• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 808
تعداد نظرات : 320
زمان آخرین مطلب : 3898روز قبل
موفقیت و مدیریت

بدون شک اکثر مردم جهان به کسب ثروت و دارایی های هنگفت علاقمند بوده و رویاها و گاهی اوقات افکار دور از دسترس مختلفی را در این زمینه دارند. این رویاها لحظات خوب و زیبایی را برای افراد رقم می زند اما زمانی که با واقعیات های موجود روبرو می شوند، مسیر دستیابی به ثروت را بسیار دشوار ارزیابی می کنند. البته در بسیاری از موارد موضوعاتی ساده افراد را از مسیر مطمئن کسب درآمد و سرمایه دور می سازد. در ادامه چند مانع ساده و راهکارهایی را که می تواند در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

عدم توجه به گردش مالی

 

آیا می دانید دیروز چه چیزهایی را خریداری کرده اید؟ آیا می دانید برای خریدهایی که از روی عادت انجام می دهید چقدر پول هزینه می کنید؟ مسلما بررسی روند جریان مالی و توجه به خرید و سرمایه گذاری های انجام شده می تواند در کاهش هزینه افراد به آنها کمک کند. در صورت انجام این کار نسبت به امور مالی خود حساس تر بوده و تنها کالاهایی که به آنها نیاز دارید را خریداری می کنید. ثروتمندان همواره به دنبال انجام بهترین معامله ها و سود فراوان هستند. آنها هزینه ها، درآمدها و سرمایه گذاری های خود را به دقت کنترل کرده و به صورت آگاهانه تلاش می کنند تا از صرف مخارج بی مورد و اتلاف منابع مالی خود جلوگیری کنند.

 

تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفتن

 

مواقع بسیاری پیش می آید که پس از مشاهده یک آگهی تبلیغاتی و بدون توجه به نیازهای شخصی خود اقدام به خرید کالایی می کنیم. اگر تا پیش از این با آن محصول آشنایی نداشته اید این امکان وجود دارد که همچنان نیازی به آن نداشته باشید. در واقع هدف اول تبلیغات جلب مشتری برای خرید است و در اکثر مواقع نیز به خوبی کار خود را انجام می دهند اما افراد ثروتمند همواره انتخاب های آگاهانه ای انجام داده و پول خود را برای محصولات و خدمات بدون استفاده هزینه نمی کنند.

 

انسان صبوری نیستید  

 

این مساله ارتباط نزدیکی با نکته قبلی دارد. در واقع در این حالت نه تنها شما چیزی را دیده و می خواهید آن را خریداری کنید بلکه در لحظه و فوری قصد دارید تا هر چیزی را کسب کنید. بهتر است چند روزی را به خود فرصت داده و پس از آن در مورد اقدام های خود تصمیم گیری کنید.

 

بیشتر از درآمدهای خود خرج می کنید

 عواملی که تاکنون به آنها اشاره شد به راحتی می توانند میزان هزینه های افراد را بیشتر از درآمدهایشان کنند. برای جلوگیری از این مساله اطلاع از میزان دقیق درآمدها و حقوق و همچنین میزان مخارج و هزینه هایی که انجام می دهید از اهمیت بسیاری برخوردار است. در نتیجه می توانید بودجه خود را مدیریت کرده و هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. ثروت مقوله ای نیست که خود به خود ایجاد شود و در مسیر کسب آن ممکن است با چالش ها و تصمیم گیری های دشواری مواجه شوید. نکته مهم در این زمینه بررسی اهداف و تمرکز برای دستیابی به آنها است.

عدم آگاهی و ترس از موفقیت

 

عدم آگاهی از مسیری مناسب و معقول برای کسب سرمایه یکی از موانع مهم در مقوله ثروتمند شدن است. عدم اطلاع از موضوعاتی مانند مدیریت بودجه، راه های افزایش درآمد و یا چگونگی سرمایه گذاری می تواند حتی ترس از ثروتمند شدن را در افراد ایجاد کند. اما راه حل این مشکل نیز بسیار ساده است. کتاب های بسیاری تا به امروز در این قبیل زمینه ها منتشر شده و با پیشرفت فن آوری وب سایت های بسیاری نیز در این زمینه به ارائه خدمات می پردازند. استفاده از تجربه دیگران نیز می تواند موثر باشد. از این رو تا حد ممکن کسب اطلاعات جدید را در دستور کار خود قرار داده و روند یادگیری را هیچ گاه متوقف نسازید.

 

با افراد مناسبی در ارتباط نیستید

 

البته این به معنای آن نیست که تنها با دوستان و یا افرادی میلیونر در ارتباط باشید بلکه باید ارتباط با افرادی که دیدگاه و تفکری مناسب نسبت به مقوله پول و سرمایه دارند را در اولویت قرار دهید. مسلما ارتباط با افرادی که برنامه و جریان مالی مشخصی ندارند می تواند شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. در نتیجه باید از افرادی که با مدیریت و چگونگی افزایش ثروت آشنا بوده و سرمایه خود را به صورت آگاهانه و معقول هزینه می کنند، پیروی کنید. اما این نکته را به خاطر داشته باشید تا زمانی که از توانایی های لازم در این زمینه برخوردار نشده اید، این کار را انجام ندهید.

  به نقل از : پول نیوز

 

پنج شنبه 14/7/1390 - 18:41
ازدواج و همسرداری

در یک تحقیق آنلاین جدید بر روی زنان، از 40 ویژگی، زنان 5 ویژگی که در مرد ایدآل می‌بینند را انتخاب کردند. برای اینکه بدانید این ویژگی‌ها چه هستند، چرا تا این اندازه اهمیت دارند و چطور خانم‌ها می‌توانند به این سرعت و راحتی این ویژگی‌ها را در مردی ارزیابی کنند، ایمیل را تا انتها مطالعه کنید.

این سوالی است که قرن‌هاست پرسیده می‌شود: زن‌ها چه می‌خواهند؟ پاسخ این سوال به این بستگی دارد که منظورمان ویژگی‌های یک مرد ایدآل است یا طوریکه دوست دارند در یک رابطه با آنها رفتار شود!


 

  

در پاسخ خانم‌های این تحقیق، 5 ویژگی برتر از این قرار بوده است:

 
  1. قضاوت درست
  2. هوش
  3. وفاداری
  4. مهربانی
  5. مسئولیت‌پذیری مالی

حال اجازه بدهید این ویژگی‌ها را یک به یک بررسی کنیم و توضیح دهیم که چرا این ویژگی‌ها از نظر خانم‌ها مهم بوده‌اند.

   

1.      قضاوت درست

 

قضاوت خوب نیازمند حس خوب، شعور خوب، بصیرت، درک و توانایی تصمیم‌گیری براساس منطق، بیطرفی و خرد است نه احساسات یا بی‌مسئولیتی. دهه‌ها تحقیق درمورد تفاوت‌های جنسیتی مشخص کرده است که خانم‌ها بسیار نگران مسئولیت‌پذیری هستند؛ و مردها درگیر منطق و عقلانیت. براین اساس، زنان در مردان معمولاً به دنبال قضاوت درست هستند زیرا نشانگر بلوغ در مرد است و بلوغ نیز با مسئولیت‌پذیری در ارتباط است.

 مسئولیت‌پذیری برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارد زیرا زنان ذاتاً پرورش‌دهنده هستند و برای پرورش دادن و بزرگ کردن بچه‌ها نیاز به مسئولیت‌پذیری، بلوغ و قضاوت صحیح است. زنانی که در مردان به دنبال قضاوت صحیح هستند دلیلشان این است که چنین مردانی می‌توانند خانواده‌ای باثبات تشکیل دهند. درنتیجه، مردی که قضاوت خوب دارد، مردی است که زن می‌تواند بعنوان همسر به خوبی روی او تکیه کند.

قضاوت خوب برای داشتن یک رابطه و ازدواج سالم ضروری است: اولین دلیل امنیت است. زن در رابطه‌ای که مرد قضاوت درست دارد احساس امنیت می‌کند زیرا احساس می‌کند که می‌تواند بعنوان رهبر و محافظ به آن مرد اعتماد کند. این یعنی او می‌تواند برای رهبری رابطه و گذر از موانع روی آن مرد حساب کند.

 

شناسایی مردانی که قضاوت صحیح دارند

 

شناسایی مردانی که قضاوت خوب دارند به آن اندازه که تصور می‌کنید دشوار نیست و لازم هم نیست که تا جدی شدن رابطه صبر کنید تا بفهمید که مرد قضاوت خوب دارد یا نه. رمز کار این است که نشانه‌های کوچک آن توجه کنید: آیا قبل از عمل کردن فکر می‌کند؟ آیا رفتار عمومی او مسئولیت‌پذیرانه است یا بی‌فکر و بی‌نظم است؟ آیا تصمیمات او تصمیماتی احساسی است یا از روی منطق و شعور است؟ به خاطر داشته باشید که مردها تصمیم احساسی هم می‌گیرند—سورپرایزها و اداهای احساسی و رمانتیک تصمیمات احساسی هسند که زنان در مردها می‌پسندند.

   

2.      هوش

 

در ابتدای دهه هفتاد میلادی، تحقیقات نشان داد که اکثر زنان به دنبال همسرانی هستند که از خودشان باهوش‌تر باشد. چرا؟ باور بر این است که پاسخ به مغز برمی‌گردد. گفته می‌شود که این رفتار زنان به عصر حجر برمی‌گردد، زمانی که زنان به دنبال مردانی بودند که از خودشان باهوش‌تر باشد تا ژنتیک بهتری را به فرزندانشان منتقل کند. علاوه بر این، برای زنان هوش اهمیت بیشتری از ظاهر دارد زیرا دوست دارند با مردها تا سطحی عمیق‌تر رابطه برقرار کنند و از تحریکات ذهنی و احساسی آنها لذت ببرند. زن‌ها از یاد گرفتن از مردشان هم لذت می‌برند و درنتیجه معمولاً به مردانی جذب می‌شوند که تجربه زندگی خوبی داشته‌اند.

 

هوش عامل مهمی برای خانم‌ها در دوام رابطه یا ازدواج است.  هوش (که معمولاً با مهارت‌های استدالالات کلامی، خلاقیت و توانایی درک موضوعات مختلف نشان داده می‌شود) در جالب و جذاب نگه داشتن رابطه نقش مهمی دارد. همچنین شایان ذکر است که برخلاف مردان که از آنچه می‌بینند از نظر جنسی تحریک می‌شوند، زنان از آنچه می‌شنوند از نظر جنسی تحریک می‌شوند و به همین دلیل است که عاشق مردان خوش صدا، خوش لهجه با ایده‌های جالب و حرف‌های شاعرانه می‌شوند. وقتی شور اولیه از بین برود، این شوخ‌طبعی و مهارت مکالمه مردان است که عشق بین دو طرف را زنده نگه می‌دارد.

 

شناسایی مردان باهوش

 

اگر خوب به حرف زدن مردی توجه کنید می‌توانید بگویید که باهوش است یا نه. آیا تحصیلات خوبی دارد؟ آیا درمورد موضوعات روز اطلاعات کافی دارد؟ آیا می‌تواند درمورد موضوعاتی که با ورزش، غذا و ویژگی‌های ظاهری زنان باشد خوب صحبت کند؟ آیا سریع فکر می‌کند و به عمق مسائل فکر می‌کند؟ آیا اداهای رمانتیک او خلاقانه است یا کلیشه‌ای؟

   

3.      وفاداری

 

مغز زن‌ها و مردها متفاوت است. البته زنان زیادی که طعم تلخ خیانت را چشیده باشند به شما خواهند گفت که مردها با مغزشان فکر نمی‌کنند بلکه با یک عضو دیگر بدنشان. اما، واقعیت این است که زنان احساسی‌تر از مردان هستند. زنان معمولاً حس می‌کنند و خیال‌پردازتر از مردان هستند که معمولاً استدلالی‌تر هستند و با علت و معلول سروکار دارند. چرا؟ پاسخ در تفاوت بین مغز زنان و مردان است. ساخت مغز زن درکنار ویژگی‌های هورمونی او موجب می‌شود که پرورش‌دهنده و اهل مراقبت هستند. درنتیجه، زنان ارزش زیادی برای وفاداری قائلند. به طور کلی، زنان برای همه عمر خود یک مرد می‌خواهند، مردی که برای او بالاترین ارزش را درمیان سایرین قائل باشد.

 از نظر علمی، سیستم لیمبیک یا مغز احساسی، در زنان بزرگتر است. سیستم لیمبیک بخش احساسی مغز است. هرچه اندازه این بخش بزرگتر باشد، پیوند خوردن برای زنان آسان‌تر خواهد شد. زنان معمولاً دوستان بیشتری در زندگی خود دارند و غریزه‌شان هم برای تشکیل خانواده بیشتر است. زنان همچنین این قدرت را دارند که از هر دو قسمت مغزشان به صورت همزمان استفاده کنند و دسترسی بالاتری به نیمکره راست مغزشان دارند تا مردان. بله، زنان قادرند چند کار را به طور همزمان انجام دهند. اما مردها فقط روی یک نیمکره از مغزشان در آنِ واحد تمرکز می‌کنند.

هورمون‌ها نیز بر میل زنان به وفاداری اثر دارد. بعنوان مثال، تستوسترون (هورمون غالب مردانه) آنها را خشن و رقابتی می‌کند. استروژن (هورمون غالب زنانه) آنها را پرورش‌دهنده می‌سازد. همچنین، اکسی‌توسین—هورمون عشق در هر دو جنسیت وجود دارد اما در زنان شایع‌تر است. اکسی‌توسین با پیوند خوردن، حس شراکت و میل به مراقبت از فرزند در ارتباط است. این هورمون معمولاً در زمان استرس، بارداری و وضع‌حمل تولید می‌شود. در زمان‌های استرس، زن به دنبال رابطه شخصی، کسی که با او حرف بزند و دوستی کند است—به همین دلیل است که وقتی زنان روز پراسترسی داشته باشند دوست دارند که مردشان مثل یک دوست به حرف‌های آنها گوش دهد نه اینکه نصیحتشان کند.

 

در یک رابطه یا ازدواج، مرد وفادار موجب ایجاد حس امنیت و اطمینان در زن می‌شود و باعث می‌شود بتواند احساسات خود را به خوبی ابراز کرده و به مرد خود اعتماد کند. وقتی زنی ازاینکه همسری وفادار دارد، احساس اطمینان و امنیت کند، راحت‌تر می‌تواند از نظر احساسی و جسمی رابطه برقرار کند. مرد وفادار همچنین باعث می‌شود همسر او احساس دوست داشته شدن و خاص بودن کند.

 

شناسایی مرد وفادار

 

زن‌ها وقتی می‌فهمند که مردشان به آنها خیانت کرده است، شوکه می‌شوند اما تقریباً در اکثر موارد، زن به طور ناخودآگاه می‌داند که قرار است این اتفاق بیفتد یا می‌افتد. به عبارت دیگر، باید از بصیرت خودتان استفاده کنید—شما به مردی حس دارید—آیا می‌توانید به او اعتماد کنید/ درغیراینصورت راه‌های مشخص و علائم هشداری هم وجود دارد. مثلاً اگر اعتراف کرد که به دوست‌دختر قبلی خودش خیانت کرده است، همان انتظار را از او داشته باشید—مگراینکه تحت درمان قرار گرفته باشد. اگر متوجه شدید که سر مسائل کوچک دروغ می‌گوید و خیانت می‌کند (مثل صورتحساب رستوران، مالیات‌ها، معاملات تجاری و امثال آن)، باید خودتان را آماده کنید. اگر اخلاقیانتش  به او این اجازه را می‌دهد که در یک نقطه از زندگی خیانت کند، در بیشتر زمینه‌های دیگر هم اینکار را خواهد کرد. اگر هنوز مطمئن نیستید که عشق زندگیتان مرد وفاداری است یا نه، او را به مادرتان معرفی کنید و از او نظرش را بخواهید. مادرها معمولاً حس خیلی قوی در این زمینه دارند.

   

4.      مهربانی

 

معنای لغت‌نامه‌ای مهربانی، حس گرم، بامحبت و لطیف به یک فرد دیگر است. اما اکثر ما وقتی به فردی مهربان فکر می‌کنیم، کسی در نظرمان می‌آید که بتواند آن احساسات را به خوبی بیان هم کند. به عبارت دیگر، مهربانی فقط یک حس نیست، احساس در عمل است. مهربانی می‌تواند شکل‌های مختلف داشته باشد از ابراز کلمات و جملات بامحبت گرفته تا بوسه‌ها و در آغوش‌ گرفتن‌های احساسی و عاشقانه.

 

ما به سه روش ارتباط برقرار می‌کنیم: کلمات (7%)، لحن صدا (37%) و زبان بدن (56%). اما برای زنان ارتباط غیرکلامی (زبان بدن) اهمیت بیشتری دارد. ویژگی‌های هورمونی زنان اهمیت و لزوم لمس کردن، بوسه و در آغوش گرفتن را بیشتر می‌کند. به همین دلیل، زنان احساسی‌تر از مردان هستند. نوازش و محبت جسمی برای زنان مسئله‌ای ضروری است زیرا آنها به آن بعنوان راه بسیار قوی برای ابراز علاقه نگاه می‌کنند.

 

مهربان بودن بخش مهمی از یک رابطه سالم است، مخصوصاً برای زنان زیرا آنها لازم دارند که عشق را احساس کنند و نه فقط به شکل هدیه دادن یا شنیدن کلمات عاشقانه. محبت کردن به یک زن به او این اطمینان را می‌دهد که مردش به او کمک می‌کند احساس خاص بودن کند و امنیت داشته باشد. مهربانی، کلمات شیرین و بامحبت و نوزاش‌ کردن درمان روح است و به نگه داشتن عشق و شور رابطه کمک می‌کند.

 

شناسایی مردان مهربان

 

مرد مهربان معمولاً خیلی راحت شما را در آغوش می‌‌گیرد و نوازش می‌کند. او برای در آغوش کشیدن دوستان دختر شما و ایجاد حس مقبول واقع شدن در آنها نیز راحت عمل می‌کند. او آزادانه بدون اینکه سعی کند آن را به مرحله بعد بکشاند، گونه شما را می‌بوسد و به طور طبیعی دست‌هایتان را در دست می‌گیرد و آنها را نوازش می‌کند.

   

5.      مسئولیت‌پذیری مالی

 

در جامعه مدرن امروزی، اعتبار خوب برابر با قضاوت خوب است. مردی که در اکثر زمینه‌های زندگی قضاوت خوبی داشته باشد، در زندگی مالی خود نیز همینطور خواهد بود.

 

مسئولیت‌پذیری مالی به استفاده از قضاوت و تعادل در خرج کردن، پس‌انداز کردن و سرمایه‌گذاری کردن برمی‌گردد.

 

مردی که از نظر مالی مسئولیت‌پذیر است از این دلیل برای زنان خوشایند است که با فکر عمل می‌کند و مراقب هزینه‌ها و بودجه هست و مهارت لازم برای آینده‌نگری مالی مثل خرید خانه، مسافرت، دانشگاه، بازنشستگی و امثال آن را هم دارد. این مرد ریسک‌های مالی را قبول نمی‌کند و یک سطح امنیت دیگر برای خود و خانواده‌اش فراهم می‌کند. همچنین شایان ذکر است که اگر مردی از نظر مالی مسئولیت‌پذیر نباشد و به طرق مختلف پول خود را از دست می‌دهد، خیلی هم احساسی نصمیم می‌گیرد.

 

درنتیجه، مسئولیت‌پذیری مالی در زنان ایجاد حس امنیت و قابلیت اعتماد و اطمینان می‌کند. استرس، فشار و ترس‌های اضافه را از رابطه یا ازدواج بیرون می‌کند. چنین مردی به جای ایجاد حس اضطراب، به زن حس امنیت و اعتماد می‌بخشد.

 

شناسایی مردی که از نظر مالی مسئولیت‌پذیر است

 

تشخیص مردی که از نظر مالی مسئول است راه‌های مختلفی دارد. دقت کنید آیا سعی دارد مدام با خرید هدایای گران‌قیمت و بردن شما به رستوران‌های گران دلتان را به دست بیاورد؟ (البته اگر مطمئن هستید که ثروتمند است چندان تفاوتی نخواهد کرد) آیا رستوران‌ها و محل‌های را برای تفریح انتخاب می‌کند که مناسب موقعیت است یا بی‌تناسب است؟ آیا از خریدهای هوشمندانه خود احساس رضایت می‌کند؟ آیا اهل قمار و شرط‌بندی است؟ آیا انتخاب‌ها و تصمیمات او بر مبنای احساس هستند؟ اگر اینطور باشد با پول هم همین کار را خواهد کرد!

 به دنبال مردی باشید که در هر شرایطی بتوان با او خوش گذراند و برای گشت و گذار راه‌های خلاقانه و خیال‌پردازانه خاص خود را دارد که نیاز به خرج کردن زیاد هم نیستند. به دنبال مردی باشید که قدر پول و آنچه که به دست آورده است را می‌داند.
پنج شنبه 14/7/1390 - 18:37
ازدواج و همسرداری
این مقاله 10 شاه‌کلید برای برقراری یک رابطه پایدار و سالم با همسرتان به شما ارئه می‌کند. پس خواندن آن را حتما به شوهران خود توصیه کنید. با این حال فراموش نکنید که زبان این نوشته طنز است و اگر یک‌وقت خدای نکرده یکی از این راهکارها جواب نداد، یقه ما یا همسرتان را نگیرید! برای دانستن این که یک زن از مرد زندگی‌اش چه می‌خواهد با ما همراه باشید.

 


 
 اول از همه صداقت
 

خانم‌ها برای اعتماد و درک متقابل در زندگی ارزش زیادی قائل هستند. وقتی شما دروغ می‌گویید، اعتماد او را از خودتان سلب هستند.

مثلا وقتی همسرتان از شما سوال می​کند فلان لباس چقدر به او می‌آید؟ در دل می‌خواهد شما با صدای بلند و رسا این موضوع را اعلام کنید که «عزیزم مثل ماه شب چهارده شده​ای!» بله، این صداقت مورد انتظار خانم​هاست... تا زمانی که از این نظر مراقب باشید، احساسات او جریحه​دار نخواهد شد و او ممنون شما خواهد بود! همین یک جمله کافی است تا رابطه زناشویی شما حداقل برای چند سا عت، چند روز یا در خوشبیانه‌ترین حالت، چند هفته کافی باشد. البته خیلی روی بیشتر از یک روز حساب نکنید.

 


 
 شوخ طبعی یک چیز شخصی است
 

می توانید گناه این را گردن هورمون‌ها بیندازید، اما دل ما خانم‌ها برای چیزهای کوچک و بی‌اهمیت شور می‌زند و بی‌مقدمه نگران می‌شویم.

چیزی که شما آقایان باید روی آن کار کنید این است که همسرتان را بخندانید و غم‌ها را از او دور کنید! حس شوخ​طبعی و بذله​گویی شما به نفع​تان خواهد بود.

در این زمینه تذکر یک مسأله ضروری است؛ اینکه شوخ‌طبعی یک امر خصوصی و مخصوص همسر شماست و وای به حال‌تان اگر در جمع قصد مجلس​گردانی (شوخ​طبعی) داشته باشید!

 


 
 شما یک ستون هستید
 

خانم‌ها خیلی خوب از پس خودشان بر می‌آیند اما همگی در اعماق قلب خود دوست دارند کسی از آنها محافظت کند. هیچ​چیز مانند اطمینانی که بابت همراهی او می‌دهید نمی‌تواند او را راضی و خوشنود کند. یادتان باشد او دوست دارد به شما تکیه کند و شما باید مثل یک کوه یا حداقل یک پشتی، مقاومت وزن او را داشته باشید! اگر لازم است جایی به دفاع از او برخیزید، تردید نکنید. همسرتان هر چقدر در کنار شما بیشتر احساس امنیت کند، بیشتر به شما احترام می‌گذارد. اصولا مردانی که تکیه​گاه همسرشان بوده​اند جای مهمی در تاریخ برای خود دست و پا کرده​اند.

 




 
 بابا باهوش!
 

خانم‌ها جذب مردانی می‌شوند که باهوش هستند و حرف‌های عاقلانه می‌زنند. وقتی قرار است تصمیم مهمی گرفته شود، همسرتان از شما انتظار دارد احساس مسئولیت کرده و گند نزنید!​ زندگی کردن با یک مرد باهوش، زن را مطمئن می‌کند که تمام نیازهایش برآورده شده و از ارتباط و درک متقابل بهره​مند خواهد شد. اگر شما جزء کسانی هستید که ضریب هوشی​تان با یک پنکه برابری می​کند، نگران نباشید. چون اصولا در زندگی زناشویی، مردان کم​هوش زندگی راحت​تری دارند!​

 


 
وفادار باش ابله!
 

به زنی که او را ملاقات کرده و دارید با او آشنا می‌شوید، وفادار باشید. برای یک زن توهین است که مرد او به خانم‌های دیگر نیز توجه داشته باشد. وقتی خانمی را ملاقات می‌کنید، تمام توجه خود را به سخنان او معطوف کنید تا او احساس کند تنها کسی است که به او اهمیت می‌دهید. در این زمینه اصلا شوخی موخی نداریم!

 


 
 حریم خصوصی کیلو چنده؟ 
 

اگر همیشه و همه​جا چهار چشمی مراقب همسرتان باشید، او از کشیک دادن‌های شما خواهد ترسید. تلاش شما برای ورود به حریم خصوصی زندگی همسرتان، او را می‌ترساند و مجبور می‌شود به دنبال پناهگاه مطمئنی بگردد. باید با کنار گذاشتن سوءظن او را تشویق کنید گاهی با دوستانش باشد و به کارهای خصوصی خود بپردازد. بگذارید گاهی کج​خلقی کند و او را سین​جیم نکنید در غیر این صورت او از کوره در می‌رود. به او فضا و زمان بدهید. بگذارید خودش باشد. نکته:​ البته اینکه تنها یک سمت ماجراست، او وقتی پای شما وسط باشد یک کارآگاه به تمام معناست. حریم خصوصی وقتی یک چیز قابل توجه است که پای شما وسط نباشد!چرا؟ چرا ندارد عزیزم. همینه که هست!

 


 
 زن ذلیل باشید 
 

چه کسی می‌گوید اخلاق مال آدم‌های ضعیف و بی​بخار است؟ حقیقت این است که وقتی آقایان در این زمینه تلاش می‌کنند، احساس خاصی به خانم‌ها دست می‌دهد. در زندگی با یک همسر مهربان کارهای کوچک و ارزشمندی مانند باز کردن در برای او، کمک کردن به او هنگام پیاده شدن از ماشین یا ظرف شستن معجزه می‌کند. البته زیاد در این زمینه به دنبال اثبات خودتان نباشید چون ناگهان می​بینید که شخصا تبدیل به خانم خانه شده​اید!

 


 
سوپرمن نباشید
 

همین که هستید خیلی هم بد نیست؛ یک آدم خوب و معمولی و دوست​داشتنی. هیچ لزومی ندارد که شما رل ستاره​های خوش​قد و بالا و شاخ​شمشاد هالیوود را در زندگی ایفا کنید و لازم نیست هر لحظه و هر روز خودتان را به او اثبات کنید ... تو اثبات شده​ای استاد!

 


 
 مرد خوش‌اخلاق نیک‌اندیش
 

موهای وز کرده و زندگی غیرمتعارف شما به تقلید از خواننده محبوب​تان، ممکن است توجه دختربچه‌ها را جلب کند اما خانم‌ها، مردهای آراسته و پاکیزه را دوست دارند.

لباس‌های گشاد و نامرتب هیچ جذابیتی ندارند. یک آپارتمان کثیف و ماشینی که مثل حیاط خلوت پر از زباله است، طرف مقابل را کاملا سرد و بیزار می‌کند. خودتان را به زحمت بیندازید و عاقلانه لباس بپوشید و لطفا سرویس بهداشتی منزل‌تان را پاکیزه نگاه دارید. در مقابل خانم‌ها مراقب حرف​زدن‌تان باشید.

دشنام دادن اصلا کار خوبی نیست. جواب ندادن به تماس‌های او یا قطع کردن تلفن یک توهین مستقیم است. اگر می‌دانید دیر به محل قرار می‌رسید، پیشاپیش تماس بگیرید و از او عذرخواهی کنید. شیرفهم شد؟

 




 
 عاشق باش و عشق بورز
 

عاشق نیمه​وقت و دوست تمام​وقت همسرتان باشید. این تمام آن چیزی است که یک زن از مرد زندگی خود می‌خواهد. با حرکات و هدایای کوچک، عشق و محبت خود را ابراز کنید. یک سخن فی​البداهه، یک یادداشت عاشقانه یا یک دسته گل هزینه زیادی ندارد اما همسرتان را عاشق​تان می‌کند. البته به عقیده کارشناسان نسل مردهایی از این دست را ملخ خورده، اما شاید شما در درون خودتان یک شوهر عاشق​پیشه باشید ...
پنج شنبه 14/7/1390 - 18:25
موبایل

 

گوشی تلفن همراه امروزه به یکی از اصلیترین وسایل شخصی اکثر ما تبدیل شده است. وسیله ای که بیش از نقش یک دستگاه ارتباطی را برای ما ایفا میکند. از یادداشتهای روزانه تا بررسی اینترنت و ... که تمام این موارد باعث هرچه بیشتر شدن ارزش تلفن همراه برای ما میشود. حتما تا به امروز برای شما و یا اطرافیانتان اتفاق افتاده است که تلفن همراهتان داخل آب بیوفتد. به شخصه رفتارهای متفاوتی رو از افراد متفاوت در این مواقع مشاهده کردم.امروز به بیان چند کار ساده که شاید به برگرداندن گوشی موبایلتان به حالت اول کمک شایانی بکند خواهم پرداخت.

 

گام نخست: موبایل خود را روشن نکنید

 

میخواهید بدانید چه مشکلی ایجاد میشود؟ تلفن همراه شما از تعداد زیادی مدارهای الکتریکی تشکیل شده که روشن کردن موبایل به آنها آسیب خواهد رساند و موجب اتصال آنها میشود.پس به هیچ وجه این کار را نکنید!!!

 

گام دوم: باتری و سیم کارت را از آن خارج کنید

 
 

تمام ابزاری که امکان خارج شدن از گوشی دارند از قبیل باتری، سیم کارت و کارت حافظه را از آن خارج کنید. باتری منبع انرژی برای تلفن شماست و بنابراین باید اولین قسمتی باشد که از موبایلتان جدا میکنید. برخی از تلفنهای همراه مانند آیفون باتری قابل خارج کردن ندارند. به همین دلیل ناچارا باید از این گام عبور کنید و امیدوار باشید تا الکتریسیته ایجاد شده توسط باتری آسیبی به مدارها نرساند.

 

گام سوم: آبکشی با آب شیر

 

ناخالصی های موجود در آب نظیر نمک و یا سایر مواد مخلوط در آب آسیب بیشتری به موبایل شما وارد خواهند کرد.پس بهتر است پس از گذراندن مرحله دو گوشی خود را با آب شیر آبکشی کنید.

 

گام چهارم: خشک کردن با هوای فشرده(کمپرسور)

 

استفاده از یک دستگاه دمنده هوا مانند یک پنکه دستی یا وسایلی که با آن کیبورد خود را تمیز میکنید برای خشک کردن موبایل در زمانی که درب پشتی موبایل را خارج کرده اید یک گزینه واقعا مناسب است. در صورتی که به چنین وسیله ای دسترسی ندارید میتوانید از جاروبرقی استفاده کنید. درست است که جاروبرقی خاصیت دمندگی ندارد ولی با ایجاد جریان هوای خنک بر روی مدارها به خشک شدن هرچه زودتر آن کمک خواهد کرد.

 

گام پنجم: موبایل خود را درون ظرف برنج بگذارید

 
 

احتمال قریب به یقین اکثر شما در مورد توانایی برنج در جذب رطوبت شنیده اید اما خالی از لطف نیست توضیح مختصری در مورد این روش ارائه کنیم. یک ظرف پلاستیکی در دار انتخاب کرده و آن را با برنج نپخته پر کنید. سپس گوشی موبایل، باتری، سیم کارت و کارت حافظه خود را درون ظرف قرار داده و درب ظرف را ببندید و حداقل 24 ساعت صبر کنید تا برنج ماموریت خود را به انجام رساند. خواهید دید که چگونه برنج گوشی آسیب دیده شما را به حالت اولیه برخواهد گرداند.

 

مواد دیگری نیز وجود دارند که از برنج برای این کار مناسب تر هستند.یکی از این مواد ژل سیلیکون است که معمولا داخال جعبه های کفش و یا لباسها یک بسته کوچک از آن ها وجود دارد و مشکل دقیقا همینجاست که امکان وجود یک ظرف بزرگ از این ماده در منزل افراد معمولی کم است، پس بهترین گزینه موجود برنج است.

 

گام ششم: تلفن خود را روشن کنید

 

پس از حدود 24 ساعت از قرار دادن گوشی داخل برنج نپخته زمان روشن کردن مجدد گوشی تلفن شما فرا میرسد. پس گوشی را از داخل ظرف خارج کرده و آن را روشن کنید.

 

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده میزان موفقیت این روش در تلفن های شرکت اپل نسبت به سایر برندها کمتر بوده است. پس بهتر است مصرف کنندگان این برند که یک برند لوکس و گرانقیمت محسوب میشود بیشتر مراقب گوشی تلفن همراه خود باشند.

 

نوشته شده توسط سعید اسماعیلی فرد   

سه شنبه 12/7/1390 - 18:42
ازدواج و همسرداری
در گذشته به دلیل اینکه ارتباطات بین قبیله، قوم و خویش محدود بود و افراد با خانواده و فامیل رابطه بیشتری داشتند و معمولا همه جزئیات و کلیات رفتار دختر را مورد نظر را می‌سنجیدند و...  


 یکی از مقوله های بسیار مهم و اساسی در امر ازدواج شناخت طرفین نسبت به هم دیگر است؛ زیرا اگر دو نفر نسبت به هم شناختی نداشته باشند، ازدواج آنها با جهل و نادانی صورت گرفته و تبعات منفی را به دنبال دارد و منجر به طلاق و جدایی می شود. 



این در حالی که است که ازدواج فامیلی در میان برخی از خانواده‌ها بدون هیچ شناختی در زمینه ازدواج بشدت طرفدار دارد و اما برخی دیگر خانواده‌ها فرزندان خود را از این نوع ازدواج منع می‌کنند.




در گذشته به دلیل اینکه ارتباطات بین قبیله، قوم و خویش محدود بود و افراد با خانواده و فامیل رابطه بیشتری داشتند و معمولا همه جزئیات و کلیات رفتار دختر را مورد نظر را می‌سنجیدند و او را به عنوان همسر مناسب برای فرزند خود انتخاب می‌کردند در حالی که این ازدواج‌ها معمولا تحمیلی بود و براساس شناخت پدر و یا مادر صورت می‌گرفت.




این در حالی است که درمورد انتخاب همسر باید به صورت مجموعه‌ای از ملاک‌ها ، معیار و پارامترها توجه کرد و هر فردی با توجه به روحیات خود همسر خود را با توجه به شناخت از او انتخاب کند.



تجربه‌ها نشان داده است برخی مواقع زمانی که ازدواج فامیلی صورت می‌گیرد زوجین زندگی خوب و خوشی ندارند زیرا شناختی از قبل از هم نداشته و براساس فامیل بودن با هم ازدواج کردند و در این موارد اقدام بسیار جاهلانه و اشتباهی انجام داده‌اند.


اما در بعضی اوقات ازدواج فامیلی صورت نمی‌گیرد و دو نفر هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند ولی چون قبل از ازدواج همدیگر را شناخته اند ، زندگی موفقی دارند. 


به همین دلیل ازدواج‌های فامیلی و یا غیر فامیلی باید همه بر مبنای شناخت صورت بگیرد.


یکی از آفت و آسیب های ازدواج فامیلی دخالت خانواده و فامیل‌ها است زیرا بستگان و فامیل‌ها به خودشان این حق را می‌دهند که در زندگی زوجین دخالت و مالکیت کنند و بستگان دو طرف حق انتخاب و اختیار را از زن و مرد گرفته و اجازه زندگی مستقل و پایدار را به آنها نمی‌دهند و آنها دچار سرگردانی می‌شوند.




موارد زیادی مشاهده شده است که زن و شوهری که ازدواج فامیلی داشته اند و دردادگاه‌ها خواهان طلاق هستند، عامل اصلی طلاقشان دخالت خانواده ها و یا بستگان است.


 



هرچه نسبت فامیلی نزدیکتر باشد، طرفین و خانواده‌ها به خودشان بیشتر اجازه و حق دخالت را می‌دهند و به تدریج زندگی آنها دچار سرگردانی شده و از هم پاشیده می شود؛ زیرا خود زوجین هم نمی توانند تشخیص بدهند که خانواده کدام طرف دلسوز آنها بوده وتصمیم درست را می‌گیرد.




شناخت عمیق در زندگی زن وشوهر بسیار مهم و این شناخت را در فامیل نمی توان پیدا کرد. بارها اتفاق افتاده زن و شوهری که هیچ نسبت فامیلی نداشته، سالیان سال در کمال آرامش باهم زندگی می‌کنند، زیرا همه زوایای همدیگر را می دانند وبا صداقت و معیار همسر آینده شان را انتخاب کرده‌اند و براساس احساس تصمیم نگرفته‌اند.




در قرآن، آیات و روایت بیشتر بر دلیل شناخت تاکید شده است. زمانی که در قرآن آمده که ما شما را در کنار همدیگر آفریدیم تا جفت و عشق خود را پیدا کنید و در کنار هم به آرامش برسید نتیجه می گیریم که عشق عمیق و شناخت بعد از ازدواج مهم است نه قبل از ازدواج. در نتیجه فامیل بودن به معنای شناخت نیست و کلیت ندارد.   

 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

www.seemorgh.com/lifestyle 

منبع : bornanews.ir

سه شنبه 12/7/1390 - 18:36
ازدواج و همسرداری

احتمالاً این موضوع به این دلیل است که در انسانهای نخستین، مردها به دنبال شکار می‌رفتند و آمادگی و هشیاری در آنها برای بقا ضروری بوده است. در زنان...



در 85 درصد ازدواج‌ها، این مردها هستند که به دور خود دیواری از سکوت می‌کشند. دلیل آن، نقایصی در شوهران نیست. دلیل در وراثت تکامل یافته ماست.


بطور کلی سیستم قلبی_ عروقی مردان نسبت به زنان در مقابل استرس بیشتر واکنش نشان می‌دهد و پس از استرس، دیرتر به حالت عادی باز می‌گردد، بر اساس تحقیقاتی در دانشگاه کالیفرنیا، اگر مرد و زنی ناگهان صدای بسیار بلند و کوتاه مدتی را مثل ترکیدن لاستیک بشنوند، به احتمال زیاد ضربان قلب مرد سریعتر از ضربان قلب زن تند خواهد شد و این شتاب، مدت بیشتری بالا می ماند. 


احتمالاً این موضوع به این دلیل است که در انسانهای نخستین، مردها به دنبال شکار می‌رفتند و آمادگی و هشیاری در آنها برای بقا ضروری بوده است. در زنان نیز آرامش و خویشتن‌داری برای افزایش شیر و تغذیه کودکان اهمیت داشته است.


معمولاً مردها تا تلافی نکنند آرام نمی گیرند اما زنان می‌توانند خود را آرام کنند ولی اگر از آنها خواسته شود که تلافی کنند، فشار خونشان دوباره بالا می‌رود!

بنابراین:

این یک اصل زیستی است که : کشمکش‌های زناشویی، مردها را بیشتر از همسرانشان از توان می اندازد.


  این تفاوت جنسیتی در چگونگی پاسخ فیزیولوژیکی بدن ما، در گرایشات فکری زنان و مردان در هنگام رویارویی با استرس زناشویی اثر می‌گذارد. مردها غالباً در هنگام مشاجره‌هایشان افکار منفی‌تر و پریشان سازتری دارند. در حالی که زنان اغلب افکار آرام کننده و آشتی جویانه دارند. مردها، عموماً به این فکر هستند که چقدر احساس برآشفتگی و نیز حق مداری می‌کنند(تلافی می‌کنم، مجبور نیستم بپذیرم) که به بی احترامی یا ستیزه جویی  می‌ انجامد. یا خود را قربانی بی گناه خشم یا شکایت همسرانشان می دانند( چرا همیشه سرزنش می کند؟) که به حالت دفاعی منجر می‌شود. 

روشن است که این قوانین درباره همه مردان و زنان صادق نیست. اما باید بگوییم اکثریت زوج‌ها در واکنش های جسمانی و روانی با استرس از این تفاوت‌های جنسیتی پیروی می کنند.


و به این دلیل ، اغلب تعارضات از این الگو پیروی می‌کند که زن که از نظر جسمانی بهتر توان مقابله با استرس را دارد، موضوعات حساس را مطرح می‌سازد. شوهر که توانایی زن را در مقابله با آن ندارد، می‌کوشد از درگیری در موضوع دوری کند. او ممکن است برای ساکت کردن زن پرخاشگری یا سکوت کند.

البته باید بدانیم که این الگو حتی در ازدواج‌های با ثبات نیز ممکن است تکرار شود و به تنهایی به معنای شکست در ازدواج نیست.

  

 گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ

www.seemorgh.com/

منبع : bornanews.ir

سه شنبه 12/7/1390 - 18:32
آرایشی و زیبایی
از قدیم شنیده​ایم صبحانه را تنها بخورید، ناهار را با دوست​تان قسمت کنید و شام را به دشمن​تان بدهید. این گفته برای موها نیز مفید است. سعی کنید یک صبحانه مفصل حاوی پروتئین بخورید. پروتئین مو کراتین نام دارد و این پروتئین باعث رشد، براقی و شفافیت موها می​شود پس خوب غذا بخورید.     صبحانه مفصل بخورید
از قدیم شنیده​ایم صبحانه را تنها بخورید، ناهار را با دوست​تان قسمت کنید و شام را به دشمن​تان بدهید. این گفته برای موها نیز مفید است. سعی کنید یک صبحانه مفصل حاوی پروتئین بخورید. پروتئین مو کراتین نام دارد و این پروتئین باعث رشد، براقی و شفافیت موها می​شود پس خوب غذا بخورید. موهای اغلب خانم​ها کم پشت است و یا دچار مشکلات دیگری است، دلیل این موضوع این است که خانم​ها اکثر اوقات رژیم دارند.

 گاهی موها را کراتینه کنید
موها در اثر عواملی مثل نورخورشید، دود سیگار، آلودگی، استفاده متناوب از رنگ​های شیمیایی و یا پودر دکلره آسیب می​بینند و گاهی دچار سوختگی می​شوند. اگر چنین اتفاقی برای موهایتان رخ داد، کمی آنها را کوتاه کنید و سپس با مواد کراتینه خوب، آنها را کراتینه کنید. کراتینه وز موها را از بین می​برد و حداقل 3ماه موها را نرم و لطیف نگه می​دارد. البته باید توجه داشته باشید که این کار توسط افراد متخصص انجام شود.

 


از ماسک​های نرم​کننده استفاده کنید
مو نیز همانند پوست برای جوان ماندن احتیاج به رطوبت دارد. بنابراین با استفاده از ماسک​های آبرسان و مرطوب موهای خود را زنده نگه دارید. حداقل هفته​ای یک مرتبه برای نرمی و لطافت خود از ماسک​های تقویت​کننده استفاده کنید.

 استرس نداشته باشید
استرس با اثرات منفی که روی جریان خون در زیرپوست سر و فولیکول​های مو می​گذارد باعث سفیدشدن زودرس و ریزش موها می​شود. در رژیم غذایی خود مکمل​های ویتامین
B بخصوص  بیوتین را بگنجانید. اگر موهایتان خشک و شکننده است، ویتامین E مصرف کنید.

 به موها حجم بدهید
برای اینکه کمی به موهایتان حجم بدهید، آنها را رنگ کنید. البته به خاطر داشته باشید که از رنگ موهایی همرنگ موهای خود یا یکی، دو درجه تیره یا روشن​تر استفاده کنید. تغییر رنگ ناگهانی به موها آسیب شدیدی وارد می​کند.

 


از رنگ موی خوب استفاده کنید
هر رنگی را روی سر خود نگذارید. از مارک​های معروف و تأیید شده استفاده کنید. رنگ‌های تقلبی و خشن باعث ریزش مو می​شوند و ظاهری ناخوشایند به موها می​دهند. در ضمن موهای خود را زیاد رنگ نکنید و در سال فقط 9بار موهای خود را رنگ کنید.

 موها را شفاف کنید
موهای براق، ظاهری جوان​تر به شما هدیه می​دهد، می​توانید از محصولات براق​کننده استفاده کنید. این محصولات را همانند ماسک روی موهای خود بگذارید. سپس سشوار را با حرارت ملایم روی موها بگیرید تا مواد به خورد موها برود، بعد از نیم تا یک ساعت موهای خود را با شامپوی ملایم و آب ولرم بشویید.

 موها را فر کنید
با بالارفتن سن، تغییراتی در پوست و مو ظاهر می​شود. موها نازک می​شوند و به نظر کم پشت می​رسند، برای اینکه ظاهری جوان​تر داشته باشید، با استفاده از دستگاه​های مخصوص موهای خود را گاهی به صورت موقتی فر کنید. از وسایلی استفاده کنید که آسیب زیادی به مو وارد نکنند و حرارت زیادی نداشته باشند. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که فر دائم نیز می تواند به موهای شما، آسیب وارد کند، زیرا برای فر دائم از مواد شیمیایی خاصی استفاده می شود که این مواد شیمیایی، همانند مواد صاف کننده، برای موها مضر هستند و باید ماه ها با مواد تقویت کننده موهای خود را به حالت طبیعی بازگردانید.

 مراقب آرایش موی خود باشید


لازم نیست همیشه موهایتان توی صورت​تان باشد. به موهای خود فرم بدهید و از مدل​های مختلف استفاده کنید. به خانم​های مسن توصیه می​شود که همیشه موهای خود را کاملا جمع نکنند زیرا چروک​های گردن بیشتر نمایان خواهند شد.

 اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir
سه شنبه 12/7/1390 - 18:30
آرایشی و زیبایی
از قدیم شنیده​ایم صبحانه را تنها بخورید، ناهار را با دوست​تان قسمت کنید و شام را به دشمن​تان بدهید. این گفته برای موها نیز مفید است. سعی کنید یک صبحانه مفصل حاوی پروتئین بخورید. پروتئین مو کراتین نام دارد و این پروتئین باعث رشد، براقی و شفافیت موها می​شود پس خوب غذا بخورید.   
 
 صبحانه مفصل بخورید
از قدیم شنیده​ایم صبحانه را تنها بخورید، ناهار را با دوست​تان قسمت کنید و شام را به دشمن​تان بدهید. این گفته برای موها نیز مفید است. سعی کنید یک صبحانه مفصل حاوی پروتئین بخورید. پروتئین مو کراتین نام دارد و این پروتئین باعث رشد، براقی و شفافیت موها می​شود پس خوب غذا بخورید. موهای اغلب خانم​ها کم پشت است و یا دچار مشکلات دیگری است، دلیل این موضوع این است که خانم​ها اکثر اوقات رژیم دارند.

 گاهی موها را کراتینه کنید
موها در اثر عواملی مثل نورخورشید، دود سیگار، آلودگی، استفاده متناوب از رنگ​های شیمیایی و یا پودر دکلره آسیب می​بینند و گاهی دچار سوختگی می​شوند. اگر چنین اتفاقی برای موهایتان رخ داد، کمی آنها را کوتاه کنید و سپس با مواد کراتینه خوب، آنها را کراتینه کنید. کراتینه وز موها را از بین می​برد و حداقل 3ماه موها را نرم و لطیف نگه می​دارد. البته باید توجه داشته باشید که این کار توسط افراد متخصص انجام شود.

 

 

از ماسک​های نرم​کننده استفاده کنید
مو نیز همانند پوست برای جوان ماندن احتیاج به رطوبت دارد. بنابراین با استفاده از ماسک​های آبرسان و مرطوب موهای خود را زنده نگه دارید. حداقل هفته​ای یک مرتبه برای نرمی و لطافت خود از ماسک​های تقویت​کننده استفاده کنید.

 استرس نداشته باشید
استرس با اثرات منفی که روی جریان خون در زیرپوست سر و فولیکول​های مو می​گذارد باعث سفیدشدن زودرس و ریزش موها می​شود. در رژیم غذایی خود مکمل​های ویتامین
B بخصوص  بیوتین را بگنجانید. اگر موهایتان خشک و شکننده است، ویتامین E مصرف کنید.

 به موها حجم بدهید
برای اینکه کمی به موهایتان حجم بدهید، آنها را رنگ کنید. البته به خاطر داشته باشید که از رنگ موهایی همرنگ موهای خود یا یکی، دو درجه تیره یا روشن​تر استفاده کنید. تغییر رنگ ناگهانی به موها آسیب شدیدی وارد می​کند.

 

 

از رنگ موی خوب استفاده کنید
هر رنگی را روی سر خود نگذارید. از مارک​های معروف و تأیید شده استفاده کنید. رنگ‌های تقلبی و خشن باعث ریزش مو می​شوند و ظاهری ناخوشایند به موها می​دهند. در ضمن موهای خود را زیاد رنگ نکنید و در سال فقط 9بار موهای خود را رنگ کنید.

 موها را شفاف کنید
موهای براق، ظاهری جوان​تر به شما هدیه می​دهد، می​توانید از محصولات براق​کننده استفاده کنید. این محصولات را همانند ماسک روی موهای خود بگذارید. سپس سشوار را با حرارت ملایم روی موها بگیرید تا مواد به خورد موها برود، بعد از نیم تا یک ساعت موهای خود را با شامپوی ملایم و آب ولرم بشویید.

 موها را فر کنید
با بالارفتن سن، تغییراتی در پوست و مو ظاهر می​شود. موها نازک می​شوند و به نظر کم پشت می​رسند، برای اینکه ظاهری جوان​تر داشته باشید، با استفاده از دستگاه​های مخصوص موهای خود را گاهی به صورت موقتی فر کنید. از وسایلی استفاده کنید که آسیب زیادی به مو وارد نکنند و حرارت زیادی نداشته باشند. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که فر دائم نیز می تواند به موهای شما، آسیب وارد کند، زیرا برای فر دائم از مواد شیمیایی خاصی استفاده می شود که این مواد شیمیایی، همانند مواد صاف کننده، برای موها مضر هستند و باید ماه ها با مواد تقویت کننده موهای خود را به حالت طبیعی بازگردانید.

 مراقب آرایش موی خود باشید


لازم نیست همیشه موهایتان توی صورت​تان باشد. به موهای خود فرم بدهید و از مدل​های مختلف استفاده کنید. به خانم​های مسن توصیه می​شود که همیشه موهای خود را کاملا جمع نکنند زیرا چروک​های گردن بیشتر نمایان خواهند شد.

 اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir
سه شنبه 12/7/1390 - 18:30
خواستگاری و نامزدی

جذب زن جذب زنها جذبه دل بردن از دختر راه جذب زن روابط زن و مرد زن ها چه مردی دوست دارند ؟ شخصیت عاشق کردن دختر عاشق کردن زن عاشقی کردن مرد جذاب مردان جذاب نشان دادن عشق پسر جذاب

- – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – - – -آیـا تـا به حال فکر کرده اید که چرا همیشه بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانمها از سایرین موفق تر هستـند؟ گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانمها به هیچ وجه نمیتـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهرههای زیبا و یا تناسب اندام آنها ندارد. حقیقت این است که خانمها به گروه ویژه ای از خصوصیات اخلاقی مردها علاقمند هستند و طبیعتا بـسـمت کسانی کشیده میشوند که آن ویژگیها را دارا باشند.  

در اینجا هفت مورد از این ویژگیهای “ایده آلیستی” و توضیح آنکه چرا خانمها عاشق این خصوصیات هستند را برای شما ذکر میکنیم. البته نباید خود را به یکباره تغییر دهید و و شخصیت خود را به طور کامل عوض کنید. شاید برخی از این صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشید که خانمها به سادگی متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.

 

از بین تمام ویژگیها چند موردی را که بیشتر با شما سازگاری دارد، انتخاب کنید و سعی کنید هر یک از آنها را در وجود خود پرورش دهید. شاید در حال حاضر هم بعضی از آنها در وجود شما یافت شود اما با نگاه کوتاهی که به نوشته های زیر میاندازید متوجه خواهید شد که خانمها به دنبال چه چیزی در شما هستند، این امر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

 

1. مرد رمانتیک


آقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد، دائما برای همسرش گل و شکلات بخرد، بر سر میز شام شمع روشن کند، برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد، به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


خانمها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زنها را برآورده میسازد. این مرد با ژستهای رمانتیکی که به خود میگیرد به خانمش نشان میدهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نیز برای تلافی گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار میدهد.

 

2. مرد با اعتماد به نفس


او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد، مردم او را به عنوان یک فرد مثبت میشناسند و تجلی قدرت و اراده است (البته توجه داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمیشوند) به ارتباط خانمها با سایر مردها حسادت نمیورزند و اصلا احساس نمیکنند که ممکن است به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


زنها جذب مردهای مطمئن میشوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانمها نیست و همین امر باعث میشود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

3. مرد هنرمند

یک مرد هنرمند خودجوش که در وضعیت امروزی زندگی میکند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده میکند مثلا برای خانم شعر میسراید و یا یک نقاشی زیبا میکشد.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


تمام زنها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا هستند و چه راهی بهتر از اینکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند است خصوصا هنگامیکه او را نیز با هنرشان در میآمیزند.

 

4. مرد خارجی


این مرد از یکی از کشورهای دور دست خارجی میآید و دارای لهجه شیرینی است. او دید متفاوتی نسبت به دنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر میرسند اما با وجود همه این حرفها باز هم به دل مینشیند و بسیار جذاب است. البته برای اینکه جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی را که یک خارجی میگیرد میتوانید به خود اختصاص دهید.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری را نمیتوان در این مورد ذکر کرد. تنها راز، گفتن جمله ای با لهجه ای زیبا است که خانمها را جذب میکند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده میسازد و اغلب نیز خانمهایی این مردها را انتخاب میکنند که در مورد دنیا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبههای دنیا در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ است.

 

5. مرد آزاد و رها (به آنها پسرهای شر هم گفته میشود)


این دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه میدهند که باد آنها را به هر کجا که میخواهد ببرد که معمولا هم به مکانهای جالب و سرگرم کننده ای کشیده میشوند. او موتورسواری میکند، از کار خود میزند تا با شما در کوچهها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته است.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


تمام خانمها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی این مرد میشود و آرزو میکند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه میکند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هر چند میداند که هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

6. مرد زیرک و بامزه


صحبتهای این مرد انسان را به وجد میآورد او تنها مردی است که به حرفهای شما نیز گوش میدهد. این مرد باعث میشود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار میآورد. او برای جذب خانمها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده میکند. این مرد میتواند ساعتهای متمادی با خانمش گفتگو کند بدون اینکه او را خسته و کسل کند.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


با گذشت زمان موهای شما شروع به ریزش میکنند و عضلات محکم بدنتان نرم میشوند اما اگر بتوانید او را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی میباشید او خیلی سریع به دام شما اسیر میشود.

 

7. مرد با ملاحظه


او مردی است که در ماشین را باز میکند، صندلی را برای او بیرون میکشد، پول شام را حساب میکند، مطمئن میشود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست میکند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی میکند، برای احساسات او ارزش قائل است و میداند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

 

چرا این مرد غیر قابل اجتناب است؟


غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمیکردید که یک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانمها قرار بگیرد. زمانیکه زنها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمیدهند و بسیار بی توجه هستند را ملاقات میکنند، مجددا اولویتهای خود را از نو میچینند. البته خانمها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری هستند تا بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانمها متوجه میشوند که مردی را باید انتخاب کنند که با آنها در طول یک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

نکته قابل توجه :


در اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی به خرج ندهید و سعی نکنید که خود را فردی که نیستید جلوه دهید زیرا برای خانمها این امر خیلی سریع آشکار میشود. رمز موفقیت شما در این است که دلیل علاقه خانمها به هر یک از ویژگیهای بالا را به خاطر بسپارید و بدانید که از چه تیپ مردهایی قدردانی میکنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب تر هستند تا خانمها به دلیل خصوصیات بدیع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.

 پ.ن : همه ی موارد رو قبول دارم اما گزینه 5 رو به نحوی که بیان شده صحیح نمیدونم .
سه شنبه 12/7/1390 - 18:23
خانواده

چون ما را با درد به دنیا میآورد و بلافاصله با لبخند میپذیرد

 

چون شیر شیشه را قبل از اینكه توی حلق ما بریزند ، پشت دستشان میریزند

 

چون وقتی تب میکنیم، آنها هم عرق میریزند

 

چون وقتی توی میهمانی خجالت میکشیم و توی گوششان میگوییم سیب می خوام، با صدای بلند میگویند منیر خانوم بی زحمت یه سیب به این بچه بدهید و ما را عصبانی میکند

 

و وقتی پدرمان ما را به خاطر لگد زدن به مادر کتک میزند، با پدر دعوا میکنند

 

چون وقتی در قابلمه غذا را برمی دارند، یک بخاری بلند می شود که آدم دلش می خواهد غذا را با قابلمه اش بخورد

 

چون وقتی تازه ساعت یازده شب یادمان می افتد كه فلان كار را كه باید فردا در مدرسه تحویل دهیم یادمان رفته،بعد از یك تشر خودش هم پابه پایمان زحمت میكشد كه همان نصف شبی تمامش كنیم

 

چون وسط سریالهای ملودرام گریه میکنند

 

چون بعد از گرفتن هدیه روز مادر، تمام فکر و ذکرش این است که مبادا فروشندگان بی انصاف سر طفل معصومش را کلاه گذاشته باشند

 

چون شبهای امتحان و کنکور پابه پای ما کم میخوابد اما کسی نیست که برایش قهوه بیاورد و میوه پوست بکند

 

به خاطر اینکه موقع سربازی رفتن ما، گریه میکند و نذر می کند و پوتینهایمان را در هر مرخصی واکس میزند


چون وقتی که موقع مریضیش یک لیوان آب به دستش می دهیم یک طوری تشکر می کند که واقعا باور میکنیم شاخ قول شکاندهایم

 

چون موقع مطالعه عینک میزند و پنج دقیقۀ بعد در حالیكه عینكش به چشمش است میپرسد:این عینك منو ندیدین؟

 

چون هیچوقت یادشان نمیرود که از کدام غذا بدمان میآید و عاشق كدام غذاییم ،حتی وقتی که روی تخت بیمارستانند و قرار است ناهار را با هم بخوریم


چون همانجا هم تمام فکر و ذکرشان این است كه وای بچم خسته شد بسكه مریض داری كرد

 

و چون هروقت باهاش بد حرف میزنیم و دلش رو برای هزارمین بار میشكنیم، چند روز بعد همه رو از دلش میریزه بیرون و خودش رو گول میزنه كه :بخشش از بزرگانه

 

چون مادرند!

 که مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد

 

سه شنبه 12/7/1390 - 18:21
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته