• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 14564
تعداد نظرات : 49
زمان آخرین مطلب : 1305روز قبل
ایرانگردی



در اولین ‌همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران، مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران به عنوان برترین مدیر شهر ارتباطی تهران در حوزه ارتباطات تقدیر شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران که عصر روزشنبه 24 خرداد ماه 99 باحضور پیروز حناچی شهردار تهران، امینی نایب رییس شورای شهر تهران، محمدجواد حق شناس و خانم امانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

پیروز حناچی، شهردار تهران با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی گفت: روابط عمومی و تاثیر آن بر افکار عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است و طبیعتا این مساله کارویژه همه روابط عمومی هاست.
وی با اشاره به تبعات عدم توجه به افکار عمومی در روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران تبیین سیاست‌هایی است که در خانواده شهرداری اجرایی می شود.قطعا اداره کردن شهر با مردم نتایج بهتر و هزینه کمتری دارد.
در این همایش نتیجه عملکرد ۱۱۶ مدیر ارتباطی شهرداری تهران در سال 98 پایش شده بود اعلام گردید و فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان برترین مدیر شهر ارتباطی تهران انتخاب و توسط شهردار تهران موفق به دریافت تندیس زرین و عنوان افتخارآمیز بهترین روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه شهرداری تهران شد.
در این لوح آمده 
 امروزه ارتباطات اثر بخش با مخاطبین به عنوان یكی از اركان كلیدی سازمان های پیشتاز و نو آور، بیش از گذشته مورد توجه است. تلاش برای تحقق ایده شهر ارتباطی، به معنای شهری كه در آن گفتگو بین ذینفعان با شفافیت، اثر بخشی و سهولت در جریان می باشد به عنوان چشم انداز فعالیت های شهرداری در این حوزه دارای اهمیت است.در سال گذشته شهرداری تهران به عنوان بزرگترین نهاد عمومی و خدمت رسان كشور، مانند همیشه، توجه رسانه ها و مخاطبین بوده و این مهم مرهون كوشش مدیران روابط عمومی و همراهی مدیران ارشد سازمان است كه با تسهیل فرایند ارتباط گیری با شهروندان، ایجاد زیر ساخت های ارتباطی و در اختیار قرار دادن امكانات سازمانی به فعالین حوزه روابط عمومی، توانسته اند گامی موثر در جهت ارتقا چشم انداز "تهران شهری برای همه" بردارند. پایش فعالیت ها رویكرد مدیران ارشد شهرداری تهران در سال 1398 نشان از تلاش و اهتمام شما در مسیر توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی برای تحقق اهداف و محورهای گفتمانی مدیریت شهری داشته است و در این خصوص به عنوان "برترین مدیر شهر ارتباطی تهران "شناخته شده اید. ضمن تقدیر از تلاشهای ارزشمند شما، آرزومندیم با توكل بر خداوند متعال در ادامه طی مسیر تحقق شعار تهران شهری برای همه موفق باشید.

يکشنبه 25/3/1399 - 14:23
موبایل

 

 

به تازگی شرکت هوآوی نسخه رده‌بالای گوشی‌های سری P40 را به صورت رسمی در بازارهای خارج از چین معرفی کرد. این گوشی با نام Huawei P40 Pro+ در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

 

اگر به این فکر می‌کنید که با استفاده از یک دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز به لنز عکاسی عریض، سنسور 12 مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت زوم 5 برابری، دوربین 40 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور عمق میدان از نوع 3D ToF ، همه چیز در مورد دوربین گوشی‌های سری Huawei P40  تمام شده در اشتباه هستید؛ چرا که شرکت هوآوی با عرضه گوشی P40 Pro+ و ارتقای سنسورهای آن، ساختاری ایجاد کرده که در دنیای موبایل بی‌نظیر است.

 

این گوشی به جای سنسور 12 مگاپیکسلی تله‌فوتوی پریسکوپی در نسخه P40 Pro، از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ ولی فاصله کانونی دو برابری آن باعث شده تا بتوان به زوم اپتیکال 10 برابری روی این گوشی دست یافت. برای فاصله‌های نزدیک‌تر و بهره بیشتر زوم، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتوی دیگر با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری در نظر گرفته شده که به این گوشی اجازه می‌دهد در هر فاصله‌ای، زوم بدون افت کیفیت را در اختیار کاربر قرار دهد.

دیگر مشخصات دوربین این گوشی، مانند سنسور 40 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور عمق میدان 3D ToF مشابه نسخه Huawei P40 Pro است که نشان می‌دهد این گوشی قدرتمندترین دوربین را در میان تمام مدل‌های هوآوی تا به امروز دارد.

با چرخاندن گوشی به سمت دیگر و مشاهده نمای روبه‌رویی آن نیز می‌توان حدس زد که چه ویژگی‌هایی  در انتظار کاربران این گوشی است. استفاده از یک سنسور IR ToD 3D برای تشخیص عمق میدان در بخش دوربین سلفی می‌تواند نویدبخش کیفیت بالای عکس‌های سلفی باشد. این سنسور می‌تواند دقت قابلیت امنیتی تشخیص صورت را دوچندان کرده و در عکاسی بوکه نیز همراهی شایسته برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه باشد.

 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی، استفاده از تراشه بسیار کم‌مصرف و البته پرقدرت Kirin 990 5G است. این چیپست به گوشی اجازه می‌دهد تا هر نوع فعالیتی از قبیل پردازش گرافیکی بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین و همچنین فرایندهای مرتبط با هوش مصنوعی را با تکیه بر واحد مجزای هوش مصنوعی (NPU) با سرعت بالایی انجام دهد.

 

هنگام کار با یک گوشی هوشمند، اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند، نمایشگر آن است. با کاهش چشم‌گیر حاشیه‌های نمایشگر در گوشی Huawei P40 Pro+ شاهد دستگاهی هستیم که یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.58 اینچی را در فضای بسیار جمع و جور و مناسب جای داده است.

این نمایشگر OLED که از استاندارد نمایش HDR10پشتیبانی می‌کند، نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز را نیز به کاربر ارائه می‌دهد. این امر باعث می‌شود نمایش محتوا، از رابط کاربری گرفته تا حتی بازی‌ها، بسیار نرم‌تر انجام شود و تصاویر روان‌تری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

 

پشتیبانی از استاندارد مقاومت در برابر آب و خاک IP68 نیز می‌تواند خیال کاربر را از تماس سهوی با آب راحت کرده و شرایطی را ایجاد کند که حتی در هوای بارانی بتوان از این گوشی استفاده کرد.

هوآوی برای گوشی پرچمدار خود، باتری قدرتمند 4200 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته که می‌تواند با کاربری عادی حتی بیشتر از یک روز همراه شما باشد. همچنین اگر شرایطی پیش بیاید که مجبور شوید این گوشی را به سرعت شارژ کنید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که هواوی شارژر 40 واتی پرقدرتی را در بسته‌بندی دستگاه قرار داده و می‌تواند در کمتر از یک ساعت و نیم، گوشی شما را کاملاً شارژ کند.

با عرضه جهانی این گوشی، هوآوی شرایطی ایجاد کرده که کاربران علاقه‌مند در سراسر دنیا بتوانند Huawei P40 Pro+ را بدون مشکل تهیه کنند و از قابلیت‌های بی‌شمار آن استفاده کنند.

يکشنبه 25/3/1399 - 14:19
ایرانگردی

 

سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران با رای هیئت داوران متشکل از اساتید برجسته دانشگاه در حوزه ارتباطات به عنوان مدیر برتر ارتباطی در بین شهرداران مناطق شهر تهران انتخاب و توسط پیروز حناچی شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ در این مراسم که با حضور شهردار تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری، متخصصان علوم ارتباطات و روابط عمومی و فعالان رسانه برگزار شد، از تلاش‌های سید حمید موسوی در جهت برقراری ارتباط موثر با رسانه‌های تخصصی، حضور در رسانه های جمعی و ارائه گزارش های بی واسطه به شهروندان در فضای مجازی قدردانی شد.
بر همین اساس در لوح سپاسی که با امضای شهردار تهران به سید حمید موسوی اهدا شد، از تلاش و اهتمام وی در مسیر تسهیل فرآیند ارتباط‌گیری شهروندان با شهرداری منطقه یک تهران، ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی، در اختیار قرار دادن امکانات سازمانی به فعالین حوزه روابط عمومی و توسعه ارتباطات درون و برون سازمانی تقدیر شده است.
شایان ذکر است در این همایش مجید صالحی فیروزآبادی مدیر سابق روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران نیز موفق به کسب «رتبه برتر» ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد و توسط پیروز حناچی شهردار تهران لوح افتخار دریافت کرد.
همچنین محمد رضا پارسیان مدیر سابق اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ و مدیر فعلی روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران نیز در این همایش موفق به کسب «رتبه مطلوب» ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۸ اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد که توسط شهردار تهران لوح افتخار دریافت کرد.
"گفتنی است؛ در اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران، پیروز حناچی شهردار تهران، غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران، جوادی یگانه معاون شهردار تهران، ابراهیم امینی نایب رییس و محمدجواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران به سخنرانی پرداختند

يکشنبه 25/3/1399 - 14:9
ایرانگردی

 

 

جلسه تنفیذ احکام دبیران کارگروه های تخصصی شش گانه شورایاری منطقه 20 با حضور فرهاد افشار شهردار منطقه 20، حسن خلیل آبادی عضو شوراری  اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات، فتاح غلامی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران، دبیران شورایاری محلات، معاونان و شهرداران نواحی منطقه 20 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ حسن خلیل آبادی عضو شوراری  اسلامی شهر تهران، ری و شمیرانات با بیان اینکه مشارکت امر بدیهی و ضروری در مدیریت است گفت: هدف شورای شهر هدفمند کردن فعالیت شورایاری هاست و با تشکیل این کارگروه ها می بایست فکر و ایده به مدیریت شهری ارائه شود.

وی افزود: توسعه شهرها نیازمند خلاقیت است و با توجه به اینکه شورایاران ارتباط مستقیم با شهروندان دارند ایده های خلاق شورایاران می تواند به مدیریت شهری کمک کند.

وی با بیان اینکه اینجانب همواره در راستای طرح مشکلات شهرری در شورای شهر تلاش کرده ام، گفت: در تلاشم که با همکاری شهرداری منطقه 20 اقدامات موثری در راستای حل مشکلات شورایارن و شهروندان این شهر و پیگیری مطالبات آنان انجام شود و حقوق این شهر تاریخی با توجه به قدمت، پیشینه تاریخی و وجود آثار باستانی آن محقق شود و در راستای تبدیل ری به بزرگترین قطب گردشگری کشور گام برداریم.

فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ گفت: با توجه به تغییر رویکرد ستاد شورایاری ها در بین شهرداری ها و شورایاران؛ جلساتی به همت معاونت اجتماعی تدوین شده که درخواستهای شورایاران در این جلسات بررسی و به مدیریت شهری منطقه ۲۰ منتقل می شود.

افشار با اشاره به اینکه در شرایط کنونی بودجه شهرداری تهران و منطقه ۲۰ مانند همه بخشهای کشور با چالش هایی مواجه شده است افزود: در حال حاضر اولویت بندی نقش مهمی دارد و فعالیت های جاری و نگهداشت شهر در شرایط فعلی در اولویت است و از این رو بخش عمده ای از بودجه منطقه ۲۰ صرف این مورد شده است.

وی با بیان اینکه ریز هزینه و بودجه منطقه 20 به صورت کتابچه تهیه و تنظیم شده و به زودی در اختیار شورایاران قرار خواهد گرفت گفت: با تلاش کلیه معاونت ها کل اعتبار سال 98 به هزینه گرفته شده است و منطقه 20 در هزینه کرد اعتبارات، در جایگاه دوم بین مناطق22 گانه شهر تهران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان نیز می بایست در جریان نحوه هزینه کرد قرار گیرند،گفت: با توجه به مشکلات موجود و شرایط کنونی کشور مدیریت شهری تهران و منطقه 20 با بودجه محدود توانستند فعالیت های شهری را انجام دهند.

افشار افزود: با پیگیری جناب خلیل آبادی و همکاری شهرداری، بازنگری طرح تفصیلی ناحیه صنعتی شمال ری به تایید رسید و  این امر در اشتغال زائی و  درآمد زائی این شهر بسیار موثر خواهد بود.

شهردار منطقه 20 ادامه داد: شورایاران می بایست پاسخگوی درخواستهای شهروندان محلات باشند و همواره در حل  مسائل اجتماعی محلات با شهروندان و مدیران شهری تعامل نمایند تا حس تعلق شهروندان به شهر و رضایتمندی آنان افزایش یابد.

فتاح غلامی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران در این جلسه گفت: شورای پنجم معتقد است که اداره شهر باید به دست مردم باشد و ضرورت شورایاری ها و کارگروه های تخصصی شورایاری ها آنست که کارها باید تخصص محور باشد و می بایست با تشکیل مدیریت مشارکتی، تک تک شورایاران پیگیر مطالبات شهروندان باشند.

غلامی به کارگروه ایده پردازی اشاره کرد و افزود: کارگروه های تخصصی شورایاری متناظر با کمیسیون های شورای شهر تشکیل شده تا اگر مشکلات محلات و منطقه در سطح شهرداری رفع نشد، اینکار توسط کارگروه تخصصی کمیسیون های شورای شهر حل شود.

وی به شعار «تهران شهری برای همه» اشاره کرد و گفت: فعالیتهایی که با مشارکت مردم انجام شده است همواره موفق بوده و امید است با همکاری تمامی مسئولین و تعامل با شهروندان این شعار به منصه ظهور برسد .

وی تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه اعلامی که به تائید شهردار تهران رسیده هیات رئیسه منطقه می بایست با شهردار منطقه، معاونتهای اجرایی با کارگروه های تخصصی شورایاری و در سطح محلات نیز شهرداران نواحی با شورایاران جلسات مستمر برگزار نمایند و با تشکیل کارگروه های تخصصی محلی از سوی شورایاران در راستای حل مشکلات محلات اقدام شود.

وی افزود: در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس نیز نیازمند تعامل شهردار منطقه با شورایاران هستیم تا با تعامل و نظارت شورایاران این پروژه ها اجرایی شود.

در پایان این جلسه احکام دبیران کارگروه های تخصصی شش گانه شورایاری منطقه 20 به آنان اهدا شد.

يکشنبه 25/3/1399 - 14:4
ایرانگردی

 

تملک املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار در روزهای پایانی خود به سر می برد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ از آزادسازی تمامی گاراژ های معارض در بزرگراه شهید نجفی رستگار خبر داد و افزود : در این پروژه ۷ گاراژ نیاز به تملک داشت که با برنامه ریزی موفق به تملک کلیه گاراژها شدیم.

او یادآور شد: فرآیند تملک 5 گاراژ از مهر ماه ۹۶ با حمایت های مدیریت شهری و تلاش همکارانم انجام شده است که تملک آنها به مساحت ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع با اعتبار و نقدینگی به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان انجام شد.

 شهردار منطقه خاطر نشان کرد: مساحت کل عرصه تملک و آزادسازی شده این پروژه از مهر ۹۶ تاکنون ۳۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مساحت کل اعیان آزادسازی شده ۶۹۰۰ مترمربع است که در مجموع کل معارضین رفع شده ۹۸ معارض بوده که با مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان توافق صورت گرفته است.

او اضافه کرد: تملک املاک این  پروژه از دلایل اصلی عدم اجرای آن در سنوات گذشته بوده که اکنون با توافقات انجام شده با مالکین توسط شهرداری منطقه 15، عرصه مورد نیاز اجرای پروژه به پیمانکار مربوطه تحویل داده شد و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این بزرگراه باشیم.

برپایه این گزارش؛ عملکرد ترافیکی بزرگراه شهید نجفی رستگار تا حد قابل توجهی به مانند کارکرد یک محور کمربندی است چرا که بهره برداری از این بزرگراه سبب تفکیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمدهای محلی خواهد شد و این در حالیست که بزرگراه شهید رستگار برای میدان بسیج، بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت و بخش شرقی بزرگراه آزادگان نقش یک محور کمکی را ایفا می‌کند و بار ترافیکی این معابر را کاهش می‌دهد و موجب بهبود وضعیت مبادی ورودی شرق و جنوب شرقی تهران می‌شود.

براساس این گزارش، عصر دیروز رستمی معاون امور هماهنگی مناطق شهرداری تهران با حضور در پروژه نجفی رستگار ضمن بازدید از این محور، از زحمات شهرداری منطقه 15 برای تملک معارضین قدردانی کرد.

يکشنبه 25/3/1399 - 14:1
ایرانگردی

 

شهردار منطقه 19 با تقدیر از تعامل همه دستگاه های خدمات رسان در فعالیتهای پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت خرد جمعی و انسجام گروهی برای عبور از بحران ها تأکید کرد. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در نشست فصلی ستاد مدیریت بحران منطقه که با حضور معاونین و مدیران شهرداری منطقه، رابط شورایاران، دبیر کارگروه اجتماعی و فرهنگی، نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و نمایندگان دستگاه های خدمات رسان برگزار شد بیان کرد: آنچه باعث ایجاد وضعیت سفید در منطقه 19 در روزهای شیوع ویروس کرونا شده است، خدمات مؤثر و تعامل خوب همه نهادهای دولتی و مردمی اعم از گروه های مردم نهاد، شورایاران، بسیج و سپاه بوده است.

او خواستار استمرار تلاش ها و توجه جدی به بحث آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان بویژه از طریق فضای مجازی شد و افزود: عدم توجه به رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی می تواند موجب تشدید شیوع کرونا و ایجاد موج دوم آن شود.

توکلی در ادامه بر لزوم آمادگی و نظارت کامل بر سوله های بحران منطقه برای مقابله با زلزله احتمالی تأکید کرد و گفت: دراین خصوص لازم است تمام  پیش بینی ها صورت گیرد تا در زمان بروز این حادثه خدمات رسانی به نحو شایسته انجام شود.

این مسئول در ادامه به بخشی از اقدامات صورت گرفته در محدوده خلازیل اشاره و بیان کرد: تلاش ما بر این بوده تا مسئله خلازیل را از حاشیه به متن بیاوریم اما حل این مسئله نیاز به یک اراده و عزم ملی دارد.

به گفته شهردار منطقه اقدامات مختلفی برای ساماندهی این محدوده از جمله جلوگیری از فعالیت بساط گستران در جمعه بازار، مقابله با آتش افروزی ها، تعطیلی گاراژهای عامل تفکیک غیرمجاز پسماند و ترغیب برخی از مالکان به تغییر صنف صورت گرفته است.

در طول این نشست گزارشی از فعالیت های انجام شده به منظور جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا در منطقه 19 که با عزم جدی و همکاری نیروهای شهرداری منطقه، شورایاران، دستگاه های خدمات رسان و مشارکت های مردمی صورت گرفته، ارائه شد.

ضدعفونی مستمر معابر عمومی و ساختمان ها، غربالگری و سنجش تب، آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان،  تهیه ماسک و اقلام بهداشتی با مشارکت خیرین و توزیع در محلات محروم، توزیع گان ، ماسک و اقلام بهداشتی دربیمارستان فیروزگر، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بوستان ها و صفوف نانوایی بخشی از این اقدامات بوده است.

يکشنبه 25/3/1399 - 13:56
سلامت و بهداشت جامعه

 

پشه ها به مکیدن چه خون هایی علاقه دارند ؟🦟

پشه ها به مکیدن خون افرادی با گروه خونی O ، زنان باردار، کسانی که حرارت بدنشان بیشتر است و عمیقتر نفس می کشند، علاقه بیشتری دارند. دلیلش این است که پشه ها به گاز CO2 جذب می شوند

 

يکشنبه 25/3/1399 - 6:51
اخبار

 

استاندار لرستان: لرستان در شرایط مطلوبی نیست !🚨

▫️استاندار لرستان:متأسفانه شرایط استان مطلوب نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است

▫️در حال حاضر لرستان در وضعیت کاملاً هشدار قرار دارد. لازم است بیماران، مردم و همه دستگاه‌های اجرایی این وضعیت را مورد توجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند

 

 

يکشنبه 25/3/1399 - 6:49
سلامت و بهداشت جامعه

 

ناراحتی به کبد آسیب میزند !😔

▫️کبد عضو فوق‌العاده مفیدی است که حتی با کمترین غم و اندوه آزرده شده و آنزیم‌های SGPT و SGOT آن به سرعت ترشح شده و زیاد میشوند و به کبد آسیب میرسانند

+ بخاطر هر مسئله کوچیکی ناراحت و یا عصبی نشید 🌹

 

يکشنبه 25/3/1399 - 6:47
سلامت و بهداشت جامعه

مصرف روغن حاوی ویتامین D چقدر در جذب این ویتامین برای بدن موثر است؟💊

صداو سیما روغن های حاوی ویتامین D را تبلیغ می کند که حاوی ۴۰۰ واحد ویتامین D است باید به عنوان مثال ۱۰۰ کارتون از این روغن ها را مصرف کنیم تا ویتامین D مورد نیاز بدنمان تامین شود، که معقولانه نیست و ظلم بزرگی به مردم است و امکان ندارد مردم با ویتامین D موجود در روغن مشکل کمبود این ویتامین در بدنشان را جبران کنند.

 

 

يکشنبه 25/3/1399 - 6:45
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته