» و به خواست رسمی سرویس پیگرد پادشاهی بریتانیا مشغول بررسی اسناد ارائه شده در این كتاب شده است.
«
هیمن» نویسنده این كتاب علاوه بر ارائه نقدهایی به سرویس امور غیرمترقبه در انگلیس و طرح ضعف‌ها و ناكارآمدی این سرویس در جریان حوادث تروریستی به ویژه حادثه تروریستی جولای 2005 به جریان قتل «الكساندر لیتوینكو» نیز پرداخته و ناگفته‌های بسیاری را در این كتاب مطرح كرده است.
دادگاه انگلیس تاكنون دادخواست‌هایی زیادی را درباره انتشار این كتاب دریافت كرده است كه هنوز به طور قطع، نامی از شاكیان به میان نیامده است.
این دادگاه پس از ارائه حكمی مبنی بر جمع‌آوری و توقیف این كتاب از كتاب‌فروشی‌های سراسر انگلیس، دستور بررسی و رسیدگی به پرونده «اندی هیمان» یكی از فعالان اسكاتلندیارد را در برنامه كاری خود دارد

 

يکشنبه 14/4/1388 - 20:44
سينمای ایران و جهان
خانه برره‌ای ‌ها، فیروزه‌‌ای شد
 
خانه فیروزه‌ای با ساختاری نو و جذاب در واقع به نوعی دنباله رو مجموعه برنامه‌های...
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی خانه فیروزه‌ای، مجموعه تلویزیونی «خانه فیروزه‌ای» به تهیه‌كنندگی سیدمحمد هاشمی اصل برای ایام تابستان درمحل لوكیشن شب‌های برره در حال تهیه است.
این برنامه به صورت زنده از روز سه‌شنبه 16 تیر هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 10:15 دقیقه از شبكه سوم سیما پخش می‌شود.
خانه فیروزه‌ای با ساختاری نو و جذاب در واقع به نوعی دنباله رو مجموعه برنامه‌های «با تو» و «خانه من، خانه تو» است.
این برنامه تلویزیونی با اجرای ژیلا صادقی و امین نبی‌الهی مهمان خانه‌ ایرانی‌ها می‌شود.
از جمله بخش‌های متنوع این برنامه تلویزیونی شامل آشپزخانه فیروزه‌ای (آموزش انواع پیش غذا، دسر، شیرینی و غذاهای سنتی ایرانی و...)، مهمانخانه فیروزه‌ای (حضور پزشكان، كارشناسان نیروی انتظامی و اورژانس و...)، كتابخانه فیروزه‌ای (معرفی كتاب برگزیده)، ورزش در خانه فیروزه‌ای (آموزش ورزش با ترد میل و...) و كار در خانه فیروزه‌ای) آموزش انواع هنرها خیاطی، نقاشی، گلسازی، عروسك سازی، گلسازی و...) است

يکشنبه 14/4/1388 - 20:44
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته